Hoe zie je er nu uit 55#quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:55 schreef MichielPH het volgende:
Maar de hamvraag: krijgen we nog de foto's te zien of niet?
Je hebt een redelijk tot goed uiterlijk. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:55 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik praat ook uit ervaring. Ik ben ook niet mooi, maar ik straal dat niet uit. En daardoor heb ik wel een relatie met een van de meest gewilde vrouw in mijn omgeving.
Nee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Je hebt een redelijk tot goed uiterlijk. Gefeliciteerd.
Jij snapt het tenminste. Blik van afwijzingen overal waar je komt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:53 schreef strong het volgende:
[..]
Zo te lezen praat richard uit ervaring
Wees jij maar dolgelukkig dat jij dat niet heb en met volgens mij met een
redelijk/mooi uiterlijk bent geboren anders zou jij ook wel anders praten als
je je hele leven door vrouwen/meiden die je met de met de nek aankijken
Als jij graag wilt dat het zo blijft, ga zo door dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij snapt het tenminste. Blik van afwijzingen overal waar je komt.
Wat!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:56 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Hoe zie je er nu uit 55#
Kan jij tenminste ook zien dat hij niet lelijk is.
Dit. Geloof ons gewoon, houding en uitstraling zijn belangrijker dan uiterlijk. En jij ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Wàt!
Man, zit niet zo gigantisch te zeiken gast, dit is minstens 96% houding. Veel plezier met ongelukkig zijn.
Zoals ik al zei, ik herken mezelf daar amper. Een gelukkige foto met een goed lichtval.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Wat!
Man, zit niet zo gigantisch te zeiken gast, dit is minstens 96% houding. Veel plezier met ongelukkig zijn.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik herken mezelf daar amper. Een gelukkige foto met een goed lichtval.
Ik zeg het je nog 1 keer. Jij bent niet lelijk en het gaat om houding en uitstraling.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef richard_prf het volgende:
Toevallig voel ik me vandaag dus extra kut. Ik haat mezelf. IK haat het hoe ik eruit zie. Het is objectief beeld. De spiegel liegt niet. En ik weet het verschil tussen een lelijk/mooi/gemiddeld uiterlijk.
Nou Ensemble zolang je het zelf gelooft vind ik het buitengewoon komisch wat je zegt ik heb nog nooit iemand gezien die lelijk is en die uitstraling heeft. Dat kán namelijk niet, iemand met uitstraling is altijd redelijk/knap. Anders zou die persoon geen uitstraling hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:10 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik zeg het je nog 1 keer. Jij bent niet lelijk en het gaat om houding en uitstraling.
Nou veel plezier met kut voelen en gelijk willen krijgen.
Nee, iemand met uitstraling lijkt knapper. Mensen die constant zitten te kankeren - zoals jullie - lijken lelijker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:19 schreef strong het volgende:
[..]
Nou Ensemble zolang je het zelf gelooft vind ik het buitengewoon komisch wat je zegt ik heb nog nooit iemand gezien die lelijk is en die uitstraling heeft. Dat kán namelijk niet, iemand met uitstraling is altijd redelijk/knap. Anders zou die persoon geen uitstraling hebben.
Inderdaad. Probeer het gewoon te geloven. En als jullie dit niet willen moeten jullie maar niet zeiken hierover.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nee, iemand met uitstraling lijkt knapper. Mensen die constant zitten te kankeren - zoals jullie - lijken lelijker.
Dit ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:33 schreef Chuen het volgende:
"De blik van afwijzing"![]()
Heb je überhaupt ooit weleens een vrouw aangesproken dan?
Ik waag het te betwijfelen.
Stap eens over je faalangst heen en onderneem eens een keer iets.
Iedereen wordt weleens afgewezen (tenzij je nooit iets probeert natuurlijk).
Hoe eerder je daarmee om leert gaan hoe beter.
Je kunt nog zo veel moeite doen om er leuk en verzorgt uit te zien (wat zeker wel kan helpen), maar als je vervolgens geen enkele moeite doet om vertrouwd te raken in het contact met vrouwen wordt het natuurlijk nooit wat.
Van zwelgen in zelfmedelijden heeft nog nooit iemand een relatie gekregen.
Yep, blik van afwijzing. Als ik een kroeg binnen stap dan krijg ik blikken van afwijzingen door de vrouwen. Ze kijken je aan " ziet die er goed uit?, ah nee te lelijk " en ze kijken direct weer weg, Gelijk hebben ze.Als ze je wel ok vinden dan blijven ze net iets langer kijken lijkt me.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:33 schreef Chuen het volgende:
"De blik van afwijzing"![]()
Heb je überhaupt ooit weleens een vrouw aangesproken dan?
Ik waag het te betwijfelen.
Stap eens over je faalangst heen en onderneem eens een keer iets.
Iedereen wordt weleens afgewezen (tenzij je nooit iets probeert natuurlijk).
Hoe eerder je daarmee om leert gaan hoe beter.
Je kunt nog zo veel moeite doen om er leuk en verzorgt uit te zien (wat zeker wel kan helpen), maar als je vervolgens geen enkele moeite doet om vertrouwd te raken in het contact met vrouwen wordt het natuurlijk nooit wat.
Van zwelgen in zelfmedelijden heeft nog nooit iemand een relatie gekregen.
Je leest alleen de eerste zin. Praat je daarna ook met die vrouwen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Yep, blik van afwijzing. Als ik een kroeg binnen stap dan krijg ik blikken van afwijzingen door de vrouwen. Ze kijken je aan " ziet die er goed uit?, ah nee te lelijk " en ze kijken direct weer weg, Gelijk hebben ze.Als ze je wel ok vinden dan blijven ze net iets langer kijken lijkt me.
Overal waar ik kom word ik genegeerd door vrouwen. Het is wel degelijk mijn kk uiterlijk.
Nee waarom zou ik? Wat bereik ik ermee?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Je leest alleen de eerste zin. Praat je daarna ook met die vrouwen?
Ervaring, een relatie, een gelukkig leven?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik? Wat bereik ik ermee?
Ik weet toch al dat ik ben afgewezen, dus probeer ik het ook niet. Jij moet blij zijn met je redelijke uiterlijk.Als jij het een weekje met mijn uiterlijk zou moeten doen dan lukt jou ook helemaal niks meer bij vrouwen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ervaring, een relatie, een gelukkig leven?
Nee, zij heeft je dan nog niet afgewezen. Je hebt jezelf afgewezen als je het niet probeert.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet toch al dat ik ben afgewezen, dus probeer ik het ook niet. Jij moet blij zijn met je redelijke uiterlijk.Als jij het een weekje met mijn uiterlijk zou moeten doen dan lukt jou ook helemaal niks meer bij vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |