Ik denk dat het er niet van is gekomen omdat ik te lelijk ben. Waarschijnlijk kwam ze vast wel langs met een open mind maar had ze na het zien van mij zoiets van: ''gatver waarom heb ik dit gedaan'' en nu weet ik even niet meer wat te doen.quote:
Wordt gezegd jaquote:
Waarom is het meisje niet haalbaar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
Nou ik ben er uit ik ben weer verliefd. Zo verschrikkelijk irritant vooral omdat ik weer eens verliefd word op een meisje dat ik niet kan krijgen. Waarom kan ik nooit verliefd worden op een gemiddeld en haalbaar meisje?
Deze gozert fixt het toch maar even, je hebt haar gewoon na 30 minuten praten genakt!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En ik heb toch haar voelsprieten aangeraakt zonder een klap in mijn gezicht te krijgen.
Uiteraard was dat een sarcastische uitlating.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:41 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Deze gozert fixt het toch maar even, je hebt haar gewoon na 30 minuten praten genakt!
Das zeker niet slecht!
Inderdaad, als zelfs de cash-truc niet werkt ligt het aan je looks.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk dat het er niet van is gekomen omdat ik te lelijk ben. Waarschijnlijk kwam ze vast wel langs met een open mind maar had ze na het zien van mij zoiets van: ''gatver waarom heb ik dit gedaan'' en nu weet ik even niet meer wat te doen.
Ik had me hier nog zo op voorbereid, online uren gelezen over PUA enzo en zo'n self-help guide gedownload voor 20 dollar van ene T. Craig die expert is op dit vlak. Maar het hielp allemaal niet.
Ik had ook bijvoorbeeld m'n portemonnee op tafel liggen, open en bloot met wat briefjes van 50 die eruit staken zodat ze kon zien dat ik geld had.
Ze is bloedmooi.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom is het meisje niet haalbaar?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ben toch van mening dat als je ze uiterlijk waardeert dat de rest een beetje vanzelf gaat als je niet als een complete idioot overkomt.
Mijn succesje van afgelopen zaterdag was mijn eerste keer ooit en ik stond daar toch ook meteen 30 minuten mee te praten? Uiteraard is er niet meer gebeurd omdat ik natuurlijk zelfs als ik alcohol op heb dat ik nog steeds het gevoel heb dat ze niks van mij willen weten.
En ik heb toch haar voelsprieten aangeraakt zonder een klap in mijn gezicht te krijgen.
Ja en?quote:
Tja een goede stap ligt aan de context.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Uiteraard was dat een sarcastische uitlating.
Maar inderdaad het is een goede stap
Ik ben maar een gemiddelde jongen zij kan veel en veel beter krijgen.quote:
Waarom ben je een gemiddelde jongen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben maar een gemiddelde jongen zij kan veel en veel beter krijgen.
spellingscheck aanzetten, dan gaat het al een stukkie eenvoudigerquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:46 schreef reetveter het volgende:
Ik ben 20 en he tnu al verleerd. wat nu
ik heb voor mezelf ook een innergame trukje gevonden, wat me uitstraling miljoen keer verbeterd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:28 schreef Godshand het volgende:
*knip*
Na die zoen was ik helemaal blij en met die uitstraling zoende ik nog een paar meiden weer terug in Nederland. De Kroatische kreeg ik meteen bij terugkomst een brief van, maar ik schreef terug geen verder contact te willen. Liever iemand in NL dacht ik toen al.
Door die Kroatische werd ik nog zelfverzekerder en daarom kon ik weer wat meer met meiden rommelen.
Ben zeker niet knap maar ook niet verschrikkelijk lelijk. Dan ben je dus gemiddeld.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom ben je een gemiddelde jongen?
Nee ik bedoel goede stap omdat het de eerste keer ooit was dat ik met een meisje praatte tijdens uitgaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:43 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Tja een goede stap ligt aan de context.
Stond je met haar alleen? Werd er gelachen? Wat was haar lichaamstaal?
Heb je haar gekust bij afscheid? Heb je haar nummer?
Ja en? Zit je nog op school? Het stikt van de mooie meisjes op school.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben zeker niet knap maar ook niet verschrikkelijk lelijk. Dan ben je dus gemiddeld.
waarom zouden ze me dan wel willen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:47 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
spellingscheck aanzetten, dan gaat het al een stukkie eenvoudiger
Ja ik zit op school, maar wel een technische dus zoveel lekkere wijven zijn er niet. Daarnaast is ze niet zo,n domme doos als dat soort types die jij beschrijft.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja en? Zit je nog op school? Het stikt van de mooie meisjes op school.
Eigenlijk zijn die ook vrij gemiddeld, gewoon lekker 16, lang blond haar, brommertje en een jongen uit de snackbar die om de minuut godverdomme zegt.
Dit soort meiden heb je er wel 10 in elk dorp van (inclusief de bijbehorende vloekende jongen).
volgens boekjes moet je als ze nu onbereikbaar is, haar via haar vrienden bereiken.(dat betekent niet de vriendinnen van haar gaan versieren, maar gewoon vrienden of andere omgang iets worden van haar en haar vrienden).quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik zit op school, maar wel een technische dus zoveel lekkere wijven zijn er niet. Daarnaast is ze niet zo,n domme doos als dat soort types die jij beschrijft.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:04 schreef Godshand het volgende:
Misschien moeten we een blog voor deze gasten openen.
Kunnen we wekelijks horen over Richards zelfbeeld, de geleerde hosseltruuks van mylifeisgrey, de stalkavonturen van iwannabehigh en het getwijfel van benzin.
Al die mogelijkheden staan me niet echt aan. Ik vind het zelf enorm frustrerend dat ik maar geen vriendin kan krijgen. En sowieso bevalt mijn leven zoals het nu is me niet echt. Ik zou graag het gevoel willen hebben dat ik mijn leven fantastisch doorbreng en alles leuk was, maar voorlopig lijkt mijn leven daar nog niet echt op.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef hasjman het volgende:
[..]
Achja, blijf gewoon maar in dat sprookje geloven. Misschien is het wel beter voor jullie.
Het is gewoon jammer dat je je leven op deze manier leeft. Er is zoveel te doen. Je hebt duizenden mogelijkheden maar je blijft liever verbitterd omdat je geen vriendin kan krijgen.
Heequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij zit er toch al heel dichtbij? Jij komt de deur uit, jij spreekt vrouwen? Mylifeisgrey/benzin die kan over spreken met vrouwen alleen maar dromen, die zijn al blij als ze een PM van strawberry of formerjellybean krijgen...
Onbereikbaar is ze niet want ze is gewoon heel lief en iedereen kan een praatje met haar maken. Ik ben wel eens naast haar gaan zitten en een praatje gemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgens boekjes moet je als ze nu onbereikbaar is, haar via haar vrienden bereiken.(dat betekent niet de vriendinnen van haar gaan versieren, maar gewoon vrienden of andere omgang iets wor
den van hun en haar).
Volgens de boekjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgens boekjes moet je als ze nu onbereikbaar is, haar via haar vrienden bereiken.(dat betekent niet de vriendinnen van haar gaan versieren, maar gewoon vrienden of andere omgang iets worden van haar en haar vrienden).
iedereen kan een praatje met haar maken dus, en ook opzich zou zij 'iedereen kunnen krijgen' is een beetje haar gedachten omdat ze heel mooi is zeg je.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Onbereikbaar is ze niet want ze is gewoon heel lief en iedereen kan een praatje met haar maken. Ik ben wel eens naast haar gezeten en een praatje gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |