quote:
Oeh!quote:
Dat klinkt goed allemaalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanavond bloemkoolcurry
Wel weer zin in echt pittig eten.
Gisteravond aten we tapas waarbij oa. pimentos de padron. Eentje zou heel heet zijn en de rest niet. Kwamen er niet uit, maar de baas van de zaak zei dat ie er toch echt in had moeten zitten.![]()
Heerlijk gegeten daar trouwens. Eigenlijk de hele tijd wel
Thanks! die bewaar ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Sarabi: http://www.nigella.com/re(...)ed-chicken-pilaf-210
Zoiets ga ik vanavond maken met rijst dusniet moeilijk en als je er wat groenten bij doet prima weg te kanen!
Wat is er zo detox aan couscouspap dan? Past niet echt bij de verhalen over de slechte enzymen, gluten, lage voedingswaarden en ontstekingsbevorderende eigenschappen van tarwequote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:57 schreef An24 het volgende:
Omdat Freud niet thuis is kan ik eindelijk eens een paar dagen dit boekje uitproberen:
[ afbeelding ]
Heb het al lang in huis, maar geen zin om een hele week, of een dag compleet verschillende dingen te koken.
Het is een programma waarbij je kunt detoxen door goed te eten en yoga oefeningen te doen. Ik ben nieuwsgierig, dus vandaag begonnen. Ik denk dat ik het ga doen tot maandagavond, als Freud terug komt, want een hele week de eerste keer vind ik wat overdreven.
Daarom apart lijstje:
T: water met citroensap
S: een uur en kwartier yoga
O: Couscouspap met kaneel, limoenrasp, honing en lijnzaad (niet geweldig)
L: groenten loempia dinges: een rijstvel met wortel, courgette, avocado, tauge, korriander, sesamolie. Met een tofu/mierikswortel en tamari dip. (Wel erg lekker).
T: smoothie van een gepelde sinaasappel, een halve gepelde limoen, een banaan en soyamelk
D: Zoete aardappel-pompoen-wortelsoep met peterselie en pompoenpitten. Zou meer dan een halve liter moeten worden. Ben benieuwd!
Verder kruidenthee en zulks
Goede vraag! Ik heb geen idee. Hij zit er ook alleen in op de eerste dag. Morgen ontbijt ik bijvoorbeeld met een fruit shake. Misschien om de overstap minder heftig te maken of zo? Dacht er ook nog even aan om hem te vervangen met mijn zelfgemaakte speltbrood, maar ik wilde het toch een kans geven. We zien welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:47 schreef Novem het volgende:
[..]
Wat is er zo detox aan couscouspap dan? Past niet echt bij de verhalen over de slechte enzymen, gluten, lage voedingswaarden en ontstekingsbevorderende eigenschappen van tarwe
zolang je maar geen asperine neemtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:28 schreef Isabeau het volgende:
Het is inmiddels vijf uur geleden sinds mijn garnalenexperiment en er is helemaal niets gebeurd! Ben wel blij dat mijn theorie over de oorzaak van mijn anafylactische shock reactie op de garnalen bleek te kloppenen ik kan dus gewoon garnalen blijven eten
Waarom is het volgens jou een matig lijstje?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:42 schreef Californium het volgende:
Tentamens waarschijnlijk niet gehaald. Ging niet zo goed. Toen was ik blugh en heb ik een zakje zoutjes gehaald, waar ik misschien 2 handjes uit heb gegeten en de rest heeftal weg. maar ook een grote bak aardbeien gehaald dus die ga ik straks nog even opeten.
Lijstje:
O: muesli met kwark
T: broodje met beetje brie, walnoten, sla
L: Dubbele boterham kaas
T: 2 handjes zoutjes
D: 1 flink bord met pasta (saus met spinazie, champs, rode saus)
T: veel aardbeien
Vind het een matig lijstje, maar goed. Morgen beter.
Maar goed nieuws: verhuisdozen zijn er (en nog beter:is al fanatiek begonnen met inpakken
) en datum voor afscheidsfeestje geprikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |