Haha ja, misschien zit ik wel wat te vaak achter de computerquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor mij ook ontspannend dat je achter de computer weg bent
Nee maar morgen heb je weer geen zin, dan gewoon doen want anders wordt het helemaal niks.
Gezond is:
Weten wat goed voor je is (basiskennis is toch ook wel dat je weet dat een croissant vreselijk slecht is!) Dus inlezen!
Plannen voor de dag, inkopen, voorbereiden wat dan ook
Bewegen in welke vorm dan ook
Lol, er zijn best veel redenen waarom ik weer zwanger zou willen zijn, maar een tweede kind is daar geen vanquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou dan weet je wat je te doen staat Phaidra.
GB
JB, even een check kan geen kwaad.
Lijstje:
O: kom havermoutpap
L: croissantje, 2 witte bolletjes, 1x kaas 1x hagelslag
D: gepofte aardappel, rode kool, chipolataworstjes
Groeten,
Wat fijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Goed! Nieuwe werk is tof en ben gewoon gelukkig. Gewicht en weerstand gaan ook weer de goede kant op.
Zoals laatst met zelfgemaakte salsa vond ik echt hemels, en natuurlijk hoort zwoerd erbij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ook mijn favoriet op 1 na
Vetspek met zwoerd, lekker knapperig, vet over de bruine bonen zodat het 'spettert' dan mosterd, appelmoes, zilverui, ui, augurk erbij....... Zoals mijn moeder dat kan... owwwwwwwwwwwww
Ik koos op verjaardag altijd: bloemkool a mama, gebakken aardappelen a papa, kropsla met kruiden uit de boerentuin met dressing ala mama en een gebraden kip ala mama
Eet dus nog steeds bloemkool enzo als ik alleen thuis ben
Ja GODVERDOMME!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou dan weet je wat je te doen staat Phaidra.
GB
JB, even een check kan geen kwaad.
Lijstje:
O: kom havermoutpap
L: croissantje, 2 witte bolletjes, 1x kaas 1x hagelslag
D: gepofte aardappel, rode kool, chipolataworstjes
Groeten,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
das heel fijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Goed! Nieuwe werk is tof en ben gewoon gelukkig. Gewicht en weerstand gaan ook weer de goede kant op.
Ze werkt in een snackbar?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:29 schreef V1z0R het volgende:
Had je 'm liever in je huis rondlopen, GB?
[..]
Zoals laatst met zelfgemaakte salsa vond ik echt hemels, en natuurlijk hoort zwoerd erbij.
Wel gek, voor iemand die geld verdient met eten maken is m'n ma maar een beroerde kok
Groentesoep en snert zijn echt hemels maar de rest word je niet vrolijk van
Was altijd wel typisch dat wanneer ik begon met eten koken thuis m'n pa die dagen ineens wel z'n bord leegat...
Nu lijken we ook verschrikkelijk op elkaar dus ik kook hoe ik het lekker vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:30 schreef Californium het volgende:
Hormonen Check!
Ik zag er tot mijn 15e uit als een straattegel. Toen ging ik na een tip over op de Diane. Ga er nooit meer vanaf als het aan mij ligt. Ik merk het ook gelijk als de stopweek is begonnen! En voor de kleine stresspukkeltjes gebruik ik:
mn dochter van elf heeft vrij veel last van puistjes, die smeert nu elke dag zinkzalf en dat helpt echt verbazingwekkend goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ander heeft juist een heell droge huid en moet elke dag vaseline smeren om geen schilfers te krijgen ofzoen eczeem.
compact en kleverig.
ik heb gewoon soms het gevoel dat het altijd íets is met mij en dat voelt heel erg aanstellerig en lastig voor anderen...quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Jamie, jij aansteller!!
Nee, heel vervelend, morgen dan wel bellen anders zit je weer met het weekend.
Beterschap!
Tegenpolenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mn dochter van elf heeft vrij veel last van puistjes, die smeert nu elke dag zinkzalf en dat helpt echt verbazingwekkend goed!
De ander heeft juist een heell droge huid en moet elke dag vaseline smeren om geen schilfers te krijgen ofzoen eczeem.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze werkt in een snackbar?YupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schat van een mens maar koken kan ze nietHeb groot deel van me jeugd afgevraagd waarom het groene bonen heette en niet grijze bonen
Al die sigaretten en koffie hebben haar smaak volgens mij compleet vergald
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Niet zo negatief over jezelf (dat doen anderen welquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb gewoon soms het gevoel dat het altijd íets is met mij en dat voelt heel erg aanstellerig en lastig voor anderen...
Ben soms ook bang dat mensen denken dat ik maar wat zeg ofzo (omdat ik geen zin heb om te sporten of werken, weet ik t) en ik voelde me juist zo goed sinds ik weer echt sportte! Veel minder last van mn nek, meer conditie, lekker in mn vel...
Ok, klaar met klagen
dank jequote:Op donderdag 27 juni 2013 20:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Tegenpolen! maar dat van die puistjes ken ik, heb echt 3 jaar lang ALLES geprobeerd! Grote kans dat ik zinkzalf ook heb gehad! waren ook een aantal dingen waarna ik na een week helemaal opgezwollen was
. Wel fijn dat het voor haar wel werkt! Mijn zus had hetzelfde als ik, heel veel puisten, alleen ik op voorhoofd en zij op de wang. Bleek later dat ze een of andere varkensbacterie heeft gehad
En zij probeerde het ook te verbergen met make-up / oranje.
En ik vind niet dat je klaagt hoor! Gewoon lekker naar de dokter! Beterschap
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Yup
Schat van een mens maar koken kan ze nietHeb groot deel van me jeugd afgevraagd waarom het groene bonen heette en niet grijze bonen
Al die sigaretten en koffie hebben haar smaak volgens mij compleet vergald
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das heel fijn![]()
Stiekem best veel goed nieuws nog hier
dank je.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelf (dat doen anderen wel)
Iedereen herkent het gevoel, je staat niet alleen.
En jou dingen aanraden om te doen is makkelijk.langs de zijlijn.
Je bent juist heel goed bezig, daarvoor alle respect
Bah! Naar is dat. Experimenteren met make-up zit er dan ook niet echt inquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dank je
Dochter met de droge huis is ook nog eens voor heel veel allergisch, een keer blistex op dr lippen gesmeerd, heel haar mond en de rand eromheen rood en vol bultjesleek wel een clown
veel zalfjes en smeerseltjes kan ze gewoon niet hebben.
ze heeft wel veel lipgloss die ze kan dragen en bij dr ogen lijkt tot nu toe niets echt een probleem, dus mascara enzo kan wel, t lijkt vnl rond haar mond dat ze écht gevoelig is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Bah! Naar is dat. Experimenteren met make-up zit er dan ook niet echt in
ben ongeveer eens per twee maanden in de buurt, dus komt welquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat fijnHeerlijk zulke berichten!
Dido, ben wel vrij dit weekend maar veel weg, laatste weekend vrij voor een hele lange periode (lees een maandje of 3 samen met mijn meneer) en anders zien we wel misschien even spontaan.
Had vannacht nog wel over je gedroomd , iets met ponykamp ofzo??
Jamie, jij aansteller!!
Nee, heel vervelend, morgen dan wel bellen anders zit je weer met het weekend.
Beterschap!
Maria, jij balanser jijgoed bezig.
V1, altijd van je af snijden
/wijsheid komt NIET met de jaren :;)
quote:
Is idd wel erg plaatselijk jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze heeft wel veel lipgloss die ze kan dragen en bij dr ogen lijkt tot nu toe niets echt een probleem, dus mascara enzo kan wel, t lijkt vnl rond haar mond dat ze écht gevoelig is.
Snap niet hoe het kan dat het zo plaatselijk is, misschien is allergisch niet echt t goede woord.
(Bedacht ik me net toen ik dat had getikt)
Erg mager inderdaad, dat had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij door je komkommersalade gooit, maar ik heb het idee dat dit wel een heel mager lijstje is.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij hebt me dan nooit gezien maar heb wel de nodige voeding gehad om groot te worden hoor
Pics van ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vaiz, jij was toch een lief schattig meisje in roze jurkjes? Toch?
ja, ben ik ook wel blij mee. Zou voor haar ook gewoon heel vervelend zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Is idd wel erg plaatselijk jaOok nog nooit van gehoord! iig fijn dat het rond de ogen minder is. Want ogen zijn...ogen
en het is eng als bultjes of allergische reacties te dichtbij komen
ik vind het ook naar als mensen ogen aanraken enzo / fobie
Heel begrijpelijk van die mensenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ben ik ook wel blij mee. Zou voor haar ook gewoon heel vervelend zijn.
En dat hebben meer mensen die ik en, volgens mij n redelijk 'standaard' fobie
Mensen die het gevoel hebben altijd te klagen, klagen nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb gewoon soms het gevoel dat het altijd íets is met mij en dat voelt heel erg aanstellerig en lastig voor anderen...
Ben soms ook bang dat mensen denken dat ik maar wat zeg ofzo (omdat ik geen zin heb om te sporten of werken, weet ik t) en ik voelde me juist zo goed sinds ik weer echt sportte! Veel minder last van mn nek, meer conditie, lekker in mn vel...
Ok, klaar met klagen
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vaiz, jij was toch een lief schattig meisje in roze jurkjes? Toch?
Ik kan 'em aanraden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:20 schreef V1z0R het volgende:
"Do as I say don't do as I do", was het toch?
Jealousy is a bitchquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond de tutu nog wel gaan Viz, maar die diadeem met roze glimmertjes zelf eerder wat too much voor je...
Meh klopt, maar helemaal je mat neerleggen om dan "HHHNGGGGNHHHH... 1!" te doen is ook zo sneuneusquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:29 schreef V1z0R het volgende:
Elke dag push-ups is ook structuur, Maria
[..]
Ja, maar kon de rest er niet fabuleuzer op de meets laten verschijnen dan ik natuurlijk...
Ik geef toe, die tutu op de niet-BBQ-meet was dan iets overdreven
Snap ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet het Maria, maar de dag overkomt me nog echt. Ik faal vooralsnog in ritme en structuur
.
Eindelijk een zwangerschapsvreetkick. Wel wat laat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh maar andere dagen heb ik gezond brood hoor. Vandaag alleen ff niet. Beleg kan wel beter idd.. Maar ik luv hagelslag op het moment
.
Ahja soms heb je datquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh maar andere dagen heb ik gezond brood hoor. Vandaag alleen ff niet. Beleg kan wel beter idd.. Maar ik luv hagelslag op het moment
.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahja soms heb je datWel zoveel mogelijk viezemientjes erbij, voor jou en voor kleine Kuki
Dat is het mooie van push-ups, hoef je geen mat voor neer te leggen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Meh klopt, maar helemaal je mat neerleggen om dan "HHHNGGGGNHHHH... 1!" te doen is ook zo sneuneus![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |