abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91870198
Oorspronkelijke OP:

quote:
De meeste mensen leren het versieren op de middelbare school of soms al op de basisschool. Dan gaat het met vallen en opstaan en kun je allerlei fouten maken. Maar je groeit er op een of andere manier in en raakt er vertrouwd mee zodat je daarna goed beslagen de liefdesmarkt op kunt.

Maar als je deze periode nou helemaal niets leert? Dan moet je het in de volwassen wereld leren waar alles veel serieuzer is, vrouwen kritischer en fouten sneller worden afgestraft.

Is het dan nog mogelijk om het gewoon te leren zoals iedereen die het wel op de middelbare school heeft gedaan. Ik heb het in mijn tienerjaren op een korte scharrel na helemaal gemist.
Hier verder. ^O^

Vorig topic: Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren
pi_91870248
Laatste post van richard:

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat ik alles al heb geprobeerd. Dus wat ik al dacht is waar :( het uiterlijk is de boosdoener.
pi_91870577
Dus omdat ik in 27 jaar tijd niemand kan krijgen denk je dan niet dat ik een heel klein beetje gelijk heb en dat het inderdaad wel wat met mijn uiterlijk te maken heeft?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:03:15 #4
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_91870610
Nee.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_91870636
Antwoord op de oorspronkelijke OP: Neen. Het is niet in je eigen omgeving te leren omdat je geen fouten mag maken. Zeker niet in je reguliere omgeving. Krijg je alleen maar achteraf grappige/vervelende verhalen van.

Wil je leren, wil je ervaringen opdoen, dan moet je een omgeving opzoeken waarbij je achteraf niet met persoonlijk falen wordt geconfronteerd. "What happens in ... stays in ..." is een mooie afspraak waardoor je je handen vrij hebt. Niet met vrienden stappen, niet met vrienden "gezellig" op vakantie gaan. Een beter recept voor frustratie is niet denkbaar.
pi_91870644
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef richard_prf het volgende:
Dus omdat ik in 27 jaar tijd niemand kan krijgen denk je dan niet dat ik een heel klein beetje gelijk heb en dat het inderdaad wel wat met mijn uiterlijk te maken heeft?
Nee. Uiterlijk is niet belangrijk.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:03:37 #7
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_91870645
Kut, topicreeks verpest :(
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_91870740
Het is niet zo dat ik nergens kom hé ;)

Vanaf mijn 12de:

6jaar VWO
4jaar HBO
2,5jaar Kantoor baan
Bijbaantjes in supermarkten, geldtransport
Voetbal,zaalvoetbal
Sportschool

Overal en overal word ik genegeerd door de vrouwen, because it's true.
pi_91870770
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef MichielPH het volgende:
Kut, topicreeks verpest :(
Wat dan? :')
pi_91870811
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef richard_prf het volgende:
Het is niet zo dat ik nergens kom hé ;)

Vanaf mijn 12de:

6jaar VWO
4jaar HBO
2,5jaar Kantoor baan
Bijbaantjes in supermarkten, geldtransport
Voetbal,zaalvoetbal
Sportschool

Overal en overal word ik genegeerd door de vrouwen, because it's true.
Waarom spreek jij ze niet aan dan? Verwacht je dat zij op jou afstappen zomaar als jij daar geen goede uitstraling voor hebt? Het ligt niet aan je uiterlijk.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:06:33 #11
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_91870873
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:05 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Wat dan? :')
Ik had een picoseconde de illusie dat hij mijn antwoord zou accepteren:
quote:
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef MichielPH het volgende:
Nee.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:06:58 #12
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_91870900
quote:
Nee het ligt er aan dat jij honderd keer tegen je zelf zegt dat je lelijk bent.
Wat moet een vrouw nou met een kerel die zichzelf verschrikkelijk vind.
Ken je de woorden je kan pas van een ander houden als je van jezelf houdt niet ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_91870980
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:05 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Waarom spreek jij ze niet aan dan? Verwacht je dat zij op jou afstappen zomaar als jij daar geen goede uitstraling voor hebt? Het ligt niet aan je uiterlijk.
En dan vergeet ik al die leuke dames tijdens mijn autorijlessen die ik ging ophalen als mijn les was afgelopen en die mij vervolgens weer naar het station reden ;)

Ik ben kapot gepest door vrouwen, en iedereen deed er aan mee. Ik werd alleen gepest door meiden, jongens namen het voor me op zelfs ;)
pi_91870982
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nee het ligt er aan dat jij honderd keer tegen je zelf zegt dat je lelijk bent.
Wat moet een vrouw nou met een kerel die zichzelf verschrikkelijk vind.
Ken je de woorden je kan pas van een ander houden als je van jezelf houdt niet ?
Dat is het allerbelangrijkste. Als jij jezelf lelijk vindt, zien vrouwen dat.
pi_91871034
quote:
Alsof de duur iets zegt over de reden...
pi_91871149
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En dan vergeet ik al die leuke dames tijdens mijn autorijlessen die ik ging ophalen als mijn les was afgelopen en die mij vervolgens weer naar het station reden ;)

Ik ben kapot gepest door vrouwen, en iedereen deed er aan mee. Ik werd alleen gepest door meiden, jongens namen het voor me op zelfs ;)
Dus? Zet je er over heen. Ik ben ook 10 jaar lang gepest, en nu doet het me niets meer. :')

En ja, dat was ook door meiden.

Het heeft geen nut om in het verleden te blijven hangen.
pi_91871406
Een voorbeeldje:

Toen ik 19 ofzo was en ik merkte dat ik lelijk was ontwikkelde ik een sociale bloosfobie.
Kort samengevat: Alleen al als men mij al aankeek moest ik al blozen. Dit was een verschrikkelijke periode heel vernederend.

In die periode werkte ik ook bij een geldstransportbedrijf als bijbaantje. Zo'n meisje merkte dat ik moest blozen zonder reden ;) Vervolgens heeft ze achter mijn rug om dit tegen zowat iedereen verteld met als conclusie dat ze me gingen uitdagen en proberen te laten blozen ;) en mij een beetje belachelijk gingen maken.

Ik bloos tegenwoordig niet meer, al een jaar of 3 niet meer simpelweg omdat ik hier niet mee zit dus dat is wel mooi dat dit opgelost is.
pi_91871574
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef richard_prf het volgende:
Een voorbeeldje:

Toen ik 19 ofzo was en ik merkte dat ik lelijk was ontwikkelde ik een sociale bloosfobie.
Kort samengevat: Alleen al als men mij aankijkt moest ik al blozen. Dit was een verschrikkelijke periode heel vernederend.

In die periode werkte ik ook bij een geldstransportbedrijf als bijbaantje. Zo'n meisje merkte dat ik moest blozen zonder reden ;) Vervolgens heeft ze achter mijn rug om dit tegen zowat iedereen verteld met als conclusie dat ze me gingen uitdagen en proberen te laten blozen ;) en mij een beetje belachelijk gingen maken.

Ik bloos tegenwoordig niet meer, al een jaar of 3 niet meer simpelweg omdat ik hier niet mee zit dus dat is wel mooi dat dit opgelost is.
Dat had je ook gewoon mee kunnen spelen. En een beetje mee kunnen flirten.

Het hoeft niet vernederend te zijn, het is maar hoe je zelf reageert in zo'n situatie.
pi_91871688
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Dat had je ook gewoon mee kunnen spelen. En een beetje mee kunnen flirten.

Het hoeft niet vernederend te zijn, het is maar hoe je zelf reageert in zo'n situatie.
Een beetje kunnen flirten??? WTF? ze begon me spontaan uittelachen hoor en vond mij een sukkel en kneus enzo lolz.
pi_91871689
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:57 schreef Ensemble het volgende:
Oorspronkelijke OP:

[..]

Hier verder. ^O^

Vorig topic: Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren
gezien de OP: ik zou zo mijn middelbare school en wellicht basisschool periode over willen doen, maar dan met meer doorzettingsvermogen/zelfvertrouwen
inmiddels heb ik al iets van, ja jammer dan, die vlieger zal wel nooit op gaan (mede door de tak van sport: ik werk in de ICT -> weinig vrouwen, op mijn opleiding was er geen 1 vrouw te bekennen, 5 jaar lang :P)
t.b.h. zit ik er ook niet heel erg mee, al realiseer ik me wel dat ik enige unieke ervaringen mis...
pi_91871726
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Een beetje kunnen flirten??? WTF? ze begon me spontaan uittelachen hoor en vond mij een sukkel en kneus enzo lolz.
Dus? Als jij gewoon zelfvertrouwen laat zien had dat best gekunt.

Waarschijnlijk vat jij het ook erger op dan dat zij het bedoelde. Is vaak zo met pesten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ensemble op 25-01-2011 22:23:15 ]
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:23:12 #22
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_91872088
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat jij ontzettend uitstraalt dat je een laag zelfvertrouwen hebt .
Jij moet echt werken aan je zelfvertrouwen . Nieuwe kleding of een ander kapsel is ook maar een tijdelijke oplossing. En al zie je er uit als Justin Timberlake als je geen zelfvertrouwen hebt lukt je niets.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_91872532
Bovendien heb ik nieuwe manieren nodig om frustraties af te reageren.

Eerst schoot ik nog mijn eigen teammaten af in een First person shooter maar dat begint een beetje te vervelen.

Uploaded with ImageShack.us
pi_91872700
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat jij ontzettend uitstraalt dat je een laag zelfvertrouwen hebt .
Jij moet echt werken aan je zelfvertrouwen . Nieuwe kleding of een ander kapsel is ook maar een tijdelijke oplossing. En al zie je er uit als Justin Timberlake als je geen zelfvertrouwen hebt lukt je niets.
En hoe denk jij dat ik die zelfvertrouwen ga krijgen dan?
pi_91872880
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:30 schreef richard_prf het volgende:
Bovendien heb ik nieuwe manieren nodig om frustraties af te reageren.

Eerst schoot ik nog mijn eigen teammaten af in een First person shooter maar dat begint een beetje te vervelen.

[ link | afbeelding ]

Uploaded with ImageShack.us
:|W

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:32 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En hoe denk jij dat ik die zelfvertrouwen ga krijgen dan?
Zeg elke dag tegen je zelf dat je niet lelijk bent, uiterlijk niet uitmaakt, en je uitstraling het belangrijkst is. Als je dit elke dag doet ga je het uiteindelijk wel geloven.

En als je je een beetje goed voelt, probeer dan wat vrouwen aan te spreken, het hoeven echt niet meteen de mooiste te zijn, maar dan zal je zien dat ze je niet meteen afwijzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')