Dus? Ook al was je heel lelijk, als je maar genoeg zelfvertrouwen hebt kan jij ook makkelijk een vrouw krijgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:17 schreef richard_prf het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 26 januari 2011 07:58 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Foto is heel vertekend beeld. geloof me maar. Met een goede belichting kan zelfs van Gaal er nog goed uitzien.
Die indruk krijg ik nog wel eens ja bij anderen. Het lijkt wel of het normaalste zaak van de wereld is om zomaar iemand te vinden. En dan vraag ik me toch af waarom het voor mij onmogelijk is. Maar als ik dan in de spiegel kijk dan snap ik meteen waaromquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:23 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Dus? Ook al was je heel lelijk, als je maar genoeg zelfvertrouwen hebt kan jij ook makkelijk een vrouw krijgen.
Onzin.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Nee. Uiterlijk is niet belangrijk.
Als je uitgaat stap je toch ook niet op lelijk of gemiddeld af? ( normaal gesproken dan ). De persoon moet er wel goed uitzien. En dat is het probleem bij mij vind ik zelf ( zo voelt het ) daardoor kan ik de volgende stap niet maken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:59 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Onzin.
Als je die jongen wil helpen moet je niet gaan liegen. Uiterlijk speelt een rol, zeker in de hengelfase. Maar het is zeker niet alles.
Gemiddeld is niets mis mee, dan geeft uitstraling en zelfvertrouwen de doorslag... En als het vervolgens een heel leuk persoon blijkt te zijn... Niks aan de hand.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als je uitgaat stap je toch ook niet op lelijk of gemiddeld af? ( normaal gesproken dan ). De persoon moet er wel goed uitzien. En dat is het probleem bij mij vind ik zelf ( zo voelt het ) daardoor kan ik de volgende stap niet maken.
Hmm ok dat is misschien wel een goed idee ja. En als ik er als een gevlekte koe bij loop is niet erg dan val ik ook een keer op.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:05 schreef Gedoetje het volgende:
Je hebt toch van die bruincreme die gebruikte ik vroeger herinner ik me nou, wel goed uitsmeren, liep er wel eens bij als een gevlekte koe
Ik was vroeger ook een spook (en daardoor zie je er idd al snel niet gezond uit) en enorm iel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:47 schreef richard_prf het volgende:
Ja ik heb vooral een hele bleke huid ( moeder rood haar, bleke huid ) ( vader zwart haar)
En ik heb dus de bleke huid van mijn moeder ( waardoor ik dus ook niet bruin kan worden) en het donkere haar van mijn vader. Daardoor kan ik er vrij ongezond uitzien. Enige voordeel is dat ik geen rood haar heb. Verder heb ik een smalle bouw en een(te) smal gezicht.
Maar ik ben hard aan het werk om mijn bouw te verbeteren dit gaat erg goed. Ik moet nog wat verzinnen om iets aan de bleke huid te doen. Als dat is verholpen dan zie ik er volgens mij wel gemiddeld uit.
Nja ik ga nu naar de sportschool.... kijken of ik nog met knappe mannen in gesprek raak.
Ik geef toe dat uiterlijk zeker een rol speelt, maar als je dat gaat zeggen denkt hij al weer snel dat het heel erg belangrijk is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:59 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Onzin.
Als je die jongen wil helpen moet je niet gaan liegen. Uiterlijk speelt een rol, zeker in de hengelfase. Maar het is zeker niet alles.
ja ja weet ik dat ook weer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:10 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik geef toe dat uiterlijk zeker een rol speelt, maar als je dat gaat zeggen denkt hij al weer snel dat het heel erg belangrijk is.
Ga ik doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Lees die PUA boeken, dan weet je precies waardoor vrouwen zich aangetrokken voelen.
Schaken -.-quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:55 schreef hasjman het volgende:
richard_pf, misschien een vreemde vraag, maar heb jij een passie in je leven? Dus een sport of een hobby waar je je helemaal in kan uitleven?
precies wat ik tien jaar terug dacht,. al die tieners trekken niet voor niets op in groepjes. in groepjes durf je meer, en leer je de grenzen verkennen van de volassen wereld. achteraf kun je alleen maar lachen om wat je samen hebt meegemaakt, de falen en de wins. en zo groei je en wordt je sterker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Shodan het volgende:
Wil je leren, wil je ervaringen opdoen, dan moet je een omgeving opzoeken waarbij je achteraf niet met persoonlijk falen wordt geconfronteerd. "What happens in ... stays in ..."
Zou je denken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Lees die PUA boeken, dan weet je precies waardoor vrouwen zich aangetrokken voelen.
bedoelde je dat cynisch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:37 schreef strong het volgende:
[..]
Dat klopt richard iemand met een zeer lelijk uiterlijk zal nooit van z'n/haar leven hoeven flirten want dat maakt toch niks uit behalve als je uitgelachen wil worden.Daarnaast is het zo dat iemand die zeer knap is nooit zal hoeven leren flirten omdat die persoon zijn/haar uiterlijk mee heeft, en ALTIJD succes heeft met het versieren.
je moet de kennis ook oefenen natuurlijk.quote:
En ze gaan ook echt met hem naar bed zeker..quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:13 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Als hij een goede babbel heeft, gezellig is, sociaal, interessant, zelfverzekerd dan zal elke vrouw in ieder geval de aandacht leuk vinden. Sommigen zullen hem ook leuk vinden. Al zou hij helemaal niet knap zijn, dan is er toch "iets" wat hem boeiend maakt, maar ze weet niet wat het is.
Sean Stephenson heeft een botziekte, hij is 1 meter hoog en zit in een rolstoel. Zelfs hij kan vrouwen versieren, je gaat me toch niet vertellen dat jij lelijker bent dan hem?
Over wat hij zegt: jij vindt dat je lelijk bent DAAROM zul je dat ook overal zien. Dat is hoe je kijkt naar de wereld. Je zou wat PUA boeken kunnen lezen als The Game, Double Your Dating. Niet dat je dan meteen een vrouwenversierder bent. Dat is iets wat heel veel moeite kost: vaak oefenen en over je psychische grenzen gaan. Maar het geeft wel een beeld over hoe uiterlijk niet de reden is dat je geen aandacht van vrouwen kan krijgen en dat zelfs de grootste nerds nog goed kunnen worden in het versieren van vrouwen.
Ik ben ook niet goed in het versieren van vrouwen, maar zie nu wel hoe het komt. Niet door mijn uiterlijk, ik zie er prima uit. Het is omdat ik negatief over mijzelf denk en vrouwen pikken dat op.
Elke keer wanneer ik me heel goed voel en "in de zone" zit merk ik dat vrouwen mij ineens aantrekkelijk vinden. Vooral wanneer ik praat met veel verschillende mensen, ze aan het lachen maak en soms een beetje stoer gedraag. De vrouwen in de omgeving zien dat en vinden je interessant want je straalt positiviteit, zelfvertrouwen en hoge status uit. Het is wel irritant, want dan ben ik alleen aan het socializen en ben ik totaal niet bezig met versieren.
Die negatieve gevoelens jegens vrouwen lijken mij niet meer dan normaal. Elke knul zou zich op een gegeven moment zo gaan voelen. Vrijwel niemand is daar anders in of zou zich daar goed boven kunnen stellen. En voor degenen die denken dat zij het beter aan zouden pakken, die overschatten zichzelf lelijk. Als je niet meer dan 'slecht ontmoet' in je leven wordt je vanzelf bitter. Kijk maar om je heen naar andere jongens en hoe zij reageren op 'kwesties aagaande vrouwen'. Uit eigen observaties zie ik dat zij al met nog veel minder shit al helemaal naar de alcohol gaan grijpen etc. Dat zijn pas slappe bitches. Om het minste geringste worden ze emo en weten ze het niet meer waar te zoeken. Laat staan dat ze mij of jouw zouden zijn. Je reactie op vrouwen is gewoon erg logisch. Het zou pas gek zijn als het je niks kon schelen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 06:50 schreef richard_prf het volgende:
Weten jullie zeker dat jullie niet gewoon een gemiddeld of beter uiterlijk hebben? Ik kan me namelijk best goed voorstellen waarom meiden op mij afknappen kwa uiterlijk.
Mja omdat deze vreselijke situatie aanhoudt evolueert de situatie ook langzaam. Ik merk dat ik een afkeer begin te krijgen tegen vrouwen -.- Dit gevoel wordt met de dag sterker lijkt het wel.
Ik geloof er niet zo in.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je moet de kennis ook oefenen natuurlijk.
In een bepaald opzicht wel, in andere opzichten weer niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:10 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik geef toe dat uiterlijk zeker een rol speelt, maar als je dat gaat zeggen denkt hij al weer snel dat het heel erg belangrijk is.
Dit is precies wat ik allemaal heb overgeslagen. Ik wilde wel meedoen met alles maar het lukte op of andere manier niet. Ik heb min of meer mijn jeugd overgeslagen. En nu op deze leeftijd begin ik hierdoor ernstige emotionele problemen door te ontwikkelen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
precies wat ik tien jaar terug dacht,. al die tieners trekken niet voor niets op in groepjes. in groepjes durf je meer, en leer je de grenzen verkennen van de volassen wereld. achteraf kun je alleen maar lachen om wat je samen hebt meegemaakt, de falen en de wins. en zo groei je en wordt je sterker.
mensen als Richardprf en ik hebben dat gewoon gemist. nu op onze leeftijd staat er meer op het spel. jonge meisjes zijn passé/verboden en op onze leeftijd heb je te maken met zg veeleisende meisjes a la "ikhebgeenmsn" en dat soort kutjes. 't is een bitch
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:24 schreef richard_prf het volgende:
Toch wil ik wel zeggen dat lelijkste gast van mijn school erin geslaagd was een vriendin te krijgen die er gemiddeld uitziet. En ze hebben al iets van 5 jaar verkering.
Zijn uiterlijke kenmerken: bijna volledig kaal, bleke huid, rood haar, bril, 2.20m lang, er uitzien als 40 op je 20ste, lelijk gezicht.
Dit geeft me dan toch wel weer wat hoop.
Hier een foto toevallig gevonden op hyves:
Hij is serieus lelijk en eng maar ook zijn karakter was niet bepaald geweldig voor zover ik nog kan herinneren.In al je onzekerheid ben je nog een lulletje ook om zon foto te plaatsen, plaats een foto van jezelf zou ik zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder als je jezelf een kneus vind moet je op zoek gaan naar een andere kneus, dit is niet lullig bedoeld maar er zijn genoeg vrouwen die zich net zo voelen als jij, ga bijvoorbeeld op dansles en kijk welk meisje altijd overblijft, die moet je dus hebben
Ok ik verwijder het wel dan. Ik heb al vaak genoeg pics van mezelf geplaatst op het forum.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
In al je onzekerheid ben je nog een lulletje ook om zon foto te plaatsen, plaats een foto van jezelf zou ik zeggen.
Verder als je jezelf een kneus vind moet je op zoek gaan naar een andere kneus, dit is niet lullig bedoeld maar er zijn genoeg vrouwen die zich net zo voelen als jij, ga bijvoorbeeld op dansles en kijk welk meisje altijd overblijft, die moet je dus hebben
Jeeeeeeeeetje zeg. Jij legt werkelijk álle redenen waarom je een mislukkeling zou zijn buiten jezelf. Neem eens een beetje verantwoordelijkheid voor je eigen leven en accepteer dat je vroeger dingen fout hebt gedaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik allemaal heb overgeslagen. Ik wilde wel meedoen met alles maar het lukte op of andere manier niet. Ik heb min of meer mijn jeugd overgeslagen. En nu op deze leeftijd begin ik hierdoor ernstige emotionele problemen door te ontwikkelen.
Ik deed wel school/werk etc etc, maar daarna deed ik niks. Ik zat altijd maar binnen. Ik wilde wel maar niemand wou met mij optrekken ik werd gewoon buitengesloten waardoor ik zelf destructieve gedachtes heb ontwikkeld, het gevoel dat je ongewenst bent.
Ik ben nu net 27 en heb het gevoel dat ik aan het randje van de afgrond sta. Emotioneel raak je steeds meer uitgeput.
Weet ik veel dat ie kaal isquote:
truequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet ik veel dat ie kaal isMaarja, als je kaal bent, ben je natuurlijk bij voorbaat al kansloos bij vrouwen...
Dat heb ik al geprobeerdquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Enniewee, als je jezelf lelijk vindt, probeer eens een nieuw kapsel, kleed je wat beter, laat een baard staan, ga naar de sportschool en kweek tevens wat zelfvertrouwen en ruggegraat. Geen enkele vrouw valt op een huilie, dat heeft heul niks met versieren te maken.
Ja, zij moest hem van zijn stoel tillen en op het bed leggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:12 schreef Schenkstroop het volgende:En ze gaan ook echt met hem naar bed zeker..
Echte vrienden heeft niemand er veel van, als je bang bent ze te verliezen moet je je afvragen of ze echt wel goede vrienden zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerdBehalve dan een baard laten staan. En"huilen" doe ik alleen op het forum en dus niet irl!
Ik wil mijn collega's niet lastig vallen en mijn baan niet verliezen. Hetzelfde geldt voor het schaarse aantal vrienden dat ik heb.
Speciaal voor jou nog een keer: http://img220.imageshack.us/f/69139922.jpg/quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echte vrienden heeft niemand er veel van, als je bang bent ze te verliezen moet je je afvragen of ze echt wel goede vrienden zijn.
Ik zie geen foto, alleen een msn chat, maar zoals gemeld niet belangrijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer: http://img220.imageshack.us/f/69139922.jpg/
Manipulerende vrienden heb ikdie weten dat ze gebruik kunnen maken van mij.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:40 schreef Vinnie85 het volgende:
Dit is echt niet te geloven wat voor jankers hier zitten zeg!!!
Ik zal de laatste zijn die zegt dat uiterlijk geen rol speelt en dat als je er niet goed uitziet je een achterstand hebt. Maar zie je zelf ook nooit ontzettend lelijke gasten over straat lopen met een vriendin?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef richard_prf het volgende:
Wel heeft die een paar keer geprobeerd wat single vriendinnen aan mij voor te stellen. ( waarschijnlijk uit dank omdat ik altijd een trouwe chauffeur ben voor hem en zijn drank betaal als we uitgaan) Alleen die vrouwen hadden daar weinig trek in
Ik sta namelijk bekend als een lelijk persoon en sinds alles om uiterlijk draait maak ik dus nooit kans.
Daar heeft schenkstroop 100% gelijk als je niets anders dan slecht ontmoet vanafquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die negatieve gevoelens jegens vrouwen lijken mij niet meer dan normaal. Elke knul zou zich op een gegeven moment zo gaan voelen. Vrijwel niemand is daar anders in of zou zich daar goed boven kunnen stellen. En voor degenen die denken dat zij het beter aan zouden pakken, die overschatten zichzelf lelijk. Als je niet meer dan 'slecht ontmoet' in je leven wordt je vanzelf bitter. Kijk maar om je heen naar andere jongens en hoe zij reageren op 'kwesties aagaande vrouwen'. Uit eigen observaties zie ik dat zij al met nog veel minder shit al helemaal naar de alcohol gaan grijpen etc. Dat zijn pas slappe bitches. Om het minste geringste worden ze emo en weten ze het niet meer waar te zoeken. Laat staan dat ze mij of jouw zouden zijn. Je reactie op vrouwen is gewoon erg logisch. Het zou pas gek zijn als het je niks kon schelen.
Same here.. most of it.. Heb het meeste aan mezelf te blamen though.. Had wel een paar redelijke vrienden die uitgingen en troep maar ik zat liever binnen me computer addiction te feeden.. rot Ultima Online... paar jaar geleden toen relaiseerde ik het me opeens dat ik echt dom bezig was en dat ik wou leven... maja, dan zit je al zolang in een negatief iets dat het erg moeilijk is om de draad op te pakken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik allemaal heb overgeslagen. Ik wilde wel meedoen met alles maar het lukte op of andere manier niet. Ik heb min of meer mijn jeugd overgeslagen. En nu op deze leeftijd begin ik hierdoor ernstige emotionele problemen door te ontwikkelen.
Ik deed wel school/werk etc etc, maar daarna deed ik niks. Ik zat altijd maar binnen. Ik wilde wel maar niemand wou met mij optrekken ik werd gewoon buitengesloten waardoor ik zelf destructieve gedachtes heb ontwikkeld, het gevoel dat je ongewenst bent.
Ik ben nu net 27 en heb het gevoel dat ik aan het randje van de afgrond sta. Emotioneel raak je steeds meer uitgeput.
Is goed voor je zelfvertrouwen met zo'n jongen uitgaan en er nog voor betalen ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef richard_prf het volgende:
Wel heeft die een paar keer geprobeerd wat single vriendinnen aan mij voor te stellen. ( waarschijnlijk uit dank omdat ik altijd een trouwe chauffeur ben voor hem en zijn drank betaal als we uitgaan) Alleen die vrouwen hadden daar weinig trek in
Ik sta namelijk bekend als een lelijk persoon en sinds alles om uiterlijk draait maak ik dus nooit kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |