LOL, dit is gewoon puur entertainment. Want jullie happen prima. Kneus.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:17 schreef VacaLoca het volgende:
wat een kansloosheid alom
Met aan kop een vage dertiger die het nodig acht te gaan trollen in een topic als dit
![]()
En of iemand een fotoboek heeft... alsof dit, fok, een maatschappij is waar je aan moet deelnemen middels een fotoboekKom eens achter de pc vandaan ofzo.
Echt
quote:
Post eens een foto van jezelf. Of durf je dat niet lelijke trol?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:17 schreef deelnemer het volgende:
Hoezo een hoop reakties. Ik stel alleen dat ik persoonlijk techno lelijker vind dan richard_prf. Maar het kost al drie posten eer die het begrijpt en dan nog een paar posten omdat hij het niet kan accepteren. Terwijl het hem eigenlijk niks kan schelen. Ik had zelf een post genoeg gevonden.
Bedoel je dat sarcastisch of hoe?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:18 schreef iwannabehigh het volgende:
Techno is niet lelijker.
HaHAhAhAhhHaaaa
Dan heb je ook echt niets beters te doen, damn.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:20 schreef Techno het volgende:
[..]
LOL, dit is gewoon puur entertainment. Want jullie happen prima. Kneus.
De gastjes met de grootste bek hebben allemaal geen fobo's. Veelzeggend, niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Bedoel je dat sarcastisch of hoe?
Idk ik vind het twee heel andere uiterlijkheden en types, kan het niet echt vergelijken.
Het is onmogelijk om maar keer op keer nee te zeggen tegen je vrienden. Ik ga graag poolen, naar de bios, bier drinken in een café of bij iemand thuis chillen met de groep, maar de rest gaat ook graag uit en dan wil ik ook regelmatig van de partij zijn. Misschien wil ik wel te graag een belangrijk lid van de groep zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:05 schreef hasjman het volgende:
[..]
Huh? Waarom ga je dan nog uit eigenlijk?
Ja maar ik ben lelijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
De gastjes met de grootste bek hebben allemaal geen fobo's. Veelzeggend, niet?
Vanavond heb ik niets te doen. Anders had ik hier ook niet rondgehangen hè.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan heb je ook echt niets beters te doen, damn.
Moet je geen vrouwen neuken of zo?
Zeg, ik geef ook advies. Maar als zo'n idioot langskomt dan mag je hem best op z'n idioterie wijzen. Wat een figuur, spaart hij gewoon complimenten. Dan ben je pas onzeker, hij past in zekere zin perfect bij dit topic.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om maar keer op keer nee te zeggen tegen je vrienden. Ik ga graag poolen, bier drinken in een café of bij iemand thuis chillen met de groep, maar de rest gaat ook graag uit en dan wil ik ook regelmatig van de partij zijn. Misschien wil ik wel te graag een belangrijk lid van de groep zijn.
Techno, iwannabehigh en Supersoep verpesten deze topix
Als je hier 9 delen voor nodig hebt, dan faal je.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:22 schreef n0ir het volgende:
Neuh, niet echt.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
De gastjes met de grootste bek hebben allemaal geen fobo's. Veelzeggend, niet?
Ach gut, heb ik op je pikkie getrapt?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef Supersoep het volgende:
Zeg, ik geef ook advies. Maar als zo'n idioot langskomt dan mag je hem best op z'n idioterie wijzen. Wat een figuur, spaart hij gewoon complimenten. Dan ben je pas onzeker, hij past in zekere zin perfect bij dit topic.
Er komen wel users bij....een paar....soms.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je hier 9 delen voor nodig hebt, dan faal je.
In jouw kortzichtige vizie misschien.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:26 schreef iwannabehigh het volgende:
Falen, falen..
mijn mening luidt: wie op FOK! zit, faalt feitelijk al in het echte leven.
Wel grappig dat jij juist meer drinkt om het minder erg te vinden. De keren dat ik op een druk feest was en veel op had ging ik alles over analyseren en kreeg ik het nog minder naar me zin.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:22 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om maar keer op keer nee te zeggen tegen je vrienden. Ik ga graag poolen, naar de bios, bier drinken in een café of bij iemand thuis chillen met de groep, maar de rest gaat ook graag uit en dan wil ik ook regelmatig van de partij zijn. Misschien wil ik wel te graag een belangrijk lid van de groep zijn.
Ja, voornamelijk klonen.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Er komen wel users bij....een paar....soms.
Je maakt het er niet echt duidelijker op...quote:Op zondag 6 maart 2011 23:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee ik ben bloedserieus
deelnemer = richard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |