abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91862683
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Nee, zij heeft je dan nog niet afgewezen. Je hebt jezelf afgewezen als je het niet probeert.

En ik weet zeker dat ik met jou uiterlijk meer succes heb bij vrouwen zelfs.
Zoals ik al zei zelfs ikzelf vind me daar niet lelijk op die foto. De werkelijkheid is anders.
pi_91862750
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:54 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zoals ik al zei zelfs ikzelf vind me daar niet lelijk op die foto. De werkelijkheid is anders.
Het ligt godverdomme niet aan je uiterlijk. :') Zelfs al zou je lelijk zijn, met een goede uitstraling kan iedereen een leuke vrouw krijgen.
pi_91863172
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Het ligt godverdomme niet aan je uiterlijk. :') Zelfs al zou je lelijk zijn, met een goede uitstraling kan iedereen een leuke vrouw krijgen.
Het Ligt GODVERDOMME wel aan mijn uiterlijk. En nee ik kan niemand krijgen.
pi_91863267
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Het Ligt GODVERDOMME wel aan mijn uiterlijk. En nee ik kan niemand krijgen.
Nee je hebt helemaal gelijk. Je kan niemand krijgen. Nu blij? :')
pi_91863446
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Nee je hebt helemaal gelijk. Je kan niemand krijgen. Nu blij? :')
Nee, ik voel me elke dag kut hierdoor. Acceptatie van altijd single blijven is niet eenvoudig.
pi_91863527
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee, ik voel me elke dag kut hierdoor. Acceptatie van altijd single blijven is niet eenvoudig.
Waarom wil je dan niet veranderen en mij geloven dat het meer dan 95% uitstraling en houding is?
pi_91863997
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet toch al dat ik ben afgewezen, dus probeer ik het ook niet. Jij moet blij zijn met je redelijke uiterlijk.Als jij het een weekje met mijn uiterlijk zou moeten doen dan lukt jou ook helemaal niks meer bij vrouwen.
Ik weet zeker dat je dan respect heb voor richard

Als je altijd je best doet en toch alleen maar meiden heb die je met de nek aankijken.
pi_91864221
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef strong het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat je dan respect heb voor richard

Als je altijd je best doet en toch alleen maar meiden heb die je met de nek aankijken.
Nee, ik heb dan geen respect voor hem. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, vond mezelf ook lelijk en dacht dat ik daarom afgewezen werd steeds. Ik weet ook precies wat je bedoelt met afwijzende blikken.

Maar ik heb me er over heen gezet, en merkte dat het allemaal beter werd toen ik aan me uitstraling, houding en zelfvertrouwen werkte. Dus geloof me, ik praat uit ervaring.

En zeg nu niet dat ik jonger ben en dat ik mij daardoor wel er over heen kon zetten. Jij kan dat ook nog, en aan jou de keuze of je dat ook echt wilt doen.
pi_91867030
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef strong het volgende:

[..]

Inderdaad. Sporten om aan figuur te werken, goede kleding, leuk kapsel, humor hebben, fris ruiken, mooi gebit ( nooit gaatjes gehad altijd prima zorg aan besteed ). Ik heb het allemaal geprobeerd door de jaren heen. Het probleem is dat je met een rotkop met ongezonde huidskleur blijft rondlopen en dus alsnog 0% kans maakt.

Mijn collega die altijd stinkt, zaadvlekken op zijn broek heeft doet het prima bij de vrouwen, hij heeft tenslotte een goede bouw en mooi hoofd.

Ik ben niet iemand die zomaar opgeeft. Maar op deze manier hoeft het van mij allemaal niet meer.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:10:04 #260
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_91867181
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Inderdaad. Sporten om aan figuur te werken, goede kleding, leuk kapsel, humor hebben, fris ruiken, mooi gebit ( nooit gaatjes gehad altijd prima zorg aan besteed ). Ik heb het allemaal geprobeerd door de jaren heen. Het probleem is dat je met een rotkop met ongezonde huidskleur blijft rondlopen en dus alsnog 0% kans maakt.

Mijn collega die altijd stinkt, zaadvlekken op zijn broek heeft doet het prima bij de vrouwen, hij heeft tenslotte een goede bouw en mooi hoofd.

Ik ben niet iemand die zomaar opgeeft. Maar op deze manier hoeft het van mij allemaal niet meer.
Allemaal goed natuurlijk. Het zal zeker helpen, maar is niet alles. Spreek je wel eens vrouwen aan (of andere vreemden)?
pi_91867441
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Allemaal goed natuurlijk. Het zal zeker helpen, maar is niet alles. Spreek je wel eens vrouwen aan (of andere vreemden)?
Vrouwen tonen meteen al een afwijzende blik dus nee ik praat er niet mee. En ja toen ik nog uitging spraken vreemde jongens mij wel eens aan.
pi_91867524
boer worden, kijk maar naar boer zoekt vrouw, de vrouwen komen er in grote getalen op af en het is ongekend populair (niet bij mij trouwens)
pi_91867552
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef pinine het volgende:
boer worden, kijk maar naar boer zoekt vrouw, de vrouwen komen er in grote getalen op af en het is ongekend populair (niet bij mij trouwens)
:')
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:16:56 #264
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_91867569
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:14 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Vrouwen tonen meteen al een afwijzende blik dus nee ik praat er niet mee. En ja toen ik nog uitging spraken vreemde jongens mij wel eens aan.
En als je niet zo van de akkerbouw bent, word je toch gewoon homo als mannen je wel aanspreken. Is ten minste iets..
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_91867633
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef MichielPH het volgende:

[..]

En als je niet zo van de akkerbouw bent, word je toch gewoon homo als mannen je wel aanspreken. Is ten minste iets..
Hij heeft wel gelijk. Zolang je geen vrouwen gaat aanspreken kan je beter homo worden ja. :')

Jij verpest je eigen leven.
pi_91867881
En elke keer weer van je vrienden aanhoren hoe goed ze het bij de vrouwen doen gaat ook vervelen.
Ja ik ben jaloers op mijn vrienden.

Ik ben niet contact gestoord en ik kom ook normaal over.

Ik ben lelijk, afstotelijk etc

Dit is gewoon kut om te lezen, hij weet niks van mijn problemen af ofzo ;)

http://img717.imageshack.us/img717/3957/29017437.jpg

Het wordt tijd dat jullie gaan inzien dat je echt te lelijk kan zijn.
pi_91867995
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:21 schreef richard_prf het volgende:
Het wordt tijd dat jullie gaan inzien dat je echt te lelijk kan zijn.
Het wordt tijd dat jij iets met ons advies gaat doen.
pi_91868004
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk. Zolang je geen vrouwen gaat aanspreken kan je beter homo worden ja. :')

Jij verpest je eigen leven.
Heb ik al aan gedacht en serieus overwogen.
pi_91868103
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:23 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Het wordt tijd dat jij iets met ons advies gaat doen.
Wat denk je nou, ik zie elke week van dichtbij hoe de dames op mijn vrienden afstappen en ik genegeerd wordt alsof ik niet besta. Ik zie ook precies hoe hij het doet , wat hij zegt en hoe hij handelt. Dat maakt mij er niet mooier op.
pi_91868212
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Wat denk je nou, ik zie elke week van dichtbij hoe de dames op mijn vrienden afstappen en ik genegeerd wordt alsof ik niet besta. Ik zie ook precies hoe hij het doet , wat hij zegt en hoe hij handelt. Dat maakt mij er niet mooier op.
Maar jij stapt niet op de dames af? Eigen schuld dan.

En je vrienden hebben een betere uitstraling, die jij niet hebt. Het ligt niet aan uiterlijk.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:27:17 #271
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_91868231
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Heb ik al aan gedacht en serieus overwogen.
Euhm.. Dat is geen keuze, lolbroek.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_91868336
En het ergste van alles is nog wel dat ik moeite er voor doe om er nog redelijk uit te zien. Mijn vrienden niet, ze stinken zelfs, IK heb standaard Deo in mijn auto liggen omdat mijn auto anders naar een penetrante zweet geur gaat ruiken als ze in mijn auto stappen.

Maar ja zij hebben hun uiterlijk mee ;). Ik ben zelfs nog lelijk als ik moeite doe om er redelijk uit te zien.
pi_91868408
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:28 schreef richard_prf het volgende:
En het ergste van alles is nog wel dat ik moeite er voor doe om er nog redelijk uit te zien. Mijn vrienden niet, ze stinken zelfs, IK heb standaard Deo in mijn auto liggen omdat mijn auto anders naar een penetrante zweet geur gaat ruiken als ze in mijn auto stappen.

Maar ja zij hebben hun uiterlijk mee ;). Ik ben zelfs nog lelijk als ik moeite doe om er redelijk uit te zien.
Je luistert echt niet he? :')
pi_91868452
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:30 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Je luistert echt niet he? :')
Jij ook niet toch? Wat ik hier typ is allemaal onzin?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:32:08 #275
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_91868518
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:30 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jij ook niet toch? Wat ik hier typ is allemaal onzin?
Ja, want jij wil in een slachtofferrol zitten en jezelf zielig vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')