abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128389241
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef minilot het volgende:
Dat heb ik niet zo.. Ik mag dan kasten vol semi-hippe superfoods hebben en een aantal dagen per week de veganist uithangen: de paar keer per jaar dat ik bij mijn ouders en schoonouders eet, dan verorber ik gewoon elke maaltijd die me wordt voorgezet, hoe smaakloos of gespeend van voedingsstoffen ik het soms ook vind! :9
Als ik er nou echt vaak bij aan tafel zou schuiven was het wat anders natuurlijk. *)

(Of uiteraard als ik, zoals Chico, daadwerkelijk last van bepaalde soorten voedsel zou hebben, maar ik geloof dat ik álles kan eten zonder merkbaar effect. Ik ben wat dat betreft echt een vuilnisbak/stadsduif/varken. :))
Ik eet liever geen geperst vlees en dingen met een paneerlaagje.. En witte roomsaus etc..
Worry is a misuse of imagination
pi_128390089
Zo net wezen sporten. Ik kan amper gaan zitten.. ik wilde nieuwe oefeningen zodat ik andere series kon maken. Nou heb ik squats geleerd en burpees. Halleluja, ik ging kapot. Maar het geeft zoveel meer voldoening als trainen op apparaten en ik kan die dingen ook thuis doen. Dus ik ben blij.
Qua voeding gaat het niet super. Straks een bbq, maar morgen weer een lekker ritme dus gaat helemaal goed komen!
Volgende week helemaal niet werken dus dat word solliciteren, uitzendbureaus langsgaan, 4 keer sportschool, 3 keer thuis trainen en lekker goed voor mezelf zorgen.

En vanmorgen een telefoontje gehad van een gezin die een gastouder zoekt voor hun pasgeboren tweeling en dochtertje die hoog sensitief is. Ze hadden meer reacties dus ik hoor over 1 a 2 weken of ze een persoonlijk gesprek willen. Maar het geeft een beetje hoop, en het lijkt mij een leuke uitdaging.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 13:26:49 #203
221912 minilot
Nancy boy
pi_128390301
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:42 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik eet liever geen geperst vlees en dingen met een paneerlaagje.. En witte roomsaus etc..
Geperst vlees vind ik ook uiteraard ook bepaald geen feest! :D
Maar dan nog, als iemand niet beter weet of het zelf echt lekker vindt en ik eet toevallig mee dan schuif ik het gewoon naar binnen hoor.
Mijn gewoonlijke eetpatroon is volstrekt het tegenovergestelde en daarom lig ik niet zo wakker van een keertje een bord vol separatorvlees en fabrieksmeuk als iemand dat toevallig onder koken verstaat. *)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 29 juni 2013 @ 13:28:25 #204
221912 minilot
Nancy boy
pi_128390354
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo net wezen sporten. Ik kan amper gaan zitten.. ik wilde nieuwe oefeningen zodat ik andere series kon maken. Nou heb ik squats geleerd en burpees.
Wat zijn 'burpees' eigenlijk? Klinkt als ritmische boertjes laten! :)

quote:
En vanmorgen een telefoontje gehad van een gezin die een gastouder zoekt voor hun pasgeboren tweeling en dochtertje die hoog sensitief is. Ze hadden meer reacties dus ik hoor over 1 a 2 weken of ze een persoonlijk gesprek willen. Maar het geeft een beetje hoop, en het lijkt mij een leuke uitdaging.
Wat goed! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_128390355
Gisteren bruiloft van mijn neefje gehad. Ik had een jurkje van Steps besteld, dat gelukkig paste *O*, leuk stond *O*, bruikbaar is voor de diplomauitreikingen volgende week *O* én ook nog eens sterk was afgeprijsd (van ¤120 naar ¤49)! *O*

Jillian heb ik opgegeven sinds vorige week :@ Tis op het werk momenteel zó druk dat ik niet eens dat half uurtje geregeld krijg. Máár, over twee weken zomervakantie en dan wil ik er iedere dag mee opstaan, zeg maar. In die 6 weken vakantie wil ik toch wel écht aan mijn conditie en figuur gaan werken.

Wat zou haalbaar zijn in 6 weken tijd? Qua streefgewicht. Valt daar iets zinnigs over te zeggen? Ik zit nu rond de 68/69 kilo bij 1.61m. Is 4 kilo teveel gevraagd? Of juist te weinig? Wil mezelf wel namelijk een realistisch maar ook uitdagend doel stellen :Y
pi_128390420
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Geperst vlees vind ik ook uiteraard ook bepaald geen feest! :D
Maar dan nog, als iemand niet beter weet of het zelf echt lekker vindt en ik eet toevallig mee dan schuif ik het gewoon naar binnen hoor.
Mijn gewoonlijke eetpatroon is volstrekt het tegenovergestelde en daarom lig ik niet zo wakker van een keertje een bord vol separatorvlees en fabrieksmeuk als iemand dat toevallig onder koken verstaat. *)
O ja natuurlijk maar we bedenken altijd samen wat we gaan eten
Worry is a misuse of imagination
pi_128390779
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteren bruiloft van mijn neefje gehad. Ik had een jurkje van Steps besteld, dat gelukkig paste *O*, leuk stond *O*, bruikbaar is voor de diplomauitreikingen volgende week *O* én ook nog eens sterk was afgeprijsd (van ¤120 naar ¤49)! *O*

Jillian heb ik opgegeven sinds vorige week :@ Tis op het werk momenteel zó druk dat ik niet eens dat half uurtje geregeld krijg. Máár, over twee weken zomervakantie en dan wil ik er iedere dag mee opstaan, zeg maar. In die 6 weken vakantie wil ik toch wel écht aan mijn conditie en figuur gaan werken.

Wat zou haalbaar zijn in 6 weken tijd? Qua streefgewicht. Valt daar iets zinnigs over te zeggen? Ik zit nu rond de 68/69 kilo bij 1.61m. Is 4 kilo teveel gevraagd? Of juist te weinig? Wil mezelf wel namelijk een realistisch maar ook uitdagend doel stellen :Y
Een halve tot een hele kilo per week gewichtsverlies is denk ik heel haalbaar/realistisch/gezond. Dus 3 tot 6 kilo moet te doen zijn.
pi_128391010
quote:
Dat heb ik niet zo.. Ik mag dan kasten vol semi-hippe superfoods hebben en een aantal dagen per week de veganist uithangen: de paar keer per jaar dat ik bij mijn ouders en schoonouders eet, dan verorber ik gewoon elke maaltijd die me wordt voorgezet, hoe smaakloos of gespeend van voedingsstoffen ik het soms ook vind! :9
Als ik er nou echt vaak bij aan tafel zou schuiven was het wat anders natuurlijk. *)

(Of uiteraard als ik, zoals Chico, daadwerkelijk last van bepaalde soorten voedsel zou hebben, maar ik geloof dat ik álles kan eten zonder merkbaar effect. Ik ben wat dat betreft echt een vuilnisbak/stadsduif/varken. :))
Ik heb ook last van stofjes enzo. Voor de rest eet ik ook gewoon mee :Y
pi_128391090
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

Tof, van je jurkje O+

En 3 tot 6 kilo inderdaad, afhankelijk van hoe je het aan wilt pakken ;)
  zaterdag 29 juni 2013 @ 14:03:45 #210
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_128391183
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo net wezen sporten. Ik kan amper gaan zitten.. ik wilde nieuwe oefeningen zodat ik andere series kon maken. Nou heb ik squats geleerd en burpees. Halleluja, ik ging kapot. Maar het geeft zoveel meer voldoening als trainen op apparaten en ik kan die dingen ook thuis doen. Dus ik ben blij.
Qua voeding gaat het niet super. Straks een bbq, maar morgen weer een lekker ritme dus gaat helemaal goed komen!
Volgende week helemaal niet werken dus dat word solliciteren, uitzendbureaus langsgaan, 4 keer sportschool, 3 keer thuis trainen en lekker goed voor mezelf zorgen.

Oh, dat lijkt me ook wel leuk om te leren :) . Zijn die twee makkelijk te doen? Ik ga me daar maar eens in verdiepen denk ik. Als ik het gewoon thuis kan doen is dat ideaal.

Veel succes met solliciteren.

En ik hoop met je mee :) .
  zaterdag 29 juni 2013 @ 14:24:25 #211
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128391701
Nieuwe sandalen (nou ja, sandalen, het enige wat ze doen is zorgen dat de zool aan m'n voet blijft zitten :')) en een nieuwe zomerjas. Woei! :D
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 14:25:53 #212
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128391736
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:44 schreef Probability het volgende:
Haha echt? Je moet toch lekker eten wat je zelf wil?
mja, zij zegt: ik haal van alles voor jou in huis en dan hoef je dat niet. Dat vind ik egocentrisch.

Oke :? :P
And eternity in an hour.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 14:28:18 #213
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128391777
quote:

is ook zo :Y ik doe in principe ook niet moeilijk.

Ik kom eens per twee maanden een weekend bij m'n ouders. Dan maar een bth met chocovlokken als ontbijt en geen kwark. En gisteren gebakken aardappels gehad. Ze dropen van het vet, maar men wat zijn ze lekker :') en ik heb ook de macaronimix van m'n moeder meegekregen zodat ik zelf ook macaroni a la mama kan maken O+
And eternity in an hour.
pi_128391902
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:25 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

mja, zij zegt: ik haal van alles voor jou in huis en dan hoef je dat niet. Dat vind ik egocentrisch.

Oke :? :P
Of je zegt: vind ik heel lief maar neem de volgende keer X en Y mee ^^. Zo heb ik dat aangepakt :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128392019
Ohai! Planning
O. Dubbele allisonbth pindakaas/ sambal/ komkommer
T. Kersen
L. Omelet twee eieren en salade met radijs en wortel
T. Stroopwafel
S. Bodypump
D. Varkensvleesding met aardappelen met uien en paprika poeder en bloemkool uit de oven
T. Ga zo cake met perzik bakken dus denk daar an een stukje
  zaterdag 29 juni 2013 @ 14:45:57 #216
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128392150
Ik eet vanavond patat van 't Hoekje. Awesome! Maar als ik terug ben uit Rome ga ik wel weer netjes sporten, want ik ben te spekkig }:|

Wil na de zomer ook mee gaan doen met Body Combat in de sportschool :Y
And eternity in an hour.
pi_128392616
Lijstje

O: 2 worstenbroodjes
L: ciabatta met zalm, gemengde salade en verder geen idee, Ado maakt t (nu)
T: druiven
D: groentesoep met veel groente en balletjes.
T: druiven, paprika, koffie

Ik blíjf maar een opgeblazen gevoel houden en boeren en als ik teveel beweeg, kan ik weer naar t toilet rennen, word er simpel van }:| dus al de hele week niks aan sport gedaan, vanaf woensdag weer normaal gegeten, want dát gaat op zich wel (alleen geminderd met zuivel dus) en toch 2 kilo kwijt 8)7
compact en kleverig.
pi_128392631
Body combat vond ik ook best leuk :Y wil ik ook vaker gaan doen. Maar dan wel ff vragen hoe precies :')
compact en kleverig.
pi_128392701
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Body combat vond ik ook best leuk :Y wil ik ook vaker gaan doen. Maar dan wel ff vragen hoe precies :')
Body combat is super leuk :Y En je zou kunnen wachten tot ze weer een nieuwe les introduceren. Elke 3 maanden verandert de les en als je dan direct met de eerste week van een nieuwe les begint dan weet je net zoveel/weinig als de andere mensen in de groep!

of op een niet geliefd tijdstip gaan en de enige zijn en dat de instructeur dan vrolijk roept dat de les gewoon doorgaat omdat jij er toch bent! en dan een uur lang heel intensief 1 op 1 instructies krijgen :') Dat overkwam mij een keer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128393056
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 15:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Body combat is super leuk :Y En je zou kunnen wachten tot ze weer een nieuwe les introduceren. Elke 3 maanden verandert de les en als je dan direct met de eerste week van een nieuwe les begint dan weet je net zoveel/weinig als de andere mensen in de groep!

of op een niet geliefd tijdstip gaan en de enige zijn en dat de instructeur dan vrolijk roept dat de les gewoon doorgaat omdat jij er toch bent! en dan een uur lang heel intensief 1 op 1 instructies krijgen :') Dat overkwam mij een keer.
die zijn pas begonnen bij ons, vorig weekend.

Ik had de vorige keer iets verkeerd gedaan met dat trappen ofzo, want ik had de dag erna flink pijn aan mn heup :') niet eens spierpijn, gewoon van een verkeerde beweging, dus ik moet dan wel vragen hoe die beweging moet zodat ik niet wéér iets verkeerd doe.

Laatst was voor mn les body attack ook zo'n les waarin maar twee mensen waren gekomen. Die hadden ook flink wat aandacht *O*
compact en kleverig.
pi_128393133
Ideaal moment dus om fanatiek te beginnen met body combat *O* Ik vond dat altijd zo enorm leuk O+
Maar helaas, ik doe geen groepslessen in mijn huidige sportschool (kost extra).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128393207
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Ideaal moment dus om fanatiek te beginnen met body combat *O* Ik vond dat altijd zo enorm leuk O+
Maar helaas, ik doe geen groepslessen in mijn huidige sportschool (kost extra).
ja, klopt, eigenlijk wel. :Y

Wij hebben een vrij dure sportschool, maar ik wilde júist graag mee kunnen doen met de groepslessen. Vind die apparaten niet leuk, dus liever wat meer springen enzo *O*
compact en kleverig.
pi_128393267
Het motiveert ook domweg om in een groep te sporten. Vond ik dan hè.

Vandaag ben ik alleen maar continu aan het eten en heb totaal geen zin in beweging of wat dan ook te doen :X Gaat lekker hier. Maar alleen vandaag hoor O-) Morgen weer een dag.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 15:41:24 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128393517
Hoi...

Lijst:
O: 500 gram aardbeien met suiker, snee volk.brood, 2 volk.beschuiten
T's: nectarine, kom rode bessen
L: grote bak salade met blik tonijn, dressing en gekookt ei
B: 2 uur wandelen
T's: blokje choco, paar dropjes, beschuit kaas, beker melk
D: sperziebonen, zilv.vl.rijst met zelfgemaakte satesaus, samen 1 hele kip uit de oven met citroen,knoflook en kruiden, zoetzure oosterse komkommersalade, roergebakken paksoi met ui en paprika, sojasaus e.d.
T: kwark, vla aardbei/rode bessen, honing
T: zoute stokjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 29 juni 2013 @ 15:43:23 #225
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_128393553
Rossi *O* Hoe tof *O*

STraks komt RTL viert de zomer concert, kijken of wij er ook zijn :')

Een weekend bij je moeder... na 1 uur ben ik al leeg :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')