abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93877972
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:10 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Eigenlijk heeft het dus geen nut om uit te gaan want ik kan me werkelijk niet voorstellen dat lelijke mensen hun partners ontmoeten tijdens het uitgaan.
Namens alle lelijke en normaal uitziende mensen op de wereld: bedankt.

Misschien moet je je lelijke vrienden eens vragen hoe zij het doen. :W
pi_93878003
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Namens alle lelijke en normaal uitziende mensen op de wereld: bedankt.

Misschien moet je je lelijke vrienden eens vragen hoe zij het doen. :W
Ik heb geen vrienden die zo lelijk zijn als ik.
pi_93878047
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:14 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ben je dan echt zoveel lelijker dan die bebrilde tuinkabouter met stekels?
pi_93878103
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ben je dan echt zoveel lelijker dan die bebrilde tuinkabouter met stekels?
Of het nijlpaard
pi_93878158
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of het nijlpaard
Kan het me nauwelijks voorstellen en al zou het zo zijn, dan nog kun je daar weinig aan doen. De hele dag gaan lopen mokken helpt ook niet. Doen het nijlpaard ( :D ) en de tuinkabouter ook niet. Waarschijnlijk doen ze net alsof ze zichzelf helemaal geweldig vinden, maken ze daardoor een zekere indruk en hebben ze daardoor wel wat meer succes.
pi_93878182
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:11 schreef Halcon het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de meesten hier best eerlijk... Ik snap niet goed waarom je jezelf naar beneden zit te praten. Ook al zou je lelijk zijn, dan nog... daar doe je niks aan en je kunt er dan maar beter het beste van maken.
Heb ik geprobeerd, lees mijn allereerste post dan nog maar eens in September 2010
26jaar,nooit verkering gehad of contact met een vrouw.

Bijna 27 jaar geen normaal contact met vrouwen anders dan kassameisjes en zakelijke contacten op het werk. Ik heb er dus het beste van proberen te maken maar nu lukt dat niet meer.
Ik kan niet in mijn eentje meer leven. Ik kan er niet meer tegen dat ik 0,0 aandacht krijg van vrouwen en het is gewoon wreed dat er geen vrouw in Nederland bestaat die me ziet zitten.
En er valt helemaal niks aan te doen terwijl ik iemand ben die doorgaat totdat die bereikt heeft wat die wilt. Maar hier heb ik geen invloed op en het maakt me wanhopig kwaad.
pi_93878237
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:14 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik sta nu op het punt best wel pissig te worden op je. je bent niet lelijk, iedereen weet dat, alleen jij niet. Waarschijnlijk zeg je van mensen die net als jij, denken dat ze lelijk zijn terwijl ze dat niet zijn, dat ze niet lelijk zijn.

Of loop ik nu achter de feiten aan?
pi_93878479
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:18 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Heb ik geprobeerd, lees mijn allereerste post dan nog maar eens in September 2010
26jaar,nooit verkering gehad of contact met een vrouw.

Bijna 27 jaar geen normaal contact met vrouwen anders dan kassameisjes en zakelijke contacten op het werk. Ik heb er dus het beste van proberen te maken maar nu lukt dat niet meer.
Ik kan niet in mijn eentje meer leven. Ik kan er niet meer tegen dat ik 0,0 aandacht krijg van vrouwen en het is gewoon wreed dat er geen vrouw in Nederland bestaat die me ziet zitten.
En er valt helemaal niks aan te doen terwijl ik iemand ben die doorgaat totdat die bereikt heeft wat die wilt. Maar hier heb ik geen invloed op.
Als je deze insteek blijft houden, gaat dat normale contact er ook nooit komen. Je kunt er dan voor kiezen om er of geen probleem van te maken of om gewoon proberen normaal te doen tegen vrouwen. I.p.v. de Big Bang Theory moet je maar eens the 40 year old virgin kijken. Die man maakte er nooit een probleem van en was gelukkig. Pas toen hij er een probleem van ging maken, voelde hij zich ongelukkiger. Zijn rare capriolen hebben weinig uitgehaald en pas toen hij weer normaal ging doen, leerde een dame kennen die later z'n vrouw werd...
pi_93878625
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je deze insteek blijft houden, gaat dat normale contact er ook nooit komen. Je kunt er dan voor kiezen om er of geen probleem van te maken of om gewoon proberen normaal te doen tegen vrouwen. I.p.v. de Big Bang Theory moet je maar eens the 40 year old virgin kijken. Die man maakte er nooit een probleem van en was gelukkig. Pas toen hij er een probleem van ging maken, voelde hij zich ongelukkiger. Zijn rare capriolen hebben weinig uitgehaald en pas toen hij weer normaal ging doen, leerde een dame kennen die later z'n vrouw werd...
Nee dat is te pijnlijk en confronterend om te zien. Bovendien geloof ik niet in sprookjes. Ik ga ook geen zelfmoord plegen Strawberry want ik ben namelijk al dood zo voelt het tenminste van binnen.
pi_93878739
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee dat is te pijnlijk en confronterend om te zien. Bovendien geloof ik niet in sprookjes. Ik ga ook geen zelfmoord plegen Strawberry want ik ben namelijk al dood zo voelt het tenminste van binnen.
Het is vast niet confronterender dan hier de hele dag gaan lopen zeuren (sorry dat ik het zo zeg) dat je lelijk bent.
pi_93878806
quote:
Zieligerd.

Ik denk dat je eens echt leed moet meemaken in je leven om te waarderen wat je wel hebt. Is mij eens overkomen, mij ga je niet meer horen klagen over imperfectheden en onzinnig geleuter over het vinden van vrouwen tijdens het uitgaan.

Stop dan eens met uitgaan en benader vrouwen in een andere situatie waar je niet eerst en vooral op uiterlijk wordt beoordeeld.
Ron Paul 2012
pi_93878815
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dan is het confronterend! Waarom moet dat perse slecht zijn?
pi_93878874
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:29 schreef RJP95 het volgende:

[..]

Dan is het confronterend! Waarom moet dat perse slecht zijn?
Vaak is dat juist goed.
pi_93878935
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:29 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zieligerd.

Ik denk dat je eens echt leed moet meemaken in je leven om te waarderen wat je wel hebt. Is mij eens overkomen, mij ga je niet meer horen klagen over imperfectheden en onzinnig geleuter over het vinden van vrouwen tijdens het uitgaan.

Stop dan eens met uitgaan en benader vrouwen in een andere situatie waar je niet eerst en vooral op uiterlijk wordt beoordeeld.
Hij heeft echt leed meegemaakt, dus daar zou ik niet over beginnen...
pi_93879037
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:29 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zieligerd.

Is een vrij ernstige oogziekte erg genoeg voor je? Guess what, de geestelijke pijn van BDD is gewoon erger terwijl ik een oogziekte heb waaraan je langzaam blind kan gaan.
pi_93879097
Opvallend dat je begint over die oogziekte, terwijl het verliezen van naaste familie me erger lijkt.

Of misschien onderschat ik dan jouw oogziekte...
pi_93879144
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Opvallend dat je begint over die oogziekte, terwijl het verliezen van naaste familie me erger lijkt.

Het verliezen van familieleden verwerk je, een blijvende oogziekte raak je niet meer vanaf.
pi_93879198
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:34 schreef -Strawberry- het volgende:

Laat ik maar niet over mijn oogziekte beginnen.
Ik heb mijn familie nooit gekend behalve mijn vader en zusje, Mijn zusje is overleden toen ik 17 was en ja dat vond ik erg maar laten we het maar bij BDD houden -.-.
pi_93879261
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het verliezen van familieleden verwerk je, een blijvende oogziekte raak je niet meer vanaf.
Sommige mensen verwerken dat nooit helemaal, maar je hebt een punt.
pi_93879321
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Laat ik maar niet over mijn oogziekte beginnen.
Ik heb mijn familie nooit gekend behalve mijn vader en zusje, Mijn zusje is overleden toen ik 17 was en ja dat vond ik erg maar laten we het maar bij BDD houden -.-.
Kan je eenzaamheid ook te maken hebben met dat je nooit echt een familie gehad hebt?
pi_93879342
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sommige mensen verwerken dat nooit helemaal, maar je hebt een punt.
Dat klopt, maar het gros van de mensen weet het wel te verwerken. Uiteindelijk verliest ook iedereen familieleden en je moet toch verder. Een oogziekte kan tot in de lengte der dagen door blijven slepen. Maar goed, ook daar moet je het beste van maken natuurlijk.
pi_93879556
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Is een vrij ernstige oogziekte erg genoeg voor je? Guess what, de geestelijke pijn van BDD is gewoon erger terwijl ik een oogziekte heb waaraan je langzaam blind kan gaan.
Ik ben geen psycholoog en geen dokter, maar heb toch de indruk dat je hier zelf wel 'n hand in hebt.
pi_93879576
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kan je eenzaamheid ook te maken hebben met dat je nooit echt een familie gehad hebt?
Ja dat speelt wel een rol denk ik, maar ik ben het zo gewend dus ik kan het niet echt goed zeggen. Ik ben gewoon altijd gewend enkel negativiteit mee te maken daardoor voel ik me extra eenzaam.
pi_93879664
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik wil nu niet de lompe botterik uithangen, maar went dat niet?
pi_93879999
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik wil nu niet de lompe botterik uithangen, maar went dat niet?
Of eenzaamheid went? Alleen als je geen behoefte hebt aan contact lijkt me...
Dan word je kluizenaar, maar dat is niet voor veel mensen en zeker niet voor Richard omdat hij er duidelijk wel behoefte aan heeft.
pi_93880148
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of eenzaamheid went? Alleen als je geen behoefte hebt aan contact lijkt me...
Dan word je kluizenaar, maar dat is niet voor veel mensen en zeker niet voor Richard omdat hij er duidelijk wel behoefte aan heeft.
Ik weet niet of hij sport o.i.d., maar misschien moet hij dat maar eens doen en wat minder uitgaan. Uitgaan is vaak toch elkaar negeren of oppervlakking contact. Bij een (sport)vereniging kom je ook leuke mensen tegen en is het vaak wat minder oppervlakkig.
pi_93880729
Misschien is wel beter dat liefde onbereikbaar blijft voor mij zodat ik er in mijn dromen naar kan blijven verlangen.
Maar beter is toch een leugen verzinnen waar ik onvoorwaardelijk in kan geloven zodat deze pijn weggaat zeg maar. Als ik nou elke dag tegen mezelf zeg dat liefde niet bestaat en dat ik een perfect leven leid dan is het leven misschien dragelijker.
Dat ik enkel een observeerder ben van het leven ofzo.
Medicijnen verlichten de pijn niet, een goed bedachte leugen wel.
pi_93880934
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:00 schreef richard_prf het volgende:
Misschien is wel beter dat liefde onbereikbaar blijft voor mij zodat ik er in mijn dromen naar kan blijven verlangen.
Maar beter is toch een leugen verzinnen waar ik onvoorwaardelijk in kan geloven zodat deze pijn weggaat zeg maar. Als ik nou elke dag tegen mezelf zeg dat liefde niet bestaat en dat ik een perfect leven leid dan is het leven misschien dragelijker.
Dat ik enkel een observeerder ben van het leven ofzo.
Medicijnen verlichten de pijn niet, een goed bedachte leugen wel.
Jezelf voor de gek houden blijf je niet eeuwig volhouden. Waarom ga je behalve uitgaan niet gewoon dingen doen die je leuk vindt? Dan komen die chicks vanzelf wel.
pi_93880945
Dat lijkt mij ook niet vol te houden.
pi_93880981
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij sport o.i.d., maar misschien moet hij dat maar eens doen en wat minder uitgaan. Uitgaan is vaak toch elkaar negeren of oppervlakking contact. Bij een (sport)vereniging kom je ook leuke mensen tegen en is het vaak wat minder oppervlakkig.
Ik sport al sinds oktober ofzo, nope nog nooit leuke mensen tegengekomen. Alleen een paar die me uitlachte om mijn smalle bouw enzo. Nee ik merk druidelijk dat ik ook daar kwa uiterlijk niet goed genoeg ben om sociaal te kunnen worden.
pi_93881036
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je anti-antidepressivum krijgt, dan voel je die pijn ook niet...lijkt me.
Medicijnen werken verslavend en werken daardoor op den duur minder goed.
pi_93881061
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik sport al sinds oktober ofzo, nope nog nooit leuke mensen tegengekomen. Alleen een paar die me uitlachte om mijn smalle bouw enzo. Nee ik merk druidelijk dat ik ook daar kwa uiterlijk niet goed genoeg ben om sociaal te kunnen worden.
Wat voor sport doe je dan? Waarom ga je niet fitnessen? Daar ga je wel wat breder van worden.
pi_93881081
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat voor sport doe je dan? Waarom ga je niet fitnessen? Daar ga je wel wat breder van worden.
Fitness inderdaad.
pi_93881198
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Medicijnen werken verslavend en werken daardoor op den duur minder goed.
Ik wil hem ook eigenlijk geen medicijnen of bepaalde andere drugs aanraden, want voordat je het weet wordt hij nog een junkie om de pijn maar niet meer te voelen.

Fitness lijkt mij persoonlijk geen goeie manier om nieuwe mensen te ontmoeten, dan ben je vooral bezig met je eigen ding en shape, maar dat kan aan mij liggen. Teamsport daarentegen is wel goed voor contact, maar dan vooral met je eigen geslacht en ik denk dat het lastiger oppakken is na je 20e.
pi_93881211
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Fitness inderdaad.
Ben je daar niet breder van geworden dan?

Voor wat betreft sociale contacten: fitness is vrij individueel. Tennis is beter om mensen te ontmoeten.
pi_93881255
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ben je daar niet breder van geworden dan?
Klein beetje, maar ik ben van mezelf super smal gebouwd
pi_93881355
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik wil hem ook eigenlijk geen medicijnen of bepaalde andere drugs aanraden, want voordat je het weet wordt hij nog een junkie om de pijn maar niet meer te voelen.

Fitness lijkt mij persoonlijk geen goeie manier om nieuwe mensen te ontmoeten, dan ben je vooral bezig met je eigen ding en shape, maar dat kan aan mij liggen. Teamsport daarentegen is wel goed voor contact, maar dan vooral met je eigen geslacht en ik denk dat het lastiger oppakken is na je 20e.
Met fitness ontmoet je wel mensen, maar het is wel iets individueels en de contacten zijn vaak erg oppervlakkig. Het gebeurt me echter weleens dat dames me aanspreken in de sportschool. Teamsport is inderdaad lastig na je 20e. Vaak spelen teams al jaren samen en beoefenen die mensen die sport ook al een tijdje. Je valt dan buiten de groep, ook qua spelniveau. Ik zat eerder te denken aan iets als tennis.
pi_93881393
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ah mên, je hebt toch een sociaal leven dankzij jezelf? Die vrienden waar je mee uitgaat. Of is dat ineens ook niet 'echt' meer? Je doet nu gewoon negatief over alles. Als je eens een dag als een optimist zou leven, doen alsof je het uiterlijk hebt van Brad Pitt, misschien zou dat al een heel verschil maken.
pi_93881395
Ik vind het toch jammer dat jullie niet willen begrijpen dat uiterlijk een hele grote rol speelt in het klote leven dat ik nu leid.
Mja ik ga zo slapen en manieren bedenken hoe ik gelukkig kan worden in mijn eentje.

Ik krijg letterlijk NOOIT aandacht van vrouwen terwijl ik overal kom en ontzettend veel reis en gewoon een normale aardige gast ben. ZAL het niet een HEELL klein beetje aan mijn uiterlijk kunnen liggen?
pi_93881516
Aaaand... we're back at square one.

Als ik het me goed herinner was er toch echt een meisje die tijdens carnaval graag 30 minuten met jou wilde praten.
pi_93881557
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:11 schreef richard_prf het volgende:
Ik vind het toch jammer dat jullie niet willen begrijpen dat uiterlijk een hele grote rol speelt in het klote leven dat ik nu leid.
Mja ik ga zo slapen en manieren bedenken hoe ik gelukkig kan worden in mijn eentje.

Ik krijg letterlijk NOOIT aandacht van vrouwen terwijl ik overal kom en ontzettend veel reis en gewoon een normale aardige gast ben. ZAL het niet een HEELL klein beetje aan mijn uiterlijk kunnen liggen?
Uiterlijk speelt inderdaad een grote rol, maar is niet de allesbepalende factor...
pi_93881578
Maar een antwoord heb je niet -.-

het kan toch dat ik gewoon een apart uiterlijk heb ( wat ik zelf ook vind ) dat ik gewoon altijd genegeerd word door de dames?

Er is gewoon geen andere reden mogelijk. Hetzelfde gebeurd in mijn viendengroep. Ik word al genegeerd door de dames daar terwijl ik echt niet raar overkom. Het is dan ook mijn uiterlijk.
pi_93881638
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:13 schreef richard_prf het volgende:

het kan toch dat ik gewoon een apart uiterlijk heb ( wat ik zelf ook vind )
Dat had gekund.
quote:
dat ik gewoon altijd genegeerd word door de dames?
Dit is geen logische conclusie.
pi_93881696
:{

Strawberry, houd a.u.b. op met de hele tijd maar aandacht geven aan Richard. Het helpt toch niet! Hij is alleen maar uit op aandacht, geloof mij nou maar. Waarom steek je tijd in iets wat zinloos is.. Dit topic is bedoeld om te kijken of versieren op latere leeftijd nog is te leren, NIET om Richard zijn gezeur aan te horen. Moet je kijken hoeveel topics hij kaapt en hoe het keer op keer op hetzelfde onderwerp terecht komt --> AANDACHT zoekt hij.

En als je geen medelijden hebt, dan begrijp je hem niet, ben je kortzichtig e.d.

Richard, als je zo graag aandacht wilt, wilt verkondigen dat je lelijk en zielig bent, dat niemand je wilt en dat je ZELFMOORD wilt plegen? Dan maak je maar een eigen topic aan, moet je eens kijken hoe snel dat topic dicht gaat omdat je toch uit op aandacht bent ;)
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:15:50 #45
337000 Dirty_Robert
The Dirty American
pi_93881717
I guess deze jongen should make a reis to Colombia!
pi_93881739
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:13 schreef richard_prf het volgende:

het kan toch dat ik gewoon een apart uiterlijk heb ( wat ik zelf ook vind ) dat ik gewoon altijd genegeerd word door de dames?

Er is gewoon geen andere reden mogelijk. Hetzelfde gebeurd in mijn viendengroep. Ik word al genegeerd door de dames daar terwijl ik echt niet raar overkom. Het is dan ook mijn uiterlijk.
Met carnaval wilde een meisje met je praten, dus jouw stelling dat je altijd wordt genegeerd klopt niet.
pi_93881872
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:15 schreef iwannabehigh het volgende:
:{

Strawberry, houd a.u.b. op met de hele tijd maar aandacht geven aan Richard. Het helpt toch niet! Hij is alleen maar uit op aandacht, geloof mij nou maar.
Het gaat niet om aandacht geven. Alsof hij de eerste 26 jaar in zijn leven zonder deze 'aandacht' niet last had van zelfmedelijden en depressie. Dan kan het heus geen kwaad dat users online zich om hem bekommeren.

Maar het houdt wel een keer op ja.

quote:
Moet je kijken hoeveel topics hij kaapt en hoe het keer op keer op hetzelfde onderwerp terecht komt --> AANDACHT zoekt hij.
Nogal logisch dat iemand die zwaar ongelukkig is met zichzelf en zijn leven veel topics kaapt in r&p, dat doen veel users die met zichzelf in de knoop zitten. Ze hopen een soort levensveranderend wonderadvies te krijgen, maar dat is er natuurlijk niet. Betekent niet dat ze niet welkom zijn in r&p om over hun problemen te praten, toch?

[ Bericht 10% gewijzigd door -Strawberry- op 09-03-2011 22:24:51 ]
pi_93881904
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Met carnaval wilde een meisje met je praten, dus jouw stelling dat je altijd wordt genegeerd klopt niet.
Ja dat klopt wel alleen weet ik niet meer hoe het gebeurde. Ik wil het me zo graag herinneren zodat ik deze ervaring had kunnen meenemen.
pi_93881946
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja dat klopt wel alleen weet ik niet meer hoe het gebeurde. Ik wil het me zo graag herinneren zodat ik deze ervaring had kunnen meenemen.
De volgende keer komt er vast wel weer een kans. Zorg dan alleen dat je wat beter aanspreekbaar bent i.p.v. compleet bezopen.
pi_93882131
quote:
Richard, als je zo graag aandacht wilt, wilt verkondigen dat je lelijk en zielig bent, dat niemand je wilt en dat je ZELFMOORD wilt plegen? Dan maak je maar een eigen topic aan, moet je eens kijken hoe snel dat topic dicht gaat omdat je toch uit op aandacht bent ;)
Ik weet niet of je het doorhebt, maar dit is ongeveer zijn eigen topic verworden, anders was deze reeks ook al lang dood geweest. En het gaat nog altijd niet dicht al praten we al 11 delen lang over zijn problemen. Dus nu moet jij er ook niet iets van maken wat gewoon niet zo is. :)
pi_93882146
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze hope een soort levensveranderend wonderadvies te krijgen, maar dat is er natuurlijk niet.
Als je er niet voor open staat en steeds weer met hetzelfde riedeltje aan komt zetten, is elk advies waardeloos.
pi_93882183
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het gaat niet om aandacht geven. Alsof hij de eerste 26 jaar in zijn leven zonder deze 'aandacht' niet last had van zelfmedelijden en depressie. Dan kan het heus geen kwaad dat users online zich om hem bekommeren.

Maar het houdt wel een keer op ja.
Doe niet zo naief, dit is toch niet te filmen. Een normaal persoon verkondigt niet online dat hij zelfmoord wilt plegen. Sneu vind ik dit hoor, hij verdient eigenlijk een ban want hij zoekt wel degelijk aandacht, 8 topics lang heeft hij nu sowieso al gekaapt met de hele tijd dezelfde onzin. En het ergste vind ik is dat hij andere mensen betrekt bij zijn zelf gecreëerde problemen en dan ook nog doodleuk verkondigen dat hij zelfmoord wilt plegen.

Net alsof hij het meent, ga je vrienden ermee lastig vallen.

Ik vraag me af of hij wel serieus is, ik kan het haast niet geloven eerlijk gezegd.
pi_93882201
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

De volgende keer komt er vast wel weer een kans. Zorg dan alleen dat je wat beter aanspreekbaar bent i.p.v. compleet bezopen.
Is er echt geen manier om de hele ervaring weer te kunnen herinneren?
pi_93882303
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Is er echt geen manier om de hele ervaring weer te kunnen herinneren?
Misschien hypnose? Maar wat heb je daar aan? Weinig tot niets. Het is gebeurd en al krijg je het allemaal weer scherp, je koopt daar niets voor.
pi_93882314
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het doorhebt, maar dit is ongeveer zijn eigen topic verworden, anders was deze reeks ook al lang dood geweest. En het gaat nog altijd niet dicht al praten we al 11 delen lang over zijn problemen. Dus nu moet jij er ook niet iets van maken wat gewoon niet zo is. :)
Het is zijn eigen topic geworden? _O- :') Ik vind dat hij dan zelf maar een topic aan moet maken met: Ik ben lelijk, ik kan niemand krijgen en ik wil zelfmoord plegen #111.

Ik denk ook niet dat dit mag van de modjes, zoveel topics met keer op keer hetzelfde erin over dezelfde persoon. Normaal is er 1 topic over 1 persoon, wordt de 2e geopend is het klaar en gaat ie dicht.

Waarom neem je het voor hem op?
pi_93882373
slotje :(
pi_93882417
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:26 schreef formerjellybean het volgende:
Zijn wij nou de enige 2 die zo denken. Of zijn we nou te hard ofzo en hebben we geen medelijden en inlevingsvermogen.. ;(
pi_93882434
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het is zijn eigen topic geworden? _O- :') Ik vind dat hij dan zelf maar een topic aan moet maken met: Ik ben lelijk, ik kan niemand krijgen en ik wil zelfmoord plegen #111.

Ik denk ook niet dat dit mag van de modjes, zoveel topics met keer op keer hetzelfde erin over dezelfde persoon. Normaal is er 1 topic over 1 persoon, wordt de 2e geopend is het klaar en gaat ie dicht.

Waarom neem je het voor hem op?
Ik ben het gewoon niet met je eens, ik vind dat het nergens op slaat wat je zegt.
pi_93882508
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Misschien hypnose? Maar wat heb je daar aan? Weinig tot niets. Het is gebeurd en al krijg je het allemaal weer scherp, je koopt daar niets voor.
Dan weet ik weer op welke manier ik haar had benaderd en dat vind ik erg belangrijk om mee te nemen. Want dan kan ik het op dezelfde manier proberen om weer een gesprek te beginnen met iemand. Maar ja helaas wel jammer :/
pi_93882511
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben het gewoon niet met je eens, ik vind dat het nergens op slaat wat je zegt.
Het slaat wel degelijk ergens op. Wat denk je nou? Dat je hem kan redden als je nog 100 van deze topics aanmaakt?
pi_93882543
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:26 schreef formerjellybean het volgende:
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:26 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zijn wij nou de enige 2 die zo denken. Of zijn we nou te hard ofzo en hebben we geen medelijden en inlevingsvermogen.. ;(
Je hoeft hier niet te komen hoor, ga dan gewoon weg en jezelf vermaken in een ander topic. :D
pi_93882588
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dan weet ik weer op welke manier ik haar had benaderd en dat vind ik erg belangrijk om mee te nemen. Want dan kan ik het op dezelfde manier proberen om weer een gesprek te beginnen met iemand. Maar ja helaas wel jammer :/
Dat kunnen je vrienden je toch ook wel vertellen? Grote kans dat zij begonnen is met praten.
pi_93882597
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Je hoeft hier niet te komen hoor, ga dan gewoon weg en jezelf vermaken in een ander topic. :D
Is goed dan ga ik nu aan een mod vragen of dit wel mag.
pi_93882636
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het slaat wel degelijk ergens op. Wat denk je nou? Dat je hem kan redden als je nog 100 van deze topics aanmaakt?
Alsof dat het enige is wat je zei in je post. :')
pi_93882638
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:29 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik weet wel wat zieliger is. Hier de hele tijd negatief over je zelf gaan doen of bij een mod gaan zeuren over een topic.
pi_93882645
Het word ondertussen ook gewoon een topickaap wat steeds erger word. Er zullen gerust anderen zijn die ook tips willen maar volledig ondergesneeuwd worden door het geklaag.
pi_93882694
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik weet wel wat zieliger is. Hier de hele tijd negatief over je zelf gaan doen of bij een mod gaan zeuren over een topic.
Ik weet het ook. Weetje wat het allerdomste is, je tijd vergooien..
pi_93882698
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Ik snap ook niet waarom hij hier blijft reageren Strawberry, Dit is pretty much het enige topic reeks waarbij ik nog actief ben. Ik vermoed dat hij een oogje op je heeft Strawberry.
Maar je bent van mij! O+
pi_93882715
Online verkondigen dat je zelfmoord wilt plegen, ik vind dat toch zeker wel een ban waard ;)
pi_93882740
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:31 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik weet het ook. Weetje wat het allerdomste is, je tijd vergooien..
Wat doe je hier dan?
pi_93882752
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom hij hier blijft reageren Strawberry, Dit is pretty much het enige topic reeks waarbij ik nog actief ben. Ik vermoed dat hij een oogje op je heeft Strawberry.
Maar je bent van mij! O+
Ik val tóch echt op iets anders Richard, maar ik vind jullie eerlijk gezegd wel bij elkaar passen, en dat meen ik.
pi_93882765
quote:

[..]

Dat is wel heel triest. :') Kom je ook lekker optijd mee, na 11 delen.
Wat kan jou het schelen dat dit topic er is, serieus?
pi_93882775
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan?
Het is niet zinloos want hier komt straks wel een slotje :)
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:32:35 #74
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93882781
Als er hier gasten blijven reageren dan is het alleen maar omdat ze hopen Strawberry te kunnen lansen.
pi_93882786
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:32 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik val tóch echt op iets anders Richard, maar ik vind jullie eerlijk gezegd wel bij elkaar passen, en dat meen ik.
Volgens mij zei je eerst nog iets heel anders.
pi_93882811
Waarom voegen jullie elkaar niet toe op MSN en gaan jullie in een groepsgesprek ofzo?

Kan dit topic gewoon weer lekker ON TOPIC en kunnen de normale users weer verder discussieren: Is versieren op latere leeftijd mogelijk?
pi_93882812
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:32 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, jij valt maar op één meisje.
Maar zij wil je niet, en daar kan je niet mee omgaan, dus stalk je haar.
pi_93882857
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Waarom voegen jullie elkaar niet toe op MSN en gaan jullie in een groepsgesprek ofzo?

Kan dit topic gewoon weer lekker ON TOPIC en kunnen de normale users weer verder discussieren: Is versieren op latere leeftijd mogelijk?
Waarom rot jij niet gewoon op en reageer je niet in andere topics?
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:34:30 #79
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93882889
Toegegeven: ik wil d'r ook wel lansen.
pi_93882892
quote:

En dan is het topic binnen een weekje of zo dood of kapen andere users met problematiek het topic. Jij was toch niet de TS of wel? Anders snap ik niet dat je het je zo aantrekt waar dit topic al 11 delen over gaat.
pi_93882915
quote:

Dan kun je net zo goed het hele forum sluiten en op MSN verder gaan...
pi_93882950
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:32 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja ik vind haar hardstikke leuk O+
pi_93882994
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja ik vind haar hardstikke leuk O+
Jammer dat zij smaak heeft he?
pi_93882999
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:31 schreef iwannabehigh het volgende:
Online verkondigen dat je zelfmoord wilt plegen, ik vind dat toch zeker wel een ban waard ;)
Is ook niet de bedoeling, moet hij ook niet meer doen.

Hoezo een ban waard dan? :') Alsof er een enorm taboe op rust.
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:36:06 #85
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93883001
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:32 schreef The_Sperminator het volgende:
Als er hier gasten blijven reageren dan is het alleen maar omdat ze hopen Strawberry te kunnen lansen.
ik kom ooit terug met verhalen. misschien morgen as ik me beter voel
ik heb al kleding gekocht wat denk ik goed staat, ik ga kijken of tattoo-sleeves werken, heb urenlang divers pua materiaal bestudeerd, en proberen te visualiseren. en ik heb enkele plannen om ze tijdens comfort bezig te houden met wat kleine spelletjes, trukjes, en goocheltrukjes
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:36:10 #86
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93883005
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja ik vind haar hardtstikke leuk O+
:')
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:36:23 #87
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93883018
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:36 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jammer dat zij smaak heeft he?
Zo, Richard gaat rellen.
pi_93883051
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan kun je net zo goed het hele forum sluiten en op MSN verder gaan...
Nee, maar dit is iets heel anders. Vind jij dit nog normaal?
pi_93883075
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:36 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Zo, Richard gaat rellen.
Waarom? Zo was het niet bedoeld.
pi_93883080
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:32 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja hij is een beetje wisselvallig wat zijn gevoelens voor mij betreft.
pi_93883102
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is ook niet de bedoeling, moet hij ook niet meer doen.

Hoezo een ban waard dan? :') Alsof er een enorm taboe op rust.
Hmm :) Ik denk wel dat het een ban waard is, weet het wel zeker..
pi_93883119
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:36 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee, maar dit is iets heel anders. Vind jij dit nog normaal?
Of ik het normaal vind ik niet relevant. Als we alles zouden sluiten wat ik niet normaal vind, dan blijft er weinig over.
pi_93883134
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zal maar oppassen met wat je zegt. Straks gaat hij je eeuwig stalken.
Hij is enkel op je aandacht uit dat is wel duidelijk.
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:38:04 #94
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93883136
quote:

[..]

Maar jij wilt hem wel?
pi_93883145
OT:

Stel je zou mij moeten versieren, hoe zou je dat dan doen?

Go! *O*
pi_93883148
quote:

[..]

Niet zo arrogant doen a.u.b. ;)
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:38:35 #97
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93883180
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:37 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Waarom? Zo was het niet bedoeld.
Je geeft aan dat je niet assertief bent, maar wordt nu zelfs een beetje agressief.
pi_93883207
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:37 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hmm :) Ik denk wel dat het een ban waard is, weet het wel zeker..
Neuh is al eerder gebeurd hoor, heeft hem toen geen ban opgeleverd.

Oh wat vind jij het toch lekker iemand anders te stangen, of niet?
pi_93883215
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:38 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Je geeft aan dat je niet assertief bent, maar wordt nu zelfs een beetje agressief.
Ja, omdat iemand hem even op de feiten wijst. Kan hij niet tegen..
pi_93883234
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:38 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Niet zo arrogant doen a.u.b. ;)
Ik benoem enkel de feiten.
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:39:34 #101
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93883246
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:39 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja, omdat iemand hem even op de feiten wijst. Kan hij niet tegen..
Dus: de dames met uitgaan moeten hem even op de feiten wijzen. Dan komt hij lekker los.
pi_93883276
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
OT:

Go! *O*
Is dat een vrijbrief?
pi_93883298
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Doe niet zo naief, dit is toch niet te filmen. Een normaal persoon verkondigt niet online dat hij zelfmoord wilt plegen.
Uhh...nee klopt, sinds wanneer is Richard normaal dan? :')
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:40:40 #104
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93883314
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Is dat een vrijbrief?
Jij moet ook ophoeren. Beetje in dit topic proberen labiele wijven te versieren.
pi_93883331
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:40 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Jij moet ook ophoeren. Beetje in dit topic proberen labiele wijven te versieren.
Gast :')
pi_93883378
Ik denk dat iwannabehigh deze reeks wil verneuken omdat hij het niet kan hebben dat ik zijn topic destijds verpest had door mensen eraan te herinneren dat hij een stalker is.
pi_93883409
quote:
OT:

Go! *O*
Ik begin met " Hallo!"
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93883418
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Neuh is al eerder gebeurd hoor, heeft hem toen geen ban opgeleverd.

Oh wat vind jij het toch lekker iemand anders te stangen, of niet?
Ook wel ja, ik ben eerlijk ;) maar ik ben echt serieus, als je goed nadenkt, weet je ook wel dat het geen zin heeft. Het gaat al 11 delen zo, er kunnen er op deze manier nog wel 100 bij aangezien hij UITEINDELIJK toch wel bij zijn domme standpunten blijft. Dit is gewoon pure aandacht trekkerij.

Hij betrekt mensen bij die zogenaamde problemen, en hij verkondigt dat hij zelfmoord gaat plegen hé.. Het is niet gezond meer.

Aandachttrekkerij. Geen enkele user MAG 11 topics over zichzelf gaan vol lullen met alleen maar medelijden en keer op keer hetzelfde.
pi_93883441
quote:

[..]

WTF! :')
pi_93883443
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik benoem enkel de feiten.
Wat denk je eigenlijk?
pi_93883456
quote:

[..]

^O^
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:43:30 #112
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93883487
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik begin met " Hallo!"
En daarna?
pi_93883513
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:43 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

En daarna?
Hangt van haar reactie af :)
pi_93883540
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat iwannabehigh deze reeks wil verneuken omdat hij het niet kan hebben dat ik zijn topic destijds verpest had door mensen eraan te herinneren dat hij een stalker is.
Hahahahahaha dan ben ik toch een stalker. Ik denk dat jij best een onzeker en naief meisje bent als ik al deze reeksen zo zie.. daarom pas je ook goed bij Richard.
pi_93883548
quote:
Aandachttrekkerij. Geen enkele user MAG 11 topics over zichzelf gaan vol lullen met alleen maar medelijden en keer op keer hetzelfde.
I beg to differ, want dat is met deze reeks wel gebeurd.
En denk je dat modjes hier nooit hebben gelezen? Ik zou ook niet weten waarom niet. Tinoz, onze huis-schizo opent ook keer op keer topics over zichzelf en die blijven altijd open. Niemand die daar een probleem mee heeft. :)
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:44:45 #116
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93883564
quote:
OT:

Go! *O*
hier ben je onversierbaar :P ik heb geen boeken over internetversieren gelezen.

maar in het cafe, zou ik precies met goede innergame op je afkomen (pickup 101)
een opener gebruiken(geen cheesy moet je aan denken, maar iets goeds) een ftc
dan genoeg body rocking, of misschieen wat later terugkomen en laten denken dat ik je niet aan het versieren ben.
social hoop zien te krijgen
even alleen met jou of wat mensen gaan zitten, aan elkaar voorstellen (ook lichaamscontact met goed gevoel op goede momenten belonen)

bezig houden met dingetjes....(googeltrukjes, verhalen)
interesse tonen in haar
belonen
desintersse tonen

(eigenlijk wat richard post over interesse tonen, en humor hebben, en afentoe een complimentje maken alleen dan in goede verhoudingen en goede volgorde elke keer

je gevoel van tijd fucked up maken door je mee te nemen langs wat plekken.

en eigenlijk alles hierboven, weet ik nog veel meer 100den details die in de gaten gehouden moeten worden. voornamelijk ook de shittests, en subcom hebben alsof je weet waar je mee bezig bent. iets hogere energie hebben dat je bij me wilt blijven(en mij dus zal volgen).
dat was ook een vraag van mij een jaar terug
"moet je om een meisje heen blijven hangen ofzoiets?" vroeg ik op fok, het antwoord is dus "nee, je moet zorgen dat ze om jou heen blijft hangen"
en dan weet ik nog niet, want ben nog niet echt bezig geweest met de seduction en foreplay fase

edit: en ook met seduction, nooit in shittests of wanhopigheid uitstralen naar de meid.
bijv. als je naast het meisje wilt gaan zitten, niet speciaal er voor opstaan en naast haar gaan zitten als zij ook kan opstaan om naast jou te gaan zitten
gewoon even met de hand aantikken waar ze moet komen, en vragen of ze daar komt zitten. altijd de 'hoop' en macht houden

edit2: misschien dat ik morgen of vrijdag een poging ga doen (niet op aardbei, maar bij een willekeurige meid in cafe)

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 09-03-2011 22:55:03 ]
pi_93883571
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik begin met " Hallo!"
Dat is vaak wel de effectiefste :Y
Ik denk dat er te veel hoepla en drama omheen gemaakt word, maar versieren is gewoon een gezellig praatje met iemand maken.
Je hoeft er niet hele registers voor open te trekken maar gewoon simpel
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:45:10 #118
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93883579
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:44 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hahahahahaha dan ben ik toch een stalker. Ik denk dat jij best een onzeker en naief meisje bent als ik al deze reeksen zo zie.. daarom pas je ook goed bij Richard.
Richard heeft 'n dame nodig die thuis de broek aan heeft. Zo eentje die hem met een zweepje een pak rammel geeft als hij niet hard genoeg pompt.
pi_93883603
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:44 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

De ironie....een stalker die mij onzeker en naief noemt.
pi_93883604
Ik vind formerjellybean leuk! O+
pi_93883613
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:44 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dan genoeg body rocking, of misschieen wat later terugkomen en laten denken dat ik je niet aan het versieren ben.
even alleen met jou of wat mensen gaan zitten, aan elkaar voorstellen (ook lichaamscontact met goed gevoel op goede momenten belonen)

interesse tonen in haar
belonen
desintersse tonen

(eigenlijk wat richard post over interesse tonen, en humor hebben, en afentoe een complimentje maken alleen dan in goede verhoudingen en goede volgorde elke keer

en dan weet ik nog niet, want ben nog niet echt bezig geweest met de seduction en foreplay fase
Ik hoop dat dit een soort van mislukte parodie is.
pi_93883668
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind formerjellybean leuk! O+
:')
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:47:43 #123
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93883732
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De ironie....een stalker die mij onzeker en naief noemt.
Volgens mij vind jij het stiekem wel lekker om gestalkt te worden.
pi_93883783
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

I beg to differ, want dat is met deze reeks wel gebeurd.
En denk je dat modjes hier nooit hebben gelezen? Ik zou ook niet weten waarom niet. Tinoz, onze huis-schizo opent ook keer op keer topics over zichzelf en die blijven altijd open. Niemand die daar een probleem mee heeft. :)
Dit is toch wel anders. Zelfmoord, hele tijd hetzelfde zeggen, aandacht zoeken, zielig doen, zelfmedelijden hebben, agressief reageren als mensen het niet met je eens zijn. Ik vind het anders.

Voeg elkaar eens toe op MSN en versier elkaar eens even. Is hij misschien wel van zijn depressie af omdat hij de vrouw van zijn leven heeft gevonden, en jullie begrijpen elkaar ook goed omdat jullie beide onzeker zijn.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:45 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Richard heeft 'n dame nodig die thuis de broek aan heeft. Zo eentje die hem met een zweepje een pak rammel geeft als hij niet hard genoeg pompt.
Hahaha misschien heeft ze ook wel een dominante kant ^)
pi_93883856
Halcon bedankt voor je posts. *O*

Richard sterkte.

Moddergooien was wel weer genoeg zo. Ik zie wel of de reeks morgen nog loopt.
pi_93883871
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:44 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

interesse tonen in haar
belonen
desintersse tonen

en eigenlijk alles hierboven, weet ik nog veel meer 100den details die in de gaten gehouden moeten worden. voornamelijk ook de shittests, en subcom hebben alsof je weet waar je mee bezig bent. iets hogere energie hebben dat je bij me wilt blijven(en mij dus zal volgen).
dat was ook een vraag van mij een jaar terug
"moet je om een meisje heen blijven hangen ofzoiets?" vroeg ik op fok, het antwoord is dus "nee, je moet zorgen dat ze om jou heen blijft hangen"
Nou Strawberry, hier je kans om 8k rijker te worden..

Ik zou hem niet laten liggen :P
pi_93883924
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Halcon bedankt voor je posts. :)

Richard sterkte.

Mocht de reeks niet meer lopen, dan maken we wel weer een nieuwe aan. :)
pi_93883950
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Halcon bedankt voor je posts. :)

Richard sterkte.

Er is maar 1 die echt ''modder gooit'' hier.. :*
pi_93884019
Ik geef 1 ding iwannabehigh gelijk dat de reeks way offtopic geworden is.

Het topic zou moeten heten: huil hier dat je geen vriendin hebt, en er ook niets aan wil/kan doen...
pi_93884082
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:51 schreef Godshand het volgende:

Het topic zou moeten heten: huil hier dat je geen vriendin hebt, en er ook niets aan wil/kan doen...
Er zijn al meerdere geweest die het zeiden, ze willen niet luisteren :(
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:52:38 #131
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93884092
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:51 schreef Godshand het volgende:

Fout:

"Het topic waar gasten die IRL al niet kunnen versieren op internet 'n pseudo-psychologe proberen te hosselen"
pi_93884270
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:52 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Fout:

"Het topic waar gasten die IRL al niet kunnen versieren op internet 'n pseudo-psychologe proberen te hosselen"
die pseudo-psychologe is er ook later pas bij gekomen..

na deel 2 begon het geweeklaag al..
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:56:36 #133
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93884364
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

die pseudo-psychologe is er ook later pas bij gekomen..

na deel 2 begon het geweeklaag al..
En we zitten nu pas in deel 11 :')

Hoe gaat dit aflopen? Richard stiekem heel verliefd op Strawberry, Falcon en Mylifeisgrey zien haar ook wel zitten en uiteindelijk gaat een hosselbaas er met haar vandoor. :Y
pi_93884421
onze eigen online foksoap *O*
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:57:45 #135
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93884449
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:49 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nou Strawberry, hier je kans om 8k rijker te worden..

Ik zou hem niet laten liggen :P
nee want ik denk dat gierigheid hier in nederland een dhv is.
als ik een beetje gierig ben betekent dat dus niet zomaar drankjes voor haar kopen of andere dingen doen. (wel als het toevallig uitkomt een rondje van me, gewoon normale aardigheid voor goede vrienden dan zegmaar subcommen, maar verder niets).
en gierigheid is al helemaal niet 8k gaan geven.
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:58:59 #136
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_93884528
Godver, alweer 4 pagina's bagger verder.

Het wordt de hoogste tijd dat richard die zelfzuchtige aandachtsgeile kutpraatjes eens stopt en gaat leren hoe normaal sociaal verkeer werkt. Gaat niet om je uiterlijk knul, maar om je innerlijk. En dat is verdomme veel moeilijker te veranderen en daarom kies je de makkelijke weg van een mislukt uiterlijk.

Complete faalhaas zonder doorzettingsvermogen, dat ben je. Een boekje lezen en verwachten dat je dan direct na 1 keer uitgaan vrouwen kunt versieren.. hoe haal je het in je hoofd :')
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:00:44 #137
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93884626
Het zou me niets verbazen als we in deel 83 te lezen krijgen dat Richard eigenlijk al 23 jaar homofiel is.
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:01:08 #138
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93884654
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef PfenisBaron het volgende:

Het wordt de hoogste tijd dat richard die zelfzuchtige aandachtsgeile kutpraatjes eens stopt en gaat leren hoe normaal sociaal verkeer werkt. Gaat niet om je uiterlijk knul, maar om je innerlijk. En dat is verdomme veel moeilijker te veranderen en daarom kies je de makkelijke weg van een mislukt uiterlijk.

Complete faalhaas zonder doorzettingsvermogen, dat ben je. Een boekje lezen en verwachten dat je dan direct na 1 keer uitgaan vrouwen kunt versieren.. hoe haal je het in je hoofd :')
richard heeft de boekjes niet zo goed gelezen denk ik. en hij gelooft er niet zo erg in

ik wel, maar heb nog niet zoveel ervan in de prakijk geprobeerd.
pi_93884691
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

richard heeft de boekjes niet zo goed gelezen denk ik. en hij gelooft er niet zo erg in

ik wel, maar heb nog niet zoveel ervan in de prakijk geprobeerd.
Jij kunt beter wat minder in de boekjes lezen.
pi_93884762
quote:

Hahahaha en als ik dit zeg word ik compleet uitgescholden gewoon.

Laten we Richard niet al teveel aandacht geven mensen, want dat is wat hij wilt.
pi_93884776
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:00 schreef The_Sperminator het volgende:
Het zou me niets verbazen als we in deel 83 te lezen krijgen dat Richard eigenlijk al 23 jaar homofiel is.
_O_ ^O^
pi_93884832
Dan komt er weer een nieuwe reeks trouwens, ''ik ben homo maar ik durf het niet aan mijn omgeving te vertellen en HOE versier ik een homo, ben ik daar niet te lelijk voor''?
pi_93884847
Misschien moeten we een blog voor deze gasten openen.

Kunnen we wekelijks horen over Richards zelfbeeld, de geleerde hosseltruuks van mylifeisgrey, de stalkavonturen van iwannabehigh en het getwijfel van benzin.

Plus de goedbedoelde adviezen van juffrouw Strawberry en het begripvolle geknik van mamma formerjellybean.

Niet?
pi_93884889
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:04 schreef Godshand het volgende:

Kunnen we wekelijks horen over Richards zelfbeeld, de geleerde hosseltruuks van mylifeisgrey, de stalkavonturen van iwannabehigh en het getwijfel van benzin.

Plus de goedbedoelde adviezen van juffrouw Strawberry en het begripvolle geknik van mamma formerjellybean.

Niet?
Haal mijn naam maar weg.

Je bent wel goed op de hoogte van alle users ;)
pi_93884903
Ik ben geen mama :(
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:05:32 #146
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93884906
quote:

*knip* Gaat niet om je uiterlijk knul, maar om je innerlijk.*knip*
zonder versierkennis en wel een heel goed innerlijk heb je alsnog 0 game zoals richard heeft.
want bijna geen enkele meid wil een jongen die niet leuk lijktbeter leren kennen om misschien erachter te komen of hij echt leuk is.

en met 'echt leuk is' bedoel ik dus erachter komen dat hij wel een goed innerlijk heeft, wat bij richard vast wel goed zit
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:06:03 #147
238453 hasjman
utter madness
pi_93884933
nogmaals, waarom moet je leven in het teken staan van wijven?
pi_93884934
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Haal mijn naam maar weg.

Je bent wel goed op de hoogte van alle users ;)
Ja dag, jij hoort er net zo hard bij :P

Ach, ik lees wel 4x/week een keertje mee hier...
pi_93885037
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef hasjman het volgende:
voortplanting drijft alle organismen, dus ook mensen...
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:09:55 #150
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_93885140
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:05 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

zonder versierkennis en wel een heel goed innerlijk heb je alsnog 0 game zoals richard heeft.
want geen enkele meid wil een jongen die niet leuk lijktbeter leren kennen om misschien erachter te komen of hij echt leuk is.

en met 'echt leuk is' bedoel ik dus erachter komen dat hij wel een goed innerlijk heeft, wat bij richard vast wel goed zit
Ik geloof er geen barst van dat het goed zit, er zit nog behoorlijk veel psychologen-voer in als je het mij vraagt.

En tuurlijk heb je kans met een niet al te best uiterlijk. Als je in de kroeg staat en de grootste lol hebt met je matties straalt die positieve vibe heus wel over.
Maar leer je nou daadwerkelijk wat van de boekjes, of is het enkel placebo?
Leer je ook 'hoe je moet kijken' etc..?
pi_93885227
Gewoon lol maken en eens niet over het versieren nadenken, denk dat dat beter werkt.
Heb je geen boekjes voor nodig.
pi_93885291
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon lol maken en eens niet over het versieren nadenken, denk dat dat beter werkt.
Nou ik maak best veel lol tijdens het uitgaan en de heren gaan ook graag met mij om maar het lukt mij niet om met dames in contact te komen iets wat mijn vrienden wel makkelijk lukt.
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:12:32 #153
238453 hasjman
utter madness
pi_93885300
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

voortplanting drijft alle organismen, dus ook mensen...
Uiteraard, maar om nou je hele zelfbestaan er aaan te koppelen gaat wel erg ver he. Wat ik gewoon te triest aan richard vindt is dat zijn complete eigenwaarden aan de aandacht van vrouwen ligt.
pi_93885383
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:12 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nou ik maak best veel lol tijdens het uitgaan en de heren gaan ook graag met mij om maar het lukt mij niet om met dames in contact te komen iets wat mijn vrienden wel makkelijk lukt.
Nou jou lukt het gewoon niet omdat je desperate bent en te graag wilt en je hele bestaan aan de meisjes hangt . Daar rennen ze gillend van weg.
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:14:29 #155
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93885416
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef hasjman het volgende:
omdat:

quotes van bijvoorbeeld richard, benzin, en mij

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 03:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
@strawberry

lees wat benzin post, dat hij met een meisje op de bank wil zitten, gewoon 1 ding wat eens goed gaat in ze leven
lees zoveel hier!
je onderschat het 'vriendin willen hebben' van sommige jongens hier. is dat omdat je een jonge vrouw bent en je je dat helemaal niet kan voorstellen omdat jij als jonge vrouw de mannen voor het uitzoeken hebt.

stelling de onomstotelijke waarheid is:
een vriendin zal mij (en ons,benzin,richard,schenkstroop) redden!

dan
-voel je je veel gelukkiger,
-er staat iemand achter je,
-geen kansloos gevoel meer voor altijd.
-geen gevoelens meer van :" waar doe ik het voor, nooit houdt iemand van me".
-geen confrontatie met pijn meer overal als je wel andere stelletjes ziet.
-etc,etc.
dus daarom

alle andere bezigheden die ons leven nodig heeft, en dingen doen om 'problemen op te lossen' vallen dan vanzelf wel op hun plek.
dan ben ik gered
( met andere woorden een vriendin hebben, zal alles oplossen)
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik verwacht adviezen en oplossingen om gelukkiger te worden, plezier in mijn leven te krijgen en eindelijk dat eerste vriendinnetje te vinden. (daar ben ik al jaren naar op zoek)
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:57 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Vind ik ook. Veel leuker. Maar ik wil er niet alleen wonen -.-
pi_93885505
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:12 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik dacht dat je weg was en eerlijk gezegd nooit weer kwam, OF wel weer kwam, maar ophield met over jezelf praten medelijden hebben.. maar nee..

MOET die psycholoog ook wel wat over zeggen toch..
pi_93885578
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou jou lukt het gewoon niet omdat je desperate bent en te graag wilt en je hele bestaan aan de meisjes hangt . Daar rennen ze gillend van weg.
Dit weten ze uiteraard niet. En ik weet dit goed verborgen te houden. Ik weet gewoon niet hoe ik ze moet benaderen terwijl ik het gevoel krijg dat ik afgewezen wordt, zo'n stem in mijn hoofd die zegt " ze moeten je niet, ze wijzen je af " enzo.

Kijk afgelopen zaterdag had ik zoveel alcohol op dat ik gewoon echt een eerste stap had ondernomen. Ik dacht niet meer na over mijn uiterlijk, alleen dat ik daar een leuke chick zag verkleed als Bij en dat ik met haar in gesprek wou gaan. Het stelt vrij weinig voor maar het geeft me wel een klein beetje zelfvertrouwen.
pi_93885662
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dit weten ze uiteraard niet. En ik weet dit goed verborgen te houden. Ik weet gewoon niet hoe ik ze moet benaderen terwijl ik het gevoel krijg dat ik afgewezen wordt, zo'n stem in mijn hoofd die zegt " ze moeten je niet, ze wijzen je af " enzo.

Kijk afgelopen zaterdag had ik zoveel alcohol op dat ik gewoon echt een eerste stap had ondernomen. Ik dacht niet meer na over mijn uiterlijk, alleen dat ik daar een leuke chick zag verkleed als Bij en dat ik met haar in gesprek wou gaan. Het stelt vrij weinig voor maar het geeft me wel een klein beetje zelfvertrouwen.
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:19:00 #159
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93885666
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

ja, en als je nog nooit een vriendin echt hebt gehad, wordt je steeds meer desperate. en dan lukt het niet, en wordt je nog meer desperate.
+dat ook je geen ervaring hebt en blijft hebben en houden, en dus ook houdt dat je neit weet wat wel/niet werkt.

het is positieve terugkoppeling in het kwadraat naar een steeds ongelukkiger en eenzamer bestaan voor mannen

voor vrouwen is dat niet, die hebben hier geen recht van spreken

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 09-03-2011 23:58:30 ]
pi_93885811
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja, en als je nog nooit een vriendin echt hebt gehad, wordt je steeds meer desperate. en dan lukt het niet, en wordt je nog meer desperate.
+dat ook je geen ervaring hebt en blijft hebben en houden wat wel/niet werkt.

het is positieve terugkoppeling in het kwadraat voor mannen
En vervolgens ga je denken dat er echt iets mis is met je.
Eigenlijk durf ik niks meer.

Maar wat als ik bijvoorbeeld volgende zaterdag 10 dames benader , zal ik dan ook 10 keer worden afgewezen wegens gebrek aan ervaring? En wat als ik bijvoorbeeld heel lelijk ben maar sociaal wel goed overkom is er dan een kans dat het me wel lukt bij 1 van die 10 dames?
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:22:36 #161
238453 hasjman
utter madness
pi_93885838
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

omdat:

quotes van bijvoorbeeld richard, benzin, en mij

[..]

[..]

[..]

Achja, blijf gewoon maar in dat sprookje geloven. Misschien is het wel beter voor jullie.

Het is gewoon jammer dat je je leven op deze manier leeft. Er is zoveel te doen. Je hebt duizenden mogelijkheden maar je blijft liever verbitterd omdat je geen vriendin kan krijgen.
pi_93885852
oh ja die tour weer |:(
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:27:09 #163
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93886005
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En vervolgens ga je denken dat er echt iets mis is met je.
Eigenlijk durf ik niks meer.

Maar wat als ik bijvoorbeeld volgende zaterdag 10 dames benader , zal ik dan ook 10 keer worden afgewezen wegens gebrek aan ervaring? En wat als ik bijvoorbeeld heel lelijk ben maar sociaal wel goed overkom is er dan een kans dat het me wel lukt bij 1 van die 10 dames?
wat bedoel je met "lukt"?
een meid in bed lullen of een date regelen daar lijkt me de kans 0 op.

en zelfs voor gewoon gezellig een praatje maken zal als jij alleen naar 1 vrouw toegaat het bij 99,9% van de vrouwen niet lekker gaan meteen in het begin al(Als ze je nog nieteens kennen, en dan ga jij het dus weer betrekken op je uiterlijk)

zeggen dat je homo bent of met vrienden gaan zal zorgen dat je gewoon bij de helft wel eventjes geaccepteerd zal worden
pi_93886071
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
Nou die boekjes kunnen je wel een beetje zekerheid geven, en als je sociaal wat minder handig bent wat truukjes geven.

Ik ben sociaal ook niet de allerhandigste en het duurde tot mn 20ste voor ik aandacht van vrouwen trok en mijn eerste zoen kreeg (zoenen zelfs) en tot mijn 24ste toen ik een vriendin kreeg.

Iemand beweerde dat ik ook " gered" was door die meid die mij mijn eerste zoen gaf. Ik zie dat niet zo. Voorafgaand (nu beken ik wat priv'e 's), was ik ook een beetje depri zoals Richard_prf en mylifeisgrey. Alleen veel minder erg. Ben met een psycholoog wat wezen lullen en die wees me toch wel op een paar formele denkfouten, evenals het (geplagieerde?) boekje " Als leven pijn doet." van Dhr.Diekstra.

Met die steun ben ik op vakantie geweest en trok aandacht van een Kroatisch meisje (heel cliche lekker in Lloret de Mar :') ). Na die zoen was ik helemaal blij en met die uitstraling zoende ik nog een paar meiden weer terug in Nederland. De Kroatische kreeg ik meteen bij terugkomst een brief van, maar ik schreef terug geen verder contact te willen. Liever iemand in NL dacht ik toen al.

Door die Kroatische werd ik nog zelfverzekerder en daarom kon ik weer wat meer met meiden rommelen. Maar het begin was door die psycholoog en dat zelfhulp boekje. Ik heb het dus zelf gedaan. Niet die Kroatische.

Anyway terug naar de boekjes met hosseltruuks. Na mn 1e relatie was ik weer vrijgezel en dus weer op het datingpad. Bij wijze van humor kreeg ik voor mn 28e verjaardag een boekje met versiertips, van de eigenaars van een versiercursusbureau, de heer Ewijk en nog iemand. Geloof dat hier ook iemand dat boekje had gelezen.

Sociaal ben ik op zich redelijk maar met die boekjes weet je nog sneller of iemand geinteresseerd in je is door lichaamstaal te herkennen, en geven je truuks om gesprekjes te beginnen en met vrouwen omgaan. Uiteraard moet je de rest zelf gewoon doen en gewoon de leuke man zijn die je bent, maar deze boekjes geven je net meer vertrouwen en helpen je iets meer omgang met vrouwen. Dus ze zijn wel degelijk nuttig.
pi_93886090
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat bedoel je met "lukt"?
een meid in bed lullen of een date regelen daar lijkt me de kans 0 op.

en zelfs voor gewoon gezellig een praatje maken zal als jij alleen naar 1 vrouw toegaat bij 99% van de vrouwen niet lekker gaan.

zeggen dat je homo bent of met vrienden gaan zal zorgen dat je gewoon bij de helft wel eventjes geaccepteerd zal worden
Met lukt bedoel ik dat je haar telefoonnummer krijgt. En waarom zou het niet meteen goed kunnen gaan? je kan toch ook een bepaalde klik voelen?
pi_93886175
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nou die boekjes kunnen je wel een beetje zekerheid geven, en als je sociaal wat minder handig bent wat truukjes geven.

Ik ben sociaal ook niet de allerhandigste en het duurde tot mn 20ste voor ik aandacht van vrouwen trok en mijn eerste zoen kreeg (zoenen zelfs) en tot mijn 24ste toen ik een vriendin kreeg.

Iemand beweerde dat ik ook " gered" was door die meid die mij mijn eerste zoen gaf. Ik zie dat niet zo. Voorafgaand (nu beken ik wat priv'e 's), was ik ook een beetje depri zoals Richard_prf en mylifeisgrey. Alleen veel minder erg. Ben met een psycholoog wat wezen lullen en die wees me toch wel op een paar formele denkfouten, evenals het (geplagieerde?) boekje " Als leven pijn doet." van Dhr.Diekstra.

Met die steun ben ik op vakantie geweest en trok aandacht van een Kroatisch meisje (heel cliche lekker in Lloret de Mar :') ). Na die zoen was ik helemaal blij en met die uitstraling zoende ik nog een paar meiden weer terug in Nederland. De Kroatische kreeg ik meteen bij terugkomst een brief van, maar ik schreef terug geen verder contact te willen. Liever iemand in NL dacht ik toen al.

Door die Kroatische werd ik nog zelfverzekerder en daarom kon ik weer wat meer met meiden rommelen. Maar het begin was door die psycholoog en dat zelfhulp boekje. Ik heb het dus zelf gedaan. Niet die Kroatische.

Anyway terug naar de boekjes met hosseltruuks. Na mn 1e relatie was ik weer vrijgezel en dus weer op het datingpad. Bij wijze van humor kreeg ik voor mn 28e verjaardag een boekje met versiertips, van de eigenaars van een versiercursusbureau, de heer Ewijk en nog iemand. Geloof dat hier ook iemand dat boekje had gelezen.

Sociaal ben ik op zich redelijk maar met die boekjes weet je nog sneller of iemand geinteresseerd in je is door lichaamstaal te herkennen, en geven je truuks om gesprekjes te beginnen en met vrouwen omgaan. Uiteraard moet je de rest zelf gewoon doen en gewoon de leuke man zijn die je bent, maar deze boekjes geven je net meer vertrouwen en helpen je iets meer omgang met vrouwen. Dus ze zijn wel degelijk nuttig.
Dit soort ervaringen wil ik ook zo graag meemaken. Maar ik heb altijd het idee dat mijn uiterlijk dit blokkeert want er is er nog nooit eentje geweest die me leuk vond. Dan is het toch niet vreemd dat je gaat denken dat je lelijk bent en dit ook vaak tegen je wordt gezegd in het echt?
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:32:51 #167
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93886249
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Met lukt bedoel ik dat je haar telefoonnummer krijgt. En waarom zou het niet meteen goed kunnen gaan? je kan toch ook een bepaalde klik voelen?
omdat je 1 van de vele kansloze mannen bent die op haar afkomt en zelfs dan al alles fout doet. dan ben je gewoon iemand die ze liever wilt vermijden en niet wil leren kennen.
pi_93886253
Ik heb net vrouwelijk bezoek gehad en er is niet geneukt. Wat moet ik nu doen?
Ron Paul 2012
pi_93886312
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dit soort ervaringen wil ik ook zo graag meemaken. Maar ik heb altijd het idee dat mijn uiterlijk dit blokkeert want er is er nog nooit eentje geweest die me leuk vond. Dan is het toch niet vreemd dat je gaat denken dat je lelijk bent en dit ook vaak tegen je wordt gezegd in het echt?
Jij zit er toch al heel dichtbij? Jij komt de deur uit, jij spreekt vrouwen? Mylifeisgrey/benzin die kan over spreken met vrouwen alleen maar dromen, die zijn al blij als ze een PM van strawberry of formerjellybean krijgen...
pi_93886324
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:32 schreef Supersoep het volgende:
Rukken.
pi_93886347
quote:
Volgende keer bespringen
pi_93886356
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:32 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

omdat je 1 van de vele kansloze mannen bent die op haar afkomt en zelfs dan al alles fout doet. dan ben je gewoon iemand die ze liever wilt vermijden en niet wil leren kennen.
Ik ben toch van mening dat als je ze uiterlijk waardeert dat de rest een beetje vanzelf gaat als je niet als een complete idioot overkomt.
Mijn succesje van afgelopen zaterdag was mijn eerste keer ooit en ik stond daar toch ook meteen 30 minuten mee te praten? Uiteraard is er niet meer gebeurd omdat ik natuurlijk zelfs als ik alcohol op heb dat ik nog steeds het gevoel heb dat ze niks van mij willen weten.

En ik heb toch haar voelsprieten aangeraakt zonder een klap in mijn gezicht te krijgen.
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:35:11 #173
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93886357
quote:
volgens de boeken kan je nu blij gaan zijn dat ze je in ieder geval nu niet gaat verlaten om de reden dat ze zich nu een slet voelt.
pi_93886434
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Rukken.
Ben jij in real ook zo droog? _O-
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:37:06 #175
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93886447
Nou ik ben er uit ik ben weer verliefd. Zo verschrikkelijk irritant vooral omdat ik weer eens verliefd word op een meisje dat ik niet kan krijgen. Waarom kan ik nooit verliefd worden op een gemiddeld en haalbaar meisje?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_93886457
quote:

[..]

Rukken.
Ik denk dat het er niet van is gekomen omdat ik te lelijk ben. Waarschijnlijk kwam ze vast wel langs met een open mind maar had ze na het zien van mij zoiets van: ''gatver waarom heb ik dit gedaan'' en nu weet ik even niet meer wat te doen.

Ik had me hier nog zo op voorbereid, online uren gelezen over PUA enzo en zo'n self-help guide gedownload voor 20 dollar van ene T. Craig die expert is op dit vlak. Maar het hielp allemaal niet.

Ik had ook bijvoorbeeld m'n portemonnee op tafel liggen, open en bloot met wat briefjes van 50 die eruit staken zodat ze kon zien dat ik geld had.
Ron Paul 2012
pi_93886471
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:36 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ben jij in real ook zo droog? _O-
Wordt gezegd ja :Y
pi_93886495
quote:
13s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
Nou ik ben er uit ik ben weer verliefd. Zo verschrikkelijk irritant vooral omdat ik weer eens verliefd word op een meisje dat ik niet kan krijgen. Waarom kan ik nooit verliefd worden op een gemiddeld en haalbaar meisje?
Waarom is het meisje niet haalbaar?
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:41:26 #179
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_93886616
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En ik heb toch haar voelsprieten aangeraakt zonder een klap in mijn gezicht te krijgen.
Deze gozert fixt het toch maar even, je hebt haar gewoon na 30 minuten praten genakt!
Das zeker niet slecht!
pi_93886659
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:41 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Deze gozert fixt het toch maar even, je hebt haar gewoon na 30 minuten praten genakt!
Das zeker niet slecht!
Uiteraard was dat een sarcastische uitlating.

Maar inderdaad het is een goede stap :D
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:42:32 #181
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_93886665
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:37 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik denk dat het er niet van is gekomen omdat ik te lelijk ben. Waarschijnlijk kwam ze vast wel langs met een open mind maar had ze na het zien van mij zoiets van: ''gatver waarom heb ik dit gedaan'' en nu weet ik even niet meer wat te doen.

Ik had me hier nog zo op voorbereid, online uren gelezen over PUA enzo en zo'n self-help guide gedownload voor 20 dollar van ene T. Craig die expert is op dit vlak. Maar het hielp allemaal niet.

Ik had ook bijvoorbeeld m'n portemonnee op tafel liggen, open en bloot met wat briefjes van 50 die eruit staken zodat ze kon zien dat ik geld had.
Inderdaad, als zelfs de cash-truc niet werkt ligt het aan je looks.
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:42:52 #182
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93886682
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 23:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom is het meisje niet haalbaar?
Ze is bloedmooi.
C'est la vie
pi_93886691
quote:

[..]

Ik ben toch van mening dat als je ze uiterlijk waardeert dat de rest een beetje vanzelf gaat als je niet als een complete idioot overkomt.
Mijn succesje van afgelopen zaterdag was mijn eerste keer ooit en ik stond daar toch ook meteen 30 minuten mee te praten? Uiteraard is er niet meer gebeurd omdat ik natuurlijk zelfs als ik alcohol op heb dat ik nog steeds het gevoel heb dat ze niks van mij willen weten.

:D

Je moet van dat gevoel af dat ze niks van je willen weten.

Natuurlijk willen ze wat van je weten anders praten ze niet met je. Probeer vrouwen niet met aandacht meteen te overladen, dan voelen ze zich nu al geclaimd. Die 30 minuten waren prima, ga daarna weer ff met je vrienden lullen en kom dan later even terug met gewoon " Heb je het nog steeds naar je zin?" oid.

Als ze echt geinteresseerd is, in de zin dat ze wellicht wat meer met je zouden willen hebben worden meisjes ook verlegen. Niet goed weten wat te zeggen, overdreven veel lachen (soms vind ik dat wel vervelend die gewoonte, dan zeg je bijvoorbeeld "Lekker biertje he?" Zij: " Ja, hihihihihi wat ben je droog!" Ik: :? ), meer hun ogen neerslaan of aan hun haren frummelen (ja dat heb ik uit zo'n boekje maar klopt vaak (niet altijd) wel).
pi_93886729
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze is bloedmooi.
Ja en?
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:43:49 #185
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_93886731
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Uiteraard was dat een sarcastische uitlating.

Maar inderdaad het is een goede stap :D
Tja een goede stap ligt aan de context.
Stond je met haar alleen? Werd er gelachen? Wat was haar lichaamstaal?
Heb je haar gekust bij afscheid? Heb je haar nummer?
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:45:36 #186
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93886824
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 23:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja en?
Ik ben maar een gemiddelde jongen zij kan veel en veel beter krijgen.
C'est la vie
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:46:17 #187
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_93886856
Ik ben 20 en he tnu al verleerd. wat nu
I never workout
pi_93886885
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben maar een gemiddelde jongen zij kan veel en veel beter krijgen.
Waarom ben je een gemiddelde jongen?
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:47:04 #189
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_93886890
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:46 schreef reetveter het volgende:
Ik ben 20 en he tnu al verleerd. wat nu
spellingscheck aanzetten, dan gaat het al een stukkie eenvoudiger
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:48:58 #190
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93886961
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:28 schreef Godshand het volgende:

*knip*
Na die zoen was ik helemaal blij en met die uitstraling zoende ik nog een paar meiden weer terug in Nederland. De Kroatische kreeg ik meteen bij terugkomst een brief van, maar ik schreef terug geen verder contact te willen. Liever iemand in NL dacht ik toen al.

Door die Kroatische werd ik nog zelfverzekerder en daarom kon ik weer wat meer met meiden rommelen.
ik heb voor mezelf ook een innergame trukje gevonden, wat me uitstraling miljoen keer verbeterd.

op het moment dat ik wegging bij 8kmeisje, voelde ik me heel erg gelukkig. als ik dat moment terughaal hoe ik toen was, is me uitstraling al vele malen beter.

ik heb het eerder deze avond getest buiten, omdat ik iets uit de auto moest pakken. toen kwam ik een jongen tegen, en ik merkte wat op, en ik was gewoon alfa-male tussen ons 2en, en die jongen reageerde als een 'onzekere kneus' opzich vergeleken met mij.
als ik in eerste indruk beter kan lijken dan een informaticastudent(was het waarschijnlijk). betekent het dat ik op dat moment niet meer zo erg ben als dat ik altijd was..
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:49:13 #191
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93886975
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 23:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom ben je een gemiddelde jongen?
Ben zeker niet knap maar ook niet verschrikkelijk lelijk. Dan ben je dus gemiddeld.
C'est la vie
pi_93886976
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:43 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Tja een goede stap ligt aan de context.
Stond je met haar alleen? Werd er gelachen? Wat was haar lichaamstaal?
Heb je haar gekust bij afscheid? Heb je haar nummer?
Nee ik bedoel goede stap omdat het de eerste keer ooit was dat ik met een meisje praatte tijdens uitgaan.

Ik stond met haar alleen inderdaad. Ze lachte niet echt volgens mij. Nee ik heb haar niet gekust en ik heb haar nummer niet gekregen.

Iemand anders bood haar een drankje aan tijdens ons gesprek wat ze accepteerde en ongeveer een half minuutje met hem in gesprek ging daarna liep ze weer terug naar mij toe.

Ze vroeg hoe oud ik was en of ik nog studeerde en verder zei ze nog dat ze 20 was en in Leuven studeerde en dat het gesprek toen best wel op gang kwam omdat ik zelf ook vaak in Leuven kom en ik dus over herkennigspunten begon enzo en deed alsof ik overal kwam.

Ik weet dat ze alleen was en dat ze in de buurt stond van mij in een hoek en dat haar vriendinnen buiten waren.

Maar volgens mijn vriend is de benadering op deze manier gegaan:

7-3-2011 19:04:22 Richard @ Breda Melvin Weet jij nog hoe ik in contact kwam met die chick?
7-3-2011 19:04:29 Richard @ Breda Melvin Liep ik naar haar toe ofzo?
7-3-2011 19:04:32 Richard @ Breda Melvin Want ik weet het niet meer

7-3-2011 19:04:42 @ Breda Melvin Richard nee kwam een beetje van allebei de kanten
7-3-2011 19:05:10 @ Breda Melvin Richard jullie kropen naar elkaar toe en jij lachde naar haar en toen begonnen jullie te praten ofzo
pi_93887071
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Ben zeker niet knap maar ook niet verschrikkelijk lelijk. Dan ben je dus gemiddeld.
Ja en? Zit je nog op school? Het stikt van de mooie meisjes op school.
Eigenlijk zijn die ook vrij gemiddeld, gewoon lekker 16, lang blond haar, brommertje en een jongen uit de snackbar die om de minuut godverdomme zegt.

Dit soort meiden heb je er wel 10 in elk dorp van (inclusief de bijbehorende vloekende jongen).
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:57:55 #194
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_93887365
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:47 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

spellingscheck aanzetten, dan gaat het al een stukkie eenvoudiger
waarom zouden ze me dan wel willen?
I never workout
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:58:00 #195
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93887368
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 23:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja en? Zit je nog op school? Het stikt van de mooie meisjes op school.
Eigenlijk zijn die ook vrij gemiddeld, gewoon lekker 16, lang blond haar, brommertje en een jongen uit de snackbar die om de minuut godverdomme zegt.

Dit soort meiden heb je er wel 10 in elk dorp van (inclusief de bijbehorende vloekende jongen).
Ja ik zit op school, maar wel een technische dus zoveel lekkere wijven zijn er niet. Daarnaast is ze niet zo,n domme doos als dat soort types die jij beschrijft.
C'est la vie
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:01:24 #196
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93887540
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja ik zit op school, maar wel een technische dus zoveel lekkere wijven zijn er niet. Daarnaast is ze niet zo,n domme doos als dat soort types die jij beschrijft.
volgens boekjes moet je als ze nu onbereikbaar is, haar via haar vrienden bereiken.(dat betekent niet de vriendinnen van haar gaan versieren, maar gewoon vrienden of andere omgang iets worden van haar en haar vrienden).
pi_93887728
quote:

-O-
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef hasjman het volgende:

[..]

Achja, blijf gewoon maar in dat sprookje geloven. Misschien is het wel beter voor jullie.

Het is gewoon jammer dat je je leven op deze manier leeft. Er is zoveel te doen. Je hebt duizenden mogelijkheden maar je blijft liever verbitterd omdat je geen vriendin kan krijgen.
Al die mogelijkheden staan me niet echt aan. Ik vind het zelf enorm frustrerend dat ik maar geen vriendin kan krijgen. En sowieso bevalt mijn leven zoals het nu is me niet echt. Ik zou graag het gevoel willen hebben dat ik mijn leven fantastisch doorbreng en alles leuk was, maar voorlopig lijkt mijn leven daar nog niet echt op.

Die vrienden lijkt, zeker als ik een dagje niet lekker in mijn vel zit, zo'n mooie oplossing. En als ik in dat sprookje niet meer mag geloven, wat heb ik dan nog over om in te geloven?

quote:

[..]

Jij zit er toch al heel dichtbij? Jij komt de deur uit, jij spreekt vrouwen? Mylifeisgrey/benzin die kan over spreken met vrouwen alleen maar dromen, die zijn al blij als ze een PM van strawberry of formerjellybean krijgen...
Hee -O- Maar kan niet ontkennen dat ik van een lieve PM of een lief mailtje van een meisje al weken blij ben ja. (Maar strawberry heeft me nog nooit iets gestuurd :'( )

Maar serieus: Ik zou er een hoop voor over hebben om een dagje niet bang en nerveus te zijn en dan gewoon met meisjes te kunnen praten :) Wat dat betreft is richard inderdaad goed bezig denk ik ^O^
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:04:43 #198
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93887730
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

volgens boekjes moet je als ze nu onbereikbaar is, haar via haar vrienden bereiken.(dat betekent niet de vriendinnen van haar gaan versieren, maar gewoon vrienden of andere omgang iets wor
den van hun en haar).
Onbereikbaar is ze niet want ze is gewoon heel lief en iedereen kan een praatje met haar maken. Ik ben wel eens naast haar gaan zitten en een praatje gemaakt.
C'est la vie
pi_93887917
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

volgens boekjes moet je als ze nu onbereikbaar is, haar via haar vrienden bereiken.(dat betekent niet de vriendinnen van haar gaan versieren, maar gewoon vrienden of andere omgang iets worden van haar en haar vrienden).
Volgens de boekjes :')

Anyway, vrienden benaderen kan maar is een beetje stalkerige tactiek.

Het gaat niet alleen om looks, ik bedoel laatst een pracht van een vrouw in de AH gespot, die een kleinere, sjagrijnige, dikke gast als vriend had, die op elke zin die ze zei " Grmbl" zei, maar haar wel weer zoende. Maar goed, hij zal vast iets hebben.

Zo ook jij. Ik bedoel een lekker uiterlijk is 1, en met een gemiddeld uiterlijk zijn de meeste vrouwen wel tevreden (veel vrouwen vinden uiterst knappe mannen weer bedreigend want dan zijn ze bang voor concurrentie). Je hebt vast meer te bieden. Interessante hobbies, misschien ben je lid van een politieke partij? Misschien heb je goede humor? Anyway.

Wat te doen? Niet geschoten is altijd mis. Deel je lessen met haar? Ga dan eens naast haar zitten. Of samen prakticum doen. Gewoon lekker ouwehoeren over school en als dat lekker loopt drankje aanbieden/ meeslepen naar de film whatever.

Ja heb je, nee kan je krijgen,

Succes!
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:09:27 #200
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93887990
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Onbereikbaar is ze niet want ze is gewoon heel lief en iedereen kan een praatje met haar maken. Ik ben wel eens naast haar gezeten en een praatje gemaakt.
iedereen kan een praatje met haar maken dus, en ook opzich zou zij 'iedereen kunnen krijgen' is een beetje haar gedachten omdat ze heel mooi is zeg je.

dan moet je ook lijken alsof jij ook elk meisje zou kunnen krijgen maar toch voor haar kiest
meer dhv dat je haar waard bent.
iets meer destructie van haar zelfvertrouwen(klinkt gemeen, maar lees als voorbeeld over de mystery photo routine).

en zogauw ze "opent" wat geen shittest is, is de weg vrij netals elk gemakkelijk meisje

edit: een filmvoorbeeld is bijvoorbeeld de echte liefde in de film spread. je moet opzich gelijkwaardig aan elkaar lijken voordat je kans maakt. bij haar is dat moeilijker

-find (heb je gedaan)
-approach
-attract (gelijkwaardig aan elkaar lijken)
-qualify (gelijkwaardig aan elkaar lijken, en haar zelfvertrouwen ook misschien wat omlaag halen en lol met elkaar hebben zoals gelijkwaardige doet)
dan "opent" ze opzich
-seduce
-voortplanten

edit: met gelijkwaardig bedoel ik een gelijke sociale status zoals op pag 174 mystery method(geschreven trouwens juist om hb10's te krijgen)

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-03-2011 00:35:59 ]
pi_93888033
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

iedereen kan een praatje met haar maken dus, en ook opzich zou zij 'iedereen kunnen krijgen' is een beetje haar gedachten omdat ze heel mooi is zeg je.

dan moet je ook lijken alsof jij ook elk meisje zou kunnen krijgen maar toch voor haar kiest
meer dhv dat je haar waard bent.
iets meer destructie van haar zelfvertrouwen(klinkt gemeen, maar lees als voorbeeld over de mystery photo routine).

en zogauw ze "opent" wat geen shittest is, is de weg vrij netals elk gemakkelijk meisje
DHV, photoroutine? Praat eens normaal man, en slik je Haldol eens :')
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:14:10 #202
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93888207
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Volgens de boekjes :')

Anyway, vrienden benaderen kan maar is een beetje stalkerige tactiek.

Het gaat niet alleen om looks, ik bedoel laatst een pracht van een vrouw in de AH gespot, die een kleinere, sjagrijnige, dikke gast als vriend had, die op elke zin die ze zei " Grmbl" zei, maar haar wel weer zoende. Maar goed, hij zal vast iets hebben.

Zo ook jij. Ik bedoel een lekker uiterlijk is 1, en met een gemiddeld uiterlijk zijn de meeste vrouwen wel tevreden (veel vrouwen vinden uiterst knappe mannen weer bedreigend want dan zijn ze bang voor concurrentie). Je hebt vast meer te bieden. Interessante hobbies, misschien ben je lid van een politieke partij? Misschien heb je goede humor? Anyway.

Wat te doen? Niet geschoten is altijd mis. Deel je lessen met haar? Ga dan eens naast haar zitten. Of samen prakticum doen. Gewoon lekker ouwehoeren over school en als dat lekker loopt drankje aanbieden/ meeslepen naar de film whatever.

Ja heb je, nee kan je krijgen,

Succes!
Ik ga wel contact zoeken met haar beetje met haar gaan praten, zelfde bussen pakken enzo misschien ga ik me wel heel erg irriteren aan haar en is die verliefheid zo voorbij of worden we gewoon vrienden.
C'est la vie
pi_93888275
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef heloef het volgende:

...misschien ga ik me wel heel erg irriteren aan haar en is die verliefheid zo voorbij of worden we gewoon vrienden.
Ja je kent haar nog niet echt dus je weet het niet.

Keep us informed!
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:19:23 #204
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_93888424
Wellicht zouden die boys hier hun geld eens aan ghb moeten besteden ipv infantiele boekjes, dan werd er tenminste eens geneukt.
pi_93888582
Het gaat niet om het neuken, als ik (wij) dat zou willen dan ga ik wel naar de hoeren, Oost Europa of Azië ofzo.

Jullie hebben een vrij grote hekel aan mij dat is wel duidelijk, stel dat ik op een zaterdag een succesje boek bij een dame inclusief neuken dan kom ik hier nooit meer! (neuken hoeft er niet perse bij) maar telefoonnummer is al genoeg. Dat zij oprechte interesse toont is voldoende. Maar neuken is mooi meegenomen dat zal ik niet ontkennen.
pi_93888615
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:24 schreef richard_prf het volgende:
Het gaat niet om het neuken, als ik (wij) dat zou willen dan ga ik wel naar de hoeren, Oost Europa of Azië ofzo.

Jullie hebben een vrij grote hekel aan mij dat is wel duidelijk, stel dat ik op een zaterdag een succesje boek bij een dame inclusief neuken dan kom ik hier nooit meer! (neuken hoeft er niet perse bij) maar telefoonnummer is al genoeg. Dat zij oprechte interesse toont is voldoende.
Maar dat heb je toch ook al gehad? Die succes.. dus kom dan ook gewoon niet weer :) Is beter denk ik.
pi_93888654
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:25 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar dat heb je toch ook al gehad? Die succes.. dus kom dan ook gewoon niet weer :) Is beter denk ik.
Ik laat jou hier niet alleen met Strawberry :) jammer he?

Zolang ik geen succes heb blijf ik hier komen en moed verzamelen voor een volgende zaterdag :) op naar deel 100!
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:38:49 #208
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93889088
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:19 schreef PfenisBaron het volgende:
Wellicht zouden die boys hier hun geld eens aan ghb moeten besteden ipv infantiele boekjes, dan werd er tenminste eens geneukt.
ghb voor ons, of om de meiden ongemerkt te voeren? :P

en er is trouwens geneukt want
-richard:
is geen maagd meer, dankzij een meisje uit enschede
ik:
ben ook geen maagd meer, maar heb nog nooit gratis geneukt
benzin:
is dacht ik ook geen maagd meer

iwannabehigh en strawberry zijn denk ik de enige maagden hier. >:)

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-03-2011 00:47:01 ]
pi_93889380
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ghb voor ons, of om de meiden ongemerkt te voeren? :P

en er is trouwens geneukt want
-richard:
is geen maagd meer, dankzij een meisje uit enschede
ik:
ben ook geen maagd meer, maar heb nog nooit gratis geneukt
benzin:
is dacht ik ook geen maagd meer

iwannabehigh en strawberry zijn hier denk ik de enige maagden. >:)
heb jij eigenlijk nog enige vorm van familie?
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:49:15 #210
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93889457
quote:

Niet?
Ook als topic is het heel onderhoudend. Als het met de vrouwen niks wordt, kunnen jullie er altijd nog een goed boek over schrijven. Of misschien schrijft Strawberry er nog een proefschrift over.
The view from nowhere.
pi_93889528
Strawberry is lief.
Ron Paul 2012
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:51:50 #212
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93889563
quote:

Hoeveel mannen kunnen je dat nu nazeggen?
The view from nowhere.
pi_93889580
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:49 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ook als topic is het heel onderhoudend. Als het met de vrouwen niks wordt, kunnen jullie er altijd nog een goed boek over schrijven. Of misschien schrijft dat Strawberry er nog een proefschrift over.
Of het wordt een Fok! film
pi_93889600
Ik ben liever maagd dan dat ik betaal om te neuken mylifeisgrey, niet dat ik wil haten maar ik zeg het toch even.
pi_93889621
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik laat jou hier niet alleen met Strawberry :) jammer he?

Zolang ik geen succes heb blijf ik hier komen en moed verzamelen voor een volgende zaterdag :) op naar deel 100!
Ben je troll ofzo? Nee ik val niet op meisjes zoals Strawwwwwwww
pi_93889642
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:53 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Mooi, weer minder competitie! Allemaal wegwezen.

Het wordt wel erg. 80% van m'n posts hier gaan over Strawberry. :')
Ron Paul 2012
pi_93889692
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:54 schreef Supersoep het volgende:

[..]

:P Die internet liefde toch ook.. tis wat
pi_93889697
quote:

[..]

Stuur haar dan gewoon een DM.

Waarom steeds dat zeggen als je gewoon met haar contact kan hebben?

Ik begrijp dat niet -O-
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:56:27 #219
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93889724
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Of het wordt een Fok! film
Dan wil ik graag Strawberry spelen. Lijkt me zo'n leuke rol.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 10-03-2011 01:01:38 ]
The view from nowhere.
pi_93889732
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Stuur haar dan gewoon een DM.

Waarom steeds dat zeggen als je gewoon met haar contact kan hebben?

Ik begrijp dat niet -O-
Durf ik niet. :@
Ron Paul 2012
pi_93889744
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Oh ben je serieus? :P
pi_93889787
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dan wil ik graag Strawberry spelen. Lijk me zo leuk.
Travo aspiraties? :')

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Omg :')

Gewoon doen jongen, wat kan er gebeuren? Misschien leest ze nog mee dusss...
pi_93889797
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:57 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Oh ben je serieus? :P
Ik heb ooit één keer in het verleden publiekelijk verkondigd verliefd te zijn op een meisje. Dat was in groep 4. De volgende dag werd ik door iedereen uitgelachen op het schoolplein en het meisje heb ik nooit gekregen.
Ron Paul 2012
pi_93889855
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik heb ooit één keer in het verleden publiekelijk verkondigd verliefd te zijn op een meisje. Dat was in groep 4. De volgende dag werd ik door iedereen uitgelachen op het schoolplein en het meisje heb ik nooit gekregen.
Ken het helemaal.

Maarja dat was groep 4 he? Nu doen de mensen dat niet meer...
pi_93889934
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Maar je hebt Straw nog nooit in het echt gezien, neem ik aan?
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:03:41 #226
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93889945
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ben liever maagd dan dat ik betaal om te neuken mylifeisgrey, niet dat ik wil haten maar ik zeg het toch even.
wacht maar tot je denkt dat het nooit meer goed zal komen.

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

heb jij eigenlijk nog enige vorm van familie?
ja ik heb familie.....
maar zo close ben ik niet met hun, zij wel met mij maar ik niet met hun. het zijn mensen waar ik niet mee wil omgaan.
pi_93889949
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar je hebt Straw nog nooit in het echt gezien, neem ik aan?
Niet in het echt, wel in m'n dromen.
Ron Paul 2012
pi_93889995
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wacht maar tot je denkt dat het nooit meer goed zal komen.
Maar dat zal ik niet denken, er is altijd wel iemand voor mij namelijk. Echt waar :)
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:06:38 #229
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93890045
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar dat zal ik niet denken, er is altijd wel iemand voor mij namelijk. Echt waar :)
iemand omdat je 'de ware' nog gaat tegenkomen?
of altijd wel iemand omdat de vrouwen nu ook al aan je voeten liggen op dat turkse meisje na?
pi_93890086
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

iemand omdat je 'de ware' nog gaat tegenkomen?
of altijd wel iemand omdat de vrouwen nu ook al aan je voeten liggen
Omdat er gewoon altijd wel iemand is, echt :P
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:09:04 #231
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93890109
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:08 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Omdat er gewoon altijd wel iemand is, echt :P
denk je dat je de moeilijkheid van die iemand gaan versieren nu niet een beetje onderschat?
het is je ook niet echt goed gelukt met dat turkse meisje versieren namelijk...

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-03-2011 01:15:54 ]
pi_93890303
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dan wil ik graag Strawberry spelen. Lijkt me zo'n leuke rol.
Laat mij je uit die droom helpen, het is een zware last zeg ik je.
pi_93890314
quote:

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit een soort van mislukte parodie is.
quote:

Niet?
Iedereen weet inmiddels toch al dat ik niet slaap.....dus might just as well...

Ik moest om deze posts echt lachen _O- Dank daarvoor.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:17:07 #234
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93890328
quote:
OT:

Go! *O*
Ik ben meer voor uithuwelijking. Gewoon zakelijk onderhandelen met pa.
The view from nowhere.
pi_93890337
quote:

[..]

_O-
pi_93890351
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:17 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik ben meer voor uithuwelijking. Gewoon onderhandelen met pa.
Nou mijn pa zit ook op fok, sla je slag! ;)
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:18:37 #237
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93890378
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou mijn pa zit ook op fok, sla je slag! ;)
Nickname?
The view from nowhere.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:20:23 #238
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93890421
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Moeder Theresa had ook een zwaar leven, maar wel veel voldoening.
The view from nowhere.
pi_93890426
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

denk je dat je de moeilijkheid van die iemand gaan versieren nu niet een beetje onderschat?
Probeer je serieus iedereen nu net zo debiel als jij te laten denken? :') Kom op man, nu lijkt het wel heel erg alsof je vindt dat iedereen net zoals jij moet zijn...

BTW van je familie, waarom ga je niet graag met hen om?
pi_93890455
quote:

[..]

Oh burn!

Mylifeisgrey soms vind ik je echt geniaal.
pi_93890474
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:53 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Vandaar je ziekelijke stalkings gedrag. En je lijkt mij ook al te stalken. Tijd voor een psych voor jou.
pi_93890535
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

Probeer je serieus iedereen nu net zo debiel als jij te laten denken? :') Kom op man, nu lijkt het wel heel erg alsof je vindt dat iedereen net zoals jij moet zijn...

Omdat zijn ouders te veel vragen stellen en zich te veel bemoeien met hem, duwt hij ze weg omdat het gevaarlijk is als ze de waarheid zouden weten, in verband met zijn 'imago' en 'trots'.

Ofzo.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:24:54 #243
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93890557
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:20 schreef Godshand het volgende:

[..]

nee hoor, oprechte interesse in iwannagethigh's gedachte.
verder kan ik me niet voorstellen hoe het is om iemand makkelijk te kunnen versieren e.d., dus het is nogal moeilijk om over te gaan komen alsof versieren echt szo makkelijk is.
quote:
diverse redenen
wat redenen staan al hier:
Obsessie

en aardbei heeft het er ook al over gehad "dat ik het contact afhoud" ofzoiets dergelijks. en dat is helemaal waar, en ik wil geen beter contact
pi_93890623
quote:

[..]

Dan niet maar jij hebt geen recht van spreken vind ik. Met je geld geven aan hoeren om sex te hebben en ook stalken doe je zelf, nog erger en zieker.
pi_93890672
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nickname?
Weet ik eerlijk gezegd niet, hij is al bezig met z'n zoveelste kloon. Daardoor moet ik nu een proxy gebruiken om te posten, zwaar irritant. Vandaar dat ik alles niet altijd helemaal goed volg.

En soms 4x dezelfde DM verstuur. :')

Maar ik denk dat hij me zo zou uithuwelijken, als dat betekent dat ik permanent uit huis ga. :')
pi_93890709
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dan niet maar jij hebt geen recht van spreken vind ik. Met je geld geven aan hoeren om sex te hebben en ook stalken doe je zelf, nog erger en zieker.
Daar heb je wel een goed punt.

Stalkbuddies in crime, grouphug!
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:31:14 #247
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93890723
quote:

[..]

oke misschien heb ik je beledigd met dat turks-meisje er weer bij halen. maar serieus denk je echt dat het goed met je gaat komen?

als dat zo is, is dat alleen maar mooi, en zal ik het oprecht knap van je vinden.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:31:30 #248
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_93890726
wat is een DM G's?
pi_93890744
Ik stalk graag, maar ik heb dan ook een aantal jaar als ninja gespeeld in een online videospel. Dan kan je niet anders.
Ron Paul 2012
pi_93890750
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee hoor, oprechte interesse in iwannagethigh's gedachte.
verder kan ik me niet voorstellen hoe het is om iemand makkelijk te kunnen versieren e.d., dus het is nogal moeilijk om over te gaan komen alsof versieren echt szo makkelijk is.

[..]

diverse redenen
Obsessie

en aardbei heeft het er ook al over gehad "dat ik het contact afhoud" ofzoiets dergelijks. en dat is helemaal waar, en ik ook geen beter contact
Ik zie alleen mails van oprecht bezorgde ouders...

Het lijkt me een schat van een man/vrouw je vader/moeder die die mails schreef. Je leest tussen de regels de wanhoop van hen door. Overigens ook een beetje afstandelijk taalgebruik zoals " provisorisch" :')

Ikzelf moet nog steeds vaak lachen om jouw post maar maak mij ook bezorgd, ook al ben ik maar een Fokker die jij niet eens kent (behalve mijn FoBo plaatjes). Het is heel lastig om iets aan jouw situatie te doen, ook omdat je zelf niet wil. Je zou je bijna willen dwingen, maar geen rechter die jou gedwongen psychiatrisch laat opnemen zolang je je huur betaald, je eten eet, je billen afveegt en geen onwettige zaken doet.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:33:02 #251
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93890756
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weet ik eerlijk gezegd niet, hij is al bezig met z'n zoveelste kloon. Daardoor moet ik nu een proxy gebruiken om te posten, zwaar irritant. Vandaar dat ik alles niet altijd helemaal goed volg.

En soms 4x dezelfde DM verstuur. :')

Maar ik denk dat hij me zo zou uithuwelijken, als dat betekent dat ik permanent uit huis ga. :')
Een leuke man dus. Goed mee te dealen. ^)

(Hij gaat je vast nog missen)
The view from nowhere.
pi_93890787
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar heb je wel een goed punt.

Stalkbuddies in crime, grouphug!
Waarom hou je niet gewoon op, zoek een leven ipv altijd stalken stalken blabla we weten het nu wel :)
pi_93890816
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom hou je niet gewoon op, zoek een leven ipv altijd stalken stalken blabla we weten het nu wel :)
Maak een nieuwe kloon ben je van het gezeik af
pi_93890871
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maak een nieuwe kloon ben je van het gezeik af
Ja wie weet ga ik dat wel doen :) Is echt irritant dat mensen altijd zo doen, en het houdt blijkbaar ook niet op, overal waar ik post komt het wel weer door een user naar boven.
pi_93890908
Beste laatversierders, stel je hebt een eerste date met een meisje en zij wil graag een filmpje pakken met je op de bank, welke film ga je dan kijken? *O*

(verkapt ik zoek nog een film om te kijken, nee niet met een dude)
pi_93890938
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Beste laatversierders, stel je hebt een eerste date met een meisje en zij wil graag een filmpje pakken met je op de bank, welke film ga je dan kijken? *O*

norbit
pi_93890966
quote:

Alleen film kijken is nog heel wat anders dan met een dude op de bank.

Vraagstelling verkeerd dus :P

Als je alleen bent en film wil kijken: Sex and the City ofzo? Echt iets voor vrouwen ;)
pi_93890978
Kick-Ass waarschijnlijk.

Als er maar onverwacht een hele emotionele scene in zit die haar ook aan het denken kan zetten.
Ron Paul 2012
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:43:37 #259
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93891024
quote:

"Love actually".
The view from nowhere.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:43:59 #260
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891033
quote:

als man moet je dan een film met haar gaan kijken, die je zelf dan al 100X gezien hebt.
dan kan je het kino gaan uitkiemen op 30 seconden voor een spannende scene ofzoiets, en als ze dan begint te weigeren kan je als excuus gebruiken dat er een leuk stukje is, en opgaan in de film. en zo je waardigheid behouden voordat ze je keihard weigert en dan alles verkloot zou zijn geweest
pi_93891101
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik maak het je ook niet makkelijik :D
pi_93891155
quote:

[..]

Dit noem ik goedkoop scoren. Natuurlijk is het niet echt normaal dat weet iedereen behalve MLiG zelf. Maar om dan zo te reageren :')
pi_93891242
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

als man moet je dan een film met haar gaan kijken, die je zelf dan al 100X gezien hebt.
dan kan je het kino gaan uitkiemen op 30 seconden voor een spannende scene ofzoiets, en als ze dan begint te weigeren kan je als excuus gebruiken dat er een leuk stukje is, en opgaan in de film. en zo je waardigheid behouden voordat ze je keihard weigert en dan alles verkloot zou zijn geweest

:?

kino? wat weigeren?
pi_93891290
Kino uitkiemen. :')

Zijn dat termen uit je PUA handboek? Want ik snap er geen lul van.
Ron Paul 2012
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:55:11 #265
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891301
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

:?

kino? wat weigeren?
je kiest een film, en weet wanneer er een spannend stukje komt.

dan even voordat het spannend wordt maak je een "move" op die meid, verder dan dat je tot voorheen bent gegaan.

als ze er in meegaat -> WIN
als ze er niet in meegaat -> vlak voordat je sociale status naar beneden is, en de macht naar haar is zeg je:"oeh een spannend stukje", en lijkt het net of je zelf ook al de kino gelijktijdig stopte, en behoudt je je sociale status.
pi_93891302
quote:

Ik zal een wat originele film pakken:

Eternal Sunshine of the Spotless Mind heeft alles voor een leuke avond.

Ook Taken (2008) is een leuke. Kijkt heerlijk weg. Echt een aanradertje.
pi_93891322
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:55 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dan even voordat het spannend wordt maak je een "move" op die meid, verder dan dat je tot voorheen bent gegaan.

als ze er niet in meegaat -> vlak voordat je sociale status naar beneden is, en de macht naar haar is zeg je:"oeh een spannend stukje", en lijkt het net of je zelf ook al de kino gelijktijdig stopte, en behoudt je je sociale status.
ik behoud altijd mijn sociale status :)
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:59:23 #268
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891384
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

ik behoud altijd mijn sociale status :)
niet als je te vroeg een move maakt, en de meid je tegenhoudt, en de avond opzich verkloot is.

en daarom is het belangrijk om een film die je al heel goed kent te gaan kijken met een meisje.
pi_93891457
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

niet als je te vroeg een move maakt, en de meid je tegenhoudt, en de avond opzich verkloot is.

en daarom is het belangrijk om een film die je al heel goed kent te gaan kijken met een meisje.
Volgens mij is definitie van sociale status tussen jou en mij verschillend.

Bij mij is sociale status de plaats die je inneemt op de sociale ladder, waar factoren als inkomen, uiterlijk en hoeveelheid vrienden/bekendheid die je hebt gelden.
pi_93891495
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:48 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dit noem ik goedkoop scoren. Natuurlijk is het niet echt normaal dat weet iedereen behalve MLiG zelf. Maar om dan zo te reageren :')
wat zegt hij dan tegen mij
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:05:30 #271
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891497
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

Volgens mij is definitie van sociale status tussen jou en mij verschillend.

Bij mij is sociale status de plaats die je inneemt op de sociale ladder, waar factoren als inkomen, uiterlijk en hoeveelheid vrienden/bekendheid die je hebt gelden.
ja je echte sociale status verandert opzich niet. maar ik heb het over de sociale status die je lijkt te hebben voor die vrouw dan.

als jij tijdens film kijken op een eerste date die vrouw wanhopig gaat aanranden. en zij denkt: niet zo snel, en ze voelt zich ongemakkelijk. lijkt het of je geen hoge sociale status hebt.
want immers met hoge sociale status heb je genoeg vrouwen in je leven, en ga je niet wanhopig haar aanklampen, of haar meer nodig hebben dan zij jou. of wat dan ook.
pi_93891546
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:05 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja je echte sociale status verandert opzich niet. maar ik heb het over de sociale status die je lijkt te hebben voor die vrouw dan.

als jij tijdens film kijken op een eerste date die vrouw wanhopig gaat aanranden. en zij denkt: niet zo snel, en ze voelt zich ongemakkelijk. lijkt het of je geen hoge sociale status hebt.
want immers met hoge sociale status heb je genoeg vrouwen in je leven, en ga je niet wanhopig haar aanklampen, of haar meer nodig hebben dan zij jou. of wat dan ook.
Oh dat noem ik aantrekkingskracht. Tsja als ze je niet moet pech gehad. Ondanks je PUA truken..
pi_93891552
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:42 schreef Supersoep het volgende:
Kick-Ass waarschijnlijk.

Als er maar onverwacht een hele emotionele scene in zit die haar ook aan het denken kan zetten.
Gezien. :)

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

"Love actually".
Ook gezien uiteraard. :)
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:40 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

norbit
Die niet, ik zal morgen eens lezen of het me wat lijkt. *O*
pi_93891575
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je hapte.
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:09:38 #275
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891577
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh dat noem ik aantrekkingskracht. Tsja als ze je niet moet pech gehad. Ondanks je PUA truken..
ja maar met die pua truken heb je voordat ze de afwijzing opzich compleet heeft overgebracht. ben jij al 'toevallig' bezig met die film intensief volgen.

vervolgens is ze even verward ,en is opzich de iod van haar (indicator of disinterest) niet aangekomen. en dan sta je er beter voor dan als je een film had gekeken die je niet 100X eerder had gezien, en het niet had kunnen doen.
pi_93891585
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hapte.
jij hapt altijsd
pi_93891606
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar met die pua truken heb je voordat ze de afwijzing opzich compleet heeft overgebracht. ben jij al 'toevallig' bezig met die film intensief volgen.

vervolgens is ze even verward ,en is opzich de iod van haar (indicator of disinterest) niet aangekomen. en dan sta je er beter voor dan als je een film had gekeken die je niet 100X eerder had gezien, en het niet had kunnen doen.
Oh want je kan geen afwijzing incasseren? Op zich begrijp ik bij jou dat wel, maar een echte man kan dat best hebben natuurlijk..
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:12:04 #278
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891624
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh want je kan geen afwijzing incasseren? Op zich begrijp ik bij jou dat wel, maar een echte man kan dat best hebben natuurlijk..
afwijzingen zijn inderdaad moeilijk, maar doet er hier niet toe.

als zij je eenmaal afwijst, sta je er voor latere moves zwakker voor.
pi_93891632
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

De eerste zinnen snapte ik nog (behalve kino?), maar dat laatste....wat bedoel je in vredesnaam :D
pi_93891645
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

afwijzingen zijn inderdaad moeilijk, maar doet er hier niet toe.

als zij je eenmaal afwijst, sta je er voor latere moves zwakker voor.
Als je er teveel van aantrekt wel ja. Verder niet, de volgende meiden weten echt niet dat je een blauwtje hebt gelopen, tenzij het vriendinnen van haar zijn...
pi_93891651
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

jij hapt altijsd
Klopt... ;(
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:13:36 #282
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891658
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als je er teveel van aantrekt wel ja. Verder niet, de volgende meiden weten echt niet dat je een blauwtje hebt gelopen, tenzij het vriendinnen van haar zijn...
je hebt gelijk.

maar je staat er wel nog beter voor bij de verdere kansen bij haar
pi_93891672
Ok MliG het is weer bijna zaterdag dus ik ben benieuwd of je je PUA materiaal weet toe te passen in het nachtleven aankomende zaterdag.

Ik ga het ook weer proberen maar dan zonder Pua alhoewel het wel best logisch klinkt wat betreft de "shields" ik zal er zeker rekening mee houden.
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:14:57 #284
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891681
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De eerste zinnen snapte ik nog (behalve kino?), maar dat laatste....wat bedoel je in vredesnaam :D
1 stap fout in het versierproces en de avond is verkloot aardbei.
lees wat godshand over " blauwtje incasseren" schrijft.

als je doet wat pua aanraadt. dan weet je dat je "Even te snel ging" op dat moment, zonder er al nog slechter voor te staan met haar, of nog erger een blauwtje te lopen
pi_93891683
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:55 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Ik snap er nogsteeds geen flikker van :D :'( :D
pi_93891711
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

je hebt gelijk.

maar je staat er wel nog beter voor bij de verdere kansen bij haar
Misschien.

Er is wel het eigenaardige fenomeen van vrouwen die niet te makkelijk willen overkomen. Maar dan moet je goed non-verbale communicatie herkennen en weten dat ze stiekem toch geinteresseerd is. Ik ben hier ook niet goed in, en dit soort wijven laat ik toch gewoon droppen. Leren ze de volgende keer normaal te doen, via vrienden hoorde ik dat 1 meisje mij stiekem leuk vond terwijl ze tegen mij zei mij gewoon aardig en nietmeer te vinden.

Ja haar probleem hoor, ik had paar weken later een andere chick die wel normaal kon doen.
pi_93891712
wat mij ovpalt is dat jullie allemaal altijd laat online zijn, als ik die vorige topics doorlees ook.. hebben jullie geen school of werk ofxzo
pi_93891733
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:16 schreef iwannabehigh het volgende:
wat mij ovpalt is dat jullie allemaal altijd laat online zijn, als ik die vorige topics doorlees ook.. hebben jullie geen school of werk ofxzo
Werk met name in de weekenden nu, doordeweeks werkloos...

Dus tijd zat...
pi_93891734
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vrouwen hoeven het ook niet te snappen, anders trappen jullie er niet meer in als hij z'n moves pulled.
Ron Paul 2012
pi_93891743
quote:
Waarom ben jij nog online dan? :D
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:19:53 #291
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891769
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

oke, vanuit het perspectief van de vrouw:
je=een meid
je gaat een filmpje kijken met een jongen die je nog niet eerder heeft betast en gezoend of weet ik het.
scenario 1:
dan gaat die jongen je betasten en weet ik het wat allemaal, en je vind het leuk. dan is het win voor beide, en ben je verder in 'de relatie'

scenario 2:
dan gaat die jongen ineens tegen je aan zitten en wil je gaan zoenen of je strelen of weet ik eht wat, daar ben jij niet van gedient dat gaat te snel. hij merkt het, en schuift met ze staart tussen ze poten(bij wijze van spreken) een stuk van je af.

als de jongen nou ervoor zorgt kan hij ervoor zorgen dat scenario 2 niet gebeurd.

dan begint hij, en merkt dat jij het niet wil. maar ipv dat hij met ze staart tussen ze benen afdruipt, kijkt hij intens naar die film. en dan is het stukje dat hij zielig wegkruipt, en nare gevoelens er niet.
en ook niet voor haar, want een jongen zien stoppen en wegkruipen geeft geen goede indruk.

en dan heeft ze hem opzich niet "echt kunnen afwijzen". en kan de avond nog verder verlopen
pi_93891776
quote:
Ik werk 2 of 3 dagen in de week op het moment. Jaloers omdat ik het me kan veroorloven?
Het is inderdaad al laat dus ga maar snel slapen. :W
pi_93891796
quote:
Studieloos - check
Werk - check

Maar dat werk is meestal na 12en, dus dan kan ik wel uitslapen.
pi_93891822
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Studieloos - check
Werk - check

Maar dat werk is meestal na 12en, dus dan kan ik wel uitslapen.
ik denk ook dat het een goede keus is geweest om even wat rust te nemen en dingen te regelen. Als je door was gegaan met je Studie Psychologie? ( was het toch?) en dan opeens toch stopt dan mag je toch 3 jaar lang niet meer deelnemen ofzo toch?
pi_93891832
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:18 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Vrouwen hoeven het ook niet te snappen, anders trappen jullie er niet meer in als hij z'n moves pulled.
MLiG doet er wel veel moeite voor...ben alleen bang (of opgelucht?) dat het averechts werkt. :P Mocht hij ooit toch een meisje weten te versieren, dan moest ze eens weten wat een oefening en strategie er achter heeft gezeten. :D
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:24:55 #296
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93891855
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

diverse redenen
Obsessie

en aardbei heeft het er ook al over gehad "dat ik het contact afhoud" ofzoiets dergelijks. en dat is helemaal waar, en ik wil geen beter contact
Ze zitten boven op je. Verder zijn ze ok.

Je bent dus heel gesloten. Ga er eens vanuit de mensen aardig zijn. Het idee dat je hebt over het krijgen van een relatie is dwaas. Als een aardig meisje naar jouw kijkt, zit ze niet te wachten om gehosselt te worden. Maar als je leert te ontspannen, dan verdwijnen al je problemen. Die krampachtige houding van je ouders die heb je zelf ook. Bekijk het een luchtig.

The view from nowhere.
pi_93891860
quote:

[..]

waarom zou het niet mogen?
OT: psycholoog? Ik denk dat het zou helpen, en zo niet: schaadt het niet dan baat het niet
(als is dat wel een beetje de grootste cliché die je over dit soort dingen uit de kast kan trekken :'))
Finally, someone let me out of my cage
pi_93891889
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oke, vanuit het perspectief van de vrouw:
je=een meid
je gaat een filmpje kijken met een jongen die je nog niet eerder heeft betast en gezoend of weet ik het.
scenario 1:
dan gaat die jongen je betasten en weet ik het wat allemaal, en je vind het leuk. dan is het win voor beide, en ben je verder in 'de relatie'

scenario 2:
dan gaat die jongen ineens tegen je aan zitten en wil je gaan zoenen of je strelen of weet ik eht wat, daar ben jij niet van gedient dat gaat te snel. hij merkt het, en schuift met ze staart tussen ze poten(bij wijze van spreken) een stuk van je af.

als de jongen nou ervoor zorgt kan hij ervoor zorgen dat scenario 2 niet gebeurd.

dan begint hij, en merkt dat jij het niet wil. maar ipv dat hij met ze staart tussen ze benen afdruipt, kijkt hij intens naar die film. en dan is het stukje dat hij zielig wegkruipt, en nare gevoelens er niet.
en ook niet voor haar, want een jongen zien stoppen en wegkruipen geeft geen goede indruk.

en dan heeft ze hem opzich niet "echt kunnen afwijzen". en kan de avond nog verder verlopen
Een fout in die redenatie, waarom zou ik een film kijken met een jongen die ik niet leuk vind en dus zou afwijzen als hij zoiets zou proberen? Ik neem ten minste aan dat van tevoren duidelijk is gemaakt dat het een date is en geen vriendschappelijk iets.
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:27:27 #299
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891898
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:24 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ze zitten boven op je. Verder zijn ze ok.

Je bent dus heel gesloten. Ga er eens vanuit de mensen aardig zijn. Het idee dat je hebt over het krijgen van een relatie is dwaas. Als een aardig meisje naar jouw kijkt, zit ze niet te wachten om gehosselt te worden. Maar als je leert te ontspannen, dan verdwijnen al je problemen. Die krampachtige houding van je ouders die heb je zelf ook. Bekijk het een luchtig.

ik hoef geen hosseladvies. ik ben theoretisch nu eventjes beter onderlegt dan jullie. zogoed als maar kan met nog 0 irl oefening.

en lol brigitte kaandorp :D
ik ben meer van deze:
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:28:03 #300
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891909
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een fout in die redenatie, waarom zou ik een film kijken met een jongen die ik niet leuk vind en dus zou afwijzen als hij zoiets zou proberen? Ik neem ten minste aan dat van tevoren duidelijk is gemaakt dat het een date is en geen vriendschappelijk iets.
dus als hij ze handen in je bh stopt? dan vind je dat oke?

en als hij al je kleren uittrekt en hij met je begint te copuleren?

en als hij de s&m spullen tevoorschijn haalt?

waar ligt je grens dan?
nou bij die grens kan je als man dan de pua-film-truuk toepassen
pi_93891939
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:24 schreef richard_prf het volgende:
Jullie hebben een vrij grote hekel aan mij dat is wel duidelijk
Wat? :')
En hoeren zijn er ook in nederland ;)
Finally, someone let me out of my cage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: