Dus: de dames met uitgaan moeten hem even op de feiten wijzen. Dan komt hij lekker los.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, omdat iemand hem even op de feiten wijst. Kan hij niet tegen..
Is dat een vrijbrief?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
OT:
Stel je zou mij moeten versieren, hoe zou je dat dan doen?
Go!
Uhh...nee klopt, sinds wanneer is Richard normaal dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Doe niet zo naief, dit is toch niet te filmen. Een normaal persoon verkondigt niet online dat hij zelfmoord wilt plegen.
Gastquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:40 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Jij moet ook ophoeren. Beetje in dit topic proberen labiele wijven te versieren.
Ik begin met " Hallo!"quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
OT:
Go!
Ook wel ja, ik ben eerlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh is al eerder gebeurd hoor, heeft hem toen geen ban opgeleverd.
Oh wat vind jij het toch lekker iemand anders te stangen, of niet?
WTF!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:40 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Jij moet ook ophoeren. Beetje in dit topic proberen labiele wijven te versieren.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:40 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Hangt van haar reactie afquote:
Hahahahahaha dan ben ik toch een stalker. Ik denk dat jij best een onzeker en naief meisje bent als ik al deze reeksen zo zie.. daarom pas je ook goed bij Richard.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat iwannabehigh deze reeks wil verneuken omdat hij het niet kan hebben dat ik zijn topic destijds verpest had door mensen eraan te herinneren dat hij een stalker is.
I beg to differ, want dat is met deze reeks wel gebeurd.quote:Aandachttrekkerij. Geen enkele user MAG 11 topics over zichzelf gaan vol lullen met alleen maar medelijden en keer op keer hetzelfde.
hier ben je onversierbaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
OT:
Go!
Dat is vaak wel de effectiefstequote:
Richard heeft 'n dame nodig die thuis de broek aan heeft. Zo eentje die hem met een zweepje een pak rammel geeft als hij niet hard genoeg pompt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahahahahaha dan ben ik toch een stalker. Ik denk dat jij best een onzeker en naief meisje bent als ik al deze reeksen zo zie.. daarom pas je ook goed bij Richard.
De ironie....een stalker die mij onzeker en naief noemt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahahahahaha dan ben ik toch een stalker. Ik denk dat jij best een onzeker en naief meisje bent als ik al deze reeksen zo zie.. daarom pas je ook goed bij Richard.
Ik hoop dat dit een soort van mislukte parodie is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hier ben je onversierbaarik heb geen boeken over internetversieren gelezen.
maar in het cafe, zou ik precies met goede innergame op je afkomen (pickup 101)
een opener gebruiken(geen cheesy moet je aan denken, maar iets goeds) een ftc
dan genoeg body rocking, of misschieen wat later terugkomen en laten denken dat ik je niet aan het versieren ben.
social hoop zien te krijgen
even alleen met jou of wat mensen gaan zitten, aan elkaar voorstellen (ook lichaamscontact met goed gevoel op goede momenten belonen)
bezig houden met dingetjes....(googeltrukjes, verhalen)
interesse tonen in haar
belonen
desintersse tonen
(eigenlijk wat richard post over interesse tonen, en humor hebben, en afentoe een complimentje maken alleen dan in goede verhoudingen en goede volgorde elke keer
je gevoel van tijd fucked up maken door je mee te nemen langs wat plekken.
en dan weet ik nog niet, want ben nog niet echt bezig geweest met de seduction en foreplay fase
Volgens mij vind jij het stiekem wel lekker om gestalkt te worden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De ironie....een stalker die mij onzeker en naief noemt.
Dit is toch wel anders. Zelfmoord, hele tijd hetzelfde zeggen, aandacht zoeken, zielig doen, zelfmedelijden hebben, agressief reageren als mensen het niet met je eens zijn. Ik vind het anders.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I beg to differ, want dat is met deze reeks wel gebeurd.
En denk je dat modjes hier nooit hebben gelezen? Ik zou ook niet weten waarom niet. Tinoz, onze huis-schizo opent ook keer op keer topics over zichzelf en die blijven altijd open. Niemand die daar een probleem mee heeft.
Hahaha misschien heeft ze ook wel een dominante kantquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:45 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Richard heeft 'n dame nodig die thuis de broek aan heeft. Zo eentje die hem met een zweepje een pak rammel geeft als hij niet hard genoeg pompt.
Nou Strawberry, hier je kans om 8k rijker te worden..quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hier ben je onversierbaarik heb geen boeken over internetversieren gelezen.
maar in het cafe, zou ik precies met goede innergame op je afkomen (pickup 101)
een opener gebruiken(geen cheesy moet je aan denken, maar iets goeds) een ftc
dan genoeg body rocking, of misschieen wat later terugkomen en laten denken dat ik je niet aan het versieren ben.
social hoop zien te krijgen
even alleen met jou of wat mensen gaan zitten, aan elkaar voorstellen (ook lichaamscontact met goed gevoel op goede momenten belonen)
bezig houden met dingetjes....(googeltrukjes, verhalen)
interesse tonen in haar
belonen
desintersse tonen
(eigenlijk wat richard post over interesse tonen, en humor hebben, en afentoe een complimentje maken alleen dan in goede verhoudingen en goede volgorde elke keer
je gevoel van tijd fucked up maken door je mee te nemen langs wat plekken.
en eigenlijk alles hierboven, weet ik nog veel meer 100den details die in de gaten gehouden moeten worden. voornamelijk ook de shittests, en subcom hebben alsof je weet waar je mee bezig bent. iets hogere energie hebben dat je bij me wilt blijven(en mij dus zal volgen).
dat was ook een vraag van mij een jaar terug
"moet je om een meisje heen blijven hangen ofzoiets?" vroeg ik op fok, het antwoord is dus "nee, je moet zorgen dat ze om jou heen blijft hangen"
en dan weet ik nog niet, want ben nog niet echt bezig geweest met de seduction en foreplay fase
Mocht de reeks niet meer lopen, dan maken we wel weer een nieuwe aan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Halcon bedankt voor je posts.
Richard sterkte.
Moddergooien was wel weer genoeg zo. Ik zie wel of de reeks morgen nog loopt.
Er is maar 1 die echt ''modder gooit'' hier..quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Halcon bedankt voor je posts.
Richard sterkte.
Moddergooien was wel weer genoeg zo. Ik zie wel of de reeks morgen nog loopt.
Er zijn al meerdere geweest die het zeiden, ze willen niet luisterenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:51 schreef Godshand het volgende:
Ik geef 1 ding iwannabehigh gelijk dat de reeks way offtopic geworden is.
Het topic zou moeten heten: huil hier dat je geen vriendin hebt, en er ook niets aan wil/kan doen...
Fout:quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:51 schreef Godshand het volgende:
Ik geef 1 ding iwannabehigh gelijk dat de reeks way offtopic geworden is.
Het topic zou moeten heten: huil hier dat je geen vriendin hebt, en er ook niets aan wil/kan doen...
die pseudo-psychologe is er ook later pas bij gekomen..quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:52 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Fout:
"Het topic waar gasten die IRL al niet kunnen versieren op internet 'n pseudo-psychologe proberen te hosselen"
En we zitten nu pas in deel 11quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
die pseudo-psychologe is er ook later pas bij gekomen..
na deel 2 begon het geweeklaag al..
nee want ik denk dat gierigheid hier in nederland een dhv is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou Strawberry, hier je kans om 8k rijker te worden..
Ik zou hem niet laten liggen
richard heeft de boekjes niet zo goed gelezen denk ik. en hij gelooft er niet zo erg inquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef PfenisBaron het volgende:
Godver, alweer 4 pagina's bagger verder.
Het wordt de hoogste tijd dat richard die zelfzuchtige aandachtsgeile kutpraatjes eens stopt en gaat leren hoe normaal sociaal verkeer werkt. Gaat niet om je uiterlijk knul, maar om je innerlijk. En dat is verdomme veel moeilijker te veranderen en daarom kies je de makkelijke weg van een mislukt uiterlijk.
Complete faalhaas zonder doorzettingsvermogen, dat ben je. Een boekje lezen en verwachten dat je dan direct na 1 keer uitgaan vrouwen kunt versieren.. hoe haal je het in je hoofd
Jij kunt beter wat minder in de boekjes lezen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
richard heeft de boekjes niet zo goed gelezen denk ik. en hij gelooft er niet zo erg in
ik wel, maar heb nog niet zoveel ervan in de prakijk geprobeerd.
Hahahaha en als ik dit zeg word ik compleet uitgescholden gewoon.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef PfenisBaron het volgende:
Het wordt de hoogste tijd dat richard die zelfzuchtige aandachtsgeile kutpraatjes eens stopt en gaat leren hoe normaal sociaal verkeer werkt. Gaat niet om je uiterlijk knul, maar om je innerlijk. En dat is verdomme veel moeilijker te veranderen en daarom kies je de makkelijke weg van een mislukt uiterlijk.
Complete faalhaas zonder doorzettingsvermogen, dat ben je. Een boekje lezen en verwachten dat je dan direct na 1 keer uitgaan vrouwen kunt versieren.. hoe haal je het in je hoofd
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:00 schreef The_Sperminator het volgende:
Het zou me niets verbazen als we in deel 83 te lezen krijgen dat Richard eigenlijk al 23 jaar homofiel is.
Haal mijn naam maar weg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:04 schreef Godshand het volgende:
Misschien moeten we een blog voor deze gasten openen.
Kunnen we wekelijks horen over Richards zelfbeeld, de geleerde hosseltruuks van mylifeisgrey, de stalkavonturen van iwannabehigh en het getwijfel van benzin.
Plus de goedbedoelde adviezen van juffrouw Strawberry en het begripvolle geknik van mamma formerjellybean.
Niet?
zonder versierkennis en wel een heel goed innerlijk heb je alsnog 0 game zoals richard heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef PfenisBaron het volgende:
*knip* Gaat niet om je uiterlijk knul, maar om je innerlijk.*knip*
Ja dag, jij hoort er net zo hard bijquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Haal mijn naam maar weg.
Je bent wel goed op de hoogte van alle users
voortplanting drijft alle organismen, dus ook mensen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef hasjman het volgende:
nogmaals, waarom moet je leven in het teken staan van wijven?
Ik geloof er geen barst van dat het goed zit, er zit nog behoorlijk veel psychologen-voer in als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zonder versierkennis en wel een heel goed innerlijk heb je alsnog 0 game zoals richard heeft.
want geen enkele meid wil een jongen die niet leuk lijktbeter leren kennen om misschien erachter te komen of hij echt leuk is.
en met 'echt leuk is' bedoel ik dus erachter komen dat hij wel een goed innerlijk heeft, wat bij richard vast wel goed zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |