Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ok daar zal diegene vast erg blij mee zijn.
Haha weet je wel wat een player is??quote:Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef strong het volgende:
[..]
Dat klopt richard als je players heb als vrienden dan is de kans zeer groot dat je ze na je 20ste ze niet meer heb.want die wonen dan meestal toch samen of getrouwd Het uitgaan verandert door de jaren in een grote frustratie om aan te zien hoe jongens met een mooi uiterlijk populair zijn bij de meiden ook al zijn ze dom of hebben geen zelfvertrouwen enz.om contact met een vrouw te krijgen zal zeer klein zijn want 9van de10 keer willen ze toch niet met je praten want ze wijzen je af vanwege je uiterlijk.
Behalve misschien een vrouw die op iedere man valt of kinderen heeft.
Als je ook deze ervaring heb zal je een eenzaam liefdeloos leven lijden.
Vindt ik ook triest.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:55 schreef prutsjong het volgende:
Wat zitten er hier een paar onvoorstelbare jankballen zeg. Niet te geloven.
Nee ligt er aan hoe je uiterlijk is. Als je er goed uitziet dan krijg je bevestiging van je omgeving en krijg je veel meer zelfvertrouwen en lef om op iemand af te stappen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Versieren leren ? Is dat niet gewoon iets wat je wel of niet in je hebt zogezegd persoonlijkheid ?
Wees trouwens gewoon jezelf . Ik heb het idee dat mensen die versieren willen *leren* zich krampachtige anders gaan gedragen dan hoe ze zijn en daar komt alleen maar gedoe van .
Ze bijten toch niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Versieren leren ? Is dat niet gewoon iets wat je wel of niet in je hebt zogezegd persoonlijkheid ?
Wees trouwens gewoon jezelf . Ik heb het idee dat mensen die versieren willen *leren* zich krampachtige anders gaan gedragen dan hoe ze zijn en daar komt alleen maar gedoe van .
En wat diegene terug zegt daar word je niet vrolijk van.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:26 schreef Vinnie85 het volgende:
[..]
Ze bijten toch niet?
Als je iets zegt tegen iemand dan zegt diegene toch iets terug, hoe simpel is het nou??
Ja dat ligt er maar net aan.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En wat diegene terug zegt daar word je niet vrolijk van.
In real life ben ik niet zo negatief. Ik heb een jaar of 2 en half gewerkt op kantoor en we kregen veel klanten over de vloer en een positieve instelling was vereist evenals perfecte uiterlijke verzorging en kleding.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:32 schreef Vinnie85 het volgende:
[..]
Ja dat ligt er maar net aan.
Vindt je het gek dat er dan mensen gillend wegrennen van jou, zo negatief.
Dank je richard dat je vind dat ik gelijk heb ik denk dat jij 1 van de weinigen bent die wil toegevenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
met de nadruk op "lijden" inderdaad
Ik vind dat je gelijk hebt. Een zo'n player als vriend die heeft niet eens zijn middelbare school afgemaakt of rijbewijs gedaan, zit dik in de schulden, het enige wat hij mee heeft is zijn uiterlijk en hij heeft daar gewoon elke week succes mee. En die vrouwen helpen hem maar wat graag met zijn schulden.
En hij woont ook begeleidend omdat hij niet met geld kan omgaan. Maar dit lijkt allemaal niks uit te maken voor de vrouwen.
Die instelling en zelfbeeld is langzaam met de jaren onstaan en steeds erger geworden. Vroeger stond ik veel positiever in het leven. Of ik nu positief, negatief, aardig of een klootzak ben het lijkt allemaal niks uit te maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:44 schreef Dsquared2 het volgende:
jezus man. Ik reageer nooit op dit soort topics, maar jij zit jezelf gewoon een complex aan te praten. Ik ben ook geen player, maar op een of andere manier wordt ik altijd versierd, ik begrijp ook niet waarom maar dat gebeurt gewoon. Maar je moet eens beter naar jezelf kijken, naar de dingen die je wel bereikt hebt. Je hebt een woning, werk, je hebt atheneum gedaan, dus zo achterlijk ben je ook niet. Kom op man, als je zo'n negatief zelfbeeld hebt schrik je ook vrouwen af. Welke vrouw wil nou weer n kerel die met zelfmoordneigingen rondloopt en zichzelf niets waard vind.. geen een..
Het begint bij jezelf.. Als jij niet inziet dat je moet veranderen, zal er ook niks veranderen..
Dat er enkel naar het uiterlijk gekeken wordt ben ik 100% mee eens. Dit geldt tenminste voor de tienerjaren en als twintiger. Misschien dat na je 30ste dit een beetje begint te veranderen. Maar omdat ik vroeger nooit iemand had en dus geen ervaring en sociale vaardigheden heb aangeleerd maak ik ook geen kans bij vrouwen als ik de 30 ben gepasseerd. Volgens mij worden de eisen dan juist alleen maar hoger maar uiterlijk gaat minder een rol spelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:01 schreef strong het volgende:
[..]
Dank je richard dat je vind dat ik gelijk heb ik denk dat jij 1 van de weinigen bent die wil toegeven
dat het om uiterlijk gaat zelf heb ik ook mensen meegemaakt die buitengewoon echt dom zijn, maar die kunnen wel alle meisjes meekrijgen die ze willen. Waarom?? Door het uiterlijk natuurlijk ik wil wel aangeven dat er in de maatschappij 100% enkel en alleen maar naar het uiterlijk gekeken wordt.
Kern van waarheid.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:55 schreef prutsjong het volgende:
Wat zitten er hier een paar onvoorstelbare jankballen zeg. Niet te geloven.
Misschien wel, maar dat is misschien omdat ik niet begrijp waarom sommige mannen in eenzaamheid leven. Als je jezelf alleen maar verschrikkelijk vindt kom je ook geen stap verder.quote:
Wees maar blij meid dat je niet het zelfde meemaakt als ik al jaren als je een cafe/kroegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat is misschien omdat ik niet begrijp waarom sommige mannen in eenzaamheid leven. Als je jezelf alleen maar verschrikkelijk vindt kom je ook geen stap verder.
Hou toch op, mn broer is knap en die zat altijd te zeuren dat ie geen vrouw kon krijgen omdat ie geen haar had nou heeft ie een toupet en kan ie er wel een krijgen en wil ie haar niet meer want ze heeft nou zo'n ouwe kop, hij is 47, met 27 de moed nog niet opgeven hoor, richt je op vrouwen die gedumpt zijn en desperate, altijd prijs.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:36 schreef richard_prf het volgende:
Maar het houdt een keer op en ik word er negatief en sarcastisch van omdat het niet lukt en ik niet meer weet wat ik nog kan veranderen.
Ik ben gewoon te lelijk.
En dat is bij goed-uitziende mensen niet zo? Ik heb altijd gedacht dat je niet in de kroeg moet zoeken als je er wat slechter uitziet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:46 schreef strong het volgende:
[..]
Wees maar blij meid dat je niet het zelfde meemaakt als ik al jaren als je een cafe/kroeg
binnenkomt en eerst met een blik na je gekeken word of je wel een lekker ding bent
Als dat niet bent zijn je kansen op een relatie 0,0
Dus hij is 47 jaar single? Dat wil ik niet, dat is toch zo verschrikkelijk. En inderdaad ja na mijn 30ste ofzo dan geef ik pas echt op.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:48 schreef Gedoetje het volgende:
[..]
Hou toch op, mn broer is knap en die zat altijd te zeuren dat ie geen vrouw kon krijgen omdat ie geen haar had nou heeft ie een toupet en kan ie er wel een krijgen en wil ie haar niet meer want ze heeft nou zo'n ouwe kop, hij is 47, met 27 de moed nog niet opgeven hoor, richt je op vrouwen die gedumpt zijn en desperate, altijd prijs.
En dan kijken ze meteen weer weg als je binnenkomt ( wat dus niet bij mijn vrienden gebeurde, ze stapte gewoon op mijn vrienden af dus ik ben niet gek en beeldt het me niet in), je voelt gewoon aan dat ze je lelijk vinden. Ik had dat dus ook in Stairway, een grote kroeg in Utrecht. Ik stap daar nu nooit meer binnen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:46 schreef strong het volgende:
[..]
Wees maar blij meid dat je niet het zelfde meemaakt als ik al jaren als je een cafe/kroeg
binnenkomt en eerst met een blik na je gekeken word of je wel een lekker ding bent
Als dat niet bent zijn je kansen op een relatie 0,0
Ik ken wel knappe vrouwen die echt op lelijke mannen vallen, meestal nadat de eerste knappe een afknapper was, aardig zijn is toch belangrijkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dus hij is 47 jaar single? Dat wil ik niet, dat is toch zo verschrikkelijk. En inderdaad ja na mijn 30ste ofzo dan geef ik pas echt op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |