abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91882448
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 08:17 schreef richard_prf het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 26 januari 2011 07:58 schreef Ensemble het volgende:
[..]

Foto is heel vertekend beeld. geloof me maar. Met een goede belichting kan zelfs van Gaal er nog goed uitzien.
Dus? Ook al was je heel lelijk, als je maar genoeg zelfvertrouwen hebt kan jij ook makkelijk een vrouw krijgen.
pi_91882687
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 08:23 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Dus? Ook al was je heel lelijk, als je maar genoeg zelfvertrouwen hebt kan jij ook makkelijk een vrouw krijgen.
Die indruk krijg ik nog wel eens ja bij anderen. Het lijkt wel of het normaalste zaak van de wereld is om zomaar iemand te vinden. En dan vraag ik me toch af waarom het voor mij onmogelijk is. Maar als ik dan in de spiegel kijk dan snap ik meteen waarom :(
Tenminste zo simpel lijkt het... ik kan blijven nadenken waarom het niet lukt maar ik kom altijd weer bij mijn uiterlijk uit.

[ Bericht 7% gewijzigd door richard_prf op 26-01-2011 08:50:34 ]
  woensdag 26 januari 2011 @ 08:59:37 #53
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91882984
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Nee. Uiterlijk is niet belangrijk.
Onzin.

Als je die jongen wil helpen moet je niet gaan liegen. Uiterlijk speelt een rol, zeker in de hengelfase. Maar het is zeker niet alles.
J. <3
pi_91883137
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 08:59 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Onzin.

Als je die jongen wil helpen moet je niet gaan liegen. Uiterlijk speelt een rol, zeker in de hengelfase. Maar het is zeker niet alles.
Als je uitgaat stap je toch ook niet op lelijk of gemiddeld af? ( normaal gesproken dan ). De persoon moet er wel goed uitzien. En dat is het probleem bij mij vind ik zelf ( zo voelt het ) daardoor kan ik de volgende stap niet maken.
  woensdag 26 januari 2011 @ 09:32:41 #55
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91883646
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 09:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als je uitgaat stap je toch ook niet op lelijk of gemiddeld af? ( normaal gesproken dan ). De persoon moet er wel goed uitzien. En dat is het probleem bij mij vind ik zelf ( zo voelt het ) daardoor kan ik de volgende stap niet maken.
Gemiddeld is niets mis mee, dan geeft uitstraling en zelfvertrouwen de doorslag... En als het vervolgens een heel leuk persoon blijkt te zijn... Niks aan de hand.

Uiterlijk is niet zaligmakend. Maar alles is meegenomen. Het helpt je vooral op te vallen.

Wat vind je lelijk aan jezelf dan? Want er lopen ook hele volksstammen rond die er met een half uurtje werk al een stuk 'beter' bij zouden lopen.
J. <3
pi_91884016
Ja ik heb vooral een hele bleke huid ( moeder rood haar, bleke huid ) ( vader zwart haar)

En ik heb dus de bleke huid van mijn moeder ( waardoor ik dus ook niet bruin kan worden) en het donkere haar van mijn vader. Daardoor kan ik er vrij ongezond uitzien. Enige voordeel is dat ik geen rood haar heb. Verder heb ik een smalle bouw en een(te) smal gezicht.

Maar ik ben hard aan het werk om mijn bouw te verbeteren dit gaat erg goed. Ik moet nog wat verzinnen om iets aan de bleke huid te doen. Als dat is verholpen dan zie ik er volgens mij wel gemiddeld uit.

Nja ik ga nu naar de sportschool.... kijken of ik nog met knappe mannen in gesprek raak.

[ Bericht 30% gewijzigd door richard_prf op 26-01-2011 10:05:04 ]
pi_91884472
Je hebt toch van die bruincreme die gebruikte ik vroeger herinner ik me nou, wel goed uitsmeren, liep er wel eens bij als een gevlekte koe
pi_91884838
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:05 schreef Gedoetje het volgende:
Je hebt toch van die bruincreme die gebruikte ik vroeger herinner ik me nou, wel goed uitsmeren, liep er wel eens bij als een gevlekte koe
Hmm ok dat is misschien wel een goed idee ja. En als ik er als een gevlekte koe bij loop is niet erg dan val ik ook een keer op.
pi_91885003
1 ding herinner ik me opeens. Toen ik een maand of 2 geleden uitging zei zo'n vriend tegen mij terwijl we in de bus zaten " Je moet niet zo onzeker doen he, dan ben je bij voorbaat al kansloos en maak je gewoon geen goede indruk"
Dat zei die zomaar uit het niets....

Ik had juist het gevoel dat ik het goed kon verbergen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:28:59 #60
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91885185
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 09:47 schreef richard_prf het volgende:
Ja ik heb vooral een hele bleke huid ( moeder rood haar, bleke huid ) ( vader zwart haar)

En ik heb dus de bleke huid van mijn moeder ( waardoor ik dus ook niet bruin kan worden) en het donkere haar van mijn vader. Daardoor kan ik er vrij ongezond uitzien. Enige voordeel is dat ik geen rood haar heb. Verder heb ik een smalle bouw en een(te) smal gezicht.

Maar ik ben hard aan het werk om mijn bouw te verbeteren dit gaat erg goed. Ik moet nog wat verzinnen om iets aan de bleke huid te doen. Als dat is verholpen dan zie ik er volgens mij wel gemiddeld uit.

Nja ik ga nu naar de sportschool.... kijken of ik nog met knappe mannen in gesprek raak.
Ik was vroeger ook een spook (en daardoor zie je er idd al snel niet gezond uit) en enorm iel.

Ik weeg ondertussen bijna 100 kilo (sportschool, geen McD's :P) en heb de mazzel wel heel makkelijk bruin te worden. Heb jaren geleden een keer een zonnebankkuurtje gedaan en ik word nu nauwelijks meer wit. Ga nu mss 1 keer in de maand in de winter, en in de zomer hoeft dat niet.

Ik ben op geen enkele manier meer te vergelijken met het onzekere knulletje van 10-15 jaar geleden, maar beter nog... Ik heb ook geleerd dat je geen superman hoeft te zijn om hele leuke en knappe vrouwen aan je te binden (iig voor een tijdje). Maar je hebt wel zelfvertrouwen nodig, en hoewel men vaak beweert dat dit uit jezelf moet komen, kan ik je garanderen dat jezelf onderhanden nemen een snellere weg is.

Succes!
J. <3
pi_91897887
Je kunt beter stoppen met het probleem steeds te verleggen naar je uiterlijk.
80% van Nederland loopt er als een bleekscheet bij in de winter. Lekker belangrijk.
Natuurlijk bestaat er iets als een schoonheidsideaal. Alleen is het aantal mannen dat daar daadwerkelijk aan voldoet simpelweg te verwaarlozen.

Voor zover ik dat kan beoordelen ben je een doodnormale kerel. Gemiddeld uiterlijk, niet knap, maar ook niet lelijk. Je bent intelligent, hebt een opleiding, werk. Je doet aan sport, doet je best om er leuk uit te zien en je hebt vrienden. Allemaal niets schokkends.

Jouw probleem is dat je doodsbang bent om contact te maken met vrouwen.
Een magische formule waarmee je van de een op de andere dag verandert in een vrouwenmagneet bestaat echter niet en het heeft dan ook weinig zin te gaan staan wachten tot de vrouwen naar jou toe komen.

Het is best mogelijk om van je onzekerheid af te komen en zelfvertrouwen op te bouwen, maar dat gaat niet vanzelf. Daar zul je wel hard voor moeten werken. Zeker omdat je al heel wat jaartjes aan ervaring mist en dus wat hebt in te halen. Niets is echter onmogelijk.

Stel jezelf om te beginnen geen onhaalbare doelen. Het is volstrekt onrealistisch om van jezelf te verwachten dat je direct uit het niets een vrouw versiert als je een avond gaat stappen. Dan voel je je standaard kut als je aan het einde van de avond weer alleen naar huis gaat. Niet echt motiverend.

Begin gewoon eens bij het begin en spreek eens wat vrouwen aan elke keer als je op stap bent, ongeacht de uitkomst. De kans is sowieso groot dat het de eerste paar keer erg moeizaam gaat omdat je stijf staat van de spanning. Maar dat is iets waar je doorheen moet.

Het is ook prima om je even kut te voelen als je afgewezen wordt, maar blijf er niet in hangen en geef niet op. De volgende keer ga je gewoon weer verder waar je gebleven was.
Het hele principe van ervaring opdoen is dat je fouten mag maken. Leer ervan en ga weer verder.

Je zult zien dat je er dan op den duur steeds makkelijker contact maakt en meer ontspannen wordt in de omgang met vrouwen. Op het moment dat je zelf ontspannen in het gesprek staat merk je al snel of je een klik met iemand hebt of niet. Pas dan maak je een serieuze kans.

Je bent 27.
De hoogste tijd om eens aan het spel te gaan deelnemen, i.p.v. alleen maar toe te kijken vanaf de zijlijn. Ook al heb je nu nog geen idee wat de spelregels zijn. Daar kom je dan vanzelf wel achter.
Hoe langer je wacht hoe hoger de drempel wordt om de eerste stap te zetten.

Het initiatief ligt bij jou.
pi_91901677
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 08:59 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Onzin.

Ik geef toe dat uiterlijk zeker een rol speelt, maar als je dat gaat zeggen denkt hij al weer snel dat het heel erg belangrijk is. :')

[ Bericht 25% gewijzigd door Ensemble op 26-01-2011 20:28:14 ]
pi_91919455
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:10 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Ik geef toe dat uiterlijk zeker een rol speelt, maar als je dat gaat zeggen denkt hij al weer snel dat het heel erg belangrijk is. :')
ja ja weet ik dat ook weer.
pi_91920528
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef richard_prf het volgende:

[..]

ja ja weet ik dat ook weer.
Lees die PUA boeken, dan weet je precies waardoor vrouwen zich aangetrokken voelen.
pi_91921762
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Lees die PUA boeken, dan weet je precies waardoor vrouwen zich aangetrokken voelen.
Ga ik doen ;)
  woensdag 26 januari 2011 @ 23:55:29 #66
238453 hasjman
utter madness
pi_91923577
richard_pf, misschien een vreemde vraag, maar heb jij een passie in je leven? Dus een sport of een hobby waar je je helemaal in kan uitleven?
pi_91927167
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:55 schreef hasjman het volgende:
richard_pf, misschien een vreemde vraag, maar heb jij een passie in je leven? Dus een sport of een hobby waar je je helemaal in kan uitleven?
Schaken -.-
  donderdag 27 januari 2011 @ 07:52:28 #68
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91928979
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Shodan het volgende:

Wil je leren, wil je ervaringen opdoen, dan moet je een omgeving opzoeken waarbij je achteraf niet met persoonlijk falen wordt geconfronteerd. "What happens in ... stays in ..."
precies wat ik tien jaar terug dacht,. al die tieners trekken niet voor niets op in groepjes. in groepjes durf je meer, en leer je de grenzen verkennen van de volassen wereld. achteraf kun je alleen maar lachen om wat je samen hebt meegemaakt, de falen en de wins. en zo groei je en wordt je sterker.

mensen als Richardprf en ik hebben dat gewoon gemist. nu op onze leeftijd staat er meer op het spel. jonge meisjes zijn passé/verboden en op onze leeftijd heb je te maken met zg veeleisende meisjes a la "ikhebgeenmsn" en dat soort kutjes. 't is een bitch
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 27 januari 2011 @ 07:59:24 #69
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91929055
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Zou je denken? :')
J. <3
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:03:46 #70
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91929118
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:37 schreef strong het volgende:

[..]

Dat klopt richard iemand met een zeer lelijk uiterlijk zal nooit van z'n/haar leven hoeven flirten want dat maakt toch niks uit behalve als je uitgelachen wil worden.Daarnaast is het zo dat iemand die zeer knap is nooit zal hoeven leren flirten omdat die persoon zijn/haar uiterlijk mee heeft, en ALTIJD succes heeft met het versieren.
bedoelde je dat cynisch?
anyway, mooie mensen krijgen, doordat mensen altijd aardig tegen ze doen, dat zelfvetrouwen van jongs af aan mee. op een natuurlijke manier. waardoor ze niet bang zijn om te lachen in het openbaar. het is moeilijjk om iets te doen/leren wat nieuw is voor je op latere leeftijd. en je hebt nooit die positieve feedback van 'het is goed' gehad. een veilige omgeving waarin 'het mag'. zoals tieners in een groep optrekken en dmv ongein de grenzen leren verkennen. en achteraf is alles zg maar een grap. dan ga jeje zelf alleen maar opvreten als het je keer op keer niet lukt in je eentje en weer in een hoekje eindigt in een cafe. en je denkt god waarom kan ik niet veranderen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Schenkstroop op 27-01-2011 08:28:06 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:05:04 #71
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_91929136
Jezus, who cares. Ik kan ook niet flirten, lekker boeiend.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:05:50 #72
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91929145
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 07:59 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Zou je denken? :')
je moet de kennis ook oefenen natuurlijk.
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:12:30 #73
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91929228
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 00:13 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Als hij een goede babbel heeft, gezellig is, sociaal, interessant, zelfverzekerd dan zal elke vrouw in ieder geval de aandacht leuk vinden. Sommigen zullen hem ook leuk vinden. Al zou hij helemaal niet knap zijn, dan is er toch "iets" wat hem boeiend maakt, maar ze weet niet wat het is.

Sean Stephenson heeft een botziekte, hij is 1 meter hoog en zit in een rolstoel. Zelfs hij kan vrouwen versieren, je gaat me toch niet vertellen dat jij lelijker bent dan hem :D?

Over wat hij zegt: jij vindt dat je lelijk bent DAAROM zul je dat ook overal zien. Dat is hoe je kijkt naar de wereld. Je zou wat PUA boeken kunnen lezen als The Game, Double Your Dating. Niet dat je dan meteen een vrouwenversierder bent. Dat is iets wat heel veel moeite kost: vaak oefenen en over je psychische grenzen gaan. Maar het geeft wel een beeld over hoe uiterlijk niet de reden is dat je geen aandacht van vrouwen kan krijgen en dat zelfs de grootste nerds nog goed kunnen worden in het versieren van vrouwen.

Ik ben ook niet goed in het versieren van vrouwen, maar zie nu wel hoe het komt. Niet door mijn uiterlijk, ik zie er prima uit. Het is omdat ik negatief over mijzelf denk en vrouwen pikken dat op.

Elke keer wanneer ik me heel goed voel en "in de zone" zit merk ik dat vrouwen mij ineens aantrekkelijk vinden. Vooral wanneer ik praat met veel verschillende mensen, ze aan het lachen maak en soms een beetje stoer gedraag. De vrouwen in de omgeving zien dat en vinden je interessant want je straalt positiviteit, zelfvertrouwen en hoge status uit. Het is wel irritant, want dan ben ik alleen aan het socializen en ben ik totaal niet bezig met versieren.
En ze gaan ook echt met hem naar bed zeker..
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:24:13 #74
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91929347
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 06:50 schreef richard_prf het volgende:
Weten jullie zeker dat jullie niet gewoon een gemiddeld of beter uiterlijk hebben? Ik kan me namelijk best goed voorstellen waarom meiden op mij afknappen kwa uiterlijk.

Mja omdat deze vreselijke situatie aanhoudt evolueert de situatie ook langzaam. Ik merk dat ik een afkeer begin te krijgen tegen vrouwen -.- Dit gevoel wordt met de dag sterker lijkt het wel.

Die negatieve gevoelens jegens vrouwen lijken mij niet meer dan normaal. Elke knul zou zich op een gegeven moment zo gaan voelen. Vrijwel niemand is daar anders in of zou zich daar goed boven kunnen stellen. En voor degenen die denken dat zij het beter aan zouden pakken, die overschatten zichzelf lelijk. Als je niet meer dan 'slecht ontmoet' in je leven wordt je vanzelf bitter. Kijk maar om je heen naar andere jongens en hoe zij reageren op 'kwesties aagaande vrouwen'. Uit eigen observaties zie ik dat zij al met nog veel minder shit al helemaal naar de alcohol gaan grijpen etc. Dat zijn pas slappe bitches. Om het minste geringste worden ze emo en weten ze het niet meer waar te zoeken. Laat staan dat ze mij of jouw zouden zijn. Je reactie op vrouwen is gewoon erg logisch. Het zou pas gek zijn als het je niks kon schelen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:24:43 #75
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91929355
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

je moet de kennis ook oefenen natuurlijk.
Ik geloof er niet zo in.
J. <3
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:58:38 #76
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91929839
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:10 schreef Ensemble het volgende:

[..]

In een bepaald opzicht wel, in andere opzichten weer niet.

Het fijne is dat de smaak van vrouwen nog ondoorgrondelijker is dan hun wegen ten tijde van een slaapwandeling, dus je moet ook niet te snel denken dat je buitenspel staat omdat je niet aan een of ander ideaal zou voldoen.

Maar door je uiterlijk her en der wat bij te schaven (gezond kleurtje, bijgehouden haar, beetje body) kun je wel net het verschil maken qua zelfvertrouwen... Maar ook in de mate waarin je opgemerkt wordt.
J. <3
pi_91930045
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 07:52 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

precies wat ik tien jaar terug dacht,. al die tieners trekken niet voor niets op in groepjes. in groepjes durf je meer, en leer je de grenzen verkennen van de volassen wereld. achteraf kun je alleen maar lachen om wat je samen hebt meegemaakt, de falen en de wins. en zo groei je en wordt je sterker.

mensen als Richardprf en ik hebben dat gewoon gemist. nu op onze leeftijd staat er meer op het spel. jonge meisjes zijn passé/verboden en op onze leeftijd heb je te maken met zg veeleisende meisjes a la "ikhebgeenmsn" en dat soort kutjes. 't is een bitch
Dit is precies wat ik allemaal heb overgeslagen. Ik wilde wel meedoen met alles maar het lukte op of andere manier niet. Ik heb min of meer mijn jeugd overgeslagen. En nu op deze leeftijd begin ik hierdoor ernstige emotionele problemen door te ontwikkelen.
Ik deed wel school/werk etc etc, maar daarna deed ik niks. Ik zat altijd maar binnen. Ik wilde wel maar niemand wou met mij optrekken ik werd gewoon buitengesloten waardoor ik zelf destructieve gedachtes heb ontwikkeld, het gevoel dat je ongewenst bent.
Ik ben nu net 27 en heb het gevoel dat ik aan het randje van de afgrond sta. Emotioneel raak je steeds meer uitgeput.

[ Bericht 3% gewijzigd door richard_prf op 27-01-2011 09:15:48 ]
pi_91930309
NVM

[ Bericht 37% gewijzigd door richard_prf op 27-01-2011 10:11:02 ]
pi_91930669
Niet heel erg chique om een foto te posten van iemand die je vervolgens ook nog omschrijft als lelijk.

Versieren heeft met vaardigheden te maken en met je instelling. En vaak is het zo dat een slechte instelling er voor zorgt dat je nooit vaardigheden opdoet.

Bij jou ligt het duidelijk aan je instelling. Je bent er van overtuigd dat je te lelijk bent om vrouwen te versieren. Nu kan het hele forum je wel vertellen dat dat niet het geval is, maar dat zal weinig helpen. De enige manier om jou gedachten te veranderen is om het in de praktijk te testen.

Begin klein en spreek een aantal vrouwen aan op straat om de tijd te vragen. Je zult zien dat ze je niet meteen uitlachen. Probeer dan een gesprekje aan te knopen met vrouwen op straat. Ga vervolgens de kroeg in en probeer het wat romantischer te krijgen. Je zult zien dat het allemaal best wel meevalt.
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:00:50 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91931157
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:24 schreef richard_prf het volgende:
Toch wil ik wel zeggen dat lelijkste gast van mijn school erin geslaagd was een vriendin te krijgen die er gemiddeld uitziet. En ze hebben al iets van 5 jaar verkering.

Zijn uiterlijke kenmerken: bijna volledig kaal, bleke huid, rood haar, bril, 2.20m lang, er uitzien als 40 op je 20ste, lelijk gezicht.
Dit geeft me dan toch wel weer wat hoop.

Hier een foto toevallig gevonden op hyves:

Hij is serieus lelijk en eng maar ook zijn karakter was niet bepaald geweldig voor zover ik nog kan herinneren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In al je onzekerheid ben je nog een lulletje ook om zon foto te plaatsen, plaats een foto van jezelf zou ik zeggen.

Verder als je jezelf een kneus vind moet je op zoek gaan naar een andere kneus, dit is niet lullig bedoeld maar er zijn genoeg vrouwen die zich net zo voelen als jij, ga bijvoorbeeld op dansles en kijk welk meisje altijd overblijft, die moet je dus hebben
pi_91931413
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

In al je onzekerheid ben je nog een lulletje ook om zon foto te plaatsen, plaats een foto van jezelf zou ik zeggen.

Verder als je jezelf een kneus vind moet je op zoek gaan naar een andere kneus, dit is niet lullig bedoeld maar er zijn genoeg vrouwen die zich net zo voelen als jij, ga bijvoorbeeld op dansles en kijk welk meisje altijd overblijft, die moet je dus hebben
Ok ik verwijder het wel dan. Ik heb al vaak genoeg pics van mezelf geplaatst op het forum.
pi_91931467
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:09 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dit is precies wat ik allemaal heb overgeslagen. Ik wilde wel meedoen met alles maar het lukte op of andere manier niet. Ik heb min of meer mijn jeugd overgeslagen. En nu op deze leeftijd begin ik hierdoor ernstige emotionele problemen door te ontwikkelen.
Ik deed wel school/werk etc etc, maar daarna deed ik niks. Ik zat altijd maar binnen. Ik wilde wel maar niemand wou met mij optrekken ik werd gewoon buitengesloten waardoor ik zelf destructieve gedachtes heb ontwikkeld, het gevoel dat je ongewenst bent.
Ik ben nu net 27 en heb het gevoel dat ik aan het randje van de afgrond sta. Emotioneel raak je steeds meer uitgeput.
Jeeeeeeeeetje zeg. Jij legt werkelijk álle redenen waarom je een mislukkeling zou zijn buiten jezelf. Neem eens een beetje verantwoordelijkheid voor je eigen leven en accepteer dat je vroeger dingen fout hebt gedaan.

[DrPhil] You cant change what you dont acknowledge :7[/DrPhil]

Enniewee, als je jezelf lelijk vindt, probeer eens een nieuw kapsel, kleed je wat beter, laat een baard staan, ga naar de sportschool en kweek tevens wat zelfvertrouwen en ruggegraat. Geen enkele vrouw valt op een huilie, dat heeft heul niks met versieren te maken.
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:16:11 #83
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_91931548
een ander kapsel als je kaal bent?

edit : oh wacht
die foto was van iemand anders
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_91931574
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:16 schreef Waaghals het volgende:
Weet ik veel dat ie kaal is :`) Maarja, als je kaal bent, ben je natuurlijk bij voorbaat al kansloos bij vrouwen... :`)
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:18:28 #85
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_91931600
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Weet ik veel dat ie kaal is :`) Maarja, als je kaal bent, ben je natuurlijk bij voorbaat al kansloos bij vrouwen... :`)
true
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_91931728
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:16 schreef Waaghals het volgende:
Pruik?
pi_91931747
Ik ben dus niet kaal.
pi_91931785
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Enniewee, als je jezelf lelijk vindt, probeer eens een nieuw kapsel, kleed je wat beter, laat een baard staan, ga naar de sportschool en kweek tevens wat zelfvertrouwen en ruggegraat. Geen enkele vrouw valt op een huilie, dat heeft heul niks met versieren te maken.
Dat heb ik al geprobeerd ;) Behalve dan een baard laten staan. En"huilen" doe ik alleen op het forum en dus niet irl!
Ik wil mijn collega's niet lastig vallen en mijn baan niet verliezen. Hetzelfde geldt voor het schaarse aantal vrienden dat ik heb.
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:36:17 #89
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_91932045
Wacht even, je post een foto van iemand anders die je lelijk vindt? Dat is wel erg kansloos :').

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:12 schreef Schenkstroop het volgende:En ze gaan ook echt met hem naar bed zeker..
Ja, zij moest hem van zijn stoel tillen en op het bed leggen :P
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:36:50 #90
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91932057
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat heb ik al geprobeerd ;) Behalve dan een baard laten staan. En"huilen" doe ik alleen op het forum en dus niet irl!
Ik wil mijn collega's niet lastig vallen en mijn baan niet verliezen. Hetzelfde geldt voor het schaarse aantal vrienden dat ik heb.
Echte vrienden heeft niemand er veel van, als je bang bent ze te verliezen moet je je afvragen of ze echt wel goede vrienden zijn.
pi_91932856
Ach wat kan mij het rotten... Ik ben ook zeker geen ster in versieren. Heb ook nooit de experience echt gehad. Dat heb ik ook gemerkt, nu een maand uit een relatie van 3 maanden (niet lang, weet ik) en heb toch het gevoel dat het aan mij lag... Ik weet gewoon niet hoe om te gaan in een relatie... Ben ook te onzeker over hoe ik eruit zie etc...

Gewoon de simpele dingen. Ze nam wel wat verlegenheid van me weg (gelukkig), maar niet genoeg om nu weer op zoek te gaan naar een ander...
pi_91932882
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

Echte vrienden heeft niemand er veel van, als je bang bent ze te verliezen moet je je afvragen of ze echt wel goede vrienden zijn.
Speciaal voor jou nog een keer: http://img220.imageshack.us/f/69139922.jpg/

Manipulerende vrienden heb ik ;) die weten dat ze gebruik kunnen maken van mij.
Players met een gigantische hoeveelheid aan zelfvertrouwen vanwege hun looks en aandacht van de chicks ;)
In de 4 jaar dat ik deze gast ken heb ik hem al een vrouw of 40 zien verslijten. Ja hij maakt misbruik van ze. Maar ze vergeven hem altijd... door zijn looks komt hij overal mee weg ;)
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:08:45 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91933012
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Speciaal voor jou nog een keer: http://img220.imageshack.us/f/69139922.jpg/

Manipulerende vrienden heb ik ;) die weten dat ze gebruik kunnen maken van mij.
Ik zie geen foto, alleen een msn chat, maar zoals gemeld niet belangrijk.

Wat zijn je kwaliteiten, waar ben je goed in, wat vind je leuk? Je moet zorgen dat je in een omgeving bent waar je je goed voelt en genoeg zelfvertrouwen hebt, alleen in een kroeg of disco lijkt me dat niet
pi_91933183
Wel heeft die een paar keer geprobeerd wat single vriendinnen aan mij voor te stellen. ( waarschijnlijk uit dank omdat ik altijd een trouwe chauffeur ben voor hem en zijn drank betaal als we uitgaan ;) ) Alleen die vrouwen hadden daar weinig trek in ;) Ik sta namelijk bekend als een lelijk persoon en sinds alles om uiterlijk draait maak ik dus nooit kans.

[ Bericht 23% gewijzigd door richard_prf op 27-01-2011 11:19:38 ]
pi_91934081
Dit is echt niet te geloven wat voor jankers hier zitten zeg!!!
pi_91934466
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:40 schreef Vinnie85 het volgende:
Dit is echt niet te geloven wat voor jankers hier zitten zeg!!!
:P
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:14:26 #97
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_91935194
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef richard_prf het volgende:
Wel heeft die een paar keer geprobeerd wat single vriendinnen aan mij voor te stellen. ( waarschijnlijk uit dank omdat ik altijd een trouwe chauffeur ben voor hem en zijn drank betaal als we uitgaan ;) ) Alleen die vrouwen hadden daar weinig trek in ;) Ik sta namelijk bekend als een lelijk persoon en sinds alles om uiterlijk draait maak ik dus nooit kans.
Ik zal de laatste zijn die zegt dat uiterlijk geen rol speelt en dat als je er niet goed uitziet je een achterstand hebt. Maar zie je zelf ook nooit ontzettend lelijke gasten over straat lopen met een vriendin?

Helemaal kansloos is het dus niet als je het puur op uiterlijk bekijkt. In zo'n geval is er meer aan de hand.
pi_91935547
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Die negatieve gevoelens jegens vrouwen lijken mij niet meer dan normaal. Elke knul zou zich op een gegeven moment zo gaan voelen. Vrijwel niemand is daar anders in of zou zich daar goed boven kunnen stellen. En voor degenen die denken dat zij het beter aan zouden pakken, die overschatten zichzelf lelijk. Als je niet meer dan 'slecht ontmoet' in je leven wordt je vanzelf bitter. Kijk maar om je heen naar andere jongens en hoe zij reageren op 'kwesties aagaande vrouwen'. Uit eigen observaties zie ik dat zij al met nog veel minder shit al helemaal naar de alcohol gaan grijpen etc. Dat zijn pas slappe bitches. Om het minste geringste worden ze emo en weten ze het niet meer waar te zoeken. Laat staan dat ze mij of jouw zouden zijn. Je reactie op vrouwen is gewoon erg logisch. Het zou pas gek zijn als het je niks kon schelen.
Daar heeft schenkstroop 100% gelijk als je niets anders dan slecht ontmoet vanaf
je jeugd en constant het geprobeerd heb is het normaal dat negatieve gevoelens heb
over vrouwen.
pi_91937575
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:09 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Same here.. most of it.. Heb het meeste aan mezelf te blamen though.. Had wel een paar redelijke vrienden die uitgingen en troep maar ik zat liever binnen me computer addiction te feeden.. rot Ultima Online... paar jaar geleden toen relaiseerde ik het me opeens dat ik echt dom bezig was en dat ik wou leven... maja, dan zit je al zolang in een negatief iets dat het erg moeilijk is om de draad op te pakken.

In prive situaties zeg ik weinig tot niks, zelfs niet tegen familie. Op me werk heb ik aardig zakelijk skills, en daar lukt het ook aardig maar verder dan dat gaat het niet. Zit altijd met de vaste personen in de tram en voel me altijd al snel 3e been (hang er altijd beetje achter en lach als een boer met kiespijn als hun aan het ouwehoeren zijn..).. als er bv een ander persoon bij is dan precies zelfde situatie, hun ouwehoeren en ik zit weer eneb eetje erbij en te lachen als een boer met kiespijn... heel erg deprimerend. Heb ook niet echt het gevoel dat ik gewenst ben ofzo (nooit vragne hoe is het of iets) of proberen mij in het gesprek erbij te halen en dat zuigt... maar zijn ze ook totaal niet verplicht, i only got myself to blame for this shit.

het is inderdaad erg deprimerend en niet echt bevordelijk voor kwaliteit van het leven.. en hang net als jou Richard_prf (ben 25 btw) al met 1 voet boven de afgrond en duurd niet lang meer voordat ik een stap vooruit zet... deprimerende kut troep.

Maargoed, ik dwaal af. sorry. :) altijd lekker om shit van je af te typen, ookal hoort het eigenlijk niet thuis in dit topic :)

Edit : ohja... denk niet dat ik ooit meisjes kan versieren.. .gewoon onmogelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kevin24 op 27-01-2011 13:34:26 ]
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:20:52 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91937902
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef richard_prf het volgende:
Is goed voor je zelfvertrouwen met zo'n jongen uitgaan en er nog voor betalen ook :? Als je zo weinig vertrouwen in jezelf hebt moet je je vooral niet spiegelen aan mensen die er van overlopen, er zijn genoeg vrouwen zoals jij en die zijn ook makkelijk te herkennen als je er oog voor hebt, als jij in dezelfde vijver wilt vissen als die "player vriend" van je houdt het op, succes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')