abonnement Unibet Coolblue
pi_107231736

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
  woensdag 25 januari 2012 @ 21:14:35 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_107233727
Slowchatten kan hier

Nou ophouden met deze reeks te vervuilen.

Zo weer even opgeruimd, nieuwe ronde nieuwe kansen.
pi_107235752
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar wat heeft een passief persoon dan te bieden?
Lief, en goed, en trouw, ja zo ken ik er nog 100en.
Dat zijn alledrie eigenschappen die lang niet alle jongens kunnen bieden. Het ergste vind ik dat meisjes vaak wel lopen te klagen dat er zo weinig lieve jongens zijn en dat alle mannen vreemdgaan. Maar ondertussen vallen ze en masse voor jongens die dat niet zijn, dus schijnbaar zijn die eigenschappen niet aantrekkelijk genoeg. Dat is jammer, want ik zou de meeste meisjes wel een lief vriendje gunnen.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:11 schreef deelnemer het volgende:

Benzin formuleringen getuigen van naiviteit. Hij kan zich geen voorstelling maken van een relatie en versimpeld het tot een toestand van geluk. In de posten van Benzin lees ik een angst voor afwijzing, die hem passief maakt, waardoor hij sociaal geisoleerd raakt.
Daar heb je wel een beetje een punt. Ik heb niet echt een idee van hoe het er volledig uitziet. Ik zie er wel ontzettend veel voordelen van en ik verlang naar dat geluk. Ik zal vast de negatieve kanten en alle logistiek om alles altijd met elkaar te regelen erg onderschatten.

Die angst voor afwijzing is wel iets waar ik last van heb. Niet alleen van vrouwen, ik ben sowieso bang dat mensen me niet mogen en/of me laten vallen. Dat maakt me passief ja, maar ik zie niet in hoe ik dat kan veranderen.
pi_107235909
Dat verander je door steeds iets proberen te ondernemen , al is het maar een klein dingetje maar gewoon iets zodat je uit de comfortzone komt.
Probeer voor jezelf gewoon een lijstje te maken van dingen die je graag onderneemt maar eigenlijk nog niet durft en probeer daar steeds een van
  woensdag 25 januari 2012 @ 22:07:27 #5
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_107236387
Zo is dat. En dan activiteiten ondernemen die je bevallen ... ! Als je bijv. een schurfthekel hebt aan uitgaan in clubs, maar je gaat vervolgens uit in clubs om meiden te scoren, gaat dat geen zoden aan de dijk zetten. :+
pi_107237221
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef benzin het volgende:

Die angst voor afwijzing is wel iets waar ik last van heb. Niet alleen van vrouwen, ik ben sowieso bang dat mensen me niet mogen en/of me laten vallen. Dat maakt me passief ja, maar ik zie niet in hoe ik dat kan veranderen.
Wat Former hierboven zegt.

En nog eens kritisch naar je eigen voorstelling van zaken kijken. Je verwacht dat mensen (zoals je ouders) het je erg kwalijk nemen als je ze teleur stelt. Maar mensen passen zich ook aan jou aan en krijgen zo een betere indruk wie je bent. Je verwacht dat mensen willen dat je lief voor ze bent. Maar eigenlijk durf je zelf geen ruimte in te nemen. In jouw geval is het voor alle betrokkenen beter als je meer ruimte innam. Door bijvoorbeeld wel op de uitnodiging van Cassandra in te gaan. Ipv "Ik belast ze daar misschien mee als ik tegen val, en dan... ;( " --> "Ik zal ze het plezier gunnen van mijn aanwezigheid :7 "

[ Bericht 3% gewijzigd door deelnemer op 25-01-2012 22:44:15 ]
The view from nowhere.
pi_107237717
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 22:07 schreef MissionPhailed het volgende:
Zo is dat. En dan activiteiten ondernemen die je bevallen ... ! Als je bijv. een schurfthekel hebt aan uitgaan in clubs, maar je gaat vervolgens uit in clubs om meiden te scoren, gaat dat geen zoden aan de dijk zetten. :+
Idd.... gelijk de reden dat ik weinig vrouwen tegenkom....

Heb een schurfthekel aan clubs en danscafe's en aan dansen in het algemeen.
pi_107239320
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat zijn alledrie eigenschappen die lang niet alle jongens kunnen bieden. Het ergste vind ik dat meisjes vaak wel lopen te klagen dat er zo weinig lieve jongens zijn en dat alle mannen vreemdgaan. Maar ondertussen vallen ze en masse voor jongens die dat niet zijn, dus schijnbaar zijn die eigenschappen niet aantrekkelijk genoeg. Dat is jammer, want ik zou de meeste meisjes wel een lief vriendje gunnen.
en zo zijn er ook een heleboel jongens die dat wèl hebben. Tussen die boel moet je wel opvallen.
Dat je onwijs lief bent geef ik je na! Maar ik denk niet dat je al je hoop op een vriendin moet vestigen, al gun ik het je absoluut!
pi_107239534
Van alleen maar lief zijn word je inderdaad niet wijzer. Probleem bij mij is dat ik van mezelf niet eens weet wat ik behalve lief nog meer ben. Hoe moet een ander het dan weten? :P
pi_107239602
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat zijn alledrie eigenschappen die lang niet alle jongens kunnen bieden. Het ergste vind ik dat meisjes vaak wel lopen te klagen dat er zo weinig lieve jongens zijn en dat alle mannen vreemdgaan. Maar ondertussen vallen ze en masse voor jongens die dat niet zijn, dus schijnbaar zijn die eigenschappen niet aantrekkelijk genoeg. Dat is jammer, want ik zou de meeste meisjes wel een lief vriendje gunnen.

[..]
je focust nu echt op uitzonderingen hoor
na hun 20ste is het leven van de meeste meisjes niet meer zo'n drama
misschien dat ze klagen maar echt niet alle jongens die een vriendin aan de haak kunnen slaan zijn klootzakken
ik denk dat je nu over een klein percentage spreekt.

quote:
Daar heb je wel een beetje een punt. Ik heb niet echt een idee van hoe het er volledig uitziet. Ik zie er wel ontzettend veel voordelen van en ik verlang naar dat geluk. Ik zal vast de negatieve kanten en alle logistiek om alles altijd met elkaar te regelen erg onderschatten.

Die angst voor afwijzing is wel iets waar ik last van heb. Niet alleen van vrouwen, ik ben sowieso bang dat mensen me niet mogen en/of me laten vallen. Dat maakt me passief ja, maar ik zie niet in hoe ik dat kan veranderen.
je kunt het veranderen door het te doen en aan jezelf te bewijzen dat je niet afgewezen gaat worden
begin met kleine dingen, bijvoorbeeld afspreken met iemand van hier die weet dat je angstig bent
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107241213
Mag ik me hier ook melden? Ik lees al een tijdje mee, iets met de kat uit de boom kijken...
Mijn grootste probleem is dat ik altijd probeer om alles goed te doen. Dat perfectionisme zit me een beetje in de weg, want ik analyseer alles dood en denk veel te veel over wat iedereen vindt van wat ik doe. Dus doe ik meestal maar niks en ben ik lekker onzichtbaar. Of ik doe wat ik denk dat gewenst is.

Verder ontmoet ik nooit leuke mannen/jongens. Ik heb weinig vriendinnen en nog veel minder mannen waar ik contact mee heb. Uitgaan doe ik eigenlijk nooit. Mijn collega's zijn allemaal vrouwen.

Wat ik al doe is proberen om als ik werk (winkel) gesprekjes met klanten aan te gaan en ook om bijv in de trein zomaar met mensen te praten. Dat was eerst heel eng maar gaat steeds makkelijker, maar ik bouw er verder niks mee op qua vriendschappen en al helemaal geen relatie...

Iemand tips?
pi_107242170
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:30 schreef elf04 het volgende:
Mag ik me hier ook melden? Ik lees al een tijdje mee, iets met de kat uit de boom kijken...
Mijn grootste probleem is dat ik altijd probeer om alles goed te doen. Dat perfectionisme zit me een beetje in de weg, want ik analyseer alles dood en denk veel te veel over wat iedereen vindt van wat ik doe. Dus doe ik meestal maar niks en ben ik lekker onzichtbaar. Of ik doe wat ik denk dat gewenst is.

Verder ontmoet ik nooit leuke mannen/jongens. Ik heb weinig vriendinnen en nog veel minder mannen waar ik contact mee heb. Uitgaan doe ik eigenlijk nooit. Mijn collega's zijn allemaal vrouwen.

Wat ik al doe is proberen om als ik werk (winkel) gesprekjes met klanten aan te gaan en ook om bijv in de trein zomaar met mensen te praten. Dat was eerst heel eng maar gaat steeds makkelijker, maar ik bouw er verder niks mee op qua vriendschappen en al helemaal geen relatie...

Iemand tips?
Nee, zelfde probleem :P
pi_107242358
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:30 schreef elf04 het volgende:
Mag ik me hier ook melden? Ik lees al een tijdje mee, iets met de kat uit de boom kijken...
Mijn grootste probleem is dat ik altijd probeer om alles goed te doen. Dat perfectionisme zit me een beetje in de weg, want ik analyseer alles dood en denk veel te veel over wat iedereen vindt van wat ik doe. Dus doe ik meestal maar niks en ben ik lekker onzichtbaar. Of ik doe wat ik denk dat gewenst is.

Verder ontmoet ik nooit leuke mannen/jongens. Ik heb weinig vriendinnen en nog veel minder mannen waar ik contact mee heb. Uitgaan doe ik eigenlijk nooit. Mijn collega's zijn allemaal vrouwen.

Wat ik al doe is proberen om als ik werk (winkel) gesprekjes met klanten aan te gaan en ook om bijv in de trein zomaar met mensen te praten. Dat was eerst heel eng maar gaat steeds makkelijker, maar ik bouw er verder niks mee op qua vriendschappen en al helemaal geen relatie...

Iemand tips?
Het probleem van onzichtbaar/op de achtergrond blijven omdat ik me geen houding weet te geven, of omdat ik denk dat de houding die ik heb toch niet goed is, herken ik wel. Ik heb helaas nog geen oplossing weten te bedenken :P

Ik zit ook dagelijks in de trein, maar de gesprekjes zijn slechts spaarzaam. Dus ook dat herken ik zeker. Leuke dames zie ik natuurlijk wel eens, maar niet op een manier dat daar iets mee te doen is.

Je hebt tot zo ver dus niets aan me, maar wees in ieder geval welkom :P
pi_107242983
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 23:30 schreef elf04 het volgende:
Mag ik me hier ook melden? Ik lees al een tijdje mee, iets met de kat uit de boom kijken...
Mijn grootste probleem is dat ik altijd probeer om alles goed te doen. Dat perfectionisme zit me een beetje in de weg, want ik analyseer alles dood en denk veel te veel over wat iedereen vindt van wat ik doe. Dus doe ik meestal maar niks en ben ik lekker onzichtbaar. Of ik doe wat ik denk dat gewenst is.

Verder ontmoet ik nooit leuke mannen/jongens. Ik heb weinig vriendinnen en nog veel minder mannen waar ik contact mee heb. Uitgaan doe ik eigenlijk nooit. Mijn collega's zijn allemaal vrouwen.

Wat ik al doe is proberen om als ik werk (winkel) gesprekjes met klanten aan te gaan en ook om bijv in de trein zomaar met mensen te praten. Dat was eerst heel eng maar gaat steeds makkelijker, maar ik bouw er verder niks mee op qua vriendschappen en al helemaal geen relatie...

Iemand tips?
Zoals ik kan opmaken is dat je erg je best doet om leuke gesprekjes te houden en dat je dat ook echt kan. Dat vind ik al heel positief. Hier was je eerst bang voor, maar omdat bleek dat het best leuk was en dat je het kan, is die angst verdwenen. Ik zelf vind de trein helemaal niet fijn voor dat soort praatjes, omdat vrijwel niemand geïnteresseerd is, op wat internationale mensen na.

Je zegt dat je niet van uitgaan houdt en tóch op zoek bent naar nieuwe vriendschappen. Dat gaat er mij lastig in, omdat uitgaan een erg breed begrip is. Ik kan me goed voorstellen dat je niet van clubs houdt, van een rokerige bedoening en de te harde muziek. Ik voel me daar ook minder thuis. Ik snap goed dat meeste mensen van jouw leeftijd daar erg graag zijn. Maar misschien vind je kroegen wel leuk als ik zie dat je wel van ouwehoeren houdt en tevens bied dit meer de mogelijkheid om wat diepzinnigere gesprekken te houden. Ik weet niet of je mensen hebt met wie je zou willen uitgaan, maar neem ze dan mee naar een rustig kroegje of ga een potje poolen of zo. (of desnoods schaken) Is dit misschien iets meer voor jou. Voordeel van dit soort gelegenheden is dat het eerder op de avond ook gezellig is.
Of houd het anders bij biosje doen. (en winkelen :'))

bottom line: zoek iets op sociaal gebied wat je leuk vind. (cliché)
pi_107243160
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat zijn alledrie eigenschappen die lang niet alle jongens kunnen bieden. Het ergste vind ik dat meisjes vaak wel lopen te klagen dat er zo weinig lieve jongens zijn en dat alle mannen vreemdgaan. Maar ondertussen vallen ze en masse voor jongens die dat niet zijn, dus schijnbaar zijn die eigenschappen niet aantrekkelijk genoeg. Dat is jammer, want ik zou de meeste meisjes wel een lief vriendje gunnen.
[..]

Ik heb wel geleerd dat je het leven als een spel moet zien. Te lief en trouw zijn daar bereik je niks mee. Volgens mij ben je te beschermd opgevoed.
Je moet risico's nemen en lef tonen, en vooral keihard zijn. Initiatief tonen en je onafhankelijk opstellen. Het wordt tijd dat je het ouderlijk huis gaat verlaten.
Tenzij je heel knap bent is het belangrijk om een sterke persoonlijkheid te tonen.
Of je wilt met een heel lelijk kansloos wijf eindigen maar lijkt me niet dat je dat wilt.
Ik wou dat ik dit soort dingen eerder had geweten.
pi_107243475
quote:
17s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:02 schreef debeterebob het volgende:

[..]
Je zegt dat je niet van uitgaan houdt en tóch op zoek bent naar nieuwe vriendschappen. Dat gaat er mij lastig in, omdat uitgaan een erg breed begrip is. Ik kan me goed voorstellen dat je niet van clubs houdt, van een rokerige bedoening en de te harde muziek. Ik voel me daar ook minder thuis. Ik snap goed dat meeste mensen van jouw leeftijd daar erg graag zijn. Maar misschien vind je kroegen wel leuk als ik zie dat je wel van ouwehoeren houdt en tevens bied dit meer de mogelijkheid om wat diepzinnigere gesprekken te houden. Ik weet niet of je mensen hebt met wie je zou willen uitgaan, maar neem ze dan mee naar een rustig kroegje of ga een potje poolen of zo. (of desnoods schaken) Is dit misschien iets meer voor jou. Voordeel van dit soort gelegenheden is dat het eerder op de avond ook gezellig is.
Of houd het anders bij biosje doen. (en winkelen :'))

bottom line: zoek iets op sociaal gebied wat je leuk vind. (cliché)
Uitgaan is inderdaad een breed begrip en een kroeg vind ik leuker dan een grote club. Ik heb maar weinig mensen met wie ik uit kan/wil gaan. Door 4 verhuizingen in 3 jaar tijd heb ik weinig bekenden in mijn huidige woonplaats en vooral vriendinnen aan de andere kant van NL wonen. Dat maakt een avondje stappen er niet makkelijker op.

Bios vind ik saai ik kan niet stilzitten! En winkelen doe ik liever alleen en op een rustig moment. Dus dat wordt em niet. Maar ik snap wat je bedoeld en je hebt gelijk dat ik meer sociale dingen moet gaan ondernemen. Nu alleen nog bedenken wat dan...
pi_107243695
Sport is meestal wel een goede optie. En dan een individuele sport waar je toch mensen tegen gaat komen.
pi_107243713
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:12 schreef elf04 het volgende:

[..]

Uitgaan is inderdaad een breed begrip en een kroeg vind ik leuker dan een grote club. Ik heb maar weinig mensen met wie ik uit kan/wil gaan. Door 4 verhuizingen in 3 jaar tijd heb ik weinig bekenden in mijn huidige woonplaats en vooral vriendinnen aan de andere kant van NL wonen. Dat maakt een avondje stappen er niet makkelijker op.

Bios vind ik saai ik kan niet stilzitten! En winkelen doe ik liever alleen en op een rustig moment. Dus dat wordt em niet. Maar ik snap wat je bedoeld en je hebt gelijk dat ik meer sociale dingen moet gaan ondernemen. Nu alleen nog bedenken wat dan...
Maar je zegt min of meer dat je sociaal bent, maar alleen niet de diepgang in de relaties vindt zoals je zou willen. Maar er moet toch wel iets tussen zitten wat je wel leuk vindt? En ligt het er nou aan dat je niet de mensen hebt om mee uit te gaan of vind je het uit de grond van je hart kut...
Mensen meevragen waar je nog nooit mee uit geweest bent is eng, dat snap ik. Maar ik zou het gewoon eens proberen. Of misschien tijdens een pauze op het werk laten vallen dat je zin hebt om xxx te gaan doen.
En sporten is ook altijd een optie.
pi_107243746
Ow en optredens bezoeken. Daar kijkt niemand raar als je in je eentje bent, en je hebt gespreksstof mocht je iemand tegen het lijf lopen.
pi_107243775
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:05 schreef richard_prf het volgende:

Ik heb wel geleerd dat je het leven als een spel moet zien. Te lief en trouw zijn daar bereik je niks mee. Volgens mij ben je te beschermd opgevoed.
Je moet risico's nemen en lef tonen, en vooral keihard zijn. Initiatief tonen en je onafhankelijk opstellen. Het wordt tijd dat je het ouderlijk huis gaat verlaten.
Tenzij je heel knap bent is het belangrijk om een sterke persoonlijkheid te tonen.
Oneens. Initiatief tonen is goed, maar keihard zijn werkt alleen maar tegen je volgens mij. Een beetje stoer doen mag, maar de meeste meiden zoeken toch echt een man die onder dat stoere gedrag een klein hartje heeft...
pi_107243852
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:19 schreef elf04 het volgende:

[..]

Oneens. Initiatief tonen is goed, maar keihard zijn werkt alleen maar tegen je volgens mij. Een beetje stoer doen mag, maar de meeste meiden zoeken toch echt een man die onder dat stoere gedrag een klein hartje heeft...
Keihard zijn zal op de korte termijn wel werken, maar dat gaat vroeg of laat gigantisch backfire'en.
pi_107243882
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:18 schreef Faxie het volgende:
Ow en optredens bezoeken. Daar kijkt niemand raar als je in je eentje bent, en je hebt gespreksstof mocht je iemand tegen het lijf lopen.
Stiekem wel fantastisch zo'n klein kutmetalbandje in een veel te klein kutkroegje met veel te veel kutmensen :D
pi_107243935
quote:
17s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:21 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Stiekem wel fantastisch zo'n klein kutmetalbandje in een veel te klein kutkroegje met veel te veel kutmensen :D
Bijvoorbeeld.

Moet ik zeggen dat ik dat redelijk vaak doe, maar toch niet echt contacten eraan overgehouden heb oid. Ook niet veel gesprekken meestal....
pi_107243939
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:19 schreef elf04 het volgende:

[..]

Oneens. Initiatief tonen is goed, maar keihard zijn werkt alleen maar tegen je volgens mij. Een beetje stoer doen mag, maar de meeste meiden zoeken toch echt een man die onder dat stoere gedrag een klein hartje heeft...
Ik vraag me ook wel af of dat andersom ook kan werken. Dat vrouwen dus ook iets kunnen zien in lieve mannen die als de nood aan de man is ook anders uit de hoek kunnen komen. Vast wel, maar hoe moet een vrouw dat dan ooit weten? :P
pi_107244037
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 00:23 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik vraag me ook wel af of dat andersom ook kan werken. Dat vrouwen dus ook iets kunnen zien in lieve mannen die als de nood aan de man is ook anders uit de hoek kunnen komen. Vast wel, maar hoe moet een vrouw dat dan ooit weten? :P
Idd..... die mannen zijn vaak niet spannend genoeg.... te onopvallend enzo.

Die moeten het van 'right place right time' momenten hebben denk ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')