abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93886457
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Rukken.
Ik denk dat het er niet van is gekomen omdat ik te lelijk ben. Waarschijnlijk kwam ze vast wel langs met een open mind maar had ze na het zien van mij zoiets van: ''gatver waarom heb ik dit gedaan'' en nu weet ik even niet meer wat te doen.

Ik had me hier nog zo op voorbereid, online uren gelezen over PUA enzo en zo'n self-help guide gedownload voor 20 dollar van ene T. Craig die expert is op dit vlak. Maar het hielp allemaal niet.

Ik had ook bijvoorbeeld m'n portemonnee op tafel liggen, open en bloot met wat briefjes van 50 die eruit staken zodat ze kon zien dat ik geld had.
Ron Paul 2012
pi_93886471
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:36 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ben jij in real ook zo droog? _O-
Wordt gezegd ja :Y
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93886495
quote:
13s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
Nou ik ben er uit ik ben weer verliefd. Zo verschrikkelijk irritant vooral omdat ik weer eens verliefd word op een meisje dat ik niet kan krijgen. Waarom kan ik nooit verliefd worden op een gemiddeld en haalbaar meisje?
Waarom is het meisje niet haalbaar?
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:41:26 #179
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_93886616
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En ik heb toch haar voelsprieten aangeraakt zonder een klap in mijn gezicht te krijgen.
Deze gozert fixt het toch maar even, je hebt haar gewoon na 30 minuten praten genakt!
Das zeker niet slecht!
pi_93886659
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:41 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Deze gozert fixt het toch maar even, je hebt haar gewoon na 30 minuten praten genakt!
Das zeker niet slecht!
Uiteraard was dat een sarcastische uitlating.

Maar inderdaad het is een goede stap :D
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:42:32 #181
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_93886665
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:37 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik denk dat het er niet van is gekomen omdat ik te lelijk ben. Waarschijnlijk kwam ze vast wel langs met een open mind maar had ze na het zien van mij zoiets van: ''gatver waarom heb ik dit gedaan'' en nu weet ik even niet meer wat te doen.

Ik had me hier nog zo op voorbereid, online uren gelezen over PUA enzo en zo'n self-help guide gedownload voor 20 dollar van ene T. Craig die expert is op dit vlak. Maar het hielp allemaal niet.

Ik had ook bijvoorbeeld m'n portemonnee op tafel liggen, open en bloot met wat briefjes van 50 die eruit staken zodat ze kon zien dat ik geld had.
Inderdaad, als zelfs de cash-truc niet werkt ligt het aan je looks.
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:42:52 #182
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93886682
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 23:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom is het meisje niet haalbaar?
Ze is bloedmooi.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_93886691
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ben toch van mening dat als je ze uiterlijk waardeert dat de rest een beetje vanzelf gaat als je niet als een complete idioot overkomt.
Mijn succesje van afgelopen zaterdag was mijn eerste keer ooit en ik stond daar toch ook meteen 30 minuten mee te praten? Uiteraard is er niet meer gebeurd omdat ik natuurlijk zelfs als ik alcohol op heb dat ik nog steeds het gevoel heb dat ze niks van mij willen weten.

En ik heb toch haar voelsprieten aangeraakt zonder een klap in mijn gezicht te krijgen.
:D

Je moet van dat gevoel af dat ze niks van je willen weten.

Natuurlijk willen ze wat van je weten anders praten ze niet met je. Probeer vrouwen niet met aandacht meteen te overladen, dan voelen ze zich nu al geclaimd. Die 30 minuten waren prima, ga daarna weer ff met je vrienden lullen en kom dan later even terug met gewoon " Heb je het nog steeds naar je zin?" oid.

Als ze echt geinteresseerd is, in de zin dat ze wellicht wat meer met je zouden willen hebben worden meisjes ook verlegen. Niet goed weten wat te zeggen, overdreven veel lachen (soms vind ik dat wel vervelend die gewoonte, dan zeg je bijvoorbeeld "Lekker biertje he?" Zij: " Ja, hihihihihi wat ben je droog!" Ik: :? ), meer hun ogen neerslaan of aan hun haren frummelen (ja dat heb ik uit zo'n boekje maar klopt vaak (niet altijd) wel).
pi_93886729
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze is bloedmooi.
Ja en?
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:43:49 #185
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_93886731
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:42 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Uiteraard was dat een sarcastische uitlating.

Maar inderdaad het is een goede stap :D
Tja een goede stap ligt aan de context.
Stond je met haar alleen? Werd er gelachen? Wat was haar lichaamstaal?
Heb je haar gekust bij afscheid? Heb je haar nummer?
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:45:36 #186
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93886824
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 23:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja en?
Ik ben maar een gemiddelde jongen zij kan veel en veel beter krijgen.
C'est la vie
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:46:17 #187
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_93886856
Ik ben 20 en he tnu al verleerd. wat nu
I never workout
pi_93886885
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben maar een gemiddelde jongen zij kan veel en veel beter krijgen.
Waarom ben je een gemiddelde jongen?
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:47:04 #189
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_93886890
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:46 schreef reetveter het volgende:
Ik ben 20 en he tnu al verleerd. wat nu
spellingscheck aanzetten, dan gaat het al een stukkie eenvoudiger
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:48:58 #190
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93886961
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:28 schreef Godshand het volgende:

*knip*
Na die zoen was ik helemaal blij en met die uitstraling zoende ik nog een paar meiden weer terug in Nederland. De Kroatische kreeg ik meteen bij terugkomst een brief van, maar ik schreef terug geen verder contact te willen. Liever iemand in NL dacht ik toen al.

Door die Kroatische werd ik nog zelfverzekerder en daarom kon ik weer wat meer met meiden rommelen.
ik heb voor mezelf ook een innergame trukje gevonden, wat me uitstraling miljoen keer verbeterd.

op het moment dat ik wegging bij 8kmeisje, voelde ik me heel erg gelukkig. als ik dat moment terughaal hoe ik toen was, is me uitstraling al vele malen beter.

ik heb het eerder deze avond getest buiten, omdat ik iets uit de auto moest pakken. toen kwam ik een jongen tegen, en ik merkte wat op, en ik was gewoon alfa-male tussen ons 2en, en die jongen reageerde als een 'onzekere kneus' opzich vergeleken met mij.
als ik in eerste indruk beter kan lijken dan een informaticastudent(was het waarschijnlijk). betekent het dat ik op dat moment niet meer zo erg ben als dat ik altijd was..
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:49:13 #191
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93886975
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 23:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom ben je een gemiddelde jongen?
Ben zeker niet knap maar ook niet verschrikkelijk lelijk. Dan ben je dus gemiddeld.
C'est la vie
pi_93886976
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:43 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Tja een goede stap ligt aan de context.
Stond je met haar alleen? Werd er gelachen? Wat was haar lichaamstaal?
Heb je haar gekust bij afscheid? Heb je haar nummer?
Nee ik bedoel goede stap omdat het de eerste keer ooit was dat ik met een meisje praatte tijdens uitgaan.

Ik stond met haar alleen inderdaad. Ze lachte niet echt volgens mij. Nee ik heb haar niet gekust en ik heb haar nummer niet gekregen.

Iemand anders bood haar een drankje aan tijdens ons gesprek wat ze accepteerde en ongeveer een half minuutje met hem in gesprek ging daarna liep ze weer terug naar mij toe.

Ze vroeg hoe oud ik was en of ik nog studeerde en verder zei ze nog dat ze 20 was en in Leuven studeerde en dat het gesprek toen best wel op gang kwam omdat ik zelf ook vaak in Leuven kom en ik dus over herkennigspunten begon enzo en deed alsof ik overal kwam.

Ik weet dat ze alleen was en dat ze in de buurt stond van mij in een hoek en dat haar vriendinnen buiten waren.

Maar volgens mijn vriend is de benadering op deze manier gegaan:

7-3-2011 19:04:22 Richard @ Breda Melvin Weet jij nog hoe ik in contact kwam met die chick?
7-3-2011 19:04:29 Richard @ Breda Melvin Liep ik naar haar toe ofzo?
7-3-2011 19:04:32 Richard @ Breda Melvin Want ik weet het niet meer

7-3-2011 19:04:42 @ Breda Melvin Richard nee kwam een beetje van allebei de kanten
7-3-2011 19:05:10 @ Breda Melvin Richard jullie kropen naar elkaar toe en jij lachde naar haar en toen begonnen jullie te praten ofzo
pi_93887071
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Ben zeker niet knap maar ook niet verschrikkelijk lelijk. Dan ben je dus gemiddeld.
Ja en? Zit je nog op school? Het stikt van de mooie meisjes op school.
Eigenlijk zijn die ook vrij gemiddeld, gewoon lekker 16, lang blond haar, brommertje en een jongen uit de snackbar die om de minuut godverdomme zegt.

Dit soort meiden heb je er wel 10 in elk dorp van (inclusief de bijbehorende vloekende jongen).
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:57:55 #194
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_93887365
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:47 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

spellingscheck aanzetten, dan gaat het al een stukkie eenvoudiger
waarom zouden ze me dan wel willen?
I never workout
  woensdag 9 maart 2011 @ 23:58:00 #195
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93887368
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 23:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja en? Zit je nog op school? Het stikt van de mooie meisjes op school.
Eigenlijk zijn die ook vrij gemiddeld, gewoon lekker 16, lang blond haar, brommertje en een jongen uit de snackbar die om de minuut godverdomme zegt.

Dit soort meiden heb je er wel 10 in elk dorp van (inclusief de bijbehorende vloekende jongen).
Ja ik zit op school, maar wel een technische dus zoveel lekkere wijven zijn er niet. Daarnaast is ze niet zo,n domme doos als dat soort types die jij beschrijft.
C'est la vie
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:01:24 #196
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93887540
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja ik zit op school, maar wel een technische dus zoveel lekkere wijven zijn er niet. Daarnaast is ze niet zo,n domme doos als dat soort types die jij beschrijft.
volgens boekjes moet je als ze nu onbereikbaar is, haar via haar vrienden bereiken.(dat betekent niet de vriendinnen van haar gaan versieren, maar gewoon vrienden of andere omgang iets worden van haar en haar vrienden).
pi_93887728
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:04 schreef Godshand het volgende:
Misschien moeten we een blog voor deze gasten openen.

Kunnen we wekelijks horen over Richards zelfbeeld, de geleerde hosseltruuks van mylifeisgrey, de stalkavonturen van iwannabehigh en het getwijfel van benzin.
-O-
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef hasjman het volgende:

[..]

Achja, blijf gewoon maar in dat sprookje geloven. Misschien is het wel beter voor jullie.

Het is gewoon jammer dat je je leven op deze manier leeft. Er is zoveel te doen. Je hebt duizenden mogelijkheden maar je blijft liever verbitterd omdat je geen vriendin kan krijgen.
Al die mogelijkheden staan me niet echt aan. Ik vind het zelf enorm frustrerend dat ik maar geen vriendin kan krijgen. En sowieso bevalt mijn leven zoals het nu is me niet echt. Ik zou graag het gevoel willen hebben dat ik mijn leven fantastisch doorbreng en alles leuk was, maar voorlopig lijkt mijn leven daar nog niet echt op.

Die vrienden lijkt, zeker als ik een dagje niet lekker in mijn vel zit, zo'n mooie oplossing. En als ik in dat sprookje niet meer mag geloven, wat heb ik dan nog over om in te geloven?

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij zit er toch al heel dichtbij? Jij komt de deur uit, jij spreekt vrouwen? Mylifeisgrey/benzin die kan over spreken met vrouwen alleen maar dromen, die zijn al blij als ze een PM van strawberry of formerjellybean krijgen...
Hee -O- Maar kan niet ontkennen dat ik van een lieve PM of een lief mailtje van een meisje al weken blij ben ja. (Maar strawberry heeft me nog nooit iets gestuurd :'( )

Maar serieus: Ik zou er een hoop voor over hebben om een dagje niet bang en nerveus te zijn en dan gewoon met meisjes te kunnen praten :) Wat dat betreft is richard inderdaad goed bezig denk ik ^O^
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:04:43 #198
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93887730
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

volgens boekjes moet je als ze nu onbereikbaar is, haar via haar vrienden bereiken.(dat betekent niet de vriendinnen van haar gaan versieren, maar gewoon vrienden of andere omgang iets wor
den van hun en haar).
Onbereikbaar is ze niet want ze is gewoon heel lief en iedereen kan een praatje met haar maken. Ik ben wel eens naast haar gaan zitten en een praatje gemaakt.
C'est la vie
pi_93887917
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

volgens boekjes moet je als ze nu onbereikbaar is, haar via haar vrienden bereiken.(dat betekent niet de vriendinnen van haar gaan versieren, maar gewoon vrienden of andere omgang iets worden van haar en haar vrienden).
Volgens de boekjes :')

Anyway, vrienden benaderen kan maar is een beetje stalkerige tactiek.

Het gaat niet alleen om looks, ik bedoel laatst een pracht van een vrouw in de AH gespot, die een kleinere, sjagrijnige, dikke gast als vriend had, die op elke zin die ze zei " Grmbl" zei, maar haar wel weer zoende. Maar goed, hij zal vast iets hebben.

Zo ook jij. Ik bedoel een lekker uiterlijk is 1, en met een gemiddeld uiterlijk zijn de meeste vrouwen wel tevreden (veel vrouwen vinden uiterst knappe mannen weer bedreigend want dan zijn ze bang voor concurrentie). Je hebt vast meer te bieden. Interessante hobbies, misschien ben je lid van een politieke partij? Misschien heb je goede humor? Anyway.

Wat te doen? Niet geschoten is altijd mis. Deel je lessen met haar? Ga dan eens naast haar zitten. Of samen prakticum doen. Gewoon lekker ouwehoeren over school en als dat lekker loopt drankje aanbieden/ meeslepen naar de film whatever.

Ja heb je, nee kan je krijgen,

Succes!
  donderdag 10 maart 2011 @ 00:09:27 #200
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93887990
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 00:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Onbereikbaar is ze niet want ze is gewoon heel lief en iedereen kan een praatje met haar maken. Ik ben wel eens naast haar gezeten en een praatje gemaakt.
iedereen kan een praatje met haar maken dus, en ook opzich zou zij 'iedereen kunnen krijgen' is een beetje haar gedachten omdat ze heel mooi is zeg je.

dan moet je ook lijken alsof jij ook elk meisje zou kunnen krijgen maar toch voor haar kiest
meer dhv dat je haar waard bent.
iets meer destructie van haar zelfvertrouwen(klinkt gemeen, maar lees als voorbeeld over de mystery photo routine).

en zogauw ze "opent" wat geen shittest is, is de weg vrij netals elk gemakkelijk meisje

edit: een filmvoorbeeld is bijvoorbeeld de echte liefde in de film spread. je moet opzich gelijkwaardig aan elkaar lijken voordat je kans maakt. bij haar is dat moeilijker

-find (heb je gedaan)
-approach
-attract (gelijkwaardig aan elkaar lijken)
-qualify (gelijkwaardig aan elkaar lijken, en haar zelfvertrouwen ook misschien wat omlaag halen en lol met elkaar hebben zoals gelijkwaardige doet)
dan "opent" ze opzich
-seduce
-voortplanten

edit: met gelijkwaardig bedoel ik een gelijke sociale status zoals op pag 174 mystery method(geschreven trouwens juist om hb10's te krijgen)

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 10-03-2011 00:35:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')