Ik zal het eens proberen dan maar weer. Maar als ik het probeer dan zal ik dit wel altijd met 100% overtuiging doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:35 schreef Ensemble het volgende:
[..]
[..]
Zeg elke dag tegen je zelf dat je niet lelijk bent, uiterlijk niet uitmaakt, en je uitstraling het belangrijkst is. Als je dit elke dag doet ga je het uiteindelijk wel geloven.
En als je je een beetje goed voelt, probeer dan wat vrouwen aan te spreken, het hoeven echt niet meteen de mooiste te zijn, maar dan zal je zien dat ze je niet meteen afwijzen.
Probeer het alleen wel rustig aan te doen. Falen is niet erg, wordt je uiteindelijk alleen maar beter van.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen dan maar weer. Maar als ik het probeer dan zal ik dit wel altijd met 100% overtuiging doen.
Probeer het gewoon. Uiteindelijk wordt het steeds makkelijker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Alleen wordt het wel lastig als ik mezelf in de spiegel zie. Dan kan ik maar moeilijk volhouden dat ik niet lelijk ben.
Ik weet dat als je een leuke jongen bent om te zien dat vrouwen en meisjes je dan vanzelf aanspreken. hoef je echt geen moeite voor te doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:05 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Waarom spreek jij ze niet aan dan? Verwacht je dat zij op jou afstappen zomaar als jij daar geen goede uitstraling voor hebt? Het ligt niet aan je uiterlijk.
Dat komt niet alleen door hun uiterlijk. 95% is uitstraling, en daardoor komen ze op je af.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik weet dat als je een leuke jongen bent om te zien dat vrouwen en meisjes je dan vanzelf aanspreken. hoef je echt geen moeite voor te doen.
Binnen 5 avonden heb ik het je aangeleerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:32 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En hoe denk jij dat ik die zelfvertrouwen ga krijgen dan?
Dat heb het zeker met je uiterlijk te maken als je niemand kan krijgenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef richard_prf het volgende:
Dus omdat ik in 27 jaar tijd niemand kan krijgen denk je dan niet dat ik een heel klein beetje gelijk heb en dat het inderdaad wel wat met mijn uiterlijk te maken heeft?
I know -.- Zo beleef ik het dus ook allemaal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef strong het volgende:
[..]
Dat heb het zeker met je uiterlijk te maken als je niemand kan krijgen
Zelf heb ik is een keer een mooie jongen gezien (met een mooi uiterlijk natuurlijk want
je kleren bedekken je lichaam niet je uiterlijk) van een jaar of 16 en zat op een barkruk verlegen en stil en binnen een mum van tijd kreeg hij aandacht van de mooiste meiden ze stonden
allemaal om hem heen.Daar werd echt NIET gevraagd om zijn zelfvertrouwen, houding en uitstraling enz.........................................................Alleen omdat het een lekker ding is!
Oh ja ik ben benieuwd? Leer het maarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:41 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Binnen 5 avonden heb ik het je aangeleerd.
Het is ook een jongen van 16.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
I know -.- Zo beleef ik het dus ook allemaal.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh ja ik ben benieuwd? Leer het maarmaar je bent zeker een troll.
Ja met anderen vergelijken doe ik heel erg vaak, vooral met goed uitziende mannen. Daar ga ik me altijd slechter door voelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Je moet dingen gewoon relativeren, boven jezelf uitstijgen en niet in vergelijking vallen met anderen.
Als die goed uitziende mannen aan de kant staan te wachten en een minder goed uitziende man gaat op de vrouwen af. Wie denk je dat er wint?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja met anderen vergelijken doe ik heel erg vaak, vooral met goed uitziende mannen. Daar ga ik me altijd slechter door voelen
Ik zie alleen maar verliezers in dat gevalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:06 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Als die goed uitziende mannen aan de kant staan te wachten en een minder goed uitziende man gaat op de vrouwen af. Wie denk je dat er wint?
Dan zie je het verkeerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar verliezers in dat geval
De lelijke jongen zal afgewezen worden en zal met een kut gevoel naar huis toe gaan.quote:
Dat klopt richard iemand met een zeer lelijk uiterlijk zal nooit van z'n/haar leven hoeven flirten want dat maakt toch niks uit behalve als je uitgelachen wil worden.Daarnaast is het zo dat iemand die zeer knap is nooit zal hoeven leren flirten omdat die persoon zijn/haar uiterlijk mee heeft, en ALTIJD succes heeft met het versieren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Een beetje kunnen flirten??? WTF? ze begon me spontaan uittelachen hoor en vond mij een sukkel en kneus enzo lolz.
Hoe vaak heb ik wel niet gehad dat ik een leukuitziend meisje ontmoet, maar al na 15 min in alle interesse verlies door een totale inhoudsloosheid. En vaak zat een meisje leren kennen dat misschien niet de looks heeft, maar door haar karakter wil ik haar daarna toch nog een paar keer terugzien, puur omdat het leuk gezelschap is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
De lelijke jongen zal afgewezen worden en zal met een kut gevoel naar huis toe gaan.
De vrouw is geïrriteerd dat er een lelijke jongen op haar afstapt en probeert oogcontact te maken met die leuke man die staat te wachten maar zonder succes
Die leuke man heeft zonder dat die het door heeft een kans gemist ( al zal het weinig uitmaken omdat hij toch wel genoeg kansen gaat krijgen nog mocht die opzoek zijn)
Als jij nou weg gaat uit dit topic. Jij weet er helemaal niks van af.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:37 schreef strong het volgende:
[..]
Dat klopt richard iemand met een zeer lelijk uiterlijk zal nooit van z'n/haar leven hoeven flirten want dat maakt toch niks uit behalve als je uitgelachen wil worden.Daarnaast is het zo dat iemand die zeer knap is nooit zal hoeven leren flirten omdat die persoon zijn/haar uiterlijk mee heeft, en ALTIJD succes heeft met het versieren.
Als hij een goede babbel heeft, gezellig is, sociaal, interessant, zelfverzekerd dan zal elke vrouw in ieder geval de aandacht leuk vinden. Sommigen zullen hem ook leuk vinden. Al zou hij helemaal niet knap zijn, dan is er toch "iets" wat hem boeiend maakt, maar ze weet niet wat het is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
De lelijke jongen zal afgewezen worden en zal met een kut gevoel naar huis toe gaan.
De vrouw is geïrriteerd dat er een lelijke jongen op haar afstapt en probeert oogcontact te maken met die leuke man die staat te wachten maar zonder succes
Die leuke man heeft zonder dat die het door heeft een kans gemist ( al zal het weinig uitmaken omdat hij toch wel genoeg kansen gaat krijgen nog mocht die opzoek zijn)
En dan nu even wat hamburgertjes halen bij de mcdrive ik heb er honger van gekregen.
Door PUA boeken te lezen kan je ook veel zelfvertrouwen krijgen. Ik denk dat het in jouw geval goed zou werken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:13 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Over wat hij zegt: jij vindt dat je lelijk bent DAAROM zul je dat ook overal zien. Dat is hoe je kijkt naar de wereld. Je zou wat PUA boeken kunnen lezen als The Game, Double Your Dating. Niet dat je dan meteen een vrouwenversierder bent (dat is iets wat heel veel moeite kost), maar het geeft wel een beeld over hoe uiterlijk niet de reden is dat je geen aandacht van vrouwen kan krijgen en dat zelfs de grootste nerds nog goed kunnen worden in het versieren van vrouwen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Je moet dingen gewoon relativeren, boven jezelf uitstijgen en niet in vergelijking vallen met anderen.
Nee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 06:50 schreef richard_prf het volgende:Ik weet nou niet wie ik moet geloven. Wat Strong typt komt me zo bekend voor... is er dan geen enkele kern van waarheid in zijn verhaal?
Vrouwen werken heel anders dan mannen. Jij denkt dat vrouwen evenveel op uiterlijk vallen als wij doen, maar zo is het niet. Ik zou echt die PUA boeken lezen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 06:50 schreef richard_prf het volgende:
Mja omdat deze vreselijke situatie aanhoudt evolueert de situatie ook langzaam. Ik merk dat ik een afkeer begin te krijgen tegen vrouwen -.- Dit gevoel wordt met de dag sterker lijkt het wel
Het dringt echt niet tot je door.quote:Op woensdag 26 januari 2011 06:50 schreef richard_prf het volgende:Maar ja Strong ik ben geneigd te geloven dat het heel goed mogelijk is dat jij al een jaar of 40 wordt afgewezen vanwege je uiterlijk. En dan snap ik ook wel dat jij dit advies lachwekkend vindt omdat jij het allemaal op een hele andere manier beleefd namelijk afwijzende blikken, korte gesprekken en dat je dan gaat denken van " ja degene die hier advies geven zijn gewoon bevoorrecht met een gemiddeld tot goed uiterlijk". Ik moet toegeven dat ik het helaas ook zo ervaar. Ik hoop in elk geval dat jij het voor elkaar krijgt ooit nog een leuke vrouw te vinden of heb je daar nu op jouw leeftijd geen behoefte meer aan?
Jij bent eigenlijk een beetje de eerste op het forum die hetzelfde lijkt te ervaren als ik. Dus ik twijfel nu ook heel erg of de mensen die hier adviezen geven niet gewoon onbewust een heel redelijk uiterlijk hebben.
In het echte leven is mij verdomd vaak verteld dat ik lelijk ben door vrouwen. Dit geldt vanaf de middelbare school tot zelfs vrouwelijke collega's op het kantoor.
okquote:Nee.
Ik zal het eens doornemen.quote:Vrouwen werken heel anders dan mannen. Jij denkt dat vrouwen evenveel op uiterlijk vallen als wij doen, maar zo is het niet. Ik zou echt die PUA boeken lezen.
Foto is heel vertekend beeld. geloof me maar. Met een goede belichting kan zelfs van Gaal er nog goed uitzien.quote:Het dringt echt niet tot je door.Als jij van zoveel andere krijgt te horen dat het niet zo is, zou het dan misschien niet kunnen dat wij gelijk hebben? Als je ziet dat het ons wel lukt, en wij dit advies zelf ook gebruiken, waarom wil jij het dan niet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |