Ik was 23. En nu? Ik kan er ook niks aan doen dat ik eerst veel e-relaties heb gehad zonder kans op sex, gebeurde allemaal vanzelf tijdens het WoW spelen.quote:
Welke hoeveelheid?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die hoeveelheid die hij heeft gedronken lijkt me niet helemaal normaal. Eerder met als doel niet meer wakker te worden, maar dat kan aan mij liggen.
Ik was 13. Tja, en dat allemaal zonder WoW of andere virtuele online onzin.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:20 schreef Supersoep het volgende:
Ik was 23. En nu? Ik kan er ook niks aan doen dat ik eerst veel e-relaties heb gehad zonder kans op sex, gebeurde allemaal vanzelf tijdens het WoW spelen.
Hahahahahahahahahahahahaha.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik was 13. Tja, en dat allemaal zonder WoW of andere virtuele online onzin.
Ow. Moet kunnen.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
17 bier, wat wodka en andere dingen ofzo. Iets in die richting.
Het is niet grappig, het is stoer en ik wou dat ik jou was. Gewoon voor een dag.quote:
iwannabehigh is een kloon van jou?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:26 schreef Supersoep het volgende:
Het is niet grappig, het is stoer en ik wou dat ik jou was. Gewoon voor een dag.
En dat heeft er op 1 of andere manier toe geleid dat je op jouw leeftijd de kneus gaat uithangen op een internetforum?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik was 13. Tja, en dat allemaal zonder WoW of andere virtuele online onzin.
Sorry, verkeerde account. Dit was ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Techno is gewoon super stoer, op zijn 13e ontmaagd! Wauw!
En hij krijgt heel veel vrouwelijke aandacht! Via internet (datingsites). Ik wou dat ik jou was Techno.
Jouw gebrek aan argumentatie waardoor je moet terugvallen op ad hominem kan i.i.g. nooit beter zijn dan dat.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:28 schreef VacaLoca het volgende:
En dat heeft er op 1 of andere manier toe geleid dat je op jouw leeftijd de kneus gaat uithangen op een internetforum?
Hij heeft geneukt op z'n 13e, hoe kan je dan een kneus zijn. Is gewoon stoer, klaar. Ik kon op die leeftijd nog niet eens ejaculeren.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:28 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En dat heeft er op 1 of andere manier toe geleid dat je op jouw leeftijd de kneus gaat uithangen op een internetforum?
Ja, want iedereen is op exact dezelfde leeftijd geslachtsrijp? Van biologie heb je ook niet al te veel kaas gegeten.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:32 schreef Supersoep het volgende:
Hij heeft geneukt op z'n 13e, hoe kan je dan een kneus zijn. Is gewoon stoer, klaar. Ik kon op die leeftijd nog niet eens ejaculeren.
Eh, ik zit niet op datingsites. Je faalt.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Inderdaad. En hij is nu volop bezig op datingsites dus ja, wat een stoere bink.
Als je leuke termen als ad hominem wilt gebruiken zou ik het i.i.g. correct gebruiken als ik jou was. Daar ik me juist puur richt op je vertoonde gedrag hier.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Jouw gebrek aan argumentatie waardoor je moet terugvallen op ad hominem kan i.i.g. nooit beter zijn dan dat.
Kansloze kneuzen als jij, om me even tot jouw niveau te verlagen, hebben dan ook geen fobo omdat ze te lelijk zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:35 schreef VacaLoca het volgende:
Als je leuke termen als ad hominem wilt gebruiken zou ik het i.i.g. correct gebruiken als ik jou was. Daar ik me juist puur richt op je vertoonde gedrag hier.
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:31 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde account. Dit was ik.
Ik snap dat Strawberry na zulke consumptie niet meer wakker wordt maar voor een man met aardig wat gewenning is dat best te doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
17 bier, wat wodka en andere dingen ofzo. Iets in die richting.
Vast, maar waarom zou je? Vraag ik me altijd af. Ik vind cola lekker, maar om nu een hele fles achter elkaar leeg te zuipen is ook weer zo iets.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik snap dat Strawberry na zulke consumptie niet meer wakker wordt maar voor een man met aardig wat gewenning is dat best te doen.
Klasse omdat jij het lef hebt om die lelijke kop van je wél te vertonen!quote:Op zondag 6 maart 2011 22:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Kansloze kneuzen als jij, om me even tot jouw niveau te verlagen, hebben dan ook geen fobo omdat ze te lelijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |