Haha, ja sorryquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Voor de rest vind ik je heel lief
Ja?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Naar mate je ouder wordt, raak je ook steeds meer overtuigd van je eigen visie en vastgeroest in je denkpatronen.
weet idd niet of dat wel zo is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja?
In plaats van op bezoek bij ouders,heb ik ze hier op bezoek. Lekker de bbq aangegooid, salades gemaakt, kip met bacon, tandoori, forel, diverse groenten en kaas op de grill. Nu vol.
http://www.deautismecoach.nl/deautismecoach/autisme_rmetest.htmquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn score was 28. Wel gegokt, want ik kende niet alle betekenissen.
Toch ff gedaan. Neem hem met een korreltje zout, want sommige bewoordingen kun je niet zien aan een facial expression. Een aantal antwoorden heb ik vergeleken met mijn theorie. Komt niet helemaal overeen. Nr 2 bijvoorbeeld is echt wel horrified en niet upset. Upset ziet er echt heel anders uitquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Testje of je aan ogen kunt zien welke gemoedstoestand de persoon heeft:
http://glennrowe.net/baroncohen/faces/eyestest.aspx
Ik heb geen talent
ik vond bij bepaalde plaatjes sommige uitdrukkingen helemaal niet van toepassing idd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Toch ff gedaan. Neem hem met een korreltje zout, want sommige bewoordingen kun je niet zien aan een facial expression. Een aantal antwoorden heb ik vergeleken met mijn theorie. Komt niet helemaal overeen. Nr 2 bijvoorbeeld is echt wel horrified en niet upset. Upset ziet er echt heel anders uit
Toch had ik er nog 27
Nu heb ik er 29quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:54 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
http://www.deautismecoach.nl/deautismecoach/autisme_rmetest.htm
Ik maak dus de Nederlandse versie even.
vooralsnog win ikquote:
Gewoontes vormen een neural pathway (NL term, anyone?). Als je elke ochtend kraan open draait, koffie zet, tv erbij, worden die synapsen als gewoonte geprikkeld. Wil je die gewoonte veranderen, dan moet je daar moete voor doen (door herhaling van andere handelingen kun je die gewootne aanpassen, dus thee zetten ipv koffie en krant ipv tv).quote:
Ik gooi het in mijn havermoutshake, meestal frambozen, soms blauwe bessen of mango. En ik maak nog weleens bananabread oh en in mijn raw brownie zitten medjool dadelsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Toetje
kwark, vla, aardbeien, honing, basterdsuiker, rode besjes en rijpe nectarine
Daar wil ik mijn synapsen wel voor trainen
Aurum... brrr tahin
Fruit eet je niet zoveel he?
Loveli, is het niet gewoon "gewenning"?
Niks mis mee op zich denk ik. Dat houdt de mensheid in leven
Je kan even googlen op de voedingswaarde.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:40 schreef Californium het volgende:
Vraag: Hoe slecht is een subway broodje? Ik weet dat ik het net zo goed thuis kan maken, maar toch smaakt het van de subway altijd lekkerder. Op z'n tijd zo lekker... dus wilde er morgen 1 halen voor avondeten! Ik ben echt fan van een Veggie Delite met alles erop er eraan en dan bedenk ik daar welke saus (sweet chilli, sweet onion of chipotle). Nom
De dingen die ik juist erg lekker vindquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je kan even googlen op de voedingswaarde.
Voor een keer kan het gewoon geen kwaad, lekker inderdaad.
Arum...... tahin, hummus, basilicum, pesto's, parmezaan,rucola en pijnboompitten... bah
en ik! Behalve tahin danquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:56 schreef Probability het volgende:
[..]
De dingen die ik juist erg lekker vind
Het kan simpeler. Corrobory inlopen, kangaroe bestellen, kangaroe opeten. Bijna net zo simpel voor me als wanneer jij kookt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:33 schreef An24 het volgende:
OMG, simpele smultip:
Erwtjes, teen knoflook, uitje koken in water, met bouillon. Blenderen, beetje munt erbij, scheut kokosmelk, nog eens blenderen, opwarmen en opeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |