Ik ga nu ook. De miezer in dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 04:57 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Het is alweer geen zomer. Geen zin in hardlopen in de miezer.
Toch goed dat je gegaan bentquote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:15 schreef Isabeau het volgende:
Nat gewordenDe wind door de bomen die vervolgens al het water op hun blad op mij lieten vallen hielp ook niet. Maar ik zie net op mijn weerapp dat het zonnetje vanmiddag zou moeten gaan schijnen.
Dat snap ik wel. Met dit soort weer heb ik ook geen zin om naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 04:57 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Het is alweer geen zomer. Geen zin in hardlopen in de miezer.
hey, ook weer aan het lopen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:15 schreef Isabeau het volgende:
Nat gewordenDe wind door de bomen die vervolgens al het water op hun blad op mij lieten vallen hielp ook niet. Maar ik zie net op mijn weerapp dat het zonnetje vanmiddag zou moeten gaan schijnen.
Heb je ook niks eetbaars op je kamer?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:27 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb honger maar ze slapen hier tot 9 uur en eerder mag ik er niet uit
Pardon?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:27 schreef _Dido_ het volgende:
Stukjes hoor. Maar ik heb echt nieuwe hardloopschoenen nodig. Mijn Brooks eh...piepenquote:
Wat voor schoenen heb je nu? Zou je weer dezelfde kopen? En zou je ze aanbevelen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stukjes hoor. Maar ik heb echt nieuwe hardloopschoenen nodig. Mijn Brooks eh...piepen
Een hardloopschoen moet bij je passen. En daarom moet je dus naar een winkel toe om te kijken wat bij jouw voeten past en waar jij lekker op loopt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat voor schoenen heb je nu? Zou je weer dezelfde kopen? En zou je ze aanbevelen?
^^quote:
Dat was een regel die ze hebben ingesteld voor kleine kinderen zodat ze ook eens konden uitslapen. Je bent nu volwassen dido.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 07:27 schreef _Dido_ het volgende:
Ja maar ik ben ook wel benieuwd wat anderen lekker vinden lopen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Een hardloopschoen moet bij je passen. En daarom moet je dus naar een winkel toe om te kijken wat bij jouw voeten past en waar jij lekker op loopt.
Dan ga ik eens naar de sportschool fietsen voor een spinningles.
quote:
het was een grapje van mijn moederquote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat was een regel die ze hebben ingesteld voor kleine kinderen zodat ze ook eens konden uitslapen. Je bent nu volwassen dido.
boeiend, het gaat om jou. Kies ook niet de schoen met het mooiste kleurtje. Hardloopschoenen zijn vaak berlelijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook wel benieuwd wat anderen lekker vinden lopen.
Ja ok, dat is waar. En dan kijk ik wel naar wat goed loopt. Als ze dan een leuk kleurtje hebben dan is het mooi meegenomen. Maarja, ik moet toch eerst geld ervoor hebben dus ik probeer het eerst wel met die allstars en anders ga ik wandelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
boeiend, het gaat om jou. Kies ook niet de schoen met het mooiste kleurtje. Hardloopschoenen zijn vaak berlelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |