En hoe krijg ik die zelfvertrouwen dan? Als vrouwen me toch helemaal niks vinden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Oh kijk. Zo lelijk ben je dus niet he. En dat vind je dus zelf eik ook niet.
Wel sneu dat jouw bestaan enkel lijkt te drijven op andermans mening. Tot aan het extreme toe.
Ik zou toch bouwen aan wat zelfvertrouwen als ik in jouw schoenen zou staan.
En wat voor eisen stel jij eigenlijk aan dames?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En hoe krijg ik die zelfvertrouwen dan? Als vrouwen me toch helemaal niks vinden?
Sporten/vrienden/hobby's/werk/huis/auto/opleiding heb ik allemaal al.
Ik kan prima met mannen omgaan, die doen niet moeilijk. Ik kom afstotelijk over op vrouwen puur vanwege mijn uiterlijk.
Ik wil me niet meer elke dag extreem kut voelen. Dus dan moet ik maar plastische chirurgie ondergaan om er nog redelijk uit te zien zodat er misschien wat dames zijn die me wel zien staan.
Zou zeggen probeer het eens in Zuid Amerika of Mexico of iets dergelijks. Genoeg hoogopgeleide vrouwen te vinden die liever een wat minder knappe maar lieve man hebben die in ieder geval niet vreemd gaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Op de sportschool lachte sommige gasten me uit om mijn uiterlijk. Op vakantie zeiden meiden recht in mijn gezicht dat ik lelijk ben. Gisteren op straat nog iemand die zei " wat kijk je nou met je lelijke kankerkop" Omdat vriendinnen uit mijn vriendengroep die ik voor het eerst ontmoette me lelijk vinden. Een vrouwelijke collega die me vertelde dat ik lelijk ben toen ze aangeschoten was. En omdat ik het zelf ook zo vind.
Als ik echt zo lelijk ben , dan moet er plastische chirurgie aan te pas komen want ik verdien het om een relatie te krijgen.
Eerlijk, betrouwbaar, ik kom grappig over volgens de dames die ik spreek aan de telefoon en vriendinnen van mijn vrienden vinden het ook. (maar ze vinden me lelijk, vele mislukte koppel acties)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:20 schreef Staal het volgende:
Wat vind je wel leuk aan jezelf? Noem wat positieve eigenschappen van jezelf.
Drie van je uiterlijk
en drie over je innerlijk.
Ik vraag nu maar zes positieve dingen. Moet lukken.
Kwa uiterlijk niks.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En wat voor eisen stel jij eigenlijk aan dames?
Ja ik kan geen zelfvertrouwen krijgen zonder dat de vrouwen me zien zitten. Ik doe maar alsof in het echt. Ik verzin dan ook mijn relatie om niet af te gaan. Het klinkt extreem zwak als je zegt dat je 27 jaar single bent terwijl iedereen in een relatie zit. Ze gaan je dan als vreemd zien en dat er iets aan je mankeerd. Ik vind het veels te gevaarlijk om dit in het echt te zeggen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:24 schreef Staal het volgende:
Ik kan niet meer quoten nu maar jij laat je hele wezen afhangen van twee tieten en een doos op twee benen met een vriendje. Vind je dat zelf eik niet heel erg bespottelijk? Vind je serieus dat jouw zelfbeeld van een overspelige kut moet afhangen?
Sorry maar een harde eis is dat ze Nederlands is. Dat is eigenlijk mijn enige echte eis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zou zeggen probeer het eens in Zuid Amerika of Mexico of iets dergelijks. Genoeg hoogopgeleide vrouwen te vinden die liever een wat minder knappe maar lieve man hebben die in ieder geval niet vreemd gaat.
Je kan beter eerst een foto sturen dan verklooi je niet al je tijd met dames die toch niet geïnteresseerd zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Kwa uiterlijk niks.
Innerlijk: lief, begripvol, eerlijk, betrouwbaar. zo'n beetje als de dames waarmee ik vaak sms en msn.
Het worden er wel steeds minder, als ze me in het echt hebben gezien dan houden de telefoongesprekken en smsjes plotseling op. Wedden dat dit donderdag ook gaat gebeuren.
Dan zou ik voor plastische chirurgie gaan. Nederlandse vrouwen gaan nou eenmaal heel sterk op uiterlijk af en bovendien is de gemiddelde Nederlandse man erg knap.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:50 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Sorry maar een harde eis is dat ze Nederlands is. Dat is eigenlijk mijn enige echte eis.
Inderdaad. Ik weet dat ze heel erg voor uiterlijk gaan en dat ik geen kans maak. Dat hebben ze me ook letterlijk verteld. Ook die ik spreek nu aan de telefoon. " Ik vind uiterlijk erg belangrijk, hij moet ook wel een beetje zijn emoties durven tonen, eigenlijk het totaal pakket" zoiets zei ze.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan zou ik voor plastische chirurgie gaan. Nederlandse vrouwen gaan nou eenmaal heel sterk op uiterlijk af en bovendien is de gemiddelde Nederlandse man erg knap.
Nja en ondanks dat je denkt te weten geen kans te maken sluit je een buitenlandse partner uit. Je kan altijd nog naar Thailand gaan om zelfvertrouwen te tanken. Doet een goede maat van me die ongeveer in dezelfde situatie als jij zit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:58 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet dat ze heel erg voor uiterlijk gaan en dat ik geen kans maak. Dat hebben ze me ook letterlijk verteld. Ook die ik spreek nu aan de telefoon. " Ik vind uiterlijk erg belangrijk, hij moet ook wel een beetje zijn emoties durven tonen, eigenlijk het totaal pakket" zoiets zei ze.
Dan liever geen relatie inderdaad. Ik hoop op een wonder. De kans dat er een vrouw in Nederland rondloopt die me oprecht leuk vind is even klein als het winnen van de jackpot bij de staatsloterij.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nja en ondanks dat je denkt te weten geen kans te maken sluit je een buitenlandse partner uit. Je kan altijd nog naar Thailand gaan om zelfvertrouwen te tanken. Doet een goede maat van me die ongeveer in dezelfde situatie als jij zit.
Waarom persé Nederlandse overigens? Een Duitse of Scandinavische ofzo zou je ook afwijzen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dan liever geen relatie inderdaad. Ik hoop op een wonder. De kans dat er een vrouw in Nederland rondloopt die me oprecht leuk vind is even klein als het winnen van de jackpot bij de staatsloterij.
Nee dat is ook primaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom persé Nederlandse overigens? Een Duitse of Scandinavische ofzo zou je ook afwijzen?
Als je echt zo lelijk bent als je zegt niet nee, maar Zweedse vrouwen zijn wat vaker dronken. Makkelijker als in Nederland vond ik persoonlijk (1 Zweedse en 1 Noorse ex)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dat is ook primaIk bedoel eigenlijk West Europees ja. Alleen jammer dat ze in Zweden bijvoorbeeld nog knapper zijn dan in Nederland en dat terwijl ik bijna vloeiend Zweeds spreek. Maar ik denk dat ik daar geen kans maak.
Ja inderdaad, drinken zijn ze goed in daar in de Scandinavische landenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als je echt zo lelijk bent als je zegt niet nee, maar Zweedse vrouwen zijn wat vaker dronken. Makkelijker als in Nederland vond ik persoonlijk (1 Zweedse en 1 Noorse ex)
Ik vind de gemiddelde nederlandse man helemaal niet zo knap en er zijn ook genoeg vrouwen hier die niet sterk op het uiterlijk afgaan. Wat hoe dan ook geen probleem is voor Richard want hij is niet lelijk en er zijn en heleboel lelijke mensen in Nederland.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan zou ik voor plastische chirurgie gaan. Nederlandse vrouwen gaan nou eenmaal heel sterk op uiterlijk af en bovendien is de gemiddelde Nederlandse man erg knap.
Aah, we gaan statistiek gebruiken!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:25 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als je echt zo lelijk bent als je zegt niet nee, maar Zweedse vrouwen zijn wat vaker dronken. Makkelijker als in Nederland vond ik persoonlijk (1 Zweedse en 1 Noorse ex)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |