abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93752910
Wat wachten de mensen die moeite hebben met vrouwen nu van al deze topics? Ik zie geen vooruitgang.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_93752991
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:50 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Een omgekeerde variant van BDD. Vandaar zijn interesse in dit onderwerp.
:D lol
  maandag 7 maart 2011 @ 00:00:35 #253
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93753005
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

En ik denk soms ook dat je elkaar juist meer in de put praat dan elkaar motiveert.
Nee, dat werkt precies omgekeerd.
The view from nowhere.
pi_93753026
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef Neuralnet het volgende:
Wat wachten de mensen die moeite hebben met vrouwen nu van al deze topics? Ik zie geen vooruitgang.
Ik verwacht adviezen en oplossingen om gelukkiger te worden, plezier in mijn leven te krijgen en eindelijk dat eerste vriendinnetje te vinden. (daar ben ik al jaren naar op zoek)
  maandag 7 maart 2011 @ 00:01:24 #255
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93753037
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
Een tip aan richard probeer je eens niet te focussen op meisjes versieren maar gewoon op uitgaan en lol maken , want je forceert juist iets door zo graag te willen. Leer eerst eens te vermaken.
Dat is een goede gedachte.
The view from nowhere.
pi_93753056
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef benzin het volgende:
Ik verwacht adviezen en oplossingen om gelukkiger te worden, plezier in mijn leven te krijgen en eindelijk dat eerste vriendinnetje te vinden. (daar ben ik al jaren naar op zoek)
Zorg dat je je eigen leven op orde hebt, en daar gelukkig mee bent. Dan volgt de rest vanzelf wel.
pi_93753083
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja, maar het probleem is dat de meeste pogingen, als ik die al doe, complete mislukkingen zijn. Daarover posten lijkt me ook niet echt motiverend. (sommige users hier doen dat ook, en helpen doet dat niet echt)

[..]

De kosten, de verantwoordelijkheid, hoe groot die stap is om alles zelf te doen enzo :)
quote:

[..]

Ja, maar het probleem is dat de meeste pogingen, als ik die al doe, complete mislukkingen zijn. Daarover posten lijkt me ook niet echt motiverend. (sommige users hier doen dat ook, en helpen doet dat niet echt)

[..]

De kosten, de verantwoordelijkheid, hoe groot die stap is om alles zelf te doen enzo :)
Zal ik je nu eens wat vertellen, zelfs de grootste versierders hadden situaties waar het niet goed uit pakten, maar die maakten de keuze om ondanks de mislukkingen door te gaan, niet bij de pakken neer te zitten en verder te gaan.

Wat ik hier meer zie is gewoon de mislukkingen en vervolgens juist weer verder te gaan van zie je wel het lukt me niet.

Mislukkingen horen bij het proces, wat niet bij het proces is hoort de mislukkingen blijven gebruiken en op te sparen en het vervolgens op te geven.

Wil je wat bereiken zal je er moeite voor moeten doen en accepteren dat het niet altijd gaat zoals het gaat , maar ook daarna gewoon met dezelfde motivatie verder te gaan.

Het ligt voor een groot deel ook aan instelling.
pi_93753124
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef formerjellybean het volgende:
QFT!
pi_93753126
quote:

[..]

Je had eerder al iets gepost over je inkomen. Ik weet niet precies meer hoeveel, maar ik herinner me nog wel dat ik het behoorlijk hoog vond voor een student. Daar kan je ruim van leven op kamers, dus daar hoef je niet zo bang voor te zijn.

Dat je twijfelt over de verantwoordelijkheid is niet zo vreemd, maar daar zal je toch eens mee moeten leren omgaan. Wees ook niet bang dat er een keer iets mis gaat, daar leer je alleen maar van. En grote kans dat het je achteraf heel erg meevalt.
  maandag 7 maart 2011 @ 00:06:10 #260
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93753229
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 00:03 schreef kipknots het volgende:

[..]

Je had eerder al iets gepost over je inkomen. Ik weet niet precies meer hoeveel, maar ik herinner me nog wel dat ik het behoorlijk hoog vond voor een student. Daar kan je ruim van leven op kamers, dus daar hoef je niet zo bang voor te zijn.

Dat je twijfelt over de verantwoordelijkheid is niet zo vreemd, maar daar zal je toch eens mee moeten leren omgaan. Wees ook niet bang dat er een keer iets mis gaat, daar leer je alleen maar van. En grote kans dat het je achteraf heel erg meevalt.
Als je op kamers wilt gaan wonen, dan moet je een studentenhuis kiezen met een goede gemeenschappelijke ruimte. Het leven op een studenteflat biedt vele mogelijkheden tot het maken van vrienden en uitgaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 07-03-2011 00:13:27 ]
The view from nowhere.
  maandag 7 maart 2011 @ 00:08:19 #261
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93753325
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef formerjellybean het volgende:

en dus is het gewoon een keuze? Simpel moralisme.
The view from nowhere.
pi_93753390
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 00:03 schreef kipknots het volgende:

Klopt wel.. Vind het gewoon moeilijk om stappen te zetten zonder eerst alles uitgebreid geanalyseerd en bestudeerd te hebben. En als je dat doet dan zie je allerlei doemscenarios. Zou willen dat ik zo dom was dat ik zonder na te denken vanalles kon doen, dat zou lekker makkelijk zijn.
pi_93753528
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef benzin het volgende:
Zou willen dat ik zo dom was dat ik zonder na te denken vanalles kon doen, dat zou lekker makkelijk zijn.
Ja, want "domme" mensen zijn nooit onzeker en zo? Zo valt er altijd wel een smoes te verzinnen.
pi_93753678
quote:
9s.gif Op maandag 7 maart 2011 00:11 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, want "domme" mensen zijn nooit onzeker en zo? Zo valt er altijd wel een smoes te verzinnen.
Nou, en dit is een behoorlijk onvoorzichtige uitspraak, denk ik dat dat tot op zekere hoogte zo is. Ik denk dat hoe intelligenter de persoon, hoe meer deze alles analyseert. Bij wetenschappelijk of anderzijds intellectueel werk is dat fantastisch. In praktische situaties zoals sociale situaties leidt dit tot overanalyse, wat heel erg schadelijk is. Een dom iemand kan ook onzeker zijn, maar overanalyse vergroot wel de kans erop.
pi_93753691
quote:

[..]

Klopt wel.. Vind het gewoon moeilijk om stappen te zetten zonder eerst alles uitgebreid geanalyseerd en bestudeerd te hebben. En als je dat doet dan zie je allerlei doemscenarios. Zou willen dat ik zo dom was dat ik zonder na te denken vanalles kon doen, dat zou lekker makkelijk zijn.
Dat heeft niets met domheid te maken , maar ervoor kiezen of je door doemscenario's laat leiden of niet.
Iedereen heeft wel doemscenario's maar dan is het nog de keuze wat je doet met je doemscenario, laat ik me leiden door doemscenario's of blijf ik ondanks de doemscenario's toch proberen.
pi_93753697
quote:
Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef benzin het volgende:

[..]

Even serieus. Ik denk dat de mensen hier met liefde, ieder op zijn eigen manier, probeert om die tips te geven, maar dat het gewoon niet mogelijk is om via internet die ene supertip te geven waarmee je snel een vriendin krijgt. Je hebt iets concreters nodig. Ik zou bijna zeggen: ga met een aantal mensen met hetzelfde probleem onder begeleiding van een coach/psycholoog aan dit probleem werken. In real life. Weg van die computer.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_93753707
quote:

[..]

Het is goed dat je nadenkt over dergelijke zaken. En natuurlijk kom je dan van alles tegen dat mis kan gaan. Je zal ook wel tegen problemen tegen komen als je eenmaal op jezelf woont, dat gebeurt iedereen. Maar dat los je dan ook wel weer op en daar leer je ook weer van.

Het is belangrijk dat je risico's durft te nemen. Zolang je dat niet doet zal je nergens komen.
pi_93753743
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bedoel je dat sarcastisch of hoe?

Idk ik vind het twee heel andere uiterlijkheden en types, kan het niet echt vergelijken.
Volgens mij ziet hij er meer uit als een man terwijl ik er eruit zie alsof ik net uit de pubertijd kom en dat terwijl onze leeftijden dicht bij elkaar liggen.
  maandag 7 maart 2011 @ 00:17:01 #269
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93753744
quote:

[..]

Ik heb mijn hele studietijd in studenrtenflat gewoond en dat mij heel goed bevallen. Veel plezier gehad en het maakt je op een gemakelijke manier zelfstandiger.
The view from nowhere.
pi_93753851
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 00:16 schreef kipknots het volgende:

Het is belangrijk dat je risico's durft te nemen. Zolang je dat niet doet zal je nergens komen.
Dat is het probleem. Ik heb een enorme afkeer tegen risico's opgebouwd door dingen die gebeurd zijn. (om te beginnen met het eerste meisje op de middelbare school)

Als alles is misgegaan is het, ondanks dat het keihard nodig is, zo moeilijk om risico's te nemen :)
pi_93753938
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 00:15 schreef benzin het volgende:
Nou, en dit is een behoorlijk onvoorzichtige uitspraak, denk ik dat dat tot op zekere hoogte zo is. Ik denk dat hoe intelligenter de persoon, hoe meer deze alles analyseert. Bij wetenschappelijk of anderzijds intellectueel werk is dat fantastisch. In praktische situaties zoals sociale situaties leidt dit tot overanalyse, wat heel erg schadelijk is. Een dom iemand kan ook onzeker zijn, maar overanalyse vergroot wel de kans erop.
Onzekerheid is een puur menselijke eigenschap, daar heeft intellect niet zoveel mee te maken. Overanalyse kan dat inderdaad doortrekken op punten waar een "normaal" mens nooit aan zou denken, maar dat doet er verder weinig aan af aan het punt dat mensen in de regel onzeker zijn over van alles en nog wat. De gemiddelde 16-jarige VMBO'er is net zo onzeker als de gemiddelde 16-jarige VWO-leerling.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2011 00:23:11 ]
  maandag 7 maart 2011 @ 00:23:27 #272
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93753960
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 00:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is het probleem. Ik heb een enorme afkeer tegen risico's opgebouwd door dingen die gebeurd zijn. (om te beginnen met het eerste meisje op de middelbare school)

Als alles is misgegaan is het, ondanks dat het keihard nodig is, zo moeilijk om risico's te nemen :)
Je moet jezelf gewoon in het diepe gooien. Het is niet anders. Alleen ervaringen maken een mens wijzer.
The view from nowhere.
pi_93753983
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 00:23 schreef deelnemer het volgende:
Je moet jezelf gewoon in het diepe gooien. Het is niet anders. Alleen ervaringen maken een mens wijzer.
Dat dus. :)
pi_93754099
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 00:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is er op deze manier toch ook niet beter op geworden?
pi_93754587
Ik ga slapen, morgennacht of dinsdag volgt een verslag van maandag nacht in Breda.

Ik denk trouwens dat ik weer kan herinneren hoe ik in contact kwam met die meid. Volgens mij stond ze in de buurt en keek ik haar aan en zij mij en toen zei ik hoi. Zo simpel is het gegaan.

Verder heb ik bijna altijd last van vreemde gasten die me zomaar gaan omhelzen tijdens uitgaan zonder dat ik ze aankijk ofzo. Niet dat ik het heel erg vind maar ik heb toch liever dat dit gebeurd door het andere geslacht ookal is het natuurlijk onrealistisch om te denken dat het uit het niets gebeurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')