Ik werk al 4 jaar ofzo en heb een goedbetaalde baan en ik geef bijna niks uit.Gisteren toevallig tijdens Carnaval wel wat geld er doorheen gejaagd.quote:
Tja dan volg ik je even niet. Als je daar echt overtuigd van bent dan zal dat ook zo geschieden ws. Dan hoeft nog geeneens dat je voor een aziaat of whatever gaat maar als daar je uiterlijk je niet in de weg staat dan zijn daar honderden miljoenen vrouwen waarbij het dan wellicht niet in de weg staat en je ook echte liefde kan vinden. Ookal zouden ze je eerst om je geld leuk vinden kan dat nog wel groeien tot echte liefde. Als men hier iemand leuk vind in 1e instantie vanwege uiterlijk is er van echte liefde ook nog geen sprake dat volgt ook pas later op basis van innerlijk dan. Dat 2 mensen in contact met elkaar komen is eerst vaak op basis van oppervlakkige factoren.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:09 schreef VacaLoca het volgende:
Er even van uitgaande dat je werkelijk een in het algemeen onaantrekkelijk gezicht hebt en met de kans dat dit in 8 topics vast al eens gevraagd is:
Wat heb je er aan gedaan om je uiterlijk te verbeteren op de punten waar dit kan?
Dus bv fitnessen om iig een aantrekkelijk lichaam te krijgen. Een beugel mocht je geen mooi gebit hebben. Een ander style kapsel mocht je nu een duf kapsel hebben. Andere style kleding (kleding maken de man he). Zonne(banke)n om er iig niet ongezond bleek uit te zien mocht dat zo zijn. Etc.
Veel geld is miljoenen haha want dan vinden ineens alle vrouwen je leuk.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik werk al 4 jaar ofzo en heb een goedbetaalde baan en ik geef bijna niks uit.Gisteren toevallig tijdens Carnaval wel wat geld er doorheen gejaagd.
Ik wil geen vrouw die voor me valt vanwege financiële redenen.
Ik wil juist iemand hier in NL ontmoeten die verder niks van mijn achtergrond weet in het begin maar me gewoon waardeert om wie ik ben. Ik ga dus ook echt niet naar het buitenland toe.
En zo is het dus ook uitgekomenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tja dan volg ik je even niet. Als je daar echt overtuigd van bent dan zal dat ook zo geschieden ws. Dan hoeft nog geeneens dat je voor een aziaat of whatever gaat maar als daar je uiterlijk je niet in de weg staat dan zijn daar honderden miljoenen vrouwen waarbij het dan wellicht niet in de weg staat en je ook echte liefde kan vinden. Ookal zouden ze je eerst om je geld leuk vinden kan dat nog wel groeien tot echte liefde. Als men hier iemand leuk vind in 1e instantie vanwege uiterlijk is er van echte liefde ook nog geen sprake dat volgt ook pas later op basis van innerlijk dan. Dat 2 mensen in contact met elkaar komen is eerst vaak op basis van oppervlakkige factoren.
Ik weet het alleen ik ben van mening dat dat niet voor iedereen geldt en dat er uitzonderingen zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Op ieder potje past een dekseltje, alleen soms duurt 't even voordat je dat dekseltje vindt.
Nah, nee. Dat is politiekcorrect geneuzel in de ruimte. Op veel potjes passen meerdere deksels, op andere gewoon helemaal geen.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Op ieder potje past een dekseltje, alleen soms duurt 't even voordat je dat dekseltje vindt.
Tja zoals ik eerder al zei, als niemand iets met een 'lelijk' iemand wilt, ook de lelijkerds zelf niet met een lotgenoot dan blijven de lelijkerds per definitie alleen ja. Maar hij zoekt liefde, maar wil dat niet proberen te vinden bij meiden met een minder uiterlijk. Tja, dan moet je zelf ook niet huilen over dat ze jou niet zien staan.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Nah, nee. Dat is politiekcorrect geneuzel in de ruimte. Op veel potjes passen meerdere deksels, op andere gewoon helemaal geen.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar iemand met een normaal of een beetje lelijk uiterlijk valt daar niet onder. Tenzij je opgeeft natuurlijk. De echte uitzonderingen zijn de mensen die enorm gehandicapt zijn. Voor alle 'normaal' denkende mensen is er altijd iemand te vinden, lelijk of knap. Want er is altijd iemand van de andere sexe die net zo lelijk/knap/leuk/onzeker is als jij. Het kost wel moeite om die persoon te vinden en als je daar geen moeite voor doet dan zal je het dekseltje nooit vinden inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet het alleen ik ben van mening dat dat niet voor iedereen geldt en dat er uitzonderingen zijn.
Bij iedereen past wel iemand hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Nah, nee. Dat is politiekcorrect geneuzel in de ruimte. Op veel potjes passen meerdere deksels, op andere gewoon helemaal geen.
In het vorige topic op pagina 7 (Is versieren op latere leeftijd nog te leren? #8) kan je mijn kop zien. Ik sta rechts afgebeeld op de foto, wel onduidelijk maar net goed genoeg.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:37 schreef VacaLoca het volgende:
Ik geef het iig op. Als TS zelf o zo overtuigd is dat ie te lelijk is om ooit liefde te krijgen maar tegelijkertijd niet zijn ogen open wilt houden voor lotgenoten van het andere geslacht dan maakt TS het zichzelf onmogelijk.
(Ik zeg dus niet dat ie zich alleen moet richten op 'lelijke' vrouwen maar als dus geldt dat hij zichzelf dusdanig kansloos acht bij 8 van de 10 vrouwen dat het sowieso niets kan worden al is het maar door zichzelf en niet die ander 2 van de 10 niet wilt, terwijl hij beweert op zoek naar liefde te zijn, dan blijft er precies 0/10 over.)
Zonder foto kan ik ook niet oordelen of de beste optie ms toch plastische chirurgie is of dat het echt voornamelijk psychisch is.
Ik kan er niet over meepraten, heb nooit gebrek aan vrouwelijke aandacht gehad.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:27 schreef VacaLoca het volgende:
Tja zoals ik eerder al zei, als niemand iets met een 'lelijk' iemand wilt, ook de lelijkerds zelf niet met een lotgenoot dan blijven de lelijkerds per definitie alleen ja. Maar hij zoekt liefde, maar wil dat niet proberen te vinden bij meiden met een minder uiterlijk. Tja, dan moet je zelf ook niet huilen over dat ze jou niet zien staan.
Oh rechts. Ik ging eerst even uit van links.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
In het vorige topic op pagina 7 (Is versieren op latere leeftijd nog te leren? #8) kan je mijn kop zien. Ik sta rechts afgebeeld op de foto, wel onduidelijk maar net goed genoeg.
Dat ik niet knap ben dat weet ik, maar ik vraag me af of mijn uiterlijk voldoende is voor een vrouw in NL.
yep gisteren gemaakt tijdens carnaval met 2 vage vrienden waar ik weinig contact mee heb verder maar gezellig was het zeker.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:54 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oh rechts. Ik ging eerst even uit van links.
Jezus man, dan is het echt je BDD of hoe dat ook heet. Jij bent niet lelijk.
Geloof ik niks van. Of je krijgt aandacht van vrouwen van je eigen ''niveau'' of via internetquote:Op zondag 6 maart 2011 21:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kan er niet over meepraten, heb nooit gebrek aan vrouwelijke aandacht gehad.
Aldus sprak onze 20-jarige maagd.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Geloof ik niks van. Of je krijgt aandacht van vrouwen van je eigen ''niveau'' of via internet
Kwestie van perceptie.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:59 schreef iwannabehigh het volgende:
20 jaar en maagd zijn is niets mis mee
Die hoeveelheid die hij heeft gedronken lijkt me niet helemaal normaal. Eerder met als doel niet meer wakker te worden, maar dat kan aan mij liggen.quote:Wat lees ik op die pagina over kapot drinken en alcoholisme trouwens? -Strawberry-?
Ik was 23. En nu? Ik kan er ook niks aan doen dat ik eerst veel e-relaties heb gehad zonder kans op sex, gebeurde allemaal vanzelf tijdens het WoW spelen.quote:
Welke hoeveelheid?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die hoeveelheid die hij heeft gedronken lijkt me niet helemaal normaal. Eerder met als doel niet meer wakker te worden, maar dat kan aan mij liggen.
Ik was 13. Tja, en dat allemaal zonder WoW of andere virtuele online onzin.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:20 schreef Supersoep het volgende:
Ik was 23. En nu? Ik kan er ook niks aan doen dat ik eerst veel e-relaties heb gehad zonder kans op sex, gebeurde allemaal vanzelf tijdens het WoW spelen.
Hahahahahahahahahahahahaha.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik was 13. Tja, en dat allemaal zonder WoW of andere virtuele online onzin.
Ow. Moet kunnen.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
17 bier, wat wodka en andere dingen ofzo. Iets in die richting.
Het is niet grappig, het is stoer en ik wou dat ik jou was. Gewoon voor een dag.quote:
iwannabehigh is een kloon van jou?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:26 schreef Supersoep het volgende:
Het is niet grappig, het is stoer en ik wou dat ik jou was. Gewoon voor een dag.
En dat heeft er op 1 of andere manier toe geleid dat je op jouw leeftijd de kneus gaat uithangen op een internetforum?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik was 13. Tja, en dat allemaal zonder WoW of andere virtuele online onzin.
Sorry, verkeerde account. Dit was ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Techno is gewoon super stoer, op zijn 13e ontmaagd! Wauw!
En hij krijgt heel veel vrouwelijke aandacht! Via internet (datingsites). Ik wou dat ik jou was Techno.
Jouw gebrek aan argumentatie waardoor je moet terugvallen op ad hominem kan i.i.g. nooit beter zijn dan dat.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:28 schreef VacaLoca het volgende:
En dat heeft er op 1 of andere manier toe geleid dat je op jouw leeftijd de kneus gaat uithangen op een internetforum?
Hij heeft geneukt op z'n 13e, hoe kan je dan een kneus zijn. Is gewoon stoer, klaar. Ik kon op die leeftijd nog niet eens ejaculeren.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En dat heeft er op 1 of andere manier toe geleid dat je op jouw leeftijd de kneus gaat uithangen op een internetforum?
Ja, want iedereen is op exact dezelfde leeftijd geslachtsrijp? Van biologie heb je ook niet al te veel kaas gegeten.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:32 schreef Supersoep het volgende:
Hij heeft geneukt op z'n 13e, hoe kan je dan een kneus zijn. Is gewoon stoer, klaar. Ik kon op die leeftijd nog niet eens ejaculeren.
Eh, ik zit niet op datingsites. Je faalt.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Inderdaad. En hij is nu volop bezig op datingsites dus ja, wat een stoere bink.
Als je leuke termen als ad hominem wilt gebruiken zou ik het i.i.g. correct gebruiken als ik jou was. Daar ik me juist puur richt op je vertoonde gedrag hier.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Jouw gebrek aan argumentatie waardoor je moet terugvallen op ad hominem kan i.i.g. nooit beter zijn dan dat.
Kansloze kneuzen als jij, om me even tot jouw niveau te verlagen, hebben dan ook geen fobo omdat ze te lelijk zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:35 schreef VacaLoca het volgende:
Als je leuke termen als ad hominem wilt gebruiken zou ik het i.i.g. correct gebruiken als ik jou was. Daar ik me juist puur richt op je vertoonde gedrag hier.
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde account. Dit was ik.
Ik snap dat Strawberry na zulke consumptie niet meer wakker wordt maar voor een man met aardig wat gewenning is dat best te doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
17 bier, wat wodka en andere dingen ofzo. Iets in die richting.
Vast, maar waarom zou je? Vraag ik me altijd af. Ik vind cola lekker, maar om nu een hele fles achter elkaar leeg te zuipen is ook weer zo iets.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik snap dat Strawberry na zulke consumptie niet meer wakker wordt maar voor een man met aardig wat gewenning is dat best te doen.
Klasse omdat jij het lef hebt om die lelijke kop van je wél te vertonen!quote:Op zondag 6 maart 2011 22:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Kansloze kneuzen als jij, om me even tot jouw niveau te verlagen, hebben dan ook geen fobo omdat ze te lelijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |