quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Just checking.
Oke, nouja, onderdanige man, hoe moet ik me de seks dan voorstellen?
Dit zo'n beetje.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zolang jij je vriend nog niet berijd als een stier en hem geen kant op laat gaan. En hij je tegen de muur zet, ben je niet dominant.
Vrij normaal opzich maar hij werd gewoon geiler als ik beetje bazig deed.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Just checking.
Oke, nouja, onderdanige man, hoe moet ik me de seks dan voorstellen?
Ik heb een hoop dingen gepost hier die ik maar niet meer zal herhalenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:22 schreef heloef het volgende:
Dat serieuze topic doet me denken aan vroegah, die mooie oude tijd.
Even wat leuke quotes van mezelf zoeken.
Nou het was nog ver voor jou tijd waar ik het over heb.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb een hoop dingen gepost hier die ik maar niet meer zal herhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ze lijkt er wel op eigenlijk!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:20 schreef stefanhaan het volgende:
Actualisatie van Loka's hoofd:
[ afbeelding ]
En was je daar blij mee, of had je liever zo nu en dan eens goed bepakt willen worden.quote:
*RAWR* Is ook geil.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vrij normaal opzich maar hij werd gewoon geiler als ik beetje bazig deed.
Mijn mening is 1 topic en dan iets serieuzer met een beetje slowchat maarja.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:23 schreef kutkloon7 het volgende:
Zullen we een derde topic erbij doen, waar dan een beetje slowchat is en een beetje serieusheid? Want dat heb ik veel liever
+1. Ik moet wachten tot het weekend.quote:
Ik morgen (denk)quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
+1. Ik moet wachten tot het weekend.
Maar jij doet 15 jarigen, dat is pedofilie.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar jij doet 15 jarigen, dat is pedofilie.
Koop een fleshlight of een realdoll.quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
+1. Ik moet wachten tot het weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |