Oh dat zal wel meevallen bij mij. Ik ben eerder bang dat ik niets weet te zeggenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maat van me heeft dat een tijd gedaan. Uiteindelijk wel een vriendin gevonden, maar niet via speed daten, gewoon in de kroeg tegengekomen.
Het is wel goed voor je gedrag mbt vrouwen zei hij.
Alleen ik denk dat het voor mij ook niet gaan werken. Zodra ik daar binnen kom, ga ik de leukste meiden spotten en daar ga ik me dan op blindstaren. En dat werkt niet.
Ik heb niet al je posts doorgelezen maar ik heb wel een glimp opgevangen over je ex en dat je al die mannen met hem vergelijkt. Dat moet je loslaten. 'De juiste persoon' vinden is sowieso moeilijk, maar niet onmogelijk. Het is geven en nemen. Jezelf aanpassen aan de ander etc. En je zult niet iemand vinden die identiek aan je ex is. Heb je zijn verlies wel volledig verwerkt?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:54 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Alleen ik val voor mannen dus de markt is al wat beperkter en ik heb hele andere interesse dan bijna hun allemaal en ook gewoon in real life vind ik ze niet, En heb met bijna 450 jongen/mannen
gesproken en er zat bij geen enkele een klik.
Het is echt een naald in de hooiberg kan ik je vertellen en dat werkt ook heel deprimerend kan ik je vertellen.
Het is maar net op welk gebied je ze met elkaar vergelijkt. Als ze allemaal niet serieus zijn en aandacht willen, zou ik denken dat er enige overeenkomst in moet zitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze verschilden wel aardig van elkaar....
Dat zou je misschien zeggen, maar niet te merken bij uiterlijk, gedrag, interesses of typstijl. Lastig om ze dan bij voorbaat af te kappen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:05 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Het is maar net op welk gebied je ze met elkaar vergelijkt. Als ze allemaal niet serieus zijn en aandacht willen, zou ik denken dat er enige overeenkomst in moet zitten.
En dan zijn we nu niet dames op het niveau van wel/niet verlegen of introvert/extravert zijn etc. aan het vergelijken.
Ik pas me juist voortdurend aan naar anderen toe, Alleen als iemand niet heeft wat ik zoek als innerlijk dan kan het nooit wat worden. Ik weet dat ik het niet kan vinden die hetzelfde als hem is wat ik toch probeer. En voor meer informatie lees wat post hier voor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:59 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ik heb niet al je posts doorgelezen maar ik heb wel een glimp opgevangen over je ex en dat je al die mannen met hem vergelijkt. Dat moet je loslaten. 'De juiste persoon' vinden is sowieso moeilijk, maar niet onmogelijk. Het is geven en nemen. Jezelf aanpassen aan de ander etc. En je zult niet iemand vinden die identiek aan je ex is. Heb je zijn verlies wel volledig verwerkt?
Ik snap heel goed dat het deprimerend werkt. Maar als je echt 450 man achter de rug hebt, zou ik toch denken dat het ergens aan jou ligt. Er moet een patroon in die 450 man zitten. Waar gaat het verkeerd?
Dank je Daniel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:12 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik wens jullie veel succes met de nieuwe opzet.
Ik ben blij met de opdeling!
Iedereen veel succes toegewenst in dit topic!
Het zal ook altijd een spel blijven. Of je het nou wilt of niet. Het is maar net hoe ver je daarin gaat. Als het allemaal echt zo makkelijk was geweest, zouden er geen liefdesproblemen bestaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
Voor sommigen is het gewoon een spelletje blijkbaar...
En dit is precies waar het verkeerd gaat. Je zoekt het onmogelijke. Je zoekt het innerlijk van je ex in een andere kerel. En hoe hard het misschien ook overkomt: Dat ga je niet vinden.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Alleen als iemand niet heeft wat ik zoek als innerlijk dan kan het nooit wat worden. Ik weet dat ik het niet kan vinden die hetzelfde als hem is wat ik toch probeer.
Ja leuk spelletje: 'Laten we eens doen alsof we interesse in iemand hebben zodat we wat kunnen lachen met het chatten'quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:20 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Het zal ook altijd een spel blijven. Of je het nou wilt of niet. Het is maar net hoe ver je daarin gaat. Als het allemaal echt zo makkelijk was geweest, zouden er geen liefdesproblemen bestaan.
[..]
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja leuk spelletje: 'Laten we eens doen alsof we interesse in iemand hebben zodat we wat kunnen lachen met het chatten'
Ze mogen doodvallen met hun spelletjes
Tja alles voor de aandacht waarschijnlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar als zij niet goed genoeg is voor jou, waarom dan als nog een spelletje spelen voor de aandacht?
Dat zei ik erbovenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja alles voor de aandacht waarschijnlijk
Daar zijn er zoveel van, Gewoon om hun eigenwaarde omhoog te krikken. Kijk eens rond op FOK! zou ik haast zeggen niet iedereen is zo hoor maar er zijn er genoegquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat zei ik erbovenMaar de post van Gray sprak een beetje tegen naar mijn idee.
Iemand moet wel weinig eigenwaarde hebben om zichzelf beter te voelen ten kosten van andermans gevoelens.
Dat weet ik maar hoe empathisch ik ook ben, ik kan me er niet inlevenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:53 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Daar zijn er zoveel van, Gewoon om hun eigenwaarde omhoog te krikken. Kijk eens rond op FOK! zou ik haast zeggen niet iedereen is zo hoor maar er zijn er genoeg
Ik ook niet verre weg van, Ik vind het ook gewoon waardeloos als iemand het doetquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar hoe empathisch ik ook ben, ik kan me er niet inleven
Cassandra87 mag mij Bartje noemenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:01 schreef Capstan het volgende:
Ja, ik hoor hier natuurlijk ook nog steeds helemaal thuis, dus ik plaats maar even een post. Bartjes gebrek aan zelfvertrouwen is herkenbaar. Het zal niet het enige probleem zijn waardoor het versieren mij niet lukt, maar het speelt dus wel mee.
Same herequote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:01 schreef Capstan het volgende:
Ja, ik hoor hier natuurlijk ook nog steeds helemaal thuis, dus ik plaats maar even een post. Bartjes gebrek aan zelfvertrouwen is herkenbaar. Het zal niet het enige probleem zijn waardoor het versieren mij niet lukt, maar het speelt dus wel mee.
Ik zit er niet mee wie mij al of niet Capstan, Cap, Cappie, Capster of iets dergelijks noemt. Al is zij wel de enige die Kapitein gebruikt, dus ja...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Cassandra87 mag mij Bartje noemen![]()
Hmmkay
Gebrek aan zelfvertrouwen is dus één ding. Maar nog steeds maar een. Ik zal vast aan meer moeten werken.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Een man die bartje bartje noemt![]()
ik ben wel benieuwd wat de falende factor is bij sommigen. Aan uiterlijk an sich zal t niet liggen
Tja je wilt niet andere vrouwen, je wilt die éne...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:09 schreef Egberts het volgende:
Wat is zelfvertrouwen ....
Het lijkt allemaal zo simpel als je erover nadenkt. Tot je er staat en dan niets doet en daar achteraf weer spijt van hebt ...
Waarom zou je niet op iemand af stappen, nee heb je ja kan je krijgen. Ziet ze het niet zitten lopen er nog zat andere vrouwen rond.
Waarom liggen theorie en praktijk in deze zo ver van elkaar
Ik betrap me zelf er ook hoor ''och jongen er lopen er zoveel rond'' als ik dat tegen iemand zeg denk ik ook weleens eigenlijk is dat niet waarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja je wilt niet andere vrouwen, je wilt die éne...
Vaak is teveel nadenken wellicht zo irritant, omdat waar je vaak over nadenkt vaak is wat er allemaal wel niet mis kan gaan i.p.v. goed.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:14 schreef Egberts het volgende:
maar als die ene het niet ziet zitten ...
En ik denk niet dat ik lieg als ik zeg dat bijna alle vrouwen gewoon een gezellig praatje zouden maken om je te leren kennen
Het aparte hiervan is dat je nooit weet waar het gaat eindigen. Het versieren van bekenden is zowel in theorie als praktijk verschrikkelijk.
Al die omgevingsinvloeden waar je over na moet denken voor je je wel overdachte move maakt ..
en de wil om te veranderen? Maar aan de andere kant, móet je wel veranderen?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gebrek aan zelfvertrouwen is dus één ding. Maar nog steeds maar een. Ik zal vast aan meer moeten werken.
Wat mij betreft is het een combinatie van een zekere sociale onhandigheid met het vicieuze cirkeltje van de niet-wederzijdse gevoelens. Ik weet gewoon niet goed hoe ik er mee om moet gaan, en áls ik het dan al eens duidelijk weet te maken dan ben ik weer de grote broer etc. De volgende keer ben je dat niet vergeten en hoop je dat je deze keer wel geluk hebt. Dan loop je weer te klungelen, durf je niet goed, et voilaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Een man die bartje bartje noemt![]()
ik ben wel benieuwd wat de falende factor is bij sommigen. Aan uiterlijk an sich zal t niet liggen
Toch is zelfvertrouwen het best om te doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gebrek aan zelfvertrouwen is dus één ding. Maar nog steeds maar een. Ik zal vast aan meer moeten werken.
als er meer mis gaat dan goed is dat ook niet moeilijkquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vaak is teveel nadenken wellicht zo irritant, omdat waar je vaak over nadenkt vaak is wat er allemaal wel niet mis kan gaan i.p.v. goed.
Over de vraag of je zou moeten veranderen: kennelijk zal dat in mijn geval wel moeten, want zoals het nu is wil het kennelijk niet lukken; de praktijk wijst dat uit. Dan moet er toch iets veranderen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en de wil om te veranderen? Maar aan de andere kant, móet je wel veranderen?
Ik ben bijna praktisch van de ene relatie de andere ingerold. Maar omdat ik voor mijn doen veel ben aangekomen en afgerekend door ex en familie ben ik benieuwd hoe ik zonder mijn vriend in het leven had gestaan
Het is best moeilijk om zelfvertrouwen te krijgen zeker op latere leeftijdquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Toch is zelfvertrouwen het best om te doen.
Ik hoef daar eigenlijk niets aan te veranderen, want dit komt precies overeen met hoe ik het zie. TE herkenbaar, dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het een combinatie van een zekere sociale onhandigheid met het vicieuze cirkeltje van de niet-wederzijdse gevoelens. Ik weet gewoon niet goed hoe ik er mee om moet gaan, en áls ik het dan al eens duidelijk weet te maken dan ben ik weer de grote broer etc. De volgende keer ben je dat niet vergeten en hoop je dat je deze keer wel geluk hebt. Dan loop je weer te klungelen, durf je niet goed, et voilaTot je op een punt komt waarop je het bij voorbaat niet meer probeert omdat je inmiddels wel weet wat er komt. Nou is mijn zelfbeeld toch al nooit je van dattum geweest, wat de liefde betreft heeft het onderhand rock bottom wel bereikt denk ik
[/jankjank]
Dit somt het wel goed op jaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het een combinatie van een zekere sociale onhandigheid met het vicieuze cirkeltje van de niet-wederzijdse gevoelens. Ik weet gewoon niet goed hoe ik er mee om moet gaan, en áls ik het dan al eens duidelijk weet te maken dan ben ik weer de grote broer etc. De volgende keer ben je dat niet vergeten en hoop je dat je deze keer wel geluk hebt. Dan loop je weer te klungelen, durf je niet goed, et voilaTot je op een punt komt waarop je het bij voorbaat niet meer probeert omdat je inmiddels wel weet wat er komt. Nou is mijn zelfbeeld toch al nooit je van dattum geweest, wat de liefde betreft heeft het onderhand rock bottom wel bereikt denk ik
[/jankjank]
Vind je? bij mij kwam dat juist met de jaren.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is best moeilijk om zelfvertrouwen te krijgen zeker op latere leeftijd
Hoe heb je dat gedaan/gekregen dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Vind je? bij mij kwam dat juist met de jaren.
met de jaren leer je in ieder geval een en ander in perspectief te zienquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan/gekregen dan?
Oh dat lukt wel steeds beter inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
met de jaren leer je in ieder geval een en ander in perspectief te ziendat helpt soms
Nou, ik kan me dus niet (meer) voorstellen dat er iemand is die mij wel ziet zitten. Ik vind mezelf een prima vent hoor, m'n uiterlijk ben ik ook best tevreden mee, allemaal geen probleem. Alleen mis ik blijkbaar een stuk X factor ofzo, weet ik het. Ik bedoel, sure, je kan niet altijd mazzel hebben, zo werkt dat. Maar als je altijd mis grijpt is dat ook geen toeval meer te noemenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:26 schreef Egberts het volgende:
Kan je uitleggen wat het probleem met je zelfvertrouwen precies is? En dat is dan niet specifiek omdat jij het zegt maar ik kan me er niets bij voorstellen ...
Dat gevoel heb ik ook, en dat is best kut! Als je rationeel denkt, dan heb je alles : Ben niet te dik, zie er best goed uit al zeg ik het zelf, ben absoluut niet dom. maar toch MOET er iets zijn wat ik niet heb, want anders had mijn telefoon wel roodgloeiend gestaan en kreeg ik wel eens een facebook berichtje van een vrouw..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, ik kan me dus niet (meer) voorstellen dat er iemand is die mij wel ziet zitten. Ik vind mezelf een prima vent hoor, m'n uiterlijk ben ik ook best tevreden mee, allemaal geen probleem. Alleen mis ik blijkbaar een stuk X factor ofzo, weet ik het. Ik bedoel, sure, je kan niet altijd mazzel hebben, zo werkt dat. Maar als je altijd mis grijpt is dat ook geen toeval meer te noemen
Het komt inderdaad helaas wel neer op "je hebt het of je hebt het niet". Ik heb het dus niet, wat "het" dan ook moge zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, ik kan me dus niet (meer) voorstellen dat er iemand is die mij wel ziet zitten. Ik vind mezelf een prima vent hoor, m'n uiterlijk ben ik ook best tevreden mee, allemaal geen probleem. Alleen mis ik blijkbaar een stuk X factor ofzo, weet ik het. Ik bedoel, sure, je kan niet altijd mazzel hebben, zo werkt dat. Maar als je altijd mis grijpt is dat ook geen toeval meer te noemen
Verrek, ook weer heel herkenbaarquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |