Ashtanga yoga!quote:
Pump en als ik op hotel ben squats, lungen, opdrukken, bicep curl, overhead push press, tricep kickback row etc.quote:
Ik gebruik krachttermen!quote:
Heel even maar. Ik was struikelend tot halverwege het Couch to 5k-programma gekomen en toen heb ik na die paar weken mijn schoenen weggegooid en ben ik er opnieuw mee begonnen. Stukjes van 60 seconden in het begin enzo.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:58 schreef _Dido_ het volgende:
Zijn sigme en jij ooit hiellanders geweest? Als je dat niet bent geweest is het wel makkelijker om over te stappen, denk ik. Hoelang heb jij eigenlijk over het opbouwen gedaan?
Ha! Is jouw podomeneer dezelfde kerel als mijn fysiotherapeut? Precies dezelfde reactie toen ik een stukje door de ziekenhuisgang moest lopen!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
@Mini: AwwwDa had ik ongeveer bij de podotherapeut toen ik gewoon LIEP.
"wel een raar loopje he?" uh het zal
zo loop ik altijd o.O
RQT?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:23 schreef _aurum_ het volgende:
het bestaat al jaren, maar wordt nu ontdekt door de Westerse wereld.
Pff, ik heb hoofdpijn. Heel mijn friggin nek zit vast![]()
Douchen heeft een beetje geholpen, maar ook niet meer dan dat. Gaat een lange dag worden zo
Vanaaf wel lekker naar die nieuwe Superman film. RQT
Voor de trein? Is de machinist niet blij mee.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:31 schreef _Dido_ het volgende:
@minilot: dat scheelt, dat je niks hoeft af te leren. Ik moest ook even snel voor de trein vanochtend en moest me echt bewust focussen op een goede landing
Volkstuintjes dichtbij het spoor snap ik nog maar waarom ze ook gekkenhuizen er zo dichtbij hebben gebouwd is me nooit duidelijk geweestquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor de trein? Is de machinist niet blij mee.
Ik deed alsof het zomer was bij gebrek aan beterquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:05 schreef _Dido_ het volgende:
Werkze minilot!leuk dat je terug bent
Volgens mij jokte Perr over de zon
ohquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik deed alsof het zomer was bij gebrek aan beter
Mijne was gevestigd in Heerhugowaard geloof ik!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Heel even maar. Ik was struikelend tot halverwege het Couch to 5k-programma gekomen en toen heb ik na die paar weken mijn schoenen weggegooid en ben ik er opnieuw mee begonnen. Stukjes van 60 seconden in het begin enzo.![]()
Aangezien middenvoetlanding veel comfortabeler en makkelijker voelde dan haklanding op van die schoenen vol luchtkussens heb ik weinig tijd om te wennen nodig gehad. Ik had tot mijn negenentwintigste überhaupt nooit verder gehold dan een sprintje naar de bushalte, dus ik had niets om af te leren.
[..]
Ha! Is jouw podomeneer dezelfde kerel als mijn fysiotherapeut? Precies dezelfde reactie toen ik een stukje door de ziekenhuisgang moest lopen!
Het is al zo lang in de mode dat het al weer uit de mode raakt geloof ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:12 schreef _Dido_ het volgende:
Is yoga de nieuwe mode? Hoorde zaterdag op mn workshop ook al dat het een goede aanvulling kan zijn op hardlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Het is al zo lang in de mode dat het al weer uit de mode raakt geloof ik![]()
Daarover gesproken:slangenmademoiselle!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Als het 25 graden is en de zon schijnt hoor je mij niet piepenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Al dat gepiep over het weer altijd![]()
Het is wel ook al heel mooi geweest he, ik ben niet bruin geworden van de regen iig
^ ditquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:46 schreef anna82 het volgende:
Zij die vijf dagen per week werken zijn bleke kantoorklerkjes! Althans ik!
*blauwwitte benen meldt*quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:46 schreef anna82 het volgende:
Zij die vijf dagen per week werken zijn bleke kantoorklerkjes! Althans ik!
^^En boven de 15 graden heb ik ineens ook weer zin om te gaan hardlopenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als het 25 graden is en de zon schijnt hoor je mij niet piepen
ik heb altijd wel zin in hardlopenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^En boven de 15 graden heb ik ineens ook weer zin om te gaan hardlopen
alleen als ik moet werkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als het 25 graden is en de zon schijnt hoor je mij niet piepen
quote:
Oeh!quote:
Dat klinkt goed allemaalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanavond bloemkoolcurry
Wel weer zin in echt pittig eten.
Gisteravond aten we tapas waarbij oa. pimentos de padron. Eentje zou heel heet zijn en de rest niet. Kwamen er niet uit, maar de baas van de zaak zei dat ie er toch echt in had moeten zitten.![]()
Heerlijk gegeten daar trouwens. Eigenlijk de hele tijd wel
Thanks! die bewaar ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Sarabi: http://www.nigella.com/re(...)ed-chicken-pilaf-210
Zoiets ga ik vanavond maken met rijst dusniet moeilijk en als je er wat groenten bij doet prima weg te kanen!
Wat is er zo detox aan couscouspap dan? Past niet echt bij de verhalen over de slechte enzymen, gluten, lage voedingswaarden en ontstekingsbevorderende eigenschappen van tarwequote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:57 schreef An24 het volgende:
Omdat Freud niet thuis is kan ik eindelijk eens een paar dagen dit boekje uitproberen:
[ afbeelding ]
Heb het al lang in huis, maar geen zin om een hele week, of een dag compleet verschillende dingen te koken.
Het is een programma waarbij je kunt detoxen door goed te eten en yoga oefeningen te doen. Ik ben nieuwsgierig, dus vandaag begonnen. Ik denk dat ik het ga doen tot maandagavond, als Freud terug komt, want een hele week de eerste keer vind ik wat overdreven.
Daarom apart lijstje:
T: water met citroensap
S: een uur en kwartier yoga
O: Couscouspap met kaneel, limoenrasp, honing en lijnzaad (niet geweldig)
L: groenten loempia dinges: een rijstvel met wortel, courgette, avocado, tauge, korriander, sesamolie. Met een tofu/mierikswortel en tamari dip. (Wel erg lekker).
T: smoothie van een gepelde sinaasappel, een halve gepelde limoen, een banaan en soyamelk
D: Zoete aardappel-pompoen-wortelsoep met peterselie en pompoenpitten. Zou meer dan een halve liter moeten worden. Ben benieuwd!
Verder kruidenthee en zulks
Goede vraag! Ik heb geen idee. Hij zit er ook alleen in op de eerste dag. Morgen ontbijt ik bijvoorbeeld met een fruit shake. Misschien om de overstap minder heftig te maken of zo? Dacht er ook nog even aan om hem te vervangen met mijn zelfgemaakte speltbrood, maar ik wilde het toch een kans geven. We zien welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:47 schreef Novem het volgende:
[..]
Wat is er zo detox aan couscouspap dan? Past niet echt bij de verhalen over de slechte enzymen, gluten, lage voedingswaarden en ontstekingsbevorderende eigenschappen van tarwe
zolang je maar geen asperine neemtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:28 schreef Isabeau het volgende:
Het is inmiddels vijf uur geleden sinds mijn garnalenexperiment en er is helemaal niets gebeurd! Ben wel blij dat mijn theorie over de oorzaak van mijn anafylactische shock reactie op de garnalen bleek te kloppenen ik kan dus gewoon garnalen blijven eten
Waarom is het volgens jou een matig lijstje?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:42 schreef Californium het volgende:
Tentamens waarschijnlijk niet gehaald. Ging niet zo goed. Toen was ik blugh en heb ik een zakje zoutjes gehaald, waar ik misschien 2 handjes uit heb gegeten en de rest heeftal weg. maar ook een grote bak aardbeien gehaald dus die ga ik straks nog even opeten.
Lijstje:
O: muesli met kwark
T: broodje met beetje brie, walnoten, sla
L: Dubbele boterham kaas
T: 2 handjes zoutjes
D: 1 flink bord met pasta (saus met spinazie, champs, rode saus)
T: veel aardbeien
Vind het een matig lijstje, maar goed. Morgen beter.
Maar goed nieuws: verhuisdozen zijn er (en nog beter:is al fanatiek begonnen met inpakken
) en datum voor afscheidsfeestje geprikt.
Ohwwwww lekkerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:40 schreef uniekhoorn het volgende:
En heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel rabarber geplukt en gemaakt, lekker voor in de vriezer;
Heeeel veel aardbeien enzo... lekker
Lijkt mij veel koolhydraten en te weinig groenvoer... Maar ik heb het niet geteld dus ik kan er naast zittenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Waarom is het volgens jou een matig lijstje?
Mjah, je had bij je L nog wat groenten kunnen doen, maar verder valt het mee hoor. Ik zou hem een voldoende ipv een matig geven. Zeker als je morgen de carbs en groenten een beetje compenseert, niets aan de hand.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Lijkt mij veel koolhydraten en te weinig groenvoer... Maar ik heb het niet geteld dus ik kan er naast zitten
Goed plan! Morgen weer boodschappen dag dus dat scheeltquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, je had bij je L nog wat groenten kunnen doen, maar verder valt het mee hoor. Ik zou hem een voldoende ipv een matig geven. Zeker als je morgen de carbs en groenten een beetje compenseert, niets aan de hand.
heb jij een zus?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Vandaag uit zus' tuin gehaald:
2 kropsla
bos peterselie, bos knoflookstengels, bos bieslook
2 kg aardbeien
2 kg rabarber
2 paprika's
kg rode bessen
Zo fijn
Lekker!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |