abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93675763
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:15 schreef Staal het volgende:

[..]

Oh kijk. Zo lelijk ben je dus niet he. En dat vind je dus zelf eik ook niet.

Wel sneu dat jouw bestaan enkel lijkt te drijven op andermans mening. Tot aan het extreme toe.
Ik zou toch bouwen aan wat zelfvertrouwen als ik in jouw schoenen zou staan.
En hoe krijg ik die zelfvertrouwen dan? Als vrouwen me toch helemaal niks vinden?
Sporten/vrienden/hobby's/werk/huis/auto/opleiding heb ik allemaal al.
Ik kan prima met mannen omgaan, die doen niet moeilijk. Ik kom afstotelijk over op vrouwen puur vanwege mijn uiterlijk.

Ik wil me niet meer elke dag extreem kut voelen. Dus dan moet ik maar plastische chirurgie ondergaan om er nog redelijk uit te zien zodat er misschien wat dames zijn die me wel zien staan.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:20:38 #52
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_93675792
Wat vind je wel leuk aan jezelf? Noem wat positieve eigenschappen van jezelf.

Drie van je uiterlijk

en drie over je innerlijk.

Ik vraag nu maar zes positieve dingen. Moet lukken.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_93675801
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En hoe krijg ik die zelfvertrouwen dan? Als vrouwen me toch helemaal niks vinden?
Sporten/vrienden/hobby's/werk/huis/auto/opleiding heb ik allemaal al.
Ik kan prima met mannen omgaan, die doen niet moeilijk. Ik kom afstotelijk over op vrouwen puur vanwege mijn uiterlijk.

Ik wil me niet meer elke dag extreem kut voelen. Dus dan moet ik maar plastische chirurgie ondergaan om er nog redelijk uit te zien zodat er misschien wat dames zijn die me wel zien staan.
En wat voor eisen stel jij eigenlijk aan dames?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:22:35 #54
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_93675802
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:07 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Op de sportschool lachte sommige gasten me uit om mijn uiterlijk. Op vakantie zeiden meiden recht in mijn gezicht dat ik lelijk ben. Gisteren op straat nog iemand die zei " wat kijk je nou met je lelijke kankerkop" Omdat vriendinnen uit mijn vriendengroep die ik voor het eerst ontmoette me lelijk vinden. Een vrouwelijke collega die me vertelde dat ik lelijk ben toen ze aangeschoten was. En omdat ik het zelf ook zo vind.
Als ik echt zo lelijk ben , dan moet er plastische chirurgie aan te pas komen want ik verdien het om een relatie te krijgen.
Zou zeggen probeer het eens in Zuid Amerika of Mexico of iets dergelijks. Genoeg hoogopgeleide vrouwen te vinden die liever een wat minder knappe maar lieve man hebben die in ieder geval niet vreemd gaat.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_93675803
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:20 schreef Staal het volgende:
Wat vind je wel leuk aan jezelf? Noem wat positieve eigenschappen van jezelf.

Drie van je uiterlijk

en drie over je innerlijk.

Ik vraag nu maar zes positieve dingen. Moet lukken.
Eerlijk, betrouwbaar, ik kom grappig over volgens de dames die ik spreek aan de telefoon en vriendinnen van mijn vrienden vinden het ook. (maar ze vinden me lelijk, vele mislukte koppel acties)

Uiterlijk weet ik niks op te noemen. Ik zie alleen hele lelijke kenmerken.
pi_93675804
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En wat voor eisen stel jij eigenlijk aan dames?
Kwa uiterlijk niks.
Innerlijk: lief, begripvol, eerlijk, betrouwbaar. zo'n beetje als de dames waarmee ik vaak sms en msn.
Het worden er wel steeds minder, als ze me in het echt hebben gezien dan houden de telefoongesprekken en smsjes plotseling op. Wedden dat dit donderdag ook gaat gebeuren.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:24:40 #57
42366 Staal
pi_93675808
Ik kan niet meer quoten nu maar jij laat je hele wezen afhangen van twee tieten en een doos op twee benen met een vriendje. Vind je dat zelf eik niet heel erg bespottelijk? Vind je serieus dat jouw zelfbeeld van een overspelige kut moet afhangen?
Un certain jeune homme
pi_93675811
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:24 schreef Staal het volgende:
Ik kan niet meer quoten nu maar jij laat je hele wezen afhangen van twee tieten en een doos op twee benen met een vriendje. Vind je dat zelf eik niet heel erg bespottelijk? Vind je serieus dat jouw zelfbeeld van een overspelige kut moet afhangen?
Ja ik kan geen zelfvertrouwen krijgen zonder dat de vrouwen me zien zitten. Ik doe maar alsof in het echt. Ik verzin dan ook mijn relatie om niet af te gaan. Het klinkt extreem zwak als je zegt dat je 27 jaar single bent terwijl iedereen in een relatie zit. Ze gaan je dan als vreemd zien en dat er iets aan je mankeerd. Ik vind het veels te gevaarlijk om dit in het echt te zeggen.

Anyway volgens mij is dit iets wat vrouwen niet begrijpen maar mannen maar al te goed.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:41:07 #59
42366 Staal
pi_93675897
Jongen, als jij dit zo denkt dan moet je dit lekker zo volhouden,
Het zal mij verder aan mijn kont roesten. Ik vind jouw gedachten nu wat triest. En ook hoe je je mening over jezelf willoos van een ander laat afhangen. Dat moet je allemaal lekker zelf weten.Geen hond die er wakker van ligt. Maar ik vind het een beetje verdrietig hoe je over jezelf schrijft.

Maar laten die mannen allemaal maar spreken dan.
Un certain jeune homme
pi_93675956
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:22 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Zou zeggen probeer het eens in Zuid Amerika of Mexico of iets dergelijks. Genoeg hoogopgeleide vrouwen te vinden die liever een wat minder knappe maar lieve man hebben die in ieder geval niet vreemd gaat.
Sorry maar een harde eis is dat ze Nederlands is. Dat is eigenlijk mijn enige echte eis.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:52:19 #61
56749 BlaZ
pi_93675966
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Kwa uiterlijk niks.
Innerlijk: lief, begripvol, eerlijk, betrouwbaar. zo'n beetje als de dames waarmee ik vaak sms en msn.
Het worden er wel steeds minder, als ze me in het echt hebben gezien dan houden de telefoongesprekken en smsjes plotseling op. Wedden dat dit donderdag ook gaat gebeuren.
Je kan beter eerst een foto sturen dan verklooi je niet al je tijd met dames die toch niet geïnteresseerd zijn.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:54:37 #62
56749 BlaZ
pi_93675978
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Sorry maar een harde eis is dat ze Nederlands is. Dat is eigenlijk mijn enige echte eis.
Dan zou ik voor plastische chirurgie gaan. Nederlandse vrouwen gaan nou eenmaal heel sterk op uiterlijk af en bovendien is de gemiddelde Nederlandse man erg knap.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 03:54:44 #63
42366 Staal
pi_93675980
Gelukkig heb je i.p.v. ballen toch een paar nootjes op je zang.

Ik zag je post voor je edit.
Un certain jeune homme
pi_93676006
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:54 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dan zou ik voor plastische chirurgie gaan. Nederlandse vrouwen gaan nou eenmaal heel sterk op uiterlijk af en bovendien is de gemiddelde Nederlandse man erg knap.
Inderdaad. Ik weet dat ze heel erg voor uiterlijk gaan en dat ik geen kans maak. Dat hebben ze me ook letterlijk verteld. Ook die ik spreek nu aan de telefoon. " Ik vind uiterlijk erg belangrijk, hij moet ook wel een beetje zijn emoties durven tonen, eigenlijk het totaal pakket" zoiets zei ze.
pi_93676066
Ik ben al zenuwachtig voor donderdag. Het is eigenlijk ook een beetje gênant.
Maar ze is echt zo lief en begripvol maar jammer dat ze alleen op knappe jongens valt. Maar voor vrienden maakt het haar niet uit zei ze.
Stik jaloers was ik wel toen ze vanavond opnam en zei dat ik niet zo gelegen belde omdat ze maar vriend een film aan het kijken was en ze nu waarschijnlijk liggen te neuken :P. Niet dat ik daar jaloers op ben maar wel op feit dat er iemand van je houd. Terwijl ik alleen maar haat ken in mijn leven.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 04:11:15 #66
56749 BlaZ
pi_93676073
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:58 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik weet dat ze heel erg voor uiterlijk gaan en dat ik geen kans maak. Dat hebben ze me ook letterlijk verteld. Ook die ik spreek nu aan de telefoon. " Ik vind uiterlijk erg belangrijk, hij moet ook wel een beetje zijn emoties durven tonen, eigenlijk het totaal pakket" zoiets zei ze.
Nja en ondanks dat je denkt te weten geen kans te maken sluit je een buitenlandse partner uit. Je kan altijd nog naar Thailand gaan om zelfvertrouwen te tanken. Doet een goede maat van me die ongeveer in dezelfde situatie als jij zit.
pi_93676086
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:11 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Nja en ondanks dat je denkt te weten geen kans te maken sluit je een buitenlandse partner uit. Je kan altijd nog naar Thailand gaan om zelfvertrouwen te tanken. Doet een goede maat van me die ongeveer in dezelfde situatie als jij zit.
Dan liever geen relatie inderdaad. Ik hoop op een wonder. De kans dat er een vrouw in Nederland rondloopt die me oprecht leuk vind is even klein als het winnen van de jackpot bij de staatsloterij.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 04:18:32 #68
56749 BlaZ
pi_93676124
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:13 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dan liever geen relatie inderdaad. Ik hoop op een wonder. De kans dat er een vrouw in Nederland rondloopt die me oprecht leuk vind is even klein als het winnen van de jackpot bij de staatsloterij.
Waarom persé Nederlandse overigens? Een Duitse of Scandinavische ofzo zou je ook afwijzen?
pi_93676133
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:18 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Waarom persé Nederlandse overigens? Een Duitse of Scandinavische ofzo zou je ook afwijzen?
Nee dat is ook prima :P Ik bedoel eigenlijk West Europees ja. Alleen jammer dat ze in Zweden bijvoorbeeld nog knapper zijn dan in Nederland en dat terwijl ik bijna vloeiend Zweeds spreek. Maar ik denk dat ik daar geen kans maak.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 04:25:23 #70
56749 BlaZ
pi_93676153
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee dat is ook prima :P Ik bedoel eigenlijk West Europees ja. Alleen jammer dat ze in Zweden bijvoorbeeld nog knapper zijn dan in Nederland en dat terwijl ik bijna vloeiend Zweeds spreek. Maar ik denk dat ik daar geen kans maak.
Als je echt zo lelijk bent als je zegt niet nee, maar Zweedse vrouwen zijn wat vaker dronken. Makkelijker als in Nederland vond ik persoonlijk (1 Zweedse en 1 Noorse ex)
pi_93676215
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:25 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Als je echt zo lelijk bent als je zegt niet nee, maar Zweedse vrouwen zijn wat vaker dronken. Makkelijker als in Nederland vond ik persoonlijk (1 Zweedse en 1 Noorse ex)
Ja inderdaad, drinken zijn ze goed in daar in de Scandinavische landen :P
Ik weet nog toen ik in Turkije op vakantie was ( waar mensen het nodig vonden mij belachelijk te maken omdat ik huid type 1 heb en dus niet bruin kan worden ) Dat die Zweden en Noren zich helemaal kapot zopen :P Zo'n 80% van de mensen in het hotel waar ik zat was Scandinavisch.
Mijn vriend waarmee ik op vakantie was had er ook een leuke Zweedse ontmoet waarmee hij 2 weken verkering had zeg maar :p
pi_93676736
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 03:54 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ik vind de gemiddelde nederlandse man helemaal niet zo knap en er zijn ook genoeg vrouwen hier die niet sterk op het uiterlijk afgaan. Wat hoe dan ook geen probleem is voor Richard want hij is niet lelijk en er zijn en heleboel lelijke mensen in Nederland.
pi_93676764
Ik blijf erbij dat ik dit een belediging vind voor lelijke mensen. Dat wanneer je lelijk bent je het maar op moet geven of zo, omdat je geen kans zou hebben bij vrouwen. Bullshit! Ik zie dagelijks lelijke stelletjes voorbij komen die dolgelukkig zijn.En die zijn echt wel veel lelijker dan een bleke jongen met een beetje asymmetrisch gezicht.

Oh well.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 11:17:24 #74
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_93679137
Wat een topic :D :') ;(

Maar volgens mij heeft de TT niet zoveel meer met de inhoud van dit topic te maken ;)
  zaterdag 5 maart 2011 @ 11:39:39 #75
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_93679750
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 04:25 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Aah, we gaan statistiek gebruiken!
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')