abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93663746
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja klopt wel Strawberry. Alleen zijn dit dingen die ik makkelijk verborgen kan houden voor de buitenwereld. Anders was ik al ontslagen en gedumpt door mijn vrienden.
Ik weet dat ik lelijk ben want de meiden kijken mij nooit aan terwijl ik merk dat ze wel graag naar mijn vrienden kijken en ermee praten.
Als er een vrouw bestond die me leuk vind dan is mijn BDD genezen. Maar ik weet dat dit nooit gaat gebeuren dus ik vind dat de lelijkheid niet ingebeeld is maar wel degelijk aanwezig is.
Zoek je het niet op de verkeerde plekken? Ik ben ook niet iemand die succes heeft in uitgaansgelegenheden en dat soort dingen. Dan vind ik liever (en daadwerkelijk vaker) vrouwen via m'n studie of dat soort dingen. Waar je in rustige situaties kan praten.
Ron Paul 2012
  vrijdag 4 maart 2011 @ 21:59:50 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93663833
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zoek je het niet op de verkeerde plekken? Ik ben ook niet iemand die succes heeft in uitgaansgelegenheden en dat soort dingen. Dan vind ik liever (en daadwerkelijk vaker) vrouwen via m'n studie of dat soort dingen. Waar je in rustige situaties kan praten.
Sowieso moet je het in ruimtes met veel hard geluid meer van je uiterlijk hebben.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_93664128
Toevallig werd ik vandaag nog verrot gescholden door een gast op straat "wat kijk je met je lelijke kankerkop" nadat ik hem iets te lang aankeek omdat ik zijn carnavals kostuum wel geinig vond.
Maar ik neem aan dat ik dat beter niet te serieus moet interpreteren.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 22:07:28 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93664353
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef richard_prf het volgende:
Toevallig werd ik vandaag nog verrot gescholden door een gast op straat "wat kijk je met je lelijke kankerkop" nadat ik hem iets te lang aankeek omdat ik zijn carnavals kostuum wel geinig vond.
Gezellig die carnaval bij jou.

Maar dat ga je toch niet serieus nemen? Laat zo'n mongool toch lullen.
pi_93664604
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:07 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Gezellig die carnaval bij jou.

Maar dat ga je toch niet serieus nemen? Laat zo'n mongool toch lullen.
Ja uiteraard alleen toevallig omdat ik 27 jaar single ben valt dat toch vrij pijnlijk. En al helemaal als je je zelf lelijk vind.
pi_93664623
Dit wordt m'n eerste topic met 300 reacties. Epische milestone.
Ron Paul 2012
  vrijdag 4 maart 2011 @ 22:13:02 #7
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_93664703
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja uiteraard alleen toevallig omdat ik 27 jaar single ben valt dat toch vrij pijnlijk. En al helemaal als je je zelf lelijk vind.
Dan nog moet je er gewoon niet veel waarde aan hechten.
pi_93664892
Als iemand er geweldig zou uitzien, werd hij vast verrot gescholden als ''vieze homo'' ofzo. Je weet pas dat je echt lelijk bent als mensen uit beleefdheid je niet willen uitschelden. Dat ze hun mond opendoen, even staren, maar dan gewoon doorlopen omdat ze je te zielig vinden.
Ron Paul 2012
pi_93664941
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Vind je niet dat je jezelf een enorm minderwaardigheidscomplex aanpraat?
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_93665381
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Supersoep het volgende:
Als iemand er geweldig zou uitzien, werd hij vast verrot gescholden als ''vieze homo'' ofzo. Je weet pas dat je echt lelijk bent als mensen uit beleefdheid je niet willen uitschelden. Dat ze hun mond opendoen, even staren, maar dan gewoon doorlopen omdat ze je te zielig vinden.
Daar zit ook wel wat in inderdaad.
pi_93665689
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Daar zit ook wel wat in inderdaad.
Man, die Zweedse vond jou toch ook niet lelijk?

Hmm, richard is weer terug bij af :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93666686
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik vond dat juist een positieve opmerking van hem.
Ron Paul 2012
pi_93667253
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hmm, niet helemaal denk ik. Zonder dat hij het zichzelf nu realiseert heeft hij al flinke stappen gemaakt de afgelopen weken. Dat hij nu een terugval heeft doet daar niets aan af.
Hij is weer een positieve ervaring rijker (ze vond hem weldegelijk leuk) en weet nu een eenvoudige manier om dates te regelen (via internet/telefonisch gaat hem blijkbaar wel goed af).

Het kan best even duren, maar vroeg of laat gaat hij het toch weer proberen. De drempel is nu in ieder geval al een stuk lager dan voorheen.

Als ik hem was zou ik wel een keer langs de huisarts gaan voor een doorverwijzing naar een kaakchirurg. Een scheve kaaklijn is wel te verhelpen als het hem echt zo in de weg zit.
pi_93667372
Haat aan carnaval!

Hey Richard misschien moeten wij ons verkleden en elkaar ontmoeten, dan zie ik nog niet hoe je eruit ziet...;) Maar even serieus, ik ben ook wel eens uitgescholden voor kankerlelijk kutkind. Zijn van die standaard dingen.
pi_93667853
Ik voel me een beetje genegeerd :@
pi_93667959
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 23:06 schreef benzin het volgende:
Ik voel me een beetje genegeerd :@
Deel met mij uw zorgen en ik zal mij om u bekommeren.
Ron Paul 2012
pi_93668336
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:46 schreef benzin het volgende:

Weetje, ik snap het wel hoor en ik denk dat veel mensen het niet snappen. Op dagen waarop ik mezelf echt slecht voel en meerdere keren achter mijn computer of in bed ga liggen huilen dan denk ik exact zoals jij denkt. Dan gaat dat meisje het allemaal oplossen. Ik weet alleen niet hoe realistisch dat is.

Dat beeld van dat meisje dat alles gaat oplossen komt voort uit verdriet, eenzaamheid, somberheid, angst en pure wanhoop. Het is niet realistisch en op betere dagen besef ik dat mezelf. Op die slechte dagen denk ik aan mensen die er wel gelukkig uitzien, stelletjes die er gelukkig uitzien. En dat is op die momenten iets waar ik vreselijk jaloers op ben. Ik wil ook gelukkig zijn, ik wil ook niet meer eenzaam zijn, ik wil ook weer een toekomst zien. Maar op die momenten vergeet ik gemakshalve even dat er ook heel veel stelletjes ongelukkig zijn of grote problemen hebben. Het feit dat je verschillende mensen bent maakt dat er altijd conflicten zullen optreden. Een relatie heeft behalve die prachtige kanten ook een duistere, droevige kant.

Ik ben er van overtuigd dat heel veel mensen, vooral vrouwen, dit niet snappen. Ze snappen niet hoe ik me voel en niet waarom ik die vriendin wil. Ze zien mijn pijn niet, ze zien niet wat ik zie ls ik gelukkige stelletjes zie. Als je niet blij bent met je leven, en je ziet mensen die dat in elk geval lijken te zijn, dan wil je dat ook. Dat is toch niet zo gek? Op de dagen dat ik me goed voel zie ik ook dat dat niet werkt, maar het klinkt zo verleidelijk.

Overigens heb ik behalve dat ik die vriendin wel zie zitten gewoon een groot probleem met vrouwen. Ik vermijd situaties met vrouwen omdat ik het gewoon niet voor elkaar krijg om goed met ze om te gaan (gewoon normaal). Ik haat het dat ik niet gewoon in staat ben om, zonder er heel hard over te moeten denken, een leuk spontaan gesprekje kan voeren met een meisje. Ik haat het dat ik me angstig en zenuwachtig voel rond vrouwen. Het is voor mij een groot probleem dat ik veel dingen niet kan en/of wil/durf te doen doordat ik dit niet kan. Dat is echt een probleem.
Laatste paar dagen voel ik me weer een beetje rot daarover, dat vat mijn zorgen het beste samen denk ik :)
pi_93670185
Het enige wat ik kan zeggen is dat het in zekere zin herkenbaar is. Ik denk dat elke single man of vrouw enige vorm van jaloezie kent mocht je net onverhoopt achter een stelletje lopen die hand in hand wandelen met glimlachen op het gezicht.

Aan de andere kant kan ik me er ook flink aan ergeren soms, niet zozeer uit jaloezie. Als ze openlijk op een kleffe manier affectie tonen, zoals om de 10 seconden elkaar zoenen en vaak zie je één van de twee snel om zich heen kijken in een ''kijk mij eens!!!''. Strontvervelend vind ik dat en dan staat m'n gezicht ook echt op onweer. :')

Je moet altijd proberen realistisch te blijven en niet toegeven aan intuitie. Je gevoelens en intuitie zullen je vaak vertellen dat het allemaal beter zal zijn in een relatie, maar het zijn gevaarlijke raadgevers. Als we alles op intuitie zouden bepalen dan zou de zon nog steeds rond de aarde draaien ipv vice versa.

Het is gewoon niet waar, de beste raadgevers op dat vlak zijn mensen die ooit zo hebben gedacht, en toen relaties kregen. Het lost diepgelegen problemen niet op.

Met vrouwen communiceren is trouwens zo moeilijk niet. Ik kan eerlijk zeggen dat ik veel makkelijker met vrouwen praat dan met mannen en dat hou ik ook het liefst zo. Je moet het alleen een beetje opbouwen. Het is best moeilijk om jezelf in te mengen bij een klein groepje die elkaar al kennen. Alle ogen zijn dan op je gericht zodra je iets zegt en dat bewustzijn maakt het al heel wat moeilijker. En als je dan nog eens weinig respons krijg, dan wil je al snel door de grond zakken.

Probeer het eens bij mensen die alleen staan. Stel wat vragen ofzo, alsof je verdwaald bent. Vraag of ze tijd heeft om je naar een bepaald kantoor van iemand te leiden en maak jezelf wijs dat je haar hierna toch nooit meer ziet, dus wat maakt het uit als het helemaal fout gaat.
Ron Paul 2012
  zaterdag 5 maart 2011 @ 01:35:20 #19
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_93674152
Wat een vreemde TT eik. En dat al 8 delen lang.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_93675246
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef Gravedigger het volgende:

[..]

Vind je niet dat je jezelf een enorm minderwaardigheidscomplex aanpraat?
Maar het is de waarheid. Ik kan het bijna niet meer opbrengen om alleen te zijn. Al mijn vrienden, vriendinnen en collega's hebben verkering en keus zat. En ik zit weer zoals altijd op Fok, films te kijken, gamen.
Op dit moment liggen ze samen in bed, worden samen wakker.Dat moet geweldig zijn.

Ik wou dat ik het kon veranderen maar dan moet er een wonder gebeuren wil er een meid zijn die geïnteresseerd is in mij.
Ik heb het gevoel dat mijn leven nu echt stilstaat. Elke dag hetzelfde en ik ben altijd degene die weer alleen in bed ligt aan het einde van de avond.

Maar ja om maar even aan mijn BDD te werken heb ik dus een goede vriendin via internet ( die zelf verkering heeft) gevraagd om me donderdag te vertellen of ik het inbeeld of niet. Ik weet dat ze de waarheid gaat spreken want ik heb haar eerst een foto gestuurd van een lelijk persoon en deed even alsof ik diegene was en die vond ze lelijk.
Ze heeft medelijden met me denk ik, wat eigenlijk niet de bedoeling is. Maar ik moet mijn gevoelens uiten die ik 10 jaar opgekropt heb.

Ik belde haar net maar ze zat een film te kijken met haar vriend dus ik belde niet zo gelegen. Ik werd uiteraard jaloers want ik zou ook niks liever willen dan gezellig met een vriendin een film te kijken en daarna naar bed en samen wakker worden.

Maar zij gaat me dus vertellen of ik het me inbeeld of niet. Er is nog nooit iemand in het echt die me verteld heeft dat ik er wel redelijk uit zie. Enkel kwetsende opmerkingen over mijn uiterlijk door de jaren heen. Zelfs mijn psycholoog kan niet direct vertellen of ik er normaal uit zie. Ik weet niet wat hij moeilijk doet.
Ik ben er van overtuigd dat ze gaat zeggen dat ik lelijk ben.

Net stuurde ze nog een Smsje. Ze is wel heel lief enzo, snap hoe ik me voel. Ik zou er spontaan verliefd op kunnen worden. Maar ik voel me minderwaardig bij haar omdat ze er echt goed uitziet.

Ik bel haar vaak als ik weer uit ben geweest of als ik naar vrienden ga. En ze stuurt lieve smsjes zoals:

"Aa wat een onwijs lief berichtje had je gestuurd dat krijg ik normaal echt nooit te horen. Veel liefs"

"heeej, Ik heb opzich wel een redelijk weekend gehad en jij? ik voel me alleen best kut vandaag. Vanavond bellen lijkt me fijn. Misschien kunnen we dan ook meteen een datum prikken als je dat fijn vindt"

" Hou het nog even vol. Daarna kun je bij mij jezelf zijn en vertellen hoe je je echt voelt. Probeer er een fijne avond van te maken. Ik denk aan je. Veel liefs!"

En nu net de meest recente:

"thanks voor je berichtje van vanmiddag. Ik lig nu net in mijn bedje. Ik bel je morgen okee? Ik hoop dat je je niet al te kut voelt vanavond. Nou mocht je toch behoefte hebben te bellen, bel dan gerust. Sweet dreams. Ik denk aan je. Veel liefs!"

Ik weet dat ze me lelijk gaat vinden, want aan mijn karakter ligt het gewoon niet. Ik praat met veel meiden en allemaal haken ze af vanwege mijn uiterlijk.

Overigens is dit de enige persoon die mijn hele verleden kent en alles van me weet zo'n beetje. Ik vertrouw haar en ik weet dat ze eerlijk gaat zijn tegen me.
Als ze zegt dat ik er normaal uitzie ( wat ik uitgesloten acht ) dan hecht ik daar extreem veel waarde aan want dat betekent dat er meer meiden moeten zijn die me er normaal uit vinden zien. En als je er normaal uitziet dan kan je jezelf nog een stuk mooier maken als je goed overkomt.
Maar ja ik vind dat ik rest wel redelijk voor elkaar heb allemaal dus als ze me niet lelijk vind dan weet ik het ook niet meer wat het probleem is.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 02:36:43 #21
42366 Staal
pi_93675361
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:29 schreef richard_prf het volgende:

Maar ja om maar even aan mijn BDD te werken heb ik dus een goede vriendin via internet ( die zelf verkering heeft) gevraagd om me donderdag te vertellen of ik het inbeeld of niet. Ik weet dat ze de waarheid gaat spreken want ik heb haar eerst een foto gestuurd van een lelijk persoon en deed even alsof ik diegene was en die vond ze lelijk.
Ze heeft medelijden met me denk ik, wat eigenlijk niet de bedoeling is. Maar ik moet mijn gevoelens uiten die ik 10 jaar opgekropt heb.

Ik weet dat ze me lelijk gaat vinden, want aan mijn karakter ligt het gewoon niet. Ik praat met veel meiden en allemaal haken ze af vanwege mijn uiterlijk.
En zo meen jij te werken aan je vermeende BDD?
Sorry, maar ik begrijp hier echt geen fuck van.

Waarom werk je niet eerst aan je zelfvertrouwen? I.p.v. al deze flauwekul?
Wat ben jij minder dan een ander? Of voel je je een beetje speciaal met dat BDD? Is het handig om achter te verschuilen?
Un certain jeune homme
pi_93675381
Wat een ontzettende fucking droevigheid in dit topic hier. Niet te geloven.

@Richiard. Je hebt het over het feit dat je lelijk bent. Nou, ik ken aardig wat mensen die er niet bepaald 'jofel' uitzien. Dik, dun, puisten etc. En ook gewoon een relatie hebben. De combinatie lelijk en geen relatie is echt zo'n dooddoener. Dat slaat nergens op. Je romantiseert veel te veel.

Charisma, uitstraling is vele malen belangrijker.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_93675390
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat een ontzettende fucking droevigheid in dit topic hier. Niet te geloven.

@Richiard. Je hebt het over het feit dat je lelijk bent. Nou, ik ken aardig wat mensen die er niet bepaald 'jofel' uitzien. Dik, dun, puisten etc. En ook gewoon een relatie hebben. De combinatie lelijk en geen relatie is echt zo'n dooddoener. Dat slaat nergens op. Je romantiseert veel te veel.

Charisma, uitstraling is vele malen belangrijker.
We zullen zien. Als ze zegt dat ik er normaal uitzie en geen opvallende lelijkheden kan ontdekken dan geef ik toe dat ik het me inbeeld en dat het uitstraling, charisma etc moet zijn.
pi_93675401
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:36 schreef Staal het volgende:

Is het handig om achter te verschuilen?
Verschuilen is vaak een issue inderdaad. Mijn inziens hebben de meeste gewoon een duik in het diepe nodig. Als je nooit een relatie hebt gehad voor je 25e ga je er veel te serieus op in. En verwacht je veel te veel en ga je gegarandeerd keihard op je bek. Op een gegeven moment durf je het ook gewoon niet meer.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_93675420
Ik heb haar overgehaald en zover gekregen dat ze haar objectieve mening gaat geven ook wou ze eigenlijk niet en doet ze het tegen haar wil in. Maar ik heb haar gezegd dat het veel betekent voor me en dus gaat het donderdag gebeuren.
pi_93675435
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:39 schreef richard_prf het volgende:

[..]

We zullen zien. Als ze zegt dat ik er normaal uitzie en geen opvallende lelijkheden kan ontdekken dan geef ik toe dat ik het me inbeeld en dat het uitstraling, charisma etc moet zijn.
So fucking what dat 1 persoon zegt of je wel of niet lelijk bent? Schijt aan hebben. Gewoon voor je eigen kansen gaan. Waarom wil je zo graag dat plakkaat lelijk op je neus gedrukt krijgen?
pi_93675461
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:36 schreef Staal het volgende:

[..]

En zo meen jij te werken aan je vermeende BDD?
Sorry, maar ik begrijp hier echt geen fuck van.

Waarom werk je niet eerst aan je zelfvertrouwen? I.p.v. al deze flauwekul?
Wat ben jij minder dan een ander? Of voel je je een beetje speciaal met dat BDD? Is het handig om achter te verschuilen?
Dat heb ik geprobeerd maar dat is niet gelukt. Ik denk elke seconde aan mijn lelijkheid en ik moet gewoon weten of ik het me inbeeld. Zelf kan ik me niet voorstellen dat ik het me inbeeld maar we zullen zien.
pi_93675466
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:42 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb haar overgehaald en zover gekregen dat ze haar objectieve mening gaat geven ook wou ze eigenlijk niet en doet ze het tegen haar wil in. Maar ik heb haar gezegd dat het veel betekent voor me en dus gaat het donderdag gebeuren.
'veel betekend' ? Kom op zeg. Is het zo moeilijk om iemand te vragen, collega, vriend, vriendin, ouders, familie of iemand anders wat ze van je denken, of je lelijk bent etc.

Op het moment dat je er dingen bij gaat zeggen als, het is erg belangrijk, en dat je het expliciet vraagt zet je er overdreven druk op. Daardoor zal degene die het antwoord geeft daar ook rekening mee houden. Met andere woorden, daar schiet je nog niet veel mee op imho.
pi_93675477
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:42 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

So fucking what dat 1 persoon zegt of je wel of niet lelijk bent? Schijt aan hebben. Gewoon voor je eigen kansen gaan. Waarom wil je zo graag dat plakkaat lelijk op je neus gedrukt krijgen?
Omdat ik zeker weet dat dat het probleem is :P Tenzij ze zegt dat ik er normaal uitzie dan weet ik dat er meerdere vrouwen moeten zijn die me ook niet lelijk vinden. Want op dit moment heb ik het gevoel dat elke vrouw in Nederland mij spuuglelijk vind als ze me in echt zien.
pi_93675482
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:44 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat heb ik geprobeerd maar dat is niet gelukt. Ik denk elke seconde aan mijn lelijkheid en ik moet gewoon weten of ik het me inbeeld. Zelf kan ik me niet voorstellen dat ik het me inbeeld maar we zullen zien.
Lelijk is subjectief! Je moet eens ophouden met je continu te verdedigen. Je weet zelf ook dat er genoeg mogelijkheden zijn om morgen avond al met iemand in bed te liggen, en diegene kan zelfs een aardig vrolijk lief meisje te zijn. Hoeft echt geen slet van de bar om de hoek te zijn :P
  zaterdag 5 maart 2011 @ 02:46:15 #31
42366 Staal
pi_93675483
He Richard_prf, niet om het een of ander maar ik zou mijn eigenwaarde toch echt niet laten afhangen van een meisje wat een beetje aandacht mist binnen haar relatie.

Werk aan jezelf en jij bent niet minder dan wie dan ook. Laat je eigenwaarde niet van zo'n meisje afhangen, das vrij ongezond.
Un certain jeune homme
pi_93675489
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Omdat ik zeker weet dat dat het probleem is :P Tenzij ze zegt dat ik er normaal uitzie dan weet ik dat er meerdere vrouwen moeten zijn die me ook niet lelijk vinden. Want op dit moment heb ik het gevoel dat elke vrouw in Nederland mij spuuglelijk vind als ze me in echt zien.
Je overdrijft dude. 'leuk gevonden' worden of 'lelijk' zijn dingen die zo snel als het weer veranderen. Op het moment dat je een relatie hebt vindt die gene je fantastisch mooi leuk etc. Op het moment dat je het uitmaakt vindt je haar opeens lelijk vieze trol etc. Of zij vindt dat van jou.
pi_93675495
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:46 schreef Staal het volgende:
He Richard_prf, niet om het een of ander maar ik zou mijn eigenwaarde toch echt niet laten afhangen van een meisje wat een beetje aandacht mist binnen haar relatie.

Werk aan jezelf en jij bent niet minder dan wie dan ook. Laat je eigenwaarde niet van zo'n meisje afhangen, das vrij ongezond.
Ik weet ook dat het een belachelijke actie is van mezelf. Maar ik weet dat het gaat helpen als ze zegt dat ik er gemiddeld uit zie. En zo niet dan wordt het waarschijnlijk plastische chirurgie. Maar alleen als ze verteld dat ze datgene lelijk vind wat ik me inbeeld wat ik haar natuurlijk niet vertel vooraf.
pi_93675496
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:46 schreef Staal het volgende:

Dat meisje heeft waarschijnlijk niet eens door dat ze zoveel effect heeft op Richiard. Kan je nagaan als ze dit topic zou lezen..
pi_93675506
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:48 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet ook dat het een belachelijke actie is van mezelf. Maar ik weet dat het gaat helpen als ze zegt dat ik er gemiddeld uit zie. En zo niet dan wordt het waarschijnlijk plastische chirurgie. Maar alleen als ze verteld dat ze datgene lelijk vind wat ik me inbeeld.
:') Je maakt je met de minuut belachelijker. Net of plastische chirurgie helpt. Dat maakt het in sommige gevallen nog erger..
pi_93675521
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat meisje heeft waarschijnlijk niet eens door dat ze zoveel effect heeft op Richiard. Kan je nagaan als ze dit topic zou lezen..
Weet ze wel. Ze wilt het eigenlijk ook niet doen maar ik heb haar overgehaald.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 02:50:57 #37
42366 Staal
pi_93675523
Richard, als je jezelf al zo laag hebt zitten hoe kun je dan verwachten dat een ander jou wel aantrekkelijk zal vinden?

Wat ben jij nu minder dan een ander? Waarom haal je jezelf telkens zo neer? Zoiets is niet aantrekkelijk, voor niemand niet.
Un certain jeune homme
pi_93675542
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:50 schreef Staal het volgende:
Richard, als je jezelf al zo laag hebt zitten hoe kun je dan verwachten dat een ander jou wel aantrekkelijk zal vinden?

Wat ben jij nu minder dan een ander? Waarom haal je jezelf telkens zo neer? Zoiets is niet aantrekkelijk, voor niemand niet.
Zoals ze in dit Smsje omschreef:

" Hou het nog even vol. Daarna kun je bij mij jezelf zijn en vertellen hoe je je echt voelt. Probeer er een fijne avond van te maken. Ik denk aan je. Veel liefs!"

Daaruit kan je afleiden dat ik in het echt sterk overkom maar extreme moeite kost. Daarna bel ik haar zodat ik gewoon alles kan vertellen en dat ik me kut voel enzo.
pi_93675577
Is het eigenlijk niet vreemd dat ze zelf ook haar gevoelens uit bij mij aan de telefoon en veel privë dingen verteld terwijl ze een relatie heeft? (ik heb haar al vaak huilend aan de telefoon gehad vanwege ruzies met vriendinnen, vrienden etc, waarbij ik altijd moed inspreek enzo)
  zaterdag 5 maart 2011 @ 02:58:53 #40
42366 Staal
pi_93675611
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zoals ze in dit Smsje omschreef:

Daaruit kan je afleiden dat ik in het echt sterk overkom maar extreme moeite kost. Daarna bel ik haar zodat ik gewoon alles kan vertellen en dat ik me kut voel enzo.
Grmbl. Jammer dat ik jou niet IRL ken. Ik zou je op sleeptouw nemen en je wat anders laten zien en je geen ruimte geven voor dit soort flauwekul.

Dit wat je schrijft is wrs. wel jouw realiteit en ik vind het zonde van zo'n jonge kerel. Je bent onaantrekkelijk onzeker in je posten. Nu speelt er een meisje en straks, wat dan? Weer verschuilen achter dat BDD?
Un certain jeune homme
pi_93675615
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:55 schreef richard_prf het volgende:
Is het eigenlijk niet vreemd dat ze zelf ook haar gevoelens uit bij mij aan de telefoon en veel privë dingen verteld terwijl ze een relatie heeft? (ik heb haar al vaak huilend aan de telefoon gehad vanwege ruzies met vriendinnen, vrienden etc, waarbij ik altijd moed inspreek enzo)
Nee dat is niet raar. Ik heb zelf ook vriendinnen in een relatie die soms ook huilend een bak koffie ophalen, of aan de telefoon hangen. En in sommige gevallen zelfs ex vriendinnen.
pi_93675629
quote:
8s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:58 schreef Staal het volgende:

[..]

Grmbl. Jammer dat ik jou niet IRL ken. Ik zou je op sleeptouw nemen en je wat anders laten zien en je geen ruimte geven voor dit soort flauwekul.

Dit wat je schrijft is wrs. wel jouw realiteit en ik vind het zonde van zo'n jonge kerel. Je bent onaantrekkelijk onzeker in je posten. Nu speelt er een meisje en straks, wat dan? Weer verschuilen achter dat BDD?
Nee hoor, ik heb het ook moeilijk op mijn werk en ga gewoon door, ik heb mijn rijbewijs, opleiding etc allemaal toen ik me al zo voelde zoals nu. (ja ik voel me serieus al 8 jaar lang elke dag kut) Verschuil ik toch ook niet achter mijn BDD dat ik niet zou kunnen werken en dingen ondernemen? Ik moet wel lelijk zijn dat ik niemand kan krijgen en zelfs de lelijke me nog afwijzen + dat ik dit toch echt zelf zie in die spiegel. Echt spuuglelijk.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:02:25 #43
42366 Staal
pi_93675635
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 02:55 schreef richard_prf het volgende:
Je hebt het nu weer over haar. Waar ben jij in dit verhaal? Waar sta jij?
Je hebt gewoon niks en toch laat je je eigenwaarde afhangen van een ontmoeting met een meisje dat je eigenlijk niet kent. Waarom?
Un certain jeune homme
pi_93675656
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:02 schreef Staal het volgende:

[..]

Je hebt het nu weer over haar. Waar ben jij in dit verhaal? Waar sta jij?
Je hebt gewoon niks en toch laat je je eigenwaarde afhangen van een ontmoeting met een meisje dat je eigenlijk niet kent. Waarom?
Omdat ik het niet aan mijn vrienden durf te vragen omdat dat een teken van zwakte is en de meeste kijken wel tegen me op en dat wil graag zo houden. Ik wil het gewoon tegen niemand vertellen die ik in het echt ken.
Ik ben gewoon benieuwd of ze datgene ziet dat ik me inbeeld.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:05:41 #45
42366 Staal
pi_93675667
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:01 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb het ook moeilijk op mijn werk en ga gewoon door, ik heb mijn rijbewijs, opleiding etc allemaal toen ik me al zo voelde zoals nu. (ja ik voel me serieus al 8 jaar lang elke dag kut) Verschuil ik toch ook niet achter mijn BDD dat ik niet zou kunnen werken en dingen ondernemen? Ik moet wel lelijk zijn dat ik niemand kan krijgen en zelfs de lelijke me nog afwijzen + dat ik dit toch echt zelf zie in die spiegel. Echt spuuglelijk.
Wie heeft jou wijs gemaakt dat je lelijk bent? En waarom voel jij je zo? Dit begrijp ik nl. echt niet.
Heb jij weleens op de straat gekeken? De meeste mensen zijn eigenlijk gewoon lelijk. Denk echt niet dat je speciaal bent hierin.
Un certain jeune homme
pi_93675673
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Omdat ik het niet aan mijn vrienden durf te vragen omdat dat een teken van zwakte is en de meeste kijken wel tegen me op en dat wil graag zo houden. Ik wil het gewoon tegen niemand vertellen die ik in het echt ken.
Wie zegt dat het een teken van zwakte is? :|W (behalve jezelf..........)
pi_93675683
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:05 schreef Staal het volgende:

[..]

Wie heeft jou wijs gemaakt dat je lelijk bent? En waarom voel jij je zo? Dit begrijp ik nl. echt niet.
Heb jij weleens op de straat gekeken? De meeste mensen zijn eigenlijk gewoon lelijk. Denk echt niet dat je speciaal bent hierin.
Op de sportschool lachte sommige gasten me uit om mijn uiterlijk. Op vakantie zeiden meiden recht in mijn gezicht dat ik lelijk ben. Gisteren op straat nog iemand die zei " wat kijk je nou met je lelijke kankerkop" Omdat vriendinnen uit mijn vriendengroep die ik voor het eerst ontmoette me lelijk vinden. Een vrouwelijke collega die me vertelde dat ik lelijk ben toen ze aangeschoten was. En omdat ik het zelf ook zo vind.
Als ik echt zo lelijk ben , dan moet er plastische chirurgie aan te pas komen want ik verdien het om een relatie te krijgen.
pi_93675710
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Op de sportschool lachte sommige gasten me uit om mijn uiterlijk. Op vakantie zeiden meiden recht in mijn gezicht dat ik lelijk ben. Gisteren op straat nog iemand die zei " wat kijk je nou met je lelijke kankerkop" Omdat vriendinnen uit mijn vriendengroep die ik voor het eerst ontmoette me lelijk vinden. Een vrouwelijke collega die me vertelde dat ik lelijk ben toen ze aangeschoten was. En omdat ik het zelf ook zo vind.
Als ik echt zo lelijk ben , dan moet er plastische chirurgie aan te passen komen want ik verdien het om een relatie te krijgen.
Bij dit soort reacties krijg ik echt een elephant man voorbeeld in mn hoofd...

En ik kan me dat nauwelijks voorstellen..
pi_93675741
Nee dat ook weer niet. Ik ben het zat om negatieve aandacht te krijgen en altijd afgerekend moet woden op mijn uiterlijk. Ik wil dit veranderen.
Want zoals ik al zei ik verdien het om een relatie te krijgen. Maar helaas staat mijn uiterlijk in de weg.
het is een ongelooflijk kut gevoel er niet bij te horen omdat je onaantrekkelijk bent. Elke dag mega kut voelen. Niet normaal met mensen om kunnen gaan omdat je er afstotelijk uitziet. Geen enkele succes bij de vrouwen en gewoon min of meer uitgelachen worden.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:15:20 #50
42366 Staal
pi_93675750
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Oh kijk. Zo lelijk ben je dus niet he. En dat vind je dus zelf eik ook niet.

Wel sneu dat jouw bestaan enkel lijkt te drijven op andermans mening. Tot aan het extreme toe.
Ik zou toch bouwen aan wat zelfvertrouwen als ik in jouw schoenen zou staan.
Un certain jeune homme
pi_93675763
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:15 schreef Staal het volgende:

[..]

Oh kijk. Zo lelijk ben je dus niet he. En dat vind je dus zelf eik ook niet.

Wel sneu dat jouw bestaan enkel lijkt te drijven op andermans mening. Tot aan het extreme toe.
Ik zou toch bouwen aan wat zelfvertrouwen als ik in jouw schoenen zou staan.
En hoe krijg ik die zelfvertrouwen dan? Als vrouwen me toch helemaal niks vinden?
Sporten/vrienden/hobby's/werk/huis/auto/opleiding heb ik allemaal al.
Ik kan prima met mannen omgaan, die doen niet moeilijk. Ik kom afstotelijk over op vrouwen puur vanwege mijn uiterlijk.

Ik wil me niet meer elke dag extreem kut voelen. Dus dan moet ik maar plastische chirurgie ondergaan om er nog redelijk uit te zien zodat er misschien wat dames zijn die me wel zien staan.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:20:38 #52
42366 Staal
pi_93675792
Wat vind je wel leuk aan jezelf? Noem wat positieve eigenschappen van jezelf.

Drie van je uiterlijk

en drie over je innerlijk.

Ik vraag nu maar zes positieve dingen. Moet lukken.
Un certain jeune homme
pi_93675801
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En hoe krijg ik die zelfvertrouwen dan? Als vrouwen me toch helemaal niks vinden?
Sporten/vrienden/hobby's/werk/huis/auto/opleiding heb ik allemaal al.
Ik kan prima met mannen omgaan, die doen niet moeilijk. Ik kom afstotelijk over op vrouwen puur vanwege mijn uiterlijk.

Ik wil me niet meer elke dag extreem kut voelen. Dus dan moet ik maar plastische chirurgie ondergaan om er nog redelijk uit te zien zodat er misschien wat dames zijn die me wel zien staan.
En wat voor eisen stel jij eigenlijk aan dames?
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:22:35 #54
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_93675802
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als ik echt zo lelijk ben , dan moet er plastische chirurgie aan te pas komen want ik verdien het om een relatie te krijgen.
Zou zeggen probeer het eens in Zuid Amerika of Mexico of iets dergelijks. Genoeg hoogopgeleide vrouwen te vinden die liever een wat minder knappe maar lieve man hebben die in ieder geval niet vreemd gaat.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_93675803
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:20 schreef Staal het volgende:
Wat vind je wel leuk aan jezelf? Noem wat positieve eigenschappen van jezelf.

Drie van je uiterlijk

en drie over je innerlijk.

Ik vraag nu maar zes positieve dingen. Moet lukken.
Eerlijk, betrouwbaar, ik kom grappig over volgens de dames die ik spreek aan de telefoon en vriendinnen van mijn vrienden vinden het ook. (maar ze vinden me lelijk, vele mislukte koppel acties)

Uiterlijk weet ik niks op te noemen. Ik zie alleen hele lelijke kenmerken.
pi_93675804
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En wat voor eisen stel jij eigenlijk aan dames?
Kwa uiterlijk niks.
Innerlijk: lief, begripvol, eerlijk, betrouwbaar. zo'n beetje als de dames waarmee ik vaak sms en msn.
Het worden er wel steeds minder, als ze me in het echt hebben gezien dan houden de telefoongesprekken en smsjes plotseling op. Wedden dat dit donderdag ook gaat gebeuren.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:24:40 #57
42366 Staal
pi_93675808
Ik kan niet meer quoten nu maar jij laat je hele wezen afhangen van twee tieten en een doos op twee benen met een vriendje. Vind je dat zelf eik niet heel erg bespottelijk? Vind je serieus dat jouw zelfbeeld van een overspelige kut moet afhangen?
Un certain jeune homme
pi_93675811
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:24 schreef Staal het volgende:
Ik kan niet meer quoten nu maar jij laat je hele wezen afhangen van twee tieten en een doos op twee benen met een vriendje. Vind je dat zelf eik niet heel erg bespottelijk? Vind je serieus dat jouw zelfbeeld van een overspelige kut moet afhangen?
Ja ik kan geen zelfvertrouwen krijgen zonder dat de vrouwen me zien zitten. Ik doe maar alsof in het echt. Ik verzin dan ook mijn relatie om niet af te gaan. Het klinkt extreem zwak als je zegt dat je 27 jaar single bent terwijl iedereen in een relatie zit. Ze gaan je dan als vreemd zien en dat er iets aan je mankeerd. Ik vind het veels te gevaarlijk om dit in het echt te zeggen.

Anyway volgens mij is dit iets wat vrouwen niet begrijpen maar mannen maar al te goed.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:41:07 #59
42366 Staal
pi_93675897
Jongen, als jij dit zo denkt dan moet je dit lekker zo volhouden,
Het zal mij verder aan mijn kont roesten. Ik vind jouw gedachten nu wat triest. En ook hoe je je mening over jezelf willoos van een ander laat afhangen. Dat moet je allemaal lekker zelf weten.Geen hond die er wakker van ligt. Maar ik vind het een beetje verdrietig hoe je over jezelf schrijft.

Maar laten die mannen allemaal maar spreken dan.
Un certain jeune homme
pi_93675956
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:22 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Zou zeggen probeer het eens in Zuid Amerika of Mexico of iets dergelijks. Genoeg hoogopgeleide vrouwen te vinden die liever een wat minder knappe maar lieve man hebben die in ieder geval niet vreemd gaat.
Sorry maar een harde eis is dat ze Nederlands is. Dat is eigenlijk mijn enige echte eis.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:52:19 #61
56749 BlaZ
pi_93675966
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Kwa uiterlijk niks.
Innerlijk: lief, begripvol, eerlijk, betrouwbaar. zo'n beetje als de dames waarmee ik vaak sms en msn.
Het worden er wel steeds minder, als ze me in het echt hebben gezien dan houden de telefoongesprekken en smsjes plotseling op. Wedden dat dit donderdag ook gaat gebeuren.
Je kan beter eerst een foto sturen dan verklooi je niet al je tijd met dames die toch niet geïnteresseerd zijn.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:54:37 #62
56749 BlaZ
pi_93675978
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Sorry maar een harde eis is dat ze Nederlands is. Dat is eigenlijk mijn enige echte eis.
Dan zou ik voor plastische chirurgie gaan. Nederlandse vrouwen gaan nou eenmaal heel sterk op uiterlijk af en bovendien is de gemiddelde Nederlandse man erg knap.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:54:44 #63
42366 Staal
pi_93675980
Gelukkig heb je i.p.v. ballen toch een paar nootjes op je zang.

Ik zag je post voor je edit.
Un certain jeune homme
pi_93676006
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:54 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dan zou ik voor plastische chirurgie gaan. Nederlandse vrouwen gaan nou eenmaal heel sterk op uiterlijk af en bovendien is de gemiddelde Nederlandse man erg knap.
Inderdaad. Ik weet dat ze heel erg voor uiterlijk gaan en dat ik geen kans maak. Dat hebben ze me ook letterlijk verteld. Ook die ik spreek nu aan de telefoon. " Ik vind uiterlijk erg belangrijk, hij moet ook wel een beetje zijn emoties durven tonen, eigenlijk het totaal pakket" zoiets zei ze.
pi_93676066
Ik ben al zenuwachtig voor donderdag. Het is eigenlijk ook een beetje gênant.
Maar ze is echt zo lief en begripvol maar jammer dat ze alleen op knappe jongens valt. Maar voor vrienden maakt het haar niet uit zei ze.
Stik jaloers was ik wel toen ze vanavond opnam en zei dat ik niet zo gelegen belde omdat ze maar vriend een film aan het kijken was en ze nu waarschijnlijk liggen te neuken :P. Niet dat ik daar jaloers op ben maar wel op feit dat er iemand van je houd. Terwijl ik alleen maar haat ken in mijn leven.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 04:11:15 #66
56749 BlaZ
pi_93676073
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:58 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik weet dat ze heel erg voor uiterlijk gaan en dat ik geen kans maak. Dat hebben ze me ook letterlijk verteld. Ook die ik spreek nu aan de telefoon. " Ik vind uiterlijk erg belangrijk, hij moet ook wel een beetje zijn emoties durven tonen, eigenlijk het totaal pakket" zoiets zei ze.
Nja en ondanks dat je denkt te weten geen kans te maken sluit je een buitenlandse partner uit. Je kan altijd nog naar Thailand gaan om zelfvertrouwen te tanken. Doet een goede maat van me die ongeveer in dezelfde situatie als jij zit.
pi_93676086
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:11 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Nja en ondanks dat je denkt te weten geen kans te maken sluit je een buitenlandse partner uit. Je kan altijd nog naar Thailand gaan om zelfvertrouwen te tanken. Doet een goede maat van me die ongeveer in dezelfde situatie als jij zit.
Dan liever geen relatie inderdaad. Ik hoop op een wonder. De kans dat er een vrouw in Nederland rondloopt die me oprecht leuk vind is even klein als het winnen van de jackpot bij de staatsloterij.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 04:18:32 #68
56749 BlaZ
pi_93676124
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dan liever geen relatie inderdaad. Ik hoop op een wonder. De kans dat er een vrouw in Nederland rondloopt die me oprecht leuk vind is even klein als het winnen van de jackpot bij de staatsloterij.
Waarom persé Nederlandse overigens? Een Duitse of Scandinavische ofzo zou je ook afwijzen?
pi_93676133
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:18 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Waarom persé Nederlandse overigens? Een Duitse of Scandinavische ofzo zou je ook afwijzen?
Nee dat is ook prima :P Ik bedoel eigenlijk West Europees ja. Alleen jammer dat ze in Zweden bijvoorbeeld nog knapper zijn dan in Nederland en dat terwijl ik bijna vloeiend Zweeds spreek. Maar ik denk dat ik daar geen kans maak.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 04:25:23 #70
56749 BlaZ
pi_93676153
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee dat is ook prima :P Ik bedoel eigenlijk West Europees ja. Alleen jammer dat ze in Zweden bijvoorbeeld nog knapper zijn dan in Nederland en dat terwijl ik bijna vloeiend Zweeds spreek. Maar ik denk dat ik daar geen kans maak.
Als je echt zo lelijk bent als je zegt niet nee, maar Zweedse vrouwen zijn wat vaker dronken. Makkelijker als in Nederland vond ik persoonlijk (1 Zweedse en 1 Noorse ex)
pi_93676215
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:25 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Als je echt zo lelijk bent als je zegt niet nee, maar Zweedse vrouwen zijn wat vaker dronken. Makkelijker als in Nederland vond ik persoonlijk (1 Zweedse en 1 Noorse ex)
Ja inderdaad, drinken zijn ze goed in daar in de Scandinavische landen :P
Ik weet nog toen ik in Turkije op vakantie was ( waar mensen het nodig vonden mij belachelijk te maken omdat ik huid type 1 heb en dus niet bruin kan worden ) Dat die Zweden en Noren zich helemaal kapot zopen :P Zo'n 80% van de mensen in het hotel waar ik zat was Scandinavisch.
Mijn vriend waarmee ik op vakantie was had er ook een leuke Zweedse ontmoet waarmee hij 2 weken verkering had zeg maar :p
pi_93676736
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:54 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ik vind de gemiddelde nederlandse man helemaal niet zo knap en er zijn ook genoeg vrouwen hier die niet sterk op het uiterlijk afgaan. Wat hoe dan ook geen probleem is voor Richard want hij is niet lelijk en er zijn en heleboel lelijke mensen in Nederland.
pi_93676764
Ik blijf erbij dat ik dit een belediging vind voor lelijke mensen. Dat wanneer je lelijk bent je het maar op moet geven of zo, omdat je geen kans zou hebben bij vrouwen. Bullshit! Ik zie dagelijks lelijke stelletjes voorbij komen die dolgelukkig zijn.En die zijn echt wel veel lelijker dan een bleke jongen met een beetje asymmetrisch gezicht.

Oh well.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 11:17:24 #74
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_93679137
Wat een topic :D :') ;(

Maar volgens mij heeft de TT niet zoveel meer met de inhoud van dit topic te maken ;)
  zaterdag 5 maart 2011 @ 11:39:39 #75
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_93679750
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:25 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Aah, we gaan statistiek gebruiken!
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_93679979
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 11:17 schreef RedFever007 het volgende:

Maar volgens mij heeft de TT niet zoveel meer met de inhoud van dit topic te maken ;)
Dat heeft het wel vind ik. Ik denk dat deze post van Schenkstroop de essentie redelijk samenvat:
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 07:52 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

precies wat ik tien jaar terug dacht,. al die tieners trekken niet voor niets op in groepjes. in groepjes durf je meer, en leer je de grenzen verkennen van de volassen wereld. achteraf kun je alleen maar lachen om wat je samen hebt meegemaakt, de falen en de wins. en zo groei je en wordt je sterker.

mensen als Richardprf en ik hebben dat gewoon gemist. nu op onze leeftijd staat er meer op het spel. jonge meisjes zijn passé/verboden en op onze leeftijd heb je te maken met zg veeleisende meisjes a la "ikhebgeenmsn" en dat soort kutjes. 't is een bitch
Ik heb er zelf ook een hele goede post over geschreven. En ik denk dat dat de essentie is van vrijwel alle problemen in dit topic:
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:18 schreef benzin het volgende:
Ik baal een beetje van hoe kritisch er wordt gedaan en hoe weinig ik daar aan heb. Wat ik nu ga proberen is om iedereen te laten begrijpen hoe het voelt en wat blijkbaar de achtergrond van meerdere personen is. Onderstaande is vooral op mij gebaseerd, maar heb ook enkele elementen meegenomen uit verhalen van anderen uit het vorige deel. Ik hoop dat het me lukt jullie te laten voelen wat ik ongeveer voel.

En wat zouden zulke types dan stap voor stap moeten doen? Laten we even een hypothetische jongen bedenken. Ik noem hem "Ben".

Ben is op de basisschool erg gepest, op de middelbare school is hij aan het begin genegeerd, maar werd later ook daar gepest en lastig gevallen. Hij heeft tijdens die hele periode geen vrienden gehad.

Tijdens zijn middelbare school werd Ben een paar keer verliefd. De eerste keer werd gelijk een ramp, het meisje was erg populair en heeft Ben keihard belachelijk gemaakt voor iedereen. Bij de meisjes daarna was Ben bang en daardoor pakte hij het verkeerd aan. Daardoor werden die meisjes ook bang of boos. Die meisjes hebben allemaal vriendinnen, en voor je het weet is er een heel legertje meisjes die onaardig tegen hem doen. Daardoor wordt hij steeds onzekerder en banger voor meisjes.

Doordat Ben nooit vrienden heeft gehad heeft hij zich altijd erg teruggetrokken in zijn kamertje. Als hobby leest hij veel en rommelt wat met computers. De relatie met zijn ouders is ook niet al te goed.

Ben doet eindexamen, probeert nog naar wat eindexamenfeestjes te gaan, maar dat gaat ook niet zoals hij had gehoopt. Hij eindigt elke keer alleen en dronken in een hoekje en hij moet toekijken hoe andere mensen heel veel lol met elkaar hebben.

Ben heeft geen enkel idee wat hij wil studeren, dus besluit hij van zijn computerhobby zijn studie te maken. Hij gaat Informatica studeren. Tijdens zijn studie heeft hij geen contact met vrouwen, die zijn daar niet. En buiten zijn studie heeft hij niets waar hij op een 'natuurlijke manier' vrouwen kan ontmoeten. Daarnaast is het zo dat vrouwen nooit spontaan op hem afkomen en aardig doen, maar het wel soms voorkomt dat vrouwen spontaan onaardig doen. Ondanks dat dat gewoon willekeurige momenten zijn en hij misschien wel positieve ervaringen had kunnen hebben door zelf met meisjes te praten heeft dit niet echt positief bijgedragen aan zijn angst.

Soms kan hij met veel moeite die angst onderdrukken. Maar echt fijn is dat ook niet.

Tegelijkertijd begint Ben zijn studie (en de bijbehorende hobby) zat te worden. Ben doet zijn studie met veel tegenzin, maar heeft het gevoel dat hij niet meer kan stoppen en geen idee wat hij anders moet doen.

Verder heeft Ben ook niets in zijn leven waar hij wel echt een passie voor heeft. Ben heeft daardoor nauwelijks positieve momenten in zijn leven en uiteraard net zoals iedereen rotmomenten. Het is alleen flink uit balans en leeg waardoor alles alleen maar altijd shit en rot is. Als er gewoon eens een paar dingen iets lekkerder zouden lopen dan zou Ben een stuk gelukkiger zijn.

Ben besteed een heel groot deel van zijn tijd aan denken hoe zijn leven was geweest als hij op de middelbare school dat eerste meisje anders had aangepakt. Dan was Ben nu een normale en gelukkige jongen geweest :)

Samengevat, voor ik er een veel te lang verhaal van ga maken:
- Ben is vreselijk gepest op de basisschool
- Ben heeft nooit vrienden gehad en heeft nu nog steeds geen vrienden
- Ben heeft veel teveel zelfmedelijden door zijn verleden. Dit is tegelijkertijd ongelofelijk stom maar ook compleet begrijpelijk.
- Ben heeft hele slechte ervaringen met meisjes. Ben projecteert deze ervaringen op alle vrouwen waardoor hij erg bang is geworden voor vrouwen.
- Ben hangt heel erg in zijn verleden omdat hij zich afvragen hoe zijn leven had kunnen zijn als hij toen dingen anders had gedaan.
- Ben heeft nooit sociale vaardigheden opgebouwd en heeft ook geen ervaring met rare abstracte sociale concepten als flirten.
- Bens leven is heel erg leeg en bevat te weinig positieve dingen en ervaringen waardoor de negatieve dingen overheersen. Ben is hierdoor vaak erg negatief. Begrijpelijk onder zijn omstandigheden en voorgeschiedenis. Maar zeker nu ik, benzin, zie hoe vervelend dit kan zijn in dit topic zie ik in dat dit erg irritant kan overkomen. (No offence trouwens) Ook al is het niet zo bedoeld.
- Ben is heel erg bang in zijn eentje naar sociale gelegenheden te gaan. Hij blijft stiekem lieve comfortabel thuis dan dat hij alleen naar iets toe moet. Hij is bang over te komen als iemand die sociaal onhandig en eenzaam is. Ben wil liever niet dat andere mensen dat zo zien. Daardoor blijft hij liever comfortabel. Weer heel begrijpelijk, maar zie mijn opmerking hierboven. Het is irritant als mensen niet luisteren naar het advies, maar mensen zien ook vaak de omstandigheden en gevoelens niet in.

Nu de hamvraag: Wat zou Ben moeten doen, stap-voor-stap, om zijn leven weer betekenis te geven, lekker in zijn vel te komen, vrienden te maken en een meisje te vinden?
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:02:01 #77
253516 Oorlogsheld
Supermarkt oorlog veteraan
pi_93682218
@Richard_PRF

Ik herken tot op zekere hoogte je situatie (het was bij mij gelukkig niet ZO erg)
Hoop dat jij net als ik die mentale knop kan vinden en in plaats van alles negatief, alles positief kan benaderen.
En geloof mij, het werkt echt! Ben ook niet moeders mooiste maar ik heb de ene na de andere date nu en alles gaat mij voor de wind momenteel wat mij helpt dit gevoel nog meer te versterken.

Kan je helaas niet vertellen hoe ik het gedaan heb,.. op een dag stond ik met een lach op, en die is niet meer weggegaan.
Have been helt kepsteetsj at a prisson
pi_93684003
@Richard,

Bij alles wat ik meemaak denk ik het volgende 'niks is perfect, maar je kan er altijd naar blijven streven'. Je vind jezelf lelijk, wat precies? ik las kaaklijn, laten fixen! ga sporten en kweek spieren, ga ipv gamen/films kijken internet afstruinen naar de laatste trends qua kleding, ga de straat op en kijk rond, welke mannen denk je dat er succes hebben met vrouwen, kijk hoe ze zich gedragen etc. (zorg dat er niet gestalkt word :P) wat ik altijd doe is op een terras/restaurant of iets dergelijks gaan zitten en behalve ontspannen met eten/drinken gewoon rondkijken en observeren.. probeer aan het einde van de dag zoiets samen te vatten in je hoofd, concrete punten aanwijzen waar je aan gaat werken etc.

Kortom probeer vrouwen naar jouw op te laten kijken (hoe lelijk/dom/etc. ze ook zijn) ipv andersom, want daarvan ga je nadenken en in jouw geval betekent nadenken een vergroting van het minderwaardigheidscomplex... (naar mijn beeld van jou dan)
pi_93685396
Ik zag er in mijn schooltijd uit als die gast McLovin van die film maar toen heb ik lenzen genomen, ben naar de sportschool gegaan en meer aandacht besteed aan mijn kleding en voila je bent dating materiaal. Iedere aap kan deze stappen ook zetten dus er is niet echt een excuus om er als een blanke Steve Urkel bij te lopen of wat dan ook. Persoonlijk heb ik asperger wat me beperkt en waar ik nooit vanaf zal komen maar desalniettemin heb ik nu al meer dan een jaar een relatie met een leuk meisje. Kun je nagaan als je geen asperger hebt. Dus ga gewoon naar die sportschool als je dat een tijd volhoud wordt je gewoon ripped dat kan namenlijk niet anders.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_93690702
Jaja klinkt leuk allemaal.
Alleen ga ik al naar de sportschool ,zit mijn haar al prima, kleed ik me al leuk. Ik ben genetisch gewoon genaaid dat ik er gewoon niet leuk kan uitzien. Ik doe mijn best al zo erg en wordt nog steeds alleen maar afgewezen en genegeerd ook door lelijke vrouwen.
Ik geef bijna nooit op als ik iets wil bereiken maar dit is toch iets onmogelijks voor mij. Ik heb het gewoon niet.
pi_93690779
Laag zelfbeeld in dat geval.

Kerel kom op man, niets is onmogelijk..
pi_93690813
Zoals die gast hierboven al zei, hij heeft asperger maar toch succes, jij bent 'lelijk' (volgens jezelf) maar toch kan je succes hebben
pi_93690835
Nee onmogelijk. Ik zie er te onmenselijk uit.
pi_93691076
En dat is waar de fout ligt.. waar een wil is is een weg, maarja als er geen wil is (en sorry dat ik direct ben) maar wel doelloos gebagger op een forum, dan lukt het natuurlijk niet! ik heb net een paar topics teruggelezen en toen ging je uit, kreeg je aandacht van meisjes, etc. waar het een tijdje terug goed ging omdat je alles zelf deed ben je nu weer bij af... wat heb je gedaan in die periode? wat is er gebeurd waardoor je nu weer hier bent? stel concrete punten op aan de hand van die antwoorden en ga weer aan de slag..
pi_93691890
Ik kreeg helemaal geen aandacht , ik heb het me ingebeeld doordat ik dronken was en ik zo graag wou dat het veranderde omdat ik toch mijn best doe.
Ik heb dus nog altijd 0,0 aandacht.
pi_93692068
sluit vrede met hoe je eruit ziet.
pi_93692336
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:37 schreef richard_prf het volgende:
Ik kreeg helemaal geen aandacht , ik heb het me ingebeeld doordat ik dronken was en ik zo graag wou dat het veranderde omdat ik toch mijn best doe.
Ik heb dus nog altijd 0,0 aandacht.
Juustem dat praat je jezelf aan man..
  zaterdag 5 maart 2011 @ 17:53:46 #88
56749 BlaZ
pi_93692471
Ben je eigenlijk nog maagd?
pi_93692873
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 17:50 schreef levanteudtherevival het volgende:

[..]

Juustem dat praat je jezelf aan man..
Nee helemaal niet. Het is zo tot mijn 27 had ik zelfs nooit met een meisje gepraat.
Het wordt me ook heel vaak gezegd dat ik lelijk ben in het echt en pas nog door de meiden in mijn nieuwe vriendengroep waar veel singles in zitten vinden me allemaal lelijk en hebben geen zin om in gesprek te gaan met mij.
Ook met uitgaan heb ik absoluut geen kans en word ik altijd direct afgewezen. Ik word altijd overal belachelijk gemaakt om mijn uiterlijk. En het erge is dat ze gelijk hebben. Want ik zie het zelf ook in de spiegel.
Ik heb geen zin meer om verder te leven. Je elke dag kut voelen 8 jaar lang is ondraaglijk.
pi_93693130
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee helemaal niet. Het is zo tot mijn 27 had ik zelfs nooit met een meisje gepraat.
Dan ben je verlegen en bang. Dat is mogelijk het echte probleem.

quote:
Het wordt me ook heel vaak gezegd dat ik lelijk ben in het echt en pas nog door de meiden in mijn nieuwe vriendengroep waar veel singles in zitten vinden me allemaal lelijk en hebben geen zin om in gesprek te gaan met mij.
En die vrouwen maar zeggen dat het alleen om de liefde gaat :)

quote:
Ook met uitgaan heb ik absoluut geen kans en word ik altijd direct afgewezen. Ik word altijd overal belachelijk gemaakt om mijn uiterlijk. En het erge is dat ze gelijk hebben. Want ik zie het zelf ook in de spiegel.
Er zijn toch ook lelijke meisjes.

quote:
Ik heb geen zin meer om verder te leven. Je elke dag kut voelen 8 jaar lang is ondraaglijk.
Je kan jezelf toch ook verwennen joh. Leuk porno filmpje met echte hotties
pi_93693169
dat dat ingebeeld was, dat beeld je je in, en dat was wat ik bedoelde. Hoezo zou je dat eerst posten, en er trots op zijn, en hoezo zou dat nu opeens niet zo zijn? je zei dat je een bepaalde outfit aanhad, ik denk dat je die daadwerkelijk bezit.. trek die aan en volg mijn net gegeven advies morgen tijdens koopzondag.. pak een terrasje/hema/laplace of iets dergelijks waar je uitzicht hebt en ga observeren... wat doen die kerels qua beweging/tactiek etc.

Je zegt dat je al naar de sportschool gaat etc. ben je echt pumped of een magere lat die alleen cardio doet?

Geef eens een voorbeeld van wat jij aan zou doen op een avondje uit?
pi_93693316
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:12 schreef levanteudtherevival het volgende:
dat dat ingebeeld was, dat beeld je je in, en dat was wat ik bedoelde. Hoezo zou je dat eerst posten, en er trots op zijn, en hoezo zou dat nu opeens niet zo zijn? je zei dat je een bepaalde outfit aanhad, ik denk dat je die daadwerkelijk bezit.. trek die aan en volg mijn net gegeven advies morgen tijdens koopzondag.. pak een terrasje/hema/laplace of iets dergelijks waar je uitzicht hebt en ga observeren... wat doen die kerels qua beweging/tactiek etc.

Je zegt dat je al naar de sportschool gaat etc. ben je echt pumped of een magere lat die alleen cardio doet?

Geef eens een voorbeeld van wat jij aan zou doen op een avondje uit?
Ik had het verzonnen omdat ik wilde dat mijn situatie zou veranderen en om de mensen die me hulp bieden niet teleur te stellen. Maar ik weet dat ik kansloos ben bij vrouwen.
Op dit moment ben ik een magere lat omdat ik bijna niet meer eet want niks smaakt me meer.
Ik stop nu een tijdje met posten want ik realiseer me dat de pijn toch niet kan verdwijnen.
pi_93694993
Dat klinkt wel kut allemaal dat zal ik niet ontkennen. Ik zou zeggen probeer dan maar voor die breede sportschool body te gaan want dat kan iedere aap die maar vaak genoeg traint bereiken dus waarom jij niet. Ik weet verder niet hoe je hoofd eruit ziet maar als je dat goede lichaam eenmaal hebt moet je toch wel iets kunnen bereiken met vrouwen zeker als je lang bent.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_93699450
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik had het verzonnen omdat ik wilde dat mijn situatie zou veranderen en om de mensen die me hulp bieden niet teleur te stellen. Maar ik weet dat ik kansloos ben bij vrouwen.
Op dit moment ben ik een magere lat omdat ik bijna niet meer eet want niks smaakt me meer.
Ik stop nu een tijdje met posten want ik realiseer me dat de pijn toch niet kan verdwijnen.
Heeft iemand je claim dat je lelijk bent al gecheckt?
Zo niet, stuur Strawberry een foto en laat haar eens oordelen.
Niet eten is ongezond
De pijn die niet verdwijnt, ontstaat doordat je jezelf klem zet met iets dat je niet lukt.
Van al dat wanhopig zoeken word je ziek.
Die vrouwen zijn dat niet waard.
Het is imho een gedragsprobleem die samenhangt met je wanhoop (te geforceerd enzo).
Ga eens naar je huisarts, je klinkt zo wanhopig ellendig.
pi_93706329
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 18:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat is zo iemand die een lelijk of nog erger een afstotelijk uiterlijk heeft heeft geen kans
bij de dames/vrouwen met een normaal/redelijk verstand.

Of je moet zeer rijk zijn of je moet willen zorgen voor de de kinderen van haar ex(en).

Daarom gaan ik zelf ook niet meer uit want het heeft toch geen zin om de gezellige man
uithangen.want het interesseren toch niet als je je uiterlijk niet mee heeft.
pi_93707456
quote:
Heeft iemand je claim dat je lelijk bent al gecheckt?
Zo niet, stuur Strawberry een foto en laat haar eens oordelen.
Niet eten is ongezond
De pijn die niet verdwijnt, ontstaat doordat je jezelf klem zet met iets dat je niet lukt.
Van al dat wanhopig zoeken word je ziek.
Die vrouwen zijn dat niet waard.
Het is imho een gedragsprobleem die samenhangt met je wanhoop (te geforceerd enzo).
Ga eens naar je huisarts, je klinkt zo wanhopig ellendig.
Meerdere users hebben zijn foto's al gezien en hem beoordeeld...not like it helps.
pi_93707573
quote:
Dat is zo iemand die een lelijk of nog erger een afstotelijk uiterlijk heeft heeft geen kans
bij de dames/vrouwen met een normaal/redelijk verstand.

Of je moet zeer rijk zijn of je moet willen zorgen voor de de kinderen van haar ex(en).

Daarom gaan ik zelf ook niet meer uit want het heeft toch geen zin om de gezellige man
uithangen.want het interesseren toch niet als je je uiterlijk niet mee heeft.
Wat een bullshit :') Kijk eens uit je doppen, er lopen vaak genoeg lelijke mannen met een normale of knappe vriendin. Vaker met een net zo lelijke, maar toch, het is mogelijk en komt redelijk veel voor.
pi_93708060
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Meerdere users hebben zijn foto's al gezien en hem beoordeeld...not like it helps.
Wat was je opinie?
pi_93708159
Nee, juist niet...
  zaterdag 5 maart 2011 @ 23:18:50 #100
56749 BlaZ
pi_93708414
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, juist niet...
Kortom gebrek aan zelfvertrouwen.
pi_93708468
quote:
Kortom gebrek aan zelfvertrouwen.
Kortom een ziektebeeld genaamd BDD.
pi_93708646
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, juist niet...
Jammer dat zoveel mensen bloednerveus worden van dat hele datingcircus.

Ik was vroeger ook oer verlegen. Jaren later moest ik bij de huisarts langskomen. Zijn dochter ging trouwen en wilde mij nog een keer spreken. Ze bleek dat ze jarenlang verliefd op me was geweest. Ik had er niets van gemerkt. En ze was zo leuk. :(

Een zwaar gebrek aan zelfvertouwen is behoorlijk ernstig imho. Het kost je rustig vele jaren van je leven. Je groei er overheen als je mens en wereldbeeld realitischer wordt. Dan blijken al die anderen (beste mensen natuurlijk), minstens evengrote sukkels te zijn als jezelf.
pi_93708749
Het gaat bij hem niet om het daten wat problematisch is, het gaat veel verder dan dat.

Rich ik weet dat je dit leest, dus post gewoon.
pi_93708885
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Het gaat bij hem niet om het daten wat problematisch is, het gaat veel verder dan dat.

Rich ik weet dat je dit leest, dus post gewoon.
Als ik nog een jonge man was ging ik voor het hartje dat nooit onder sneeuwt :)

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer2 op 05-03-2011 23:42:15 ]
pi_93709822
Waarom zijn mensen eigenlijk bang voor een afwijzing van een dame?
pi_93710096
quote:
Waarom zijn mensen eigenlijk bang voor een afwijzing van dame?
Een afwijzing is niet erg, maar als je alleen maar afwijzingen krijgt ga je geloven dat niemand je ooit zal willen.
pi_93710646
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 23:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Waarom zijn mensen eigenlijk bang voor een afwijzing van een dame?
Frustratie vreet een mens op.
  zondag 6 maart 2011 @ 00:03:48 #108
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93710722
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een afwijzing is niet erg, maar als je alleen maar afwijzingen krijgt ga je geloven dat niemand je ooit zal willen.
Waarom ga je dat geloven? Ooit van doorzettingsvermogen gehoord?
pi_93710816
Ach weet ik het....
pi_93710873
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waarom ga je dat geloven? Ooit van doorzettingsvermogen gehoord?
Je kan je hele leven proberen de maan aan te raken natuurlijk, maar ....
  zondag 6 maart 2011 @ 00:14:23 #111
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93711224
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ach weet ik het....
Jij wel neem ik aan :P. Want je komt 'relatief' normaal over.
pi_93711332
Nou bedankt, pak van m'n hart
  zondag 6 maart 2011 @ 00:17:39 #113
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93711397
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:07 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Je kan je hele leven proberen de maan aan te raken natuurlijk, maar ....
So what? Dan maar niet doen? Wat is er mis met doorzettingsvermogen. Ik heb een schijt hekel aan mensen die zeggen aan vrienden dat ze iets maar uit hun hoofd moeten zetten. Dat gaat je nooit lukken, daar ben je niet slim genoeg voor, niet mooi genoeg voor etc. Fuck that.

Het zit bijna allemaal tussen de oren. Het is niet moeilijk een onaantrekkelijke dame/man een relatie te laten krijgen en meer zelfvertrouwen te kweken. Dat zelf medelijden wat ze met zich zelf hebben wordt alleen maar door dit soort R&P topics gevoed. Boehoe ik ben lelijk en kan niemand vinden. Ja, boehoe, ik ook niemand. Laten we samen zielig zijn. Boe-fucking-hoe...
  zondag 6 maart 2011 @ 00:23:00 #114
324162 levanteudtherevival
Luctor et Emergo!
pi_93711634
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

So what? Dan maar niet doen? Wat is er mis met doorzettingsvermogen. Ik heb een schijt hekel aan mensen die zeggen aan vrienden dat ze iets maar uit hun hoofd moeten zetten. Dat gaat je nooit lukken, daar ben je niet slim genoeg voor, niet mooi genoeg voor etc. Fuck that.

Het zit bijna allemaal tussen de oren. Het is niet moeilijk een onaantrekkelijke dame/man een relatie te laten krijgen en meer zelfvertrouwen te kweken. Dat zelf medelijden wat ze met zich zelf hebben wordt alleen maar door dit soort R&P topics gevoed. Boehoe ik ben lelijk en kan niemand vinden. Ja, boehoe, ik ook niemand. Laten we samen zielig zijn. Boe-fucking-hoe...
QFT, waar een wil is is een weg Richard!
pi_93711788
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:23 schreef levanteudtherevival het volgende:

[..]

QFT, waar een wil is is een weg Richard!
Ik weet niet of die weg er voor iedereen is, sommige mensen hebben nou eenmal een grote achterstand, zie deze post: Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren #4
pi_93711795
Wat als de wil er niet is omdat je er de kracht niet meer voor op kan brengen en al jarenlang vast zit in een bepaald denkpatroon en depressiviteit? Hoe zet je die knop om.
pi_93711920
Trouwens ben ik met je eens dat doorzettingsvermogen een mens ver kan brengen als het aankomt op vrouwen, maar wel als je geen psychische problemen hebt of deze hebt overwonnen.
  zondag 6 maart 2011 @ 00:32:55 #118
324162 levanteudtherevival
Luctor et Emergo!
pi_93712074
De mensen hier hebben psychische problemen -> tijd om ze te overwinnen, het gebagger in deze topic-reeks lukt niet dus dan maar met professionelere hulp. heeft een van jullie ervaring met psycholoog of iets dergelijks? hoe ging dat?
  zondag 6 maart 2011 @ 00:33:35 #119
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93712111
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet of die weg er voor iedereen is, sommige mensen hebben nou eenmal een grote achterstand, zie deze post: Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren #4
So what? Waarom zou een grote achterstand moeten betekenen dat je het niet meer kunt? Of minder kunt? Je zoekt naar redenen om je excuus te verdedigen. Een grote achterstand zou juist(!) een reden moeten zijn om er juist actief mee bezig te zijn! Nu wordt die reden van 'achterstand' veel te vaak als excuus gebruikt.

Echt het is allemaal zo fucking kul. Om compleet gaar van te worden. Ik heb complete transformaties van personen mee gemaakt die zo verlegen waren als kind die na een duik in het diepe toch veranderden. Je bent nooit te oud om te leren. Niet om een relatie te starten, om op je 40e te leren schaatsen etc.
pi_93712357
We hebben vrouwelijke fokkers nodig die zich willen opofferen. Dat is de enige remedie. Praten helpt niet meer.
Ron Paul 2012
pi_93712571
quote:
De mensen hier hebben psychische problemen -> tijd om ze te overwinnen, het gebagger in deze topic-reeks lukt niet dus dan maar met professionelere hulp. heeft een van jullie ervaring met psycholoog of iets dergelijks? hoe ging dat?
Rich loopt al bij een psychiater en zou ook groepsgesprekken krijgen of zo maar daar heb ik niks meer over gehoord....ook niet van medicijnen.
pi_93712608
quote:
We hebben vrouwelijke fokkers nodig die zich willen opofferen. Dat is de enige remedie. Praten helpt niet meer.
Klopt, denk ik ook.
pi_93712653
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

So what? Waarom zou een grote achterstand moeten betekenen dat je het niet meer kunt?
Niet per se. Maar het word achterstand geeft wel aan dat het voor andere mensen heel makkelijk is, maar voor mij niet en dat er heel veel meer pijn, moeite en hard werk nodig is.
  zondag 6 maart 2011 @ 00:46:46 #124
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93712686
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat als de wil er niet is omdat je er de kracht niet meer voor op kan brengen en al jarenlang vast zit in een bepaald denkpatroon en depressiviteit? Hoe zet je die knop om.
Dan verander je van plek. Ga je ergens op vakantie. Je hebt vaak een wisseling van patroon nodig om uit een moeilijke periode te komen. Heb je het geld niet? Ga je sparen. Zijn er bepaalde issues die uitgepraat moeten worden of bepaalde personen die je weg tot succes verhinderen? Dan zorgen we dat dat verandert. Issues met een familie lid? Je hebt een telefoon en een mond. Maak een afspraak en zorg dat je alle shit achter je krijgt. Ga dan eens een periode weg.

Doe dingen die je normaal niet doet. Wil je het niet? Ga dan naar een hostel waar je bewust je kamer moet delen met anderen. Wedden dat je na verloop van tijd in een rap tempo communicatieve vaardigheden opbouwt?

Zo moeilijk is het allemaal niet. Dit soort users zijn vaak fantastisch in het analyseren van al hun problemen maar zijn negatief ten opzichte van elk concreet plan wat er naar ze gegooid wordt. Verdrinken in zelf medelijden. En zijn helemaal hotel de botel als een meisje op eens een smsje naar ze stuurt etc.
pi_93712727
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt, denk ik ook.
Als jij het maar niet wordt natuurlijk he. We hebben vast wel wat Poolse meiden rondlopen hier.
Ron Paul 2012
  zondag 6 maart 2011 @ 00:49:13 #126
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93712780
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:45 schreef benzin het volgende:

[..]

Niet per se. Maar het word achterstand geeft wel aan dat het voor andere mensen heel makkelijk is, maar voor mij niet en dat er heel veel meer pijn, moeite en hard werk nodig is.
Dat geeft helemaal niet aan dat het voor anderen heel makkelijk is. Ervaring wil niet zeggen dat het makkelijk is. Misschien kost het wel net zoveel moeite ..

En wat is er mis mee dat iets veel pijn en moeite kost en dat je dat bereikt met hard werken... Waar is het probleem? Ik zie het niet? Kijk, als iemand ergens in een wazig gehucht van een paar duizend man zou wonen en daar al meer dan 25 jaar woont. En zo'n beetje wel alle lokale kroegen heeft gezien kan ik me voorstellen dat je op een gegeven moment depri wordt als het niet lukt.

Maar er is meer in de wereld ..
pi_93712783
sitting_elfling je gaat teveel van jezelf uit.
  zondag 6 maart 2011 @ 00:49:52 #128
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_93712818
Ik vind sommige posts toch redelijk wanhopig klinken en dat belemmert je. De suggestie van een psycholoog bezoeken lijkt me toch nket gek.

Daarnaast zou ik mannen aanraden te bedenken dat vrouwen gewoon mensen zijn met dezelfde gevoelens en onzekerheden. Het is uiteindelijk zaak om iemand te vinden die goed voor jou is, bij jou past.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_93712848
Versieren is iets wat je gedurende jouw leven leert. Je leert met jezelf omgaan, dit is wat versieren is. Don't hurry be happy. :)
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 6 maart 2011 @ 00:57:44 #130
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93713136
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef deelnemer2 het volgende:
sitting_elfling je gaat teveel van jezelf uit.
Van mezelf? Ik heb vrienden die erger waren wat betreft sociale omgang en relaties dan users die ik hier heb zien posten :{
pi_93713236
Ik check over een tijdje dit topic wel weer...succes met versieren allen.

[ Bericht 78% gewijzigd door -Strawberry- op 06-03-2011 01:07:16 ]
  zondag 6 maart 2011 @ 01:06:32 #132
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93713462
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je vrienden nog leven zijn ze er vast niet erger aan toe dan bepaalde users hier...
Ik wist niet dat bepaalde users hier het loodje hadden gelegd? Ik heb natuurlijk niet alles gelezen en er zijn natuurlijk ook wel degelijk mensen die echt psychisch ziek zijn. Maar met medicatie kun je een eind komen.

Naar mijn mening is er gewoon een te groot gedeelte mensen die er zelf echt wat aan kan doen en slechts een relatief kleine groep die echt ziek is en professionele hulp nodig heeft.
pi_93713473
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 00:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Van mezelf? Ik heb vrienden die erger waren wat betreft sociale omgang en relaties dan users die ik hier heb zien posten :{
Ik bedoel die: Je kunt alles bereiken wat je maar wilt mentaliteit.
Dat is ook niet waar.
pi_93713491
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Dat is ook niet waar.
Jawel hoor. Ik zie het vaak gebeuren in films
Ron Paul 2012
pi_93713538
quote:
9s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef sitting_elfling het volgende:

Naar mijn mening is er gewoon een te groot gedeelte mensen die er zelf echt wat aan kan doen en slechts een relatief kleine groep die echt ziek is en professionele hulp nodig heeft.
Denk ik ook hoor, daarom vind ik het zonde als jongens/mannen het met name opgeven, dan lopen ze zoveel moois mis. Al bestaat het leven uit meer dan het hebben van een vriendin, natuurlijk is verliefheid wel heel mooi.
pi_93713562
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:07 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Jawel hoor. Ik zie het vaak gebeuren in films
Grappenmaker. :P
  zondag 6 maart 2011 @ 01:09:44 #137
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93713595
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Dat is ook niet waar.
Nee natuurlijk is het niet waar. Maar dat wil bij voorbaat niet zeggen dat je het maar niet moet proberen. Met die mentaliteit kom je nergens.
pi_93713635
Proberen moet je zeker doen, maar het gaat er vooral om hoe je omgaat met tegenslagen. Wanneer die te heftig zijn moet je lekker naar huis gaan, niet het op een zuipen zetten.
pi_93713954
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nee natuurlijk is het niet waar. Maar dat wil bij voorbaat niet zeggen dat je het maar niet moet proberen. Met die mentaliteit kom je nergens.
Er zijn mensen die te sterk worden ondermijnt door anderen ivm bepaalde afwijkingen of tekortkomingen. De samenleving kan heel hard zijn, zelf zonder dat mensen dat in de gaten hebben. Je gaat uit van het normale. Het zit eens mee en het zit eens tegen. Man, er zijn mensen die gewoon worden afgemaakt.
pi_93713956
De nietigheid van het leven begrijpen / waarderen kan soms wel eens helpen. Letterlijk in de zin van ''zóóóóó wat zijn we eiguhlijk klein he met sun alleh!"

Heerlijk vind ik dat soms, net voordat ik iets moet doen wat ik eng vind, of als ik me zorgen maak over iets dat tegenzit. Het boeit eigenlijk allemaal geen fcuckle, sex is niet het enige genot op de wereld. Tegelijkertijd is het verkrijgen van affectie en genegenheid van vrouwen ook niet onhaalbaar, voor niemand. Ik vertrouw nog steeds op m'n mening dat je dan maar de nadruk moet leggen op je andere kwaliteiten als je het niet van je uiterlijk moet hebben. Leer jezelf ook wat arrogant zijn, een beetje overcompensatie.

Zielig lopen doen heeft in ieder geval geen zin. Dat is na jaren lang zielig doen wel duidelijk, ben je geen meter mee opgeschoten. Dus als je steeds op dezelfde voet verder wil gaan, kan je er het best nu al een eind aan maken, want je zal nergens komen. De prinses op het witte paard bestaat niet.
Ron Paul 2012
pi_93713992
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:21 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Er zijn mensen die te sterk worden ondermijnt door anderen ivm bepaalde afwijkingen of tekortkomingen. De samenleving kan heel hard zijn, zelf zonder dat mensen dat in de gaten hebben. Je gaat uit van het normale. Het zit eens mee en het zit eens tegen. Man, er zijn mensen die gewoon worden afgemaakt.
Als je wordt afgemaakt door mensen die opmerkingen naar je slingeren of je het leven moeilijk maken, dan ben jij niet minderwaardig aan hen, maar zijn zij minderwaardig aan jou.
Ron Paul 2012
  zondag 6 maart 2011 @ 01:28:56 #142
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93714105
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:21 schreef Supersoep het volgende:
De nietigheid van het leven begrijpen / waarderen kan soms wel eens helpen. Letterlijk in de zin van ''zóóóóó wat zijn we eiguhlijk klein he met sun alleh!"

Heerlijk vind ik dat soms, net voordat ik iets moet doen wat ik eng vind, of als ik me zorgen maak over iets dat tegenzit. Het boeit eigenlijk allemaal geen fcuckle, sex is niet het enige genot op de wereld. Tegelijkertijd is het verkrijgen van affectie en genegenheid van vrouwen ook niet onhaalbaar, voor niemand. Ik vertrouw nog steeds op m'n mening dat je dan maar de nadruk moet leggen op je andere kwaliteiten als je het niet van je uiterlijk moet hebben. Leer jezelf ook wat arrogant zijn, een beetje overcompensatie.

Zielig lopen doen heeft in ieder geval geen zin. Dat is na jaren lang zielig doen wel duidelijk, ben je geen meter mee opgeschoten. Dus als je steeds op dezelfde voet verder wil gaan, kan je er het best nu al een eind aan maken, want je zal nergens komen. De prinses op het witte paard bestaat niet.
Ik kreeg dat gevoel wat je hier beschrijft pas echt door toen ik ging verhuizen naar het buitenland. Alleen zielig thuis zijn schiet je geen donder mee op.
  zondag 6 maart 2011 @ 01:30:35 #143
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93714142
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:21 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Natuurlijk hebben veel mensen dat niet door. Of je nu op de basisschool zit, de middelbare school of een collega die een grapje maakt over dat je toch wel fors bent. Zonder dat ze door heeft dat je daar door huilend thuis zit.

Maar waarom zou iemand zich bewust onderdrukt moeten voelen en daar niet gewoon schijt aan hebben?
pi_93714267
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:22 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Als je wordt afgemaakt door mensen die opmerkingen naar je slingeren of je het leven moeilijk maken, dan ben jij niet minderwaardig aan hen, maar zijn zij minderwaardig aan jou.
Ik ben het met je eens. Alles relativeren en er boven gaan staan, helpt. Maar dan nog.
Het maakt uit of je kansen krijgt en waardering ervaart of niet.
Je levensgevoel komt niet zomaar uit de lucht vallen.
  zondag 6 maart 2011 @ 01:36:13 #145
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_93714271
quote:
Op zondag 6 maart 2011 01:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Natuurlijk hebben veel mensen dat niet door. Of je nu op de basisschool zit, de middelbare school of een collega die een grapje maakt over dat je toch wel fors bent. Zonder dat ze door heeft dat je daar door huilend thuis zit.

Maar waarom zou iemand zich bewust onderdrukt moeten voelen en daar niet gewoon schijt aan hebben?
Dat soort opmerkingen en ervaringen maken mooie vrouwen ook onzeker. Ik refereer niet aan mezelf ( want ik ben absoluut ook niet het ideaalbeeld) maar wel aan de prachtige vrouwen met een slecht zelfbeeld die ik tegen ben gekomen.

In the end gaat het wel gewoon om wie je bent en wat je uitstraalt, al helpt een fijn uiterlijkvast ook wel.
pi_93714304
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Infantiel voorbeeld.

Ik denk aan mensen met ernstige brandwonden in het gezicht.
Ernstige vorm van een haze lip.
Serieuze psychische klachten.

Dat is niet meer gezellig daten. Snap je.
pi_93714424
Mensen wacht maar af. Iedereen wie hier zit heeft het gevoel minder te zijn dan een ander. Hierdoor leer je zoveel over je gevoel. Ooit komt het licht aan het einde van de tunnel, dan zul je de gaven die je nu hebt geleerd kunnen gebruiken.

Of je het dan nog wilt is een tweede, vrouwen neuken om de sex is namelijk niet echt zo leuk. Maar daar komen jullie nog wel achter.
  zondag 6 maart 2011 @ 01:43:29 #148
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_93714468
quote:
Op zondag 6 maart 2011 01:37 schreef deelnemer2 het volgende:
Infantiel voorbeeld.

Ook mensen die dat hebben leren leuke mensen kennen en misschien de liefde van hun leven. Het scheelt ect een stuk wie je als persoon bent.
  zondag 6 maart 2011 @ 01:44:58 #149
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93714514
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:37 schreef deelnemer2 het volgende:

[..]

Infantiel voorbeeld.

En wat dan nog? Moet je je zelf dus maar afmaken omdat je er door wat voor omstandigheden anders uitziet? Moeten dat soort mensen dan maar zielig en alleen thuis zitten? Natuurlijk is het stukken moeilijker voor dit soort mensen. Maar dat zal ook niemand ontkennen.
pi_93714537
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 01:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En wat dan nog? Moet je je zelf dus maar afmaken omdat je er door wat voor omstandigheden anders uitziet? Moeten dat soort mensen dan maar zielig en alleen thuis zitten? Natuurlijk is het stukken moeilijker voor dit soort mensen. Maar dat zal ook niemand ontkennen.
Maar het biedt wel meer tevredenheid wanneer een persoon met brandwonden zijn/haar ware vindt. Zelf ben ik ook een lijder van acne, laat ik mij uit het veld slaan? No way, door niemand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')