Jij dominant dusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mooie eigenschap, hoe meer variatie hoe beter
Dat is normaal hier.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus zin in seks hebben is stoer?
Dat niet eens denk ik, hen kennende.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar hier is het stoer en hier kunnen ze zich daarmee beter voelen dusja. Om dat in het seksualiteit subforum te melden heeft het geen lading natuurlijk.
eens, maak er dan 1 SC topic vanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:34 schreef ValHallen het volgende:
Dit format met een serieus en een niet-serieus topic gaat trouwens nooit werken.
truequote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij, ook_gek wordt graag keihard gedomineerd met een voorbinddildo.
Het is beter dan wat het was.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:34 schreef ValHallen het volgende:
Dit format met een serieus en een niet-serieus topic gaat trouwens nooit werken.
Ja, ik vind het ook serieus irritant, en niet eens om die reden. Ik bedoel, waarom zou je dat op een forum zettenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat niet eens denk ik, hen kennende.
Alleen als je niks krijgt en hun al hoort klagen van "pas in het weekend boehoe" Ja dan komt dat knap lullig over.
Omdat het een drama is dat je over pas 3 dagen seks hebt. De horror.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook serieus irritant, en niet eens om die reden. Ik bedoel, waarom zou je dat op een forum zetten?
Kan, kan. Kan allemaal. M'n ex was daar ook altijd wel niewsgierig naarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij, ook_gek wordt graag keihard gedomineerd met een voorbinddildo.
En, wel eens geprobeerd, met een voorbinddildo?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan, kan. Kan allemaal. M'n ex was daar ook altijd wel niewsgierig naar
Zou jij het doen? Zonder dollen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan, kan. Kan allemaal. M'n ex was daar ook altijd wel niewsgierig naar
De enige juiste instelling.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Het maakt me denk ik niet zoveel uit
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
+1quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Het maakt me denk ik niet zoveel uit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
De enige juiste instelling.Heloef, je moet meiden afwijzen, dat is in het maatschappelijk belang ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
De enige juiste instelling.KniknaknettahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Neh niet gedaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
En, wel eens geprobeerd, met een voorbinddildo?
Ehh kweetniet. Over alles valt te praten I guess.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou jij het doen? Zonder dollen?
Doe ik toch? Een enkeling maar toch.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Heloef, je moet meiden afwijzen, dat is in het maatschappelijk belang ja?
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neh niet gedaan.
[..]
Ehh kweetniet. Over alles valt te praten I guess.
Hij was totaal niet bekrompen over seks, dat was ook het leuke aan hem
Het was alleen een test om te testen of ik echt een lage wanhopige straathond was geworden.quote:
KAn ik zeker zijn, maar ik ben alles. MAar geen gekke dingenquote:
nou nee hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Topic splitsing, serieuze topic is hier: Het serieuze-als-versieren-serieus-moeilijk-is-topic #1quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:41 schreef Koen66 het volgende:
ummmm wat is er met het topicnummer gebeurd??
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Topic splitsing, serieuze topic is hier: Het serieuze-als-versieren-serieus-moeilijk-is-topic #1
Ja mee eensquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
KAn ik zeker zijn, maar ik ben alles. MAar geen gekke dingen
[..]
nou nee hoor![]()
Maar een macht strijd, ja hoor is prima. Maar rustige tedere sex ook, en ik haar domineren ook geil.
Lekker van alles houden, houd het een beetje spannend.
En nu?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was alleen een test om te testen of ik echt een lage wanhopige straathond was geworden.
En ja dat was ik geworden.
Gelukkig ben ik sterker als een vrouwquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja mee eens
Maar iemand moet wel beetje van goeie huize komen wil ie mij domineren, wordt al snel eerder een machtsstrijd inderdaad
Weet ik niet, het eerste de beste pakken wat ik kan pakken waarschijnlijk.quote:
Niet sterker dan een vrouw?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik sterker als een vrouw
Ik heb van horen zeggen dat ik dat aardig goed kan. Maar inderdaad is wel een machtsstrijd ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja mee eens
Maar iemand moet wel beetje van goeie huize komen wil ie mij domineren, wordt al snel eerder een machtsstrijd inderdaad
Bel die walvis.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik niet, het eerste de beste pakken wat ik kan pakken waarschijnlijk.
Ik heb toch geen standaard meer, het maakt me niks meer uit.
Nu nog grammaticaal correct.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik sterker als een vrouw
Als is brabants. Leer het dialect kut.quote:
Leer je chick eens brabants manquote:
Ja leukquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat ik dat aardig goed kan. Maar inderdaad is wel een machtsstrijd ja.
Maar ik win altijd graag dus....
Houden zo. De eerste keren zijn niet boeiend.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik niet, het eerste de beste pakken wat ik kan pakken waarschijnlijk.
Ik heb toch geen standaard meer, het maakt me niks meer uit.
Deze man spreekt waarheden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als is brabants. Leer het dialect kut.
Ik had moeten zeggen ik heb een lage standaard.quote:
Maar goed dat ik ongeveer 1,5 keer zo zwaar ben en een stuk sterkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja mee eens
Gun haar tijd. Heb jij ooit weleens in anderhalve maand een nieuwe taal geleerd?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Leer je chick eens brabants man
dat dusquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar goed dat ik ongeveer 1,5 keer zo zwaar ben en een stuk sterker
Ja, limburgs.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gun haar tijd. Heb jij ooit weleens in anderhalve maand een nieuwe taal geleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |