Tof, van je jurkjequote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteren bruiloft van mijn neefje gehad. Ik had een jurkje van Steps besteld, dat gelukkig paste, leuk stond
, bruikbaar is voor de diplomauitreikingen volgende week
én ook nog eens sterk was afgeprijsd (van ¤120 naar ¤49)!
Jillian heb ik opgegeven sinds vorige weekTis op het werk momenteel zó druk dat ik niet eens dat half uurtje geregeld krijg. Máár, over twee weken zomervakantie en dan wil ik er iedere dag mee opstaan, zeg maar. In die 6 weken vakantie wil ik toch wel écht aan mijn conditie en figuur gaan werken.
Wat zou haalbaar zijn in 6 weken tijd? Qua streefgewicht. Valt daar iets zinnigs over te zeggen? Ik zit nu rond de 68/69 kilo bij 1.61m. Is 4 kilo teveel gevraagd? Of juist te weinig? Wil mezelf wel namelijk een realistisch maar ook uitdagend doel stellen
Oh, dat lijkt me ook wel leuk om te lerenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:19 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo net wezen sporten. Ik kan amper gaan zitten.. ik wilde nieuwe oefeningen zodat ik andere series kon maken. Nou heb ik squats geleerd en burpees. Halleluja, ik ging kapot. Maar het geeft zoveel meer voldoening als trainen op apparaten en ik kan die dingen ook thuis doen. Dus ik ben blij.
Qua voeding gaat het niet super. Straks een bbq, maar morgen weer een lekker ritme dus gaat helemaal goed komen!
Volgende week helemaal niet werken dus dat word solliciteren, uitzendbureaus langsgaan, 4 keer sportschool, 3 keer thuis trainen en lekker goed voor mezelf zorgen.
En vanmorgen een telefoontje gehad van een gezin die een gastouder zoekt voor hun pasgeboren tweeling en dochtertje die hoog sensitief is. Ze hadden meer reacties dus ik hoor over 1 a 2 weken of ze een persoonlijk gesprek willen. Maar het geeft een beetje hoop, en het lijkt mij een leuke uitdaging.
mja, zij zegt: ik haal van alles voor jou in huis en dan hoef je dat niet. Dat vind ik egocentrisch.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:44 schreef Probability het volgende:
Haha echt? Je moet toch lekker eten wat je zelf wil?
is ook zoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:07 schreef minilot het volgende:
Dat heb ik niet zo.. Ik mag dan kasten vol semi-hippe superfoods hebben en een aantal dagen per week de veganist uithangen: de paar keer per jaar dat ik bij mijn ouders en schoonouders eet, dan verorber ik gewoon elke maaltijd die me wordt voorgezet, hoe smaakloos of gespeend van voedingsstoffen ik het soms ook vind!![]()
Als ik er nou echt vaak bij aan tafel zou schuiven was het wat anders natuurlijk.
(Of uiteraard als ik, zoals Chico, daadwerkelijk last van bepaalde soorten voedsel zou hebben, maar ik geloof dat ik álles kan eten zonder merkbaar effect. Ik ben wat dat betreft echt een vuilnisbak/stadsduif/varken.)
Of je zegt: vind ik heel lief maar neem de volgende keer X en Y mee ^^. Zo heb ik dat aangepaktquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:25 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
mja, zij zegt: ik haal van alles voor jou in huis en dan hoef je dat niet. Dat vind ik egocentrisch.
Oke![]()
Body combat is super leukquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Body combat vond ik ook best leukwil ik ook vaker gaan doen. Maar dan wel ff vragen hoe precies
die zijn pas begonnen bij ons, vorig weekend.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Body combat is super leukEn je zou kunnen wachten tot ze weer een nieuwe les introduceren. Elke 3 maanden verandert de les en als je dan direct met de eerste week van een nieuwe les begint dan weet je net zoveel/weinig als de andere mensen in de groep!
of op een niet geliefd tijdstip gaan en de enige zijn en dat de instructeur dan vrolijk roept dat de les gewoon doorgaat omdat jij er toch bent! en dan een uur lang heel intensief 1 op 1 instructies krijgenDat overkwam mij een keer.
ja, klopt, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Ideaal moment dus om fanatiek te beginnen met body combatIk vond dat altijd zo enorm leuk
Maar helaas, ik doe geen groepslessen in mijn huidige sportschool (kost extra).
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
RossiHoe tof
STraks komt RTL viert de zomer concert, kijken of wij er ook zijn
Een weekend bij je moeder... na 1 uur ben ik al leeg
Is het een beetje te doen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik zit buiten. Trui en jas aan maar wel zon!
Niks mis met een beetje vet op z'n tijd hoor!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
is ook zoik doe in principe ook niet moeilijk.
Ik kom eens per twee maanden een weekend bij m'n ouders. Dan maar een bth met chocovlokken als ontbijt en geen kwark. En gisteren gebakken aardappels gehad. Ze dropen van het vet, maar men wat zijn ze lekker![]()
Dat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Een weekend bij je moeder... na 1 uur ben ik al leeg
heerlijk! Heb er zelfs in een jurkje gezeten net!quote:
whehehe, hier ging het gisteravond over de Bijbel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vind dat ook wel lastig, door vroegere omstandigheden vrij selfsufficient opgegroeid alleen nu is mijn mamma af en toe een beetje eenzamig, vooral nu oma er niet meer is... En dan stelde ze bijv. nu voor om samen een week weg te gaan maar dat kon dan alleen eind juli of begin aug en dan kan ik niet en voel ik me daar bijna schuldig over
plus een stedentripje is ook leuk toch![]()
En mn mams is lief hoor, zolang ze niet over engelen en spirituele mumbojumbo van gene zijde begintdat kan ik niet goed lijen...
Pffff daar kan ik ook zo slecht tegen he. Mijn pa is uberchristelijk en daardoor super (ver)oordelend. "Geloof je nog wel in God?" Insert strenge blik. "Euhmm nee pa, niet echt". "Zonde meisje, nu komt het nooit meer goed met je". Dat was de laatste keer dat ik hem sprakquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vind dat ook wel lastig, door vroegere omstandigheden vrij selfsufficient opgegroeid alleen nu is mijn mamma af en toe een beetje eenzamig, vooral nu oma er niet meer is... En dan stelde ze bijv. nu voor om samen een week weg te gaan maar dat kon dan alleen eind juli of begin aug en dan kan ik niet en voel ik me daar bijna schuldig over
plus een stedentripje is ook leuk toch![]()
En mn mams is lief hoor, zolang ze niet over engelen en spirituele mumbojumbo van gene zijde begintdat kan ik niet goed lijen...
Echt? Zo extreem is het bij ons niet. Niet meer iig. Vroeger wel altijd discussies gehad en mijn moeder wil dan nog weleens zoiets zeggen als jouw vader zegt, maar echt zelden en ze gaat de discussie er niet meer over aan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Pffff daar kan ik ook zo slecht tegen he. Mijn pa is uberchristelijk en daardoor super (ver)oordelend. "Geloof je nog wel in God?" Insert strenge blik. "Euhmm nee pa, niet echt". "Zonde meisje, nu komt het nooit meer goed met je". Dat was de laatste keer dat ik hem sprak![]()
pfff ja lekker is dat! Leuk om te horen van je paquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Pffff daar kan ik ook zo slecht tegen he. Mijn pa is uberchristelijk en daardoor super (ver)oordelend. "Geloof je nog wel in God?" Insert strenge blik. "Euhmm nee pa, niet echt". "Zonde meisje, nu komt het nooit meer goed met je". Dat was de laatste keer dat ik hem sprak![]()
Lijkt me ook goed van haar om jullie relatie goed te houden. Ook knap van haar.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:49 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Echt? Zo extreem is het bij ons niet. Niet meer iig. Vroeger wel altijd discussies gehad en mijn moeder wil dan nog weleens zoiets zeggen als jouw vader zegt, maar echt zelden en ze gaat de discussie er niet meer over aan.
Ja, een beetje gebrek aan relativatie dus. Ik snap als ze dat graag wil delen, maar het is ook wel fijn als ze begrijpt dat jij anders denktquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
pfff ja lekker is dat! Leuk om te horen van je pagaat toch supergoe met je!
Mamma is beetje zoekende denk ik, waardoor ze van alles direct voor waar lijkt aan te nemen, van gidsen tot Atlantis. af en toe irritant, is toch veel leuker als je doet wat je zelf wilt ipv afgaat op wat iemand heeft 'gehoord' van gene zijde of whatever...
Maarja ieder zn manier ofzo... het drukt alleen bij mij op irritatieknopjes![]()
Een jaar of vijf, zes geleden denk ik. Ik kwam uit het ziekenhuis in Utrecht, waar de reumatoloog me net had verteld dat mijn lijf stom is. Toen kwam ik zijn gezinnetje tegen en moest er een bak koffie gedaan worden. Ik vergeet het nooit meerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:05 schreef V1z0R het volgende:
vervelend An... Is dat lang geleden, of?
Gelukkig hebben m'n oom en pa de lans gebroken in de familie maar kunnen nog altijd met elkaar door een deur. Ziet wel vaak twee kampen bij feestjes en zo maar is ook grotendeels door andere gedeelde interesses.
Totdat de competitiviteit om de deur komt, dan zijn we een familie die wordt ingedeeld in groepjes en bij een speurtocht van alles doet om de anderen tegen te werken.
"Groepje na ons hebben alleen maar mini's toch?"
Yup
"<lange dunne neefje> ga jij eens bij V1z op de schouders staan en hang de opdracht hoog in de boom"
ja klopt, wel gezegd ook hoor. snapte ze niet helemaal maar genoeg om het nirt zo vaak meer erover te hebbenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, een beetje gebrek aan relativatie dus. Ik snap als ze dat graag wil delen, maar het is ook wel fijn als ze begrijpt dat jij anders denkt
dat moment dan ookquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Een jaar of vijf, zes geleden denk ik. Ik kwam uit het ziekenhuis in Utrecht, waar de reumatoloog me net had verteld dat mijn lijf stom is. Toen kwam ik zijn gezinnetje tegen en moest er een bak koffie gedaan worden. Ik vergeet het nooit meer
En lol @ mini's![]()
Wut? Dat laatste is toch wel apart. Iets net beinvloedbaarheid. Volgens mij zit jij iets anders in elkaarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
ja klopt, wel gezegd ook hoor. snapte ze niet helemaal maar genoeg om het nirt zo vaak meer erover te hebben![]()
Is alleen huuu soms, dan geeft ze een jarenlange hobby ineens half op omdat gids zus en zo zei dat ze er teveel mee bezig was, dan denk ik AAAH als je dat nou LEUK vond...!
Klopt, ik snap het ook ECHT nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Wut? Dat laatste is toch wel apart. Iets net beinvloedbaarheid. Volgens mij zit jij iets anders in elkaar
Ditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
dat moment dan ookmeh. familie heb je niet voor het kiezen he
![]()
V1zarme mini's xD
Ohw jawel hoor. Deze tekst heb ik op facebook staan:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
dat moment dan ookmeh. familie heb je niet voor het kiezen he
![]()
V1zarme mini's xD
oe.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohw jawel hoor. Deze tekst heb ik op facebook staan:
"The bond that links your true family is not one of blood, but of respect and joy in each others' life."
En zo is het maar net
Naar mate je ouder wordt, raak je ook steeds meer overtuigd van je eigen visie en vastgeroest in je denkpatronen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Naamate je ouder wordt krijg je het alleen maar meer in de gaten.
Ik moet mijn avondeten nog maken, maar ik zit nog vol van mijn lekkere late lunchquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Ieder huisje heeft echt ontzettend zijn eigen kruisje.
Naamate je ouder wordt krijg je het alleen maar meer in de gaten.
Oordelen is zo makkelijk en vaak probeer ik het ook niet te doen maar het is wel mens eigen ofzo...
Gisteren de verwarmingselement van waterbed kapot gegaan.. Heb het koud gehad vannacht, warm nu was een beetje op na het warm eten
Kwestie van je brein flexibel houden door open te staan voor andere denkwijzen. jezelf en anderen prikkelen hoort daar een beetje bij denk ik. daarom hebben we hier ook vaak discussiesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Naar mate je ouder wordt, raak je ook steeds meer overtuigd van je eigen visie en vastgeroest in je denkpatronen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:33 schreef V1z0R het volgende:
Ik krijg daar juist honger van
Nigella Lawson zou ik op het moment niet kunnen handelen...
Denkpatronen kunnen echt ingesleten raken (neural pathways). Dat kun je misschien voorkomen door je brein flexibel te houden. Maar het brein van een 80-jarige ziet er in de MRI echt flink anders uit dan dat van een 20-jarige.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Kwestie van je brein flexibel houden door open te staan voor andere denkwijzen. jezelf en anderen prikkelen hoort daar een beetje bij denk ik. daarom hebben we hier ook vaak discussiesZo leer je je hele leven bij.
Daarom heb ik het met de familie nog 28 jaar uitgehouden![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Denkpatronen kunnen echt ingesleten raken (neural pathways). Dat kun je misschien voorkomen door je brein flexibel te houden. Maar het brein van een 80-jarige ziet er in de MRI echt flink anders uit dan dat van een 20-jarige.
Meh, ik wil niet dat m'n brein aftakelt
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:36 schreef An24 het volgende:
[..]Ik denk te veel en doe te weinig met koken en bakken, das mijn probleem
Je kan toch rauw in porties verdelen en invriezen? Doen wij ook. Dan kopen we een voordeelverpakking en dat verdeel ik in porties voor bijvoorbeeld gehaktballetjes, of voor eenpersoonsgerechten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Benijdbare eigenschap eigenlijk wel
Gebeurt niet elk weekend maar af en toe dan gaat er wel eens een half kilo mager rundergehakt in de pan
Die aanbiedingen zijn dan ook altijd in porties voor 2 personen of meer
Als lamsgehakt in de aanbieding isfuck it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |