Bedrand?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat is het mooie van push-ups, hoef je geen mat voor neer te leggen.
Heb drinken ingeschonken, handdoeken in wasmand gemieterd, en 24 push-ups gedaan (ging voor 30 maar Beetle deed lastig, kattekont in de neus helpt niet) voordat ik dit postte.
Anders de bedrand-tip gebruiken? hoef je niet tot de grond
Aanrecht kan ook. Is nog lichter eigenlijk. Het enige waar je goed op moet letten is dat je je rug en benen recht houdt. Dus niet met je kont in de lucht steekt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bedrand?Ik kan alleen een beetje vanaf de knietjes he, en ik ben een mietje en de kale grond doet dan zeer
Maarja het is wel goed. Net als dips vanaf tafelrandjes enzo.
*mental image van Quentin Blake-achtige tekening van V1z-achtige dude in jurk met Haar*
idem hier.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, ik heb ook van die rare knieen die het niet tof vinden als ik mn pushups niet op een matje doe.Je bent niet de enige Maria!
En, even ter informatie, vandaag niet gesnaaid!
Had na het eten nog trek en ben toen maar naar de supermarkt gaan wandelen om kwark te halen. En slagroom voor de taarten die ik morgen moet gaan bakken. Maar niet gesnaaid dus.
Dat maakt de eindstand:
O: flinke bak kwark met wat havermout, lepeltje honing en wat walnoten
B: Half uurtje fietsen
L: 3 boterhammen, 2 met jamon serrano, 1 met jonge kaas
T: plakje roggeknar
D: stamppot broccoli met zoete aardappel + griekse vega burger
B: op en neer naar de supermarkt wandelen.
Goede topictitel overigens!
ik heb te puntige knieën, doet au.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:29 schreef Goodbye het volgende:
Push ups zonder matje? Waarom niet?
Dan nog steeds maar een stuk of 3, maar toch.
Mwah, weet niet of ik soepeler ben. Heb wel goede balans, maar dat kan ook door surfen komen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:26 schreef _Dido_ het volgende:
Ik vind het leuk, jongens op ballet. Denk dat dat ook wel goed is voor een soepel lichaam?
Dat is best gevarieerd, nog uit 2 keukens ook!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:49 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje heeft gewoon als avondeten een pizza en 3/4e zak kroepoek gegetenecht jezus wat een gast.
Ik he gebodybalanced en ik vond het lekkerrrr!!
Verder issie wel lief gelukkig en hij vond mijn eten ook heel lekker maar donderdag is zijn pizza dagquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat is best gevarieerd, nog uit 2 keukens ook!
Hij kwam bij mij over als leuke kerelquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Verder issie wel lief gelukkig en hij vond mijn eten ook heel lekker maar donderdag is zijn pizza dag.
Die film staat in m'n top 10quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Billy Elliot van het Slankietopic!Nee leuk toch!
![]()
Kont in de lucht is my nemesis![]()
Bij planken steekt er altijd wel wat uit, of het nu bips is of buikje
Dat idee heb ik ook wel eens dat ik wat meer kracht krijg na wat setjes achter elkaar. Ik doe altijd 3 rondjes achter elkaar en mijn kracht lijkt dat toe te nemen. Als ik de oefeningen los doe is het zwaarder.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:24 schreef the85mc het volgende:
Ik moet eigenlijk nog kwark of tonijn eten. Niet zoveel trek meer..
Mijn D was al een salade nicoise met 250 gram tonijn. Na trainen heb ik al 2 bananen gegeten, maar wat eiwitten moeten denk ik nog wel.
Wat wel raar was vandaag: ik kan veel meer pushen als ik minder rusttijd tussen de setjes en oefeningen hou. Sneller achter elkaar door rammen. Komt dat door hoger in hartslag ofzo?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:02 schreef uniekhoorn het volgende:
O: zoute stokjes, roggebrood met haring, melbatoastjes met zelfgemaakte eiersalade
Nog gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:11 schreef motorbloempje het volgende:
Knie push-ups doe ik met een dubbelgevouwen doek of dubbel matje onder m'n knieën, anders doet 't pijn!![]()
Uit eten was heerlijk2 pints bier op, en wat poppadums vooraf en als hoofd hadden we ieder een naan en daarbij samen 2 hoofdgerechten en een bijgerecht. En dat was écht ruim genoeg
![]()
Lekker lang gezeten en zitten ouwehoerenen nu zo lekker slapen! Bedankt allemaal nog voor de lieve feli's
Komt wel overeen met je je subscriptquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:25 schreef Californium het volgende:
Zo genoeg geleerd over hoe ingewikkeld voortplanting is. Nu slapen; morgen falen
Bird meets birdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:36 schreef loveli het volgende:
Bird meets bee - is het ingewikkelder dan dat?
jij was niet thuis zeker?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:49 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje heeft gewoon als avondeten een pizza en 3/4e zak kroepoek gegetenecht jezus wat een gast.
Ik he gebodybalanced en ik vond het lekkerrrr!!
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef the85mc het volgende:
Haha viz in een tutuMaar serieus ik heb vroeger op ballet gezeten...
tot mijn 6e ofzo. Volgens mij was het meer een idee van mijn moeder. Als ik het nu mensen vertel kunnen ze het niet voorstellen.
Lekker effectieve avond: tas ingepakt, huis gepoetst, naar de sportschool geweest en op de terugweg op de fiets een boot verkocht
Dus nu heb ik genoeg gedaan vandaag en kan ik gaan slapen
Mogguh! Heeft niemand dan meer slechte humor?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:25 schreef Californium het volgende:
Zo genoeg geleerd over hoe ingewikkeld voortplanting is. Nu slapen; morgen falen
Potver Dido, zit ik je in het vorige topic te -boks-en wegens lopen zonder verende zooltjes, boks je niet eens terug!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:23 schreef _Dido_ het volgende:
Lijstje maar even
O: halve bak kwark met havermout en walnoten
T: twee sinaasappels
L: twee bth pindakaas
T: halve bak kwark met banaan
T: appel
D: geen idee, waarschijnlijk kliekjes
Hoi minilotquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Potver Dido, zit ik je in het vorige topic te -boks-en wegens lopen zonder verende zooltjes, boks je niet eens terug!![]()
En maar zeuren dat Probje je zit te pesten, komt er verdorie iemand die je een hart onder de riem wil steken..![]()
(Geprobeerd topics terug te lezen, maar het was wel erg veel!)
ja dacht ik ook al toen ik het zag. Kan wel een sinaasappel weglaten. Kom niet meer thuis vandaag dus moet het even doen met wat ik hebquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:27 schreef Novem het volgende:
Ik vind dat je meestal nogal veel fruit/suiker eet Dido! Misschien een idee om de laatste appel te vervangen met bijvoorbeeld wat groente en een gekookt eitje?
ik loop op schoenen met zero drop.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoi minilot.
Ik loop nog steeds met groot plezier op de sockwa's!
Volgens mij loopt Dido niet barrevoets hoor.
Oh, da's ook mooi! Hoe gaat het met je lopen, eigenlijk? Je bent weer begonnen met opbouwen toch?quote:
Ik had ook gado gado gisteren! In mijn lijstje stond bami met garnalen en boontjes, maar dat was omdat ik dacht dat we voorafgaand aan de bios alleen tijd hadden voor het afhaalhoekje van de Maleisiër. We waren echter een uur te vroeg in Rotterdam dus toen zijn we maar aan een tafeltje geschoven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:28 schreef Perruche het volgende:
eindstand:
D: gado gado: zelfgemaakte satesaus, 200 gr boontjes, komkommer, 4 grote champignons en gekookt ei, 30 gr kroepoek
Nee, maar ze is wel een sympathisantje.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoi minilot.
Ik loop nog steeds met groot plezier op de sockwa's!
Volgens mij loopt Dido niet barrevoets hoor.
het klinkt idd beetje "Eey shwa, wolla, sockwa"quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het woord alleen zo raar! Sockwa.
Komt wellicht ook omdat ik steeds aan een jongen uit mn klas (basisschool) moet denken, die heette Kok Wah.
Sowieso stoer van jou en An.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Attent Sigmehoudt ie veel van zn pick-up?
Mini
Gisteren bij balance moest men als 'uitdaging' dat ene doen wat An laatst deed, voetjes op heupbreedte, door de knieen, handen ertussen op de grond en dan voeten van de grond terwijl je benen op je armen leunenik vond het al heel wat om de juiste starthouding aan te nemen
Daarna ook armen onder benen door en ook op handen leunen, mn handen kregen in die positie niet veel grip![]()
DL, SQ, BP, OHP, MP, BOR, LP, seated-row, DB fly's incline/decline, DB front-/side raises, lat pulldown, shrugs, lunges, close grip BP, pull up, push up enzovoort...quote:
lol ik ook. Ik dacht: hoe kan zij nu geen blessures krijgen zonder fatsoenlijke schoenenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:39 schreef minilot het volgende:
Jup Dido, hoe gaat het ondertussen? We hadden al even met elkaar ge-DMd maar sindsdien geen update meer gezien.
[..]
Nee, maar ze is wel een sympathisantje.
Tof dat jij er nog steeds op loopt! Hoe gaat het qua verslijten? Ik heb er best veel op gelopen op scherpe, ongelijke bestrating enzo, maar tot nu toe geen enkel teken van slijtage. Nu heb jij er volgens mij wel veel meer op gelopen dan ik, dus ik ben wel benieuwd..
Loop je ook nog wel eens op je kaplaarzen? Ik vond dat zo'n tof beeld in mijn hoofd!
hahaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:58 schreef Perruche het volgende:
Morning!
wat een heerlijk zonnige dag!
[..]
Jawel ik zat ernaast
Ik bedoelde de vrouwen. ...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
DL, SQ, BP, OHP, MP, BOR, LP, seated-row, DB fly's incline/decline, DB front-/side raises, lat pulldown, shrugs, lunges, close grip BP, pull up, push up enzovoort...
Hmm echt? Nou zal eens kijken of ik daar tijd voor kan vindenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:18 schreef Tinkepink het volgende:
He xm, zat nog even aan je te denken. Als jij je metabolisme een schop wilt geven zodat je in de toekomst meer kunt eten is dit het moment. Je lichaam moet zich nu toch omstellen. Meer eten dan je nu doet zou weleens zinvol kunnen zijn.
Ashtanga yoga!quote:
Pump en als ik op hotel ben squats, lungen, opdrukken, bicep curl, overhead push press, tricep kickback row etc.quote:
Ik gebruik krachttermen!quote:
Heel even maar. Ik was struikelend tot halverwege het Couch to 5k-programma gekomen en toen heb ik na die paar weken mijn schoenen weggegooid en ben ik er opnieuw mee begonnen. Stukjes van 60 seconden in het begin enzo.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:58 schreef _Dido_ het volgende:
Zijn sigme en jij ooit hiellanders geweest? Als je dat niet bent geweest is het wel makkelijker om over te stappen, denk ik. Hoelang heb jij eigenlijk over het opbouwen gedaan?
Ha! Is jouw podomeneer dezelfde kerel als mijn fysiotherapeut? Precies dezelfde reactie toen ik een stukje door de ziekenhuisgang moest lopen!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
@Mini: AwwwDa had ik ongeveer bij de podotherapeut toen ik gewoon LIEP.
"wel een raar loopje he?" uh het zal
zo loop ik altijd o.O
RQT?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:23 schreef _aurum_ het volgende:
het bestaat al jaren, maar wordt nu ontdekt door de Westerse wereld.
Pff, ik heb hoofdpijn. Heel mijn friggin nek zit vast![]()
Douchen heeft een beetje geholpen, maar ook niet meer dan dat. Gaat een lange dag worden zo
Vanaaf wel lekker naar die nieuwe Superman film. RQT
Voor de trein? Is de machinist niet blij mee.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:31 schreef _Dido_ het volgende:
@minilot: dat scheelt, dat je niks hoeft af te leren. Ik moest ook even snel voor de trein vanochtend en moest me echt bewust focussen op een goede landing
Volkstuintjes dichtbij het spoor snap ik nog maar waarom ze ook gekkenhuizen er zo dichtbij hebben gebouwd is me nooit duidelijk geweestquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de trein? Is de machinist niet blij mee.
Ik deed alsof het zomer was bij gebrek aan beterquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:05 schreef _Dido_ het volgende:
Werkze minilot!leuk dat je terug bent
Volgens mij jokte Perr over de zon
ohquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik deed alsof het zomer was bij gebrek aan beter
Mijne was gevestigd in Heerhugowaard geloof ik!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Heel even maar. Ik was struikelend tot halverwege het Couch to 5k-programma gekomen en toen heb ik na die paar weken mijn schoenen weggegooid en ben ik er opnieuw mee begonnen. Stukjes van 60 seconden in het begin enzo.![]()
Aangezien middenvoetlanding veel comfortabeler en makkelijker voelde dan haklanding op van die schoenen vol luchtkussens heb ik weinig tijd om te wennen nodig gehad. Ik had tot mijn negenentwintigste überhaupt nooit verder gehold dan een sprintje naar de bushalte, dus ik had niets om af te leren.
[..]
Ha! Is jouw podomeneer dezelfde kerel als mijn fysiotherapeut? Precies dezelfde reactie toen ik een stukje door de ziekenhuisgang moest lopen!
Het is al zo lang in de mode dat het al weer uit de mode raakt geloof ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:12 schreef _Dido_ het volgende:
Is yoga de nieuwe mode? Hoorde zaterdag op mn workshop ook al dat het een goede aanvulling kan zijn op hardlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Het is al zo lang in de mode dat het al weer uit de mode raakt geloof ik![]()
Daarover gesproken:slangenmademoiselle!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Als het 25 graden is en de zon schijnt hoor je mij niet piepenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Al dat gepiep over het weer altijd![]()
Het is wel ook al heel mooi geweest he, ik ben niet bruin geworden van de regen iig
^ ditquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:46 schreef anna82 het volgende:
Zij die vijf dagen per week werken zijn bleke kantoorklerkjes! Althans ik!
*blauwwitte benen meldt*quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:46 schreef anna82 het volgende:
Zij die vijf dagen per week werken zijn bleke kantoorklerkjes! Althans ik!
^^En boven de 15 graden heb ik ineens ook weer zin om te gaan hardlopenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als het 25 graden is en de zon schijnt hoor je mij niet piepen
ik heb altijd wel zin in hardlopenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^En boven de 15 graden heb ik ineens ook weer zin om te gaan hardlopen
alleen als ik moet werkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als het 25 graden is en de zon schijnt hoor je mij niet piepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |