abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93729799
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Drank.
ahja, tbh het enige antwoord hehe.. alhoewel dat niet helpt bij mij :P
pi_93729849
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:15 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

ahja, tbh het enige antwoord hehe.. alhoewel dat niet helpt bij mij :P
Wel als je beide zwaar aangeschoten bent.
pi_93729950
Bovendien kan ik goed met meiden praten. Heel goed zelfs. Alleen kan ik ze niet benaderen door mijn uiterlijk.
Ik denk ook niet dat ik verlegen ben.
pi_93730163
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wel als je beide zwaar aangeschoten bent.
Bij mij niet hoor... iig bij mij is het zo hoeveel drank of drugs ik ook tot me neem ik altijd mijn "normale" gedachtengang blijf houden.. trek me altijd alles aan van alles en iedereen... En helaas is mijn gedachtegang ook dat ik geen misbruik zou willen maken van dronken mensen, want wil ze niet laten schrikken in de ochtend en dan voel ik me zo'n klootzak....
Ik hou teveel rekening met de gevoelens van andere mensen, drom lopen mensen ook vaak over me heen of vinden me "te aardig". (argument die een collega gebruikt, die blijft nu heel ver van me vandaan.. :/).

Heb welleens geprobeerd Drugs + drank te mixen maar blijf dan gewoon "rationeel" denken (voor mijn doen) en na half uur lig ik KO op de vloer.. daar score je ook geen meidjes mee.. :P
pi_93730188
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niet echt, ik heb de dagnose BDD gekregen door de psycholoog maar dat betekent nog niet dat je niet lelijk zou kunnen zijn. Het gaat erom hoe je jezelf ziet en hoe je ermee om gaat.
Lelijke mensen kunnen ook BDD hebben.

En ja het is een verschrikkelijke kut ziekte vooral ook dat je door BDD in een zware depressie beland.
In april heb ik groepsgesprekken met mensen met BDD en anorexia. Misschien dat het iets oplevert.
Het komt wel goed. Werken aan een realitischer zelfbeeld lijkt mij wel leuk, als de realtiteit beter is dan je eigen inbeelding.

Hoe je contact maakt met een meisje? Door zo gewoon mogelijk te doen.
pi_93730274
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:19 schreef richard_prf het volgende:
Bovendien kan ik goed met meiden praten. Heel goed zelfs. Alleen kan ik ze niet benaderen door mijn uiterlijk.
Ahja, ik ben verlegen als de pest... misschien geeft dat ook wel een beetje een rare indruk.. een redelijk brede kerel van rond de 2 meter die verlegen is...
pi_93730292
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:25 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Bij mij niet hoor... iig bij mij is het zo hoeveel drank of drugs ik ook tot me neem ik altijd mijn "normale" gedachtengang blijf houden.. trek me altijd alles aan van alles en iedereen... En helaas is mijn gedachtegang ook dat ik geen misbruik zou willen maken van dronken mensen, want wil ze niet laten schrikken in de ochtend en dan voel ik me zo'n klootzak....
Ik hou teveel rekening met de gevoelens van andere mensen, drom lopen mensen ook vaak over me heen of vinden me "te aardig". (argument die een collega gebruikt, die blijft nu heel ver van me vandaan.. :/).

Heb welleens geprobeerd Drugs + drank te mixen maar blijf dan gewoon "rationeel" denken (voor mijn doen) en na half uur lig ik KO op de vloer.. daar score je ook geen meidjes mee.. :P
Ja klopt dat heb ik ook. Alleen zij nam alle initiatief.
Toch ben ik blij dat ik het niet meer ben en bovendien is ze nog knap (ze was nog steeds mooi toen ik wakker werd naast haar de volgende ochtend zonder haar make-up) en erg lief ook. Alleen heeft ze het heel erg druk met haar opleiding dus ik spreek haar niet meer zovaak. Maar ik ben eigenlijk nog steeds gek op haar. Haar innerlijk is ook mooi en veel belangrijker. Ik ken haar nu 4 maanden of zo en heb haar 4 keer in het echt ontmoet. De laatste keer was begin januari dus we kunnen wel stellen dat het contact een beetje voorbij is. Gisteren stuurde ze nog een smsje dat ze het leuk had bij carnaval nadat ik er eerst eentje stuurde. Dat is het enige contact wat we nog hebben.
Ik denk dat ze geen contact meer wilt omdat ik vermoed dat ze me lelijk vind en dat versterkte mijn BDD (ookal zei ze dat ze me niet lelijk vond alleen veel jonger eruit zag voor mijn leeftijd)

[ Bericht 2% gewijzigd door richard_prf op 06-03-2011 16:41:24 ]
pi_93730947
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als ik zie hoeveel jij naar binnen hebt gewerkt...en geheugenverlies is ook geen goed teken. Wees blij dat je jezelf niet in een coma hebt gezopen. Misschien zijn die vrienden van je precies als jij, dat ze ook zoveel zuipen.

Of ik snap het uitgaansleven niet dat kan ook, want ik heb mensen nooit begrepen die zóveel drinken en zó dronken worden.
Dat is normaal tijdens carnaval om zoveel te drinken :P 4 dagen achter elkaar jezelf de vernieling in helpen. De hele straat ligt onder de drank en het plakt letterlijk aan je voeten in de hele stad.

Alleen ik doe het nog rustig aan. Vandaag ga ik niet. Maandag ga ik weer en doe ik het wel wat rustiger aan. Maar geloof me Strawberry vergeleken met mij lopen er nog veel ergere rond die letterlijk 4 dagen achter elkaar door blijven tanken.

Ik kan goed tegen alcohol dus dat is mooi meegenomen.
pi_93731710
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:44 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat is normaal tijdens carnaval om zoveel te drinken :P 4 dagen achter elkaar jezelf de vernieling in helpen. De hele straat ligt onder de drank en het plakt letterlijk aan je voeten in de hele stad.

Alleen ik doe het nog rustig aan. Vandaag ga ik niet. Maandag ga ik weer en doe ik het wel wat rustiger aan. Maar geloof me Strawberry vergeleken met mij lopen er nog veel ergere rond die letterlijk 4 dagen achter elkaar door blijven tanken.

Ik kan goed tegen alcohol dus dat is mooi meegenomen.
Het is carnaval, dus we zuipen ons de vernieling in.

Goed argument. Daarom plaats ik mezelf graag boven zulke mensen, wat is dat nutteloos zeg.
Ron Paul 2012
pi_93732039
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:02 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Goed argument. Daarom plaats ik mezelf graag boven zulke mensen, wat is dat nutteloos zeg.
Nare eigenschap zeg.
pi_93732222
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:02 schreef Supersoep het volgende:

[..]

I know I know maar zo gaat het in Breda :P En vrijwel iedereen doet er aan mee. En het is echt heel gezellig dat ik ondanks mijn BDD het toch leuk had zegt genoeg.

Dit is de eerste keer dat ik het vier en ik weet nu al dat ik volgend jaar zeker weer ga.
  zondag 6 maart 2011 @ 17:34:39 #237
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93732928
Zo, weten jullie al of versieren op een latere leeftijd te leren is?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_93732992
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:34 schreef Keep_Walking het volgende:
Je bent nooit te oud om te leren.

Slotje.
pi_93733047
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:34 schreef Keep_Walking het volgende:
Tot nu toe lijkt ons gezamenlijk empirisch onderzoek erop te wijzen dat dat niet mogelijk is.

Misschien kan jij ons helpen met nieuwe richtingen voor ons onderzoek, dat is leuker dan je sarcasme aanhoren. :7
pi_93733088
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Tot nu toe lijkt ons gezamenlijk empirisch onderzoek erop te wijzen dat dat niet mogelijk is.

Misschien kan jij ons helpen met nieuwe richtingen voor ons onderzoek, dat is leuker dan je sarcasme aanhoren. :7
Zou jij wellicht de belangrijkste punten die tot die conclusie leiden kunnen samenvatten?
pi_93733236
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:39 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Zou jij wellicht de belangrijkste punten die tot die conclusie leiden kunnen samenvatten?
De bijna 8 delen van dit topic samenvatten is ondoenlijk veel werk. Maar ik heb al enkele keren hele mooie dingen geschreven die bijna niemand leest. Zie bijvoorbeeld deze post van mij waarin ik oude posts van mij en iemand anders quote: Is versieren op latere leeftijd nog te leren? #8
pi_93733629
Die post had ik gelezen ja, over 'Ben'.

Mijn devies, uit eigen ervaring, is dat vrijwel alles te overwinnen valt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93733731
quote:
Op zondag 6 maart 2011 16:19 schreef richard_prf het volgende:
Dit is heel tegenstrijdig. Oke, je bent oerlelijk. Dat wil ik van je aannemen. Dus kan je geen meiden benaderen. Oke, dat neem ik ook aan. Maar je kan wel met ze praten en je bent ook al ontmaagd. Hey, wacht eens even. Je bent zo afgrijselijk lelijk dat je geen meiden kan benaderen en ze bij wijze van spreken al weghollen als ze je zien, maar praten en neuken gaat na dat weghollen nog wel. Begrijp je waar ik heen wil?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_93733791
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:43 schreef benzin het volgende:

[..]

De bijna 8 delen van dit topic samenvatten is ondoenlijk veel werk. Maar ik heb al enkele keren hele mooie dingen geschreven die bijna niemand leest. Zie bijvoorbeeld deze post van mij waarin ik oude posts van mij en iemand anders quote: Is versieren op latere leeftijd nog te leren? #8
Goede analyse Benzin.

Je hebt nog heel veel mogelijkheden. Hoe zit het met je studiegenoten, kun je daar een bondje mee sluiten en gezamelijk de wereld gaan verkennen?
pi_93733839
quote:

[..]

Is geen sarcasme hoor :P. Hij heeft vele nuttige posts geschreven waar ik wel wat aan heb gehad.

Mijn depressie begint een beetje een andere draai te krijgen. In plaats van dat ik denk dat niks mogelijk is met mijn uiterlijk krijg ik nu soms de gedachtes dat het wel mogelijk was en dat ik onnodig als een zombie heb geleefd, die gedachtes beginnen sterker te worden. Als mijn probleem echt ingebeeld blijkt te zijn dan ga ik me daar weer heel erg kut over voelen want ik heb echt niet geleefd zoals ik zou willen.
pi_93734030
Gewoon je foto op hotornot posten.
pi_93734595
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:58 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Goede analyse Benzin.

Je hebt nog heel veel mogelijkheden. Hoe zit het met je studiegenoten, kun je daar een bondje mee sluiten en gezamelijk de wereld gaan verkennen?
Dankje. De analyse is een analyse van mijn leven, maar heb er ook aspecten van andere users bij betrokken, omdat ik gewoon wil aantonen hoe het probleem in elkaar zit.

Ik weet het niet precies. Er zijn een paar studiegenoten die wel heel succesvol zijn, een paar die dat niet zijn maar toch gelukkig zijn en soms zelfs een vriendin hebben. Er zijn ook wel mensen als ik, maar toegeven dat zulke dingen niet lukken aan elkaar en dan besluiten er samen iets aan te doen gaat natuurlijk erg ver. In mijn dagelijks leven laat ik nooit zien dat ik me voel zoals ik voel en doe ik me veel sterker voor dan ik ben. Dit is niet iets waar je met elkaar over praat IRL.
  zondag 6 maart 2011 @ 18:28:18 #248
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93734846
quote:

[..]

Oke, versieren op een oudere leeftijd is heel goed te leren. Iedereen hier heeft een ander verhaal en ook een andere reden waarom het hen tot nu toe niet is gelukt om een meisje te vinden. Maar bij de meeste van jullie zal gewoon moeten lukken.

Een vraagje, hebben jullie al aandacht besteed aan boeken zoals masterflirt en hun workshops? Meeste van jullie hebben nu gewoon een goede baan, dus waarom ga je niet externe hulp zoeken bij het versieren, zoals een datingcoach of workshops?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 6 maart 2011 @ 18:30:38 #249
108913 Godshand
guide4you
pi_93734920
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]
Als mijn probleem echt ingebeeld blijkt te zijn dan ga ik me daar weer heel erg kut over voelen want ik heb echt niet geleefd zoals ik zou willen.
Dus dan ga je dat alsnog doen. Blijven hangen in het verleden heeft weinig zin, je kan er alleen van leren maar niets verder aan veranderen. Accepteer het en ga verder :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 6 maart 2011 @ 18:40:10 #250
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93735192
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Is geen sarcasme hoor :P. Hij heeft vele nuttige posts geschreven waar ik wel wat aan heb gehad.

Mijn depressie begint een beetje een andere draai te krijgen. In plaats van dat ik denk dat niks mogelijk is met mijn uiterlijk krijg ik nu soms de gedachtes dat het wel mogelijk was en dat ik onnodig als een zombie heb geleefd, die gedachtes beginnen sterker te worden. Als mijn probleem echt ingebeeld blijkt te zijn dan ga ik me daar weer heel erg kut over voelen want ik heb echt niet geleefd zoals ik zou willen.
Als je dat doet dan ben je echt een mongool. Juist dan moet je je kans grijpen dat het je wel kan lukken en het beste van maken. Je bent nog jong. Ga niet als een autist zielig doen omdat je nu erachter komt dat je toch niet zo lelijk bent zoals je dacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')