Hier verder.quote:De meeste mensen leren het versieren op de middelbare school of soms al op de basisschool. Dan gaat het met vallen en opstaan en kun je allerlei fouten maken. Maar je groeit er op een of andere manier in en raakt er vertrouwd mee zodat je daarna goed beslagen de liefdesmarkt op kunt.
Maar als je deze periode nou helemaal niets leert? Dan moet je het in de volwassen wereld leren waar alles veel serieuzer is, vrouwen kritischer en fouten sneller worden afgestraft.
Is het dan nog mogelijk om het gewoon te leren zoals iedereen die het wel op de middelbare school heeft gedaan. Ik heb het in mijn tienerjaren op een korte scharrel na helemaal gemist.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik alles al heb geprobeerd. Dus wat ik al dacht is waarhet uiterlijk is de boosdoener.
Nee. Uiterlijk is niet belangrijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef richard_prf het volgende:
Dus omdat ik in 27 jaar tijd niemand kan krijgen denk je dan niet dat ik een heel klein beetje gelijk heb en dat het inderdaad wel wat met mijn uiterlijk te maken heeft?
Waarom spreek jij ze niet aan dan? Verwacht je dat zij op jou afstappen zomaar als jij daar geen goede uitstraling voor hebt? Het ligt niet aan je uiterlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef richard_prf het volgende:
Het is niet zo dat ik nergens kom hé
Vanaf mijn 12de:
6jaar VWO
4jaar HBO
2,5jaar Kantoor baan
Bijbaantjes in supermarkten, geldtransport
Voetbal,zaalvoetbal
Sportschool
Overal en overal word ik genegeerd door de vrouwen, because it's true.
Ik had een picoseconde de illusie dat hij mijn antwoord zou accepteren:quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef richard_prf het volgende:
Dus omdat ik in 27 jaar tijd niemand kan krijgen denk je dan niet dat ik een heel klein beetje gelijk heb en dat het inderdaad wel wat met mijn uiterlijk te maken heeft?
quote:
Nee het ligt er aan dat jij honderd keer tegen je zelf zegt dat je lelijk bent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef richard_prf het volgende:
En dan vergeet ik al die leuke dames tijdens mijn autorijlessen die ik ging ophalen als mijn les was afgelopen en die mij vervolgens weer naar het station redenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:05 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Waarom spreek jij ze niet aan dan? Verwacht je dat zij op jou afstappen zomaar als jij daar geen goede uitstraling voor hebt? Het ligt niet aan je uiterlijk.
Dat is het allerbelangrijkste. Als jij jezelf lelijk vindt, zien vrouwen dat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee het ligt er aan dat jij honderd keer tegen je zelf zegt dat je lelijk bent.
Wat moet een vrouw nou met een kerel die zichzelf verschrikkelijk vind.
Ken je de woorden je kan pas van een ander houden als je van jezelf houdt niet ?
Alsof de duur iets zegt over de reden...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef richard_prf het volgende:
Dus? Zet je er over heen. Ik ben ook 10 jaar lang gepest, en nu doet het me niets meer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En dan vergeet ik al die leuke dames tijdens mijn autorijlessen die ik ging ophalen als mijn les was afgelopen en die mij vervolgens weer naar het station reden
Ik ben kapot gepest door vrouwen, en iedereen deed er aan mee. Ik werd alleen gepest door meiden, jongens namen het voor me op zelfs
Dat had je ook gewoon mee kunnen spelen. En een beetje mee kunnen flirten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef richard_prf het volgende:
Een voorbeeldje:
Toen ik 19 ofzo was en ik merkte dat ik lelijk was ontwikkelde ik een sociale bloosfobie.
Kort samengevat: Alleen al als men mij aankijkt moest ik al blozen. Dit was een verschrikkelijke periode heel vernederend.
In die periode werkte ik ook bij een geldstransportbedrijf als bijbaantje. Zo'n meisje merkte dat ik moest blozen zonder redenVervolgens heeft ze achter mijn rug om dit tegen zowat iedereen verteld met als conclusie dat ze me gingen uitdagen en proberen te laten blozen
en mij een beetje belachelijk gingen maken.
Ik bloos tegenwoordig niet meer, al een jaar of 3 niet meer simpelweg omdat ik hier niet mee zit dus dat is wel mooi dat dit opgelost is.
Een beetje kunnen flirten??? WTF? ze begon me spontaan uittelachen hoor en vond mij een sukkel en kneus enzo lolz.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Dat had je ook gewoon mee kunnen spelen. En een beetje mee kunnen flirten.
Het hoeft niet vernederend te zijn, het is maar hoe je zelf reageert in zo'n situatie.
gezien de OP: ik zou zo mijn middelbare school en wellicht basisschool periode over willen doen, maar dan met meer doorzettingsvermogen/zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:57 schreef Ensemble het volgende:
Oorspronkelijke OP:
[..]
Hier verder.
Vorig topic: Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren
Dus? Als jij gewoon zelfvertrouwen laat zien had dat best gekunt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Een beetje kunnen flirten??? WTF? ze begon me spontaan uittelachen hoor en vond mij een sukkel en kneus enzo lolz.
Waarschijnlijk omdat jij ontzettend uitstraalt dat je een laag zelfvertrouwen hebt .quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Een beetje kunnen flirten??? WTF? ze begon me spontaan uittelachen hoor en vond mij een sukkel en kneus enzo lolz.
En hoe denk jij dat ik die zelfvertrouwen ga krijgen dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij ontzettend uitstraalt dat je een laag zelfvertrouwen hebt .
Jij moet echt werken aan je zelfvertrouwen . Nieuwe kleding of een ander kapsel is ook maar een tijdelijke oplossing. En al zie je er uit als Justin Timberlake als je geen zelfvertrouwen hebt lukt je niets.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:30 schreef richard_prf het volgende:
Bovendien heb ik nieuwe manieren nodig om frustraties af te reageren.
Eerst schoot ik nog mijn eigen teammaten af in een First person shooter maar dat begint een beetje te vervelen.
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Zeg elke dag tegen je zelf dat je niet lelijk bent, uiterlijk niet uitmaakt, en je uitstraling het belangrijkst is. Als je dit elke dag doet ga je het uiteindelijk wel geloven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En hoe denk jij dat ik die zelfvertrouwen ga krijgen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |