ej! interesant topic. hoi schenkstroop, en richard

ik ga even doorlezen(topic nog, schijnen zelfs al 2 delen van te zijn . ik loop achter), maar ik wil even snel reageren.
ik moet zeggen ik ben nu al aantal uren bezig met een bepaalde pua methode lezen. Ik denk dat ik er succes mee kan gaan krijgen (en met succes bedoel ik KANS maken op meisje, en een meisje kunnen versieren en lol kunnen hebben, en ze mij beter laten leren kennen, en ik hun beter kan leren kennen, etc ,etc)
nog niet in de praktijk gebracht, eerst nog wat uren erop studeren. zodat alle 'losse flarden' 1 geheel vormen, in me hoofd.
ik ben misschien 5 keer op een meisje afgestapt om 'te versieren' in een kroeg. andere keren ontmoette kwamen ze op mij af, of ontmoette ik via via, of ging op de 1 of andere manier 'de meet' vanzelf en zo natuurlijk dat ik het niet meer weet. ook faal overigens.
maar zoiets dus:
poging 1 (leeftijd 18 ofzo): ik naar haar toe lopen(zag haar al een tijdje, en ik dacht haar van een klas op school te herkennen, dus het leek me interesant om een cheesy opener te gebruiken, omdat die dus echt waar zou zijn)
dus ik zeg: "ken ik jou ergens van?"
zij: lacht me keihard uit, inclusief *heel* me reputatie daar ging eraan, omdat ze zorgde dat iedereen me ging uitlachen
ik me reputatie proberen te redden (met alleen maar waarheid overigens!)
ik:"ja wat!, ik ken je volgensmij van *school* in lokaal ***!, maar jij mij dus niet?"
ik:"tering zeg, ik weet dat het standaard klinkt enzo! dat weet ik heus wel!"
ik naar haar vriendin draaien en tegen zeggen:"ja jij zit er dan ook altijd bij daar, jullie hebben me nooit gezien in de klas daar?"
maar me reputatie is daar nooit meer goedgekomen
poging 2:
meisje van een 2 set die even stil was. ik zat 2 plekken van haar af, en was met een vriend.
zij dronk een groen drankje(wtf is dat vroeg ik me af, misschien een heel interesant mixdrankje ofzo)
ik:"hey wat lijkt dat een apart drankje, wat is dat"
zij :" appelsap"
ik was beetje verbaasd en voelde me beetje dom, want had ik kunnen weten, maar ik had niet verwacht dat iemand daar appelsap zou kunnen drinken, en was niet in me opgekomen
ik: "oh appelsap, natuurlijk. ik dacht dat je wel wat anders zou drinken"
zij: "oh!. nou ik drink geen alcohol" (het begon mist te gaan, ik voelde het.
dus ik als excuus op gaan hangen
ik:"ja ik vroeg het, want ik wil een nieuw drankje bestellen, en jouw zag er zo leuk uit. maar blijkt dus iets saais te zijn, doei"
en toeng ging ik snel wegwezen.
poging 3:
meisje in een 2set
ik zat naast haar aan de bar, en was met een vriend. zij was in gesprek geweest met haar vriendin, maar was toen even een tijdje stil, en toen begon zij in haar handtas te graaien om neusspray in te spuiten
ik openen
ik:"huh, spuit je nou neusspray in
hier!zij: "ja"
ik:"oh, waarom doe je dat, en heb je het bij je in je handtas?"
zij:"omdat ik verkouden ben"
zij begon een beetje te denken dat ik vreemd was waarom ik me dat afvroeg(denk ik, voelde ik). want neusspray bij je hebben als je verkouden bent is logisch
dus ik:
ik:"oh, gelukkig. ja wist je dat sommige stoffen in neusprays verslavend zouden zijn. in amerika hebben best veel mensen daar last van, ik was een beetje bang dat zon leuk meisje als jij verslaafd zou zijn"
paf alles was misgegaan
zij :" nee hoor"
ik stopte toen maar met praten
poging 4:
ik wilde gewoon iemand hebben om mee te praten. stond al een tijdje alleen, dus ik op een nogal hyper meisje afstappen
"hey ik ken jou.... ik woon vlakbij je, ik woon daar en daar. en ik ken je ook via, de vriend van de moeder van de ...etc,etc.(dorp)"
zij:"wahat! jij kent mij? wie the fuck ben jij? ik ken jou helemaal niet! ga weg creep!"
ik haat haar nog steeds serieus, maar volgensmij is het wederzijds gezien de manier hoe ze na 5 seconde tegen me deed.
ik zie haar nog steeds afentoe, maar dan doe ik al me moeite om haar te vermijden.
ik hoop soms nog steeds dat ze snel sterft
poging 5:
een jongen zat mij te betasten, en toen keek ik hem even gemeen aan, en stopte hij gelukkig, en toen ging hij vervolgens een meid staan betasten
dus toen hij weg was, meid had mij niet eerder gezien.
toen ik tegen die meid
ik:"betaste die jongen jou nou net?"
zij:"ja"
fucking teringherrie van muziek trouwens, en volgens mij beantwoordde/luisterde ze alleen maar uit beleefdheid
ik:"ja hij zat mij ook net te bevoelen."
zij:"oh"
ik:"ja, ik dacht toen dat hij homo was, maar ik denk nu dat hij misschien dan bi is ofzo"
zij:"haha"
ik:"woon je hier in de buurt?"
zij:"ja hier vet vlakbij"
ik:"oh leuk. is hier wel leuk, dus dan goed voor je dat je hier zonder ver te lopen vaker kan komen"
zij:"ja het is handig"
ik:"hoe lang blijf je nog"
zij:"ik blijf hier nog wel even"
ik:"oh oke, ik ga drankjes kopen, ik spreek je misschien nog"
toen 30 minuten niets, en ik had me toen lam gedronken, en wat andere gasten die ik op straat had aangesproken, en mee was, ook maar bier en alles voor gekocht.
toen zag ik enkele gasten zoenen doen enzo met meisjes die ze net waren tegengekomen volgensmij
dus ik op haar afstappen
ik:"hey, je woonde hier in de buurt he, mag ik je wat vreemds vragen maar wil je dan wel heel me vraag even afluisteren?"
het voelde echt alsof ze uit beleefdheid naar me luisterde, dus ik wilde even vragen of ze haar aandacht erbij kon houden omdat ik wist dat ik half zou gaan stotteren enzo
zij:"oke, wat dan"
toen ik met heel veel stopwoordjes, en andere dingen erin gestopt, en wanhopigheidsgevoelens:"als ik je .... zeg maar.... 1000 euro geef, wil je dan mij meenemen naar je huis"
zij:"ehm... nee.....
dat gaat dus niet gebeuren he" met de nadruk op DAT sprak ze het uit.
alle 5 die keren hierboven, vooral de 1ste, en 4de, voelde
verschrikkelijk. dat soort dingen maakt een gigantische deuk in me zelfvertrouwen.
en dan lukt dingen als
5 ook nog nieteens! ookal was daar het ultieme doel wel nog veel groter dan alleen maar leuk praten en lol maken (dat was ook geinsinueerd aan haar)
het gaat fout, dat merk ik gewoon... maar ik weet niet wat ik er aan kan doen dan! door gebrek aan ervaring weet ik het niet.
ik lees nu pua, en ben vet enthousiast erover. want 'onder normale' omstandigheden kan ik wel met mensen omgaan, en wordt ik meestal wel aardig gevonden. alleen 'het ontmoeten' he

dat is echt zwaar aan te raden, ik zweer het
nu met pua, ga ik het goed proberen in te zien, en beter proberen. alles wat ik lees is OOK wat een normale man 'behoort' te weten door ervaring door de jaren heen. en het gaat nog veel verder dan dat zelfs.
.(
ZWARE tip voor hier[ Bericht 14% gewijzigd door mylifeisgrey op 30-01-2011 03:07:47 ]