Stukje van Ben is echt bijna spoton! zeker wel 90% waar ik mezelf in herken!quote:Op zondag 6 maart 2011 17:43 schreef benzin het volgende:
[..]
De bijna 8 delen van dit topic samenvatten is ondoenlijk veel werk. Maar ik heb al enkele keren hele mooie dingen geschreven die bijna niemand leest. Zie bijvoorbeeld deze post van mij waarin ik oude posts van mij en iemand anders quote: Is versieren op latere leeftijd nog te leren? #8
Het is dan ook het wel bekende stereo type verhaaltje die in een paar regels had samengevat kunnen worden.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:41 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Stukje van Ben is echt bijna spoton! zeker wel 90% waar ik mezelf in herken!
Neuh, het is een feit dat iemand een aansteller noemen in bijna geen enkel geval nut heeft. Wanneer je probleem niet serieus wordt genomen door mensen, voel je je nog meer alleen, wat vervolgens de depressie triggert. Het is een negatieve spiraal.quote:
Dat mensen er niet op reageren betekent niet dat ze het niet lezen lieve Benzin.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:43 schreef benzin het volgende:
[..]
De bijna 8 delen van dit topic samenvatten is ondoenlijk veel werk. Maar ik heb al enkele keren hele mooie dingen geschreven die bijna niemand leest. Zie bijvoorbeeld deze post van mij waarin ik oude posts van mij en iemand anders quote: Is versieren op latere leeftijd nog te leren? #8
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het is carnaval, dus we zuipen ons de vernieling in.
Goed argument. Daarom plaats ik mezelf graag boven zulke mensen, wat is dat nutteloos zeg.
Hoe vaak heb jij in je leven oogcontact gemaakt of durven maken met een vreemde meid? Je durft dit niet door je 'lelijke uiterlijk' maar zelfs als je uiterlijk niet lelijk is zal je nooit contact kunnen maken met een meid zonder haar in de ogen te kijken.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:19 schreef richard_prf het volgende:
Bovendien kan ik goed met meiden praten. Heel goed zelfs. Alleen kan ik ze niet benaderen door mijn uiterlijk.
Ik denk ook niet dat ik verlegen ben.
Dat hoeft toch ook niet. Je stelt 1 of meer mensen voor om samen erop uit te trekken in het uitgaansleven. Je studeert nog? Woon je thuis of op kamers?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankje. De analyse is een analyse van mijn leven, maar heb er ook aspecten van andere users bij betrokken, omdat ik gewoon wil aantonen hoe het probleem in elkaar zit.
Ik weet het niet precies. Er zijn een paar studiegenoten die wel heel succesvol zijn, een paar die dat niet zijn maar toch gelukkig zijn en soms zelfs een vriendin hebben. Er zijn ook wel mensen als ik, maar toegeven dat zulke dingen niet lukken aan elkaar en dan besluiten er samen iets aan te doen gaat natuurlijk erg ver. In mijn dagelijks leven laat ik nooit zien dat ik me voel zoals ik voel en doe ik me veel sterker voor dan ik ben. Dit is niet iets waar je met elkaar over praat IRL.
Ja je hebt gelijk hoor. Inderdaad ben ik nog jong genoeg.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als je dat doet dan ben je echt een mongool. Juist dan moet je je kans grijpen dat het je wel kan lukken en het beste van maken. Je bent nog jong. Ga niet als een autist zielig doen omdat je nu erachter komt dat je toch niet zo lelijk bent zoals je dacht.
Eigenlijk nooit. Ik kijk ze soms per ongeluk aan en zij ook en dan kijken ze weer weg meteen.. Ik krijg dan altijd het gevoel dat ze denken dat ze me lelijk vinden als ik naar de gezichtsuitdrukking kijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij in je leven oogcontact gemaakt of durven maken met een vreemde meid? Je durft dit niet door je 'lelijke uiterlijk' maar zelfs als je uiterlijk niet lelijk is zal je nooit contact kunnen maken met een meid zonder haar in de ogen te kijken.
Soms kijken meiden ook juist weg als ze je leuk vinden. Ik bedoel, waarom zouden ze anders naar je kijken? Je staart echt niet vaak per ongeluk in iemands ogen. En die gezichtsuitdrukking kan je misschien niet goed interpreteren dat weet ik dan niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:19 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit. Ik kijk ze soms per ongeluk aan en zij ook en dan kijken ze weer weg meteen.. Ik krijg dan altijd het gevoel dat ze denken dat ze me lelijk vinden als ik naar de gezichtsuitdrukking kijk.
Wie is jullie?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:21 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar hier is dus mijn vraag, waarom zoeken jullie niet een datingcoach of versierworkshops om iets te leren? Er zijn genoeg organisaties waar je naartoe kan gaan om te leren flirten, meisjes aanspreken, enz.
Richard_prf heeft last van BDD en andere psychische problemen, dus ik kan snappen dat hij dat niet meteen doet.
Maar waarom doen jullie dat niet? Google Masterflirt, bijvoorbeeld.
Mja ik hoop maar dat ik het verkeerd interpreteer. Ik weet dat ik het goed doe bij de dames als ik eenmaal in gesprek ben. Ik heb denk ik geen Pua nodig maar kan het vrij goed van nature. Alleen kan ik ze dus niet benaderen vanwege mijn uiterlijk. Daarom dus ook dat ik erg goed ben op msn en gsm.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms kijken meiden ook juist weg als ze je leuk vinden. Ik bedoel, waarom zouden ze anders naar je kijken? Je staart echt niet vaak per ongeluk in iemands ogen. En die gezichtsuitdrukking kan je misschien niet goed interpreteren dat weet ik dan niet.
Dat is toch juist het aller belangrijkste, dat je een goeie prater bent!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mja ik hoop maar dat ik het verkeerd interpreteer. Ik weet dat ik het goed doe bij de dames als ik eenmaal in gesprek ben. Ik heb denk ik geen Pua nodig maar kan het vrij goed van nature. Alleen kan ik ze dus niet benaderen vanwege mijn uiterlijk. Daarom dus ook dat ik erg goed ben op msn en gsm.
Bij mij gaan altijd veel gedachtes door mijn hoofd als ik aan het praten ben en ik zorg ervoor dat ze me leuk gaan vinden. Als ik nou echt mijn uiterlijk mee had dan kon ik dit ook zo doen in het echt. Misschien dat het gisteren lukte.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is toch juist het aller belangrijkste, dat je een goeie prater bent!![]()
Enorm pluspunt.
Zelfs knappe jongens worden wel eens afgewezen. Dit kan van veel dingen afhangen. Laat dus niet alles afhangen van één meid. Echte versierders krijgen met afwijzingen te maken maar geven dan niet op en blijven proberen tot iemand wél wil.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bij mij gaan altijd veel gedachtes door mijn hoofd als ik aan het praten ben en ik zorg ervoor dat ze me leuk gaan vinden. Als ik nou echt mijn uiterlijk mee had dan kon ik dit ook zo doen in het echt. Misschien dat het gisteren lukte.
Morgen ga ik weer wat proberen tijdens carnaval. Ik ga iemand aanspreken als ik aangeschoten ben. Als ik afgewezen word meteen om uiterlijk dan zal ik me mega kut voelen voor de rest van de avond.
Oh, nja, dat is wel fijn denk ikquote:Op zondag 6 maart 2011 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat mensen er niet op reageren betekent niet dat ze het niet lezen lieve Benzin.
Ja; nu nog thuis;quote:Op zondag 6 maart 2011 19:12 schreef deelnemer2 het volgende:
Je studeert nog? Woon je thuis of op kamers?
Omdat ik betwijfel of dat zo te leren is. Het probleem is niet alleen het niet kunnen, maar ook de onzekerheid. Als ik niet zo bang voor meisjes was dan zou ik die dingen vanzelf leren of geleerd hebben denk ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:21 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar hier is dus mijn vraag, waarom zoeken jullie niet een datingcoach of versierworkshops om iets te leren? Er zijn genoeg organisaties waar je naartoe kan gaan om te leren flirten, meisjes aanspreken, enz.
Ben het niet met je eens. Jouw samenvatting laat iets weg wat in mijn ogen heel essentieel is: de middelbare school. Ik heb toen het verkeerde meisje getroffen, dat heeft me heel erg geraakt, ben daardoor andere dingen stom gaan aanpakken en voor ik het wist waren er heel veel meisjes die lelijk tegen me deden = heel veel slechte ervaringen. Als ik nooit verliefd was geworden op dat eerste meisje of dat niet had laten merken dan was dit allemaal niet gebeurd en dan was ik nu gewoon gelukkig geweestquote:Op zondag 6 maart 2011 18:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is dan ook het wel bekende stereo type verhaaltje die in een paar regels had samengevat kunnen worden.
Op de basischool gepest, geen vrienden. Wat te doen? Computeren. Sinds dat zo leuk is gaan we een ICT studie doen, daar zijn uiteraard geen dames, plots zijn we 23, 24 en zien we het allemaal niet zo meer zitten.
Hoe kom je daar uit? Mijn inziens de beste methode is gewoon vertrekken en ergens anders een leven beginnen. Desnoods buitenland desnoods 250 kilometer verder op. Of je kunt blijven en continu energie overal insteken, psycholoog etc. Dat kost mijn inziens alleen een boel meer moeite en energie.
Dat heb jij in dit topic zelf gezegd, dus waarom je het vraagt is mij een raadsel. Je bent toch ontmaagd omdat jullie allebei zo aangeschoten waren.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef richard_prf het volgende:
Als een vrouw aangeschoten of dronken is kan ze je uiterlijk dan opeens wel leuk vinden en dat ze dan wel wilt praten?
Ja maar je moet ook een keer ophouden met zielig doen vind ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh, het is een feit dat iemand een aansteller noemen in bijna geen enkel geval nut heeft. Wanneer je probleem niet serieus wordt genomen door mensen, voel je je nog meer alleen, wat vervolgens de depressie triggert. Het is een negatieve spiraal.
De vraag was ook voor een vrouw bedoeld.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat heb jij in dit topic zelf gezegd, dus waarom je het vraagt is mij een raadsel. Je bent toch ontmaagd omdat jullie allebei zo aangeschoten waren.
Dronken vrouwen zijn vaak minder kritisch en makkelijker te scoren, dus ja. Wat verder niets zegt over jou, want dronken meiden praten ook met knappe jongens. Helemaal tijdens carnaval als vrijwel iedereen dronken is.quote:Als een vrouw aangeschoten of dronken is kan ze je uiterlijk dan opeens wel leuk vinden en dat ze dan wel wilt praten?
Dit heb je nu al 100 keer gezegd en ik kan er helemaal niks mee.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar je moet ook een keer ophouden met zielig doen vind ik.
Niet alles is voor jou bedoeld jongen.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit heb je nu al 100 keer gezegd en ik kan er helemaal niks mee.
Dit is een hint van Straw, ze bedoelt dus dat je het bij haar moet proberenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dronken vrouwen zijn vaak minder kritisch en makkelijker te scoren, dus ja. Wat verder niets zegt over jou, want dronken meiden praten ook met knappe jongens. Helemaal tijdens carnaval als vrijwel iedereen dronken is.
Waarom probeer je het niet vaker bij meiden die minder aandacht krijgen van jongens? Dan waarderen ze het gelijk meer als jij ze aandacht geeft en heb je meer kans van slagen, al ben je onervaren.
Jij ziet het als zielig doen, ik ze het als iemand met een probleem.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar je moet ook een keer ophouden met zielig doen vind ik.
Het probleem is dat ik 8 van de 10 meiden er wel leuk uit vind zien. Dus je wilt dat ik op een lelijk meisje afstap want in mijn beleving krijgen bijna alle vrouwen genoeg aandacht tenzij ze echt heel lelijk zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dronken vrouwen zijn vaak minder kritisch en makkelijker te scoren, dus ja. Wat verder niets zegt over jou, want dronken meiden praten ook met knappe jongens. Helemaal tijdens carnaval als vrijwel iedereen dronken is.
Waarom probeer je het niet vaker bij meiden die minder aandacht krijgen van jongens? Dan waarderen ze het gelijk meer als jij ze aandacht geeft en heb je meer kans van slagen, al ben je onervaren.
Truequote:Op zondag 6 maart 2011 20:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik 8 van de 10 meiden er wel leuk uit vind zien. Dus je wilt dat ik op een lelijk meisje afstap want in mijn beleving krijgen bijna alle vrouwen genoeg aandacht tenzij ze echt heel lelijk zijn.
Ja maar het gaat over mij dus vind ik dat ik daar commentaar op mag leveren.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:10 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niet alles is voor jou bedoeld jongen.
Omdat jij jezelf nog ziet als een lelijke jongen, voel je je misschien meer op je gemak bij een lelijke meid. Totdat je zelfbeeld een stuk beter is, kan dat toch uitkomst bieden? Je zegt zelf altijd dat uiterlijk je niet uitmaakt.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik 8 van de 10 meiden er wel leuk uit vind zien. Dus je wilt dat ik op een lelijk meisje afstap want in mijn beleving krijgen bijna alle vrouwen genoeg aandacht tenzij ze echt heel lelijk zijn.
Als je jezelf zo lelijk vind en er van overtuigd bent dat je helemaal gedoomed bent dan is wat jou nog de beste kans op geluk kan geven het gaan voor 'lelijke' meiden.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als iedereen alleen voor knap zou gaan dan is het per definitie zo dat alle lelijkerds alleen blijven. Als het hem niet uit het hoofd te praten valt dat ie niet kansloos is bij normaal tot leuk uitziende meiden dan blijft ie nog lang ongelukkig als ie zelf zich nog wel te goed vind krom genoeg voor lelijkerds van het andere geslacht.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Hypocriete tips weer hoor, zeggen dat hij lelijke meiden moet gaan versieren. Sjonge jonge jonge
Wat een onzin toch weer.. Sowieso, wat is knap en wat is lelijk..quote:Op zondag 6 maart 2011 20:20 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als iedereen alleen voor knap zou gaan dan is het per definitie zo dat alle lelijkerds alleen blijven. Als het hem niet uit het hoofd te praten valt dat ie niet kansloos is bij normaal tot leuk uitziende meiden dan blijft ie nog lang ongelukkig als ie zelf zich nog wel te goed vind krom genoeg voor lelijkerds van het andere geslacht.
Ik zei niet lelijke meiden, ik zei meiden die weinig aandacht krijgen omdat je dan minder concurrentie hebt. Als je wel op de meest gewilde meiden afstapt, dan heb je een te grote kans dat je ego een deuk oploopt en dat kan je op dit moment niet aan. Pas als je zelfbeeld beter is, probeer je het bij de meiden die duidelijk minder onzeker zijn. Dit staat verder los van uiterlijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:17 schreef iwannabehigh het volgende:
Hypocriete tips weer hoor, zeggen dat hij lelijke meiden moet gaan versieren. Sjonge jonge jonge
Misschien krijgen mannen dan het idee dat ze in bed heel saai is.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Strawberry weetje wat het ook is.
Lelijke meisjes die heel erg overdreven en spontaan zijn krijgen ook veel aandacht. Er zit bij mij een meisje in de klas, die lijkt een beetje op Doutzen Kroes, ze is mooi (vinden mannen uit mijn klas ook) maar ze is héééél onzeker (niet normaal) en super verlegen en ze krijgt zeker geen aandacht van mannen. Ze gaat ook nooit naar een disco etc. Beetje een grijze muis.
Misschien wordt ze op straat eens nagefloten maar verder ook niet hoor
Bij mij zit er zo'n lelijke meid in de vriendengroep die vond mij lelijk en wijst vrijwel elke jongen af terwijl ze heel dik en zelf heel lelijk is maar denkt dat ze een hele knappe jongen kan krijgen. Alleen vorige week toen we uitgingen wilde ze volgens mij praten met mij en ik dacht zo van bekijk het maar en besteedde de hele avond geen aandacht aan haar.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat jij jezelf nog ziet als een lelijke jongen, voel je je misschien meer op je gemak bij een lelijke meid. Totdat je zelfbeeld een stuk beter is, kan dat toch uitkomst bieden? Je zegt zelf altijd dat uiterlijk je niet uitmaakt.
Al moet ik zeggen dat onzekere meiden je ook kunnen afwijzen hoor. In periodes dat ik onzeker ben zit ik totaal niet te wachten op aandacht omdat ik me dan veel te zelfbewust voel en opgelaten.
Maar knappe of normale meiden krijgen veel aandacht dus moet je met veel meer jongens concurreren die vast meer ervaring hebben dan jij in het versieren. Dan maak je het jezelf in dit stadium onnodig moeilijk.
Ach, zo iemand die zich te goed voelt voor iedereen (knap of lelijk) zou ik ook uit de weg gaan.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bij mij zit er zo'n lelijke meid in de vriendengroep die vond mij lelijk en wijst vrijwel elke jongen af terwijl ze heel dik en zelf heel lelijk is maar denkt dat ze een hele knappe jongen kan krijgen. Alleen vorige week toen we uitgingen wilde ze volgens mij praten met mij en ik dacht zo van bekijk het maar en besteedde de hele avond geen aandacht aan haar.
Zo eentje kan ik er dus ook treffen.
Haha neequote:Op zondag 6 maart 2011 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien krijgen mannen dan het idee dat ze in bed heel saai is.
Kan ook meespelen.
Nee hoor, want ik wil hem niet afwijzen en ik wijs iedereen op FOK! af, heeft dus niets met hem te maken.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:12 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dit is een hint van Straw, ze bedoelt dus dat je het bij haar moet proberen
Ja ze is zelf echt heel lelijk en heel aanwezig en voelt zich te groot voor wie dan ook. Praat mensen graag de grond in om zich beter te voelen en loopt op te scheppen over haar opleiding enzo. Zij maakt alleen deel uit van de vriendengroep vanwege de andere meiden die zich dan beter voelen als ze zich vergelijken met haar.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, zo iemand die zich te goed voelt voor iedereen (knap of lelijk) zou ik ook uit de weg gaan.
Brengt me tot de theorie van het Eclipse Effect.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Strawberry weetje wat het ook is.
Lelijke meisjes die heel erg overdreven en spontaan zijn krijgen ook veel aandacht. Er zit bij mij een meisje in de klas, die lijkt een beetje op Doutzen Kroes, ze is mooi (vinden mannen uit mijn klas ook) maar ze is héééél onzeker (niet normaal) en super verlegen en ze krijgt zeker geen aandacht van mannen. Ze gaat ook nooit naar een disco etc. Beetje een grijze muis.
Misschien wordt ze op straat eens nagefloten maar verder ook niet hoor
Daarom leg ik ook de nadruk op meiden die geen aandacht krijgen, dit kan verder los staan van hoe ze eruit zien. Maar die meiden zullen eerder met onzekere jongens in gesprek willen omdat ze zelf ook onzeker zijn. Je hoeft niet meteen seks te hebben, maar gewoon jezelf een ego-boost geven en langzaam meer lef krijgen.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:23 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat een onzin toch weer.. Sowieso, wat is knap en wat is lelijk..Iedereen heeft weer een andere smaak..
Ik weet zeker dat ik me dan nog gelukkiger voel als ik alleen zou blijven.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:33 schreef VacaLoca het volgende:
Overigens als je het echt niet meer ziet zitten kan je altijd nog naar Azie gaan waar ze geilen op elke lange blanke, hoe lelijk (naar onze standaarden) dan ook.
Waarom?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik me dan nog gelukkiger voel als ik alleen zou blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |