abonnement Unibet Coolblue
pi_106635821
Welkom in het Feedback R&P!

R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten voor de nieuwe FAQ
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:50:53 #2
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_106635878
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:44 schreef Catbert het volgende:
Een ander probleem is dat de andere twee slowchat topics (R&P slowchat en singles) kennelijk geen nieuwe mensen accepteren.
En daar zal iemand die daar toch wil posten zich iets van aantrekken omdat...?

Iedereen moet gewoon zelf weten waar hij/zij post. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:51:08 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106635891
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:

Welke zal er dan nog volgen?
Weet ik veel. Misschien wel vanuit het Datingtopic of een andere reeks die nu nog niet bestaat maar in de toekomst wel ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:44 schreef Catbert het volgende:
Een ander probleem is dat de andere twee slowchat topics (R&P slowchat en singles) kennelijk geen nieuwe mensen accepteren.
Accepteren is niet het juiste woord. Ze worden geaccepteerd. Maar het is een heel andere SC dan de andere twee.

Singles is heel hard/bot en moet je echt tegen een stootje kunnen. Kan je erin mee komen, dan ben je welkom. Kom je er niet in mee, ben je ook welkom, maar dan moet je wel een harde huid hebben.

R&P is al heel lang een vast kliek, en accepteren ook zeker nieuwkomers, alleen ook daar is weer een bepaalde manier van posten (geen idee hoe te omschrijven, gewoon gezellig :) )

en die AVN.. tja, daar zitten weer hele andere mensen met andere manier van posten.
pi_106635901
quote:
R&P Feedback - Wat vind jij er van?
Ik vind dat Re veel geduld met mij heeft B-)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:52:15 #5
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106635924
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
En daar zal iemand die daar toch wil posten zich iets van aantrekken omdat...?
SC gaat toch om gezelligheid. Als mensen het ongezellig maken voor bepaalde personen dan is de lol ook snel weg. Dat soort mensen, die dus actief anderen proberen te weren, moeten wat mij betreft aangepakt worden. Dat past niet binnen een openbaar forum waar je geacht wordt als volwassenen met elkaar om te gaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:51 schreef Cue_ het volgende:
Singles is heel hard/bot en moet je echt tegen een stootje kunnen. Kan je erin mee komen, dan ben je welkom. Kom je er niet in mee, ben je ook welkom, maar dan moet je wel een harde huid hebben.
En dat vind ik dus, op een forum waar gewoon mensen komen die toch wel issues met zichzelf hebben, gewoon onacceptabel. Die mensen die zo 'hard' zijn naar anderen mogen wat mij betreft gewoon geweerd worden.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:55:06 #6
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106636020
quote:
R&P Feedback - Wat vind jij er van?
Het zoveelste geleuter om een SC-kliek.
Als het te inteelt wordt gaat de stekker er even uit. Na een poos komt de SC weer terug en is het weer toegankelijk voor iedereen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:55:22 #7
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_106636029
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:44 schreef Catbert het volgende:

[..]

Waar ligt volgens jou dan de limiet? Kijk, als de mods kiezen voor een 3e SC voor de huidige AVNZMG kliek, prima. Zou niet mijn keuze zijn maar het is de makkelijkste oplossing. Alle slowchat in 1 topic zetten is de moeilijke oplossing omdat er vooral in het begin veel gemodereerd moet worden.
Als het 5 SC’s zouden worden, zou het mij persoonlijk nog niet boeien. R&P is gewoon een beetje een geval apart, met al die gevallen hier.

Ik snap niet zo goed waarom het meteen allemaal doorgetrokken moet worden naar de verre toekomst. Oh, maar als je dit toelaat, dan heb je over een paar jaar 10 SC’s. Nou en, dat zie je over een jaar wel weer.

Zolang het geen problemen geeft (en ik geloof niet dat dat zo is op het moment), gewoon toestaan. Zodra het onoverzichtelijk wordt ga je snijden en samenvoegen.
pi_106636054
Ik word echt een beetje moe van het hele geen nieuwkomers accepteren

volgens mij was ik gisteren nog heel aardig tegen een knul die binnen kwam waaien voor advies (en andere SCers ook)

Anders kom even met een voorbeeld van iemand die zich normaal gedraagt en niet geaccepteerd word?
Ik zag heloef binnen waaien een aantal dagen geleden geloof ik? waar heeft iemand iets naars gezegd?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:56:33 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106636067
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:55 schreef Hephaistos. het volgende:

Zolang het geen problemen geeft (en ik geloof niet dat dat zo is op het moment), gewoon toestaan. Zodra het onoverzichtelijk wordt ga je snijden en samenvoegen.
Maar is de oplossing nu om van AVN een SC te maken.. of een SC ernaast en een serieus topic daarnaast over AVN problemen?

En dat serieuze AVn topic, wordt vanzelf ook weer een kliek met een SC en dan daar weer een aparte SC van?

Het gaat sneller dan je denkt hoor ;)
pi_106636092
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:51 schreef Cue_ het volgende:

en die AVN.. tja, daar zitten weer hele andere mensen met andere manier van posten.
Als we het dan toch over ontoegankelijke SC's hebben....
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:57:38 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106636098
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij was ik gisteren nog heel aardig tegen een knul die binnen kwam waaien voor advies (en andere SCers ook)
Gaat vooral over het Singlestopic ;)

En daarbij, natuurlijk is het anders als je zelf ergens post en er ontstaat een kliek. Of je bent een neiuwe die zijn weg moet vinden (en vaak hebben de meeste mensen in dat laatste gewoon geen zin)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:58:15 #12
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_106636112
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar is de oplossing nu om van AVN een SC te maken.. of een SC ernaast en een serieus topic daarnaast over AVN problemen?

En dat serieuze AVn topic, wordt vanzelf ook weer een kliek met een SC en dan daar weer een aparte SC van?

Het gaat sneller dan je denkt hoor ;)
Mijn oplossing is dus om het huidige topic een SC te maken, en een nieuw serieus topic aan te maken. Daar moet uiteraard op gemodereerd worden, maar dat geldt voor elk topic.

En als er over een paar maanden een ander topic verzandt in SC, ook gewoon toestaan en een serieus ander topic ernaast maken. Dat raakt vanzelf verzadigd, en anders trek je de stekker uit een paar SC-topics als het te gek wordt.
pi_106636119
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gaat vooral over het Singlestopic ;)

En daarbij, natuurlijk is het anders als je zelf ergens post en er ontstaat een kliek. Of je bent een neiuwe die zijn weg moet vinden (en vaak hebben de meeste mensen in dat laatste gewoon geen zin)
Oh ik had een paar posts terug gelezen maar dus niet genoeg blijkbaar
bash dan maar verder :P die singles zijn inderdaad vreselijk ;) :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106636139
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:58 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Mijn oplossing is dus om het huidige topic een SC te maken, en een nieuw serieus topic aan te maken. Daar moet uiteraard op gemodereerd worden, maar dat geldt voor elk topic.

En als er over een paar maanden een ander topic verzandt in SC, ook gewoon toestaan en een serieus ander topic ernaast maken. Dat raakt vanzelf verzadigd, en anders trek je de stekker uit een paar SC-topics als het te gek wordt.
Dat laatste is wat het lastig maakt
als een groepje een landje heeft veroverd geven ze dat niet zomaar op
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 11:59:51 #15
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106636149
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gaat vooral over het Singlestopic ;)

En daarbij, natuurlijk is het anders als je zelf ergens post en er ontstaat een kliek. Of je bent een neiuwe die zijn weg moet vinden (en vaak hebben de meeste mensen in dat laatste gewoon geen zin)
Vat de FB eens samen want over welke sc gaat het? Welke willen ze sluiten of verplaatsen of weet ik veel.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:00:18 #16
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106636167
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word echt een beetje moe van het hele geen nieuwkomers accepteren
Prima. Kennelijk is het dan geen probleem en kan alle SC in een topic.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:57 schreef Cue_ het volgende:
En daarbij, natuurlijk is het anders als je zelf ergens post en er ontstaat een kliek. Of je bent een neiuwe die zijn weg moet vinden (en vaak hebben de meeste mensen in dat laatste gewoon geen zin)
Er is niks mis met groepjes zolang deze maar openstaan voor anderen en het niet erg vinden dat er dan misschien een 2e groepje binnen komt waaien. Je hebt altijd dat bepaalde mensen naar elkaar toetrekken en je andere mensen minder mag.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vat de FB eens samen want over welke sc gaat het? Welke willen ze sluiten of verplaatsen of weet ik veel.
De mods willen nog helemaal niks sluiten. Ik heb in het vorige deel op je vraag gereageerd en een samenvatting gegeven.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:01:19 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106636193
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:59 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Vat de FB eens samen want over welke sc gaat het? Welke willen ze sluiten of verplaatsen of weet ik veel.
Het AVN topic ;)
Is nu ook een kliek en SC geworden.. en geen serieus topic meer.. dus hoe op te lossen

(zeg maar de geschiedenis van Singles ;) )
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:01:54 #18
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_106636215
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat laatste is wat het lastig maakt
als een groepje een landje heeft veroverd geven ze dat niet zomaar op
Nou en? Botte bijl en anders zoek je maar een ander forum.
pi_106636227
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:44 schreef Catbert het volgende:
Het probleem is dat de SC in AVNZMG de serieuze reacties ondersneeuwt. Een ander probleem is dat de andere twee slowchat topics (R&P slowchat en singles) kennelijk geen nieuwe mensen accepteren.
Valt wel mee hoor, er komen genoeg mensen binnen de reguliere R&P SC die vanzelf ook bij de kliek horen :P Gewoon meeposten, normaal doen, niet tegen iedereen en alles schoppen en dan is er niets aan de hand :)

Maar ik heb je nooit zien posten in de SC, dus echt een kans geef je het ook niet . of je hebt de behoefte niet, kan ook :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 12:02:44 #20
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106636235
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het AVN topic ;)
Is nu ook een kliek en SC geworden.. en geen serieus topic meer.. dus hoe op te lossen

(zeg maar de geschiedenis van Singles ;) )
Elke SC wordt een kliek. [Singles] mogen ze wat mij betreft wel samenvoegen met het [avnzg] in wezen dezelfde problematiek.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:03:06 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106636243
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:00 schreef Catbert het volgende:

Er is niks mis met groepjes zolang deze maar openstaan voor anderen en het niet erg vinden dat er dan misschien een 2e groepje binnen komt waaien. Je hebt altijd dat bepaalde mensen naar elkaar toetrekken en je andere mensen minder mag.

Elk topic / elke sc staat open voor anderen.
Elk topic / elke sc bestaat uit andere mensen en een andere manier van posten. En daar pas je tussen of niet. En dat kun je fijn vinden of niet. Bevalt het je niet, dan ben je snel weer weg.

Zelf post ik ook niet in elke SC, gewoon omdat het mij daar niet bevalt, de mensen niet, of de posts niet of de onderwerpen niet. Of omdat ik ook de eerste tig keer half genegeerd wordt. Maar dat betekend niet dat men niet open staat voor andere users.
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 12:03:27 #22
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106636252
R&P SC vind ik wel open staan. Daar laten ze kut users als ik ook gewoon normaal posten.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_106636261
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
R&P SC vind ik wel open staan. Daar laten ze kut users als ik ook gewoon normaal posten.
Oh ik vind jou heel normaal!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:04:06 #24
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106636272
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:02 schreef Pheno het volgende:
Valt wel mee hoor, er komen genoeg mensen binnen de reguliere R&P SC die vanzelf ook bij de kliek horen :P Gewoon meeposten, normaal doen, niet tegen iedereen en alles schoppen en dan is er niets aan de hand :)
Prima. Dan is er dus geen probleem de SC samen te voegen tot 1 topic.

quote:
Maar ik heb je nooit zien posten in de SC, dus echt een kans geef je het ook niet . of je hebt de behoefte niet, kan ook :)
Ik heb een tijdje in Singles gepost jaren terug, maar ik heb inderdaad geen behoefte aan SC, daarom hoop ik dat het ook ophoudt in AVNZMG. Het topic was een stuk interessanter toen er nog fatsoenlijke discussies waren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Elk topic / elke sc staat open voor anderen.
Elk topic / elke sc bestaat uit andere mensen en een andere manier van posten. En daar pas je tussen of niet. En dat kun je fijn vinden of niet. Bevalt het je niet, dan ben je snel weer weg.
Het gaat niet om individuele mensen maar om groepen. Wat mij betreft wordt de hele AVNZMG EN de hele Singles groep kwa slowchat gewoon naar de R&P SC verplaatst.

Op dit moment zijn de titels van de topics AVNZMG en Singles gewoon misleidend. In het eerste kwam ik om mensen te helpen (althans, te proberen), het 2e kwam ik om te praten over vooral de voordelen van het single zijn. Beide topics zijn wat mij betreft vernaggeld door de SC. Kijk, dat mensen het leuk vinden te melden wat ze gegeten hebben of gaan doen vanavond, prima, maar het interesseert me echt geen enkele ruk. Ik kom in zo'n topic voor het onderwerp, niet voor de mededeling dat je konijn de bank ondergescheten heeft.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106636307
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:04 schreef Catbert het volgende:

[..]

Prima. Dan is er dus geen probleem de SC samen te voegen tot 1 topic.

[..]

Het zal me inderdaad roesten. Ik ken de singles niet, of die andere lange afkorting SC.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_106636332
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:04 schreef Catbert het volgende:

[..]

Prima. Dan is er dus geen probleem de SC samen te voegen tot 1 topic.

[..]

Ik heb een tijdje in Singles gepost jaren terug, maar ik heb inderdaad geen behoefte aan SC, daarom hoop ik dat het ook ophoudt in AVNZMG. Het topic was een stuk interessanter toen er nog fatsoenlijke discussies waren.
Dat ben ik wel met je eens
ik ben daar begonnen met posten omdat ik dacht dat ik echt wat over het onderwerp te zeggen had (versieren) en blijven hangen toen het steeds meer SC werd maar ik vond er echt weinig meer aan op een gegeven moment
zal ook wel aan mij hebben gelegen hoor, omdat ik niet meer mee kon met de onderwerpen zeg maar omdat ik er niks mee had
maar ondertussen is er wel een podium verdwenen voor mensen die echt over versieren willen praten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 12:08:25 #27
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106636420
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens
ik ben daar begonnen met posten omdat ik dacht dat ik echt wat over het onderwerp te zeggen had (versieren) en blijven hangen toen het steeds meer SC werd maar ik vond er echt weinig meer aan op een gegeven moment
zal ook wel aan mij hebben gelegen hoor, omdat ik niet meer mee kon met de onderwerpen zeg maar omdat ik er niks mee had
maar ondertussen is er wel een podium verdwenen voor mensen die echt over versieren willen praten
Singles SC is een vaste groep die amper ruimte biedt voor discussie, die mag wel weg of samengevoegd worden met avnzg en dan met de regels dat SC over anders dan het single en versieren niet toegestaan is omdat daar andere SC's voor zijn. Probleem opgelost, slotje, PM me mijn nobelprijs voor de vrede maar.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:09:52 #28
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106636453
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Singles SC is een vaste groep die amper ruimte biedt voor discussie, die mag wel weg of samengevoegd worden met avnzg en dan met de regels dat SC over anders dan het single en versieren niet toegestaan is omdat daar andere SC's voor zijn. Probleem opgelost, slotje, PM me mijn nobelprijs voor de vrede maar.
Singles en AVNZMG zijn hele andere topics. Singles gaat over "Jeuj! Ik ben single en kan rondneuken". AVNZMG gaat over "Ik heb nog nooit een vriendin gehad, heb geen vrienden en ben sociaal onaangepast.". Als je stelt dat je deze topics samen kunt voegen heb je een van beiden nooit gevolgd. Beiden hebben als topic bestaandsrecht IMHO, beiden zijn verzand in overloos gedreutel.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106636457
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:13 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ok, wat anders dan, wat zou jij als oplossing aandragen?
Al vaker gezegd.
R&P SC voor SC
Versieren ipv Datingsite-ervaringen, AVNZMG en Singles. En dan streng modereren.
HVJJN keihard op slot

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 11:13 schreef Catbert het volgende:

[..]

PI gemist? :P
Had het nog op text-only staan :)
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:02 schreef Pheno het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, er komen genoeg mensen binnen de reguliere R&P SC die vanzelf ook bij de kliek horen :P Gewoon meeposten, normaal doen, niet tegen iedereen en alles schoppen en dan is er niets aan de hand :)

Maar ik heb je nooit zien posten in de SC, dus echt een kans geef je het ook niet . of je hebt de behoefte niet, kan ook :)
Behalve als je jezelf al heel impopulair hebt gemaakt in Singles toen de R&P SC-ers daar nog postten :P
pi_106636527
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:09 schreef stbabylon het volgende:

Behalve als je jezelf al heel impopulair hebt gemaakt in Singles toen de R&P SC-ers daar nog postten :P
De R&P SC is ontstaan uit een veel eerdere singlesreeks ;) Jaaaaren terug.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:12:40 #31
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106636544
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:09 schreef stbabylon het volgende:
R&P SC voor SC
Eens.

quote:
Versieren ipv Datingsite-ervaringen, AVNZMG en Singles. En dan streng modereren.
Niet mee eens. Het zijn gewoon andere topics met andere onderwerpen. Voor iemand die moeite heeft met vrouwen is een datingsite bijvoorbeeld geen optie. M.i. is het enige probleem de SC. Waarbij de SC in het datingsite topic heel erg meevalt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106636550
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:09 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Al vaker gezegd.
R&P SC voor SC
Versieren ipv Datingsite-ervaringen, AVNZMG en Singles. En dan streng modereren.
HVJJN keihard op slot

[..]

Had het nog op text-only staan :)

[..]

Behalve als je jezelf al heel impopulair hebt gemaakt in Singles toen de R&P SC-ers daar nog postten :P
R&P SC is singles 1.0. Die is alleen hernoemd naar SC.

Singles is dan weer een 1.1 versie van Eeuwige maagden.

Zie je het verband? :7
pi_106636554
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

De R&P SC is ontstaan uit een veel eerdere singlesreeks ;) Jaaaaren terug.
O+
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:13:35 #34
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106636565
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:12 schreef Pheno het volgende:
De R&P SC is ontstaan uit een veel eerdere singlesreeks ;) Jaaaaren terug.
Waarom is er dan bestaansrecht voor zowel een R&P SC als de Singles SC?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106636591
Oke hoe vinden jullie dit?
alle reeksen mogen blijven bestaan maar dan wel ontopic en alle SC gaat in de SC?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106636601
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:12 schreef Pheno het volgende:

[..]

De R&P SC is ontstaan uit een veel eerdere singlesreeks ;) Jaaaaren terug.
Weet ik, maar er zitten nu een aantal mensen die mij kennen van hun tijd dat ze (ook) nog in Singles posten en me niet goed kunnen hebben :P
pi_106636609
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:13 schreef Catbert het volgende:

[..]

Waarom is er dan bestaansrecht voor zowel een R&P SC als de Singles SC?
is er niet
behalve dat er toen heel hard geroepen werd dat ze niet samen konden en dat er minder gesct ging worden etc
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106636623
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:12 schreef Godtje het volgende:

[..]

R&P SC is singles 1.0. Die is alleen hernoemd naar SC.

Singles is dan weer een 1.1 versie van Eeuwige maagden.

Zie je het verband? :7
Ik vind het maar lastig :P
pi_106636628
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:14 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Weet ik, maar er zitten nu een aantal mensen die mij kennen van hun tijd dat ze (ook) nog in Singles posten en me niet goed kunnen hebben :P
ah niet miepen
ik heb nog nooit iemand tegen jou zien moeilijk doen of zo
volgens mij zit dat vooral in je hoofd
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:16:10 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106636633
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:15 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik vind het maar lastig :P
Zeker aangezien er bar weinig maagden in Singles zitten .. wel weer in AVN.. :+
pi_106636664
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ah niet miepen
ik heb nog nooit iemand tegen jou zien moeilijk doen of zo
volgens mij zit dat vooral in je hoofd
Maakt verder niet uit hoor, maar ik kan zonder de verborgen steken, vandaar dat ik zolang het nog kan, gezellig in Singles blijf :)
pi_106636680
En dan hebben we het nog niet over de problemen tussen singles gehad.
Dus de players vs de autistische
pi_106636683
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zeker aangezien er bar weinig maagden in Singles zitten .. wel weer in AVN.. :+
Ik ben nog maagd!
pi_106636690
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:13 schreef Catbert het volgende:

[..]

Waarom is er dan bestaansrecht voor zowel een R&P SC als de Singles SC?
Eerst was de bedoeling die SC als enige te hebben. Toen kwam er na een hoop gezeur ruimte voor een ontopic singles. Nou ja, dat is dus een SC geworden. Toen kwam er weer na een hoop gezeur een ander versiergedoe (singles ontopic dus) en dat is nu ook een SC. Ergo, Singles is alle bron van het kwaad in alle jaren.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:18:26 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106636696
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ben nog maagd!
In your nightmares!!
pi_106636701
Overigens vind ik R&P SC ook veeeeeeeeeeeel te kussiekroel. Een beetje (negatieve) weerstand is daar uit den bozen.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:18:50 #47
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106636705
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
Oke hoe vinden jullie dit?
alle reeksen mogen blijven bestaan maar dan wel ontopic en alle SC gaat in de SC?
Goh, dat is ook niet eerder geopperd ofzo :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106636707
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

Eerst was de bedoeling die SC als enige te hebben. Toen kwam er na een hoop gezeur ruimte voor een ontopic singles. Nou ja, dat is dus een SC geworden. Toen kwam er weer na een hoop gezeur een ander versiergedoe (singles ontopic dus) en dat is nu ook een SC. Ergo, Singles is alle bron van het kwaad in alle jaren.
Had Frenkie gelijk door het te verbannen naar GC? En conflict had gelijk om het daar weer te sluiten? :o
pi_106636714
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:18 schreef stbabylon het volgende:
Overigens vind ik R&P SC ook veeeeeeeeeeeel te kussiekroel. Een beetje (negatieve) weerstand is daar uit den bozen.
Er wordt weinig gekroeld daar, op twee stelletjes na.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:19:15 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106636716
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:18 schreef stbabylon het volgende:
Overigens vind ik R&P SC ook veeeeeeeeeeeel te kussiekroel. Een beetje (negatieve) weerstand is daar uit den bozen.
Je moet wel verschil zien tussen bot zijn / op de man spelen en gewoon een goede discussie willen voeren ;)
pi_106636721
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

Eerst was de bedoeling die SC als enige te hebben. Toen kwam er na een hoop gezeur ruimte voor een ontopic singles. Nou ja, dat is dus een SC geworden. Toen kwam er weer na een hoop gezeur een ander versiergedoe (singles ontopic dus) en dat is nu ook een SC. Ergo, Singles is alle bron van het kwaad in alle jaren.
Dat lijkt me sowieso meer dan duidelijk :D
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:19:54 #52
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106636733
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:18 schreef Pheno het volgende:
Eerst was de bedoeling die SC als enige te hebben. Toen kwam er na een hoop gezeur ruimte voor een ontopic singles. Nou ja, dat is dus een SC geworden. Toen kwam er weer na een hoop gezeur een ander versiergedoe (singles ontopic dus) en dat is nu ook een SC. Ergo, Singles is alle bron van het kwaad in alle jaren.
Oftewel; paar hoeren kopen van het geld van Danny en het probleem is opgelost? :P
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106636739
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:18 schreef Catbert het volgende:

[..]

Goh, dat is ook niet eerder geopperd ofzo :')
Goedemorgen, dat was mijn hele punt
maar bedankt dat het nog even duidelijk maakt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106636746
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

Er wordt weinig gekroeld daar, op twee stelletjes na.
En oh wee als je ook maar iets negatiefs over die stelletjes zegt (als we het over dezelfde hebben).
pi_106636747
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je moet wel verschil zien tussen bot zijn / op de man spelen en gewoon een goede discussie willen voeren ;)
Ach, we praten over van alles en nog wat. En dat is het. Het echte botte van Singles 1.0 is er allang vanaf.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 12:20:31 #56
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106636756
RP SC zit vol met ex-singles die al dan niet voorzien zijn en hun buik vol hebben van singles.

Flikker die SC met die lange naam en singles maar bij elkaar. Single & moeite met versieren is geen vreemde combinatie.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_106636760
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je moet wel verschil zien tussen bot zijn / op de man spelen en gewoon een goede discussie willen voeren ;)
Dat botte vind ik gewoon wel fijn :D
pi_106636768
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:18 schreef stbabylon het volgende:
Overigens vind ik R&P SC ook veeeeeeeeeeeel te kussiekroel. Een beetje (negatieve) weerstand is daar uit den bozen.
oh wat een onzin
als mijn karakter daar past moet er wel ruimte zijn voor negativiteit
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106636770
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En oh wee als je ook maar iets negatiefs over die stelletjes zegt (als we het over dezelfde hebben).
Nee, dan hebben we het niet over dezelfde.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_106636796
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
RP SC zit vol met ex-singles die al dan niet voorzien zijn en hun buik vol hebben van singles.

Flikker die SC met die lange naam en singles maar bij elkaar. Single & moeite met versieren is geen vreemde combinatie.
Ja, je hebt gelijk, iedereen die single is heeft moeite met versieren en wil absoluut een partner. Logisch, want als je single bent is je enige doel in het leven zo snel mogelijk niet meer single zijn... :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:21:54 #61
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106636810
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Flikker die SC met die lange naam en singles maar bij elkaar. Single & moeite met versieren is geen vreemde combinatie.
Ja, dat is het wel. Ik heb je hiervoor al aangegeven wat de werkelijke inhoud van beide topics is.

quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:21 schreef stbabylon het volgende:
Ja, je hebt gelijk, iedereen die single is heeft moeite met versieren en wil absoluut een partner. Logisch, want als je single bent is je enige doel in het leven zo snel mogelijk niet meer single zijn... :')
Precies. Je moet geen "jeuj ik ga honder vrouwen neuken" types bij "ik ben 30 en heb nog nooit geneukt" types zetten.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:22:30 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106636835
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Flikker die SC met die lange naam en singles maar bij elkaar. Single & moeite met versieren is geen vreemde combinatie.
Ligt eraan..
Singles is (zoals iemand eerder zei) "woei single.. neuken.. etc etc" (globaal gezien)
Moeite versieren is "grumbl.. ik heb niemand, krijg niemand etc etc"(globaal gezien)

de vraag is of die laatste groep het leuk vindt om dat eerste te lezen de hele tijd. En uit praktijk binnen singles is al gebleken dat dat niet het geval is ;)
Wil je dan die mensen weren uit de SC's van R&P? of wil je die dus ook een platvorm bieden?
pi_106636862
Hebben die singles ook weer wat nieuw vlees te neuken.

Maar nee, lastig probleem. Succes ermee.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:23:53 #64
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106636869
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:22 schreef Cue_ het volgende:
de vraag is of die laatste groep het leuk vindt om dat eerste te lezen de hele tijd. En uit praktijk binnen singles is al gebleken dat dat niet het geval is ;)
Wil je dan die mensen weren uit de SC's van R&P? of wil je die dus ook een platvorm bieden?
Sowieso: er is gewoon geen probleem met 3 topics over 3 onderwerpen (singles, moeite met versieren/sociaal zijn, datingsites), het past allemaal prima binnen R&P. Het probleem is niet dat er die 3 topics zijn, het probleem is de slowchat binnen topics die on-topic discussies onmogelijk maakt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106636884
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
RP SC zit vol met ex-singles die al dan niet voorzien zijn en hun buik vol hebben van singles.

Flikker die SC met die lange naam en singles maar bij elkaar. Single & moeite met versieren is geen vreemde combinatie.
R&P SC en SIngles passen nog veel beter bij elkaar.
Bij het niet versieren topic is het leeftijdgat groter en de instelling. daar zitten een stelletje mensen die soms wat moeite hebben met het leven en die zullen echt niet gezellig met een HW, Rip of Baby kunnen praten.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:24:52 #66
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106636897
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:23 schreef Catbert het volgende:
Het probleem is niet dat er die 3 topics zijn, het probleem is de slowchat binnen topics die on-topic discussies onmogelijk maakt.
Het probleem is mij duidelijk ;)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:24:58 #67
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106636901
Zijn er dan mensen die gezellig met Ripley kunnen praten?

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:24 schreef Cue_ het volgende:
Het probleem is mij duidelijk ;)
Dat ik op je reageer betekent niet dat ik je tegen wil spreken, in dit geval was het puur een aanvulling :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106636919
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:24 schreef Catbert het volgende:
Zijn er dan mensen die gezellig met Ripley kunnen praten?
Oh ik wel! toen ik ooit nog in singles poste vond ik haar heel oke
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:26:33 #69
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106636936
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:24 schreef Catbert het volgende:
Dat ik op je reageer betekent niet dat ik je tegen wil spreken, in dit geval was het puur een aanvulling :)
|Oww dan is het goed ^O^
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:26:34 #70
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106636937
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik wel! toen ik ooit nog in singles poste vond ik haar heel oke
Ah, okay. Voor een gezellig dikkertje vond ik d'r vaak nogal ongezellig :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106636943
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:24 schreef Catbert het volgende:
Zijn er dan mensen die gezellig met Ripley kunnen praten?

[..]
1 van mijn favorieten zelfs maar het gaat niet over personen nu.
Het was slechts ter illustratie
pi_106636969
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:24 schreef Godtje het volgende:

[..]

R&P SC en SIngles passen nog veel beter bij elkaar.
Bij het niet versieren topic is het leeftijdgat groter en de instelling. daar zitten een stelletje mensen die soms wat moeite hebben met het leven en die zullen echt niet gezellig met een HW, Rip of Baby kunnen praten.
De overlap tussen de twee is ook enorm.
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 12:30:23 #73
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106637037
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:24 schreef Godtje het volgende:

[..]

R&P SC en SIngles passen nog veel beter bij elkaar.
Bij het niet versieren topic is het leeftijdgat groter en de instelling. daar zitten een stelletje mensen die soms wat moeite hebben met het leven en die zullen echt niet gezellig met een HW, Rip of Baby kunnen praten.
Die zijn denk ik nergens sowieso welkom dus als ze daar gewoon een SC voor maken heeft de rest het lekker rustig.

Pheno: Is er een probleem dan eigenlijk?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_106637087
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pheno: Is er een probleem dan eigenlijk?
Singles willen blijkbaar niet gemerged worden als ik het hier zo lees. Of weet ik wat. Hakken in het zand en stug volhouden en zo.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_106637139
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

Singles willen blijkbaar niet gemerged worden als ik het hier zo lees. Of weet ik wat. Hakken in het zand en stug volhouden en zo.
o.a. Baby heeft vorige maand (laat het twee maanden zijn) anders in dit topic voorgesteld om R&P SC en singles samen te voegen.

De mods wilde dat niet
pi_106637159
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

Singles willen blijkbaar niet gemerged worden als ik het hier zo lees. Of weet ik wat. Hakken in het zand en stug volhouden en zo.
Ik denk dat de enige reden dat Singles nog niet gemerged is met R&P is dat Singles nog open is. Als die dicht gaat en een grote melding komt erbij: verhuisd naar R&P SC, is er niemand die daar moeite mee heeft. Maar nu post men gewoon daar door uit luiheid.
pi_106637173
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:33 schreef Godtje het volgende:

[..]

o.a. Baby heeft vorige maand (laat het twee maanden zijn) anders in dit topic voorgesteld om R&P SC en singles samen te voegen.

De mods wilde dat niet
ik ben wel benieuwd waarom de mods dat niet willen?
ooit (ik kom al te lang op fok :') ) was de policy toch 1 SC per subforum?

ik ben al aan het terug lezen maar ik ben nu bij gisteren :') dus zo vlug gaat het nog niet
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106637208
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:33 schreef Godtje het volgende:

[..]

o.a. Baby heeft vorige maand (laat het twee maanden zijn) anders in dit topic voorgesteld om R&P SC en singles samen te voegen.

De mods wilde dat niet
het klinkt allemaal spannend!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_106637243
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:35 schreef Pheno het volgende:

[..]

het klinkt allemaal spannend!
We hebben het zelfs een halve dag volgehouden, werd niet meer in Singles gepost, en die mensen die daar toen waren, gingen naar R&P SC. Maar na de lunch kwamen er mensen online die het niet hadden meegekregen, dus werd het weer gezellig in Singles. Oh well.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:37:47 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106637263
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ben wel benieuwd waarom de mods dat niet willen?
ooit (ik kom al te lang op fok :') ) was de policy toch 1 SC per subforum?

ik ben al aan het terug lezen maar ik ben nu bij gisteren :') dus zo vlug gaat het nog niet
kan ik mij ook herinneren, vandaar dat het zon gedoe was om van singles een eigen sc te maken :')

Ik ben trouwens voor samenvoeging!
pi_106637301
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

kan ik mij ook herinneren, vandaar dat het zon gedoe was om van singles een eigen sc te maken :')

Ik ben trouwens voor samenvoeging!
En voor het sluiten van HVJJN? :D

(serieus, daar mag niet gediscussieerd worden, alleen maar statusupdates _O-)
pi_106637339
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:38 schreef stbabylon het volgende:

(serieus, daar mag niet gediscussieerd worden, alleen maar statusupdates _O-)
Wat is het probleem? :?
Elk topic zijn eigen charme. Succesvol in dit format al jaren. Laat lekker zo gaan.
pi_106637353
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En voor het sluiten van HVJJN? :D

(serieus, daar mag niet gediscussieerd worden, alleen maar statusupdates _O-)
Blijkbaar is daar wel behoefte aan
soort van twitter (en ouder dan twitter gok ik? hoe hip)

ik snap ook niet zo goed wat dat met de discussie te maken heeft want het staat los van alles
het is geen serieus topic waar mensen geen plek kunnen vinden omdat er te veel sc-t word of zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106637379
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En voor het sluiten van HVJJN? :D

(serieus, daar mag niet gediscussieerd worden, alleen maar statusupdates _O-)
Dat bestaat al zo lang in die vorm, daar is behoefte aan. Gewoon even wegschrijven. Niets verdedigen of beargumenteren. Gewoon van je afschrijven.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_106637400
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:40 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wat is het probleem? :?
Elk topic zijn eigen charme. Succesvol in dit format al jaren. Laat lekker zo gaan.
Ik vind het heeeeeeeeel vreemd dat in een topic op een discussieforum niet gediscussieerd mag worden. Mijn OCD maakt overuren :P
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:42:32 #86
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106637408
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:41 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik vind het heeeeeeeeel vreemd dat in een topic op een discussieforum niet gediscussieerd mag worden. Mijn OCD maakt overuren :P
Deze discussie ga je maar WEER aanhalen na deze discussie! :(
pi_106637411
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:41 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik vind het heeeeeeeeel vreemd dat in een topic op een discussieforum niet gediscussieerd mag worden. Mijn OCD maakt overuren :P
FOK! is meer dan een discussieforum :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_106637417
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Deze discussie ga je maar WEER aanhalen na deze discussie! :(
Sorry :P
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 12:44:07 #89
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106637451
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

Singles willen blijkbaar niet gemerged worden als ik het hier zo lees. Of weet ik wat. Hakken in het zand en stug volhouden en zo.
Moeten er dan per se dingen gemerged worden? Van mij part wordt het één SC maar dan eentje waar iets met een TR gedaan wordt als mevrouw-ik-wil-hulp-bij-het-versieren gepest wordt door de zal-ik-je-dan-eens-lekker-uitwonen-kalkoentje?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_106637479
Maar goed, blijf het zeggen, R&P SC/Singles/AVNZMG SC/niet SC is een zinloze discussie met de huidige mods. Ze willen niet gaan modden, dus het blijven gewoon alledrie SC's.

Enige wat je kunt doen is een nieuw topic aanmaken om ontopic te lullen over een bepaald aspect van de relatie en hopen dat hij niet ook verzandt in SC.
pi_106637572
Nou dan offer ik me wel op als speciale assistent mod die de SC's op zich neemt :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:48:22 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106637592
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:47 schreef rhubarbje het volgende:
Nou dan offer ik me wel op als speciale assistent mod die de SC's op zich neemt :P
Heb jij zoveel tijd? :o
Je weet dat de AVN ook snachts mods nodig heeft ;)
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 12:48:53 #93
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106637606
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, blijf het zeggen, R&P SC/Singles/AVNZMG SC/niet SC is een zinloze discussie met de huidige mods. Ze willen niet gaan modden, dus het blijven gewoon alledrie SC's.

Enige wat je kunt doen is een nieuw topic aanmaken om ontopic te lullen over een bepaald aspect van de relatie en hopen dat hij niet ook verzandt in SC.
Re, Daniel1976, Crutch?

Laat die maar bepalen dan wat ze met die SC's doen.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_106637617
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb jij zoveel tijd? :o
Je weet dat de AVN ook snachts mods nodig heeft ;)
Ah, dan snap ik meteen waarom zo zoveel moeite hebben. Ga slapen, of uit! Op FOK! rondhangen in de nacht :N
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_106637636
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb jij zoveel tijd? :o
Je weet dat de AVN ook snachts mods nodig heeft ;)
ik ben ook goed in achteraf straffen
of we doen ploegendienst
ik en iemand anders die 's nachts leeft :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:51:13 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106637692
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:

Re, Daniel1976, Crutch?

Laat die maar bepalen dan wat ze met die SC's doen.
Ze laten niet voor niets de discussie elke keer hier losgaan ;)

Daarbij geeft Re aan dat hij geen politieagent wil spelen, dus strenge moderatie is niet mogelijk.
Daarbij vindt hij 6 SC's waarschijnlijk ook niet erg.. maarja er moeten wel gewone topicreeksen (serieuze) mogelijk zijn.

oplossing :D
pi_106637800
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ze laten niet voor niets de discussie elke keer hier losgaan ;)

Daarbij geeft Re aan dat hij geen politieagent wil spelen, dus strenge moderatie is niet mogelijk.
Daarbij vindt hij 6 SC's waarschijnlijk ook niet erg.. maarja er moeten wel gewone topicreeksen (serieuze) mogelijk zijn.

oplossing :D
Huh? misschien snap ik het gewoon weer niet maar dat is toch de 'baan' van een mod?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:54:00 #98
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_106637801
6 SC`s is toch ook van den zotte?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:56:07 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106637877
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
Huh? misschien snap ik het gewoon weer niet maar dat is toch de 'baan' van een mod?
Ligt eraan in welke mate ;)
Wil je een serieuze topicreeks houden dan dien je die goed te modden. (want zelfregulatie werkt niet)..
En dus echt vingertikkent/d/dt bezig zijn. Harde hand! ~O>
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 12:56:41 #100
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106637901
Dus jullie hebben naast commentaar op de hoeveelheid SC's ook nog eens over de mods hier?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_106637907
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dus jullie hebben naast commentaar op de hoeveelheid SC's ook nog eens over de mods hier?
Beste stuurlui staan aan wal.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_106637933
Nog even een spuit11 reactie hierop, las het net pas.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 10:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Waarom zou er weer een nieuw SC topic moeten komen? Heeft ieder kliekje recht op z'n eigen slowchat? Lijkt me niet. Alle slowchat in 1 topic, en de rest gewoon op inhoud. Klaar.

En nu kun je wel "och het is toch wat" gaan roepen maar van dat topic is echt helemaal niks meer over.
Nee, ik heb al een paar keer gezegd dat ik niet vind dat elk kliekje zijn eigen SC mag, maar dat het vooral simpeler is AVNZMG te laten voor wat het nu is en een schone start te maken met een serieus topic. Het lijkt mij makkelijker kliekjes te weren vanaf het begin dan ze nu ergens weg te gaan jagen. En iedereen die hierna wil gaan SCen kan doorverwezen worden.
Als het zou werken zou het mooi zijn alles in 1 SC te gooien, maar daar lees ik nou eenmaal vrij wat weerstand op dus vandaar dat ik ook een andere suggestie deed voor de modjes. Zij zouden anders een compleet topic moeten gaan uitmesten dat nu al maanden op deze manier loopt, daar zou ik zelf ook geen trek in hebben. Je moet inderdaad ergens een grens gaan trekken, maar ik zie het probleem niet dit te doen ná het AVNZMG topic. Gewoon omdat het me makkelijker lijkt dus.

Wat betreft je laatste zin, ja dat kan ik inderdaad roepen want ik vind het nog steeds vrij veel (zich herhalend) drama over die reeks. Dat jij het wel erg vindt mag net zo goed als dat ik het niet erg vind, toch?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:58:30 #103
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106637963
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Huh? misschien snap ik het gewoon weer niet maar dat is toch de 'baan' van een mod?
De boel in goede banen leiden is niet hetzelfde als politieagentje of kleuterjuf spelen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_106637996
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dus jullie hebben naast commentaar op de hoeveelheid SC's ook nog eens over de mods hier?
ik denk dat het wel samenhangt
zoals al eerder gezegd: er is lang genoeg geprobeerd ontopic te blijven in AVZblabla door de users zelf
als het dan overspoelt word door tieners die naast tinychat (wat is dat eigenlijk?) ook graag op fok willen chatten (en nee niet slow chatten want het is gewoon echt niet meer te volgen als je ook wel eens moet poepen en even weg bent) dan houdt dat ook een keer op
dan zou ingrijpen van een mod wel gewenst zijn (vind ik)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106638056
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:58 schreef Staal het volgende:

[..]

De boel in goede banen leiden is niet hetzelfde als politieagentje of kleuterjuf spelen.
Nee dat is waar
maar ik denk dat duidelijk beleid in combinatie met een paar weken niets door de vingers zien de boel best wel weer recht kan krijgen
en dan is het daarna een kwestie van op tijd ingrijpen als de boel over genomen word

want ik heb een poos gepost in AVZblabla toen het vooral recht bleef door de users en dat ging prima in mijn ogen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106638087
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:57 schreef moneyfornothing het volgende:
Nog even een spuit11 reactie hierop, las het net pas.

[..]

Nee, ik heb al een paar keer gezegd dat ik niet vind dat elk kliekje zijn eigen SC mag, maar dat het vooral simpeler is AVNZMG te laten voor wat het nu is en een schone start te maken met een serieus topic. Het lijkt mij makkelijker kliekjes te weren vanaf het begin dan ze nu ergens weg te gaan jagen. En iedereen die hierna wil gaan SCen kan doorverwezen worden.
Als het zou werken zou het mooi zijn alles in 1 SC te gooien, maar daar lees ik nou eenmaal vrij wat weerstand op dus vandaar dat ik ook een andere suggestie deed voor de modjes. Zij zouden anders een compleet topic moeten gaan uitmesten dat nu al maanden op deze manier loopt, daar zou ik zelf ook geen trek in hebben. Je moet inderdaad ergens een grens gaan trekken, maar ik zie het probleem niet dit te doen ná het AVNZMG topic. Gewoon omdat het me makkelijker lijkt dus.

Wat betreft je laatste zin, ja dat kan ik inderdaad roepen want ik vind het nog steeds vrij veel (zich herhalend) drama over die reeks. Dat jij het wel erg vindt mag net zo goed als dat ik het niet erg vind, toch?
Wat je nu voorstelt is ook gezegd nadat R&P SC als enige werd verklaard. Daarna weer bij Singles, met de opmerking, dit is nu echt de laatste. Doe het nu weer, prima, maar het zal niet de laatste zijn.
pi_106638119
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik denk dat het wel samenhangt
zoals al eerder gezegd: er is lang genoeg geprobeerd ontopic te blijven in AVZblabla door de users zelf
als het dan overspoelt word door tieners die naast tinychat (wat is dat eigenlijk?) ook graag op fok willen chatten (en nee niet slow chatten want het is gewoon echt niet meer te volgen als je ook wel eens moet poepen en even weg bent) dan houdt dat ook een keer op
dan zou ingrijpen van een mod wel gewenst zijn (vind ik)
Maar... jij bent een meisje... :?
pi_106638223
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:02 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wat je nu voorstelt is ook gezegd nadat R&P SC als enige werd verklaard. Daarna weer bij Singles, met de opmerking, dit is nu echt de laatste. Doe het nu weer, prima, maar het zal niet de laatste zijn.
Nou kan mij het persoonlijk niet veel schelen hoeveel SCs er nog bij zullen komen, maar misschien kijk ik ook teveel naar hoe het in LIF ging met de SHJN SC en het 'serieuze' SHJN topic ernaast. Een aantal van die users kwamen ook in het make-up topic en toen het daar SC-achtig begon te worden zei een meepostend modje, "kom we gaan naar SHJN SC" en verkaste men daarheen. Dit ging prima door de overlap in users uit de SC en in het make-up topic en de 'nieuwen' uit het make-up topic werden volgens mij prima geaccepteerd omdat ze dus al bekend waren bij een aantal users uit de SC.
Dit zie ik ook nog wel gebeuren in een serieus versier topic, aangezien er nu ook nog wel wat mensen met versierproblemen in het AVNZMG topic zitten die mensen die in het hypothetische topic gaan SCen mee kunnen nemen naar een echte SC.
Maar goed, zoals ik al zei is het enkel een suggestie en is het wat mij betreft verder aan de mods.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:07:56 #109
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106638263
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee dat is waar
maar ik denk dat duidelijk beleid in combinatie met een paar weken niets door de vingers zien de boel best wel weer recht kan krijgen
en dan is het daarna een kwestie van op tijd ingrijpen als de boel over genomen word

want ik heb een poos gepost in AVZblabla toen het vooral recht bleef door de users en dat ging prima in mijn ogen
Het gaat vaak zo met SC's. Dat even de stekker eruit gaat.
Ik heb dat zo vaak gezien in GC. Het is ook vaak nodig als er teveel kliekvorming ontstaat.
Het komt altijd weer terug. No worries. Maar dan zijn de kaarten weer opnieuw geschud en is het weer voor iedereen toegankelijk.

Dat is een makkelijker oplossing dan een paar weken heel streng modden, denk ik.
Dan krijg je nog meer discussies over hier te kort en daar te breed.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:08:04 #110
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_106638269
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dus jullie hebben naast commentaar op de hoeveelheid SC's ook nog eens over de mods hier?
Oh nee hoor, de mods zijn prima. Alleen 6235893289035 SC`s is teveel van het goeie imo.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:08:58 #111
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106638307
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:58 schreef Staal het volgende:
De boel in goede banen leiden is niet hetzelfde als politieagentje of kleuterjuf spelen.
Ik heb zelf een hele tijd terug (10 jaar) een paar jaar gemod op het scholieren.com forum en hoewel ik echt wel weet dat het een hoop werk is, vind ik ook dat dat bij je status als mod hoort. Mod zijn op een forum kost gewoon tijd. Niks ten nadele van de mods hier hoor (en dit is zeker niet gericht aan een van hun), maar als je geen zin hebt er tijd en energie in te steken moet je je misschien afvragen waarom je nog mod bent. Als mod moet je soms inderdaad gewoon kleuters corrigeren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:08 schreef Scorpie het volgende:
Oh nee hoor, de mods zijn prima. Alleen 6235893289035 SC`s is teveel van het goeie imo.
Op zich mee eens hoor, ik vind alleen "het is veel werk" niet echt een excuus. Ban desnoods wat harder als bepaalde mensen je het moeilijk maken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 13:09:20 #112
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106638325
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:56 schreef Pheno het volgende:

[..]

Beste stuurlui staan aan wal.
Ik heb geen idee waar deze discussie sowieso overgaat. Als moderator zou ik ook geen tig SC controleren en ik snap dat Re geen moeite doet om singles te in de gaten te houden. Zou ik ook niet doen.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:10:23 #113
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106638356
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb geen idee waar deze discussie sowieso overgaat. Als moderator zou ik ook geen tig SC controleren en ik snap dat Re geen moeite doet om singles te in de gaten te houden. Zou ik ook niet doen.
Je hoeft 't ook zelf niet in de gaten te houden 24/7, er is gewoon een TR knop.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106638373
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:07 schreef Staal het volgende:

[..]

Het gaat vaak zo met SC's. Dat even de stekker eruit gaat.
Ik heb dat zo vaak gezien in GC. Het is ook vaak nodig als er teveel kliekvorming ontstaat.
Het komt altijd weer terug. No worries. Maar dan zijn de kaarten weer opnieuw geschud en is het weer voor iedereen toegankelijk.

Dat is een makkelijker oplossing dan een paar weken heel streng modden, denk ik.
Dan krijg je nog meer discussies over hier te kort en daar te breed.
nou daar moet gewoon geen discussie over zijn als je zegt dat het alleen over versieren mag gaan
dan is dat toch duidelijk?
dingen over je vakantie of school horen daar dus niet thuis dan

nu vind ik het meer zo: er is geen blauw te zien dus word het gebruikt als vrijstaat en dat gaat elke keer van kwaad tot erger
eerst mocht er niet off topic en niemand hield zich er aan. De reactie van de mod's -> oke een beetje offtopic mag
toen werd het steeds meer off topic -> mods: oke laten we er een soort van sc van maken die eigenlijk geen sc is
nu is het dus een SC
ik zie wel een patroon hoor
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 13:13:06 #115
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106638448
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je hoeft 't ook zelf niet in de gaten te houden 24/7, er is gewoon een TR knop.
Als je een TR maakt in singles komt Re alleen melden dat ie er niets mee doet. :+
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_106638449
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:09 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar deze discussie sowieso overgaat. Als moderator zou ik ook geen tig SC controleren en ik snap dat Re geen moeite doet om singles te in de gaten te houden. Zou ik ook niet doen.
Nee dat snap ik ook wel dat SC's niet te doen zijn
maar daarom moet je ook niet accepteren dat elke reeks maar een SC word
dan heb je er straks 10/20 etc

als iemand een topic opent over euhm het vermoeden dat zijn lief vreemd gaat word dat toch ook niet zomaar een sc? en als dat wel gebeurt vind iedereen dat gek... waarom nu dan niet?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:13:39 #117
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106638467
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:08 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb zelf een hele tijd terug (10 jaar) een paar jaar gemod op het scholieren.com forum en hoewel ik echt wel weet dat het een hoop werk is, vind ik ook dat dat bij je status als mod hoort. Mod zijn op een forum kost gewoon tijd. Niks ten nadele van de mods hier hoor (en dit is zeker niet gericht aan een van hun), maar als je geen zin hebt er tijd en energie in te steken moet je je misschien afvragen waarom je nog mod bent. Als mod moet je soms inderdaad gewoon kleuters corrigeren.

[..]

Op zich mee eens hoor, ik vind alleen "het is veel werk" niet echt een excuus. Ban desnoods wat harder als bepaalde mensen je het moeilijk maken.
Zie mijn laatste post hierboven. Tuurlijk zul je altijd kleuters treffen, dat is alleen al zo in de normale topics. R&P is geen makkelijk forum om te modden.
Maar je kunt gewoon niet van iemand verwachten dat SCgeleuter (met alle respect) dag in dag uit in de gaten te houden. Dan houdt FOK! op een paar uitzonderingen na geen vrijwilliger meer over.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:14:40 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106638515
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:13 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Als je een TR maakt in singles komt Re alleen melden dat ie er niets mee doet. :+
Speciale status O+
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:18:38 #119
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106638670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou daar moet gewoon geen discussie over zijn als je zegt dat het alleen over versieren mag gaan
dan is dat toch duidelijk?
dingen over je vakantie of school horen daar dus niet thuis dan

nu vind ik het meer zo: er is geen blauw te zien dus word het gebruikt als vrijstaat en dat gaat elke keer van kwaad tot erger
eerst mocht er niet off topic en niemand hield zich er aan. De reactie van de mod's -> oke een beetje offtopic mag
toen werd het steeds meer off topic -> mods: oke laten we er een soort van sc van maken die eigenlijk geen sc is
nu is het dus een SC
ik zie wel een patroon hoor
Dat is toch ook een normaal verloop? Een langlopende reeks is niet te vergelijken met een normaal topic. Stel je zit al heel lang met dezelfde users te posten, je kent elkaar. En er valt door een storm een boom op je dak, dan post je dat toch echt wel even aan die users. Wat mij nou gebeurde net... etc. Je voorkomt het toch ook niet?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:19:12 #120
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106638695
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:13 schreef Staal het volgende:

Zie mijn laatste post hierboven. Tuurlijk zul je altijd kleuters treffen, dat is alleen al zo in de normale topics. R&P is geen makkelijk forum om te modden.
Maar je kunt gewoon niet van iemand verwachten dat SCgeleuter (met alle respect) dag in dag uit in de gaten te houden. Dan houdt FOK! op een paar uitzonderingen na geen vrijwilliger meer over.
Maar nogmaals; dat hoeft toch ook niet? AVNZMG ging tot voor een paar maanden ook helemaal prima. Het is absoluut geen ramp als het af en toe een beetje offtopic gaat. Zolang het na verloop van tijd maar 'automagisch' terugkomt op het onderwerp. Maar op het moment dat offtopic het ontopic overheerst dan moet er ingegrepen worden. Dat er af en toe wat gekeuveld wordt omdat alles wel een beetje besproken is, is in zo'n reeks ook wel logisch.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:18 schreef Staal het volgende:
Dat is toch ook een normaal verloop? Een langlopende reeks is niet te vergelijken met een normaal topic. Stel je zit al heel lang met dezelfde users te posten, je kent elkaar. En er valt door een storm een boom op je dak, dan post je dat toch echt wel even aan die users. Wat mij nou gebeurde net... etc. Je voorkomt het toch ook niet?
Als uitzondering is dat prima. Ik heb ook gemeld dat ik vader ben geworden bijvoorbeeld. Maar het moet niet de norm zijn, en dat is het nu wel. Daarnaast is het niet alleen offtopic, maar ook nog gewoon puur chat. Posts met 1-4 woorden bijvoorbeeld. Het moet wel een discussie met inhoud blijven m.i.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106638727
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:18 schreef Staal het volgende:

[..]

Dat is toch ook een normaal verloop? Een langlopende reeks is niet te vergelijken met een normaal topic. Stel je zit al heel lang met dezelfde users te posten, je kent elkaar. En er valt door een storm een boom op je dak, dan post je dat toch echt wel even aan die users. Wat mij nou gebeurde net... etc. Je voorkomt het toch ook niet?
Waarom? dat moet dan toch in de SC?
hier in R&P zijn er veel vaste users die ik tegen kom in serieuze topics
dan vraag ik toch ook niet oh hoe is het met je konijn door iemands probleem heen?

en daarnaast is er nog PM én DM
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:20:39 #122
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106638747
Is iemand die moeite heeft met versieren niet per definitie [single]?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:21:34 #123
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106638777
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:20 schreef Re het volgende:
Is iemand die moeite heeft met versieren niet per definitie [single]?
Ja, maar andersom niet. En zoals ik aangaf, in het singles topic is het meer een "whee! ik kan rondneuken" gebeuren, en dat is heel wat anders dan mensen die op hun 30e door sociale onhandigheid nog geen meid gezoend hebben.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:22:36 #124
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106638821
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:21 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, maar andersom niet. En zoals ik aangaf, in het singles topic is het meer een "whee! ik kan rondneuken" gebeuren, en dat is heel wat anders dan mensen die op hun 30e door sociale onhandigheid nog geen meid gezoend hebben.
Maar dat is niet funest voor hun slowchat neem ik aan?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:23:29 #125
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106638861
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Maar nogmaals; dat hoeft toch ook niet? AVNZMG ging tot voor een paar maanden ook helemaal prima. Het is absoluut geen ramp als het af en toe een beetje offtopic gaat. Zolang het na verloop van tijd maar 'automagisch' terugkomt op het onderwerp. Maar op het moment dat offtopic het ontopic overheerst dan moet er ingegrepen worden. Dat er af en toe wat gekeuveld wordt omdat alles wel een beetje besproken is, is in zo'n reeks ook wel logisch.

[..]

Als uitzondering is dat prima. Ik heb ook gemeld dat ik vader ben geworden bijvoorbeeld. Maar het moet niet de norm zijn, en dat is het nu wel. Daarnaast is het niet alleen offtopic, maar ook nog gewoon puur chat. Posts met 1-4 woorden bijvoorbeeld. Het moet wel een discussie met inhoud blijven m.i.
Maar daarom denk ik dus dat er daarom af en toe de stekker eruit getrokken wordt.
Er is behoefte aan dus het komt ook echt wel weer terug. Het heeft ook niets te maken met usertje pesten. Maar dan is het weer rechtgetrokken waar het ook al weer over ging en dat is eenvoudiger dan als een idioot gaan modden want dan krijg je weer gezeik over de moderatie.

Denk ik he. Maar ik ben het vaker tegengekomen op FOK!
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:24:29 #126
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106638901
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Waarom? dat moet dan toch in de SC?
hier in R&P zijn er veel vaste users die ik tegen kom in serieuze topics
dan vraag ik toch ook niet oh hoe is het met je konijn door iemands probleem heen?

en daarnaast is er nog PM én DM
Ja, dat kun je vrolijk vinden maar dat is niet de praktijk.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:24:42 #127
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106638911
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:22 schreef Re het volgende:
Maar dat is niet funest voor hun slowchat neem ik aan?
Ik volg je niet helemaal geloof ik? Ik zeg niet dat die topics samengevoegd moeten worden, enige waar ik me aan stoor is de SC in AVNZMG.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106638936
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:24 schreef Staal het volgende:

[..]

Ja, dat kun je vrolijk vinden maar dat is niet de praktijk.
nee en daar zit volgens mij het probleem :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:25:41 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106638948
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:22 schreef Re het volgende:

[..]

Maar dat is niet funest voor hun slowchat neem ik aan?
Het is gebleken (zelfs binnen Singles, heb er zelf ook regelmatig wel eens last van :') ) dat het niet altijd leuk is om te lezen. .het invloed kan hebben op je stemming die dag.. en je uiteindelijk de SC dus gaat meiden ;)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:26:26 #130
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106638974
Die SC haal niet zo 123 weg is wel gebleken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_106638987
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is gebleken (zelfs binnen Singles, heb er zelf ook regelmatig wel eens last van :') ) dat het niet altijd leuk is om te lezen. .het invloed kan hebben op je stemming die dag.. en je uiteindelijk de SC dus gaat meiden ;)
dan moet je gewoon de laptop dicht klappen en wat anders gaan doen
kom op het is maar fok

en als ze de SC gaan meiden hoeft er ook geen extra SC te komen :P opgelost slotje!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106639022
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:06 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nou kan mij het persoonlijk niet veel schelen hoeveel SCs er nog bij zullen komen, maar misschien kijk ik ook teveel naar hoe het in LIF ging met de SHJN SC en het 'serieuze' SHJN topic ernaast. Een aantal van die users kwamen ook in het make-up topic en toen het daar SC-achtig begon te worden zei een meepostend modje, "kom we gaan naar SHJN SC" en verkaste men daarheen. Dit ging prima door de overlap in users uit de SC en in het make-up topic en de 'nieuwen' uit het make-up topic werden volgens mij prima geaccepteerd omdat ze dus al bekend waren bij een aantal users uit de SC.
Dit zie ik ook nog wel gebeuren in een serieus versier topic, aangezien er nu ook nog wel wat mensen met versierproblemen in het AVNZMG topic zitten die mensen die in het hypothetische topic gaan SCen mee kunnen nemen naar een echte SC.
Maar goed, zoals ik al zei is het enkel een suggestie en is het wat mij betreft verder aan de mods.
Waarom worden die mensen nu dan niet al meegesleept naar R&P SC of Singles?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:27:58 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106639028
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:26 schreef rhubarbje het volgende:

dan moet je gewoon de laptop dicht klappen en wat anders gaan doen
kom op het is maar fok

en als ze de SC gaan meiden hoeft er ook geen extra SC te komen :P opgelost slotje!
Dat doe/deed ik ook hoor ;)

Maar de vraag is dus of Fok / R&P een plek voor diegene wil creeren of inderdaad zoiets heeft van "dan kom je daar maar niet" ;)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:28:23 #134
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106639054
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee en daar zit volgens mij het probleem :P
Maar dat voorkom je niet in lang lopende reeksen.
En dan kun je wel zeggen ga daar maar heen om te vertellen dat je een boom op je dak hebt gehad maar ja, dat ga je niet plompverloren vertellen in een reeks waar je geen hond kent.
Users bouwen onderling contact op dus is het onvermijdelijk.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_106639082
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:27 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Waarom worden die mensen nu dan niet al meegesleept naar R&P SC of Singles?
Ik weet niet hoeveel overlap er qua users is in AVNZMG en de andere twee?
Toen het SCen net begon een paar maanden terug viel dat volgens mij aardig tegen, nu komen er volgens mij wel eens users daar buurten uit Singels en R&P maar ik vind het niet vergelijkbaar zoals het in LIF ging.
pi_106639243
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:29 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel overlap er qua users is in AVNZMG en de andere twee?
Toen het SCen net begon een paar maanden terug viel dat volgens mij aardig tegen, nu komen er volgens mij wel eens users daar buurten uit Singels en R&P maar ik vind het niet vergelijkbaar zoals het in LIF ging.
Als je met alle AVNZMG SC-ers naar de R&P SC vertrekt nu, heb je genoeg massa om dat te kunnen doen.
pi_106639279
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat doe/deed ik ook hoor ;)

Maar de vraag is dus of Fok / R&P een plek voor diegene wil creeren of inderdaad zoiets heeft van "dan kom je daar maar niet" ;)
Ik weet ook wel dat jij dat kunt :P

Maar mijn ervaring met AVZbla is wel dat daar erg lange tenen rond hangen die ook gewoon wat sneller die laptop dicht moeten doen
ik vind dat je daar rekening mee kunt houden, maar niet de hele opzet van fok voor om moet gooien
een beetje kritiek hoort juist bij fok vind ik
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106639306
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:28 schreef Staal het volgende:

[..]

Maar dat voorkom je niet in lang lopende reeksen.
En dan kun je wel zeggen ga daar maar heen om te vertellen dat je een boom op je dak hebt gehad maar ja, dat ga je niet plompverloren vertellen in een reeks waar je geen hond kent.
Users bouwen onderling contact op dus is het onvermijdelijk.
Dan open je in GC een topic over je boom of ga je dmmen
en een mod moet dat dan wel zeggen

zo zie ik het
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106639314
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:33 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als je met alle AVNZMG SC-ers naar de R&P SC vertrekt nu, heb je genoeg massa om dat te kunnen doen.
Ze zullen het vast kunnen, maar volgens mij willen ze dat dus juist niet.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:37:50 #140
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_106639418
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik vind jou heel normaal!
Hoe kun je iemand erger beledigen dan hem/haar 'heel normaal' te noemen?! :D

Heel normaal, niets bijzonders, opgaan in de massa, 13 in een dozijn...
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:45:53 #141
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_106639724
Wat leuk trouwens, volgens mij is dit weer een nieuwe R&P Slowchat!
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_106639757
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Wat leuk trouwens, volgens mij is dit weer een nieuwe R&P Slowchat!
Met sjetters uit elke andere SC!

Hoest met je konijn?
pi_106639785
:')
Maken jullie overal een SC van _O-
Twiddel
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:47:48 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106639799
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:47 schreef summer2bird het volgende:
:')
Maken jullie overal een SC van _O-
Dit is een discussie :{w
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:48:16 #145
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106639818
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef moneyfornothing het volgende:
Ze zullen het vast kunnen, maar volgens mij willen ze dat dus juist niet.
Daar heb je het concept "dwang" voor :P
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:48:30 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106639827
Ik mis de sticky icky icky.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:50:00 #147
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_106639882
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:46 schreef stbabylon het volgende:
Hoest met je konijn?
Dood, tijdens de storm is er een boom op zijn hok gevallen. ;(
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_106640099
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Dood, tijdens de storm is er een boom op zijn hok gevallen. ;(
:Y)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 13:56:22 #149
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106640129
Op zich is deze discussie natuurlijk nuttig maar we willen een uitkomst waar de meeste users vrede mee zullen hebben. We willen niemand wegjagen en we willen geen kleuterjuffen spelen... Dat zijn wel de regels
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 13:59:15 #150
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106640236
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:56 schreef Re het volgende:
Op zich is deze discussie natuurlijk nuttig maar we willen een uitkomst waar de meeste users vrede mee zullen hebben. We willen niemand wegjagen en we willen geen kleuterjuffen spelen... Dat zijn wel de regels
Je schijnt niet geschikt te zijn als moderator als ik het commentaar lees. Misschien moet je met die feedback eens wat gaan doen. En dat gold ook voor de andere moderators van dit sub-fora. Misschien als jullie wat meer doen wat je zou moeten doen dan zou er misschien minder problemen zijn?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_106640239
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:56 schreef Re het volgende:
Op zich is deze discussie natuurlijk nuttig maar we willen een uitkomst waar de meeste users vrede mee zullen hebben. We willen niemand wegjagen en we willen geen kleuterjuffen spelen... Dat zijn wel de regels
En anders doen jullie (weer) niets?

sorry maar je wil wel erg veel
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106640282
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:56 schreef Re het volgende:
Op zich is deze discussie natuurlijk nuttig maar we willen een uitkomst waar de meeste users vrede mee zullen hebben. We willen niemand wegjagen en we willen geen kleuterjuffen spelen... Dat zijn wel de regels
Dan is het: r&p sc, singles en avnzmg als sc en een nieuw topic over versierperikellen. (dan evt. daar hard modden of wachten tot het ook daar fout gaat)
  Admin dinsdag 10 januari 2012 @ 14:00:46 #153
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_106640305
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Je schijnt niet geschikt te zijn als moderator als ik het commentaar lees. Misschien moet je met die feedback eens wat gaan doen. En dat gold ook voor de andere moderators van dit sub-fora. Misschien als jullie wat meer doen wat je zou moeten doen dan zou er misschien minder problemen zijn?
Kssst vort, je schiet weer overal tevoorschijn waar wat te doen is :')
Re is uiterst geschikt als mod trouwens, al jaren.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:00:56 #154
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106640312
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Je schijnt niet geschikt te zijn als moderator als ik het commentaar lees. Misschien moet je met die feedback eens wat gaan doen. En dat gold ook voor de andere moderators van dit sub-fora. Misschien als jullie wat meer doen wat je zou moeten doen dan zou er misschien minder problemen zijn?
Vals loeder! Dat heeft helemaal niemand gezegd.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 14:01:12 #155
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106640326
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kssst vort, je schiet weer overal tevoorschijn waar wat te doen is :')
Re is uiterst geschikt als mod trouwens, al jaren.
Lees gewoon even terug Yvonne.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:02:35 #156
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106640394
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En anders doen jullie (weer) niets?

sorry maar je wil wel erg veel
Wat ben je toch zuur? Weet je hoe intens Daniël en crutch aan die reeks hebben lopen leuren, dat alleen kostte ze al zowat 24 uur per dag.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 14:02:55 #157
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106640412
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:45 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, blijf het zeggen, R&P SC/Singles/AVNZMG SC/niet SC is een zinloze discussie met de huidige mods. Ze willen niet gaan modden, dus het blijven gewoon alledrie SC's.

Enige wat je kunt doen is een nieuw topic aanmaken om ontopic te lullen over een bepaald aspect van de relatie en hopen dat hij niet ook verzandt in SC.
Daar begon het gedoe over de moderators mee.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:04:00 #158
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106640464
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:00 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dan is het: r&p sc, singles en avnzmg als sc en een nieuw topic over versierperikellen. (dan evt. daar hard modden of wachten tot het ook daar fout gaat)
3 SC topic reeksen dus?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:05:30 #159
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106640531
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:02 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Daar begon het gedoe over de moderators mee.
Je mist dus het punt dat er al maanden hiervoor zeer intens op die reeks is gemodereerd...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_106640549
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:02 schreef Re het volgende:

[..]

Wat ben je toch zuur? Weet je hoe intens Daniël en crutch aan die reeks hebben lopen leuren, dat alleen kostte ze al zowat 24 uur per dag.
het was niet zuur bedoeld
ik snap echt wel dat dat een hele taak is maar ik loop hier nu al heel wat jaren rond en elk half jaar of zo komen we weer op dit punt... wat mij tot de conclusie doet komen dat er nu ook vast niets gaat gebeuren of jullie de manier van er mee omgaan moeten veranderen
en dat we dus over een half jaar vast weer op dit punt zitten

ik kom hier ook alleen mee praten omdat ik oprecht denk dat er een betere oplossing te vinden is, niet alleen maar om het verschonen van de kattenbak uit te stellen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 14:06:31 #161
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106640584
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:00 schreef Staal het volgende:

[..]

Vals loeder! Dat heeft helemaal niemand gezegd.
Link al geplaatst.

Verder weet ik niet hoe de rest van de moderators het doen, maar dat Re Singles niet wil modden dat begrijp ik. Daar heb ik zelf tussen gezeten. Wat je dan ook doet dan doe je het altijd fout wat je ook doet.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 14:07:05 #162
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106640612
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:05 schreef Re het volgende:

[..]

Je mist dus het punt dat er al maanden hiervoor zeer intens op die reeks is gemodereerd...
Je ziet toch wel de naam van degene die het gepost heeft? Dat was ik niet.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:07:47 #163
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106640650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Je schijnt niet geschikt te zijn als moderator als ik het commentaar lees.
Misschien moet je eens mensen geen woorden in de mond leggen, zou je ook wat minder gezeik over je heen krijgen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:56 schreef Re het volgende:
Op zich is deze discussie natuurlijk nuttig maar we willen een uitkomst waar de meeste users vrede mee zullen hebben. We willen niemand wegjagen en we willen geen kleuterjuffen spelen... Dat zijn wel de regels
Volgens mij zijn er maar een paar users tegen een centraal SC topic. Da's dan wel "de meeste" mensen toch? :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106640674
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:04 schreef Re het volgende:

[..]

3 SC topic reeksen dus?
Yup :)

Dat is de enige manier dat je niemand wegjaagt. Hoewel het meevalt denk ik als je gaat samenvoegen, zullen er toch altijd een paar mensen wegblijven, en dat wil je volgens mij niet :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:09:19 #165
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106640709
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het was niet zuur bedoeld
ik snap echt wel dat dat een hele taak is maar ik loop hier nu al heel wat jaren rond en elk half jaar of zo komen we weer op dit punt... wat mij tot de conclusie doet komen dat er nu ook vast niets gaat gebeuren of jullie de manier van er mee omgaan moeten veranderen
en dat we dus over een half jaar vast weer op dit punt zitten

ik kom hier ook alleen mee praten omdat ik oprecht denk dat er een betere oplossing te vinden is, niet alleen maar om het verschonen van de kattenbak uit te stellen
O+, er gaat echt iets gebeuren!
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:09:58 #166
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106640728
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Link al geplaatst.

Verder weet ik niet hoe de rest van de moderators het doen, maar dat Re Singles niet wil modden dat begrijp ik. Daar heb ik zelf tussen gezeten. Wat je dan ook doet dan doe je het altijd fout wat je ook doet.
Dat snap ik zeer zeker. Want dan krijg je daar weer een lading gezeik over. Want Pietje mag wel wat zeggen over zijn konijn en Truusje niet over haar boom op haar dak terwijl dat veel erger is etc.

Maar ik had wel de indruk dat de kritiek op het modden in SC's was en niet over het algemeen modden.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:10:40 #167
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106640750
Ok dan

3 SCen it is :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:10:49 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106640757
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:09 schreef Staal het volgende:

Maar ik had wel de indruk dat de kritiek op het modden in SC's was en niet over het algemeen modden.
Modden in SC's hoeft niet (zeker neit als er 3 zullen zijn)

wel over het modden in reeksen. Als in .. zorg ervoor dat er niet te veel speling komt mbt offtopic gelul.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:11:08 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106640767
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:10 schreef Re het volgende:
Ok dan

3 SCen it is :)
en nog iets van een serieuze reeks?
pi_106640768
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:09 schreef Staal het volgende:

[..]

Dat snap ik zeer zeker. Want dan krijg je daar weer een lading gezeik over. Want Pietje mag wel wat zeggen over zijn konijn en Truusje niet over haar boom op haar dak terwijl dat veel erger is etc.

Maar ik had wel de indruk dat de kritiek op het modden in SC's was en niet over het algemeen modden.
In SC's hoeft niet gemod te worden. Het ging er juist om dat sommige liever zien dat topics die niet als SC bedoelt zijn daar op gemod worden.
pi_106640799
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:10 schreef Re het volgende:
Ok dan

3 SCen it is :)
En een algemeen versierperikellentopic waar gemod wordt op SC?
pi_106640802
als een van de criteria is dat de meeste mensen er achter moeten staan, waarom dan geen topic met de opties en een poll?
soort referendum
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106640838
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:10 schreef Re het volgende:
Ok dan

3 SCen it is :)
Inclusief HVJJN?
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 14:12:46 #174
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106640841
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:09 schreef Staal het volgende:

[..]

Dat snap ik zeer zeker. Want dan krijg je daar weer een lading gezeik over. Want Pietje mag wel wat zeggen over zijn konijn en Truusje niet over haar boom op haar dak terwijl dat veel erger is etc.

Maar ik had wel de indruk dat de kritiek op het modden in SC's was en niet over het algemeen modden.
Waar de exacte kritiek op bedoeld was kan je aan de poster van die opmerking plaatsen. Persoonlijk heb ik geen problemen met de wijze waarop men hier modereert. Mijn part flikkeren ze het samen of houden ze het apart. Bij mengen gaan er wel problemen bestaan tussen bepaalde users vermoed ik. Dan wordt het pas modereren.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:14:21 #175
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106640894
In principe wordt er idd niet gemod in een SC, tenzij policy overschrijdende zooi natuurlijk.

Nu de taak aan ons maar ook de users om de niet SC reeks schoon te houden, ik hoop dat we daar niet te veel werk aan zullen hebben omdat men wel het verschil weet tussen SC en serieuze topics
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:14:53 #176
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106640920
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En een algemeen versierperikellentopic waar gemod wordt op SC?
Yup :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:15:45 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106640960
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:14 schreef Re het volgende:

[..]

Yup :)
Lijkt me handig om dan wel even het huidige topic te sluiten.. Of een nieuw topic voor de SC aan te maken ;) Zodat het wel goed duidelijk wordt wat het verschil nu is.
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 14:15:54 #178
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106640967
Ik snap geen idee van deze hele feedback zooi. Ik dacht dat het sommige SC verplicht gemerged zouden worden, maar ik lees ook niet vanaf het begin mee en iedereen spreekt over SC maar welke is vaak niet duidelijk.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:16:27 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106640981
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snap geen idee van deze hele feedback zooi. Ik dacht dat het sommige SC verplicht gemerged zouden worden, maar ik lees ook niet vanaf het begin mee en iedereen spreekt over SC maar welke is vaak niet duidelijk.
Elke keer zet men de bedoelde SC als zowat hele naam erin joh. Je let dan gewoon echt niet goed op :N
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:16:29 #180
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106640983
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snap geen idee van deze hele feedback zooi. Ik dacht dat het sommige SC verplicht gemerged zouden worden, maar ik lees ook niet vanaf het begin mee en iedereen spreekt over SC maar welke is vaak niet duidelijk.
Als je de moeite niet kan nemen het verhaal terug te lezen heb je hier m.i. weinig te zoeken.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  Admin dinsdag 10 januari 2012 @ 14:16:37 #181
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_106640991
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:14 schreef Re het volgende:
In principe wordt er idd niet gemod in een SC, tenzij policy overschrijdende zooi natuurlijk.

Nu de taak aan ons maar ook de users om de niet SC reeks schoon te houden, ik hoop dat we daar niet te veel werk aan zullen hebben omdat men wel het verschil weet tussen SC en serieuze topics
En als je de verantwoorde;ijkheid nu eens volledig bij de users legt?
Als ik even snel kijk zijn het allemaal volwassenen die toch zelf de boel schoon kunnen houden en evt anderen op wangedrag kunnen aanspreken?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:17:07 #182
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106641016
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lijkt me handig om dan wel even het huidige topic te sluiten.. Of een nieuw topic voor de SC aan te maken ;) Zodat het wel goed duidelijk wordt wat het verschil nu is.
En de tinychat zooi bij de SC zetten?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:17:21 #183
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106641028
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:14 schreef Re het volgende:
Yup :)
Nee! Geen algemeen versiersperikelen topic!

quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:16 schreef yvonne het volgende:
En als je de verantwoorde;ijkheid nu eens volledig bij de users legt?
Als ik even snel kijk zijn het allemaal volwassenen die toch zelf de boel schoon kunnen houden en evt anderen op wangedrag kunnen aanspreken?
:')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:17:46 #184
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106641048
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

En als je de verantwoorde;ijkheid nu eens volledig bij de users legt?
Als ik even snel kijk zijn het allemaal volwassenen die toch zelf de boel schoon kunnen houden en evt anderen op wangedrag kunnen aanspreken?
Is al tig keer gebleken dat dat niet werkt :')
pi_106641049
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

En als je de verantwoorde;ijkheid nu eens volledig bij de users legt?
Als ik even snel kijk zijn het allemaal volwassenen die toch zelf de boel schoon kunnen houden en evt anderen op wangedrag kunnen aanspreken?
Noem je HW nu volwassen?! :D _O-
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:18:11 #186
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106641067
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

En als je de verantwoorde;ijkheid nu eens volledig bij de users legt?
Als ik even snel kijk zijn het allemaal volwassenen die toch zelf de boel schoon kunnen houden en evt anderen op wangedrag kunnen aanspreken?
Met een apart SC topic moet dan m.i. zelfs de AVNZMG mensen lukken.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_106641071
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

En als je de verantwoorde;ijkheid nu eens volledig bij de users legt?
Als ik even snel kijk zijn het allemaal volwassenen die toch zelf de boel schoon kunnen houden en evt anderen op wangedrag kunnen aanspreken?
Lolwut? :') _O-
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 14:18:13 #188
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106641073
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Elke keer zet men de bedoelde SC als zowat hele naam erin joh. Je let dan gewoon echt niet goed op :N
Ja de ene keer is het singles 1.0 SC en singles 2.0 SC dan blijkt dat het gaat om RP SC en Singles SC. Weet ik veel welke SC een afsplitsing is van welke SC. Als ze het beestje dan elke keer dezelfde naam geven is het beter te volgen.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:18:17 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106641077
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:17 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

En de tinychat zooi bij de SC zetten?
Ik weet niet precies wat de tinychat is.. maar dat is natuurlijk SC..

Het serieuze versierentopic is enkel daarvoor en geen geouwehoer ernaast. (lijkt me)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:18:47 #190
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106641100
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:18 schreef De_Kardinaal het volgende:

Ja de ene keer is het singles 1.0 SC en singles 2.0 SC dan blijkt dat het gaat om RP SC en Singles SC. Weet ik veel welke SC een afsplitsing is van welke SC. Als ze het beestje dan elke keer dezelfde naam geven is het beter te volgen.
Dat waren twee posts :') Kom op zeg. Jij kan beter!
pi_106641101
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snap geen idee van deze hele feedback zooi. Ik dacht dat het sommige SC verplicht gemerged zouden worden, maar ik lees ook niet vanaf het begin mee en iedereen spreekt over SC maar welke is vaak niet duidelijk.
Dat je het niet snapt is heel duidelijk.

Heel kort:
AVNZMG kreeg steeds meer SC. Dat vonden een boel mensen jammer, aangezien de ontopicreacties dan niet meer de aandacht kregen die ze verdienden.
R&P SC en Singles is gewoon zoals het was.
Er werd geopperd om de SC uit AVN te doen in R&P SC en/of Singles
Er werd geopperd om alles SC in R&P SC te doen
Er werd geopperd om ook van AVN een SC te maken en dan een apart nieuw topic om te praten over versieren. Daar was nmm niemand tegen.

En dat gaat het worden. 3 SC's, 1 serieus versierentopic.
pi_106641109
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:16 schreef yvonne het volgende:

En als je de verantwoorde;ijkheid nu eens volledig bij de users legt?
Als ik even snel kijk zijn het allemaal volwassenen die toch zelf de boel schoon kunnen houden en evt anderen op wangedrag kunnen aanspreken?
Wel schattig dat naïeve vertrouwen in de fokkertjes. Als het allemaal zo goed ging, zouden hier niet Feedbacktopics over volgespamd worden ;)
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 14:19:49 #193
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106641142
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:16 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als je de moeite niet kan nemen het verhaal terug te lezen heb je hier m.i. weinig te zoeken.
Ik ben niet zon incrowd dat ik alle genoemde namen er sc's ken. Die met die lange naam zegt me niets daar post ik niet. En vooral niet als ze het dan hebben over de afsplitsingen van SC's, Ik ben geen SC historicus :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:21:14 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106641197
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ik ben niet zon incrowd dat ik alle genoemde namen er sc's ken. Die met die lange naam zegt me niets daar post ik niet. En vooral niet als ze het dan hebben over de afsplitsingen van SC's, Ik ben geen SC historicus :P
post dan niet mee :')
want het gaat juist over die met die lange naam :')
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:21:36 #195
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106641216
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

In SC's hoeft niet gemod te worden. Het ging er juist om dat sommige liever zien dat topics die niet als SC bedoelt zijn daar op gemod worden.
Ja en dat viel dus niet te doen. Ik heb wel opgelet hoor.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  Admin dinsdag 10 januari 2012 @ 14:22:14 #196
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_106641238
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:18 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wel schattig dat naïeve vertrouwen in de fokkertjes. Als het allemaal zo goed ging, zouden hier niet Feedbacktopics over volgespamd worden ;)
Niks geen naief vertrouwen, ik vind het lichtelijk raar dat er SC's moeten komen, maar dat 'men' zich daar niet kan gedragen en daarmee de mods opzadelen met behoorlijk wat modwerk, dat ís toch ook raar?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_106641277
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Niks geen naief vertrouwen, ik vind het lichtelijk raar dat er SC's moeten komen, maar dat 'men' zich daar niet kan gedragen en daarmee de mods opzadelen met behoorlijk wat modwerk, dat ís toch ook raar?
Wel mee eens eigenlijk wat je nu zegt.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:23:36 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106641283
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Niks geen naief vertrouwen, ik vind het lichtelijk raar dat er SC's moeten komen, maar dat 'men' zich daar niet kan gedragen en daarmee de mods opzadelen met behoorlijk wat modwerk, dat ís toch ook raar?
Misschien raar, maar wel de werkelijkheid. Met singles is het tig keer misgegaan .. vandaaruit is de R&P sc gekomen en later de gedoogde Singles SC..
En nu is weer precies hetzelfde 'gezeik' met het AVN... topic. Terwijl daar de users zelfs nog serieuzer zijn.

Dus nee, het kan gewoon niet :N
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:24:13 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106641297
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:22 schreef yvonne het volgende:
Niks geen naief vertrouwen, ik vind het lichtelijk raar dat er SC's moeten komen, maar dat 'men' zich daar niet kan gedragen en daarmee de mods opzadelen met behoorlijk wat modwerk, dat ís toch ook raar?

Het is niet zo dat men zich niet weet te gedragen in SC's, maar dat men reeksen verslowchat. En ja, dat is ook imo modwerk, om daar paal en perk aan te stellen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:24:29 #200
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106641309
Wie maakt er een leuke SC OP voor het versieren topic? Daar kun je tinychat wel in verwerkenbetc.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_106641334
Al zie ik weer liever dat er eens aandacht besteed word aan dit soort topics... Eenzame jongeren tussen 18-25 jaar ;)

Als we nu toch bezig zijn.... :@
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:27:18 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106641423
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Al zie ik weer liever dat er eens aandacht besteed word aan dit soort topics... Eenzame jongeren tussen 18-25 jaar ;)

Als we nu toch bezig zijn.... :@
Deze wilde ik al eerder voor jou posten ...

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:34:14 #203
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106641694
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Al zie ik weer liever dat er eens aandacht besteed word aan dit soort topics... Eenzame jongeren tussen 18-25 jaar ;)

Als we nu toch bezig zijn.... :@
Dat loopt toch goed, of mis ik iets?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_106642043
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Deze wilde ik al eerder voor jou posten ...


Ik snap hem :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:34 schreef Re het volgende:

[..]

Dat loopt toch goed, of mis ik iets?
Dat loopt zeker goed alleen, Er zou juist op FOK! weleens meer aandacht voor kunnen komen O+
pi_106642086
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ik snap hem :)

[..]

Dat loopt zeker goed alleen, Er zou juist op FOK! weleens meer aandacht voor kunnen komen O+
re is toch geen in-house-pr-persoon of zo :?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_106642191
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

re is toch geen in-house-pr-persoon of zo :?
Je snapt hem weer eens niet, Wat op zich niet erg is maar we hebben het vaak over versieren en daten in R&P en waar begint dat allemaal? Juist bij mensen leren kennen, En niemand zegt dat Re alles even moet regelen. Ik gooi gewoon eens een balletje op.
pi_106642290
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Je snapt hem weer eens niet, Wat op zich niet erg is maar we hebben het vaak over versieren en daten in R&P en waar begint dat allemaal? Juist bij mensen leren kennen, En niemand zegt dat Re alles even moet regelen. Ik gooi gewoon eens een balletje op.
lekker vaag balletje weer
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:53:59 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106642339
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:

Ik snap hem :)

Mooi.
QuestLove, Black Thought en consorten zijn mijn grootste helden
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:55:35 #209
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106642396
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Je snapt hem weer eens niet, Wat op zich niet erg is maar we hebben het vaak over versieren en daten in R&P en waar begint dat allemaal? Juist bij mensen leren kennen, En niemand zegt dat Re alles even moet regelen. Ik gooi gewoon eens een balletje op.
Misschien kan het topic in de OP gezet worden? Dan weten mensen het wel te vinden.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_106642451
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:55 schreef Staal het volgende:

[..]

Misschien kan het topic in de OP gezet worden? Dan weten mensen het wel te vinden.
Centrale topics zoals in GC maken?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 14:59:34 #211
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106642536
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Centrale topics zoals in GC maken?
Dan moet je wel uitkijken dat het geen aapjes kijken wordt.
Er rust nog steeds een taboe op voor veel mensen. Ook die daarin posten.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_106642556
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:59 schreef Staal het volgende:

[..]

Dan moet je wel uitkijken dat het geen aapjes kijken wordt.
Er rust nog steeds een taboe op voor veel mensen. Ook die daarin posten.
Dat weet ik maar het is wel een kans voor sommigen om het te kunnen doorbreken.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:06:43 #213
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106642798
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Je snapt hem weer eens niet, Wat op zich niet erg is maar we hebben het vaak over versieren en daten in R&P en waar begint dat allemaal? Juist bij mensen leren kennen
Dat was ook een terugkerend thema in het AVNZMG topic.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_106642858
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:06 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat was ook een terugkerend thema in het AVNZMG topic.
Dat geloof ik ;)
pi_106642885
AVN kan nu nog wel wat aanpassingen gebruiken, bijv. de melding bij het invoerveld :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:09:35 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106642896
Maar nu is aqvnzmg dus de slowchat en that's it?
Of komt er nog een avnzmg topic. En ik zou persoonlijk opteren om de naam van de sc te veranderen. Bij deze.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:11:06 #217
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_106642948
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:09 schreef Copycat het volgende:
Maar nu is aqvnzmg dus de slowchat en that's it?
Of komt er nog een avnzmg topic. En ik zou persoonlijk opteren om de naam van de sc te veranderen. Bij deze.
Lijkt me ook idd.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:19:37 #218
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106643267
Ik krijg die kuttekst niet weg vanaf m'n iPad :') dus
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:20:50 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106643302
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:19 schreef Re het volgende:
Ik krijg die kuttekst niet weg vanaf m'n iPad :') dus
Nou, nou "Die kuttekst niet weg" is misschien weer niet zo'n aantrekkelijke naam ...
Editten vanaf een iPad is altijd een crime, vind ik.

Hoe ga je het nu eigenlijk noemen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:25:47 #220
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106643435
" het makkelijke, niet te versieren slowchat" topic denk ik?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:27:14 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106643489
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:25 schreef Re het volgende:
" het makkelijke, niet te versieren slowchat" topic denk ik?
Problemen met versieren SC ??
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:28:23 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106643522
En dan krijgt AVNZMG een eigen slowchatvrij topic?

SC voor SCers.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106643549
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Problemen met versieren SC ??
Versieren zonder grenzen SC?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:29:57 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106643570
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:

Versieren zonder grenzen SC?
Ik stem voor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106644322
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:25 schreef Re het volgende:
" het makkelijke, niet te versieren slowchat" topic denk ik?
of

Versieren of Verstieren slowchat :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 15:55:14 #226
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106644466
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Versieren zonder grenzen SC?
Eensj
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_106645058
nah... weinig ideeën

vul de keuze's aan

SC Versieren zonder grenzen

SC Versieren of Verstieren


kom op jongens even een beetje creatief enzo...

of was dit alles? -O-
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 16:10:47 #228
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106645084
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nah... weinig ideeën

vul de keuze's aan

SC Versieren zonder grenzen

SC Versieren of Verstieren


kom op jongens even een beetje creatief enzo...

of was dit alles? -O-
Zullen wij eens in een donker hoekje gaan SC-en? O+
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_106645112
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Zullen wij eens in een donker hoekje gaan SC-en? O+
jah... :Y *;
  dinsdag 10 januari 2012 @ 16:12:29 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106645152
Vraag het de mensen in het topic zelf?
pi_106645256
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

jah... :Y *;
Broek weer ophaalt :P

Thanks DK dat lucht effe op :D

doei

O+
  dinsdag 10 januari 2012 @ 16:18:25 #232
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106645385
:')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 10 januari 2012 @ 16:20:17 #233
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_106645460
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:12 schreef Cue_ het volgende:
Vraag het de mensen in het topic zelf?
'The topic formerly known as Als Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat', dus TTFKAAVNZMG.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_106645644
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 14:10 schreef Re het volgende:
Ok dan

3 SCen it is :)
Yeah!
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:20 schreef Strani het volgende:

[..]

'The topic formerly known as Als Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat', dus TTFKAAVNZMG.
_O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 15:29 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Versieren zonder grenzen SC?
Nah, houd het gewoon bij het oude, dan druppelen er geregeld nieuwe users binnen :)
  dinsdag 10 januari 2012 @ 16:26:41 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106645697
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 16:20 schreef Strani het volgende:

'The topic formerly known as Als Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat', dus TTFKAAVNZMG.
Ook al voor! Doen we er gewoon twee. Voor de prijs van geen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:11:26 #236
365167 Knuffeltutje
Soms met een rijmpje
pi_106649548
Dit is de nieuwste leukste slowchat :)
Ik hou van knus, ik hou van knuffelen, ik hou van aan lieve mannen snuffelen en frutselen.
Ik ben geen stomme kloon. Ik ben geen newbie.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:12:06 #237
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106649583
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:11 schreef Knuffeltutje het volgende:
Dit is de nieuwste leukste slowchat :)
Nee en nou opzouten :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 18:20:48 #238
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106649898
Re, hoe gaat dat nieuwe draadje heten, wat zijn de regels en is er al een OP?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:26:23 #239
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106650124
De OP van de nieuwe serieuze reeks lijkt me een c/ p van de oude reeks met additioneel een verwijzing naar de SC om toch vooral daar te slowchatten en de reeks schoon te houden

De SC reeks heeft niet echt een OP nodig toch?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 18:28:24 #240
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106650208
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:26 schreef Re het volgende:
De OP van de nieuwe serieuze reeks lijkt me een c/ p van de oude reeks met additioneel een verwijzing naar de SC om toch vooral daar te slowchatten en de reeks schoon te houden

De SC reeks heeft niet echt een OP nodig toch?
Wel als het serieus is. Dan gewoon Serieus SC en dan de regels in de OP. Weet iedereen meteen waar die aan toe is. Topic pointer = zie OP.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:29:07 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106650221
Een serieuze sc?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:31:09 #242
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106650286
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:28 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Wel als het serieus is. Dan gewoon Serieus SC en dan de regels in de OP. Weet iedereen meteen waar die aan toe is. Topic pointer = zie OP.
Er zijn 2 versieren topics, 1 voor SC en zo een voor het serieuze werk waar absoluut niet wordt geSCet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 18:33:02 #243
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106650358
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:31 schreef Re het volgende:

[..]

Er zijn 2 versieren topics, 1 voor SC en zo een voor het serieuze werk waar absoluut niet wordt geSCet
Zou ik dus voor die serieuze wel een OP maken met de regels en een topic pointer = zie op. Zijn de regels duidelijk hoef je ook niet te moderatoren omdat mensen de regels niet kennen.
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:34:44 #244
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106650418
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 18:35:05 #245
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106650432
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:33 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Zou ik dus voor die serieuze wel een OP maken met de regels en een topic pointer = zie op. Zijn de regels duidelijk hoef je ook niet te moderatoren omdat mensen de regels niet kennen.
Kijk eens een paar Posts hierboven lieverd
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2012 @ 18:36:06 #246
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106650461
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 18:35 schreef Re het volgende:

[..]

Kijk eens een paar Posts hierboven lieverd
Wat je wil schoonheid ^O^
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_106666708
De discussie is voorlopig denk ik nu wel gesloten. Kan een mod dit nog even onderschrijven?
Drama means nothing, it's part of the game.
  dinsdag 10 januari 2012 @ 23:56:39 #249
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_106666986
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 23:49 schreef DigitalGirl het volgende:
De discussie is voorlopig denk ik nu wel gesloten. Kan een mod dit nog even onderschrijven?
Ja. Ik ben zeer tevreden met de uitkomst. Zo blijft het.
pi_106667304
Het serieuze-als-versieren-serieus-moeilijk-is-topic #1

Mag het eerste streepje in de TT weg.
  woensdag 11 januari 2012 @ 00:55:00 #251
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_106668937
quote:
17s.gif Op woensdag 11 januari 2012 00:04 schreef debeterebob het volgende:
Het serieuze als-versieren-serieus-moeilijk-is-topic #1

Mag het eerste streepje in de TT weg.
Done
pi_106678528
Kan dan ook de "voordat je reageert" weg in
[SC Als Versieren Niet Zo Makkelijk Gaat] #6 Niet huilen schatje :*

Heeft niet veel zin meer, of een verwijzing naar het "serieuze - serieus" :')......... topic.

:)
Do what you love, love what you do!
pi_106736880
Kan van Het serieuze als-versieren-serieus-moeilijk-is-topic #2 een reeks gevormd worden zodat het niet nodig is om opnieuw te volgen?
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_106755571
Ipv het topic dicht te gooien, hadden we in tukkers topic ook prima verder kunnen praten of een 30+ er een 7 jarige mag duwen...
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:49:27 #255
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106755792
?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_106755827
HW heeft hem naar GC verplaatst:
Kassameisje
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:51:13 #257
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106755864
Oh, oké
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:22:44 #258
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_106756774
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Ipv het topic dicht te gooien, hadden we in tukkers topic ook prima verder kunnen praten of een 30+ er een 7 jarige mag duwen...
Ja ik gooide 'm even tijdelijk dicht en heb toestemming gevraagd om 'm ergens anders naartoe te verplaatsen, maar ik zie dat HW 'm al heeft overgenomen.
Je moeder is een hamster
pi_106756930
Heb ik toestemming om een nieuw topic te openen met die vraag? (mag een 32 jarige een relatie beginnen/neuken met een 17-jarige)
pi_106756959
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:27 schreef stbabylon het volgende:
Heb ik toestemming om een nieuw topic te openen met die vraag? (mag een 32 jarige een relatie beginnen/neuken met een 17-jarige)
Sinds wanneer heb je toestemming nodig? :')
pi_106757005
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:29 schreef Godtje het volgende:

[..]

Sinds wanneer heb je toestemming nodig? :')
Omdat een soortgelijk topic net is dichtgegooid misschien?
pi_106757064
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Omdat een soortgelijk topic net is dichtgegooid misschien?
Insteek, context > dat zie jij toch wel in slim usertje van me.
Of wilde je krukje nog even onder druk zetten?
Want dan doe ik graag mee.
pi_106757382
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:32 schreef Godtje het volgende:

[..]

Insteek, context > dat zie jij toch wel in slim usertje van me.
Of wilde je krukje nog even onder druk zetten?
Want dan doe ik graag mee.
Oh overduidelijk dat ik dat inzie. Maar goed, komt ie dan.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:56:14 #264
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_106757904
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Omdat een soortgelijk topic net is dichtgegooid misschien?
Die is open en staat in GC, opletten jonguh.
Je moeder is een hamster
pi_106758012
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:56 schreef Crutch het volgende:

[..]

Die is open en staat in GC, opletten jonguh.
Duh, dat weet ik, zei ik ook net. Neemt niet weg dat hij hier in R&P is dichtgegooid.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:00:31 #266
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_106758081
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Duh, dat weet ik, zei ik ook net. Neemt niet weg dat hij hier in R&P is dichtgegooid.
True.
Maar waarom kan je die discussie niet gewoon in GC verder voeren?
Je moeder is een hamster
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:29:12 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106759108
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:00 schreef Crutch het volgende:

True.
Maar waarom kan je die discussie niet gewoon in GC verder voeren?
Omdat een dergelijke discussie in R&P thuishoort.
pi_106759147
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:00 schreef Crutch het volgende:

[..]

True.
Maar waarom kan je die discussie niet gewoon in GC verder voeren?
Heb je dat topic gezien? Denk je serieus dat daar een serieuze discussie kan plaats vinden?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:30:45 #269
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106759152
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:58 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Duh, dat weet ik, zei ik ook net. Neemt niet weg dat hij hier in R&P is dichtgegooid.
omdat het nou niet echt een topic was wat erg serieus genomen moest worden, maar voor een vrijdagmiddag topic was het uitermate geschikt :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † vrijdag 13 januari 2012 @ 13:33:00 #270
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_106759228
Er staat toch een soortgelijk topic hier nu?
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_106759243
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Er staat toch een soortgelijk topic hier nu?
Jij bent bijzonder traag van begrip tegenwoordig...
pi_106759292
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:33 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jij bent bijzonder traag van begrip tegenwoordig...
Het zuiden van Nederland is bevrijd! Ze zijn onderweg naar Arnhem en Nijmegen. *O*
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:36:18 #273
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106759345
het is echt vrijdagmiddag zie ik w/
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 17 januari 2012 @ 00:37:10 #274
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106897906
deze vond ik geen bagger:
Mijn top tien in relaties en psychologie.....

want ik had m'n best gedaan op een top 10.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 00:46:09 #275
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106898171
Was ook best een aardig slotteke.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 00:48:47 #276
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106898234
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 00:46 schreef Staal het volgende:
Was ook best een aardig slotteke.
als deze dicht moet hoe voel je je nu uitgedrukt in songtexten ook dicht ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 00:52:03 #277
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_106898322
Het is een leuk topic inderdaad maar ik vrees dat het iets met de TS te maken heeft.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 10:36:33 #278
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106903864
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 00:52 schreef Staal het volgende:
Het is een leuk topic inderdaad maar ik vrees dat het iets met de TS te maken heeft.
altijd weer die vooroordelen. beoordeel het per geval ipv per TS.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:22:41 #279
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_106922369
BNN HELPT BIJ CONFLICT zit slotje op vanwege spam.
Moet de OP ook niet aangepast worden?
  dinsdag 17 januari 2012 @ 19:25:16 #280
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106922488
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:22 schreef Boca_Raton het volgende:
BNN HELPT BIJ CONFLICT zit slotje op vanwege spam.
Moet de OP ook niet aangepast worden?
Wel netjes dat Tally de TS wat geld geeft.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 17 januari 2012 @ 22:51:03 #281
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_106933338
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:22 schreef Boca_Raton het volgende:
BNN HELPT BIJ CONFLICT zit slotje op vanwege spam.
Moet de OP ook niet aangepast worden?
Kennelijk niet. Slotje heeft zo weinig zin.
pi_106933592
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Kennelijk niet. Slotje heeft zo weinig zin.
IS weer gewoon open :)
  dinsdag 17 januari 2012 @ 22:58:55 #283
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_106933725
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

IS weer gewoon open :)
Precies ;)
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:24:21 #284
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_106934740
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:56 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

IS weer gewoon open :)
Oh, toch weer open. :?
pi_106934782
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:24 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Oh, toch weer open. :?
Is tegenwoordig toegestaan dit soort topics, Is de schuld van Daniel1976 trouwens hij stond erop dat het mocht... ;(
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:31:17 #286
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_106934998
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Is de schuld van Daniel1976 trouwens hij stond erop dat het mocht... ;(
Oh dan heeft ie aandelen.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 23:32:39 #287
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_106935055
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:31 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Oh dan heeft ie aandelen.
Niet eens, FOK! policies wijzigen.
pi_106935172
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:32 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Niet eens, FOK! policies wijzigen.
En jij zweeg en liet dit alles toe :'(
  dinsdag 24 januari 2012 @ 08:55:49 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_107168979
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 08:48 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik neem dit topic wel serieus, daarom laat ik het ook even open.

Ik vind het nogal bekrompen van MLiG.
Wat is er serieus aan? Dan zou de OP anders moeten lijkt me...
pi_107232014
Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic #7 Vieze Bulgaarse wijven
Mag die tt anders? dit gaat op de SC lijken, chickies scoren in de kroeg, zuipen, zo kom je er wel zonder ervaring..
pi_107232063
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic #7 Vieze Bulgaarse wijven
Mag die tt anders? dit gaat op de SC lijken, chickies scoren in de kroeg, zuipen, zo kom je er wel zonder ervaring..
Gedachtenpolizei?
  woensdag 25 januari 2012 @ 21:21:15 #292
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_107234079
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gedachtenpolizei?
Nee niets, het topic een beetje serieus houden en niet stug doorgaan.
Anders gaan er weer notes en bans vallen net als in het begin van AVNZMG.
Deze nieuwe reeks hoeft geen SC te worden.
pi_107235051
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:21 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Nee niets, het topic een beetje serieus houden en niet stug doorgaan.
Anders gaan er weer notes en bans vallen net als in het begin van AVNZMG.
Deze nieuwe reeks hoeft geen SC te worden.
Ik heb gemist wat er aan het begin van dat nieuwste deel is gebeurd, omdat dat verwijderd is, maar ik heb in alle voorgaande delen bijna geen SC gezien, maar wel redelijk goede discussies. :)
  woensdag 25 januari 2012 @ 21:43:24 #294
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_107235119
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb gemist wat er aan het begin van dat nieuwste deel is gebeurd, omdat dat verwijderd is, maar ik heb in alle voorgaande delen bijna geen SC gezien, maar wel redelijk goede discussies. :)
Jazeker! En dát willen we dan ook graag zo houden.
pi_107235552
Sorry :@ Toch bedankt
pi_107566917
ja sorrie hoor. maar dit topic is echt te treurig voor woorden: Gestopt met meerdere verslavingen, dankzij Baclofen #6 prima als mensen met een paar bij elkaar over een bepaald medicijn gaan jubelen, maar hoort dat hier wel? nog buiten dat ik e.e.a. nogal ethisch dubieus vind eigenlijk.

edit; het is hier toch een discussieforum? een topic waarin mensen alleen welkom zijn wanneer ze meejubelen en kritiek niet geduld wordt en beeindigd met een "en nu klaar" en de mededeling dat je je mond moet houden als niet gebruiker (woops, alweer de verkeerde term) vind ik persoonlijk hier niet op zijn plek.

[ Bericht 30% gewijzigd door simmu op 04-02-2012 09:07:11 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 9 februari 2012 @ 23:59:05 #297
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_107814021
Ene JanPiraat loopt in het topic Strenge Ouders te stieren. Kan hier iets aan gedaan worden?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 00:21:01 #298
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_107814625
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Ene JanPiraat loopt in het topic Strenge Ouders te stieren. Kan hier iets aan gedaan worden?
Hier had ik ook al een TR over verstuurd. Maar waarom wordt nou het hele topic gesloten? Weet jij iets over TS wat wij niet weten, Daniel?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  vrijdag 10 februari 2012 @ 00:21:46 #299
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_107814641
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:21 schreef Strani het volgende:

[..]

Hier had ik ook al een TR over verstuurd. Maar waarom wordt nou het hele topic gesloten? Weet jij iets over TS wat wij niet weten, Daniel?
Ja
  vrijdag 10 februari 2012 @ 00:26:22 #300
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_107814738
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:21 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja
Okay, bedankt voor de uitleg. Ook leuk om te weten voor mensen die nog wat werk staken in serieuze reacties.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_107814921
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 00:26 schreef Strani het volgende:

[..]

Okay, bedankt voor de uitleg. Ook leuk om te weten voor mensen die nog wat werk staken in serieuze reacties.
Vandaar mijn reacties.. excuses daarvoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')