Hier verder.quote:De meeste mensen leren het versieren op de middelbare school of soms al op de basisschool. Dan gaat het met vallen en opstaan en kun je allerlei fouten maken. Maar je groeit er op een of andere manier in en raakt er vertrouwd mee zodat je daarna goed beslagen de liefdesmarkt op kunt.
Maar als je deze periode nou helemaal niets leert? Dan moet je het in de volwassen wereld leren waar alles veel serieuzer is, vrouwen kritischer en fouten sneller worden afgestraft.
Is het dan nog mogelijk om het gewoon te leren zoals iedereen die het wel op de middelbare school heeft gedaan. Ik heb het in mijn tienerjaren op een korte scharrel na helemaal gemist.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik alles al heb geprobeerd. Dus wat ik al dacht is waarhet uiterlijk is de boosdoener.
Nee. Uiterlijk is niet belangrijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef richard_prf het volgende:
Dus omdat ik in 27 jaar tijd niemand kan krijgen denk je dan niet dat ik een heel klein beetje gelijk heb en dat het inderdaad wel wat met mijn uiterlijk te maken heeft?
Waarom spreek jij ze niet aan dan? Verwacht je dat zij op jou afstappen zomaar als jij daar geen goede uitstraling voor hebt? Het ligt niet aan je uiterlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef richard_prf het volgende:
Het is niet zo dat ik nergens kom hé
Vanaf mijn 12de:
6jaar VWO
4jaar HBO
2,5jaar Kantoor baan
Bijbaantjes in supermarkten, geldtransport
Voetbal,zaalvoetbal
Sportschool
Overal en overal word ik genegeerd door de vrouwen, because it's true.
Ik had een picoseconde de illusie dat hij mijn antwoord zou accepteren:quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef richard_prf het volgende:
Dus omdat ik in 27 jaar tijd niemand kan krijgen denk je dan niet dat ik een heel klein beetje gelijk heb en dat het inderdaad wel wat met mijn uiterlijk te maken heeft?
quote:
Nee het ligt er aan dat jij honderd keer tegen je zelf zegt dat je lelijk bent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef richard_prf het volgende:
En dan vergeet ik al die leuke dames tijdens mijn autorijlessen die ik ging ophalen als mijn les was afgelopen en die mij vervolgens weer naar het station redenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:05 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Waarom spreek jij ze niet aan dan? Verwacht je dat zij op jou afstappen zomaar als jij daar geen goede uitstraling voor hebt? Het ligt niet aan je uiterlijk.
Dat is het allerbelangrijkste. Als jij jezelf lelijk vindt, zien vrouwen dat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee het ligt er aan dat jij honderd keer tegen je zelf zegt dat je lelijk bent.
Wat moet een vrouw nou met een kerel die zichzelf verschrikkelijk vind.
Ken je de woorden je kan pas van een ander houden als je van jezelf houdt niet ?
Alsof de duur iets zegt over de reden...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef richard_prf het volgende:
Dus? Zet je er over heen. Ik ben ook 10 jaar lang gepest, en nu doet het me niets meer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En dan vergeet ik al die leuke dames tijdens mijn autorijlessen die ik ging ophalen als mijn les was afgelopen en die mij vervolgens weer naar het station reden
Ik ben kapot gepest door vrouwen, en iedereen deed er aan mee. Ik werd alleen gepest door meiden, jongens namen het voor me op zelfs
Dat had je ook gewoon mee kunnen spelen. En een beetje mee kunnen flirten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef richard_prf het volgende:
Een voorbeeldje:
Toen ik 19 ofzo was en ik merkte dat ik lelijk was ontwikkelde ik een sociale bloosfobie.
Kort samengevat: Alleen al als men mij aankijkt moest ik al blozen. Dit was een verschrikkelijke periode heel vernederend.
In die periode werkte ik ook bij een geldstransportbedrijf als bijbaantje. Zo'n meisje merkte dat ik moest blozen zonder redenVervolgens heeft ze achter mijn rug om dit tegen zowat iedereen verteld met als conclusie dat ze me gingen uitdagen en proberen te laten blozen
en mij een beetje belachelijk gingen maken.
Ik bloos tegenwoordig niet meer, al een jaar of 3 niet meer simpelweg omdat ik hier niet mee zit dus dat is wel mooi dat dit opgelost is.
Een beetje kunnen flirten??? WTF? ze begon me spontaan uittelachen hoor en vond mij een sukkel en kneus enzo lolz.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Dat had je ook gewoon mee kunnen spelen. En een beetje mee kunnen flirten.
Het hoeft niet vernederend te zijn, het is maar hoe je zelf reageert in zo'n situatie.
gezien de OP: ik zou zo mijn middelbare school en wellicht basisschool periode over willen doen, maar dan met meer doorzettingsvermogen/zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:57 schreef Ensemble het volgende:
Oorspronkelijke OP:
[..]
Hier verder.
Vorig topic: Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren
Dus? Als jij gewoon zelfvertrouwen laat zien had dat best gekunt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Een beetje kunnen flirten??? WTF? ze begon me spontaan uittelachen hoor en vond mij een sukkel en kneus enzo lolz.
Waarschijnlijk omdat jij ontzettend uitstraalt dat je een laag zelfvertrouwen hebt .quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Een beetje kunnen flirten??? WTF? ze begon me spontaan uittelachen hoor en vond mij een sukkel en kneus enzo lolz.
En hoe denk jij dat ik die zelfvertrouwen ga krijgen dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij ontzettend uitstraalt dat je een laag zelfvertrouwen hebt .
Jij moet echt werken aan je zelfvertrouwen . Nieuwe kleding of een ander kapsel is ook maar een tijdelijke oplossing. En al zie je er uit als Justin Timberlake als je geen zelfvertrouwen hebt lukt je niets.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:30 schreef richard_prf het volgende:
Bovendien heb ik nieuwe manieren nodig om frustraties af te reageren.
Eerst schoot ik nog mijn eigen teammaten af in een First person shooter maar dat begint een beetje te vervelen.
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Zeg elke dag tegen je zelf dat je niet lelijk bent, uiterlijk niet uitmaakt, en je uitstraling het belangrijkst is. Als je dit elke dag doet ga je het uiteindelijk wel geloven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En hoe denk jij dat ik die zelfvertrouwen ga krijgen dan?
Ik zal het eens proberen dan maar weer. Maar als ik het probeer dan zal ik dit wel altijd met 100% overtuiging doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:35 schreef Ensemble het volgende:
[..]
[..]
Zeg elke dag tegen je zelf dat je niet lelijk bent, uiterlijk niet uitmaakt, en je uitstraling het belangrijkst is. Als je dit elke dag doet ga je het uiteindelijk wel geloven.
En als je je een beetje goed voelt, probeer dan wat vrouwen aan te spreken, het hoeven echt niet meteen de mooiste te zijn, maar dan zal je zien dat ze je niet meteen afwijzen.
Probeer het alleen wel rustig aan te doen. Falen is niet erg, wordt je uiteindelijk alleen maar beter van.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen dan maar weer. Maar als ik het probeer dan zal ik dit wel altijd met 100% overtuiging doen.
Probeer het gewoon. Uiteindelijk wordt het steeds makkelijker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Alleen wordt het wel lastig als ik mezelf in de spiegel zie. Dan kan ik maar moeilijk volhouden dat ik niet lelijk ben.
Ik weet dat als je een leuke jongen bent om te zien dat vrouwen en meisjes je dan vanzelf aanspreken. hoef je echt geen moeite voor te doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:05 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Waarom spreek jij ze niet aan dan? Verwacht je dat zij op jou afstappen zomaar als jij daar geen goede uitstraling voor hebt? Het ligt niet aan je uiterlijk.
Dat komt niet alleen door hun uiterlijk. 95% is uitstraling, en daardoor komen ze op je af.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik weet dat als je een leuke jongen bent om te zien dat vrouwen en meisjes je dan vanzelf aanspreken. hoef je echt geen moeite voor te doen.
Binnen 5 avonden heb ik het je aangeleerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En hoe denk jij dat ik die zelfvertrouwen ga krijgen dan?
Dat heb het zeker met je uiterlijk te maken als je niemand kan krijgenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef richard_prf het volgende:
I know -.- Zo beleef ik het dus ook allemaal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef strong het volgende:
[..]
Dat heb het zeker met je uiterlijk te maken als je niemand kan krijgen
Zelf heb ik is een keer een mooie jongen gezien (met een mooi uiterlijk natuurlijk want
je kleren bedekken je lichaam niet je uiterlijk) van een jaar of 16 en zat op een barkruk verlegen en stil en binnen een mum van tijd kreeg hij aandacht van de mooiste meiden ze stonden
allemaal om hem heen.Daar werd echt NIET gevraagd om zijn zelfvertrouwen, houding en uitstraling enz.........................................................Alleen omdat het een lekker ding is!
Oh ja ik ben benieuwd? Leer het maarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:41 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Binnen 5 avonden heb ik het je aangeleerd.
Het is ook een jongen van 16.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
I know -.- Zo beleef ik het dus ook allemaal.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh ja ik ben benieuwd? Leer het maarmaar je bent zeker een troll.
Ja met anderen vergelijken doe ik heel erg vaak, vooral met goed uitziende mannen. Daar ga ik me altijd slechter door voelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Je moet dingen gewoon relativeren, boven jezelf uitstijgen en niet in vergelijking vallen met anderen.
Als die goed uitziende mannen aan de kant staan te wachten en een minder goed uitziende man gaat op de vrouwen af. Wie denk je dat er wint?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja met anderen vergelijken doe ik heel erg vaak, vooral met goed uitziende mannen. Daar ga ik me altijd slechter door voelen
Ik zie alleen maar verliezers in dat gevalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:06 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Als die goed uitziende mannen aan de kant staan te wachten en een minder goed uitziende man gaat op de vrouwen af. Wie denk je dat er wint?
Dan zie je het verkeerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar verliezers in dat geval
De lelijke jongen zal afgewezen worden en zal met een kut gevoel naar huis toe gaan.quote:
Dat klopt richard iemand met een zeer lelijk uiterlijk zal nooit van z'n/haar leven hoeven flirten want dat maakt toch niks uit behalve als je uitgelachen wil worden.Daarnaast is het zo dat iemand die zeer knap is nooit zal hoeven leren flirten omdat die persoon zijn/haar uiterlijk mee heeft, en ALTIJD succes heeft met het versieren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik wel niet gehad dat ik een leukuitziend meisje ontmoet, maar al na 15 min in alle interesse verlies door een totale inhoudsloosheid. En vaak zat een meisje leren kennen dat misschien niet de looks heeft, maar door haar karakter wil ik haar daarna toch nog een paar keer terugzien, puur omdat het leuk gezelschap is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
De lelijke jongen zal afgewezen worden en zal met een kut gevoel naar huis toe gaan.
De vrouw is geïrriteerd dat er een lelijke jongen op haar afstapt en probeert oogcontact te maken met die leuke man die staat te wachten maar zonder succes
Die leuke man heeft zonder dat die het door heeft een kans gemist ( al zal het weinig uitmaken omdat hij toch wel genoeg kansen gaat krijgen nog mocht die opzoek zijn)
Als jij nou weg gaat uit dit topic. Jij weet er helemaal niks van af.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:37 schreef strong het volgende:
[..]
Dat klopt richard iemand met een zeer lelijk uiterlijk zal nooit van z'n/haar leven hoeven flirten want dat maakt toch niks uit behalve als je uitgelachen wil worden.Daarnaast is het zo dat iemand die zeer knap is nooit zal hoeven leren flirten omdat die persoon zijn/haar uiterlijk mee heeft, en ALTIJD succes heeft met het versieren.
Als hij een goede babbel heeft, gezellig is, sociaal, interessant, zelfverzekerd dan zal elke vrouw in ieder geval de aandacht leuk vinden. Sommigen zullen hem ook leuk vinden. Al zou hij helemaal niet knap zijn, dan is er toch "iets" wat hem boeiend maakt, maar ze weet niet wat het is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
De lelijke jongen zal afgewezen worden en zal met een kut gevoel naar huis toe gaan.
De vrouw is geïrriteerd dat er een lelijke jongen op haar afstapt en probeert oogcontact te maken met die leuke man die staat te wachten maar zonder succes
Die leuke man heeft zonder dat die het door heeft een kans gemist ( al zal het weinig uitmaken omdat hij toch wel genoeg kansen gaat krijgen nog mocht die opzoek zijn)
En dan nu even wat hamburgertjes halen bij de mcdrive ik heb er honger van gekregen.
Door PUA boeken te lezen kan je ook veel zelfvertrouwen krijgen. Ik denk dat het in jouw geval goed zou werken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:13 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Over wat hij zegt: jij vindt dat je lelijk bent DAAROM zul je dat ook overal zien. Dat is hoe je kijkt naar de wereld. Je zou wat PUA boeken kunnen lezen als The Game, Double Your Dating. Niet dat je dan meteen een vrouwenversierder bent (dat is iets wat heel veel moeite kost), maar het geeft wel een beeld over hoe uiterlijk niet de reden is dat je geen aandacht van vrouwen kan krijgen en dat zelfs de grootste nerds nog goed kunnen worden in het versieren van vrouwen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Je moet dingen gewoon relativeren, boven jezelf uitstijgen en niet in vergelijking vallen met anderen.
Nee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 06:50 schreef richard_prf het volgende:Ik weet nou niet wie ik moet geloven. Wat Strong typt komt me zo bekend voor... is er dan geen enkele kern van waarheid in zijn verhaal?
Vrouwen werken heel anders dan mannen. Jij denkt dat vrouwen evenveel op uiterlijk vallen als wij doen, maar zo is het niet. Ik zou echt die PUA boeken lezen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 06:50 schreef richard_prf het volgende:
Mja omdat deze vreselijke situatie aanhoudt evolueert de situatie ook langzaam. Ik merk dat ik een afkeer begin te krijgen tegen vrouwen -.- Dit gevoel wordt met de dag sterker lijkt het wel
Het dringt echt niet tot je door.quote:Op woensdag 26 januari 2011 06:50 schreef richard_prf het volgende:Maar ja Strong ik ben geneigd te geloven dat het heel goed mogelijk is dat jij al een jaar of 40 wordt afgewezen vanwege je uiterlijk. En dan snap ik ook wel dat jij dit advies lachwekkend vindt omdat jij het allemaal op een hele andere manier beleefd namelijk afwijzende blikken, korte gesprekken en dat je dan gaat denken van " ja degene die hier advies geven zijn gewoon bevoorrecht met een gemiddeld tot goed uiterlijk". Ik moet toegeven dat ik het helaas ook zo ervaar. Ik hoop in elk geval dat jij het voor elkaar krijgt ooit nog een leuke vrouw te vinden of heb je daar nu op jouw leeftijd geen behoefte meer aan?
Jij bent eigenlijk een beetje de eerste op het forum die hetzelfde lijkt te ervaren als ik. Dus ik twijfel nu ook heel erg of de mensen die hier adviezen geven niet gewoon onbewust een heel redelijk uiterlijk hebben.
In het echte leven is mij verdomd vaak verteld dat ik lelijk ben door vrouwen. Dit geldt vanaf de middelbare school tot zelfs vrouwelijke collega's op het kantoor.
okquote:Nee.
Ik zal het eens doornemen.quote:Vrouwen werken heel anders dan mannen. Jij denkt dat vrouwen evenveel op uiterlijk vallen als wij doen, maar zo is het niet. Ik zou echt die PUA boeken lezen.
Foto is heel vertekend beeld. geloof me maar. Met een goede belichting kan zelfs van Gaal er nog goed uitzien.quote:Het dringt echt niet tot je door.Als jij van zoveel andere krijgt te horen dat het niet zo is, zou het dan misschien niet kunnen dat wij gelijk hebben? Als je ziet dat het ons wel lukt, en wij dit advies zelf ook gebruiken, waarom wil jij het dan niet doen?
Dus? Ook al was je heel lelijk, als je maar genoeg zelfvertrouwen hebt kan jij ook makkelijk een vrouw krijgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:17 schreef richard_prf het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 26 januari 2011 07:58 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Foto is heel vertekend beeld. geloof me maar. Met een goede belichting kan zelfs van Gaal er nog goed uitzien.
Die indruk krijg ik nog wel eens ja bij anderen. Het lijkt wel of het normaalste zaak van de wereld is om zomaar iemand te vinden. En dan vraag ik me toch af waarom het voor mij onmogelijk is. Maar als ik dan in de spiegel kijk dan snap ik meteen waaromquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:23 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Dus? Ook al was je heel lelijk, als je maar genoeg zelfvertrouwen hebt kan jij ook makkelijk een vrouw krijgen.
Onzin.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Nee. Uiterlijk is niet belangrijk.
Als je uitgaat stap je toch ook niet op lelijk of gemiddeld af? ( normaal gesproken dan ). De persoon moet er wel goed uitzien. En dat is het probleem bij mij vind ik zelf ( zo voelt het ) daardoor kan ik de volgende stap niet maken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:59 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Onzin.
Als je die jongen wil helpen moet je niet gaan liegen. Uiterlijk speelt een rol, zeker in de hengelfase. Maar het is zeker niet alles.
Gemiddeld is niets mis mee, dan geeft uitstraling en zelfvertrouwen de doorslag... En als het vervolgens een heel leuk persoon blijkt te zijn... Niks aan de hand.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als je uitgaat stap je toch ook niet op lelijk of gemiddeld af? ( normaal gesproken dan ). De persoon moet er wel goed uitzien. En dat is het probleem bij mij vind ik zelf ( zo voelt het ) daardoor kan ik de volgende stap niet maken.
Hmm ok dat is misschien wel een goed idee ja. En als ik er als een gevlekte koe bij loop is niet erg dan val ik ook een keer op.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:05 schreef Gedoetje het volgende:
Je hebt toch van die bruincreme die gebruikte ik vroeger herinner ik me nou, wel goed uitsmeren, liep er wel eens bij als een gevlekte koe
Ik was vroeger ook een spook (en daardoor zie je er idd al snel niet gezond uit) en enorm iel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:47 schreef richard_prf het volgende:
Ja ik heb vooral een hele bleke huid ( moeder rood haar, bleke huid ) ( vader zwart haar)
En ik heb dus de bleke huid van mijn moeder ( waardoor ik dus ook niet bruin kan worden) en het donkere haar van mijn vader. Daardoor kan ik er vrij ongezond uitzien. Enige voordeel is dat ik geen rood haar heb. Verder heb ik een smalle bouw en een(te) smal gezicht.
Maar ik ben hard aan het werk om mijn bouw te verbeteren dit gaat erg goed. Ik moet nog wat verzinnen om iets aan de bleke huid te doen. Als dat is verholpen dan zie ik er volgens mij wel gemiddeld uit.
Nja ik ga nu naar de sportschool.... kijken of ik nog met knappe mannen in gesprek raak.
Ik geef toe dat uiterlijk zeker een rol speelt, maar als je dat gaat zeggen denkt hij al weer snel dat het heel erg belangrijk is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:59 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Onzin.
Als je die jongen wil helpen moet je niet gaan liegen. Uiterlijk speelt een rol, zeker in de hengelfase. Maar het is zeker niet alles.
ja ja weet ik dat ook weer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:10 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik geef toe dat uiterlijk zeker een rol speelt, maar als je dat gaat zeggen denkt hij al weer snel dat het heel erg belangrijk is.
Ga ik doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Lees die PUA boeken, dan weet je precies waardoor vrouwen zich aangetrokken voelen.
Schaken -.-quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:55 schreef hasjman het volgende:
richard_pf, misschien een vreemde vraag, maar heb jij een passie in je leven? Dus een sport of een hobby waar je je helemaal in kan uitleven?
precies wat ik tien jaar terug dacht,. al die tieners trekken niet voor niets op in groepjes. in groepjes durf je meer, en leer je de grenzen verkennen van de volassen wereld. achteraf kun je alleen maar lachen om wat je samen hebt meegemaakt, de falen en de wins. en zo groei je en wordt je sterker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Shodan het volgende:
Wil je leren, wil je ervaringen opdoen, dan moet je een omgeving opzoeken waarbij je achteraf niet met persoonlijk falen wordt geconfronteerd. "What happens in ... stays in ..."
Zou je denken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Lees die PUA boeken, dan weet je precies waardoor vrouwen zich aangetrokken voelen.
bedoelde je dat cynisch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:37 schreef strong het volgende:
[..]
Dat klopt richard iemand met een zeer lelijk uiterlijk zal nooit van z'n/haar leven hoeven flirten want dat maakt toch niks uit behalve als je uitgelachen wil worden.Daarnaast is het zo dat iemand die zeer knap is nooit zal hoeven leren flirten omdat die persoon zijn/haar uiterlijk mee heeft, en ALTIJD succes heeft met het versieren.
je moet de kennis ook oefenen natuurlijk.quote:
En ze gaan ook echt met hem naar bed zeker..quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:13 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Als hij een goede babbel heeft, gezellig is, sociaal, interessant, zelfverzekerd dan zal elke vrouw in ieder geval de aandacht leuk vinden. Sommigen zullen hem ook leuk vinden. Al zou hij helemaal niet knap zijn, dan is er toch "iets" wat hem boeiend maakt, maar ze weet niet wat het is.
Sean Stephenson heeft een botziekte, hij is 1 meter hoog en zit in een rolstoel. Zelfs hij kan vrouwen versieren, je gaat me toch niet vertellen dat jij lelijker bent dan hem?
Over wat hij zegt: jij vindt dat je lelijk bent DAAROM zul je dat ook overal zien. Dat is hoe je kijkt naar de wereld. Je zou wat PUA boeken kunnen lezen als The Game, Double Your Dating. Niet dat je dan meteen een vrouwenversierder bent. Dat is iets wat heel veel moeite kost: vaak oefenen en over je psychische grenzen gaan. Maar het geeft wel een beeld over hoe uiterlijk niet de reden is dat je geen aandacht van vrouwen kan krijgen en dat zelfs de grootste nerds nog goed kunnen worden in het versieren van vrouwen.
Ik ben ook niet goed in het versieren van vrouwen, maar zie nu wel hoe het komt. Niet door mijn uiterlijk, ik zie er prima uit. Het is omdat ik negatief over mijzelf denk en vrouwen pikken dat op.
Elke keer wanneer ik me heel goed voel en "in de zone" zit merk ik dat vrouwen mij ineens aantrekkelijk vinden. Vooral wanneer ik praat met veel verschillende mensen, ze aan het lachen maak en soms een beetje stoer gedraag. De vrouwen in de omgeving zien dat en vinden je interessant want je straalt positiviteit, zelfvertrouwen en hoge status uit. Het is wel irritant, want dan ben ik alleen aan het socializen en ben ik totaal niet bezig met versieren.
Die negatieve gevoelens jegens vrouwen lijken mij niet meer dan normaal. Elke knul zou zich op een gegeven moment zo gaan voelen. Vrijwel niemand is daar anders in of zou zich daar goed boven kunnen stellen. En voor degenen die denken dat zij het beter aan zouden pakken, die overschatten zichzelf lelijk. Als je niet meer dan 'slecht ontmoet' in je leven wordt je vanzelf bitter. Kijk maar om je heen naar andere jongens en hoe zij reageren op 'kwesties aagaande vrouwen'. Uit eigen observaties zie ik dat zij al met nog veel minder shit al helemaal naar de alcohol gaan grijpen etc. Dat zijn pas slappe bitches. Om het minste geringste worden ze emo en weten ze het niet meer waar te zoeken. Laat staan dat ze mij of jouw zouden zijn. Je reactie op vrouwen is gewoon erg logisch. Het zou pas gek zijn als het je niks kon schelen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 06:50 schreef richard_prf het volgende:
Weten jullie zeker dat jullie niet gewoon een gemiddeld of beter uiterlijk hebben? Ik kan me namelijk best goed voorstellen waarom meiden op mij afknappen kwa uiterlijk.
Mja omdat deze vreselijke situatie aanhoudt evolueert de situatie ook langzaam. Ik merk dat ik een afkeer begin te krijgen tegen vrouwen -.- Dit gevoel wordt met de dag sterker lijkt het wel.
Ik geloof er niet zo in.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
je moet de kennis ook oefenen natuurlijk.
In een bepaald opzicht wel, in andere opzichten weer niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:10 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik geef toe dat uiterlijk zeker een rol speelt, maar als je dat gaat zeggen denkt hij al weer snel dat het heel erg belangrijk is.
Dit is precies wat ik allemaal heb overgeslagen. Ik wilde wel meedoen met alles maar het lukte op of andere manier niet. Ik heb min of meer mijn jeugd overgeslagen. En nu op deze leeftijd begin ik hierdoor ernstige emotionele problemen door te ontwikkelen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
precies wat ik tien jaar terug dacht,. al die tieners trekken niet voor niets op in groepjes. in groepjes durf je meer, en leer je de grenzen verkennen van de volassen wereld. achteraf kun je alleen maar lachen om wat je samen hebt meegemaakt, de falen en de wins. en zo groei je en wordt je sterker.
mensen als Richardprf en ik hebben dat gewoon gemist. nu op onze leeftijd staat er meer op het spel. jonge meisjes zijn passé/verboden en op onze leeftijd heb je te maken met zg veeleisende meisjes a la "ikhebgeenmsn" en dat soort kutjes. 't is een bitch
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:24 schreef richard_prf het volgende:
Toch wil ik wel zeggen dat lelijkste gast van mijn school erin geslaagd was een vriendin te krijgen die er gemiddeld uitziet. En ze hebben al iets van 5 jaar verkering.
Zijn uiterlijke kenmerken: bijna volledig kaal, bleke huid, rood haar, bril, 2.20m lang, er uitzien als 40 op je 20ste, lelijk gezicht.
Dit geeft me dan toch wel weer wat hoop.
Hier een foto toevallig gevonden op hyves:
Hij is serieus lelijk en eng maar ook zijn karakter was niet bepaald geweldig voor zover ik nog kan herinneren.In al je onzekerheid ben je nog een lulletje ook om zon foto te plaatsen, plaats een foto van jezelf zou ik zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder als je jezelf een kneus vind moet je op zoek gaan naar een andere kneus, dit is niet lullig bedoeld maar er zijn genoeg vrouwen die zich net zo voelen als jij, ga bijvoorbeeld op dansles en kijk welk meisje altijd overblijft, die moet je dus hebben
Ok ik verwijder het wel dan. Ik heb al vaak genoeg pics van mezelf geplaatst op het forum.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
In al je onzekerheid ben je nog een lulletje ook om zon foto te plaatsen, plaats een foto van jezelf zou ik zeggen.
Verder als je jezelf een kneus vind moet je op zoek gaan naar een andere kneus, dit is niet lullig bedoeld maar er zijn genoeg vrouwen die zich net zo voelen als jij, ga bijvoorbeeld op dansles en kijk welk meisje altijd overblijft, die moet je dus hebben
Jeeeeeeeeetje zeg. Jij legt werkelijk álle redenen waarom je een mislukkeling zou zijn buiten jezelf. Neem eens een beetje verantwoordelijkheid voor je eigen leven en accepteer dat je vroeger dingen fout hebt gedaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik allemaal heb overgeslagen. Ik wilde wel meedoen met alles maar het lukte op of andere manier niet. Ik heb min of meer mijn jeugd overgeslagen. En nu op deze leeftijd begin ik hierdoor ernstige emotionele problemen door te ontwikkelen.
Ik deed wel school/werk etc etc, maar daarna deed ik niks. Ik zat altijd maar binnen. Ik wilde wel maar niemand wou met mij optrekken ik werd gewoon buitengesloten waardoor ik zelf destructieve gedachtes heb ontwikkeld, het gevoel dat je ongewenst bent.
Ik ben nu net 27 en heb het gevoel dat ik aan het randje van de afgrond sta. Emotioneel raak je steeds meer uitgeput.
Weet ik veel dat ie kaal isquote:
truequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet ik veel dat ie kaal isMaarja, als je kaal bent, ben je natuurlijk bij voorbaat al kansloos bij vrouwen...
Dat heb ik al geprobeerdquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Enniewee, als je jezelf lelijk vindt, probeer eens een nieuw kapsel, kleed je wat beter, laat een baard staan, ga naar de sportschool en kweek tevens wat zelfvertrouwen en ruggegraat. Geen enkele vrouw valt op een huilie, dat heeft heul niks met versieren te maken.
Ja, zij moest hem van zijn stoel tillen en op het bed leggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:12 schreef Schenkstroop het volgende:En ze gaan ook echt met hem naar bed zeker..
Echte vrienden heeft niemand er veel van, als je bang bent ze te verliezen moet je je afvragen of ze echt wel goede vrienden zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:24 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerdBehalve dan een baard laten staan. En"huilen" doe ik alleen op het forum en dus niet irl!
Ik wil mijn collega's niet lastig vallen en mijn baan niet verliezen. Hetzelfde geldt voor het schaarse aantal vrienden dat ik heb.
Speciaal voor jou nog een keer: http://img220.imageshack.us/f/69139922.jpg/quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echte vrienden heeft niemand er veel van, als je bang bent ze te verliezen moet je je afvragen of ze echt wel goede vrienden zijn.
Ik zie geen foto, alleen een msn chat, maar zoals gemeld niet belangrijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Speciaal voor jou nog een keer: http://img220.imageshack.us/f/69139922.jpg/
Manipulerende vrienden heb ikdie weten dat ze gebruik kunnen maken van mij.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:40 schreef Vinnie85 het volgende:
Dit is echt niet te geloven wat voor jankers hier zitten zeg!!!
Ik zal de laatste zijn die zegt dat uiterlijk geen rol speelt en dat als je er niet goed uitziet je een achterstand hebt. Maar zie je zelf ook nooit ontzettend lelijke gasten over straat lopen met een vriendin?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef richard_prf het volgende:
Wel heeft die een paar keer geprobeerd wat single vriendinnen aan mij voor te stellen. ( waarschijnlijk uit dank omdat ik altijd een trouwe chauffeur ben voor hem en zijn drank betaal als we uitgaan) Alleen die vrouwen hadden daar weinig trek in
Ik sta namelijk bekend als een lelijk persoon en sinds alles om uiterlijk draait maak ik dus nooit kans.
Daar heeft schenkstroop 100% gelijk als je niets anders dan slecht ontmoet vanafquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die negatieve gevoelens jegens vrouwen lijken mij niet meer dan normaal. Elke knul zou zich op een gegeven moment zo gaan voelen. Vrijwel niemand is daar anders in of zou zich daar goed boven kunnen stellen. En voor degenen die denken dat zij het beter aan zouden pakken, die overschatten zichzelf lelijk. Als je niet meer dan 'slecht ontmoet' in je leven wordt je vanzelf bitter. Kijk maar om je heen naar andere jongens en hoe zij reageren op 'kwesties aagaande vrouwen'. Uit eigen observaties zie ik dat zij al met nog veel minder shit al helemaal naar de alcohol gaan grijpen etc. Dat zijn pas slappe bitches. Om het minste geringste worden ze emo en weten ze het niet meer waar te zoeken. Laat staan dat ze mij of jouw zouden zijn. Je reactie op vrouwen is gewoon erg logisch. Het zou pas gek zijn als het je niks kon schelen.
Same here.. most of it.. Heb het meeste aan mezelf te blamen though.. Had wel een paar redelijke vrienden die uitgingen en troep maar ik zat liever binnen me computer addiction te feeden.. rot Ultima Online... paar jaar geleden toen relaiseerde ik het me opeens dat ik echt dom bezig was en dat ik wou leven... maja, dan zit je al zolang in een negatief iets dat het erg moeilijk is om de draad op te pakken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik allemaal heb overgeslagen. Ik wilde wel meedoen met alles maar het lukte op of andere manier niet. Ik heb min of meer mijn jeugd overgeslagen. En nu op deze leeftijd begin ik hierdoor ernstige emotionele problemen door te ontwikkelen.
Ik deed wel school/werk etc etc, maar daarna deed ik niks. Ik zat altijd maar binnen. Ik wilde wel maar niemand wou met mij optrekken ik werd gewoon buitengesloten waardoor ik zelf destructieve gedachtes heb ontwikkeld, het gevoel dat je ongewenst bent.
Ik ben nu net 27 en heb het gevoel dat ik aan het randje van de afgrond sta. Emotioneel raak je steeds meer uitgeput.
Is goed voor je zelfvertrouwen met zo'n jongen uitgaan en er nog voor betalen ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef richard_prf het volgende:
Wel heeft die een paar keer geprobeerd wat single vriendinnen aan mij voor te stellen. ( waarschijnlijk uit dank omdat ik altijd een trouwe chauffeur ben voor hem en zijn drank betaal als we uitgaan) Alleen die vrouwen hadden daar weinig trek in
Ik sta namelijk bekend als een lelijk persoon en sinds alles om uiterlijk draait maak ik dus nooit kans.
Voelt goed toch? Om zelf het heft in handen te nemen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef Arolsen het volgende:
Leuk dat mijn topic een vervolg krijgt
Ik zit intussen ook niet stil. Probeer wel eens wat al mis ik een beetje een podium. Ik ben redelijk nieuw in de stad dus nog een beetje aan het opbouwen. Wel laatst een date gehad. Is niks geworden maar die date toch maar mooi geregeld.
Toch heb ik nog heel veel moeite om leuke vrouwen zomaar aan te spreken, laat staan ze mee uit te vragen.
Dat jij er geen probleem mee hebt, prima voor jou. Maar er zijn mensen die dat wel hebben. Ga lekker ergens anders posten, het pimp-topic ofzo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:37 schreef HansvD het volgende:
Tering wat kan je in godsnaam gebeuren?
Een meisje zegt nee.
Nou en!
Weet je wel hoeveel vrouwen er zijn op de wereld!?
Gelijk heeft ie natuurlijk welquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat jij er geen probleem mee hebt, prima voor jou. Maar er zijn mensen die dat wel hebben. Ga lekker ergens anders posten, het pimp-topic ofzo.
Heeft hij ook wel, maar dit gaat over mensen die de belangrijke stappen hebben gemist zeg maar. Dus degene die in de jeugd daar niet mee bezig zijn geweest op een of andere manier.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie natuurlijk wel
Vroeger dacht ik ook wel eens dat alle vrouwen precies hetzelfde dachten en bovendien een groot netwerk vormden waarbij een gefaalde poging je ook bij een hele groep andere vrouwen kansloos maakte.
Errrr errr mmww. errr.. dat is nogsteeds zo. Dacht ik. Ik herinner me iets dat David D'angelo zei. Het gaat om status en geen één meisje wil graag gezien worden met jongen als blijkt dat ie niet goed in de markt ligt bij de andere meisjes oid. Heel onlogisch en raar, maarja we hebben het over vrouwen.. En ik ben geen vrouw dus het zou best kunnen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie natuurlijk wel
Vroeger dacht ik ook wel eens dat alle vrouwen precies hetzelfde dachten en bovendien een groot netwerk vormden waarbij een gefaalde poging je ook bij een hele groep andere vrouwen kansloos maakte.
De loempia's die erbij komen??quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:49 schreef Schenkstroop het volgende:
We waren aan het praten over het belang van uiterlijk. Als mijn uiterlijk gemiddeld tot knap was had ik ook meer moeite gedaan hoor. Meisjes/mensen in t algemeen aanspreken is voor mij niet super moielijk Daar hoef je echt niet heel veel inspanning voor te doen. tenzij je heel zenuwachtig bent. Nu durf ik het gewoon niet. Weet toch wel wat de meisjes denken/willen. Er is zat keus uit lekkere interessante stereotype en/of gehypte types. Wat is er dna zo leuk aan zomaar een Chinees?
Tja, je kunt mee huilen maar ook gewoon met een oplossing komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dat jij er geen probleem mee hebt, prima voor jou. Maar er zijn mensen die dat wel hebben. Ga lekker ergens anders posten, het pimp-topic ofzo.
Je hebt ook wel een punt daar niet van. Maar hoe kom je nu ineens op computerspelletjes?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:54 schreef HansvD het volgende:
[..]
Tja, je kunt mee huilen maar ook gewoon met een oplossing komen.
Nogmaals het enige probleem wat er kan zijn is dat ze nee zegt.
Verder zijn er ook miljoenen lelijke vrouwen dus ook uiterlijk is niet van belang.
Jezelf zielig vinden is het enige echte probleem wat ik hier voorbij zie komen.
En met computerspelletjes spelen los je dat in elk geval niet op.
Ik neem aan dat je zelf het beste kunt bedenken wat jij een vrouw allemaal te bieden hebt los van je uiterlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:49 schreef Schenkstroop het volgende:
We waren aan het praten over het belang van uiterlijk. Als mijn uiterlijk gemiddeld tot knap was had ik ook meer moeite gedaan hoor. Meisjes/mensen in t algemeen aanspreken is voor mij niet super moeilijk Daar hoef je echt niet heel veel inspanning voor te doen tenzij je heel zenuwachtig bent. Nu durf ik het gewoon niet. Weet toch wel wat de meisjes denken/willen. Er is zat keus uit lekkere interessante stereotype en/of gehypte types. Wat is er dan zo leuk aan zomaar een Chinees?
Dat last ik ergens in het begin van dit topic..quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je hebt ook wel een punt daar niet van. Maar hoe kom je nu ineens op computerspelletjes?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:30 schreef richard_prf het volgende:
Bovendien heb ik nieuwe manieren nodig om frustraties af te reageren.
Eerst schoot ik nog mijn eigen teammaten af in een First person shooter maar dat begint een beetje te vervelen.
Oja, mybad... Overheen gelezen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:00 schreef HansvD het volgende:
[..]
Dat last ik ergens in het begin van dit topic..
[..]
Weet je als je zo overtuigt bent van je eigen kansloosheid dan word het ook een self-fulfilling-prophecy. Er zit echt geen vrouw te wachten op een kerel die zo'n houding heeft. Probeer die mentaliteit alsjeblieft af te leren of het zal je nog een beek bezuren denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:01 schreef richard_prf het volgende:
Toch blijf ik het gevoel houden dat het met mijn uiterlijk gewoon onmogelijk is om succes te hebben. Ik hoef maar in de spiegel te kijken en ik denk meteen "Ok je moet accepteren dat het er nooit van komt zet het maar uit je hoofd allemaal " En ik weet heus wat lelijk of knap is. En ik ben gewoon heel lelijk. Ik begin echt een hekel te krijgen aan vrouwen. Ik heb liever dat dit niet doorzet maar het gevoel wordt steeds sterker.
Ik kijk geen porno (nee echt niet, ik heb impotentie problemen tenzij ik veel alcohol op heb). Ik wilde ooit wel een relatie ja nu al lang niet meer, niet zonder enkele ervaring met vrouwen -.-quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Wordt je ook al kwaad als je porno kijkt, Lizzylollipop ofzo? 18 jaar en ze neukt al als een pro. niks hoeft ze intehouden, van afwijzing en frustraties ed geen weet. of zoek jij iets van een relatie?
Ik vind relaties overrated als ik om mij heen kijk, niks dan ellende.
Vriendin zuigt je financieel leeg of is een thuismus dat niet mee uitgaat.Het enige wat je nog doet is je mannelijkheid opzij ztten en het meisje naar de zin maken, Die nieteens weet wat ze wilt. Echt weird die zg "relaties".
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef richard_prf het volgende:
Ja maar je moet het er ook niet te vaak over hebben en een masker opzetten en doen alsof het allemaal prima gaatDe meeste kijken wel een beetje tegen me op kwa opleiding/ bezittingen enzo iets dat hun juist weer niet voor elkaar krijgen.
van mijn 16de tot mijn 19de ging ik af en toe wel eens uit. Ben zelfs naar sensation white geweest toen ik 18 was ofzo.
Van mijn 20 tot 26 geen enkele keer uit geweest. Maar sinds september tot half december vorig jaar ging ik elke week uit. Gewoon om te testen of ik me dan wel beter voelde tijdens uitgaan en niet zo'n kut gevoel als vroeger dat je weet dat al je afgeschreven bent. Helaas is er niets veranderd en ga ik dus liever niet meer uit.
Heb jij dan ook dat je wel heel makkelijk vrienden maakt omdat het ze toch niks boeit hoe je er uit zietquote:
Ga weg uit dit topic. Jij post steeds dat richard gelijk heeft dat het aan zijn uiterlijk ligt, en dat is juist niet zo.quote:
Morgen ga ik wat drinken in Breda met die vriend uit het skype gesprek. Dat gaat nog leuk worden aangezien er wel een paar meiden aanwezig zullen zijn ( die mij kansloos negeren, de blik van afwijzing, hele avond doen alsof ik niet besta ) en waarschijnlijk draait het erop uit dat ik bij hun ga slapen ook al hebben we dat niet afgesproken maar ik weet zeker dat we uiteindelijk allemaal behoorlijk wat alcohol naar binnen gaan werken en dan kan ik natuurlijk niet meer naar huis rijden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:08 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ga weg uit dit topic. Jij post steeds dat richard gelijk heeft dat het aan zijn uiterlijk ligt, en dat is juist niet zo.
Uhm nee. Ik ben onzichtbaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Aight.
Hey Richardprf, heb je ook nooit kleine dingetjes meegemaakt zoals bijv dat meiden je wellicht aanspraken toen je toevallig aan de bar zat. Dat meisjes vragen of ze wat uit je flesje 7up mogen drinken of uit je vaasje. Of plagend rook in je gezicht gingen uitblazen enzo?
In het donker is hun visie ook beperkt en ik heb een opvallende jas. Niets bijzonders.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Uhm nee. Ik ben onzichtbaaren het doet pijn. Heb jij dit wel meegemaakt dan? Dan doe jij het beter bij de dames dan ik
ja. had meer dan 1000 euro contant bij me in me portomonee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:31 schreef Waaghals het volgende:
meen je nou serieus dat je een meid 1000 euro hebt geboden om met haar mee te mogen ?
ik heb flarden als dit advies niet meer nodig want het staat allemaal in pua materiaal.compleetje kan bijvoorbeeld een ftc en body rocking en etc etc doen om niet zo over te komen (in fase a overigens) als waar jij het over hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:47 schreef PfenisBaron het volgende:
Allejezus mylifeisgrey, wat een kansloze verhalen G.
Waar het misgaat is bij je uitstraling. Daardoor ga je merken dan ze luistert uit beleefdheid, wordt je zenuwachtig en ga je zulke achterlijke moves maken als in je 5 pogingen![]()
Vrouwen in een kroeg versieren is sowieso totaal belachelijk en, tenzij je er erg goed uit ziet, vaak gedoemd om te falen. Wat wel slaagt is vrouwen in een kroeg spontaan aanspreken en dan versieren. Doelbewust op je prooi afgaan echter... sommigen zullen het nooit leren
Wacht even, je hebt 1000 ekkies gelapt voor praten, seks en een zoen met een hoertje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja. had meer dan 1000 euro contant bij me in me portomonee.
uiteindelijk die briefjes besteed aan *praten met hoeren* op de wallen in amsterdam.
en sex van hun
en toen 800 euro bijbetalen voor 10 min. zoenen ofzo, omdat ik het zo erg mistte en op de 1 of andere manier maar 1 hoer probeerde daarvoor over te halen
dus is alsnog opgekomen
nee niet 1 hoertje.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:52 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Wacht even, je hebt 1000 ekkies gelapt voor praten, seks en een zoen met een hoertje?
Man...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb flarden als dit advies niet meer nodig want het staat allemaal in pua materiaal.compleetje kan bijvoorbeeld ftc en body rocking en etc etc doen om niet zo over te komen als waar jij het over hebt
Jij denkt dat je door een totaal ontwrichte man-vrouw situatie na te bootsen met een hoertje je vaardigheden met normale meisjes kan opkrikken? Je hebt nog aardig wat pua te gaan vrees ik...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet 1 hoertje.
850 euro oid bij 1 hoertje voor sex(50 euro) en 800 bijbetalen voor zoenen (fucking domste uitgave ooti)
en rest bij nederlandse hoertje om een gesprek te voeren om ooit weer eens een normaal meisje te durven aanspreken. door ALLE AFWIJZINGEN
ja dat dacht ik inderdaad, dat het goede oefening zou zijn, en hoertjes wijzen me wat minder vaak af daarom bij hun. want het voelt verschrikkelijk om afgewezen te worden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:57 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Jij denkt dat je door een totaal ontwrichte man-vrouw situatie na te bootsen met een hoertje je vaardigheden met normale meisjes kan opkrikken? Je hebt nog aardig wat pua te gaan vrees ik...
pua= pick up artist.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:55 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Man...Beter ga je eens de straat op ipv literatuurstudies en nog niet de feeling voor een goed gesprek.
Wat is dat pua dan in godsnaam? Een zelfde training als the game?
En niet opgeven als het niet meteen lukt hequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:19 schreef richard_prf het volgende:
Over een half uurtje na Breda. Even kijken of ik wat PUA literatuur kan toepassen vanavond. Ik heb zo'n 7 uur non stop zitten studeren vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |