Zoek je het niet op de verkeerde plekken? Ik ben ook niet iemand die succes heeft in uitgaansgelegenheden en dat soort dingen. Dan vind ik liever (en daadwerkelijk vaker) vrouwen via m'n studie of dat soort dingen. Waar je in rustige situaties kan praten.quote:1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja klopt wel Strawberry. Alleen zijn dit dingen die ik makkelijk verborgen kan houden voor de buitenwereld. Anders was ik al ontslagen en gedumpt door mijn vrienden.
Ik weet dat ik lelijk ben want de meiden kijken mij nooit aan terwijl ik merk dat ze wel graag naar mijn vrienden kijken en ermee praten.
Als er een vrouw bestond die me leuk vind dan is mijn BDD genezen. Maar ik weet dat dit nooit gaat gebeuren dus ik vind dat de lelijkheid niet ingebeeld is maar wel degelijk aanwezig is.
Sowieso moet je het in ruimtes met veel hard geluid meer van je uiterlijk hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zoek je het niet op de verkeerde plekken? Ik ben ook niet iemand die succes heeft in uitgaansgelegenheden en dat soort dingen. Dan vind ik liever (en daadwerkelijk vaker) vrouwen via m'n studie of dat soort dingen. Waar je in rustige situaties kan praten.
Gezellig die carnaval bij jou.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef richard_prf het volgende:
Toevallig werd ik vandaag nog verrot gescholden door een gast op straat "wat kijk je met je lelijke kankerkop" nadat ik hem iets te lang aankeek omdat ik zijn carnavals kostuum wel geinig vond.
Ja uiteraard alleen toevallig omdat ik 27 jaar single ben valt dat toch vrij pijnlijk. En al helemaal als je je zelf lelijk vind.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gezellig die carnaval bij jou.
Maar dat ga je toch niet serieus nemen? Laat zo'n mongool toch lullen.
Dan nog moet je er gewoon niet veel waarde aan hechten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja uiteraard alleen toevallig omdat ik 27 jaar single ben valt dat toch vrij pijnlijk. En al helemaal als je je zelf lelijk vind.
Vind je niet dat je jezelf een enorm minderwaardigheidscomplex aanpraat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja uiteraard alleen toevallig omdat ik 27 jaar single ben valt dat toch vrij pijnlijk. En al helemaal als je je zelf lelijk vind.
Daar zit ook wel wat in inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Supersoep het volgende:
Als iemand er geweldig zou uitzien, werd hij vast verrot gescholden als ''vieze homo'' ofzo. Je weet pas dat je echt lelijk bent als mensen uit beleefdheid je niet willen uitschelden. Dat ze hun mond opendoen, even staren, maar dan gewoon doorlopen omdat ze je te zielig vinden.
Man, die Zweedse vond jou toch ook niet lelijk?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daar zit ook wel wat in inderdaad.
Ik vond dat juist een positieve opmerking van hem.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man, die Zweedse vond jou toch ook niet lelijk?
Hmm, richard is weer terug bij af
Hmm, niet helemaal denk ik. Zonder dat hij het zichzelf nu realiseert heeft hij al flinke stappen gemaakt de afgelopen weken. Dat hij nu een terugval heeft doet daar niets aan af.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Man, die Zweedse vond jou toch ook niet lelijk?
Hmm, richard is weer terug bij af
Laatste paar dagen voel ik me weer een beetje rot daarover, dat vat mijn zorgen het beste samen denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:46 schreef benzin het volgende:
Weetje, ik snap het wel hoor en ik denk dat veel mensen het niet snappen. Op dagen waarop ik mezelf echt slecht voel en meerdere keren achter mijn computer of in bed ga liggen huilen dan denk ik exact zoals jij denkt. Dan gaat dat meisje het allemaal oplossen. Ik weet alleen niet hoe realistisch dat is.
Dat beeld van dat meisje dat alles gaat oplossen komt voort uit verdriet, eenzaamheid, somberheid, angst en pure wanhoop. Het is niet realistisch en op betere dagen besef ik dat mezelf. Op die slechte dagen denk ik aan mensen die er wel gelukkig uitzien, stelletjes die er gelukkig uitzien. En dat is op die momenten iets waar ik vreselijk jaloers op ben. Ik wil ook gelukkig zijn, ik wil ook niet meer eenzaam zijn, ik wil ook weer een toekomst zien. Maar op die momenten vergeet ik gemakshalve even dat er ook heel veel stelletjes ongelukkig zijn of grote problemen hebben. Het feit dat je verschillende mensen bent maakt dat er altijd conflicten zullen optreden. Een relatie heeft behalve die prachtige kanten ook een duistere, droevige kant.
Ik ben er van overtuigd dat heel veel mensen, vooral vrouwen, dit niet snappen. Ze snappen niet hoe ik me voel en niet waarom ik die vriendin wil. Ze zien mijn pijn niet, ze zien niet wat ik zie ls ik gelukkige stelletjes zie. Als je niet blij bent met je leven, en je ziet mensen die dat in elk geval lijken te zijn, dan wil je dat ook. Dat is toch niet zo gek? Op de dagen dat ik me goed voel zie ik ook dat dat niet werkt, maar het klinkt zo verleidelijk.
Overigens heb ik behalve dat ik die vriendin wel zie zitten gewoon een groot probleem met vrouwen. Ik vermijd situaties met vrouwen omdat ik het gewoon niet voor elkaar krijg om goed met ze om te gaan (gewoon normaal). Ik haat het dat ik niet gewoon in staat ben om, zonder er heel hard over te moeten denken, een leuk spontaan gesprekje kan voeren met een meisje. Ik haat het dat ik me angstig en zenuwachtig voel rond vrouwen. Het is voor mij een groot probleem dat ik veel dingen niet kan en/of wil/durf te doen doordat ik dit niet kan. Dat is echt een probleem.
Maar het is de waarheid. Ik kan het bijna niet meer opbrengen om alleen te zijn. Al mijn vrienden, vriendinnen en collega's hebben verkering en keus zat. En ik zit weer zoals altijd op Fok, films te kijken, gamen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Vind je niet dat je jezelf een enorm minderwaardigheidscomplex aanpraat?
En zo meen jij te werken aan je vermeende BDD?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:29 schreef richard_prf het volgende:
Maar ja om maar even aan mijn BDD te werken heb ik dus een goede vriendin via internet ( die zelf verkering heeft) gevraagd om me donderdag te vertellen of ik het inbeeld of niet. Ik weet dat ze de waarheid gaat spreken want ik heb haar eerst een foto gestuurd van een lelijk persoon en deed even alsof ik diegene was en die vond ze lelijk.
Ze heeft medelijden met me denk ik, wat eigenlijk niet de bedoeling is. Maar ik moet mijn gevoelens uiten die ik 10 jaar opgekropt heb.
Ik weet dat ze me lelijk gaat vinden, want aan mijn karakter ligt het gewoon niet. Ik praat met veel meiden en allemaal haken ze af vanwege mijn uiterlijk.
We zullen zien. Als ze zegt dat ik er normaal uitzie en geen opvallende lelijkheden kan ontdekken dan geef ik toe dat ik het me inbeeld en dat het uitstraling, charisma etc moet zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat een ontzettende fucking droevigheid in dit topic hier. Niet te geloven.
@Richiard. Je hebt het over het feit dat je lelijk bent. Nou, ik ken aardig wat mensen die er niet bepaald 'jofel' uitzien. Dik, dun, puisten etc. En ook gewoon een relatie hebben. De combinatie lelijk en geen relatie is echt zo'n dooddoener. Dat slaat nergens op. Je romantiseert veel te veel.
Charisma, uitstraling is vele malen belangrijker.
Verschuilen is vaak een issue inderdaad. Mijn inziens hebben de meeste gewoon een duik in het diepe nodig. Als je nooit een relatie hebt gehad voor je 25e ga je er veel te serieus op in. En verwacht je veel te veel en ga je gegarandeerd keihard op je bek. Op een gegeven moment durf je het ook gewoon niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |