Oh dat zal wel meevallen bij mij. Ik ben eerder bang dat ik niets weet te zeggenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maat van me heeft dat een tijd gedaan. Uiteindelijk wel een vriendin gevonden, maar niet via speed daten, gewoon in de kroeg tegengekomen.
Het is wel goed voor je gedrag mbt vrouwen zei hij.
Alleen ik denk dat het voor mij ook niet gaan werken. Zodra ik daar binnen kom, ga ik de leukste meiden spotten en daar ga ik me dan op blindstaren. En dat werkt niet.
Ik heb niet al je posts doorgelezen maar ik heb wel een glimp opgevangen over je ex en dat je al die mannen met hem vergelijkt. Dat moet je loslaten. 'De juiste persoon' vinden is sowieso moeilijk, maar niet onmogelijk. Het is geven en nemen. Jezelf aanpassen aan de ander etc. En je zult niet iemand vinden die identiek aan je ex is. Heb je zijn verlies wel volledig verwerkt?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Alleen ik val voor mannen dus de markt is al wat beperkter en ik heb hele andere interesse dan bijna hun allemaal en ook gewoon in real life vind ik ze niet, En heb met bijna 450 jongen/mannen
gesproken en er zat bij geen enkele een klik.
Het is echt een naald in de hooiberg kan ik je vertellen en dat werkt ook heel deprimerend kan ik je vertellen.
Het is maar net op welk gebied je ze met elkaar vergelijkt. Als ze allemaal niet serieus zijn en aandacht willen, zou ik denken dat er enige overeenkomst in moet zitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze verschilden wel aardig van elkaar....
Dat zou je misschien zeggen, maar niet te merken bij uiterlijk, gedrag, interesses of typstijl. Lastig om ze dan bij voorbaat af te kappen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Het is maar net op welk gebied je ze met elkaar vergelijkt. Als ze allemaal niet serieus zijn en aandacht willen, zou ik denken dat er enige overeenkomst in moet zitten.
En dan zijn we nu niet dames op het niveau van wel/niet verlegen of introvert/extravert zijn etc. aan het vergelijken.
Ik pas me juist voortdurend aan naar anderen toe, Alleen als iemand niet heeft wat ik zoek als innerlijk dan kan het nooit wat worden. Ik weet dat ik het niet kan vinden die hetzelfde als hem is wat ik toch probeer. En voor meer informatie lees wat post hier voor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:59 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ik heb niet al je posts doorgelezen maar ik heb wel een glimp opgevangen over je ex en dat je al die mannen met hem vergelijkt. Dat moet je loslaten. 'De juiste persoon' vinden is sowieso moeilijk, maar niet onmogelijk. Het is geven en nemen. Jezelf aanpassen aan de ander etc. En je zult niet iemand vinden die identiek aan je ex is. Heb je zijn verlies wel volledig verwerkt?
Ik snap heel goed dat het deprimerend werkt. Maar als je echt 450 man achter de rug hebt, zou ik toch denken dat het ergens aan jou ligt. Er moet een patroon in die 450 man zitten. Waar gaat het verkeerd?
Dank je Daniel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:12 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik wens jullie veel succes met de nieuwe opzet.
Ik ben blij met de opdeling!
Iedereen veel succes toegewenst in dit topic!
Het zal ook altijd een spel blijven. Of je het nou wilt of niet. Het is maar net hoe ver je daarin gaat. Als het allemaal echt zo makkelijk was geweest, zouden er geen liefdesproblemen bestaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
Voor sommigen is het gewoon een spelletje blijkbaar...
En dit is precies waar het verkeerd gaat. Je zoekt het onmogelijke. Je zoekt het innerlijk van je ex in een andere kerel. En hoe hard het misschien ook overkomt: Dat ga je niet vinden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Alleen als iemand niet heeft wat ik zoek als innerlijk dan kan het nooit wat worden. Ik weet dat ik het niet kan vinden die hetzelfde als hem is wat ik toch probeer.
Ja leuk spelletje: 'Laten we eens doen alsof we interesse in iemand hebben zodat we wat kunnen lachen met het chatten'quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:20 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Het zal ook altijd een spel blijven. Of je het nou wilt of niet. Het is maar net hoe ver je daarin gaat. Als het allemaal echt zo makkelijk was geweest, zouden er geen liefdesproblemen bestaan.
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja leuk spelletje: 'Laten we eens doen alsof we interesse in iemand hebben zodat we wat kunnen lachen met het chatten'
Ze mogen doodvallen met hun spelletjes
Tja alles voor de aandacht waarschijnlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar als zij niet goed genoeg is voor jou, waarom dan als nog een spelletje spelen voor de aandacht?
Dat zei ik erbovenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja alles voor de aandacht waarschijnlijk
Daar zijn er zoveel van, Gewoon om hun eigenwaarde omhoog te krikken. Kijk eens rond op FOK! zou ik haast zeggen niet iedereen is zo hoor maar er zijn er genoegquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat zei ik erbovenMaar de post van Gray sprak een beetje tegen naar mijn idee.
Iemand moet wel weinig eigenwaarde hebben om zichzelf beter te voelen ten kosten van andermans gevoelens.
Dat weet ik maar hoe empathisch ik ook ben, ik kan me er niet inlevenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Daar zijn er zoveel van, Gewoon om hun eigenwaarde omhoog te krikken. Kijk eens rond op FOK! zou ik haast zeggen niet iedereen is zo hoor maar er zijn er genoeg
Ik ook niet verre weg van, Ik vind het ook gewoon waardeloos als iemand het doetquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar hoe empathisch ik ook ben, ik kan me er niet inleven
Cassandra87 mag mij Bartje noemenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:01 schreef Capstan het volgende:
Ja, ik hoor hier natuurlijk ook nog steeds helemaal thuis, dus ik plaats maar even een post. Bartjes gebrek aan zelfvertrouwen is herkenbaar. Het zal niet het enige probleem zijn waardoor het versieren mij niet lukt, maar het speelt dus wel mee.
Same herequote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:01 schreef Capstan het volgende:
Ja, ik hoor hier natuurlijk ook nog steeds helemaal thuis, dus ik plaats maar even een post. Bartjes gebrek aan zelfvertrouwen is herkenbaar. Het zal niet het enige probleem zijn waardoor het versieren mij niet lukt, maar het speelt dus wel mee.
Ik zit er niet mee wie mij al of niet Capstan, Cap, Cappie, Capster of iets dergelijks noemt. Al is zij wel de enige die Kapitein gebruikt, dus ja...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Cassandra87 mag mij Bartje noemen![]()
Hmmkay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |