abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93714788
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En wat dan nog? Moet je je zelf dus maar afmaken omdat je er door wat voor omstandigheden anders uitziet? Moeten dat soort mensen dan maar zielig en alleen thuis zitten? Natuurlijk is het stukken moeilijker voor dit soort mensen. Maar dat zal ook niemand ontkennen.
Natuurlijk niet. Maar het betekent wel dat je het leven anders moet benaderen dan de gemiddelde mens dat doet. Een leuke peptalk in een commercieel bedrijf waarin wordt gesteld dat de indruk van de eerste seconde eigenlijk al bepalend is enzo. Je moet het niet op dat soort mensen loslaten. Zo wordt er nogal wat beweerd dat niet voor iedereen bruikbaar is. Je moet veel negeren als je buiten normale valt.

Voor intelligente mensen leidt het ook tot veel inzicht. Persoonlijk heb ik geen advies nodig. Maar ik begrijpt de problemen van anderen beter. Het is voor sommige echt niet gemakkelijk. Problemen hebben de neiging zich op te stapelen. Het resulterende levensgevoel is moeilijk uit te leggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door deelnemer2 op 06-03-2011 02:21:00 ]
pi_93715069
deelnemer = schenkstroop?
pi_93715112
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 02:08 schreef iwannabehigh het volgende:
deelnemer = schenkstroop?
Deelnemer is wat ouder, zeer hoog opgeleid en breed ontwikkeld.
pi_93715404
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 02:10 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Deelnemer is wat ouder, zeer hoog opgeleid en breed ontwikkeld.
Maar heb jij ook problemen op sociaal gebied of kom je hier gewoon chillen?
  zondag 6 maart 2011 @ 02:31:32 #155
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93715449
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:56 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Maar het betekent wel dat je het leven anders moet benaderen dan de gemiddelde mens dat doet. Een leuke peptalk in een commercieel bedrijf waarin wordt gesteld dat de indruk van de eerste seconde eigenlijk al bepalend is enzo. Je moet het niet op dat soort mensen loslaten. Zo wordt er nogal wat beweerd dat niet voor iedereen bruikbaar is. Je moet veel negeren als je buiten normale valt.

Voor intelligente mensen leidt het ook tot veel inzicht. Persoonlijk heb ik geen advies nodig. Maar ik begrijpt de problemen van anderen beter. Het is voor sommige echt niet gemakkelijk. Problemen hebben de neiging zich op te stapelen. Het resulterende levensgevoel is moeilijk uit te leggen.
Ik heb het idee dat men zich al wel erg snel in een eigen hokje plaatst. Echte problemen of niet. Ik denk de categorie die jij schetst nog niet een kwart is van de 'probleem gevallen'. Uiteraard is dit een ruime schatting.

Er wordt inderdaad veel beweerd wat niet allemaal suitable is voor ieder individu. Maar niet ieder persoon heeft specifieke individuele hulp nodig.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 6 maart 2011 @ 04:58:35 #156
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93716812
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:07 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Jawel hoor. Ik zie het vaak gebeuren in films
En de "nerd" is nooit echt lelijk in die irritante chick-flics. En "the whimpy kid" is ook eigenlijk niet whimpy in die kinderfilms.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 6 maart 2011 @ 05:01:31 #157
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93716835
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 02:31 schreef sitting_elfling het volgende:

Er wordt inderdaad veel beweerd wat niet allemaal suitable is voor ieder individu. Maar niet ieder persoon heeft specifieke individuele hulp nodig.
Er wordt naar mijn idee juist teveel beweert vanuit moralisme/idealisme. Dingen die eigenlijk op niemand van toepassing zijn omdat ze gewoon niet werken in de praktijk.

Je kan bijv het onderwerp veranderen naar dieten/afvallen. Dan zegt men automatisch: minder eten meer bewegen. En werkt dat dan ook in de praktijk?

[ Bericht 2% gewijzigd door Schenkstroop op 06-03-2011 05:06:44 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zondag 6 maart 2011 @ 05:11:02 #158
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93716913
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 05:01 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Er wordt naar mijn idee juist teveel beweert vanuit moralisme/idealisme. Dingen die eigenlijk op niemand van toepassing zijn omdat ze gewoon niet werken in de praktijk.

Je kan bijv het onderwerp veranderen naar dieten/afvallen. Dan zegt men automatisch: minder eten meer bewegen. En werkt dat dan ook in de praktijk?
Minder eten meer bewegen werkt inderdaad in de praktijk :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 6 maart 2011 @ 05:15:53 #159
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93716948
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 05:11 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Minder eten meer bewegen werkt inderdaad in de praktijk :P
De praktijk ligt ingewikkelder. Wellicht zou men dan juist moeten toegeven dat zij niet alles begrijpen van hoe afvallen en het lichaam precies werken. Ipv nodeloos mensen te gaan zitten afkafferen met gebruik van foute/incomplete informatie.
pi_93719269
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 02:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat men zich al wel erg snel in een eigen hokje plaatst. Echte problemen of niet. Ik denk de categorie die jij schetst nog niet een kwart is van de 'probleem gevallen'. Uiteraard is dit een ruime schatting.

Dat klopt en het lastig problemen in te schatten, ook voor professionele psychologen. Je kan er dus ook gemakkelijk mee aan de haal gaan. Zowel degene die zichzelf problemen aanpraat, als degene die op grond van een beperkte eigen ervaring en politieke / ideologische ideeen alles te simpel interpreteert.

Dit forum laat goed zien waar mensen mee rondlopen. Dat kan zeer verhelderend en relativerend werken voor mensen met problemen.
pi_93724218
Ik ben dood, gisteren heb ik in Breda zoveel gedronken dat ik de helft vergeten ben. Zoveel heb ik nog nooit gedronken. Volgens mijn vrienden heb ik 17 biertjes ,3 johnny walkers, 3 Jack Daniels, 1 goldstrike achterover geslagen.
Toen ik wakker werd was mijn kop rood en leek ik op een Chinees.
IK heb met een meid gepraat dat is een ding wat zeker is al weet ik vrijwel niks meer van het gesprek maar ik was volgens mijn vrienden zo'n 30 minuten in gesprek. Ik weet ook niet meer hoe ik met haar in gesprek ben geraakt. Ik weet alleen nog dat ze in Leuven studeerde en dat ik zei dat ik 22 was en dat ze dat geloofde. Meer weet ik niet meer. Ik heb dus ook geen telefoonnummer gekregen. Ik weet eigenlijk niet eens meer hoe ze eruit zag -.- Ik denk dat ze me lelijk vond.

[ Bericht 0% gewijzigd door richard_prf op 06-03-2011 13:42:19 ]
pi_93724318
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:34 schreef richard_prf het volgende:

Ik denk dat ze me lelijk vond.
Volgt ook zo logisch uit het daaraan voorafgaande verhaal.
pi_93724359
Het erge was dat ik zelfs met zoveel alcohol op nog dacht dat ik afstotelijk lelijk was en nog altijd niemand aan durfde te kijken.

Ik kijk nooit iemand aan tijdens uitgaan. Soms per ongeluk en dan kijk ik meteen de andere kant op. Een beetje als een Autist met het verschil dat ik me schaam voor mijn uiterlijk.

Maar toen ik met die meid in gesprek raakte was ik van de wereld. Ik vraag me af hoe het tot stand is gekomen.
Is het mogelijk dat ik me dat opeens weer kan herinneren?

Ik durf nooit een meid aan te kijken omdat ik bang ben voor de blik der afwijzing.
Uiteraard zoals altijd heb ik weer veel met vreemde gasten staan praten. En er zitten er ook veel bij die me zomaar omhelzen uit het niets -.- ik heb dat echt altijd als ik uitga.

[ Bericht 11% gewijzigd door richard_prf op 06-03-2011 13:46:49 ]
pi_93724545
Ja, even wat zelf-hypnose toepassen.
Ron Paul 2012
pi_93724673
Ik weet nog dat ze als een Bij verkleed was en dat ik irritant haar voelsprieten aanraakte ofzo. Dat komt me weer binnen opeens Ik weet nog hoe het eindigde, haar vriendinnen belde haar dat ze op haar te wachten stonden buiten en zo kwam het ten einde.

Maar ik wil perse weten hoe het gesprek tot stand is gekomen. Dat is het belangrijkste en ik vermoed dat ik dat niet meer kan herinneren -.-

We hebben met zijn vieren, 300 euro er doorheen gejaagd gisteren.

Het vervelendste van de avond was dat ik overal het gevoel had van afwijzende blikken van dames. Ik haat dat heel erg en versterkt mijn BDD.

Eigenlijk was dit de eerste keer dat ik met een meid buiten mijn vriendengroep stond te praten tijdens het uitgaan en ik moet gewoon weten hoe ik haar heb benaderd. Maar het erge is dat ik dit gewoon niet meer ga herinneren ben ik bang :(

Ik vraag me af of het echt afwijzende blikken zijn of omdat ik het me inbeeld. Misschien omdat ik zelf niet durf te kijken en alleen uit mijn ooghoeken.

[ Bericht 7% gewijzigd door richard_prf op 06-03-2011 13:57:20 ]
pi_93724956
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:49 schreef richard_prf het volgende:

Maar ik wil perse weten hoe het gesprek tot stand is gekomen. Dat is het belangrijkste en ik vermoed dat ik dat niet meer kan herinneren -.-
Bij toeval (iets met die sprieten of je stond per ongelijk op haar tenen) of ze vond je leuk (zo op het eerste gezicht) en begon zelf.
pi_93725019
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:57 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Bij toeval of ze vond je leuk (zo op het eerste gezicht).
Het was toeval, Wij stonden daar ergens achterin en volgens mij was zij alleen ofzo aan het wachten op haar vriendinnen en stond ze naast ons te wachten en zo ben ik gesprek geraakt denk ik.
Blijkbaar durfde ik haar aan te kijken en wat te zeggen. En dat ze me leuk zou vinden zo op het eerste gezicht is onmogelijk want dat is namelijk nooit gebeurd in 27 jaar dus ik moet het zeker niet hebben van mijn goede uiterlijk.

Godverdomme ik moet gewoon weten hoe het gesprek is gestart.
Sprak ik haar opeens aan omdat ze naast mij stond?
Keek ik haar aan en zij mij en is zij toen begonnen?

Ik weet dat als ik nuchter was dat het gesprek er sowieso nooit was gekomen.
Ik vrees dat er teveel hersencellen zijn afgestorven gisteren om het te onthouden.

[ Bericht 8% gewijzigd door richard_prf op 06-03-2011 14:04:35 ]
  zondag 6 maart 2011 @ 14:05:00 #168
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93725225
quote:
Ik vraag me af of het echt afwijzende blikken zijn of omdat ik het me inbeeld. Misschien omdat ik zelf niet durf te kijken en alleen uit mijn ooghoeken.
Hoogwaarschijnlijk speelt het allemaal in je hoofd, die afwijzende blikken. Ten eerste je hebt zelf geen oogcontact proberen te maken en ten tweede je valt niet de hele tijd op, de meeste mensen zitten niet de hele tijd over jou te denken. Meeste mensen hebben niks tegen je en denken niet eens aan je, ze zijn daar om zelf gezellig met je te hebben. Ze gaan pas over jou denken wanneer je hen begin aan te spreken en interacteren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_93725556
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Het was toeval, Wij stonden daar ergens achterin en volgens mij was zij alleen ofzo aan het wachten op haar vriendinnen en stond ze naast ons te wachten en zo ben ik gesprek geraakt denk ik.
Blijkbaar durfde ik haar aan te kijken en wat te zeggen. En dat ze me leuk zou vinden zo op het eerste gezicht is onmogelijk want dat is namelijk nooit gebeurd in 27 jaar dus ik moet het zeker niet hebben van mijn goede uiterlijk.
Volgens Strawberry (en anderen) is je uiterlijk geen reeel probleem.
Maar dat nare gevoel verhinderd je om je normaal te gedragen.

Is het een idee om alleen met dat gevoel te beginnen?
Stel je gaat van het ergste uit. Wat kun je dan verwachten en is daarmee te leven?
pi_93725702
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:14 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Volgens Strawberry (en anderen) is je uiterlijk geen reeel probleem.
Maar dat nare gevoel verhinderd je om je normaal te gedragen.

Is het een idee om alleen met dat gevoel te beginnen?
Stel je gaat van het ergste uit. Wat kun je dan verwachten en is daarmee te leven?
Toevallig heb ik een foto gekregen van gisteren.
Ik sta rechts, Ik ben wel degelijk lelijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al moet ik zeggen die gast op de voorgrond er ook niet al te best eruit ziet op die foto.

[ Bericht 9% gewijzigd door richard_prf op 06-03-2011 14:38:14 ]
pi_93725839
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:59 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet dat als ik nuchter was dat het gesprek er sowieso nooit was gekomen.

Dus dan maar dronken door het leven.. ;)

Maja, heb zelf ookal ben ik tyfesdronken altijd een soort stemmetje in me hoofd "ze moet niks van je! je valt haar lastig!! rot op! fugly bastard!" klote is dat.
pi_93725874
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje vage foto maar vind je buddy's veel lelijker tbh.
pi_93725901
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:24 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Beetje vage foto maar vind je buddy's veel lelijker tbh.
Die vriend op de voorgrond lijkt net een lachend nijlpaard ofzo :D
Maar lol heeft die man echt altijd. En je kan altijd met hem lachen.
Mja mijn knappere vrienden staan hier niet bij :P
pi_93725984
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

SPOILER
Al moet ik zeggen die gast op de voorgrond er ook niet al te best eruit ziet.
Gezien. Je zien er zeer goed uit. Klacht verworpen.
Verklaart ook je gesprek met dat meisje. Ze vond je er leuk uitzien.
pi_93726067
Jammer alleen dat je mijn outfit niet goed kan zien op die foto.
pi_93726090
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:30 schreef richard_prf het volgende:
Jammer alleen dat je mijn outfit niet goed kan zien op die foto.
Waarom?
pi_93726150
Jahoor, Richard kaapt weer eens het hele topic.

Beetje jammer dat je je vrienden keihard afkraakt door te zeggen dat er 1 op een nijlpaard lijkt. En dan vind je jezelf lelijk, en dan durf je dat over een ander te zeggen. Net alsof dat leuk is voor hem (ookal krijgt hij dit niet mee, het is niet leuk). En jij zou toch wel moeten weten hoe dat voelt. Toont wel karakter.
pi_93726171
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:31 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat het er wel leuk uitzag. Maar maandag ga ik weer naar Breda en weer flink wat alcohol naar binnen werken. En ik zal proberen een leukere foto te maken.

Ik zie hier met een zware kater en ik ga toch merken dat ik geen 18 meer ben toen ik de dag erna vrolijk opstond zonder hoofdpijn of whatever

[ Bericht 0% gewijzigd door richard_prf op 06-03-2011 14:40:07 ]
pi_93726311
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:32 schreef iwannabehigh het volgende:

Beetje jammer dat je je vrienden keihard afkraakt door te zeggen dat er 1 op een nijlpaard lijkt. En dan vind je jezelf lelijk, en dan durf je dat over een ander te zeggen. Net alsof dat leuk is voor hem (ookal krijgt hij dit niet mee, het is niet leuk). En jij zou toch wel moeten weten hoe dat voelt. Toont wel karakter.
Jonge wat zeik je nou kneusje, Ik bedoel dat lachend nijlpaard niet eens negatief maar dat hij er grappig op staat. bovendien zit hij er ECHT niet mee. Het is lange leven de lol voor hem en hij weet zelf dat die er niet zo goed uitziet maar dat boeit hem echt niet.
Waar zie jij staan dat ik hem lelijk vind trouwens? Ik vind hem er niet top uitzien typte ik. En lelijk vind ik hem dus echt niet.
pi_93726405
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Omdat het er wel leuk uitzag. Maar maandag ga ik weer naar Breda en weer flink wat alcohol naar binnen werken. En ik zal proberen een leukere foto te maken.
Kom maar op met die foto's. Als ik vind dat je lelijk bent, draai ik er niet om heen.

quote:
Ik ziet hier met een zware kater en ik ga toch merken dat ik geen 18 meer ben toen ik de dag erna vrolijk opstond zonder hoofdpijn of whatever
Nee, je bent een jonge man van 27.
pi_93726457
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:39 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Kom maar op met die foto's. Als ik vind dat je lelijk bent, draai ik er niet om heen.

[..]

Nee, je bent een jonge man van 27.
I know :P. maar die meid dacht meteen dat ik nog studeerde geloof ik dus ik zei maar dat ik nog studeerde en 22 was. De meeste mensen schatten me nog steeds rond de 19 of 20.
pi_93726495
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:23 schreef Kevin24 het volgende:

Maja, heb zelf ookal ben ik tyfesdronken altijd een soort stemmetje in me hoofd "ze moet niks van je! je valt haar lastig!! rot op! fugly bastard!" klote is dat.
Klopt ja, ik herken dat ook. Voordat ik relaxed met een meisje durf te praten moet ik al zo dronken zijn dat ik nauwelijks meer kan lopen. Tot die tijd blijft dat te eng, terwijl ik verder wel al heel veel ondoordachte en stomme dingen ga doen.
pi_93726539
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Klopt ja, ik herken dat ook. Voordat ik relaxed met een meisje durf te praten moet ik al zo dronken zijn dat ik nauwelijks meer kan lopen. Tot die tijd blijft dat te eng, terwijl ik verder wel al heel veel ondoordachte en stomme dingen ga doen.
Ja klopt ik ook wel. Heb jij dan ook de volgende dag de gedachte van dat je hele erge dingen hebt gezegd en dat je je voor lult voelt staan?
pi_93726545
Er is hier maar 1 kneusje en dat ben jij, geloof me. Je bent 27 jaar, gedraag je je er dan (a.u.b) naar. Je kan je wel de hele tijd gaan verschuilen achter BDD en zielig doen en aandacht vragen dmv topics kapen, maar dat heeft echt geen zin. Door jou begrijp ik mijn moeder ineens heel goed, dodelijk vermoeiend lijkt me het.. zo'n onzeker persoon om je heen die keer op keer om bevesteging vraagt.

Mensen die gaan zeggen dat ik me niet in kan leven blablabla.. Kan ik wel, maar je moet ook een keer ophouden met zielig doen en eraan gaan werken ipv bevestiging blijven vragen en er ondertussen toch niet in geloven en blijven zeggen dat je lelijk bent.
pi_93726547
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:41 schreef richard_prf het volgende:

[..]

I know :P. maar die meid dacht meteen dat ik nog studeerde geloof ik dus ik zei maar dat ik nog studeerde en 22 was. De meeste mensen schatten me nog steeds rond de 19 of 20.
Terecht, dat is je geestelijke leeftijd. :)
pi_93727092
Wat ik ook niet helemaal snap is, dan vind je jezelf zó ontzettend lelijk, afzichtelijk en gruwelijk, maar dan post je wel foto's openbaar. Waarom? Je zou toch zeggen dat je dan juist niet wilt dat mensen je kunnen zien omdat je bang bent voor afwijzingen (aangezien je zo overtuigd bent dat je lelijk bent en je mensen zelfs niet in de ogen aan durft te kijken??). Dan lijkt het mij realistischer dat je priveberichten stuurt met foto's naar users die je vertrouwt. Maar oke..
pi_93727387
Misschien is het probleem dat je nooit oogcontact maakt en altijd wegkijkt...
Natuurlijk nodigt dat vrouwen niet uit om met je te praten en dergelijke. Anders lijkt het alsof je geen contact met ze wil hebben. Je zegt altijd dat je vrienden zo succesvol zijn bij de vrouwen, maar op die foto ben jij zeker niet de lelijkste. Misschien wel de meest normale. Dan weet je dat...
pi_93727475
Leuke vrienden trouwens, die jou bijna jezelf laten doodzuipen.
pi_93727498
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:44 schreef iwannabehigh het volgende:
Er is hier maar 1 kneusje en dat ben jij, geloof me. Je bent 27 jaar, gedraag je je er dan (a.u.b) naar. Je kan je wel de hele tijd gaan verschuilen achter BDD en zielig doen en aandacht vragen dmv topics kapen, maar dat heeft echt geen zin. Door jou begrijp ik mijn moeder ineens heel goed, dodelijk vermoeiend lijkt me het.. zo'n onzeker persoon om je heen die keer op keer om bevesteging vraagt.

Mensen die gaan zeggen dat ik me niet in kan leven blablabla.. Kan ik wel, maar je moet ook een keer ophouden met zielig doen en eraan gaan werken ipv bevestiging blijven vragen en er ondertussen toch niet in geloven en blijven zeggen dat je lelijk bent.
Ja jonge, ik wist al langer dat je een kortzichtig persoon was en gewoon gaat vertellen dat iemand zich niet moet aanstellen terwijl diegene aan een psychische ziekte lijd en veel problemen ondervind.
En beweren dat ik er niks aan doe terwijl ik juist kehard aan mijn problemen probeer te werken.
Ik hecht dan ook geen waarde aan jouw posts. Je zit hier op het psychologische gedeelte van het forum dus als je niet normaal kan typen wat doe je hier nog dan?
Ik negeer jouw posts dan ook vanaf nu.
pi_93727567
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:37 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jonge wat zeik je nou kneusje, Ik bedoel dat lachend nijlpaard niet eens negatief maar dat hij er grappig op staat. bovendien zit hij er ECHT niet mee. Het is lange leven de lol voor hem en hij weet zelf dat die er niet zo goed uitziet maar dat boeit hem echt niet.
Waar zie jij staan dat ik hem lelijk vind trouwens? Ik vind hem er niet top uitzien typte ik. En lelijk vind ik hem dus echt niet.
Jouw vrienden weten ook niet dat jij vrijwel altijd depressief bent, toch?
Misschien is die vriend ook wel heel ongelukkig, maar laat hij dat niet merken aan jou.
pi_93727608
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Het ging toch over zijn ervaringen met versieren en dat een meisje met hem in gesprek was? Lijkt me OT. Of heb jij iets beters te posten?

quote:
Hier heb je wel een beetje gelijk in.
pi_93727627
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jouw vrienden weten ook niet dat jij vrijwel altijd depressief bent, toch?
Misschien is die vriend ook wel heel ongelukkig, maar laat hij dat niet merken aan jou.
Ja ze weten het niet. En ja je kan gelijk hebben hoor. Ik zal die persoon echt niet laten vallen als die problemen zou hebben wat helaas bij vrijwel iedereen andersom werkt in de praktijk.
pi_93727631
Maar Rich als je zo doorgaat heb je precies wat je wilt, namelijk doodgaan aan liverfailure.
pi_93727674
quote:
Dronken mannen zijn totaal onaantrekkelijk...
pi_93727693
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar Rich als je zo doorgaat heb je precies wat je wilt, namelijk doodgaan aan liverfailure.
Ik drink bijna nooit hoor :P Ik had er gewoon zin in. En het valt wel mee volgens mij :P ik heb niet eens gekotst of andere klachten gekregen.
Iedereen was dronken gisteren.
pi_93727721
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dronken mannen zijn totaal onaantrekkelijk...
Ja , maar ik praatte nog wel normaal met haar. Ik kwam niet straal bezopen over ofzo want het gesprek duurde een half uur dus zo erg kan het niet geweest zijn.
pi_93727829
Ik vind mezelf er afschuwelijk uitzien ook op die foto, ook al is die wat vaag. Maar blijkbaar vind iedereen me er normaal uitzien dus dat helpt wel een beetje in mijn strijd tegen mijn BDD.
pi_93727834
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik drink bijna nooit hoor :P Ik had er gewoon zin in. En het valt wel mee volgens mij :P ik heb niet eens gekotst of andere klachten gekregen.
Iedereen was dronken gisteren.
Als ik zie hoeveel jij naar binnen hebt gewerkt...en geheugenverlies is ook geen goed teken. Wees blij dat je jezelf niet in een coma hebt gezopen. Misschien zijn die vrienden van je precies als jij, dat ze ook zoveel zuipen.

Of ik snap het uitgaansleven niet dat kan ook, want ik heb mensen nooit begrepen die zóveel drinken en zó dronken worden. Dat in combinatie met die stomme PM van jou denk ik dat je beweegreden iets anders was, maar goed. Stuur me nooit meer zo'n PM tenzij je het meent.
pi_93727848
Strawberry, je weet zelf ook wel dat hij alleen maar over lelijk zijn enzovoort praat. Niet over ''versieren op LATERE leeftijd''.

Ja Richard, je laat 1 meisje beoordelen over je uiterlijk en dan ineens is alles goed volgens jou? Dát is kortzichtig (dus noem mij niet kortzichtig omdat ik geen medelijden met je heb) en dat laat zien dat je NIET keihard aan het werk bent, anders zou je zoiets doms niet eens posten. Dus noem mij niet kortzichtig, noem me maar hard.
pi_93727903
Whatever ik ben toch boos op hem dus heb eigenlijk geen eens zin om hier te posten. :W

Ik moet toch gaan. Succes met de bitchfight Rich en iwannabehigh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')