Erg mager inderdaad, dat had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij door je komkommersalade gooit, maar ik heb het idee dat dit wel een heel mager lijstje is.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij hebt me dan nooit gezien maar heb wel de nodige voeding gehad om groot te worden hoor
Pics van ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vaiz, jij was toch een lief schattig meisje in roze jurkjes? Toch?
ja, ben ik ook wel blij mee. Zou voor haar ook gewoon heel vervelend zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Is idd wel erg plaatselijk jaOok nog nooit van gehoord! iig fijn dat het rond de ogen minder is. Want ogen zijn...ogen
en het is eng als bultjes of allergische reacties te dichtbij komen
ik vind het ook naar als mensen ogen aanraken enzo / fobie
Heel begrijpelijk van die mensenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ben ik ook wel blij mee. Zou voor haar ook gewoon heel vervelend zijn.
En dat hebben meer mensen die ik en, volgens mij n redelijk 'standaard' fobie
Mensen die het gevoel hebben altijd te klagen, klagen nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb gewoon soms het gevoel dat het altijd íets is met mij en dat voelt heel erg aanstellerig en lastig voor anderen...
Ben soms ook bang dat mensen denken dat ik maar wat zeg ofzo (omdat ik geen zin heb om te sporten of werken, weet ik t) en ik voelde me juist zo goed sinds ik weer echt sportte! Veel minder last van mn nek, meer conditie, lekker in mn vel...
Ok, klaar met klagen
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vaiz, jij was toch een lief schattig meisje in roze jurkjes? Toch?
Ik kan 'em aanraden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:20 schreef V1z0R het volgende:
"Do as I say don't do as I do", was het toch?
Jealousy is a bitchquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond de tutu nog wel gaan Viz, maar die diadeem met roze glimmertjes zelf eerder wat too much voor je...
Meh klopt, maar helemaal je mat neerleggen om dan "HHHNGGGGNHHHH... 1!" te doen is ook zo sneuneusquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef V1z0R het volgende:
Elke dag push-ups is ook structuur, Maria
[..]
Ja, maar kon de rest er niet fabuleuzer op de meets laten verschijnen dan ik natuurlijk...
Ik geef toe, die tutu op de niet-BBQ-meet was dan iets overdreven
Snap ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet het Maria, maar de dag overkomt me nog echt. Ik faal vooralsnog in ritme en structuur
.
Eindelijk een zwangerschapsvreetkick. Wel wat laat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh maar andere dagen heb ik gezond brood hoor. Vandaag alleen ff niet. Beleg kan wel beter idd.. Maar ik luv hagelslag op het moment
.
Ahja soms heb je datquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh maar andere dagen heb ik gezond brood hoor. Vandaag alleen ff niet. Beleg kan wel beter idd.. Maar ik luv hagelslag op het moment
.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahja soms heb je datWel zoveel mogelijk viezemientjes erbij, voor jou en voor kleine Kuki
Dat is het mooie van push-ups, hoef je geen mat voor neer te leggen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Meh klopt, maar helemaal je mat neerleggen om dan "HHHNGGGGNHHHH... 1!" te doen is ook zo sneuneus![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |