Jammer dat zoveel mensen bloednerveus worden van dat hele datingcircus.quote:
Als ik nog een jonge man was ging ik voor het hartje dat nooit onder sneeuwtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Het gaat bij hem niet om het daten wat problematisch is, het gaat veel verder dan dat.
Rich ik weet dat je dit leest, dus post gewoon.
Een afwijzing is niet erg, maar als je alleen maar afwijzingen krijgt ga je geloven dat niemand je ooit zal willen.quote:Waarom zijn mensen eigenlijk bang voor een afwijzing van dame?
Frustratie vreet een mens op.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Waarom zijn mensen eigenlijk bang voor een afwijzing van een dame?
Waarom ga je dat geloven? Ooit van doorzettingsvermogen gehoord?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een afwijzing is niet erg, maar als je alleen maar afwijzingen krijgt ga je geloven dat niemand je ooit zal willen.
Je kan je hele leven proberen de maan aan te raken natuurlijk, maar ....quote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom ga je dat geloven? Ooit van doorzettingsvermogen gehoord?
Jij wel neem ik aanquote:
So what? Dan maar niet doen? Wat is er mis met doorzettingsvermogen. Ik heb een schijt hekel aan mensen die zeggen aan vrienden dat ze iets maar uit hun hoofd moeten zetten. Dat gaat je nooit lukken, daar ben je niet slim genoeg voor, niet mooi genoeg voor etc. Fuck that.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:07 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Je kan je hele leven proberen de maan aan te raken natuurlijk, maar ....
QFT, waar een wil is is een weg Richard!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
So what? Dan maar niet doen? Wat is er mis met doorzettingsvermogen. Ik heb een schijt hekel aan mensen die zeggen aan vrienden dat ze iets maar uit hun hoofd moeten zetten. Dat gaat je nooit lukken, daar ben je niet slim genoeg voor, niet mooi genoeg voor etc. Fuck that.
Het zit bijna allemaal tussen de oren. Het is niet moeilijk een onaantrekkelijke dame/man een relatie te laten krijgen en meer zelfvertrouwen te kweken. Dat zelf medelijden wat ze met zich zelf hebben wordt alleen maar door dit soort R&P topics gevoed. Boehoe ik ben lelijk en kan niemand vinden. Ja, boehoe, ik ook niemand. Laten we samen zielig zijn. Boe-fucking-hoe...
Ik weet niet of die weg er voor iedereen is, sommige mensen hebben nou eenmal een grote achterstand, zie deze post: Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren #4quote:Op zondag 6 maart 2011 00:23 schreef levanteudtherevival het volgende:
[..]
QFT, waar een wil is is een weg Richard!
So what? Waarom zou een grote achterstand moeten betekenen dat je het niet meer kunt? Of minder kunt? Je zoekt naar redenen om je excuus te verdedigen. Een grote achterstand zou juist(!) een reden moeten zijn om er juist actief mee bezig te zijn! Nu wordt die reden van 'achterstand' veel te vaak als excuus gebruikt.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet of die weg er voor iedereen is, sommige mensen hebben nou eenmal een grote achterstand, zie deze post: Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren #4
Rich loopt al bij een psychiater en zou ook groepsgesprekken krijgen of zo maar daar heb ik niks meer over gehoord....ook niet van medicijnen.quote:De mensen hier hebben psychische problemen -> tijd om ze te overwinnen, het gebagger in deze topic-reeks lukt niet dus dan maar met professionelere hulp. heeft een van jullie ervaring met psycholoog of iets dergelijks? hoe ging dat?
Klopt, denk ik ook.quote:We hebben vrouwelijke fokkers nodig die zich willen opofferen. Dat is de enige remedie. Praten helpt niet meer.
Niet per se. Maar het word achterstand geeft wel aan dat het voor andere mensen heel makkelijk is, maar voor mij niet en dat er heel veel meer pijn, moeite en hard werk nodig is.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
So what? Waarom zou een grote achterstand moeten betekenen dat je het niet meer kunt?
Dan verander je van plek. Ga je ergens op vakantie. Je hebt vaak een wisseling van patroon nodig om uit een moeilijke periode te komen. Heb je het geld niet? Ga je sparen. Zijn er bepaalde issues die uitgepraat moeten worden of bepaalde personen die je weg tot succes verhinderen? Dan zorgen we dat dat verandert. Issues met een familie lid? Je hebt een telefoon en een mond. Maak een afspraak en zorg dat je alle shit achter je krijgt. Ga dan eens een periode weg.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat als de wil er niet is omdat je er de kracht niet meer voor op kan brengen en al jarenlang vast zit in een bepaald denkpatroon en depressiviteit? Hoe zet je die knop om.
Als jij het maar niet wordt natuurlijk he. We hebben vast wel wat Poolse meiden rondlopen hier.quote:
Dat geeft helemaal niet aan dat het voor anderen heel makkelijk is. Ervaring wil niet zeggen dat het makkelijk is. Misschien kost het wel net zoveel moeite ..quote:Op zondag 6 maart 2011 00:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet per se. Maar het word achterstand geeft wel aan dat het voor andere mensen heel makkelijk is, maar voor mij niet en dat er heel veel meer pijn, moeite en hard werk nodig is.
Van mezelf? Ik heb vrienden die erger waren wat betreft sociale omgang en relaties dan users die ik hier heb zien postenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef deelnemer2 het volgende:
sitting_elfling je gaat teveel van jezelf uit.
Ik wist niet dat bepaalde users hier het loodje hadden gelegd? Ik heb natuurlijk niet alles gelezen en er zijn natuurlijk ook wel degelijk mensen die echt psychisch ziek zijn. Maar met medicatie kun je een eind komen.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je vrienden nog leven zijn ze er vast niet erger aan toe dan bepaalde users hier...
Ik bedoel die: Je kunt alles bereiken wat je maar wilt mentaliteit.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Van mezelf? Ik heb vrienden die erger waren wat betreft sociale omgang en relaties dan users die ik hier heb zien posten
Jawel hoor. Ik zie het vaak gebeuren in filmsquote:Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Ik bedoel die: Je kunt alles bereiken wat je maar wilt mentaliteit.
Dat is ook niet waar.
Denk ik ook hoor, daarom vind ik het zonde als jongens/mannen het met name opgeven, dan lopen ze zoveel moois mis. Al bestaat het leven uit meer dan het hebben van een vriendin, natuurlijk is verliefheid wel heel mooi.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Naar mijn mening is er gewoon een te groot gedeelte mensen die er zelf echt wat aan kan doen en slechts een relatief kleine groep die echt ziek is en professionele hulp nodig heeft.
Grappenmaker.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik zie het vaak gebeuren in films
Nee natuurlijk is het niet waar. Maar dat wil bij voorbaat niet zeggen dat je het maar niet moet proberen. Met die mentaliteit kom je nergens.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Ik bedoel die: Je kunt alles bereiken wat je maar wilt mentaliteit.
Dat is ook niet waar.
Er zijn mensen die te sterk worden ondermijnt door anderen ivm bepaalde afwijkingen of tekortkomingen. De samenleving kan heel hard zijn, zelf zonder dat mensen dat in de gaten hebben. Je gaat uit van het normale. Het zit eens mee en het zit eens tegen. Man, er zijn mensen die gewoon worden afgemaakt.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is het niet waar. Maar dat wil bij voorbaat niet zeggen dat je het maar niet moet proberen. Met die mentaliteit kom je nergens.
Als je wordt afgemaakt door mensen die opmerkingen naar je slingeren of je het leven moeilijk maken, dan ben jij niet minderwaardig aan hen, maar zijn zij minderwaardig aan jou.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:21 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die te sterk worden ondermijnt door anderen ivm bepaalde afwijkingen of tekortkomingen. De samenleving kan heel hard zijn, zelf zonder dat mensen dat in de gaten hebben. Je gaat uit van het normale. Het zit eens mee en het zit eens tegen. Man, er zijn mensen die gewoon worden afgemaakt.
Ik kreeg dat gevoel wat je hier beschrijft pas echt door toen ik ging verhuizen naar het buitenland. Alleen zielig thuis zijn schiet je geen donder mee op.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:21 schreef Supersoep het volgende:
De nietigheid van het leven begrijpen / waarderen kan soms wel eens helpen. Letterlijk in de zin van ''zóóóóó wat zijn we eiguhlijk klein he met sun alleh!"
Heerlijk vind ik dat soms, net voordat ik iets moet doen wat ik eng vind, of als ik me zorgen maak over iets dat tegenzit. Het boeit eigenlijk allemaal geen fcuckle, sex is niet het enige genot op de wereld. Tegelijkertijd is het verkrijgen van affectie en genegenheid van vrouwen ook niet onhaalbaar, voor niemand. Ik vertrouw nog steeds op m'n mening dat je dan maar de nadruk moet leggen op je andere kwaliteiten als je het niet van je uiterlijk moet hebben. Leer jezelf ook wat arrogant zijn, een beetje overcompensatie.
Zielig lopen doen heeft in ieder geval geen zin. Dat is na jaren lang zielig doen wel duidelijk, ben je geen meter mee opgeschoten. Dus als je steeds op dezelfde voet verder wil gaan, kan je er het best nu al een eind aan maken, want je zal nergens komen. De prinses op het witte paard bestaat niet.
Natuurlijk hebben veel mensen dat niet door. Of je nu op de basisschool zit, de middelbare school of een collega die een grapje maakt over dat je toch wel fors bent. Zonder dat ze door heeft dat je daar door huilend thuis zit.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:21 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die te sterk worden ondermijnt door anderen ivm bepaalde afwijkingen of tekortkomingen. De samenleving kan heel hard zijn, zelf zonder dat mensen dat in de gaten hebben. Je gaat uit van het normale. Het zit eens mee en het zit eens tegen. Man, er zijn mensen die gewoon worden afgemaakt.
Ik ben het met je eens. Alles relativeren en er boven gaan staan, helpt. Maar dan nog.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als je wordt afgemaakt door mensen die opmerkingen naar je slingeren of je het leven moeilijk maken, dan ben jij niet minderwaardig aan hen, maar zijn zij minderwaardig aan jou.
Dat soort opmerkingen en ervaringen maken mooie vrouwen ook onzeker. Ik refereer niet aan mezelf ( want ik ben absoluut ook niet het ideaalbeeld) maar wel aan de prachtige vrouwen met een slecht zelfbeeld die ik tegen ben gekomen.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Natuurlijk hebben veel mensen dat niet door. Of je nu op de basisschool zit, de middelbare school of een collega die een grapje maakt over dat je toch wel fors bent. Zonder dat ze door heeft dat je daar door huilend thuis zit.
Maar waarom zou iemand zich bewust onderdrukt moeten voelen en daar niet gewoon schijt aan hebben?
Infantiel voorbeeld.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben veel mensen dat niet door. Of je nu op de basisschool zit, de middelbare school of een collega die een grapje maakt over dat je toch wel fors bent. Zonder dat ze door heeft dat je daar door huilend thuis zit.
Maar waarom zou iemand zich bewust onderdrukt moeten voelen en daar niet gewoon schijt aan hebben?
Ook mensen die dat hebben leren leuke mensen kennen en misschien de liefde van hun leven. Het scheelt ect een stuk wie je als persoon bent.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:37 schreef deelnemer2 het volgende:
Infantiel voorbeeld.
Ik denk aan mensen met ernstige brandwonden in het gezicht.
Ernstige vorm van een haze lip.
Serieuze psychische klachten.
Dat is niet meer gezellig daten. Snap je.
En wat dan nog? Moet je je zelf dus maar afmaken omdat je er door wat voor omstandigheden anders uitziet? Moeten dat soort mensen dan maar zielig en alleen thuis zitten? Natuurlijk is het stukken moeilijker voor dit soort mensen. Maar dat zal ook niemand ontkennen.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:37 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Infantiel voorbeeld.
Ik denk aan mensen met ernstige brandwonden in het gezicht.
Ernstige vorm van een haze lip.
Serieuze psychische klachten.
Dat is niet meer gezellig daten. Snap je.
Maar het biedt wel meer tevredenheid wanneer een persoon met brandwonden zijn/haar ware vindt. Zelf ben ik ook een lijder van acne, laat ik mij uit het veld slaan? No way, door niemand.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En wat dan nog? Moet je je zelf dus maar afmaken omdat je er door wat voor omstandigheden anders uitziet? Moeten dat soort mensen dan maar zielig en alleen thuis zitten? Natuurlijk is het stukken moeilijker voor dit soort mensen. Maar dat zal ook niemand ontkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |