Een leuke man dus. Goed mee te dealen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik eerlijk gezegd niet, hij is al bezig met z'n zoveelste kloon. Daardoor moet ik nu een proxy gebruiken om te posten, zwaar irritant. Vandaar dat ik alles niet altijd helemaal goed volg.
En soms 4x dezelfde DM verstuur.![]()
Maar ik denk dat hij me zo zou uithuwelijken, als dat betekent dat ik permanent uit huis ga.
Waarom hou je niet gewoon op, zoek een leven ipv altijd stalken stalken blabla we weten het nu welquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt.
Stalkbuddies in crime, grouphug!
Maak een nieuwe kloon ben je van het gezeik afquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom hou je niet gewoon op, zoek een leven ipv altijd stalken stalken blabla we weten het nu wel
Ja wie weet ga ik dat wel doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maak een nieuwe kloon ben je van het gezeik af
norbitquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Beste laatversierders, stel je hebt een eerste date met een meisje en zij wil graag een filmpje pakken met je op de bank, welke film ga je dan kijken?
(verkapt ik zoek nog een film om te kijken, nee niet met een dude)
Alleen film kijken is nog heel wat anders dan met een dude op de bank.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Beste laatversierders, stel je hebt een eerste date met een meisje en zij wil graag een filmpje pakken met je op de bank, welke film ga je dan kijken?
"Love actually".quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:
als man moet je dan een film met haar gaan kijken, die je zelf dan al 100X gezien hebt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik maak het je ook niet makkelijikquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat mij je uit die droom helpen, het is een zware last zeg ik je.
Dit noem ik goedkoop scoren. Natuurlijk is het niet echt normaal dat weet iedereen behalve MLiG zelf. Maar om dan zo te reagerenquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan niet maar jij hebt geen recht van spreken vind ik. Met je geld geven aan hoeren om sex te hebben en ook stalken doe je zelf, nog erger en zieker.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als man moet je dan een film met haar gaan kijken, die je zelf dan al 100X gezien hebt.
dan kan je het kino gaan uitkiemen op 30 seconden voor een spannende scene ofzoiets, en als ze dan begint te weigeren kan je als excuus gebruiken dat er een leuk stukje is, en opgaan in de film. en zo je waardigheid behouden voordat ze je keihard weigert en dan alles verkloot zou zijn geweest
je kiest een film, en weet wanneer er een spannend stukje komt.quote:
Ik zal een wat originele film pakken:quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:
ik behoud altijd mijn sociale statusquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je kiest een film, en weet wanneer er een spannend stukje komt.
dan even voordat het spannend wordt maak je een "move" op die meid, verder dan dat je tot voorheen bent gegaan.
als ze er in meegaat -> WIN
als ze er niet in meegaat -> vlak voordat je sociale status naar beneden is, en de macht naar haar is zeg je:"oeh een spannend stukje", en lijkt het net of je zelf ook al de kino gelijktijdig stopte, en behoudt je je sociale status.
niet als je te vroeg een move maakt, en de meid je tegenhoudt, en de avond opzich verkloot is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
ik behoud altijd mijn sociale status
Volgens mij is definitie van sociale status tussen jou en mij verschillend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
niet als je te vroeg een move maakt, en de meid je tegenhoudt, en de avond opzich verkloot is.
en daarom is het belangrijk om een film die je al heel goed kent te gaan kijken met een meisje.
wat zegt hij dan tegen mijquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit noem ik goedkoop scoren. Natuurlijk is het niet echt normaal dat weet iedereen behalve MLiG zelf. Maar om dan zo te reageren
ja je echte sociale status verandert opzich niet. maar ik heb het over de sociale status die je lijkt te hebben voor die vrouw dan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij is definitie van sociale status tussen jou en mij verschillend.
Bij mij is sociale status de plaats die je inneemt op de sociale ladder, waar factoren als inkomen, uiterlijk en hoeveelheid vrienden/bekendheid die je hebt gelden.
Oh dat noem ik aantrekkingskracht. Tsja als ze je niet moet pech gehad. Ondanks je PUA truken..quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja je echte sociale status verandert opzich niet. maar ik heb het over de sociale status die je lijkt te hebben voor die vrouw dan.
als jij tijdens film kijken op een eerste date die vrouw wanhopig gaat aanranden. en zij denkt: niet zo snel, en ze voelt zich ongemakkelijk. lijkt het of je geen hoge sociale status hebt.
want immers met hoge sociale status heb je genoeg vrouwen in je leven, en ga je niet wanhopig haar aanklampen, of haar meer nodig hebben dan zij jou. of wat dan ook.
Gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:42 schreef Supersoep het volgende:
Kick-Ass waarschijnlijk.
Als er maar onverwacht een hele emotionele scene in zit die haar ook aan het denken kan zetten.
Ook gezien uiteraard.quote:
Die niet, ik zal morgen eens lezen of het me wat lijkt.quote:
Je hapte.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom hou je niet gewoon op, zoek een leven ipv altijd stalken stalken blabla we weten het nu wel
ja maar met die pua truken heb je voordat ze de afwijzing opzich compleet heeft overgebracht. ben jij al 'toevallig' bezig met die film intensief volgen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh dat noem ik aantrekkingskracht. Tsja als ze je niet moet pech gehad. Ondanks je PUA truken..
Oh want je kan geen afwijzing incasseren? Op zich begrijp ik bij jou dat wel, maar een echte man kan dat best hebben natuurlijk..quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar met die pua truken heb je voordat ze de afwijzing opzich compleet heeft overgebracht. ben jij al 'toevallig' bezig met die film intensief volgen.
vervolgens is ze even verward ,en is opzich de iod van haar (indicator of disinterest) niet aangekomen. en dan sta je er beter voor dan als je een film had gekeken die je niet 100X eerder had gezien, en het niet had kunnen doen.
afwijzingen zijn inderdaad moeilijk, maar doet er hier niet toe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh want je kan geen afwijzing incasseren? Op zich begrijp ik bij jou dat wel, maar een echte man kan dat best hebben natuurlijk..
De eerste zinnen snapte ik nog (behalve kino?), maar dat laatste....wat bedoel je in vredesnaamquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als man moet je dan een film met haar gaan kijken, die je zelf dan al 100X gezien hebt.
dan kan je het kino gaan uitkiemen op 30 seconden voor een spannende scene ofzoiets, en als ze dan begint te weigeren kan je als excuus gebruiken dat er een leuk stukje is, en opgaan in de film. en zo je waardigheid behouden voordat ze je keihard weigert en dan alles verkloot zou zijn geweest
Als je er teveel van aantrekt wel ja. Verder niet, de volgende meiden weten echt niet dat je een blauwtje hebt gelopen, tenzij het vriendinnen van haar zijn...quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
afwijzingen zijn inderdaad moeilijk, maar doet er hier niet toe.
als zij je eenmaal afwijst, sta je er voor latere moves zwakker voor.
je hebt gelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je er teveel van aantrekt wel ja. Verder niet, de volgende meiden weten echt niet dat je een blauwtje hebt gelopen, tenzij het vriendinnen van haar zijn...
1 stap fout in het versierproces en de avond is verkloot aardbei.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De eerste zinnen snapte ik nog (behalve kino?), maar dat laatste....wat bedoel je in vredesnaam
Ik snap er nogsteeds geen flikker vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je kiest een film, en weet wanneer er een spannend stukje komt.
dan even voordat het spannend wordt maak je een "move" op die meid, verder dan dat je tot voorheen bent gegaan.
als ze er in meegaat -> WIN
als ze er niet in meegaat -> vlak voordat je sociale status naar beneden is, en de macht naar haar is zeg je:"oeh een spannend stukje", en lijkt het net of je zelf ook al de kino gelijktijdig stopte, en behoudt je je sociale status.
Misschien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je hebt gelijk.
maar je staat er wel nog beter voor bij de verdere kansen bij haar
Werk met name in de weekenden nu, doordeweeks werkloos...quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:16 schreef iwannabehigh het volgende:
wat mij ovpalt is dat jullie allemaal altijd laat online zijn, als ik die vorige topics doorlees ook.. hebben jullie geen school of werk ofxzo
Vrouwen hoeven het ook niet te snappen, anders trappen jullie er niet meer in als hij z'n moves pulled.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap er nogsteeds geen flikker van![]()
![]()
Waarom ben jij nog online dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:16 schreef iwannabehigh het volgende:
wat mij ovpalt is dat jullie allemaal altijd laat online zijn, als ik die vorige topics doorlees ook.. hebben jullie geen school of werk ofxzo
oke, vanuit het perspectief van de vrouw:quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap er nogsteeds geen flikker van![]()
![]()
Ik werk 2 of 3 dagen in de week op het moment. Jaloers omdat ik het me kan veroorloven?quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:16 schreef iwannabehigh het volgende:
Studieloos - checkquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:16 schreef iwannabehigh het volgende:
ik denk ook dat het een goede keus is geweest om even wat rust te nemen en dingen te regelen. Als je door was gegaan met je Studie Psychologie? ( was het toch?) en dan opeens toch stopt dan mag je toch 3 jaar lang niet meer deelnemen ofzo toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Studieloos - check
Werk - check
Maar dat werk is meestal na 12en, dus dan kan ik wel uitslapen.
MLiG doet er wel veel moeite voor...ben alleen bang (of opgelucht?) dat het averechts werkt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven het ook niet te snappen, anders trappen jullie er niet meer in als hij z'n moves pulled.
Ze zitten boven op je. Verder zijn ze ok.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
diverse redenen
wat redenen staan al hier:
Obsessie
en aardbei heeft het er ook al over gehad "dat ik het contact afhoud" ofzoiets dergelijks. en dat is helemaal waar, en ik wil geen beter contact
waarom zou het niet mogen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:29 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Is goed dan ga ik nu aan een mod vragen of dit wel mag.
Een fout in die redenatie, waarom zou ik een film kijken met een jongen die ik niet leuk vind en dus zou afwijzen als hij zoiets zou proberen? Ik neem ten minste aan dat van tevoren duidelijk is gemaakt dat het een date is en geen vriendschappelijk iets.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke, vanuit het perspectief van de vrouw:
je=een meid
je gaat een filmpje kijken met een jongen die je nog niet eerder heeft betast en gezoend of weet ik het.
scenario 1:
dan gaat die jongen je betasten en weet ik het wat allemaal, en je vind het leuk. dan is het win voor beide, en ben je verder in 'de relatie'
scenario 2:
dan gaat die jongen ineens tegen je aan zitten en wil je gaan zoenen of je strelen of weet ik eht wat, daar ben jij niet van gedient dat gaat te snel. hij merkt het, en schuift met ze staart tussen ze poten(bij wijze van spreken) een stuk van je af.
als de jongen nou ervoor zorgt kan hij ervoor zorgen dat scenario 2 niet gebeurd.
dan begint hij, en merkt dat jij het niet wil. maar ipv dat hij met ze staart tussen ze benen afdruipt, kijkt hij intens naar die film. en dan is het stukje dat hij zielig wegkruipt, en nare gevoelens er niet.
en ook niet voor haar, want een jongen zien stoppen en wegkruipen geeft geen goede indruk.
en dan heeft ze hem opzich niet "echt kunnen afwijzen". en kan de avond nog verder verlopen
ik hoef geen hosseladvies. ik ben theoretisch nu eventjes beter onderlegt dan jullie. zogoed als maar kan met nog 0 irl oefening.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze zitten boven op je. Verder zijn ze ok.
Je bent dus heel gesloten. Ga er eens vanuit de mensen aardig zijn. Het idee dat je hebt over het krijgen van een relatie is dwaas. Als een aardig meisje naar jouw kijkt, zit ze niet te wachten om gehosselt te worden. Maar als je leert te ontspannen, dan verdwijnen al je problemen. Die krampachtige houding van je ouders die heb je zelf ook. Bekijk het een luchtig.
dus als hij ze handen in je bh stopt? dan vind je dat oke?quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een fout in die redenatie, waarom zou ik een film kijken met een jongen die ik niet leuk vind en dus zou afwijzen als hij zoiets zou proberen? Ik neem ten minste aan dat van tevoren duidelijk is gemaakt dat het een date is en geen vriendschappelijk iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |