uiterlijk wat veranderd ? Betere kleding ? sporten omdat je een vriendin wil ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:36 schreef richard_prf het volgende:
Ik vind dus dat ik geen jankbal ben. Omdat ik in al die jaren door ben blijven gaan, adviezen van andere mensen heb opgevolgd, mijn leven geprobeerd heb te veranderen, uiterlijk wat veranderd, betere kleding, Het is niet zo dat ik er niks aan heb gedaan. Maar het houdt een keer op en ik word er negatief en sarcastisch van omdat het niet lukt en ik niet meer weet wat ik nog kan veranderen.
Ik ben gewoon te lelijk.
Dat je luisterde naar die mensen richard van hun adviezen?.Ik dacht zo te lezen dat je welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:36 schreef richard_prf het volgende:
Ik vind dus dat ik geen jankbal ben. Omdat ik in al die jaren door ben blijven gaan, adviezen van andere mensen heb opgevolgd, mijn leven geprobeerd heb te veranderen, uiterlijk wat veranderd, betere kleding, Het is niet zo dat ik er niks aan heb gedaan. Maar het houdt een keer op en ik word er negatief en sarcastisch van omdat het niet lukt en ik niet meer weet wat ik nog kan veranderen.
Ik ben gewoon te lelijk.
Ja heel leuk hoor maar zie die maar eens te vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:12 schreef Gedoetje het volgende:
[..]
Ik ken wel knappe vrouwen die echt op lelijke mannen vallen, meestal nadat de eerste knappe een afknapper was, aardig zijn is toch belangrijker
Ja ik probeerde het eens uit, maar bij mij lijkt niks te helpen. Het was goed bedoeld advies en ik was er ook erg blij mee. Het lijkt erop dat de mensen die de adviezen gaven gewoon een redelijk tot knap uiterlijk hebben en denken dat het niet aan mijn uiterlijk ligt maar aan mijn instelling/manier van denken, houding etc.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:37 schreef strong het volgende:
[..]
Dat je luisterde naar die mensen richard van hun adviezen?.Ik dacht zo te lezen dat je wel
beter weet waar het om draait zelf zeg ik altijd tegen dat soort mensen (al jaren) mijn tijd komt
nog wel en denk bij me eigen dat ze niet weten hoe ze bevoorrecht zijn met een mooi of redelijk uiterlijk anders praten ze wel anders.
En trouwens zelf heb ik jaren in de nieuwste mode gelopen maar het toch geen indruk bij
vrouwen/meiden .is een keer kwam er iemand met een mooi uiterlijk in zijn vieze werk kleren de kroeg in en hij had gelijk veel aandacht.(ik koop daarna geen dure kleren meer bespaart me een hoop geld!)
M'n broer had niet gelijk want m'n ex was kaler dan hij, kan mij dat schelen. En m'n collega is ook kalend, maar die heeft nu een leuke vriendin, ik vroeg me af hoe ie daar zo ineens aan kwam, van een datingsite, schijnt toch te werken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja heel leuk hoor maar zie die maar eens te vindenJe broer heeft trouwens gelijk. Vrouwen willen geen kale mannen. E maar die zijn zeldzaam.
Is die collega toevallig erg rijk? en over welke leeftijdscategorie praten we dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:56 schreef Gedoetje het volgende:
[..]
M'n broer had niet gelijk want m'n ex was kaler dan hij, kan mij dat schelen. En m'n collega is ook kalend, maar die heeft nu een leuke vriendin, ik vroeg me af hoe ie daar zo ineens aan kwam, van een datingsite, schijnt toch te werken.
Mooi voor hemquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:06 schreef Gedoetje het volgende:
pff 31 geloof ik hij was al heel lang vrijgezel, geen idee of ie rijk is, werkt bij de overheid.
Nu opeens wel?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mooi voor hemop elk potje past een deksel he.
Ach die twee hebben echt een hele rare kijk op zulke dingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:48 schreef MichielPH het volgende:
Dus, kort samengevat: een relatie krIjg je alleen als je rijk of aantrekkelijk bent, en kaalheid betekent direct dat je onaantrekkelijk bent.
Positef in het leven staan, een leuke babbel hebben, een goede uitstraling hebben, gewoon geen zelfmoordneiging hebben, dat heeft allemaal geen invloed?
En op ieder potje past een deksel, alleen richard en strong zij geen potjes.
Krijgt fok! nou over 3 jaar ook de schuld van jullie zelfmoord? En aangezien jullie jezelf toch al afstotelijk vinden, zouden wij ook een foto mogen zien?
Inderdaad, als je lelijk bent maakt dit allemaal niks uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:48 schreef MichielPH het volgende:
Positef in het leven staan, een leuke babbel hebben, een goede uitstraling hebben, gewoon geen zelfmoordneiging hebben, dat heeft allemaal geen invloed?
Dat heb je dan helemaal verkeerd. Ik zie er ongelooflijk lelijk uit misschien dat het op een foto niet zo merkbaar is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:10 schreef Premium_Quality het volgende:
Richard, je weet zelf ook wel dat je niet lelijk bent. Je zit gewoon aandacht te zoeken. Als je ook zo zeikt over je leven tijdens een date of in gesprek met een vrouw is het logisch dat ze niks met je wilt. Welke meid wil nou daten met een negatieve zeiksnor? Verder is kaalheid echt geen barriere om een vrouw te krijgen, alleen wanneer je er zelf problemen mee hebt en dat uitstraalt.
Je bent echt niet lelijk. Hoe vaak wil je het nou nog horen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Inderdaad, als je lelijk bent maakt dit allemaal niks uit.
Hij heeft juist gelijk. Stop met denken dat je lelijk bent, want dat ben je echt niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat heb je dan helemaal verkeerd. Ik zie er ongelooflijk lelijk uit misschien dat het op een foto niet zo merkbaar is.
Goede lichtval doet wonderen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:18 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Je bent echt niet lelijk. Hoe vaak wil je het nou nog horen?
Jij denkt dat iedereen je lelijk vindt omdat je dat uitstraalt. Als je zelf gelooft dat je niet lelijk bent weet ik zeker dat je je beter gaat voelen.quote:
Heeft er niks mee te maken. Het zijn de uiterlijke kenmerken: smal gezicht, bleke huid, skinny bouw, 10 jaar jonger lijken wat mij volledig kansloos maakt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:26 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Jij denkt dat iedereen je lelijk vindt omdat je dat uitstraalt. Als je zelf gelooft dat je niet lelijk bent weet ik zeker dat je je beter gaat voelen.![]()
Zeg gewoon elke dag tegen je zelf dat je niet lelijk bent, uiteindelijk ga je het geloven.
Ik heb niet eens zin om je te helpen als je toch elk advies maar niet wilt proberen of niet wilt geloven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. Het zijn de uiterlijke kenmerken: smal gezicht, bleke huid, skinny bouw, 10 jaar jonger lijken wat mij volledig kansloos maakt.
Je hoeft het niet te geloven, maar ik weet dat ik dagelijks de blik van afwijzingen meemaak bij de dames en dat ik 0,0 kans maak. Ik heb niet eens zin meer om nog wat te proberen.
Ik probeer hier duidelijk te maken dat het uiterlijk het probleem is en niet de uitstraling/houding/positiviteit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zin om je te helpen als je toch elk advies maar niet wilt proberen of niet wilt geloven.
En ik probeer duidelijk te maken dat het niet zo is. En zolang je dat niet wilt geloven blijf jij dit probleem houden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik probeer hier duidelijk te maken dat het uiterlijk het probleem is en niet de uitstraling/houding/positiviteit.
Ik ben volledig kansloos vanwege mijn uiterlijk en nergens anders om.
Zo te lezen praat richard uit ervaringquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:43 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zin om je te helpen als je toch elk advies maar niet wilt proberen of niet wilt geloven.
Ik praat ook uit ervaring. Ik ben ook niet mooi, maar ik straal dat niet uit. En daardoor heb ik wel een relatie met een van de meest gewilde vrouw in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:53 schreef strong het volgende:
[..]
Zo te lezen praat richard uit ervaring
Wees jij maar dolgelukkig dat jij dat niet heb en met volgens mij met een
redelijk/mooi uiterlijk bent geboren anders zou jij ook wel anders praten als
je je hele leven door vrouwen/meiden die je met de met de nek aankijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |