abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 februari 2011 @ 03:53:20 #276
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92669156
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 03:42 schreef Platina het volgende:
Gast, had gewoon met dat meisje gedanst.

En uitgaan met 3,10 is trouwens echt een dikke faal. Had anders aan je ouders gevraagd of je even wat geld kon lenen.
ik ken hier 0 mensen. eerste mensen die ik ken zijn >200km van me weg
uitgezonderd wat heel vergezochte kennissen die IK nooit spreek, of bijvoorbeeld richard hierboven:P
het was helemaal niet uitgaan, of dit
pi_92669160
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 03:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik vraag me af he richard, of het echt zo weinig is jou contact met vrouwen.
want je kan /hebt toch normaal kunnen praten met de vriendin van die vriend van je(die je wilde koppelen, en van haar mocht je haar wel bellen als er wat mis was).

en met je zusje(ja sorry, lange poging van alweer een tijdje terug , en ik wil je niet verdrietig maken ofzo, maar ik weet niet zoveel van je)
zo zijn er ongetwijfeld misschien nog wel een paar meer

dat zijn alle meisjes waar de ontmoeting 'natuurlijker' van is gegaan. ik vergeet dat van me eigen leven ook soms. niet dat het veel is, maar omdat ik me er niet mee bezig houdt ,vergeet ik het soms snel.

ik was ee nkeer geen idee hoe precies, in het plaatselijke cafe in gesprek met een oud klasgenoot. was de keer ervoor al erachter gekomen dat ze een vriend had, en ze zij dat er eigenlijk eens een reunie moest komen
dat kan je opzich ook al als gesprek zien

en dat meisje, wat ik op de middelbare school jaren als een vriendin in een vriendengroep heb gehad. geen idee hoe ik haar ooit ontmoet heb, maar ze nodigde me thuis bij haar uit, en later ging ze ook met vrienden van me om. toen heb ik later nog een keer bijna huilend dankjewel tegen haar gezegd, dat ze mij zo geintereseerd benaderde (schijnbaar wist ik het toen nog wel hoe precies, nu ben ik het vergeten), en dat we zon leuk gesprek toen hadden. over vanalles. en dat ik dat toen wel een beetje nodig had, omdat ik me niet zo gelukkig had gevoelt. en ik bedankte haar daarvoor.
goed nooit echt heel erg een goede vriend teruggeweest ofzo(zal wel een hufter zijn), en ze is nu naar het fucking buitenland.
ik heb nu ook zon beetje 0 vriendinnen in me leven, op me moeder na, en dan is het een strijd tussen diversen, waarbij strawberry onde rsommige voorwaarden best nummer 2 eens zou kunnen zijn (en dat is niet omdat strawberry net zoveel met mij pmd als met jou ofzo )
Geloof me gast dat ik het niet inbeeld. Ik heb echt GEEN contact met vrouwen in het echt, ook nooit gehad ook (en ik meen het, met nooit bedoel ik dus ook NOOIT!). IS niet zo vreemd want ik ben lelijk.
Ja die vriendin praat soms met mij omdat ze verkering heeft met mijn vriend en we zijn beste vrienden van elkaar. Ze praat echter nooit tegen me als ik daar nu ben.

Ik heb NOOIT in mijn leven via de normale weg met een vrouw in mijn eigen leeftijdscategorie gesproken omdat ik je raad het al te lelijk ben.

Strawberry is inderdaad de enige waarmee ik praat maar die wilt nu ook niks meer van me weten. Ik weet ook 100% zeker dat ze me afschuwelijk lelijk zou vinden als ze me in echt zou zien. Geen twijfel mogelijk.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 03:57:09 #278
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92669179
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 03:54 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Geloof me gast dat ik het niet inbeeld. Ik heb echt GEEN contact met vrouwen in het echt. IS niet zo vreemd want ik ben lelijk.
Ja die vriendin praat soms met mij omdat ze verkering heeft met mijn vriend en we zijn beste vrienden van elkaar. Ze praat echter nooit tegen me als ik daar nu ben.

Ik heb NOOIT in mijn leven via de normale weg met een vrouw in mijn eigen leeftijdscategorie gesproken omdat ik je raad het al te lelijk ben.

Strawberry is inderdaad de enige waarmee ik praat maar die wilt nu ook niks meer van me weten.
niet zielig doen. ik denk dat als je wat leuks te melden hebt dat ze jou nog wel wilt spreken.

ik ben zon sociale retard dat ik iets overzag qua sociale dingen, dat ik voglesnmij een permanente blok van haar pmbox heb gekregen

edit: en wat van je zus?
en je rijinstructeur was mannelijk of vrouwelijk?
verjaardag van je vader, de vrouwelijke visite die daar komt
think outside of the box!
pi_92669197
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 03:57 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

niet zielig doen. ik denk dat als je wat leuks te melden hebt dat ze jou nog wel wilt spreken.

ik ben zon sociale retard dat ik iets overzag qua sociale dingen, dat ik voglesnmij een permanente blok van haar pmbox heb gekregen
Ik doe ook niet zielig. Het zijn de feiten.
Ik vermoed dat ik wel de sociale vaardigheden bezit maar dat ik de kans nooit krijg ze te laten zien. Ik denk dat ik wel aan iemands lichaamstaal en houding kan zien wat ik moet zeggen.
Zoals bij die dames op msn als ze hun cam aanzetten dan weet ik ze altijd heel erg aan het lachen te krijgen en dat ze dan ook meer willen.

Mja jij kan er aan werken als je meiden blijft ontmoeten ;) dat lukt mij serieus nooit.
Ik weet niet waarom aardbei je geblocked heeft maar het doet pijn als ze me zou haten nu eerlijk gezegd :(

Nja ik denk dat ze je geblocked heeft omdat je niet wilt veranderen en het geen nut heeft wat ze tegen je zegt en dit dus verspilde moeite is.

Maar MLiG je bent op de goede weg. Ik vermoed dat het goed gaat komen als je zo door gaat :)

[ Bericht 9% gewijzigd door richard_prf op 12-02-2011 04:22:06 ]
pi_92669351
quote:

[..]

Die zus is al 9 jaar dood.(ik vind het vervelend dat je me hier aan herinnerd nu ik al zo slecht in slaap kan komen) Bovendien kan ik nog herinneren dat haar vriendinnen mijn negeerde als de pest ;). en heb ik al gezegd over de opmerkingen van "hoe kan het dat zij zo knap is en jij zo lelijk?" Kan het me nog steeds herinneren.

Rijinstructeur was mannelijk.

Mijn vader viert zijn verjaardag niet. In mijn hele leven heb ik 1 verjaardag van iemand meegemaakt.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 04:59:56 #281
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92669512
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 04:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Die zus is al 9 jaar dood.(ik vind het vervelend dat je me hier aan herinnerd nu ik al zo slecht in slaap kan komen) Bovendien kan ik nog herinneren dat haar vriendinnen mijn negeerde als de pest ;). en heb ik al gezegd over de opmerkingen van "hoe kan het dat zij zo knap is en jij zo lelijk?" Kan het me nog steeds herinneren.

Rijinstructeur was mannelijk.

Mijn vader viert zijn verjaardag niet. In mijn hele leven heb ik 1 verjaardag van iemand meegemaakt.
ja wist ik van je zus, maar volgensmij heb je niet zoveel andere vrouwelijke contacten op het forum hier gepost... als jij echt niets weet te bedenken... dat is best wel rot.
ik heb ook niemand van vrouwen echt in me leven, en zal ook wel als ik er nu niets aan doe probably jaren niets gebeuren.
de enige meid die ik weleens regelmatig sprak, is vorig jaar naar het buitenland gegaan.(niet teveel van denken. alleen vriendschappelijk)

je hebt wel je profielwerkstuk niet alleen gedaan h`e, dat is al beter dan mij. ik heb het in 2 avonden en 1 nacht doorhalen in me 1tje gedaan, omdat ik zoals altijd allleen was.
ik wilde de proefjes op school doen, maar daar kreeg ik te horen dat ik nergens verstand van zou hebben, en dat ik niet gebruik mocht maken van schoolspullen.
vervolgens alles thuisgedaan, en had ik het ingeleverd(waar het ook hoorde ingeleverd te worden), en dacht de docent die het zou nakijken nog 3 maanden lang dat ik het niet had ingeleverd. terwijl het gewoon op ze stapeltje lag.
heb daar nog excuses voor gehad, bij me diploma.

toen moest ik nog even 40 uur gym inhalen (of weet ik veel maar het was ongeveer 4,5 dag non-stop op dat veld staan) voordat ik aan het eindexamen mocht meedoen. omdat ik dat kutgym nogal vaak had gespijbelt.
het sloeg echt nergens op, ik stond gewoon in normale kleding om niet te verbranden 4 dagen lang aan de rand van het veld ,beetje te kijken hoe klassen gym kregen. volgensmij het enige wat ik heb gedaan is rondjes rennen om dat veld. en me conditie was best goed, dus daar was niets mis mee

en dan ging de lerares me er proberen in te betrekken met dat sociale spelletjesgedoe, en dan heel zachtjes de bal gooien enzo. het was faal.
het klinkt alsof jij het beter hebt gedaan op je vwo :9

dat minderjarige mavo2 meisjes het beter deden dan ik is dieptriest op dat soort momenten.
waarschijnlijk ook omdat als de bal zachter wordt aangegooid, wordt het ook weer moeilijk eigenlijk he. maar dat zijn ook maar excuses.

waar waren de chicks op jouw middelbare school?

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 12-02-2011 05:11:54 ]
pi_92673631
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 04:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja wist ik van je zus, maar volgensmij heb je niet zoveel andere vrouwelijke contacten op het forum hier gepost... als jij echt niets weet te bedenken... dat is best wel rot.
ik heb ook niemand van vrouwen echt in me leven, en zal ook wel als ik er nu niets aan doe probably jaren niets gebeuren.
de enige meid die ik weleens regelmatig sprak, is vorig jaar naar het buitenland gegaan.(niet teveel van denken. alleen vriendschappelijk)
Op de normale manier heb ik nooit contact gehad met vrouwen dan praat ik over school/werk/uitgaan. Alleen zakelijk of weggepest worden. Dit gaat tot op de dag van vandaag door, Recentelijk weer negatieve ervaringen meegemaakt.
Maar ik spreek met ongeveer 12 dames op msn en ik doe het erg goed. Het bewijs dat het aan mijn uiterlijk ligt en ik dus nooit de kans krijg een gesprek te beginnen.

quote:
je hebt wel je profielwerkstuk niet alleen gedaan h`e, dat is al beter dan mij. ik heb het in 2 avonden en 1 nacht doorhalen in me 1tje gedaan, omdat ik zoals altijd allleen was.
ik wilde de proefjes op school doen, maar daar kreeg ik te horen dat ik nergens verstand van zou hebben, en dat ik niet gebruik mocht maken van schoolspullen.
vervolgens alles thuisgedaan, en had ik het ingeleverd(waar het ook hoorde ingeleverd te worden), en dacht de docent die het zou nakijken nog 3 maanden lang dat ik het niet had ingeleverd. terwijl het gewoon op ze stapeltje lag.
heb daar nog excuses voor gehad, bij me diploma.

toen moest ik nog even 40 uur gym inhalen (of weet ik veel maar het was ongeveer 4,5 dag non-stop op dat veld staan) voordat ik aan het eindexamen mocht meedoen. omdat ik dat kutgym nogal vaak had gespijbelt.
het sloeg echt nergens op, ik stond gewoon in normale kleding om niet te verbranden 4 dagen lang aan de rand van het veld ,beetje te kijken hoe klassen gym kregen. volgensmij het enige wat ik heb gedaan is rondjes rennen om dat veld. en me conditie was best goed, dus daar was niets mis mee

en dan ging de lerares me er proberen in te betrekken met dat sociale spelletjesgedoe, en dan heel zachtjes de bal gooien enzo. het was faal.
het klinkt alsof jij het beter hebt gedaan op je vwo :9
Ik was onzichtbaar op het VWO. Zeer gemiddeld en ik was wel best wel goed in sporten en vond het ook leuk.
Er waren wel wat random dames die zeiden dat ik goed was met hockey en voetbal maar toen was ik pas 15 ofzo.
Op mijn 15de voelde ik me ook top, ik had veel eigenwaarde en vond dat ik er goed uitzag. Mijn echte problemen begonnen vanaf mijn 17de.

quote:
dat minderjarige mavo2 meisjes het beter deden dan ik is dieptriest op dat soort momenten.
waarschijnlijk ook omdat als de bal zachter wordt aangegooid, wordt het ook weer moeilijk eigenlijk he. maar dat zijn ook maar excuses.

waar waren de chicks op jouw middelbare school?
Ze zeiden altijd dat ik heel lelijk was en heb ook nooit een gesprek gehad met een meisje van de middelbare school later sloeg dat om in negeren..

[ Bericht 0% gewijzigd door richard_prf op 12-02-2011 12:10:27 ]
pi_92674376
I have an important message to deliver to all the cute people all over the world. If you're out there and you're cute, maybe you're beautiful, ... I wanna tell ya something. There's more of us ugly mother-fuckers than you are, hey-y, so watch out. ...
Frank Zappa
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_92677717
quote:

[..]

Ja sorry daarvoor, je was me een beetje aan het spammen, geef toe. :P
Het werd nogal persoonlijk en je weet dat ik je niet kan helpen, want je luistert niet.
pi_92677855
Kan je een foto van jezelf posten?
pi_92678267
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 14:02 schreef superpiet het volgende:
Kan je een foto van jezelf posten?
Bedoel je mij?
Nee ik wil alleen in het echt beoordeeld worden. Alleen dan geloof ik het.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 14:21:41 #287
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_92678371
oppervlakkige zakkenwasser ga ergens ballen kopen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_92678543
Accepteren is onmogelijk, er wat aan gaan doen is onmogelijk. Mijn innerlijk is nu ook verrot vanwege de negatieve aandacht die ik overal krijg terwijl ik hier niet om vraag maar puur door mijn uiterlijk komt.

Ik kan voor de makkelijke weg kiezen of voor de moeilijke weg, ik kies voor de makkelijke want het resultaat is hetzelfde.

Ik ben niet meer te redden.

Ik lig nu maar de hele dag na te denken hoe ik mijn kut leven ga invullen.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 14:29:44 #289
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_92678583
ik zou een geslachtsoperatie overwegen, je bent een wijf
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_92678820
Misschien dat ik op een schietclub ga en zo een vuurwapen weet te bemachtigen zodat ik de enige uitweg kan nemen.

Want ik wil zo niet verder leven maar ik heb ook geen keus om er iets aan te gaan veranderen en ik kan het ook niet accepteren om me elke dag zo ellendig te voelen.

De enige andere uitweg die ik nog zie is om een leugen te creëeren waarin ik onvoorwaardelijk kan geloven en mezelf tot de dood voor de gek kan houden.

En die leugen kan best wel iets zijn van " Ik zie er goed uit het enige wat ontbreekt is lef "

[ Bericht 15% gewijzigd door richard_prf op 12-02-2011 14:46:47 ]
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:07:48 #291
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_92679777
Ik ben over het algemeen een ontzettende faler met vrouwen, maar recent merk ik verbetering op.

Op dit moment ben ik met een leuk meisje aan het daten. Een paar dates gehad, wordt vervolgd. De eerste date was ik super zenuwachtig, maar gelukkig waren die zenuwen snel weg en klikte het meteen erg goed.

Gisteren uit geweest met een vriend van me, na een tijd veel vreemden aangesproken en dat was ook gezellig. Toen met een meisje zitten praten, maar dat vond haar platonische vriend helemaal niet leuk :'). Ze zat constant aan d'r haar, ze lachte om elk grapje van me, ze had duidelijk interesse. Maar toen trok die vriend haar van me weg (zwaktebod :')), maar later kwam ik haar weer tegen en vroeg ik haar nummer alsnog.

Ik weet nog niet of ik het tweede meisje ga opbellen, want ze was niet echt mijn type. Het vragen van nummers en flirten moet een soort gewoonte van me worden.
pi_92679883
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:07 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik ben over het algemeen een ontzettende faler met vrouwen, maar recent merk ik verbetering op.

Op dit moment ben ik met een leuk meisje aan het daten. Een paar dates gehad, wordt vervolgd. De eerste date was ik super zenuwachtig, maar gelukkig waren die zenuwen snel weg en klikte het meteen erg goed.

Gisteren uit geweest met een vriend van me, na een tijd veel vreemden aangesproken en dat was ook gezellig. Toen met een meisje zitten praten, maar dat vond haar platonische vriend helemaal niet leuk :'). Ze zat constant aan d'r haar, ze lachte om elk grapje van me, ze had duidelijk interesse. Maar toen trok die vriend haar van me weg (zwaktebod :')), maar later kwam ik haar weer tegen en vroeg ik haar nummer alsnog.

Ik weet nog niet of ik het tweede meisje ga opbellen, want ze was niet echt mijn type. Het vragen van nummers en flirten moet een soort gewoonte van me worden.
Als ze niet je type is, gewoon niet doen. Geef je haar ook alleen maar valse hoop. :)
pi_92679955
Ik ben een faler vanwege mijn uiterlijk en ik ben er achter gekomen waarom elke vrouw op mij afknapt , de reden is:

Mijn moeder had rood haar/bleke huid, ik heb die bleke pigmentloze huid gekregen. Mijn vader heeft zwart haar en ik heb dus zijn type haar meegekregen.

Ik heb dus een witte huid met donker haar en een heel klein en smal gezicht in combinatie met hele fijne kenmerken waardoor ik nog 18 lijk. Hierdoor zie ik eruit alsof ik ernstig ziek ben, type zombie/aids patiënt. Dit is de reden waarom ik altijd faal en de dames afstoot.
pi_92680195
Je kan je haar verven :?
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:29:45 #295
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_92680534
Of de zonnebank :).
pi_92680571
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:19 schreef DeHovenier het volgende:
Je kan je haar verven :?
Mijn vader zag er vroeger heel goed uit en zelfde geldt voor mijn moeder. Alleen nu is het zo dat deze combinatie van rood haar /bleke huid en zwart haar/getinte huid een gedrocht als nageslacht kan voortbrengen die permanent ernstig ziek eruit ziet. Mijn zus had geluk, die kreeg een getinte huid met donker haar en veel pigment.
pi_92680579
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:29 schreef Premium_Quality het volgende:
Of de zonnebank :).
Wat denk je nou zelf? ik heb huidtype 1 kerel, ik kan alleen verbranden.
pi_92680723
Uiteindelijk wist ik altijd al dat ik gelijk had en dat ik waarschijnlijk meiden afschrik vanwege mijn enge uiterlijk.
Ik heb dan wel BDD maar dat wil niet zeggen dat je niet lelijk kan zijn, integendeel.

Ik ben er uit. Ik zal voor altijd een kut leven gaan leiden zonder sociaal leven en een vriendin omdat ik er zo uit zie.

Het is allemaal duidelijk. Ik ben daarom ook klaar met posten.
pi_92680783
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Mijn vader zag er vroeger heel goed uit en zelfde geldt voor mijn moeder. Alleen nu is het zo dat deze combinatie van rood haar /bleke huid en zwart haar/getinte huid een gedrocht als nageslacht kan voortbrengen die permanent ernstig ziek eruit ziet. Mijn zus had geluk, die kreeg een getinte huid met donker haar en veel pigment.
En daarom kan je je haar niet verven :?
Children of the night. What music they make.
pi_92680844
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:37 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

En daarom kan je je haar niet verven :?
Ik denk niet dat dit wat oplost, je gaat er alleen maar onnatuurlijker door uitzien als man. Ik heb gewoon pech kwa uiterlijk en alles tegen wat tegen kan zitten.
Maar ik geloof dat dit het einde van de thread is en ik heb verder alles gezegd wat ik wilde zeggen afgelopen half jaar en mijn grootste angst is werkelijkheid geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')