Omdat vastloper quote ipv edit: ik beperk me tot aspirine en ibu.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Geeft aspirine dezelfde kans als ibu?
/wist ik niet, heb het sowieso niet op pijnstillers, maar tegen de protocollen in liever een nsaid dan para als het echt moet
ik weet niks, maar t klinkt niet leuk 'gerechtelijke stappen'..quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb het ook niet echt in het topic gestrooid. Nouja, één keer wel maar toen weer weggehaald i.v.m. herkenbaarheid en dat zou bij eventuele gerechtelijke stappen misschien niet zo handig zijn.
Nee, dat verlengsnoer was per ongeluk :")quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:33 schreef _aurum_ het volgende:
Moest je dat verlengsnoer doorsnijden Tink?
Gefeli voor Month! En sterkte GB
Ik heb crap gegeten begin vd week en ben nu Pimpelinaen moet ongesteld worden dus buik is poofy /meh
Bodybalance is fijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
GeBodyBalanced! Was iig een strijd om in balans te blijvende tai chi ging beter dan de rest
Einde was wel chill, beetje liggen met een handdoekje over je snufferd en focussen op je ademhaling, altijd beetje maf in het begin maar uiteindelijk wel lekker koppie leeg
Nu late lunch, salade met o.a. blikje tonijn (op water), kaas, paprika, walnoot, sla, ui, etc![]()
Ah, je kan dus wel nadenken?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hmm... er zijn meer snackbars die zo heten blijkbaar.
[..]
Oh, dan valt dit nog mee. Maar als je pikante dingen stuurt dan kijk je toch wel even twee keer of je het naar de goeie stuurt?.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Voel al dagen een vreetbui aankomen en ik heb gewacht tot vandaag want vanavond alleen thuis....
Ben naar de markt geweest, de kippenkraam en slagerskraam genegeerd.
AH, alles genegeerd behalve de bloemkool
Lidl, alles genegeerd behalve de nodige boodschappen...
Heb zo;n zin in ALLES... maar dus niks meegenomen. Gelukkig maar.
Vrouwen
Ja hoor, waarom niet?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah, je kan dus wel nadenken?
Hoe was het wandelen? Hoe lang heb je het gedaan en was het lekker?
Voor mij ook ontspannend dat je achter de computer weg bentquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja hoor, waarom niet?
En het ging wel goed, ik heb in totaal een half uurtje gewandeld. Ja, het was wel lekker om even achter die computer weg te zijn. Ook al had ik er in het begin eigenlijk niet zoveel zin in.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:40 schreef loveli het volgende:
*boks met aurum*
Verder zit ik voor vandaag wel weer aan m'n quotum van dienstverlening. En ook van Brokking hazelnootslagroomschuimtaart.
Goed bezig!quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:47 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Dat was ik.-ook een lurker hiero-
Het komt vooral doordat ik geen chips, drop en snoep etc meer eet. En ik heb het idee dat door het sporten ook vooral je huid gaat stralen. Vooral na de tijd.
De pukkels waren eigelijk geen pukkels te noemen. Soms eentje op m'n kin en wat 'gebergte' op m'n voorhoofd (ik ben dan ook nog jong.). Maar dat heb ik nu allemaal ook niet meer!
![]()
enig idee hoe het komt?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Grmbl, ik heb genoeg van de buikklachten, droge mond en duizeligheid.![]()
Morgen dokter bellen, want ik word er simpel van
We kunnen op zich wel meeten ja, als jij niet hoeft te werken tenminste, dit weekend. En Mar wel, dan meeten we daarquote:
ik dacht eerst gewoon buikgriep (volgens mij was het dat ook, koorts en al) maar nu lijkt het daar niet meer op.quote:
Hier hormonenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bij mij werkt het helaas niet zo. Stress en cremes en make up heebben een grotere invloed
En hormonen ja. Die ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hier hormonendoe precies hetzelfde (schoonmaken, eetgewoonten) maar tijdens zwangerschap en eerste maanden erna was m'n huid zo mooi
. En nu zijn de pukkels weer terug
.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:40 schreef loveli het volgende:
*boks met aurum*
Verder zit ik voor vandaag wel weer aan m'n quotum van dienstverlening. En ook van Brokking hazelnootslagroomschuimtaart.
Goed! Nieuwe werk is tof en ben gewoon gelukkig. Gewicht en weerstand gaan ook weer de goede kant op.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goed bezig!
En gefeliciteerd!
Niet meegekregen GB
Thanks Phaidra, hoe gaat het met jou?
hazelnootschuim met slagroom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |