abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91868610
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:27 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Euhm.. Dat is geen keuze, lolbroek.
Nou ik let steeds meer en meer op andere mannen waarom zij wel succes hebben. misschien moet ik homo worden want met mannen heb ik geen problemen. Ze doen nooit moeilijk en accepteren wie ik ben. Ik kan makkelijk bevriend raken met mannen, alleen heb ik daar geen behoefte aan.
pi_91868632
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:30 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jij ook niet toch? Wat ik hier typ is allemaal onzin?
Ja, wat jij typt is onzin. Het is niet je uiterlijk, het is je houding en uitstraling.

Je vrienden krijgen wel dames op zich af omdat ze een bepaalde uitstraling hebben, ook al stinken ze, het maakt dan niets uit. JIJ krijgt dat niet omdat je die uitstraling niet hebt. Als jij je uitstraling gaat verbeteren en vrouwen aan gaat spreken in plaats van hier zielig doen maak je misschien nog een kans.
pi_91868687
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Ja, want jij wil in een slachtofferrol zitten en jezelf zielig vinden.
nee ik zoek een manier hoe ik het kan accepteren dat ik altijd lelijk zal blijven en altijd wordt genegeerd door vrouwen en dat ik altijd single ga blijven.
pi_91868792
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:34 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Ja, wat jij typt is onzin. Het is niet je uiterlijk, het is je houding en uitstraling.

Je vrienden krijgen wel dames op zich af omdat ze een bepaalde uitstraling hebben, ook al stinken ze, het maakt dan niets uit. JIJ krijgt dat niet omdat je die uitstraling niet hebt. Als jij je uitstraling gaat verbeteren en vrouwen aan gaat spreken in plaats van hier zielig doen maak je misschien nog een kans.
Ik heb geen uitstraling omdat ik LELIJK ben. Een dun wit mager en eng gezicht ietwat scheefstaande kaaklijn.
Als je lelijk bent heb je geen uitstraling. Mijn vrienden dus wel.
pi_91868820
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:33 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nou ik let steeds meer en meer op andere mannen waarom zij wel succes hebben. misschien moet ik homo worden want met mannen heb ik geen problemen. Ze doen nooit moeilijk en accepteren wie ik ben. Ik kan makkelijk bevriend raken met mannen, alleen heb ik daar geen behoefte aan.
Ik denk eerlijk gezegd dat mannen meer naar uiterlijk kijken dan vrouwen. Ik weet het zelfs zeker. En daar zou je blij mee moeten zijn en je voordeel mee moeten doen...
pi_91868844
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb geen uitstraling omdat ik LELIJK ben. Een dun wit mager en eng gezicht ietwat scheefstaande kaaklijn.
Als je lelijk bent heb je geen uitstraling. Mijn vrienden dus wel.
Uitstraling heeft niks met uiterlijk te maken.
pi_91868879
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef prutsjong het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat mannen meer naar uiterlijk kijken dan vrouwen. Ik weet het zelfs zeker. En daar zou je blij mee moeten zijn en je voordeel mee moeten doen...
Vrouwen vallen meer op zelfvertrouwen, houding en uitstraling. Veel minder op uiterlijk.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:37:45 #283
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_91868890
Eigenlijk ben ik het ook wel met je eens hoor Richard, heel veel lelijker dan jij heb ik het nog niet vaak gezien.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_91868947
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:37 schreef MichielPH het volgende:
Eigenlijk ben ik het ook wel met je eens hoor Richard, heel veel lelijker dan jij heb ik het nog niet vaak gezien.
_O-

Je geeft hem tenminste nu wel wat hij wilt. :')
pi_91868958
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:37 schreef MichielPH het volgende:
Dus nu een manier vinden hoe ik het kan accepteren en me dus niet dagelijks suïcidaal hoef te voelen.
pi_91869013
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:38 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dus nu een manier vinden hoe ik het kan accepteren en me dus niet dagelijks suïcidaal hoef te voelen.
Denken dat hij serieus was. :')
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:40:00 #287
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_91869020
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:38 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Of je suïcidaliteit accepteren. Keuzes genoeg!
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_91869055
Niemand geloofd dat het aan mijn uiterlijk ligt. Maar ik weet wel beter. Ik ben dus vooral op zoek naar advies hoe ik deze ellende kan accepteren.
pi_91869112
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:40 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Of je suïcidaliteit accepteren. Keuzes genoeg!
_O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:40 schreef richard_prf het volgende:
Niemand geloofd dat het aan mijn uiterlijk ligt. Maar ik weet wel beter. Ik ben dus vooral op zoek naar advies hoe ik deze ellende kan accepteren.
Nee, niemand gelooft het omdat je geen gelijk hebt. Het ligt niet aan je uiterlijk en je weet niet beter.

Het is niet te accepteren, dus volg ons advies gewoon op.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:42:41 #290
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91869174
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:37 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Vrouwen vallen meer op zelfvertrouwen, houding en uitstraling. Veel minder op uiterlijk.
Maar what de fuck is dan zelfvertrouwen eigenlijk. Een Kut-Marokkaan met zn turken-pattas/scooter/bontkraagje en een kut-attitude en idem accent? Stralen die gasten nou zelfvertrouwen uit?

Mijn punt is dat ik denk dat vrouwen meer afgaan op image en populariteit. Niks "zelfevrtrouwen". Maak het ajb niet mooier dan het in werkelijk is.

Alsof het een moreel nobel streven is ofzo waar vrouwen constant naar op zoek zijn. daar geloof ik dus echt helemaal geen ene donder van.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_91869179
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:41 schreef Ensemble het volgende:

[..]

_O-

[..]

Nee, niemand gelooft het omdat je geen gelijk hebt. Het ligt niet aan je uiterlijk en je weet niet beter.

Het is niet te accepteren, dus volg ons advies gewoon op.
Ik heb zin om jou K.O. te slaan.

Ja sorry, ik had al 4 jaar geen woede meer gevoeld en nu sinds 3 weken is het weer helemaal terug :P
pi_91869355
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:42 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb zin om jou K.O. te slaan.

Ja sorry, ik had al 4 jaar geen woede meer gevoeld en nu sinds 3 weken is het weer helemaal terug :P
Waarom? Ik probeer je alleen maar te helpen. En je wilt gewoon niet veranderen. :')
pi_91869408
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:45 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Waarom? Ik probeer je alleen maar te helpen. En je wilt gewoon niet veranderen. :')
Ik heb het gevoel dat ik alles al heb geprobeerd. Dus wat ik al dacht is waar :( het uiterlijk is de boosdoener.
pi_91869433
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:42 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar what de fuck is dan zelfvertrouwen eigenlijk. Een Kut-Marokkaan met zn turken-pattas/scooter/bontkraagje en een kut-attitude en idem accent? Stralen die gasten nou zelfvertrouwen uit?

Mijn punt is dat vrouwen volgens mij afgaan op image en populariteit.
Zelden dat dat echt zelfvertrouwen is lijkt me.

Dat zijn meisjes die daar op afgaan, geen vrouwen.

Geloof mij nou maar, dat uiterlijk niet zo belangrijk is. Ik ben nauwelijks (of helemaal niet) knapper dan die Richard. En vindt een van de knapste meisjes mij nu ineens helemaal te gek.

Hoe kan dat dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door prutsjong op 25-01-2011 21:52:30 ]
pi_91869483
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:47 schreef prutsjong het volgende:

[..]

Zelden dat dat echt zelfvertrouwen is lijkt me.

Dat zijn meisjes die daar op afgaan, geen vrouwen.

Geloof mij nou maar, dat uiterlijk niet zo belangrijk is. Ik ben nauwelijks (of helemaal niet) dan die Richard. En vindt een van de knapste meisjes mij nu ineens helemaal te gek.

Hoe kan dat dan?
Ik heb precies hetzelfde. Dat bewijst dat uiterlijk niet belangrijk is ja.
pi_91869560
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat ik alles al heb geprobeerd. Dus wat ik al dacht is waar :( het uiterlijk is de boosdoener.
Je hebt alles veranderd behalve je uitstraling. Je bent alleen maar negatief en denkt meteen dat elke vrouw je afwijst? Je wijst jezelf af. Ga gewoon eens iemand aanspreken.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:50:58 #297
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_91869708
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:49 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Je hebt alles veranderd behalve je uitstraling. Je bent alleen maar negatief en denkt meteen dat elke vrouw je afwijst? Je wijst jezelf af. Ga gewoon eens iemand aanspreken.
Bespaar je de moeite, Precies hetzelfde heb ik een pagina geleden ook al tegen deze meneer gezegd maar dan reageert die gewoon niet meer en herhaald weer dat hij zichzelf lelijk vind.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:52:40 #298
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_91869837
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:49 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Beste Ensemble, ik zie niet dit zijn allereerste post is:

quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2010 03:28 schreef richard_prf het volgende:
Goede avond,

Ik ben 26 en afschuwelijk lelijk. [-knip-]
We wisten al dat het zinloos was, maar zijn doel van zijn Fok!-account is dìt wat hij in dit topic doet. Trek je conclusies, zou ik zeggen.
pi_91869915
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Bespaar je de moeite, Precies hetzelfde heb ik een pagina geleden ook al tegen deze meneer gezegd maar dan reageert die gewoon niet meer en herhaald weer dat hij zichzelf lelijk vind.
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Beste Ensemble, ik zie niet dit zijn allereerste post is:

[..]

We wisten al dat het zinloos was, maar zijn doel van zijn Fok!-account is dìt wat hij hier doet. Trek je conclusies, zou ik zeggen.
Weet ik ook wel. Ik heb alleen niks anders te doen deze avond. :')
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:55:33 #300
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_91870055
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef Ensemble het volgende:

[..]

[..]

Weet ik ook wel. Ik heb alleen niks anders te doen deze avond. :')
Ik heb ook graag dat je doorgaat, ik lees het met plezier :D
Hoop op een topicreeks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')