Ik heb een hoop dingen gepost hier die ik maar niet meer zal herhalenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
Dat serieuze topic doet me denken aan vroegah, die mooie oude tijd.
Even wat leuke quotes van mezelf zoeken.
Nou het was nog ver voor jou tijd waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb een hoop dingen gepost hier die ik maar niet meer zal herhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ze lijkt er wel op eigenlijk!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:20 schreef stefanhaan het volgende:
Actualisatie van Loka's hoofd:
[ afbeelding ]
En was je daar blij mee, of had je liever zo nu en dan eens goed bepakt willen worden.quote:
*RAWR* Is ook geil.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vrij normaal opzich maar hij werd gewoon geiler als ik beetje bazig deed.
Mijn mening is 1 topic en dan iets serieuzer met een beetje slowchat maarja.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:23 schreef kutkloon7 het volgende:
Zullen we een derde topic erbij doen, waar dan een beetje slowchat is en een beetje serieusheid? Want dat heb ik veel liever
+1. Ik moet wachten tot het weekend.quote:
Ik morgen (denk)quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
+1. Ik moet wachten tot het weekend.
Maar jij doet 15 jarigen, dat is pedofilie.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar jij doet 15 jarigen, dat is pedofilie.
Koop een fleshlight of een realdoll.quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
+1. Ik moet wachten tot het weekend.
Wat moet ik er mee?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Koop een fleshlight of een realdoll.
Ojeee haha dacht dat we dit gehad haddenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar jij doet 15 jarigen, dat is pedofilie.
Die neuken, je weet toch wel waar je je lul in moet douwen man?quote:
O maar dat gebeurde wel. Alleen hij werd extra geil als ik hem daarvoor had gecommandeerd of geslagen oid.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En was je daar blij mee, of had je liever zo nu en dan eens goed bepakt willen worden.
Bij je haren vast gepakt worden om je hoofd met je wang in je kussen geduwt te worden terwijl je armen op je rug worden vast gehouden en lekker hard genomen te worden?
Fixed.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ojeee haha dacht dat we dit gehad hadden![]()
25-10 nu
Heb haar btw nog steeds op msn ze is nu aan het flirten met iemand van 22 (dat even ter info)quote:
en wat had je voorkeur? Genomen worden zoals ik omschrijf, of jij dominant?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O maar dat gebeurde wel. Alleen hij werd extra geil als ik hem daarvoor had gecommandeerd of geslagen oid.
Mwah...I swing both ways.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en wat had je voorkeur? Genomen worden zoals ik omschrijf, of jij dominant?
Lal, grappigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mwah...I swing both ways.
Kan het allebei
Deze keer zei ik niks, hèquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:29 schreef kutkloon7 het volgende:
Wat een kuttopic, alleen maar mensen die berichten wanneer zij weer seks kunnen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst post, toen ook al van het ergste uit gaan.Eerste terechte klacht van mij.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
Nou ik ben er uit ik ben weer verliefd. Zo verschrikkelijk irritant vooral omdat ik weer eens verliefd word op een meisje dat ik niet kan krijgen. Waarom kan ik nooit verliefd worden op een gemiddeld en haalbaar meisje?Ja mensen er was een tijd, toen ik niet depri was.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben zeker niet knap maar ook niet verschrikkelijk lelijk. Dan ben je dus gemiddeld.Nog niet wetend dat ik maanden later precies zo werd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn jullie nou allemaal zo depressief? Om moe van te worden verander die instelling eens en je komt al een stuk beter voor de dag.
Zelfde verhaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar alsnog wat loopt die vent zo te zeiken er wou tenminste iemand seks met hem. Niemand heeft ooit seks gewild met mij en ik loop er ook niet over te klagen en depressief te zijn.![]()
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:29 schreef kutkloon7 het volgende:
Wat een kuttopic, alleen maar mensen die berichten wanneer zij weer seks kunnen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |