abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91870198
Oorspronkelijke OP:

quote:
De meeste mensen leren het versieren op de middelbare school of soms al op de basisschool. Dan gaat het met vallen en opstaan en kun je allerlei fouten maken. Maar je groeit er op een of andere manier in en raakt er vertrouwd mee zodat je daarna goed beslagen de liefdesmarkt op kunt.

Maar als je deze periode nou helemaal niets leert? Dan moet je het in de volwassen wereld leren waar alles veel serieuzer is, vrouwen kritischer en fouten sneller worden afgestraft.

Is het dan nog mogelijk om het gewoon te leren zoals iedereen die het wel op de middelbare school heeft gedaan. Ik heb het in mijn tienerjaren op een korte scharrel na helemaal gemist.
Hier verder. ^O^

Vorig topic: Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren
pi_91870248
Laatste post van richard:

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat ik alles al heb geprobeerd. Dus wat ik al dacht is waar :( het uiterlijk is de boosdoener.
pi_91870577
Dus omdat ik in 27 jaar tijd niemand kan krijgen denk je dan niet dat ik een heel klein beetje gelijk heb en dat het inderdaad wel wat met mijn uiterlijk te maken heeft?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:03:15 #4
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_91870610
Nee.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_91870636
Antwoord op de oorspronkelijke OP: Neen. Het is niet in je eigen omgeving te leren omdat je geen fouten mag maken. Zeker niet in je reguliere omgeving. Krijg je alleen maar achteraf grappige/vervelende verhalen van.

Wil je leren, wil je ervaringen opdoen, dan moet je een omgeving opzoeken waarbij je achteraf niet met persoonlijk falen wordt geconfronteerd. "What happens in ... stays in ..." is een mooie afspraak waardoor je je handen vrij hebt. Niet met vrienden stappen, niet met vrienden "gezellig" op vakantie gaan. Een beter recept voor frustratie is niet denkbaar.
pi_91870644
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef richard_prf het volgende:
Dus omdat ik in 27 jaar tijd niemand kan krijgen denk je dan niet dat ik een heel klein beetje gelijk heb en dat het inderdaad wel wat met mijn uiterlijk te maken heeft?
Nee. Uiterlijk is niet belangrijk.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:03:37 #7
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_91870645
Kut, topicreeks verpest :(
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_91870740
Het is niet zo dat ik nergens kom hé ;)

Vanaf mijn 12de:

6jaar VWO
4jaar HBO
2,5jaar Kantoor baan
Bijbaantjes in supermarkten, geldtransport
Voetbal,zaalvoetbal
Sportschool

Overal en overal word ik genegeerd door de vrouwen, because it's true.
pi_91870770
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef MichielPH het volgende:
Kut, topicreeks verpest :(
Wat dan? :')
pi_91870811
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef richard_prf het volgende:
Het is niet zo dat ik nergens kom hé ;)

Vanaf mijn 12de:

6jaar VWO
4jaar HBO
2,5jaar Kantoor baan
Bijbaantjes in supermarkten, geldtransport
Voetbal,zaalvoetbal
Sportschool

Overal en overal word ik genegeerd door de vrouwen, because it's true.
Waarom spreek jij ze niet aan dan? Verwacht je dat zij op jou afstappen zomaar als jij daar geen goede uitstraling voor hebt? Het ligt niet aan je uiterlijk.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:06:33 #11
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_91870873
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:05 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Wat dan? :')
Ik had een picoseconde de illusie dat hij mijn antwoord zou accepteren:
quote:
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef MichielPH het volgende:
Nee.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:06:58 #12
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_91870900
quote:
Nee het ligt er aan dat jij honderd keer tegen je zelf zegt dat je lelijk bent.
Wat moet een vrouw nou met een kerel die zichzelf verschrikkelijk vind.
Ken je de woorden je kan pas van een ander houden als je van jezelf houdt niet ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_91870980
quote:

[..]

Waarom spreek jij ze niet aan dan? Verwacht je dat zij op jou afstappen zomaar als jij daar geen goede uitstraling voor hebt? Het ligt niet aan je uiterlijk.
En dan vergeet ik al die leuke dames tijdens mijn autorijlessen die ik ging ophalen als mijn les was afgelopen en die mij vervolgens weer naar het station reden ;)

Ik ben kapot gepest door vrouwen, en iedereen deed er aan mee. Ik werd alleen gepest door meiden, jongens namen het voor me op zelfs ;)
pi_91870982
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nee het ligt er aan dat jij honderd keer tegen je zelf zegt dat je lelijk bent.
Wat moet een vrouw nou met een kerel die zichzelf verschrikkelijk vind.
Ken je de woorden je kan pas van een ander houden als je van jezelf houdt niet ?
Dat is het allerbelangrijkste. Als jij jezelf lelijk vindt, zien vrouwen dat.
pi_91871034
quote:
Alsof de duur iets zegt over de reden...
pi_91871149
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En dan vergeet ik al die leuke dames tijdens mijn autorijlessen die ik ging ophalen als mijn les was afgelopen en die mij vervolgens weer naar het station reden ;)

Ik ben kapot gepest door vrouwen, en iedereen deed er aan mee. Ik werd alleen gepest door meiden, jongens namen het voor me op zelfs ;)
Dus? Zet je er over heen. Ik ben ook 10 jaar lang gepest, en nu doet het me niets meer. :')

En ja, dat was ook door meiden.

Het heeft geen nut om in het verleden te blijven hangen.
pi_91871406
Een voorbeeldje:

Toen ik 19 ofzo was en ik merkte dat ik lelijk was ontwikkelde ik een sociale bloosfobie.
Kort samengevat: Alleen al als men mij al aankeek moest ik al blozen. Dit was een verschrikkelijke periode heel vernederend.

In die periode werkte ik ook bij een geldstransportbedrijf als bijbaantje. Zo'n meisje merkte dat ik moest blozen zonder reden ;) Vervolgens heeft ze achter mijn rug om dit tegen zowat iedereen verteld met als conclusie dat ze me gingen uitdagen en proberen te laten blozen ;) en mij een beetje belachelijk gingen maken.

Ik bloos tegenwoordig niet meer, al een jaar of 3 niet meer simpelweg omdat ik hier niet mee zit dus dat is wel mooi dat dit opgelost is.
pi_91871574
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef richard_prf het volgende:
Een voorbeeldje:

Toen ik 19 ofzo was en ik merkte dat ik lelijk was ontwikkelde ik een sociale bloosfobie.
Kort samengevat: Alleen al als men mij aankijkt moest ik al blozen. Dit was een verschrikkelijke periode heel vernederend.

In die periode werkte ik ook bij een geldstransportbedrijf als bijbaantje. Zo'n meisje merkte dat ik moest blozen zonder reden ;) Vervolgens heeft ze achter mijn rug om dit tegen zowat iedereen verteld met als conclusie dat ze me gingen uitdagen en proberen te laten blozen ;) en mij een beetje belachelijk gingen maken.

Ik bloos tegenwoordig niet meer, al een jaar of 3 niet meer simpelweg omdat ik hier niet mee zit dus dat is wel mooi dat dit opgelost is.
Dat had je ook gewoon mee kunnen spelen. En een beetje mee kunnen flirten.

Het hoeft niet vernederend te zijn, het is maar hoe je zelf reageert in zo'n situatie.
pi_91871688
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Dat had je ook gewoon mee kunnen spelen. En een beetje mee kunnen flirten.

Het hoeft niet vernederend te zijn, het is maar hoe je zelf reageert in zo'n situatie.
Een beetje kunnen flirten??? WTF? ze begon me spontaan uittelachen hoor en vond mij een sukkel en kneus enzo lolz.
pi_91871689
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:57 schreef Ensemble het volgende:
Oorspronkelijke OP:

[..]

Hier verder. ^O^

Vorig topic: Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren
gezien de OP: ik zou zo mijn middelbare school en wellicht basisschool periode over willen doen, maar dan met meer doorzettingsvermogen/zelfvertrouwen
inmiddels heb ik al iets van, ja jammer dan, die vlieger zal wel nooit op gaan (mede door de tak van sport: ik werk in de ICT -> weinig vrouwen, op mijn opleiding was er geen 1 vrouw te bekennen, 5 jaar lang :P)
t.b.h. zit ik er ook niet heel erg mee, al realiseer ik me wel dat ik enige unieke ervaringen mis...
pi_91871726
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Een beetje kunnen flirten??? WTF? ze begon me spontaan uittelachen hoor en vond mij een sukkel en kneus enzo lolz.
Dus? Als jij gewoon zelfvertrouwen laat zien had dat best gekunt.

Waarschijnlijk vat jij het ook erger op dan dat zij het bedoelde. Is vaak zo met pesten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ensemble op 25-01-2011 22:23:15 ]
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:23:12 #22
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_91872088
quote:

[..]

Waarschijnlijk omdat jij ontzettend uitstraalt dat je een laag zelfvertrouwen hebt .
Jij moet echt werken aan je zelfvertrouwen . Nieuwe kleding of een ander kapsel is ook maar een tijdelijke oplossing. En al zie je er uit als Justin Timberlake als je geen zelfvertrouwen hebt lukt je niets.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_91872532
Bovendien heb ik nieuwe manieren nodig om frustraties af te reageren.

Eerst schoot ik nog mijn eigen teammaten af in een First person shooter maar dat begint een beetje te vervelen.

Uploaded with ImageShack.us
pi_91872700
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat jij ontzettend uitstraalt dat je een laag zelfvertrouwen hebt .
Jij moet echt werken aan je zelfvertrouwen . Nieuwe kleding of een ander kapsel is ook maar een tijdelijke oplossing. En al zie je er uit als Justin Timberlake als je geen zelfvertrouwen hebt lukt je niets.
En hoe denk jij dat ik die zelfvertrouwen ga krijgen dan?
pi_91872880
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:30 schreef richard_prf het volgende:

Eerst schoot ik nog mijn eigen teammaten af in een First person shooter maar dat begint een beetje te vervelen.

[ link | afbeelding ]

Uploaded with ImageShack.us
:|W

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:32 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zeg elke dag tegen je zelf dat je niet lelijk bent, uiterlijk niet uitmaakt, en je uitstraling het belangrijkst is. Als je dit elke dag doet ga je het uiteindelijk wel geloven.

En als je je een beetje goed voelt, probeer dan wat vrouwen aan te spreken, het hoeven echt niet meteen de mooiste te zijn, maar dan zal je zien dat ze je niet meteen afwijzen.
pi_91873010
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:35 schreef Ensemble het volgende:

[..]

:|W

[..]

Zeg elke dag tegen je zelf dat je niet lelijk bent, uiterlijk niet uitmaakt, en je uitstraling het belangrijkst is. Als je dit elke dag doet ga je het uiteindelijk wel geloven.

En als je je een beetje goed voelt, probeer dan wat vrouwen aan te spreken, het hoeven echt niet meteen de mooiste te zijn, maar dan zal je zien dat ze je niet meteen afwijzen.
Ik zal het eens proberen dan maar weer. Maar als ik het probeer dan zal ik dit wel altijd met 100% overtuiging doen.

Alleen wordt het wel lastig als ik mezelf in de spiegel zie. Dan kan ik maar moeilijk volhouden dat ik niet lelijk ben.
pi_91873051
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik zal het eens proberen dan maar weer. Maar als ik het probeer dan zal ik dit wel altijd met 100% overtuiging doen.
Probeer het alleen wel rustig aan te doen. Falen is niet erg, wordt je uiteindelijk alleen maar beter van.
pi_91873096
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Alleen wordt het wel lastig als ik mezelf in de spiegel zie. Dan kan ik maar moeilijk volhouden dat ik niet lelijk ben.
Probeer het gewoon. Uiteindelijk wordt het steeds makkelijker.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:40:07 #29
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91873227
quote:

[..]

Ik weet dat als je een leuke jongen bent om te zien dat vrouwen en meisjes je dan vanzelf aanspreken. hoef je echt geen moeite voor te doen.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_91873304
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik weet dat als je een leuke jongen bent om te zien dat vrouwen en meisjes je dan vanzelf aanspreken. hoef je echt geen moeite voor te doen.
Dat komt niet alleen door hun uiterlijk. 95% is uitstraling, en daardoor komen ze op je af.
pi_91873330
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:32 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Binnen 5 avonden heb ik het je aangeleerd.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-Albert Einstein
pi_91873705
quote:
Dat heb het zeker met je uiterlijk te maken als je niemand kan krijgen

Zelf heb ik is een keer een mooie jongen gezien (met een mooi uiterlijk natuurlijk want
je kleren bedekken je lichaam niet je uiterlijk) van een jaar of 16 en zat op een barkruk verlegen en stil en binnen een mum van tijd kreeg hij aandacht van de mooiste meiden ze stonden
allemaal om hem heen.Daar werd echt NIET gevraagd om zijn zelfvertrouwen, houding en uitstraling enz.........................................................Alleen omdat het een lekker ding is!
pi_91874334
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef strong het volgende:

[..]

Dat heb het zeker met je uiterlijk te maken als je niemand kan krijgen

Zelf heb ik is een keer een mooie jongen gezien (met een mooi uiterlijk natuurlijk want
je kleren bedekken je lichaam niet je uiterlijk) van een jaar of 16 en zat op een barkruk verlegen en stil en binnen een mum van tijd kreeg hij aandacht van de mooiste meiden ze stonden
allemaal om hem heen.Daar werd echt NIET gevraagd om zijn zelfvertrouwen, houding en uitstraling enz.........................................................Alleen omdat het een lekker ding is!
I know -.- Zo beleef ik het dus ook allemaal.
pi_91874418
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:41 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Binnen 5 avonden heb ik het je aangeleerd.
Oh ja ik ben benieuwd? Leer het maar :P maar je bent zeker een troll.
pi_91874470
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

I know -.- Zo beleef ik het dus ook allemaal.
Het is ook een jongen van 16. :') En al die meisjes waren zeker 15 jarige sletjes die alleen maar op uiterlijk af gaan.

Je kijkt ook naar de verkeerde. Alle leuke vrouwen vallen meer op mannen met zelfvertrouwen en een goede uitstraling. En geloof me. Ik heb daar ervaring mee. :')
pi_91874528
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:56 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Oh ja ik ben benieuwd? Leer het maar :P maar je bent zeker een troll.
Nee hoor.

Je moet dingen gewoon relativeren, boven jezelf uitstijgen en niet in vergelijking vallen met anderen.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-Albert Einstein
pi_91874949
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Nee hoor.

Je moet dingen gewoon relativeren, boven jezelf uitstijgen en niet in vergelijking vallen met anderen.
Ja met anderen vergelijken doe ik heel erg vaak, vooral met goed uitziende mannen. Daar ga ik me altijd slechter door voelen ;)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 23:06:45 #38
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_91875090
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja met anderen vergelijken doe ik heel erg vaak, vooral met goed uitziende mannen. Daar ga ik me altijd slechter door voelen ;)
Als die goed uitziende mannen aan de kant staan te wachten en een minder goed uitziende man gaat op de vrouwen af. Wie denk je dat er wint?
pi_91876113
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:06 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Als die goed uitziende mannen aan de kant staan te wachten en een minder goed uitziende man gaat op de vrouwen af. Wie denk je dat er wint?
Ik zie alleen maar verliezers in dat geval :P
pi_91876263
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik zie alleen maar verliezers in dat geval :P
Dan zie je het verkeerd.
pi_91876763
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:26 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Dan zie je het verkeerd.
De lelijke jongen zal afgewezen worden en zal met een kut gevoel naar huis toe gaan.

De vrouw is geïrriteerd dat er een lelijke jongen op haar afstapt en probeert oogcontact te maken met die leuke man die staat te wachten maar zonder succes

Die leuke man heeft zonder dat die het door heeft een kans gemist ( al zal het weinig uitmaken omdat hij toch wel genoeg kansen gaat krijgen nog mocht die opzoek zijn)

En dan nu even wat hamburgertjes halen bij de mcdrive ik heb er honger van gekregen.
pi_91876830
quote:

[..]

Dat klopt richard iemand met een zeer lelijk uiterlijk zal nooit van z'n/haar leven hoeven flirten want dat maakt toch niks uit behalve als je uitgelachen wil worden.Daarnaast is het zo dat iemand die zeer knap is nooit zal hoeven leren flirten omdat die persoon zijn/haar uiterlijk mee heeft, en ALTIJD succes heeft met het versieren.
pi_91877005
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

De lelijke jongen zal afgewezen worden en zal met een kut gevoel naar huis toe gaan.

De vrouw is geïrriteerd dat er een lelijke jongen op haar afstapt en probeert oogcontact te maken met die leuke man die staat te wachten maar zonder succes

Die leuke man heeft zonder dat die het door heeft een kans gemist ( al zal het weinig uitmaken omdat hij toch wel genoeg kansen gaat krijgen nog mocht die opzoek zijn)
Hoe vaak heb ik wel niet gehad dat ik een leukuitziend meisje ontmoet, maar al na 15 min in alle interesse verlies door een totale inhoudsloosheid. En vaak zat een meisje leren kennen dat misschien niet de looks heeft, maar door haar karakter wil ik haar daarna toch nog een paar keer terugzien, puur omdat het leuk gezelschap is.

Jij gaat volgens mij op een meisje af met de instelling "seks", terwijl je je op alles behalve daarop moet richten om in haar vizier te komen. En dan komt seks vanzelf. Vandaar dat ik ook geen druk ervaar in die zin, het is helemaal vrijblijvend en niemand probeert elkaar te versieren.
-Albert Einstein
pi_91877055
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:37 schreef strong het volgende:

[..]

Dat klopt richard iemand met een zeer lelijk uiterlijk zal nooit van z'n/haar leven hoeven flirten want dat maakt toch niks uit behalve als je uitgelachen wil worden.Daarnaast is het zo dat iemand die zeer knap is nooit zal hoeven leren flirten omdat die persoon zijn/haar uiterlijk mee heeft, en ALTIJD succes heeft met het versieren.
Als jij nou weg gaat uit dit topic. Jij weet er helemaal niks van af.
  woensdag 26 januari 2011 @ 00:13:38 #45
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_91878556
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

En dan nu even wat hamburgertjes halen bij de mcdrive ik heb er honger van gekregen.
Als hij een goede babbel heeft, gezellig is, sociaal, interessant, zelfverzekerd dan zal elke vrouw in ieder geval de aandacht leuk vinden. Sommigen zullen hem ook leuk vinden. Al zou hij helemaal niet knap zijn, dan is er toch "iets" wat hem boeiend maakt, maar ze weet niet wat het is.

Sean Stephenson heeft een botziekte, hij is 1 meter hoog en zit in een rolstoel. Zelfs hij kan vrouwen versieren, je gaat me toch niet vertellen dat jij lelijker bent dan hem :D?

Over wat hij zegt: jij vindt dat je lelijk bent DAAROM zul je dat ook overal zien. Dat is hoe je kijkt naar de wereld. Je zou wat PUA boeken kunnen lezen als The Game, Double Your Dating. Niet dat je dan meteen een vrouwenversierder bent. Dat is iets wat heel veel moeite kost: vaak oefenen en over je psychische grenzen gaan. Maar het geeft wel een beeld over hoe uiterlijk niet de reden is dat je geen aandacht van vrouwen kan krijgen en dat zelfs de grootste nerds nog goed kunnen worden in het versieren van vrouwen.

Ik ben ook niet goed in het versieren van vrouwen, maar zie nu wel hoe het komt. Niet door mijn uiterlijk, ik zie er prima uit. Het is omdat ik negatief over mijzelf denk en vrouwen pikken dat op.

Elke keer wanneer ik me heel goed voel en "in de zone" zit merk ik dat vrouwen mij ineens aantrekkelijk vinden. Vooral wanneer ik praat met veel verschillende mensen, ze aan het lachen maak en soms een beetje stoer gedraag. De vrouwen in de omgeving zien dat en vinden je interessant want je straalt positiviteit, zelfvertrouwen en hoge status uit. Het is wel irritant, want dan ben ik alleen aan het socializen en ben ik totaal niet bezig met versieren.
pi_91878653
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 00:13 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Over wat hij zegt: jij vindt dat je lelijk bent DAAROM zul je dat ook overal zien. Dat is hoe je kijkt naar de wereld. Je zou wat PUA boeken kunnen lezen als The Game, Double Your Dating. Niet dat je dan meteen een vrouwenversierder bent (dat is iets wat heel veel moeite kost), maar het geeft wel een beeld over hoe uiterlijk niet de reden is dat je geen aandacht van vrouwen kan krijgen en dat zelfs de grootste nerds nog goed kunnen worden in het versieren van vrouwen.
Door PUA boeken te lezen kan je ook veel zelfvertrouwen krijgen. Ik denk dat het in jouw geval goed zou werken. ^O^

Dat heb ik ook gedaan toen ik ongeveer dezelfde situatie zat als jij, en het helpt echt.
pi_91879228
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Observer86 het volgende:

[..]

Nee hoor.

:D
pi_91881881
GM,

Ik weet nou niet wie ik moet geloven. Wat Strong typt komt me zo bekend voor... is er dan geen enkele kern van waarheid in zijn verhaal? Weten jullie zeker dat jullie niet gewoon een gemiddeld of beter uiterlijk hebben? Ik kan me namelijk best goed voorstellen waarom meiden op mij afknappen kwa uiterlijk.

Mja omdat deze vreselijke situatie aanhoudt evolueert de situatie ook langzaam. Ik merk dat ik een afkeer begin te krijgen tegen vrouwen -.- Dit gevoel wordt met de dag sterker lijkt het wel.

Maar ja Strong ik ben geneigd te geloven dat het heel goed mogelijk is dat jij al een jaar of 40 wordt afgewezen vanwege je uiterlijk. En dan snap ik ook wel dat jij dit advies lachwekkend vindt omdat jij het allemaal op een hele andere manier beleefd namelijk afwijzende blikken, korte gesprekken en dat je dan gaat denken van " ja degene die hier advies geven zijn gewoon bevoorrecht met een gemiddeld tot goed uiterlijk". Ik moet toegeven dat ik het helaas ook zo ervaar. Ik hoop in elk geval dat jij het voor elkaar krijgt ooit nog een leuke vrouw te vinden of heb je daar nu op jouw leeftijd geen behoefte meer aan?
Jij bent eigenlijk een beetje de eerste op het forum die hetzelfde lijkt te ervaren als ik. Dus ik twijfel nu ook heel erg of de mensen die hier adviezen geven niet gewoon onbewust een heel redelijk uiterlijk hebben.
In het echte leven is mij verdomd vaak verteld dat ik lelijk ben door vrouwen. Dit geldt vanaf de middelbare school tot zelfs vrouwelijke collega's op het kantoor.

Toen we een bedrijfs borrel hadden en een vrouwelijke collega een beetje aangeschoten was vroeg ze zowaar aan mij " heb jij wel eens een relatie gehad " ik voelde me wel ongemakkelijk worden omdat ik in het echt hier niet over kan praten. Ik begon me al een beetje kut te voelen en ik zei van " nee niet echt , gewoon wat korte contacten " en toen zei ze: " hoe komt dat dan "
En ik zei " ja, ik kom niet zoveel vrouwen tegen en ik weet verder ook niet precies waarom "
en toen ze " ja maar je bent ook heel lelijk " En toen zei ik " Ja misschien is dat het wel "
Ik voelde me echt kut toen ze dat zei.... ze was wel aangeschoten maar toch -.-

[ Bericht 61% gewijzigd door richard_prf op 26-01-2011 07:01:30 ]
pi_91882235
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 06:50 schreef richard_prf het volgende:Ik weet nou niet wie ik moet geloven. Wat Strong typt komt me zo bekend voor... is er dan geen enkele kern van waarheid in zijn verhaal?
Nee.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 06:50 schreef richard_prf het volgende:
Mja omdat deze vreselijke situatie aanhoudt evolueert de situatie ook langzaam. Ik merk dat ik een afkeer begin te krijgen tegen vrouwen -.- Dit gevoel wordt met de dag sterker lijkt het wel
Vrouwen werken heel anders dan mannen. Jij denkt dat vrouwen evenveel op uiterlijk vallen als wij doen, maar zo is het niet. Ik zou echt die PUA boeken lezen.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 06:50 schreef richard_prf het volgende:Maar ja Strong ik ben geneigd te geloven dat het heel goed mogelijk is dat jij al een jaar of 40 wordt afgewezen vanwege je uiterlijk. En dan snap ik ook wel dat jij dit advies lachwekkend vindt omdat jij het allemaal op een hele andere manier beleefd namelijk afwijzende blikken, korte gesprekken en dat je dan gaat denken van " ja degene die hier advies geven zijn gewoon bevoorrecht met een gemiddeld tot goed uiterlijk". Ik moet toegeven dat ik het helaas ook zo ervaar. Ik hoop in elk geval dat jij het voor elkaar krijgt ooit nog een leuke vrouw te vinden of heb je daar nu op jouw leeftijd geen behoefte meer aan?
Jij bent eigenlijk een beetje de eerste op het forum die hetzelfde lijkt te ervaren als ik. Dus ik twijfel nu ook heel erg of de mensen die hier adviezen geven niet gewoon onbewust een heel redelijk uiterlijk hebben.
In het echte leven is mij verdomd vaak verteld dat ik lelijk ben door vrouwen. Dit geldt vanaf de middelbare school tot zelfs vrouwelijke collega's op het kantoor.
Het dringt echt niet tot je door. }:| Als jij van zoveel andere krijgt te horen dat het niet zo is, zou het dan misschien niet kunnen dat wij gelijk hebben? Als je ziet dat het ons wel lukt, en wij dit advies zelf ook gebruiken, waarom wil jij het dan niet doen?
pi_91882377
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 07:58 schreef Ensemble het volgende:

quote:
Nee.
ok

quote:
Vrouwen werken heel anders dan mannen. Jij denkt dat vrouwen evenveel op uiterlijk vallen als wij doen, maar zo is het niet. Ik zou echt die PUA boeken lezen.
Ik zal het eens doornemen.

quote:
Het dringt echt niet tot je door. }:| Als jij van zoveel andere krijgt te horen dat het niet zo is, zou het dan misschien niet kunnen dat wij gelijk hebben? Als je ziet dat het ons wel lukt, en wij dit advies zelf ook gebruiken, waarom wil jij het dan niet doen?
Foto is heel vertekend beeld. geloof me maar. Met een goede belichting kan zelfs van Gaal er nog goed uitzien.
pi_91882448
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 08:17 schreef richard_prf het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 26 januari 2011 07:58 schreef Ensemble het volgende:
[..]

Foto is heel vertekend beeld. geloof me maar. Met een goede belichting kan zelfs van Gaal er nog goed uitzien.
Dus? Ook al was je heel lelijk, als je maar genoeg zelfvertrouwen hebt kan jij ook makkelijk een vrouw krijgen.
pi_91882687
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 08:23 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Dus? Ook al was je heel lelijk, als je maar genoeg zelfvertrouwen hebt kan jij ook makkelijk een vrouw krijgen.
Die indruk krijg ik nog wel eens ja bij anderen. Het lijkt wel of het normaalste zaak van de wereld is om zomaar iemand te vinden. En dan vraag ik me toch af waarom het voor mij onmogelijk is. Maar als ik dan in de spiegel kijk dan snap ik meteen waarom :(
Tenminste zo simpel lijkt het... ik kan blijven nadenken waarom het niet lukt maar ik kom altijd weer bij mijn uiterlijk uit.

[ Bericht 7% gewijzigd door richard_prf op 26-01-2011 08:50:34 ]
  woensdag 26 januari 2011 @ 08:59:37 #53
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91882984
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Nee. Uiterlijk is niet belangrijk.
Onzin.

Als je die jongen wil helpen moet je niet gaan liegen. Uiterlijk speelt een rol, zeker in de hengelfase. Maar het is zeker niet alles.
J. <3
pi_91883137
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 08:59 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Onzin.

Als je die jongen wil helpen moet je niet gaan liegen. Uiterlijk speelt een rol, zeker in de hengelfase. Maar het is zeker niet alles.
Als je uitgaat stap je toch ook niet op lelijk of gemiddeld af? ( normaal gesproken dan ). De persoon moet er wel goed uitzien. En dat is het probleem bij mij vind ik zelf ( zo voelt het ) daardoor kan ik de volgende stap niet maken.
  woensdag 26 januari 2011 @ 09:32:41 #55
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91883646
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 09:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als je uitgaat stap je toch ook niet op lelijk of gemiddeld af? ( normaal gesproken dan ). De persoon moet er wel goed uitzien. En dat is het probleem bij mij vind ik zelf ( zo voelt het ) daardoor kan ik de volgende stap niet maken.
Gemiddeld is niets mis mee, dan geeft uitstraling en zelfvertrouwen de doorslag... En als het vervolgens een heel leuk persoon blijkt te zijn... Niks aan de hand.

Uiterlijk is niet zaligmakend. Maar alles is meegenomen. Het helpt je vooral op te vallen.

Wat vind je lelijk aan jezelf dan? Want er lopen ook hele volksstammen rond die er met een half uurtje werk al een stuk 'beter' bij zouden lopen.
J. <3
pi_91884016
Ja ik heb vooral een hele bleke huid ( moeder rood haar, bleke huid ) ( vader zwart haar)

En ik heb dus de bleke huid van mijn moeder ( waardoor ik dus ook niet bruin kan worden) en het donkere haar van mijn vader. Daardoor kan ik er vrij ongezond uitzien. Enige voordeel is dat ik geen rood haar heb. Verder heb ik een smalle bouw en een(te) smal gezicht.

Maar ik ben hard aan het werk om mijn bouw te verbeteren dit gaat erg goed. Ik moet nog wat verzinnen om iets aan de bleke huid te doen. Als dat is verholpen dan zie ik er volgens mij wel gemiddeld uit.

Nja ik ga nu naar de sportschool.... kijken of ik nog met knappe mannen in gesprek raak.

[ Bericht 30% gewijzigd door richard_prf op 26-01-2011 10:05:04 ]
pi_91884472
Je hebt toch van die bruincreme die gebruikte ik vroeger herinner ik me nou, wel goed uitsmeren, liep er wel eens bij als een gevlekte koe
pi_91884838
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 10:05 schreef Gedoetje het volgende:
Je hebt toch van die bruincreme die gebruikte ik vroeger herinner ik me nou, wel goed uitsmeren, liep er wel eens bij als een gevlekte koe
Hmm ok dat is misschien wel een goed idee ja. En als ik er als een gevlekte koe bij loop is niet erg dan val ik ook een keer op.
pi_91885003
1 ding herinner ik me opeens. Toen ik een maand of 2 geleden uitging zei zo'n vriend tegen mij terwijl we in de bus zaten " Je moet niet zo onzeker doen he, dan ben je bij voorbaat al kansloos en maak je gewoon geen goede indruk"
Dat zei die zomaar uit het niets....

Ik had juist het gevoel dat ik het goed kon verbergen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 10:28:59 #60
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91885185
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 09:47 schreef richard_prf het volgende:
Ja ik heb vooral een hele bleke huid ( moeder rood haar, bleke huid ) ( vader zwart haar)

En ik heb dus de bleke huid van mijn moeder ( waardoor ik dus ook niet bruin kan worden) en het donkere haar van mijn vader. Daardoor kan ik er vrij ongezond uitzien. Enige voordeel is dat ik geen rood haar heb. Verder heb ik een smalle bouw en een(te) smal gezicht.

Maar ik ben hard aan het werk om mijn bouw te verbeteren dit gaat erg goed. Ik moet nog wat verzinnen om iets aan de bleke huid te doen. Als dat is verholpen dan zie ik er volgens mij wel gemiddeld uit.

Nja ik ga nu naar de sportschool.... kijken of ik nog met knappe mannen in gesprek raak.
Ik was vroeger ook een spook (en daardoor zie je er idd al snel niet gezond uit) en enorm iel.

Ik weeg ondertussen bijna 100 kilo (sportschool, geen McD's :P) en heb de mazzel wel heel makkelijk bruin te worden. Heb jaren geleden een keer een zonnebankkuurtje gedaan en ik word nu nauwelijks meer wit. Ga nu mss 1 keer in de maand in de winter, en in de zomer hoeft dat niet.

Ik ben op geen enkele manier meer te vergelijken met het onzekere knulletje van 10-15 jaar geleden, maar beter nog... Ik heb ook geleerd dat je geen superman hoeft te zijn om hele leuke en knappe vrouwen aan je te binden (iig voor een tijdje). Maar je hebt wel zelfvertrouwen nodig, en hoewel men vaak beweert dat dit uit jezelf moet komen, kan ik je garanderen dat jezelf onderhanden nemen een snellere weg is.

Succes!
J. <3
pi_91897887
Je kunt beter stoppen met het probleem steeds te verleggen naar je uiterlijk.
80% van Nederland loopt er als een bleekscheet bij in de winter. Lekker belangrijk.
Natuurlijk bestaat er iets als een schoonheidsideaal. Alleen is het aantal mannen dat daar daadwerkelijk aan voldoet simpelweg te verwaarlozen.

Voor zover ik dat kan beoordelen ben je een doodnormale kerel. Gemiddeld uiterlijk, niet knap, maar ook niet lelijk. Je bent intelligent, hebt een opleiding, werk. Je doet aan sport, doet je best om er leuk uit te zien en je hebt vrienden. Allemaal niets schokkends.

Jouw probleem is dat je doodsbang bent om contact te maken met vrouwen.
Een magische formule waarmee je van de een op de andere dag verandert in een vrouwenmagneet bestaat echter niet en het heeft dan ook weinig zin te gaan staan wachten tot de vrouwen naar jou toe komen.

Het is best mogelijk om van je onzekerheid af te komen en zelfvertrouwen op te bouwen, maar dat gaat niet vanzelf. Daar zul je wel hard voor moeten werken. Zeker omdat je al heel wat jaartjes aan ervaring mist en dus wat hebt in te halen. Niets is echter onmogelijk.

Stel jezelf om te beginnen geen onhaalbare doelen. Het is volstrekt onrealistisch om van jezelf te verwachten dat je direct uit het niets een vrouw versiert als je een avond gaat stappen. Dan voel je je standaard kut als je aan het einde van de avond weer alleen naar huis gaat. Niet echt motiverend.

Begin gewoon eens bij het begin en spreek eens wat vrouwen aan elke keer als je op stap bent, ongeacht de uitkomst. De kans is sowieso groot dat het de eerste paar keer erg moeizaam gaat omdat je stijf staat van de spanning. Maar dat is iets waar je doorheen moet.

Het is ook prima om je even kut te voelen als je afgewezen wordt, maar blijf er niet in hangen en geef niet op. De volgende keer ga je gewoon weer verder waar je gebleven was.
Het hele principe van ervaring opdoen is dat je fouten mag maken. Leer ervan en ga weer verder.

Je zult zien dat je er dan op den duur steeds makkelijker contact maakt en meer ontspannen wordt in de omgang met vrouwen. Op het moment dat je zelf ontspannen in het gesprek staat merk je al snel of je een klik met iemand hebt of niet. Pas dan maak je een serieuze kans.

Je bent 27.
De hoogste tijd om eens aan het spel te gaan deelnemen, i.p.v. alleen maar toe te kijken vanaf de zijlijn. Ook al heb je nu nog geen idee wat de spelregels zijn. Daar kom je dan vanzelf wel achter.
Hoe langer je wacht hoe hoger de drempel wordt om de eerste stap te zetten.

Het initiatief ligt bij jou.
pi_91901677
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 08:59 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Onzin.

Ik geef toe dat uiterlijk zeker een rol speelt, maar als je dat gaat zeggen denkt hij al weer snel dat het heel erg belangrijk is. :')

[ Bericht 25% gewijzigd door Ensemble op 26-01-2011 20:28:14 ]
pi_91919455
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:10 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Ik geef toe dat uiterlijk zeker een rol speelt, maar als je dat gaat zeggen denkt hij al weer snel dat het heel erg belangrijk is. :')
ja ja weet ik dat ook weer.
pi_91920528
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:40 schreef richard_prf het volgende:

[..]

ja ja weet ik dat ook weer.
Lees die PUA boeken, dan weet je precies waardoor vrouwen zich aangetrokken voelen.
pi_91921762
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Lees die PUA boeken, dan weet je precies waardoor vrouwen zich aangetrokken voelen.
Ga ik doen ;)
  woensdag 26 januari 2011 @ 23:55:29 #66
238453 hasjman
utter madness
pi_91923577
richard_pf, misschien een vreemde vraag, maar heb jij een passie in je leven? Dus een sport of een hobby waar je je helemaal in kan uitleven?
pi_91927167
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:55 schreef hasjman het volgende:
richard_pf, misschien een vreemde vraag, maar heb jij een passie in je leven? Dus een sport of een hobby waar je je helemaal in kan uitleven?
Schaken -.-
  donderdag 27 januari 2011 @ 07:52:28 #68
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91928979
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Shodan het volgende:

Wil je leren, wil je ervaringen opdoen, dan moet je een omgeving opzoeken waarbij je achteraf niet met persoonlijk falen wordt geconfronteerd. "What happens in ... stays in ..."
precies wat ik tien jaar terug dacht,. al die tieners trekken niet voor niets op in groepjes. in groepjes durf je meer, en leer je de grenzen verkennen van de volassen wereld. achteraf kun je alleen maar lachen om wat je samen hebt meegemaakt, de falen en de wins. en zo groei je en wordt je sterker.

mensen als Richardprf en ik hebben dat gewoon gemist. nu op onze leeftijd staat er meer op het spel. jonge meisjes zijn passé/verboden en op onze leeftijd heb je te maken met zg veeleisende meisjes a la "ikhebgeenmsn" en dat soort kutjes. 't is een bitch
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 27 januari 2011 @ 07:59:24 #69
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91929055
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Zou je denken? :')
J. <3
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:03:46 #70
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91929118
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 23:37 schreef strong het volgende:

[..]

bedoelde je dat cynisch?
anyway, mooie mensen krijgen, doordat mensen altijd aardig tegen ze doen, dat zelfvetrouwen van jongs af aan mee. op een natuurlijke manier. waardoor ze niet bang zijn om te lachen in het openbaar. het is moeilijjk om iets te doen/leren wat nieuw is voor je op latere leeftijd. en je hebt nooit die positieve feedback van 'het is goed' gehad. een veilige omgeving waarin 'het mag'. zoals tieners in een groep optrekken en dmv ongein de grenzen leren verkennen. en achteraf is alles zg maar een grap. dan ga jeje zelf alleen maar opvreten als het je keer op keer niet lukt in je eentje en weer in een hoekje eindigt in een cafe. en je denkt god waarom kan ik niet veranderen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Schenkstroop op 27-01-2011 08:28:06 ]
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:05:04 #71
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_91929136
Jezus, who cares. Ik kan ook niet flirten, lekker boeiend.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:05:50 #72
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91929145
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 07:59 schreef HLV_Siempre het volgende:

[..]

Zou je denken? :')
je moet de kennis ook oefenen natuurlijk.
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:12:30 #73
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91929228
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 00:13 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Als hij een goede babbel heeft, gezellig is, sociaal, interessant, zelfverzekerd dan zal elke vrouw in ieder geval de aandacht leuk vinden. Sommigen zullen hem ook leuk vinden. Al zou hij helemaal niet knap zijn, dan is er toch "iets" wat hem boeiend maakt, maar ze weet niet wat het is.

Sean Stephenson heeft een botziekte, hij is 1 meter hoog en zit in een rolstoel. Zelfs hij kan vrouwen versieren, je gaat me toch niet vertellen dat jij lelijker bent dan hem :D?

Over wat hij zegt: jij vindt dat je lelijk bent DAAROM zul je dat ook overal zien. Dat is hoe je kijkt naar de wereld. Je zou wat PUA boeken kunnen lezen als The Game, Double Your Dating. Niet dat je dan meteen een vrouwenversierder bent. Dat is iets wat heel veel moeite kost: vaak oefenen en over je psychische grenzen gaan. Maar het geeft wel een beeld over hoe uiterlijk niet de reden is dat je geen aandacht van vrouwen kan krijgen en dat zelfs de grootste nerds nog goed kunnen worden in het versieren van vrouwen.

Ik ben ook niet goed in het versieren van vrouwen, maar zie nu wel hoe het komt. Niet door mijn uiterlijk, ik zie er prima uit. Het is omdat ik negatief over mijzelf denk en vrouwen pikken dat op.

Elke keer wanneer ik me heel goed voel en "in de zone" zit merk ik dat vrouwen mij ineens aantrekkelijk vinden. Vooral wanneer ik praat met veel verschillende mensen, ze aan het lachen maak en soms een beetje stoer gedraag. De vrouwen in de omgeving zien dat en vinden je interessant want je straalt positiviteit, zelfvertrouwen en hoge status uit. Het is wel irritant, want dan ben ik alleen aan het socializen en ben ik totaal niet bezig met versieren.
En ze gaan ook echt met hem naar bed zeker..
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:24:13 #74
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91929347
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 06:50 schreef richard_prf het volgende:
Weten jullie zeker dat jullie niet gewoon een gemiddeld of beter uiterlijk hebben? Ik kan me namelijk best goed voorstellen waarom meiden op mij afknappen kwa uiterlijk.

Mja omdat deze vreselijke situatie aanhoudt evolueert de situatie ook langzaam. Ik merk dat ik een afkeer begin te krijgen tegen vrouwen -.- Dit gevoel wordt met de dag sterker lijkt het wel.

Die negatieve gevoelens jegens vrouwen lijken mij niet meer dan normaal. Elke knul zou zich op een gegeven moment zo gaan voelen. Vrijwel niemand is daar anders in of zou zich daar goed boven kunnen stellen. En voor degenen die denken dat zij het beter aan zouden pakken, die overschatten zichzelf lelijk. Als je niet meer dan 'slecht ontmoet' in je leven wordt je vanzelf bitter. Kijk maar om je heen naar andere jongens en hoe zij reageren op 'kwesties aagaande vrouwen'. Uit eigen observaties zie ik dat zij al met nog veel minder shit al helemaal naar de alcohol gaan grijpen etc. Dat zijn pas slappe bitches. Om het minste geringste worden ze emo en weten ze het niet meer waar te zoeken. Laat staan dat ze mij of jouw zouden zijn. Je reactie op vrouwen is gewoon erg logisch. Het zou pas gek zijn als het je niks kon schelen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:24:43 #75
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91929355
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

je moet de kennis ook oefenen natuurlijk.
Ik geloof er niet zo in.
J. <3
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:58:38 #76
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_91929839
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:10 schreef Ensemble het volgende:

[..]

In een bepaald opzicht wel, in andere opzichten weer niet.

Het fijne is dat de smaak van vrouwen nog ondoorgrondelijker is dan hun wegen ten tijde van een slaapwandeling, dus je moet ook niet te snel denken dat je buitenspel staat omdat je niet aan een of ander ideaal zou voldoen.

Maar door je uiterlijk her en der wat bij te schaven (gezond kleurtje, bijgehouden haar, beetje body) kun je wel net het verschil maken qua zelfvertrouwen... Maar ook in de mate waarin je opgemerkt wordt.
J. <3
pi_91930045
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 07:52 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

precies wat ik tien jaar terug dacht,. al die tieners trekken niet voor niets op in groepjes. in groepjes durf je meer, en leer je de grenzen verkennen van de volassen wereld. achteraf kun je alleen maar lachen om wat je samen hebt meegemaakt, de falen en de wins. en zo groei je en wordt je sterker.

mensen als Richardprf en ik hebben dat gewoon gemist. nu op onze leeftijd staat er meer op het spel. jonge meisjes zijn passé/verboden en op onze leeftijd heb je te maken met zg veeleisende meisjes a la "ikhebgeenmsn" en dat soort kutjes. 't is een bitch
Dit is precies wat ik allemaal heb overgeslagen. Ik wilde wel meedoen met alles maar het lukte op of andere manier niet. Ik heb min of meer mijn jeugd overgeslagen. En nu op deze leeftijd begin ik hierdoor ernstige emotionele problemen door te ontwikkelen.
Ik deed wel school/werk etc etc, maar daarna deed ik niks. Ik zat altijd maar binnen. Ik wilde wel maar niemand wou met mij optrekken ik werd gewoon buitengesloten waardoor ik zelf destructieve gedachtes heb ontwikkeld, het gevoel dat je ongewenst bent.
Ik ben nu net 27 en heb het gevoel dat ik aan het randje van de afgrond sta. Emotioneel raak je steeds meer uitgeput.

[ Bericht 3% gewijzigd door richard_prf op 27-01-2011 09:15:48 ]
pi_91930309
NVM

[ Bericht 37% gewijzigd door richard_prf op 27-01-2011 10:11:02 ]
pi_91930669
Niet heel erg chique om een foto te posten van iemand die je vervolgens ook nog omschrijft als lelijk.

Versieren heeft met vaardigheden te maken en met je instelling. En vaak is het zo dat een slechte instelling er voor zorgt dat je nooit vaardigheden opdoet.

Bij jou ligt het duidelijk aan je instelling. Je bent er van overtuigd dat je te lelijk bent om vrouwen te versieren. Nu kan het hele forum je wel vertellen dat dat niet het geval is, maar dat zal weinig helpen. De enige manier om jou gedachten te veranderen is om het in de praktijk te testen.

Begin klein en spreek een aantal vrouwen aan op straat om de tijd te vragen. Je zult zien dat ze je niet meteen uitlachen. Probeer dan een gesprekje aan te knopen met vrouwen op straat. Ga vervolgens de kroeg in en probeer het wat romantischer te krijgen. Je zult zien dat het allemaal best wel meevalt.
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:00:50 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91931157
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:24 schreef richard_prf het volgende:
Toch wil ik wel zeggen dat lelijkste gast van mijn school erin geslaagd was een vriendin te krijgen die er gemiddeld uitziet. En ze hebben al iets van 5 jaar verkering.

Zijn uiterlijke kenmerken: bijna volledig kaal, bleke huid, rood haar, bril, 2.20m lang, er uitzien als 40 op je 20ste, lelijk gezicht.
Dit geeft me dan toch wel weer wat hoop.

Hier een foto toevallig gevonden op hyves:

Hij is serieus lelijk en eng maar ook zijn karakter was niet bepaald geweldig voor zover ik nog kan herinneren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In al je onzekerheid ben je nog een lulletje ook om zon foto te plaatsen, plaats een foto van jezelf zou ik zeggen.

Verder als je jezelf een kneus vind moet je op zoek gaan naar een andere kneus, dit is niet lullig bedoeld maar er zijn genoeg vrouwen die zich net zo voelen als jij, ga bijvoorbeeld op dansles en kijk welk meisje altijd overblijft, die moet je dus hebben
pi_91931413
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

In al je onzekerheid ben je nog een lulletje ook om zon foto te plaatsen, plaats een foto van jezelf zou ik zeggen.

Verder als je jezelf een kneus vind moet je op zoek gaan naar een andere kneus, dit is niet lullig bedoeld maar er zijn genoeg vrouwen die zich net zo voelen als jij, ga bijvoorbeeld op dansles en kijk welk meisje altijd overblijft, die moet je dus hebben
Ok ik verwijder het wel dan. Ik heb al vaak genoeg pics van mezelf geplaatst op het forum.
pi_91931467
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:09 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dit is precies wat ik allemaal heb overgeslagen. Ik wilde wel meedoen met alles maar het lukte op of andere manier niet. Ik heb min of meer mijn jeugd overgeslagen. En nu op deze leeftijd begin ik hierdoor ernstige emotionele problemen door te ontwikkelen.
Ik deed wel school/werk etc etc, maar daarna deed ik niks. Ik zat altijd maar binnen. Ik wilde wel maar niemand wou met mij optrekken ik werd gewoon buitengesloten waardoor ik zelf destructieve gedachtes heb ontwikkeld, het gevoel dat je ongewenst bent.
Ik ben nu net 27 en heb het gevoel dat ik aan het randje van de afgrond sta. Emotioneel raak je steeds meer uitgeput.
Jeeeeeeeeetje zeg. Jij legt werkelijk álle redenen waarom je een mislukkeling zou zijn buiten jezelf. Neem eens een beetje verantwoordelijkheid voor je eigen leven en accepteer dat je vroeger dingen fout hebt gedaan.

[DrPhil] You cant change what you dont acknowledge :7[/DrPhil]

Enniewee, als je jezelf lelijk vindt, probeer eens een nieuw kapsel, kleed je wat beter, laat een baard staan, ga naar de sportschool en kweek tevens wat zelfvertrouwen en ruggegraat. Geen enkele vrouw valt op een huilie, dat heeft heul niks met versieren te maken.
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:16:11 #83
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_91931548
een ander kapsel als je kaal bent?

edit : oh wacht
die foto was van iemand anders
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_91931574
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:16 schreef Waaghals het volgende:
Weet ik veel dat ie kaal is :`) Maarja, als je kaal bent, ben je natuurlijk bij voorbaat al kansloos bij vrouwen... :`)
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:18:28 #85
179534 Waaghals
pi_91931600
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Weet ik veel dat ie kaal is :`) Maarja, als je kaal bent, ben je natuurlijk bij voorbaat al kansloos bij vrouwen... :`)
true
pi_91931728
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:16 schreef Waaghals het volgende:
Pruik?
pi_91931747
Ik ben dus niet kaal.
pi_91931785
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Enniewee, als je jezelf lelijk vindt, probeer eens een nieuw kapsel, kleed je wat beter, laat een baard staan, ga naar de sportschool en kweek tevens wat zelfvertrouwen en ruggegraat. Geen enkele vrouw valt op een huilie, dat heeft heul niks met versieren te maken.
Dat heb ik al geprobeerd ;) Behalve dan een baard laten staan. En"huilen" doe ik alleen op het forum en dus niet irl!
Ik wil mijn collega's niet lastig vallen en mijn baan niet verliezen. Hetzelfde geldt voor het schaarse aantal vrienden dat ik heb.
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:36:17 #89
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_91932045
Wacht even, je post een foto van iemand anders die je lelijk vindt? Dat is wel erg kansloos :').

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:12 schreef Schenkstroop het volgende:En ze gaan ook echt met hem naar bed zeker..
Ja, zij moest hem van zijn stoel tillen en op het bed leggen :P
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:36:50 #90
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91932057
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat heb ik al geprobeerd ;) Behalve dan een baard laten staan. En"huilen" doe ik alleen op het forum en dus niet irl!
Ik wil mijn collega's niet lastig vallen en mijn baan niet verliezen. Hetzelfde geldt voor het schaarse aantal vrienden dat ik heb.
Echte vrienden heeft niemand er veel van, als je bang bent ze te verliezen moet je je afvragen of ze echt wel goede vrienden zijn.
pi_91932856
Ach wat kan mij het rotten... Ik ben ook zeker geen ster in versieren. Heb ook nooit de experience echt gehad. Dat heb ik ook gemerkt, nu een maand uit een relatie van 3 maanden (niet lang, weet ik) en heb toch het gevoel dat het aan mij lag... Ik weet gewoon niet hoe om te gaan in een relatie... Ben ook te onzeker over hoe ik eruit zie etc...

Gewoon de simpele dingen. Ze nam wel wat verlegenheid van me weg (gelukkig), maar niet genoeg om nu weer op zoek te gaan naar een ander...
pi_91932882
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 10:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

Echte vrienden heeft niemand er veel van, als je bang bent ze te verliezen moet je je afvragen of ze echt wel goede vrienden zijn.
Speciaal voor jou nog een keer: http://img220.imageshack.us/f/69139922.jpg/

Manipulerende vrienden heb ik ;) die weten dat ze gebruik kunnen maken van mij.
Players met een gigantische hoeveelheid aan zelfvertrouwen vanwege hun looks en aandacht van de chicks ;)
In de 4 jaar dat ik deze gast ken heb ik hem al een vrouw of 40 zien verslijten. Ja hij maakt misbruik van ze. Maar ze vergeven hem altijd... door zijn looks komt hij overal mee weg ;)
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:08:45 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91933012
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Speciaal voor jou nog een keer: http://img220.imageshack.us/f/69139922.jpg/

Manipulerende vrienden heb ik ;) die weten dat ze gebruik kunnen maken van mij.
Ik zie geen foto, alleen een msn chat, maar zoals gemeld niet belangrijk.

Wat zijn je kwaliteiten, waar ben je goed in, wat vind je leuk? Je moet zorgen dat je in een omgeving bent waar je je goed voelt en genoeg zelfvertrouwen hebt, alleen in een kroeg of disco lijkt me dat niet
pi_91933183
Wel heeft die een paar keer geprobeerd wat single vriendinnen aan mij voor te stellen. ( waarschijnlijk uit dank omdat ik altijd een trouwe chauffeur ben voor hem en zijn drank betaal als we uitgaan ;) ) Alleen die vrouwen hadden daar weinig trek in ;) Ik sta namelijk bekend als een lelijk persoon en sinds alles om uiterlijk draait maak ik dus nooit kans.

[ Bericht 23% gewijzigd door richard_prf op 27-01-2011 11:19:38 ]
pi_91934081
Dit is echt niet te geloven wat voor jankers hier zitten zeg!!!
pi_91934466
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:40 schreef Vinnie85 het volgende:
Dit is echt niet te geloven wat voor jankers hier zitten zeg!!!
:P
  donderdag 27 januari 2011 @ 12:14:26 #97
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_91935194
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef richard_prf het volgende:
Wel heeft die een paar keer geprobeerd wat single vriendinnen aan mij voor te stellen. ( waarschijnlijk uit dank omdat ik altijd een trouwe chauffeur ben voor hem en zijn drank betaal als we uitgaan ;) ) Alleen die vrouwen hadden daar weinig trek in ;) Ik sta namelijk bekend als een lelijk persoon en sinds alles om uiterlijk draait maak ik dus nooit kans.
Ik zal de laatste zijn die zegt dat uiterlijk geen rol speelt en dat als je er niet goed uitziet je een achterstand hebt. Maar zie je zelf ook nooit ontzettend lelijke gasten over straat lopen met een vriendin?

Helemaal kansloos is het dus niet als je het puur op uiterlijk bekijkt. In zo'n geval is er meer aan de hand.
pi_91935547
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Die negatieve gevoelens jegens vrouwen lijken mij niet meer dan normaal. Elke knul zou zich op een gegeven moment zo gaan voelen. Vrijwel niemand is daar anders in of zou zich daar goed boven kunnen stellen. En voor degenen die denken dat zij het beter aan zouden pakken, die overschatten zichzelf lelijk. Als je niet meer dan 'slecht ontmoet' in je leven wordt je vanzelf bitter. Kijk maar om je heen naar andere jongens en hoe zij reageren op 'kwesties aagaande vrouwen'. Uit eigen observaties zie ik dat zij al met nog veel minder shit al helemaal naar de alcohol gaan grijpen etc. Dat zijn pas slappe bitches. Om het minste geringste worden ze emo en weten ze het niet meer waar te zoeken. Laat staan dat ze mij of jouw zouden zijn. Je reactie op vrouwen is gewoon erg logisch. Het zou pas gek zijn als het je niks kon schelen.
Daar heeft schenkstroop 100% gelijk als je niets anders dan slecht ontmoet vanaf
je jeugd en constant het geprobeerd heb is het normaal dat negatieve gevoelens heb
over vrouwen.
pi_91937575
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:09 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Same here.. most of it.. Heb het meeste aan mezelf te blamen though.. Had wel een paar redelijke vrienden die uitgingen en troep maar ik zat liever binnen me computer addiction te feeden.. rot Ultima Online... paar jaar geleden toen relaiseerde ik het me opeens dat ik echt dom bezig was en dat ik wou leven... maja, dan zit je al zolang in een negatief iets dat het erg moeilijk is om de draad op te pakken.

In prive situaties zeg ik weinig tot niks, zelfs niet tegen familie. Op me werk heb ik aardig zakelijk skills, en daar lukt het ook aardig maar verder dan dat gaat het niet. Zit altijd met de vaste personen in de tram en voel me altijd al snel 3e been (hang er altijd beetje achter en lach als een boer met kiespijn als hun aan het ouwehoeren zijn..).. als er bv een ander persoon bij is dan precies zelfde situatie, hun ouwehoeren en ik zit weer eneb eetje erbij en te lachen als een boer met kiespijn... heel erg deprimerend. Heb ook niet echt het gevoel dat ik gewenst ben ofzo (nooit vragne hoe is het of iets) of proberen mij in het gesprek erbij te halen en dat zuigt... maar zijn ze ook totaal niet verplicht, i only got myself to blame for this shit.

het is inderdaad erg deprimerend en niet echt bevordelijk voor kwaliteit van het leven.. en hang net als jou Richard_prf (ben 25 btw) al met 1 voet boven de afgrond en duurd niet lang meer voordat ik een stap vooruit zet... deprimerende kut troep.

Maargoed, ik dwaal af. sorry. :) altijd lekker om shit van je af te typen, ookal hoort het eigenlijk niet thuis in dit topic :)

Edit : ohja... denk niet dat ik ooit meisjes kan versieren.. .gewoon onmogelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kevin24 op 27-01-2011 13:34:26 ]
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:20:52 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_91937902
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef richard_prf het volgende:
Is goed voor je zelfvertrouwen met zo'n jongen uitgaan en er nog voor betalen ook :? Als je zo weinig vertrouwen in jezelf hebt moet je je vooral niet spiegelen aan mensen die er van overlopen, er zijn genoeg vrouwen zoals jij en die zijn ook makkelijk te herkennen als je er oog voor hebt, als jij in dezelfde vijver wilt vissen als die "player vriend" van je houdt het op, succes
pi_91938557
Leuk dat mijn topic een vervolg krijgt

Ik zit intussen ook niet stil. Probeer wel eens wat al mis ik een beetje een podium. Ik ben redelijk nieuw in de stad dus nog een beetje aan het opbouwen. Wel laatst een date gehad. Is niks geworden maar die date toch maar mooi geregeld.

Toch heb ik nog heel veel moeite om leuke vrouwen zomaar aan te spreken, laat staan ze mee uit te vragen.
pi_91938686
Tering wat kan je in godsnaam gebeuren?

Een meisje zegt nee.

Nou en!

Weet je wel hoeveel vrouwen er zijn op de wereld!?
pi_91938900
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef Arolsen het volgende:
Leuk dat mijn topic een vervolg krijgt

Ik zit intussen ook niet stil. Probeer wel eens wat al mis ik een beetje een podium. Ik ben redelijk nieuw in de stad dus nog een beetje aan het opbouwen. Wel laatst een date gehad. Is niks geworden maar die date toch maar mooi geregeld.

Toch heb ik nog heel veel moeite om leuke vrouwen zomaar aan te spreken, laat staan ze mee uit te vragen.
Voelt goed toch? Om zelf het heft in handen te nemen?
Gewoon blijven proberen. Je zult zien dat het je op den duur steeds makkelijker af gaat.
pi_91939123
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:37 schreef HansvD het volgende:
Tering wat kan je in godsnaam gebeuren?

Een meisje zegt nee.

Nou en!

Weet je wel hoeveel vrouwen er zijn op de wereld!?
Dat jij er geen probleem mee hebt, prima voor jou. Maar er zijn mensen die dat wel hebben. Ga lekker ergens anders posten, het pimp-topic ofzo.
pi_91939352
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:46 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Dat jij er geen probleem mee hebt, prima voor jou. Maar er zijn mensen die dat wel hebben. Ga lekker ergens anders posten, het pimp-topic ofzo.
Gelijk heeft ie natuurlijk wel

Vroeger dacht ik ook wel eens dat alle vrouwen precies hetzelfde dachten en bovendien een groot netwerk vormden waarbij een gefaalde poging je ook bij een hele groep andere vrouwen kansloos maakte. :')
pi_91939552
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Vroeger dacht ik ook wel eens dat alle vrouwen precies hetzelfde dachten en bovendien een groot netwerk vormden waarbij een gefaalde poging je ook bij een hele groep andere vrouwen kansloos maakte. :')
Heeft hij ook wel, maar dit gaat over mensen die de belangrijke stappen hebben gemist zeg maar. Dus degene die in de jeugd daar niet mee bezig zijn geweest op een of andere manier.
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:57:23 #107
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91939600
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef Arolsen het volgende:

[..]

Errrr errr mmww. errr.. dat is nogsteeds zo. Dacht ik. Ik herinner me iets dat David D'angelo zei. Het gaat om status en geen één meisje wil graag gezien worden met jongen als blijkt dat ie niet goed in de markt ligt bij de andere meisjes oid. Heel onlogisch en raar, maarja we hebben het over vrouwen.. En ik ben geen vrouw dus het zou best kunnen.

Overigens wat iemand anders hierboven zei: Als je gemiddeld bent kun je inderdaad makkelijker met wat doorzetten en een goede houding/instelling ver komen bij meisjes. Dan nog is uiterlijk van groot belang. Je bent alleen niet hidious.

Daarnaast heb ik ook wel veel uitzonderingen op mijn ideeen gezien. Mischien moet je het dus dan ook maar net treffen. Dus uiterlijk is wel belangrijk, en je hebt heel wat tegen als lelijkerd. Maar je moet je kansen vergroten door je meer te presenteren om die ene mooie (gekke) meid die weer wel wil, te vangen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Schenkstroop op 27-01-2011 14:04:25 ]
pi_91941458
In de tijd dat jullie hier anderhalf topic volgejankt hebben heeft Arolsen naar de adviezen geluisterd en een date geregeld. En dat binnen een maand.

Misschien een idee om zijn voorbeeld te volgen?
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:49:10 #109
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91941807
We waren aan het praten over het belang van uiterlijk. Als mijn uiterlijk gemiddeld tot knap was had ik ook meer moeite gedaan hoor. Meisjes/mensen in t algemeen aanspreken is voor mij niet super moeilijk Daar hoef je echt niet heel veel inspanning voor te doen tenzij je heel zenuwachtig bent. Nu durf ik het gewoon niet. Weet toch wel wat de meisjes denken/willen. Er is zat keus uit lekkere interessante stereotype en/of gehypte types. Wat is er dan zo leuk aan zomaar een Chinees?

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 27-01-2011 14:59:31 ]
pi_91941883
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:49 schreef Schenkstroop het volgende:
We waren aan het praten over het belang van uiterlijk. Als mijn uiterlijk gemiddeld tot knap was had ik ook meer moeite gedaan hoor. Meisjes/mensen in t algemeen aanspreken is voor mij niet super moielijk Daar hoef je echt niet heel veel inspanning voor te doen. tenzij je heel zenuwachtig bent. Nu durf ik het gewoon niet. Weet toch wel wat de meisjes denken/willen. Er is zat keus uit lekkere interessante stereotype en/of gehypte types. Wat is er dna zo leuk aan zomaar een Chinees?
De loempia's die erbij komen?? ;) Maar inderdaad, als je geen gstar onderbroekje aanhebt dan tel je 99% van de tijd niet mee :P
pi_91942028
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Tja, je kunt mee huilen maar ook gewoon met een oplossing komen.

Nogmaals het enige probleem wat er kan zijn is dat ze nee zegt.

Verder zijn er ook miljoenen lelijke vrouwen dus ook uiterlijk is niet van belang.

Jezelf zielig vinden is het enige echte probleem wat ik hier voorbij zie komen.

En met computerspelletjes spelen los je dat in elk geval niet op.
pi_91942161
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:54 schreef HansvD het volgende:

[..]

Tja, je kunt mee huilen maar ook gewoon met een oplossing komen.

Nogmaals het enige probleem wat er kan zijn is dat ze nee zegt.

Verder zijn er ook miljoenen lelijke vrouwen dus ook uiterlijk is niet van belang.

Jezelf zielig vinden is het enige echte probleem wat ik hier voorbij zie komen.

En met computerspelletjes spelen los je dat in elk geval niet op.
Je hebt ook wel een punt daar niet van. Maar hoe kom je nu ineens op computerspelletjes?
pi_91943271
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:49 schreef Schenkstroop het volgende:
We waren aan het praten over het belang van uiterlijk. Als mijn uiterlijk gemiddeld tot knap was had ik ook meer moeite gedaan hoor. Meisjes/mensen in t algemeen aanspreken is voor mij niet super moeilijk Daar hoef je echt niet heel veel inspanning voor te doen tenzij je heel zenuwachtig bent. Nu durf ik het gewoon niet. Weet toch wel wat de meisjes denken/willen. Er is zat keus uit lekkere interessante stereotype en/of gehypte types. Wat is er dan zo leuk aan zomaar een Chinees?
Ik neem aan dat je zelf het beste kunt bedenken wat jij een vrouw allemaal te bieden hebt los van je uiterlijk.
En als je echt helemaal niets kunt bedenken wordt het misschien tijd om eens wat van je leven te gaan maken.

Alleen maar klagen is zo makkelijk. Je schiet er alleen helemaal niets mee op.
pi_91944934
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:58 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Je hebt ook wel een punt daar niet van. Maar hoe kom je nu ineens op computerspelletjes?
Dat last ik ergens in het begin van dit topic..

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:30 schreef richard_prf het volgende:

pi_91945387
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:00 schreef HansvD het volgende:

[..]

Dat last ik ergens in het begin van dit topic..

[..]

Oja, mybad... Overheen gelezen. :P
pi_91950180
Toch blijf ik het gevoel houden dat het met mijn uiterlijk gewoon onmogelijk is om succes te hebben. Ik hoef maar in de spiegel te kijken en ik denk meteen "Ok je moet accepteren dat het er nooit van komt zet het maar uit je hoofd allemaal " En ik weet heus wat lelijk of knap is. En ik ben gewoon heel lelijk. Ik begin echt een hekel te krijgen aan vrouwen. Ik heb liever dat dit niet doorzet maar het gevoel wordt steeds sterker.
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:11:40 #117
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91950600
Wordt je ook al kwaad als je porno kijkt, Lizzylollipop ofzo? 18 jaar en ze neukt al als een pro. niks hoeft ze intehouden, van afwijzing en frustraties ed geen weet. of zoek jij iets van een relatie?

Ik vind relaties overrated als ik om mij heen kijk, niks dan ellende.

Vriendin zuigt je financieel leeg of is een thuismus dat niet mee uitgaat.Het enige wat je nog doet is je mannelijkheid opzij ztten en het meisje naar de zin maken, Die nieteens weet wat ze wilt. Echt weird die zg "relaties".
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:18:52 #118
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_91950844
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:01 schreef richard_prf het volgende:
Toch blijf ik het gevoel houden dat het met mijn uiterlijk gewoon onmogelijk is om succes te hebben. Ik hoef maar in de spiegel te kijken en ik denk meteen "Ok je moet accepteren dat het er nooit van komt zet het maar uit je hoofd allemaal " En ik weet heus wat lelijk of knap is. En ik ben gewoon heel lelijk. Ik begin echt een hekel te krijgen aan vrouwen. Ik heb liever dat dit niet doorzet maar het gevoel wordt steeds sterker.
Weet je als je zo overtuigt bent van je eigen kansloosheid dan word het ook een self-fulfilling-prophecy. Er zit echt geen vrouw te wachten op een kerel die zo'n houding heeft. Probeer die mentaliteit alsjeblieft af te leren of het zal je nog een beek bezuren denk ik.

Kijk misschien ben je geen Arie Boomsma of Johny Depp. Maar ik ken genoeg oerlelijke gasten die gewoon een leuke vriendin hebben kunnen vinden. Gewoon omdat ze zichzelf kunnen verkopen. Niet dat de vrouwen achter ze aan lopen maar toch zijn er blijkbaar meisjes die het wel prima vinden. Het zijn dan ook lui die verder goed in het leven staan, leuke vrienden hebben en succes hebben met werk en/of studie.

Je moet om zelfverzekerd te worden gewoon eens tegen jezelf zeggen "kijk ik ben een kerel die zeer de moeite waard is en wel hierom". En dan moet je gewoon eens met meisjes durven praten. Ze zullen misschien niet uit zichzelf achter je aan komen rennen. Maar ze zullen je lang niet allemaal afpoeieren. Gewoon eens proberen.

Je kent btw Arthur Docters-Van Leeuwen wel waarschijnlijk. Zelfs die heeft een vrouw. .
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:27:44 #119
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91951159
-nevermind-
pi_91951436
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Wordt je ook al kwaad als je porno kijkt, Lizzylollipop ofzo? 18 jaar en ze neukt al als een pro. niks hoeft ze intehouden, van afwijzing en frustraties ed geen weet. of zoek jij iets van een relatie?

Ik vind relaties overrated als ik om mij heen kijk, niks dan ellende.

Vriendin zuigt je financieel leeg of is een thuismus dat niet mee uitgaat.Het enige wat je nog doet is je mannelijkheid opzij ztten en het meisje naar de zin maken, Die nieteens weet wat ze wilt. Echt weird die zg "relaties".
Ik kijk geen porno (nee echt niet, ik heb impotentie problemen tenzij ik veel alcohol op heb). Ik wilde ooit wel een relatie ja nu al lang niet meer, niet zonder enkele ervaring met vrouwen -.-

Bij mij op kantoor liepen er wel altijd leuke HBO meiden rond die in de 20 waren en die hebben volgens mij leuke langdurige relaties. Echt van die intelligente en grappige meiden zijn dat waar je ook nog wel is om kan lachen om hun verhalen in de pauzes. Mja ik was altijd nogal stil in de pauzes omdat ik eigenlijk helemaal niks meemaakte.
Als ik dus een van hun uit zou vragen dan zou ik spontaan keihard uitgelachen worden.

Ik was altijd de enige die single was behalve nog een collega van 26 jaar ( die erg gewild was door de kantoor dametjes) maar hij vond dus zijn vriendin tijdens een bedrijfs uitje in Limburg toevallig kwam ze uit Houten.... mijn woonplaats.
pi_91953813
Nieuw skype gesprek. Mijn vrienden beginnen door te krijgen dat ik depri ben en ik heb ze maar gezegd waar ik mee zit een beetje:

[19:08:55] Mellievanellie: yoooo nigger
[19:09:04] Mellievanellie: zie jou ook nooit op msn meer :O
[19:09:08] Mellievanellie: waddup?
[19:11:42] cgn: Och ik ben gewoon down omdat ik faal bij de chicks
[19:11:57] Mellievanellie: lol jonguh get over it stap gewoon op eentje af man
[19:12:17] cgn: Yea I know
[19:12:23] cgn: Het probleem is dat ze me nooit zien staan he ;)
[19:12:48] cgn: IK heb niet zo'n succes als jij , bij mij gaat het allemaal niet zo makkelijk
[19:13:27] Mellievanellie: tuurlijk wel man je moet gewoon iets meer zekerder worden maar dat gaat je wel lukken
[19:13:43] cgn: maybe
[19:13:51] cgn: Vind je me niet te lelijk dan?
[19:14:08] Mellievanellie: dude :P
[19:14:14] cgn: Volgens mij wijzen ze me af om mijn uiterlijk ;)
[19:14:35] Mellievanellie: nee man je moet gewoon jezelf zijn uiterlijk boeit niet man kijk mijn lelijke kkkop dan ik heb nu ook een maand met stef
[19:15:03] cgn: Ja maar vergeet al die andere chicks van je niet he
[19:15:07] cgn: Dus zo lelijk kan jij niet zijn :P
[19:16:08] Mellievanellie: ja maar ik maak mezelf belachelijk met me uiterlijk op een grappige manier met veel fantasie en jij meent het serieus dus kom je meteen over als een onzeker iemand die bang is
[19:16:13] Mellievanellie: en dat stoot af
[19:16:27] cgn: Hmmm
[19:16:41] cgn: Ja maybe heb je gelijk
[19:16:42] cgn: :P
[19:17:00] Mellievanellie: want volgens mij toen je hier was bij stef was je ook best zenuwachtig of niet?
[19:17:14] cgn: Mwah niet echt
[19:17:43] Mellievanellie: hmm oke ;)
[19:17:59] Mellievanellie: ik zit gewoon al een maand hier in breda man hahah
[19:18:12] cgn: IK had zoiets van, ik ben toch kk lelijk dus het boeit niet , ik heb geen reden om zenuwachtig te zijn ;)
[19:18:39] cgn: Ok
[19:18:42] Mellievanellie: haha dat had ik ook maarja kennelijk was het voorbestemd :P
[19:18:51] cgn: Maar hoe doe je dat dan met je werk?
[19:19:04] Mellievanellie: erom heen lullen :P
[19:19:12] Mellievanellie: zware blessure haha
[19:19:23] cgn: Rat dat je bent :P
[19:19:30] Mellievanellie: ik ben gewoon naar me ex geweest met stef hoe flik ik dat dan :O:P
[19:19:38] Mellievanellie: en gewoon gelogeerd ook nog hahaha
[19:20:43] Mellievanellie: 'ze kocht vandaag een t-shirt voor me omdat we een maand hebben man
[19:20:50] cgn: Ok nice :)
[19:21:07] Mellievanellie: en ik ken al aardig wat mensen nu hier en vanavond in de stad wat drinken :P
[19:21:14] Mellievanellie: als je nou hierheen komt kan je mee wat drinken man ?
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:49:14 #122
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91955146
Leuke vriende heb jij :p

Mijn vrienden zien al jaren dat ik depri/problemen heb. Eentje zei dat ik ze bang maak En velen kan het ws ook helemaal niets schelen.

Hoe vaak ga jij uit Richardprf?
pi_91955800
Ja maar je moet het er ook niet te vaak over hebben en een masker opzetten en doen alsof het allemaal prima gaat ;) De meeste kijken wel een beetje tegen me op kwa opleiding/ bezittingen enzo iets dat hun juist weer niet voor elkaar krijgen.

van mijn 16de tot mijn 19de ging ik af en toe wel eens uit. Ben zelfs naar sensation white geweest toen ik 18 was ofzo.
Van mijn 20 tot 26 geen enkele keer uit geweest. Maar sinds september tot half december vorig jaar ging ik elke week uit. Gewoon om te testen of ik me dan wel beter voelde tijdens uitgaan en niet zo'n kut gevoel als vroeger dat je weet dat al je afgeschreven bent. Helaas is er niets veranderd en ga ik dus liever niet meer uit.
pi_91956986
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef richard_prf het volgende:
Ja maar je moet het er ook niet te vaak over hebben en een masker opzetten en doen alsof het allemaal prima gaat ;) De meeste kijken wel een beetje tegen me op kwa opleiding/ bezittingen enzo iets dat hun juist weer niet voor elkaar krijgen.

van mijn 16de tot mijn 19de ging ik af en toe wel eens uit. Ben zelfs naar sensation white geweest toen ik 18 was ofzo.
Van mijn 20 tot 26 geen enkele keer uit geweest. Maar sinds september tot half december vorig jaar ging ik elke week uit. Gewoon om te testen of ik me dan wel beter voelde tijdens uitgaan en niet zo'n kut gevoel als vroeger dat je weet dat al je afgeschreven bent. Helaas is er niets veranderd en ga ik dus liever niet meer uit.
Gelijk heb je.
pi_91960337
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:27 schreef strong het volgende:

[..]

Gelijk heb je.
Heb jij dan ook dat je wel heel makkelijk vrienden maakt omdat het ze toch niks boeit hoe je er uit ziet ;)? En je dus altijd gewoon jezelf kan zijn? Ik heb dat namelijk wel. Maar voor de vrouwen ben ik blijkbaar niet goed genoeg ;)
pi_91963461
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:27 schreef strong het volgende:

[..]

Gelijk heb je.
Ga weg uit dit topic. Jij post steeds dat richard gelijk heeft dat het aan zijn uiterlijk ligt, en dat is juist niet zo.
pi_91968155
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:08 schreef Ensemble het volgende:

[..]

Ga weg uit dit topic. Jij post steeds dat richard gelijk heeft dat het aan zijn uiterlijk ligt, en dat is juist niet zo.
Morgen ga ik wat drinken in Breda met die vriend uit het skype gesprek. Dat gaat nog leuk worden aangezien er wel een paar meiden aanwezig zullen zijn ( die mij kansloos negeren, de blik van afwijzing, hele avond doen alsof ik niet besta ) en waarschijnlijk draait het erop uit dat ik bij hun ga slapen ook al hebben we dat niet afgesproken maar ik weet zeker dat we uiteindelijk allemaal behoorlijk wat alcohol naar binnen gaan werken en dan kan ik natuurlijk niet meer naar huis rijden.
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:36:56 #128
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91969197
Aight.

Hey Richardprf, heb je ook nooit kleine dingetjes meegemaakt zoals bijv dat meiden je wellicht aanspraken toen je toevallig aan de bar zat. Dat meisjes vragen of ze wat uit je flesje 7up mogen drinken of uit je vaasje. Of plagend rook in je gezicht gingen uitblazen enzo?
pi_91969460
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Aight.

Hey Richardprf, heb je ook nooit kleine dingetjes meegemaakt zoals bijv dat meiden je wellicht aanspraken toen je toevallig aan de bar zat. Dat meisjes vragen of ze wat uit je flesje 7up mogen drinken of uit je vaasje. Of plagend rook in je gezicht gingen uitblazen enzo?
Uhm nee. Ik ben onzichtbaar ;) en het doet pijn. Heb jij dit wel meegemaakt dan? Dan doe jij het beter bij de dames dan ik :)
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:55:20 #130
197394 tha_one
podjandikkie
pi_91970464
Oh mijn god zeg, we hebben een tweede Schenkstroop gevonden :') .

Ik verlaat dit topic weer.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 00:05:08 #131
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91971104
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Uhm nee. Ik ben onzichtbaar ;) en het doet pijn. Heb jij dit wel meegemaakt dan? Dan doe jij het beter bij de dames dan ik :)
In het donker is hun visie ook beperkt en ik heb een opvallende jas. Niets bijzonders.

Mischien kun je een keer een alto-kroeg proberen Richardprf. Waar veel jongeren komen tussen 16 en 30. Veelal VWO volk, alternative, metal, rock. Daar zijn de meiden allemaal hippie en licht in het hoofd. En dat bedoel ik niet slecht. Heb je ook meer kans dat ze gaan vragen wie je bent waar je vandaan komt. Zeker als ze je niet kennen. Of je lelijk bent maakt dan niet uit. De mooisten zijn toch allemaal wel bezet. Maar je kan wel met ze babbelen als je durft.

En arrogante anitas heb je daar meestal niet, die stromen vanzelf weg naar de dancekroegen waar de bontkraagjes ook zijn. Die alternative mensen in mijn stad zijn heel vredelievend enzo. Je hebt daar van alles rondlopen. Van mode ontwerpers tot psychologen in opleiding. Veelal aardige mensen.

Anyway veel plezier morgen!

[ Bericht 5% gewijzigd door Schenkstroop op 28-01-2011 00:11:20 ]
  vrijdag 28 januari 2011 @ 00:17:31 #132
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91971840
ej! interesant topic. hoi schenkstroop, en richard :D
ik ga even doorlezen(topic nog, schijnen zelfs al 2 delen van te zijn . ik loop achter), maar ik wil even snel reageren.
ik moet zeggen ik ben nu al aantal uren bezig met een bepaalde pua methode lezen. Ik denk dat ik er succes mee kan gaan krijgen (en met succes bedoel ik KANS maken op meisje, en een meisje kunnen versieren en lol kunnen hebben, en ze mij beter laten leren kennen, en ik hun beter kan leren kennen, etc ,etc)
nog niet in de praktijk gebracht, eerst nog wat uren erop studeren. zodat alle 'losse flarden' 1 geheel vormen, in me hoofd.

ik ben misschien 5 keer op een meisje afgestapt om 'te versieren' in een kroeg. andere keren ontmoette kwamen ze op mij af, of ontmoette ik via via, of ging op de 1 of andere manier 'de meet' vanzelf en zo natuurlijk dat ik het niet meer weet. ook faal overigens.

maar zoiets dus:

poging 1 (leeftijd 18 ofzo): ik naar haar toe lopen(zag haar al een tijdje, en ik dacht haar van een klas op school te herkennen, dus het leek me interesant om een cheesy opener te gebruiken, omdat die dus echt waar zou zijn)
dus ik zeg: "ken ik jou ergens van?"

zij: lacht me keihard uit, inclusief *heel* me reputatie daar ging eraan, omdat ze zorgde dat iedereen me ging uitlachen
ik me reputatie proberen te redden (met alleen maar waarheid overigens!)
ik:"ja wat!, ik ken je volgensmij van *school* in lokaal ***!, maar jij mij dus niet?"
ik:"tering zeg, ik weet dat het standaard klinkt enzo! dat weet ik heus wel!"
ik naar haar vriendin draaien en tegen zeggen:"ja jij zit er dan ook altijd bij daar, jullie hebben me nooit gezien in de klas daar?"
maar me reputatie is daar nooit meer goedgekomen

poging 2:
meisje van een 2 set die even stil was. ik zat 2 plekken van haar af, en was met een vriend.
zij dronk een groen drankje(wtf is dat vroeg ik me af, misschien een heel interesant mixdrankje ofzo)
ik:"hey wat lijkt dat een apart drankje, wat is dat"
zij :" appelsap"
ik was beetje verbaasd en voelde me beetje dom, want had ik kunnen weten, maar ik had niet verwacht dat iemand daar appelsap zou kunnen drinken, en was niet in me opgekomen
ik: "oh appelsap, natuurlijk. ik dacht dat je wel wat anders zou drinken"
zij: "oh!. nou ik drink geen alcohol" (het begon mist te gaan, ik voelde het.
dus ik als excuus op gaan hangen
ik:"ja ik vroeg het, want ik wil een nieuw drankje bestellen, en jouw zag er zo leuk uit. maar blijkt dus iets saais te zijn, doei"
en toeng ging ik snel wegwezen.

poging 3:
meisje in een 2set
ik zat naast haar aan de bar, en was met een vriend. zij was in gesprek geweest met haar vriendin, maar was toen even een tijdje stil, en toen begon zij in haar handtas te graaien om neusspray in te spuiten
ik openen
ik:"huh, spuit je nou neusspray in hier!
zij: "ja"
ik:"oh, waarom doe je dat, en heb je het bij je in je handtas?"
zij:"omdat ik verkouden ben"
zij begon een beetje te denken dat ik vreemd was waarom ik me dat afvroeg(denk ik, voelde ik). want neusspray bij je hebben als je verkouden bent is logisch
dus ik:
ik:"oh, gelukkig. ja wist je dat sommige stoffen in neusprays verslavend zouden zijn. in amerika hebben best veel mensen daar last van, ik was een beetje bang dat zon leuk meisje als jij verslaafd zou zijn"
paf alles was misgegaan
zij :" nee hoor"
ik stopte toen maar met praten

poging 4:
ik wilde gewoon iemand hebben om mee te praten. stond al een tijdje alleen, dus ik op een nogal hyper meisje afstappen
"hey ik ken jou.... ik woon vlakbij je, ik woon daar en daar. en ik ken je ook via, de vriend van de moeder van de ...etc,etc.(dorp)"
zij:"wahat! jij kent mij? wie the fuck ben jij? ik ken jou helemaal niet! ga weg creep!"

ik haat haar nog steeds serieus, maar volgensmij is het wederzijds gezien de manier hoe ze na 5 seconde tegen me deed.
ik zie haar nog steeds afentoe, maar dan doe ik al me moeite om haar te vermijden.
ik hoop soms nog steeds dat ze snel sterft

poging 5:
een jongen zat mij te betasten, en toen keek ik hem even gemeen aan, en stopte hij gelukkig, en toen ging hij vervolgens een meid staan betasten
dus toen hij weg was, meid had mij niet eerder gezien.
toen ik tegen die meid
ik:"betaste die jongen jou nou net?"
zij:"ja"
fucking teringherrie van muziek trouwens, en volgens mij beantwoordde/luisterde ze alleen maar uit beleefdheid
ik:"ja hij zat mij ook net te bevoelen."
zij:"oh"
ik:"ja, ik dacht toen dat hij homo was, maar ik denk nu dat hij misschien dan bi is ofzo"
zij:"haha"
ik:"woon je hier in de buurt?"
zij:"ja hier vet vlakbij"
ik:"oh leuk. is hier wel leuk, dus dan goed voor je dat je hier zonder ver te lopen vaker kan komen"
zij:"ja het is handig"
ik:"hoe lang blijf je nog"
zij:"ik blijf hier nog wel even"
ik:"oh oke, ik ga drankjes kopen, ik spreek je misschien nog"

toen 30 minuten niets, en ik had me toen lam gedronken, en wat andere gasten die ik op straat had aangesproken, en mee was, ook maar bier en alles voor gekocht.

toen zag ik enkele gasten zoenen doen enzo met meisjes die ze net waren tegengekomen volgensmij

dus ik op haar afstappen
ik:"hey, je woonde hier in de buurt he, mag ik je wat vreemds vragen maar wil je dan wel heel me vraag even afluisteren?"
het voelde echt alsof ze uit beleefdheid naar me luisterde, dus ik wilde even vragen of ze haar aandacht erbij kon houden omdat ik wist dat ik half zou gaan stotteren enzo
zij:"oke, wat dan"
toen ik met heel veel stopwoordjes, en andere dingen erin gestopt, en wanhopigheidsgevoelens:"als ik je .... zeg maar.... 1000 euro geef, wil je dan mij meenemen naar je huis"
zij:"ehm... nee..... dat gaat dus niet gebeuren he" met de nadruk op DAT sprak ze het uit.

alle 5 die keren hierboven, vooral de 1ste, en 4de, voelde verschrikkelijk. dat soort dingen maakt een gigantische deuk in me zelfvertrouwen.
en dan lukt dingen als 5 ook nog nieteens! ookal was daar het ultieme doel wel nog veel groter dan alleen maar leuk praten en lol maken (dat was ook geinsinueerd aan haar)

het gaat fout, dat merk ik gewoon... maar ik weet niet wat ik er aan kan doen dan! door gebrek aan ervaring weet ik het niet.

ik lees nu pua, en ben vet enthousiast erover. want 'onder normale' omstandigheden kan ik wel met mensen omgaan, en wordt ik meestal wel aardig gevonden. alleen 'het ontmoeten' he :(
dat is echt zwaar aan te raden, ik zweer het

nu met pua, ga ik het goed proberen in te zien, en beter proberen. alles wat ik lees is OOK wat een normale man 'behoort' te weten door ervaring door de jaren heen. en het gaat nog veel verder dan dat zelfs.
.(ZWARE tip voor hier

[ Bericht 14% gewijzigd door mylifeisgrey op 30-01-2011 03:07:47 ]
pi_91974448
Ik ben ook met de PUA begonnen. Interessant wat jij meemaakte MLG ook wel komisch zoals je het beschrijft :p
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:31:08 #134
179534 Waaghals
pi_91974620
meen je nou serieus dat je een meid 1000 euro hebt geboden om met haar mee te mogen ? :')
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:47:48 #135
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_91975021
Allejezus mylifeisgrey, wat een kansloze verhalen G.

Waar het misgaat is bij je uitstraling. Daardoor ga je merken dan ze luistert uit beleefdheid, wordt je zenuwachtig en ga je zulke achterlijke moves maken als in je 5 pogingen :')

Vrouwen in een kroeg versieren is sowieso totaal belachelijk en, tenzij je er erg goed uit ziet, vaak gedoemd om te falen. Wat wel slaagt is vrouwen in een kroeg spontaan aanspreken en dan versieren. Doelbewust op je prooi afgaan echter... sommigen zullen het nooit leren :')
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:47:58 #136
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91975025
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:31 schreef Waaghals het volgende:
meen je nou serieus dat je een meid 1000 euro hebt geboden om met haar mee te mogen ? :')
ja. had meer dan 1000 euro contant bij me in me portomonee.

uiteindelijk die briefjes besteed aan *praten met hoeren* op de wallen in amsterdam.
en sex van hun
en toen 800 euro bijbetalen voor 10 min. zoenen ofzo, omdat ik het zo erg mistte en op de 1 of andere manier maar 1 hoer probeerde daarvoor over te halen
dus is alsnog opgekomen
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:51:43 #137
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_91975108
En richard_pdf hou ons op de hoogte over je breda-experience.
Maar ook bij jou vriend..het is puur je zelfbeeld waar het aan schort + je gaat niet uit. Tijdens het uitgaan krijg je de vriendenkring, de sociale skills en het zelfvertrouwen waar je IN HET DAGELIJKS leven de vrouwtjes mee regelt. Snap het dan.

En gozert, nogal wiedes dat als je met zo'n instelling op stap gaat dat je er geen flikker aan vindt. Op stap ga je om goed te bieren met maten, niet om te testen of het leuk wordt of om je vrouwen-versierskills eens een draai te geven. Dat komt vanzelf namelijk.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:52:41 #138
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91975131
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:47 schreef PfenisBaron het volgende:
Allejezus mylifeisgrey, wat een kansloze verhalen G.

Waar het misgaat is bij je uitstraling. Daardoor ga je merken dan ze luistert uit beleefdheid, wordt je zenuwachtig en ga je zulke achterlijke moves maken als in je 5 pogingen :')

Vrouwen in een kroeg versieren is sowieso totaal belachelijk en, tenzij je er erg goed uit ziet, vaak gedoemd om te falen. Wat wel slaagt is vrouwen in een kroeg spontaan aanspreken en dan versieren. Doelbewust op je prooi afgaan echter... sommigen zullen het nooit leren :')
ik heb flarden als dit advies niet meer nodig want het staat allemaal in pua materiaal.compleetje kan bijvoorbeeld een ftc en body rocking en etc etc doen om niet zo over te komen (in fase a overigens) als waar jij het over hebt
en in volgende fases moet je zorgen dat je ergens terecht komt (qua positie) dat je die uitstraling niet 'kan' hebben, en dan kan je meer gebruik maken van bijvoorbeeld een freeze-out mocht het erg worden

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 28-01-2011 04:08:35 ]
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:52:47 #139
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_91975134
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja. had meer dan 1000 euro contant bij me in me portomonee.

uiteindelijk die briefjes besteed aan *praten met hoeren* op de wallen in amsterdam.
en sex van hun
en toen 800 euro bijbetalen voor 10 min. zoenen ofzo, omdat ik het zo erg mistte en op de 1 of andere manier maar 1 hoer probeerde daarvoor over te halen
dus is alsnog opgekomen
Wacht even, je hebt 1000 ekkies gelapt voor praten, seks en een zoen met een hoertje?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:54:56 #140
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91975188
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:52 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Wacht even, je hebt 1000 ekkies gelapt voor praten, seks en een zoen met een hoertje?
nee niet 1 hoertje.

850 euro oid bij 1 hoertje voor sex(50 euro) en 800 bijbetalen voor zoenen (fucking domste uitgave ooti)

en rest bij nederlandse hoertje om een gesprek te voeren om ooit weer eens een normaal meisje te durven aanspreken. door ALLE AFWIJZINGEN
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:55:21 #141
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_91975200
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik heb flarden als dit advies niet meer nodig want het staat allemaal in pua materiaal.compleetje kan bijvoorbeeld ftc en body rocking en etc etc doen om niet zo over te komen als waar jij het over hebt
Man... :') Beter ga je eens de straat op ipv literatuurstudies en nog niet de feeling voor een goed gesprek.

Wat is dat pua dan in godsnaam? Een zelfde training als the game?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:57:54 #142
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_91975268
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee niet 1 hoertje.

850 euro oid bij 1 hoertje voor sex(50 euro) en 800 bijbetalen voor zoenen (fucking domste uitgave ooti)

en rest bij nederlandse hoertje om een gesprek te voeren om ooit weer eens een normaal meisje te durven aanspreken. door ALLE AFWIJZINGEN
Jij denkt dat je door een totaal ontwrichte man-vrouw situatie na te bootsen met een hoertje je vaardigheden met normale meisjes kan opkrikken? Je hebt nog aardig wat pua te gaan vrees ik...
  vrijdag 28 januari 2011 @ 02:05:44 #143
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91975439
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:57 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Jij denkt dat je door een totaal ontwrichte man-vrouw situatie na te bootsen met een hoertje je vaardigheden met normale meisjes kan opkrikken? Je hebt nog aardig wat pua te gaan vrees ik...
ja dat dacht ik inderdaad, dat het goede oefening zou zijn, en hoertjes wijzen me wat minder vaak af daarom bij hun. want het voelt verschrikkelijk om afgewezen te worden.

en dan ook nog eens zien dat 'anderen' het wel kunnen(onbekend meisje aanspreken) zorgt ervoor dat me hele leven verschrikkelijk voelt. daarom wilde ik 'oefenen'
maar dat is alweer een tijdje terug, toen kende ik pua nog niet
met pua spul kan je veel sneller ergens komen(moet je ook voor oefenen hoor), maar dan hoef je tenminste niet helemaal in je 1tje uit te vogelen door trial and error hoe het moet. dus met pua erbij bestuderen gaat het leren veel sneller

Hoe Voel Je Je NU #611
20 en nog geen vriend gehad!
zie je, die acties waren rond eind juni 2010 voordat ik pua kende

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 28-01-2011 02:19:35 ]
  vrijdag 28 januari 2011 @ 02:29:02 #144
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91975868
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:55 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Man... :') Beter ga je eens de straat op ipv literatuurstudies en nog niet de feeling voor een goed gesprek.

Wat is dat pua dan in godsnaam? Een zelfde training als the game?
pua= pick up artist.
maar ik gebruik het grammaticaal een beetje fout hier. boeken die over de pu gaan bedoel ik

the game is een verhaal over hoe een gast leert een pua te worden.
er zijn ook boeken die gaan meer technischer in op hoe vrouwen werken, en hoe the game werkt, en methodes (niet in verhaalvorm).

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 28-01-2011 03:03:14 ]
  vrijdag 28 januari 2011 @ 08:56:28 #145
179534 Waaghals
pi_91977992
pi_91979955
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 08:56 schreef Waaghals het volgende:
[ afbeelding ]
Mis alleen de PC nog voor het fokken.. en had ik maar zo'n cool shirt.. :(
  vrijdag 28 januari 2011 @ 11:04:28 #147
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_91981370

Staat deze banner onder de pagina. Classic!
pi_91999681
Over een half uurtje na Breda. Even kijken of ik wat PUA literatuur kan toepassen vanavond. Ik heb zo'n 7 uur non stop zitten studeren vandaag.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 19:18:43 #149
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_92002623
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef richard_prf het volgende:
Over een half uurtje na Breda. Even kijken of ik wat PUA literatuur kan toepassen vanavond. Ik heb zo'n 7 uur non stop zitten studeren vandaag.
En niet opgeven als het niet meteen lukt he ;)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 19:28:23 #150
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_92003096
Dat gaat een doorslaand succes worden. Hopen maar dat er ook vrouwelijke fans zijn van de PUA-titels!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')