abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93742675
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:10 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Veel geld heb je ook niet helaas.
Ik werk al 4 jaar ofzo en heb een goedbetaalde baan en ik geef bijna niks uit.Gisteren toevallig tijdens Carnaval wel wat geld er doorheen gejaagd.
Ik wil geen vrouw die voor me valt vanwege financiële redenen.
Ik wil juist iemand hier in NL ontmoeten die verder niks van mijn achtergrond weet in het begin maar me gewoon waardeert om wie ik ben. Ik ga dus ook echt niet naar het buitenland toe.
pi_93742706
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja.
Tja dan volg ik je even niet. Als je daar echt overtuigd van bent dan zal dat ook zo geschieden ws. Dan hoeft nog geeneens dat je voor een aziaat of whatever gaat maar als daar je uiterlijk je niet in de weg staat dan zijn daar honderden miljoenen vrouwen waarbij het dan wellicht niet in de weg staat en je ook echte liefde kan vinden. Ookal zouden ze je eerst om je geld leuk vinden kan dat nog wel groeien tot echte liefde. Als men hier iemand leuk vind in 1e instantie vanwege uiterlijk is er van echte liefde ook nog geen sprake dat volgt ook pas later op basis van innerlijk dan. Dat 2 mensen in contact met elkaar komen is eerst vaak op basis van oppervlakkige factoren.
pi_93743145
Ik ben trouwens nog benieuwd naar vraag van me van vorige topic:

quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 20:09 schreef VacaLoca het volgende:
Er even van uitgaande dat je werkelijk een in het algemeen onaantrekkelijk gezicht hebt en met de kans dat dit in 8 topics vast al eens gevraagd is:

Wat heb je er aan gedaan om je uiterlijk te verbeteren op de punten waar dit kan?

Dus bv fitnessen om iig een aantrekkelijk lichaam te krijgen. Een beugel mocht je geen mooi gebit hebben. Een ander style kapsel mocht je nu een duf kapsel hebben. Andere style kleding (kleding maken de man he). Zonne(banke)n om er iig niet ongezond bleek uit te zien mocht dat zo zijn. Etc.
  zondag 6 maart 2011 @ 21:19:45 #54
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_93743166
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:12 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik werk al 4 jaar ofzo en heb een goedbetaalde baan en ik geef bijna niks uit.Gisteren toevallig tijdens Carnaval wel wat geld er doorheen gejaagd.
Ik wil geen vrouw die voor me valt vanwege financiële redenen.
Ik wil juist iemand hier in NL ontmoeten die verder niks van mijn achtergrond weet in het begin maar me gewoon waardeert om wie ik ben. Ik ga dus ook echt niet naar het buitenland toe.
Veel geld is miljoenen haha want dan vinden ineens alle vrouwen je leuk.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_93743182
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Tja dan volg ik je even niet. Als je daar echt overtuigd van bent dan zal dat ook zo geschieden ws. Dan hoeft nog geeneens dat je voor een aziaat of whatever gaat maar als daar je uiterlijk je niet in de weg staat dan zijn daar honderden miljoenen vrouwen waarbij het dan wellicht niet in de weg staat en je ook echte liefde kan vinden. Ookal zouden ze je eerst om je geld leuk vinden kan dat nog wel groeien tot echte liefde. Als men hier iemand leuk vind in 1e instantie vanwege uiterlijk is er van echte liefde ook nog geen sprake dat volgt ook pas later op basis van innerlijk dan. Dat 2 mensen in contact met elkaar komen is eerst vaak op basis van oppervlakkige factoren.
En zo is het dus ook uitgekomen :P Ik wist nog toen ik 17 was dat ik tegen mijn vader zei dat ik te lelijk ben voor meiden en dat ik over 10 jaar nog steeds niemand heb ( dit heb ik echt gezegd en kan ik me nog sterk herinneren en was op vakantie in Frankrijk).
Toen lachte hij me uit en zei dat iedereen wel iemand vind.
pi_93743320
Op ieder potje past een dekseltje, alleen soms duurt 't even voordat je dat dekseltje vindt.

:Y
pi_93743377
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Op ieder potje past een dekseltje, alleen soms duurt 't even voordat je dat dekseltje vindt.

Ik weet het alleen ik ben van mening dat dat niet voor iedereen geldt en dat er uitzonderingen zijn.
pi_93743436
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef iwannabehigh het volgende:

Nah, nee. Dat is politiekcorrect geneuzel in de ruimte. Op veel potjes passen meerdere deksels, op andere gewoon helemaal geen. :')
pi_93743649
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Nah, nee. Dat is politiekcorrect geneuzel in de ruimte. Op veel potjes passen meerdere deksels, op andere gewoon helemaal geen. :')
Tja zoals ik eerder al zei, als niemand iets met een 'lelijk' iemand wilt, ook de lelijkerds zelf niet met een lotgenoot dan blijven de lelijkerds per definitie alleen ja. Maar hij zoekt liefde, maar wil dat niet proberen te vinden bij meiden met een minder uiterlijk. Tja, dan moet je zelf ook niet huilen over dat ze jou niet zien staan.
pi_93743727
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet het alleen ik ben van mening dat dat niet voor iedereen geldt en dat er uitzonderingen zijn.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar iemand met een normaal of een beetje lelijk uiterlijk valt daar niet onder. Tenzij je opgeeft natuurlijk. De echte uitzonderingen zijn de mensen die enorm gehandicapt zijn. Voor alle 'normaal' denkende mensen is er altijd iemand te vinden, lelijk of knap. Want er is altijd iemand van de andere sexe die net zo lelijk/knap/leuk/onzeker is als jij. Het kost wel moeite om die persoon te vinden en als je daar geen moeite voor doet dan zal je het dekseltje nooit vinden inderdaad.

In jouw geval is het meer dat jij je BDD moet overwinnen en dan is alles mogelijk. :)
pi_93744512
Ik geef het iig op. Als TS zelf o zo overtuigd is dat ie te lelijk is om ooit liefde te krijgen maar tegelijkertijd niet zijn ogen open wilt houden voor lotgenoten van het andere geslacht dan maakt TS het zichzelf onmogelijk.

(Ik zeg dus niet dat ie zich alleen moet richten op 'lelijke' vrouwen maar als dus geldt dat hij zichzelf dusdanig kansloos acht bij 8 van de 10 vrouwen dat het sowieso niets kan worden al is het maar door zichzelf en niet die ander 2 van de 10 niet wilt, terwijl hij beweert op zoek naar liefde te zijn, dan blijft er precies 0/10 over.)

Zonder foto kan ik ook niet oordelen of de beste optie ms toch plastische chirurgie is of dat het echt voornamelijk psychisch is.
pi_93745048
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Bij iedereen past wel iemand hoor :')
pi_93745622
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:37 schreef VacaLoca het volgende:
Ik geef het iig op. Als TS zelf o zo overtuigd is dat ie te lelijk is om ooit liefde te krijgen maar tegelijkertijd niet zijn ogen open wilt houden voor lotgenoten van het andere geslacht dan maakt TS het zichzelf onmogelijk.

(Ik zeg dus niet dat ie zich alleen moet richten op 'lelijke' vrouwen maar als dus geldt dat hij zichzelf dusdanig kansloos acht bij 8 van de 10 vrouwen dat het sowieso niets kan worden al is het maar door zichzelf en niet die ander 2 van de 10 niet wilt, terwijl hij beweert op zoek naar liefde te zijn, dan blijft er precies 0/10 over.)

Zonder foto kan ik ook niet oordelen of de beste optie ms toch plastische chirurgie is of dat het echt voornamelijk psychisch is.
In het vorige topic op pagina 7 (Is versieren op latere leeftijd nog te leren? #8) kan je mijn kop zien. Ik sta rechts afgebeeld op de foto, wel onduidelijk maar net goed genoeg.
Dat ik niet knap ben dat weet ik, maar ik vraag me af of mijn uiterlijk voldoende is voor een vrouw in NL.
pi_93745714
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:43 schreef iwannabehigh het volgende:
Bij iedereen past wel iemand hoor :')
Keep kiddin' yourself. :')
pi_93745835
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:51 schreef Techno het volgende:

[..]

Keep kiddin' yourself. :')
Heb je een nare ervaring ofzo?
pi_93745848
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:27 schreef VacaLoca het volgende:
Tja zoals ik eerder al zei, als niemand iets met een 'lelijk' iemand wilt, ook de lelijkerds zelf niet met een lotgenoot dan blijven de lelijkerds per definitie alleen ja. Maar hij zoekt liefde, maar wil dat niet proberen te vinden bij meiden met een minder uiterlijk. Tja, dan moet je zelf ook niet huilen over dat ze jou niet zien staan.
Ik kan er niet over meepraten, heb nooit gebrek aan vrouwelijke aandacht gehad.
pi_93745884
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

In het vorige topic op pagina 7 (Is versieren op latere leeftijd nog te leren? #8) kan je mijn kop zien. Ik sta rechts afgebeeld op de foto, wel onduidelijk maar net goed genoeg.
Dat ik niet knap ben dat weet ik, maar ik vraag me af of mijn uiterlijk voldoende is voor een vrouw in NL.
Oh rechts. Ik ging eerst even uit van links.

Jezus man, dan is het echt je BDD of hoe dat ook heet. Jij bent niet lelijk.
pi_93746030
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:53 schreef iwannabehigh het volgende:
Heb je een nare ervaring ofzo?
Speltip 21: Weet tegen wie je gevatte opmerkingen tracht te maken. :')
pi_93746074
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:54 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Oh rechts. Ik ging eerst even uit van links.

Jezus man, dan is het echt je BDD of hoe dat ook heet. Jij bent niet lelijk.
yep gisteren gemaakt tijdens carnaval met 2 vage vrienden waar ik weinig contact mee heb verder maar gezellig was het zeker.
Ik moet toegeven dat dit soort reacties me wel moed geven om morgen wat te proberen bij een gemiddeld uitziende meid.
pi_93746119
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:53 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik kan er niet over meepraten, heb nooit gebrek aan vrouwelijke aandacht gehad.
Geloof ik niks van. Of je krijgt aandacht van vrouwen van je eigen ''niveau'' of via internet ;)
pi_93746214
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:57 schreef iwannabehigh het volgende:
Geloof ik niks van. Of je krijgt aandacht van vrouwen van je eigen ''niveau'' of via internet ;)
Aldus sprak onze 20-jarige maagd. :')
pi_93746288
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:58 schreef Techno het volgende:

[..]

Aldus sprak onze 20-jarige maagd. :')
20 jaar en maagd zijn is niets mis mee :)
pi_93746435
Ik er hier van uitgaan dat we te maken hebben met iemand die het echt slecht getroffen heeft kwa uiterlijk.....

Maar het is dus puur mentaal.

Wat lees ik op die pagina over kapot drinken en alcoholisme trouwens? -Strawberry-?
pi_93746509
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:59 schreef iwannabehigh het volgende:
20 jaar en maagd zijn is niets mis mee :)
Kwestie van perceptie.
pi_93747198
quote:
Wat lees ik op die pagina over kapot drinken en alcoholisme trouwens? -Strawberry-?
Die hoeveelheid die hij heeft gedronken lijkt me niet helemaal normaal. Eerder met als doel niet meer wakker te worden, maar dat kan aan mij liggen.
pi_93747714
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Kwestie van perceptie.
Ik was 23. En nu? Ik kan er ook niks aan doen dat ik eerst veel e-relaties heb gehad zonder kans op sex, gebeurde allemaal vanzelf tijdens het WoW spelen.
Ron Paul 2012
pi_93747838
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die hoeveelheid die hij heeft gedronken lijkt me niet helemaal normaal. Eerder met als doel niet meer wakker te worden, maar dat kan aan mij liggen.
Welke hoeveelheid?
pi_93747906
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:22 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Welke hoeveelheid?
17 bier, wat wodka en andere dingen ofzo. Iets in die richting.
Ron Paul 2012
pi_93747924
quote:
6s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:20 schreef Supersoep het volgende:
Ik was 23. En nu? Ik kan er ook niks aan doen dat ik eerst veel e-relaties heb gehad zonder kans op sex, gebeurde allemaal vanzelf tijdens het WoW spelen.
Ik was 13. Tja, en dat allemaal zonder WoW of andere virtuele online onzin.
pi_93748022
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahahahahaha.
pi_93748028
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:23 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ow. Moet kunnen.
pi_93748101
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Hahahahahahahahahahahahaha.
En dit is grappig omdat?
pi_93748201
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:25 schreef Techno het volgende:

[..]

En dit is grappig omdat?
Het is niet grappig, het is stoer en ik wou dat ik jou was. Gewoon voor een dag.
Ron Paul 2012
pi_93748289
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:26 schreef Supersoep het volgende:
Het is niet grappig, het is stoer en ik wou dat ik jou was. Gewoon voor een dag.
iwannabehigh is een kloon van jou? :o
pi_93748345
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:23 schreef Techno het volgende:

[..]

En dat heeft er op 1 of andere manier toe geleid dat je op jouw leeftijd de kneus gaat uithangen op een internetforum? :')
pi_93748349
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:28 schreef Techno het volgende:

[..]

iwannabehigh is een kloon van jou? :o
Ja, daarom zijn we allebei verliefd op -Strawberry- :')

Onbeantwoorde liefde.
Ron Paul 2012
pi_93748406
Techno is gewoon super stoer, op zijn 13e ontmaagd! Wauw!

En hij krijgt heel veel vrouwelijke aandacht! Via internet (datingsites). Ik wou dat ik jou was Techno.

^O^
pi_93748472
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Techno is gewoon super stoer, op zijn 13e ontmaagd! Wauw!

En hij krijgt heel veel vrouwelijke aandacht! Via internet (datingsites). Ik wou dat ik jou was Techno.

^O^
Sorry, verkeerde account. Dit was ik.
Ron Paul 2012
pi_93748493
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:28 schreef VacaLoca het volgende:
En dat heeft er op 1 of andere manier toe geleid dat je op jouw leeftijd de kneus gaat uithangen op een internetforum? :')
Jouw gebrek aan argumentatie waardoor je moet terugvallen op ad hominem kan i.i.g. nooit beter zijn dan dat. :')
pi_93748555
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:28 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Hij heeft geneukt op z'n 13e, hoe kan je dan een kneus zijn. Is gewoon stoer, klaar. Ik kon op die leeftijd nog niet eens ejaculeren.
Ron Paul 2012
pi_93748615
Inderdaad. En hij is nu volop bezig op datingsites dus ja, wat een stoere bink.
pi_93748627
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:32 schreef Supersoep het volgende:
Hij heeft geneukt op z'n 13e, hoe kan je dan een kneus zijn. Is gewoon stoer, klaar. Ik kon op die leeftijd nog niet eens ejaculeren.
Ja, want iedereen is op exact dezelfde leeftijd geslachtsrijp? Van biologie heb je ook niet al te veel kaas gegeten. :')
pi_93748664
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Inderdaad. En hij is nu volop bezig op datingsites dus ja, wat een stoere bink.
Eh, ik zit niet op datingsites. Je faalt. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2011 22:34:12 ]
pi_93748762
Okay. Je date via FOK! zeker
pi_93748766
quote:
10s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:31 schreef Techno het volgende:

[..]

Jouw gebrek aan argumentatie waardoor je moet terugvallen op ad hominem kan i.i.g. nooit beter zijn dan dat. :')
Als je leuke termen als ad hominem wilt gebruiken zou ik het i.i.g. correct gebruiken als ik jou was. Daar ik me juist puur richt op je vertoonde gedrag hier.
pi_93748880
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:35 schreef VacaLoca het volgende:
Als je leuke termen als ad hominem wilt gebruiken zou ik het i.i.g. correct gebruiken als ik jou was. Daar ik me juist puur richt op je vertoonde gedrag hier.
Kansloze kneuzen als jij, om me even tot jouw niveau te verlagen, hebben dan ook geen fobo omdat ze te lelijk zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2011 22:37:40 ]
pi_93748937
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:31 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Sorry, verkeerde account. Dit was ik.
_O- Ik moest hardop lachen.
pi_93749034
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:23 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik snap dat Strawberry na zulke consumptie niet meer wakker wordt maar voor een man met aardig wat gewenning is dat best te doen.
pi_93749387
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:40 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ik snap dat Strawberry na zulke consumptie niet meer wakker wordt maar voor een man met aardig wat gewenning is dat best te doen.
Vast, maar waarom zou je? Vraag ik me altijd af. Ik vind cola lekker, maar om nu een hele fles achter elkaar leeg te zuipen is ook weer zo iets.
Ron Paul 2012
pi_93749451
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:37 schreef Techno het volgende:

[..]

Kansloze kneuzen als jij, om me even tot jouw niveau te verlagen, hebben dan ook geen fobo omdat ze te lelijk zijn.
Klasse omdat jij het lef hebt om die lelijke kop van je wél te vertonen! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')