Hier verder.quote:De meeste mensen leren het versieren op de middelbare school of soms al op de basisschool. Dan gaat het met vallen en opstaan en kun je allerlei fouten maken. Maar je groeit er op een of andere manier in en raakt er vertrouwd mee zodat je daarna goed beslagen de liefdesmarkt op kunt.
Maar als je deze periode nou helemaal niets leert? Dan moet je het in de volwassen wereld leren waar alles veel serieuzer is, vrouwen kritischer en fouten sneller worden afgestraft.
Is het dan nog mogelijk om het gewoon te leren zoals iedereen die het wel op de middelbare school heeft gedaan. Ik heb het in mijn tienerjaren op een korte scharrel na helemaal gemist.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit wat oplost, je gaat er alleen maar onnatuurlijker door uitzien als man. Ik heb gewoon pech kwa uiterlijk en alles tegen wat tegen kan zitten.
Maar ik geloof dat dit het einde van de thread is en ik heb verder alles gezegd wat ik wilde zeggen afgelopen half jaar en mijn grootste angst is werkelijkheid geworden.
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:57 schreef Ensemble het volgende:
Misschien wil richard niets meer zeggen, maar er zijn vast toch nog andere die geholpen worden door deze topic reeks?
Jullie houden rekening met mequote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:57 schreef Ensemble het volgende:
Misschien wil richard niets meer zeggen, maar er zijn vast toch nog andere die geholpen worden door deze topic reeks?
Ik denk eerder dat dit topic averechts werkt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:57 schreef Ensemble het volgende:
Interessante theorie, maar er zoveel mensen met een verrot karakter die ware casanova's zijn. Waaronder mannen die vrouwen mishandelen. Hoe verklaar je dat?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:48 schreef Waaghals het volgende:
blijkbaar is het voor sommige mensen makkelijker om te denken dat het aan hun uiterlijk ligt. dan kunnen ze makkelijk het smoesje gebruiken dat ze er niks aan kunnen doen.
ze zijn als de dood om onder ogen te zien dat het aan hun eigen verrotte karakter ligt.
dus richard blijf rustig posten hoe lelijk je bent, dan straks heeft iedereen een hekel aan je.
Richard heeft al veel meer topics over zijn 'probleem' gehad, en hij is er echt op vooruit gegaan, alleen nog niet genoeg. En dit topic gaat niet alleen maar over Richard. Benzin en mylifeisgray zijn ook hiermee bezig, en daar lijkt het wel beter mee te gaan. Dus ik denk dat dit topic nog wel nut heeft, behalve als we het weer de hele tijd over het belang van uiterlijk gaan hebben. Wij kunnen Richard niet overtuigen dat hij niet lelijk is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:02 schreef Chuen het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dit topic averechts werkt.
Types als Richard vrijwel allemaal oostindisch doof en erg hardleers zo blijkt.
Wat overblijft is een eindeloze wellus-nietus discussie.
In die paar weken dat Richard hier zichzelf een depressie aan het aanpraten is, had hij ook met wat meiden uit z'n msn contactenlijst kunnen daten en was zijn probleem nu waarschijnlijk opgelost. Er is zelf al een vrouw die graag met hem wil daten. Het kan snel gaan.
Maarja, wie niet horen wil...
Dat vermoed ik dus ook, als je degene bedoeld waarmee ik het erg goed kan vinden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:05 schreef Waaghals het volgende:
maar die wil alleen 1 x daten uit medelijden, want hij is keilelijk
Ja ik ben blij voor MLiG dat hij het voor elkaar krijgt met meiden in gesprek te raken alleen moet hij sociaal wat handiger worden denk ik. Dan komt het wel goed met hem.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:39 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Richard heeft al veel meer topics over zijn 'probleem' gehad, en hij is er echt op vooruit gegaan, alleen nog niet genoeg. En dit topic gaat niet alleen maar over Richard. Benzin en mylifeisgray zijn ook hiermee bezig, en daar lijkt het wel beter mee te gaan. Dus ik denk dat dit topic nog wel nut heeft, behalve als we het weer de hele tijd over het belang van uiterlijk gaan hebben. Wij kunnen Richard niet overtuigen dat hij niet lelijk is.
Ik ben 10 jaar lang overtuigd geweest dat ik lelijk ben en elke negatieve ervaring versterkt deze overtuiging. Ik vermoed dat het er niet uit te praten is en ik ben er heilig van overtuigd dat uiterlijk het probleem is bij mij om een gelukkig leven te leiden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:02 schreef Chuen het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dit topic averechts werkt.
Types als Richard vrijwel allemaal oostindisch doof en erg hardleers zo blijkt.
Wat overblijft is een eindeloze wellus-nietus discussie.
In die paar weken dat Richard hier zichzelf een depressie aan het aanpraten is, had hij ook met wat meiden uit z'n msn contactenlijst kunnen daten en was zijn probleem nu waarschijnlijk opgelost. Er is zelf al een vrouw die graag met hem wil daten. Het kan snel gaan.
Maarja, wie niet horen wil...
Bel haar dan op en spreek wat af.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat vermoed ik dus ook, als je degene bedoeld waarmee ik het erg goed kan vinden.
Al 2 dagen niks meer van haar gehoord, ik denk dat ze het zat is geworden dat ik altijd excuses verzon om afspraken af te zeggen.
Daarom denk ik nu van... omdat we nu niet meer bellen en dit heel erg mis dat ik nu eigenlijk toch wel wil ontmoeten :/ maar ja ik ben waarschijnlijk te laat nu.
Punt is.... dit mag geen negatieve ervaring worden. Ik kan dat niet meer aan.
Een negatieve ervaring zou zijn als ze doet alsof het gezellig is en vervolgens niks meer van zich laat horen omdat ze de waarheid niet durft te zeggen dat ik haar type niet ben omdat ze weet dat ze me daar heel hard mee kwetst.
Ja ik probeerde vandaag en gisteren te bellen maar ze neemt niet opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:59 schreef Chuen het volgende:
[..]
Bel haar dan op en spreek wat af.
Wat heb je in godsnaam te verliezen?
Een evt. afwijzing kom je echt wel weer overheen.
Je kunt wel bang in een hoekje blijven zitten, maar dan gaat ze dus sowieso aan je neus voorbij.
Inderdaad. Als alles wat je meemaakt enkel negatief is dan ga je ook altijd van het negatieve uit.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:13 schreef Gedoetje het volgende:
Stuur dan een kaartje en zeg even waarom je steeds de afspraken afzegde. Als het haar alleen om het uiterlijk gaat, zal ze niet reageren, maar dat lijkt me sterk en als iemand zo stom is, zou ik me er niet afgewezen door voelen.
Ik weet niet eens waar ze precies woont. Dit msn project was een leuke. Ik moest moeite doen om haar telefoonnummer te krijgen, en ik had uiteindelijk eerst de mijne gegeven en vervolgens belde ze eerst 3 keer anoniem om te kijken of ze me wel kon vertrouwen enzoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:13 schreef Gedoetje het volgende:
Stuur dan een kaartje en zeg even waarom je steeds de afspraken afzegde. Als het haar alleen om het uiterlijk gaat, zal ze niet reageren, maar dat lijkt me sterk en als iemand zo stom is, zou ik me er niet afgewezen door voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |