abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93726090
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:30 schreef richard_prf het volgende:
Jammer alleen dat je mijn outfit niet goed kan zien op die foto.
Waarom?
pi_93726150
Jahoor, Richard kaapt weer eens het hele topic.

Beetje jammer dat je je vrienden keihard afkraakt door te zeggen dat er 1 op een nijlpaard lijkt. En dan vind je jezelf lelijk, en dan durf je dat over een ander te zeggen. Net alsof dat leuk is voor hem (ookal krijgt hij dit niet mee, het is niet leuk). En jij zou toch wel moeten weten hoe dat voelt. Toont wel karakter.
pi_93726171
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:31 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat het er wel leuk uitzag. Maar maandag ga ik weer naar Breda en weer flink wat alcohol naar binnen werken. En ik zal proberen een leukere foto te maken.

Ik zie hier met een zware kater en ik ga toch merken dat ik geen 18 meer ben toen ik de dag erna vrolijk opstond zonder hoofdpijn of whatever

[ Bericht 0% gewijzigd door richard_prf op 06-03-2011 14:40:07 ]
pi_93726311
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:32 schreef iwannabehigh het volgende:

Beetje jammer dat je je vrienden keihard afkraakt door te zeggen dat er 1 op een nijlpaard lijkt. En dan vind je jezelf lelijk, en dan durf je dat over een ander te zeggen. Net alsof dat leuk is voor hem (ookal krijgt hij dit niet mee, het is niet leuk). En jij zou toch wel moeten weten hoe dat voelt. Toont wel karakter.
Jonge wat zeik je nou kneusje, Ik bedoel dat lachend nijlpaard niet eens negatief maar dat hij er grappig op staat. bovendien zit hij er ECHT niet mee. Het is lange leven de lol voor hem en hij weet zelf dat die er niet zo goed uitziet maar dat boeit hem echt niet.
Waar zie jij staan dat ik hem lelijk vind trouwens? Ik vind hem er niet top uitzien typte ik. En lelijk vind ik hem dus echt niet.
pi_93726405
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Omdat het er wel leuk uitzag. Maar maandag ga ik weer naar Breda en weer flink wat alcohol naar binnen werken. En ik zal proberen een leukere foto te maken.
Kom maar op met die foto's. Als ik vind dat je lelijk bent, draai ik er niet om heen.

quote:
Ik ziet hier met een zware kater en ik ga toch merken dat ik geen 18 meer ben toen ik de dag erna vrolijk opstond zonder hoofdpijn of whatever
Nee, je bent een jonge man van 27.
pi_93726457
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:39 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Kom maar op met die foto's. Als ik vind dat je lelijk bent, draai ik er niet om heen.

[..]

Nee, je bent een jonge man van 27.
I know :P. maar die meid dacht meteen dat ik nog studeerde geloof ik dus ik zei maar dat ik nog studeerde en 22 was. De meeste mensen schatten me nog steeds rond de 19 of 20.
pi_93726495
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:23 schreef Kevin24 het volgende:

Maja, heb zelf ookal ben ik tyfesdronken altijd een soort stemmetje in me hoofd "ze moet niks van je! je valt haar lastig!! rot op! fugly bastard!" klote is dat.
Klopt ja, ik herken dat ook. Voordat ik relaxed met een meisje durf te praten moet ik al zo dronken zijn dat ik nauwelijks meer kan lopen. Tot die tijd blijft dat te eng, terwijl ik verder wel al heel veel ondoordachte en stomme dingen ga doen.
pi_93726539
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Klopt ja, ik herken dat ook. Voordat ik relaxed met een meisje durf te praten moet ik al zo dronken zijn dat ik nauwelijks meer kan lopen. Tot die tijd blijft dat te eng, terwijl ik verder wel al heel veel ondoordachte en stomme dingen ga doen.
Ja klopt ik ook wel. Heb jij dan ook de volgende dag de gedachte van dat je hele erge dingen hebt gezegd en dat je je voor lult voelt staan?
pi_93726545
Er is hier maar 1 kneusje en dat ben jij, geloof me. Je bent 27 jaar, gedraag je je er dan (a.u.b) naar. Je kan je wel de hele tijd gaan verschuilen achter BDD en zielig doen en aandacht vragen dmv topics kapen, maar dat heeft echt geen zin. Door jou begrijp ik mijn moeder ineens heel goed, dodelijk vermoeiend lijkt me het.. zo'n onzeker persoon om je heen die keer op keer om bevesteging vraagt.

Mensen die gaan zeggen dat ik me niet in kan leven blablabla.. Kan ik wel, maar je moet ook een keer ophouden met zielig doen en eraan gaan werken ipv bevestiging blijven vragen en er ondertussen toch niet in geloven en blijven zeggen dat je lelijk bent.
pi_93726547
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

I know :P. maar die meid dacht meteen dat ik nog studeerde geloof ik dus ik zei maar dat ik nog studeerde en 22 was. De meeste mensen schatten me nog steeds rond de 19 of 20.
Terecht, dat is je geestelijke leeftijd. :)
pi_93727092
Wat ik ook niet helemaal snap is, dan vind je jezelf zó ontzettend lelijk, afzichtelijk en gruwelijk, maar dan post je wel foto's openbaar. Waarom? Je zou toch zeggen dat je dan juist niet wilt dat mensen je kunnen zien omdat je bang bent voor afwijzingen (aangezien je zo overtuigd bent dat je lelijk bent en je mensen zelfs niet in de ogen aan durft te kijken??). Dan lijkt het mij realistischer dat je priveberichten stuurt met foto's naar users die je vertrouwt. Maar oke..
pi_93727387
Misschien is het probleem dat je nooit oogcontact maakt en altijd wegkijkt...
Natuurlijk nodigt dat vrouwen niet uit om met je te praten en dergelijke. Anders lijkt het alsof je geen contact met ze wil hebben. Je zegt altijd dat je vrienden zo succesvol zijn bij de vrouwen, maar op die foto ben jij zeker niet de lelijkste. Misschien wel de meest normale. Dan weet je dat...
pi_93727475
Leuke vrienden trouwens, die jou bijna jezelf laten doodzuipen.
pi_93727498
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:44 schreef iwannabehigh het volgende:
Er is hier maar 1 kneusje en dat ben jij, geloof me. Je bent 27 jaar, gedraag je je er dan (a.u.b) naar. Je kan je wel de hele tijd gaan verschuilen achter BDD en zielig doen en aandacht vragen dmv topics kapen, maar dat heeft echt geen zin. Door jou begrijp ik mijn moeder ineens heel goed, dodelijk vermoeiend lijkt me het.. zo'n onzeker persoon om je heen die keer op keer om bevesteging vraagt.

Mensen die gaan zeggen dat ik me niet in kan leven blablabla.. Kan ik wel, maar je moet ook een keer ophouden met zielig doen en eraan gaan werken ipv bevestiging blijven vragen en er ondertussen toch niet in geloven en blijven zeggen dat je lelijk bent.
Ja jonge, ik wist al langer dat je een kortzichtig persoon was en gewoon gaat vertellen dat iemand zich niet moet aanstellen terwijl diegene aan een psychische ziekte lijd en veel problemen ondervind.
En beweren dat ik er niks aan doe terwijl ik juist kehard aan mijn problemen probeer te werken.
Ik hecht dan ook geen waarde aan jouw posts. Je zit hier op het psychologische gedeelte van het forum dus als je niet normaal kan typen wat doe je hier nog dan?
Ik negeer jouw posts dan ook vanaf nu.
pi_93727567
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:37 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jonge wat zeik je nou kneusje, Ik bedoel dat lachend nijlpaard niet eens negatief maar dat hij er grappig op staat. bovendien zit hij er ECHT niet mee. Het is lange leven de lol voor hem en hij weet zelf dat die er niet zo goed uitziet maar dat boeit hem echt niet.
Waar zie jij staan dat ik hem lelijk vind trouwens? Ik vind hem er niet top uitzien typte ik. En lelijk vind ik hem dus echt niet.
Jouw vrienden weten ook niet dat jij vrijwel altijd depressief bent, toch?
Misschien is die vriend ook wel heel ongelukkig, maar laat hij dat niet merken aan jou.
pi_93727608
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Het ging toch over zijn ervaringen met versieren en dat een meisje met hem in gesprek was? Lijkt me OT. Of heb jij iets beters te posten?

quote:
Hier heb je wel een beetje gelijk in.
pi_93727627
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jouw vrienden weten ook niet dat jij vrijwel altijd depressief bent, toch?
Misschien is die vriend ook wel heel ongelukkig, maar laat hij dat niet merken aan jou.
Ja ze weten het niet. En ja je kan gelijk hebben hoor. Ik zal die persoon echt niet laten vallen als die problemen zou hebben wat helaas bij vrijwel iedereen andersom werkt in de praktijk.
pi_93727631
Maar Rich als je zo doorgaat heb je precies wat je wilt, namelijk doodgaan aan liverfailure.
pi_93727674
quote:
Dronken mannen zijn totaal onaantrekkelijk...
pi_93727693
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar Rich als je zo doorgaat heb je precies wat je wilt, namelijk doodgaan aan liverfailure.
Ik drink bijna nooit hoor :P Ik had er gewoon zin in. En het valt wel mee volgens mij :P ik heb niet eens gekotst of andere klachten gekregen.
Iedereen was dronken gisteren.
pi_93727721
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dronken mannen zijn totaal onaantrekkelijk...
Ja , maar ik praatte nog wel normaal met haar. Ik kwam niet straal bezopen over ofzo want het gesprek duurde een half uur dus zo erg kan het niet geweest zijn.
pi_93727829
Ik vind mezelf er afschuwelijk uitzien ook op die foto, ook al is die wat vaag. Maar blijkbaar vind iedereen me er normaal uitzien dus dat helpt wel een beetje in mijn strijd tegen mijn BDD.
pi_93727834
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik drink bijna nooit hoor :P Ik had er gewoon zin in. En het valt wel mee volgens mij :P ik heb niet eens gekotst of andere klachten gekregen.
Iedereen was dronken gisteren.
Als ik zie hoeveel jij naar binnen hebt gewerkt...en geheugenverlies is ook geen goed teken. Wees blij dat je jezelf niet in een coma hebt gezopen. Misschien zijn die vrienden van je precies als jij, dat ze ook zoveel zuipen.

Of ik snap het uitgaansleven niet dat kan ook, want ik heb mensen nooit begrepen die zóveel drinken en zó dronken worden. Dat in combinatie met die stomme PM van jou denk ik dat je beweegreden iets anders was, maar goed. Stuur me nooit meer zo'n PM tenzij je het meent.
pi_93727848
Strawberry, je weet zelf ook wel dat hij alleen maar over lelijk zijn enzovoort praat. Niet over ''versieren op LATERE leeftijd''.

Ja Richard, je laat 1 meisje beoordelen over je uiterlijk en dan ineens is alles goed volgens jou? Dát is kortzichtig (dus noem mij niet kortzichtig omdat ik geen medelijden met je heb) en dat laat zien dat je NIET keihard aan het werk bent, anders zou je zoiets doms niet eens posten. Dus noem mij niet kortzichtig, noem me maar hard.
pi_93727903
Whatever ik ben toch boos op hem dus heb eigenlijk geen eens zin om hier te posten. :W

Ik moet toch gaan. Succes met de bitchfight Rich en iwannabehigh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')