abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:33:02 #251
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93890756
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weet ik eerlijk gezegd niet, hij is al bezig met z'n zoveelste kloon. Daardoor moet ik nu een proxy gebruiken om te posten, zwaar irritant. Vandaar dat ik alles niet altijd helemaal goed volg.

En soms 4x dezelfde DM verstuur. :')

Maar ik denk dat hij me zo zou uithuwelijken, als dat betekent dat ik permanent uit huis ga. :')
Een leuke man dus. Goed mee te dealen. ^)

(Hij gaat je vast nog missen)
The view from nowhere.
pi_93890787
quote:
7s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar heb je wel een goed punt.

Stalkbuddies in crime, grouphug!
Waarom hou je niet gewoon op, zoek een leven ipv altijd stalken stalken blabla we weten het nu wel :)
pi_93890816
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom hou je niet gewoon op, zoek een leven ipv altijd stalken stalken blabla we weten het nu wel :)
Maak een nieuwe kloon ben je van het gezeik af
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93890871
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maak een nieuwe kloon ben je van het gezeik af
Ja wie weet ga ik dat wel doen :) Is echt irritant dat mensen altijd zo doen, en het houdt blijkbaar ook niet op, overal waar ik post komt het wel weer door een user naar boven.
pi_93890908
Beste laatversierders, stel je hebt een eerste date met een meisje en zij wil graag een filmpje pakken met je op de bank, welke film ga je dan kijken? *O*

(verkapt ik zoek nog een film om te kijken, nee niet met een dude)
pi_93890938
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Beste laatversierders, stel je hebt een eerste date met een meisje en zij wil graag een filmpje pakken met je op de bank, welke film ga je dan kijken? *O*

norbit
pi_93890966
quote:

Alleen film kijken is nog heel wat anders dan met een dude op de bank.

Vraagstelling verkeerd dus :P

Als je alleen bent en film wil kijken: Sex and the City ofzo? Echt iets voor vrouwen ;)
pi_93890978
Kick-Ass waarschijnlijk.

Als er maar onverwacht een hele emotionele scene in zit die haar ook aan het denken kan zetten.
Ron Paul 2012
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:43:37 #259
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93891024
quote:

"Love actually".
The view from nowhere.
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:43:59 #260
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891033
quote:

als man moet je dan een film met haar gaan kijken, die je zelf dan al 100X gezien hebt.
dan kan je het kino gaan uitkiemen op 30 seconden voor een spannende scene ofzoiets, en als ze dan begint te weigeren kan je als excuus gebruiken dat er een leuk stukje is, en opgaan in de film. en zo je waardigheid behouden voordat ze je keihard weigert en dan alles verkloot zou zijn geweest
pi_93891101
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Laat mij je uit die droom helpen, het is een zware last zeg ik je.
Ik maak het je ook niet makkelijik :D
pi_93891155
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dan niet maar jij hebt geen recht van spreken vind ik. Met je geld geven aan hoeren om sex te hebben en ook stalken doe je zelf, nog erger en zieker.
Dit noem ik goedkoop scoren. Natuurlijk is het niet echt normaal dat weet iedereen behalve MLiG zelf. Maar om dan zo te reageren :')
pi_93891242
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

als man moet je dan een film met haar gaan kijken, die je zelf dan al 100X gezien hebt.
dan kan je het kino gaan uitkiemen op 30 seconden voor een spannende scene ofzoiets, en als ze dan begint te weigeren kan je als excuus gebruiken dat er een leuk stukje is, en opgaan in de film. en zo je waardigheid behouden voordat ze je keihard weigert en dan alles verkloot zou zijn geweest

:?

kino? wat weigeren?
pi_93891290
Kino uitkiemen. :')

Zijn dat termen uit je PUA handboek? Want ik snap er geen lul van.
Ron Paul 2012
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:55:11 #265
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891301
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

:?

kino? wat weigeren?
je kiest een film, en weet wanneer er een spannend stukje komt.

dan even voordat het spannend wordt maak je een "move" op die meid, verder dan dat je tot voorheen bent gegaan.

als ze er in meegaat -> WIN
als ze er niet in meegaat -> vlak voordat je sociale status naar beneden is, en de macht naar haar is zeg je:"oeh een spannend stukje", en lijkt het net of je zelf ook al de kino gelijktijdig stopte, en behoudt je je sociale status.
pi_93891302
quote:

Ik zal een wat originele film pakken:

Eternal Sunshine of the Spotless Mind heeft alles voor een leuke avond.

Ook Taken (2008) is een leuke. Kijkt heerlijk weg. Echt een aanradertje.
pi_93891322
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:55 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dan even voordat het spannend wordt maak je een "move" op die meid, verder dan dat je tot voorheen bent gegaan.

als ze er niet in meegaat -> vlak voordat je sociale status naar beneden is, en de macht naar haar is zeg je:"oeh een spannend stukje", en lijkt het net of je zelf ook al de kino gelijktijdig stopte, en behoudt je je sociale status.
ik behoud altijd mijn sociale status :)
  donderdag 10 maart 2011 @ 01:59:23 #268
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891384
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

ik behoud altijd mijn sociale status :)
niet als je te vroeg een move maakt, en de meid je tegenhoudt, en de avond opzich verkloot is.

en daarom is het belangrijk om een film die je al heel goed kent te gaan kijken met een meisje.
pi_93891457
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:59 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

niet als je te vroeg een move maakt, en de meid je tegenhoudt, en de avond opzich verkloot is.

en daarom is het belangrijk om een film die je al heel goed kent te gaan kijken met een meisje.
Volgens mij is definitie van sociale status tussen jou en mij verschillend.

Bij mij is sociale status de plaats die je inneemt op de sociale ladder, waar factoren als inkomen, uiterlijk en hoeveelheid vrienden/bekendheid die je hebt gelden.
pi_93891495
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:48 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dit noem ik goedkoop scoren. Natuurlijk is het niet echt normaal dat weet iedereen behalve MLiG zelf. Maar om dan zo te reageren :')
wat zegt hij dan tegen mij
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:05:30 #271
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891497
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

Volgens mij is definitie van sociale status tussen jou en mij verschillend.

Bij mij is sociale status de plaats die je inneemt op de sociale ladder, waar factoren als inkomen, uiterlijk en hoeveelheid vrienden/bekendheid die je hebt gelden.
ja je echte sociale status verandert opzich niet. maar ik heb het over de sociale status die je lijkt te hebben voor die vrouw dan.

als jij tijdens film kijken op een eerste date die vrouw wanhopig gaat aanranden. en zij denkt: niet zo snel, en ze voelt zich ongemakkelijk. lijkt het of je geen hoge sociale status hebt.
want immers met hoge sociale status heb je genoeg vrouwen in je leven, en ga je niet wanhopig haar aanklampen, of haar meer nodig hebben dan zij jou. of wat dan ook.
pi_93891546
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:05 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja je echte sociale status verandert opzich niet. maar ik heb het over de sociale status die je lijkt te hebben voor die vrouw dan.

als jij tijdens film kijken op een eerste date die vrouw wanhopig gaat aanranden. en zij denkt: niet zo snel, en ze voelt zich ongemakkelijk. lijkt het of je geen hoge sociale status hebt.
want immers met hoge sociale status heb je genoeg vrouwen in je leven, en ga je niet wanhopig haar aanklampen, of haar meer nodig hebben dan zij jou. of wat dan ook.
Oh dat noem ik aantrekkingskracht. Tsja als ze je niet moet pech gehad. Ondanks je PUA truken..
pi_93891552
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:42 schreef Supersoep het volgende:
Kick-Ass waarschijnlijk.

Als er maar onverwacht een hele emotionele scene in zit die haar ook aan het denken kan zetten.
Gezien. :)

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

"Love actually".
Ook gezien uiteraard. :)
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:40 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

norbit
Die niet, ik zal morgen eens lezen of het me wat lijkt. *O*
pi_93891575
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je hapte.
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:09:38 #275
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891577
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh dat noem ik aantrekkingskracht. Tsja als ze je niet moet pech gehad. Ondanks je PUA truken..
ja maar met die pua truken heb je voordat ze de afwijzing opzich compleet heeft overgebracht. ben jij al 'toevallig' bezig met die film intensief volgen.

vervolgens is ze even verward ,en is opzich de iod van haar (indicator of disinterest) niet aangekomen. en dan sta je er beter voor dan als je een film had gekeken die je niet 100X eerder had gezien, en het niet had kunnen doen.
pi_93891585
quote:
17s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hapte.
jij hapt altijsd
pi_93891606
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:09 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar met die pua truken heb je voordat ze de afwijzing opzich compleet heeft overgebracht. ben jij al 'toevallig' bezig met die film intensief volgen.

vervolgens is ze even verward ,en is opzich de iod van haar (indicator of disinterest) niet aangekomen. en dan sta je er beter voor dan als je een film had gekeken die je niet 100X eerder had gezien, en het niet had kunnen doen.
Oh want je kan geen afwijzing incasseren? Op zich begrijp ik bij jou dat wel, maar een echte man kan dat best hebben natuurlijk..
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:12:04 #278
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891624
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh want je kan geen afwijzing incasseren? Op zich begrijp ik bij jou dat wel, maar een echte man kan dat best hebben natuurlijk..
afwijzingen zijn inderdaad moeilijk, maar doet er hier niet toe.

als zij je eenmaal afwijst, sta je er voor latere moves zwakker voor.
pi_93891632
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

De eerste zinnen snapte ik nog (behalve kino?), maar dat laatste....wat bedoel je in vredesnaam :D
pi_93891645
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:12 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

afwijzingen zijn inderdaad moeilijk, maar doet er hier niet toe.

als zij je eenmaal afwijst, sta je er voor latere moves zwakker voor.
Als je er teveel van aantrekt wel ja. Verder niet, de volgende meiden weten echt niet dat je een blauwtje hebt gelopen, tenzij het vriendinnen van haar zijn...
pi_93891651
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:10 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

jij hapt altijsd
Klopt... ;(
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:13:36 #282
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891658
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:12 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als je er teveel van aantrekt wel ja. Verder niet, de volgende meiden weten echt niet dat je een blauwtje hebt gelopen, tenzij het vriendinnen van haar zijn...
je hebt gelijk.

maar je staat er wel nog beter voor bij de verdere kansen bij haar
pi_93891672
Ok MliG het is weer bijna zaterdag dus ik ben benieuwd of je je PUA materiaal weet toe te passen in het nachtleven aankomende zaterdag.

Ik ga het ook weer proberen maar dan zonder Pua alhoewel het wel best logisch klinkt wat betreft de "shields" ik zal er zeker rekening mee houden.
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:14:57 #284
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891681
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De eerste zinnen snapte ik nog (behalve kino?), maar dat laatste....wat bedoel je in vredesnaam :D
1 stap fout in het versierproces en de avond is verkloot aardbei.
lees wat godshand over " blauwtje incasseren" schrijft.

als je doet wat pua aanraadt. dan weet je dat je "Even te snel ging" op dat moment, zonder er al nog slechter voor te staan met haar, of nog erger een blauwtje te lopen
pi_93891683
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:55 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Ik snap er nogsteeds geen flikker van :D :'( :D
pi_93891711
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

je hebt gelijk.

maar je staat er wel nog beter voor bij de verdere kansen bij haar
Misschien.

Er is wel het eigenaardige fenomeen van vrouwen die niet te makkelijk willen overkomen. Maar dan moet je goed non-verbale communicatie herkennen en weten dat ze stiekem toch geinteresseerd is. Ik ben hier ook niet goed in, en dit soort wijven laat ik toch gewoon droppen. Leren ze de volgende keer normaal te doen, via vrienden hoorde ik dat 1 meisje mij stiekem leuk vond terwijl ze tegen mij zei mij gewoon aardig en nietmeer te vinden.

Ja haar probleem hoor, ik had paar weken later een andere chick die wel normaal kon doen.
pi_93891712
wat mij ovpalt is dat jullie allemaal altijd laat online zijn, als ik die vorige topics doorlees ook.. hebben jullie geen school of werk ofxzo
pi_93891733
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:16 schreef iwannabehigh het volgende:
wat mij ovpalt is dat jullie allemaal altijd laat online zijn, als ik die vorige topics doorlees ook.. hebben jullie geen school of werk ofxzo
Werk met name in de weekenden nu, doordeweeks werkloos...

Dus tijd zat...
pi_93891734
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vrouwen hoeven het ook niet te snappen, anders trappen jullie er niet meer in als hij z'n moves pulled.
Ron Paul 2012
pi_93891743
quote:
Waarom ben jij nog online dan? :D
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:19:53 #291
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891769
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

oke, vanuit het perspectief van de vrouw:
je=een meid
je gaat een filmpje kijken met een jongen die je nog niet eerder heeft betast en gezoend of weet ik het.
scenario 1:
dan gaat die jongen je betasten en weet ik het wat allemaal, en je vind het leuk. dan is het win voor beide, en ben je verder in 'de relatie'

scenario 2:
dan gaat die jongen ineens tegen je aan zitten en wil je gaan zoenen of je strelen of weet ik eht wat, daar ben jij niet van gedient dat gaat te snel. hij merkt het, en schuift met ze staart tussen ze poten(bij wijze van spreken) een stuk van je af.

als de jongen nou ervoor zorgt kan hij ervoor zorgen dat scenario 2 niet gebeurd.

dan begint hij, en merkt dat jij het niet wil. maar ipv dat hij met ze staart tussen ze benen afdruipt, kijkt hij intens naar die film. en dan is het stukje dat hij zielig wegkruipt, en nare gevoelens er niet.
en ook niet voor haar, want een jongen zien stoppen en wegkruipen geeft geen goede indruk.

en dan heeft ze hem opzich niet "echt kunnen afwijzen". en kan de avond nog verder verlopen
pi_93891776
quote:
Ik werk 2 of 3 dagen in de week op het moment. Jaloers omdat ik het me kan veroorloven?
Het is inderdaad al laat dus ga maar snel slapen. :W
pi_93891796
quote:
Studieloos - check
Werk - check

Maar dat werk is meestal na 12en, dus dan kan ik wel uitslapen.
pi_93891822
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Studieloos - check
Werk - check

Maar dat werk is meestal na 12en, dus dan kan ik wel uitslapen.
ik denk ook dat het een goede keus is geweest om even wat rust te nemen en dingen te regelen. Als je door was gegaan met je Studie Psychologie? ( was het toch?) en dan opeens toch stopt dan mag je toch 3 jaar lang niet meer deelnemen ofzo toch?
pi_93891832
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:18 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Vrouwen hoeven het ook niet te snappen, anders trappen jullie er niet meer in als hij z'n moves pulled.
MLiG doet er wel veel moeite voor...ben alleen bang (of opgelucht?) dat het averechts werkt. :P Mocht hij ooit toch een meisje weten te versieren, dan moest ze eens weten wat een oefening en strategie er achter heeft gezeten. :D
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:24:55 #296
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93891855
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

diverse redenen
wat redenen staan al hier:
Obsessie

en aardbei heeft het er ook al over gehad "dat ik het contact afhoud" ofzoiets dergelijks. en dat is helemaal waar, en ik wil geen beter contact
Ze zitten boven op je. Verder zijn ze ok.

Je bent dus heel gesloten. Ga er eens vanuit de mensen aardig zijn. Het idee dat je hebt over het krijgen van een relatie is dwaas. Als een aardig meisje naar jouw kijkt, zit ze niet te wachten om gehosselt te worden. Maar als je leert te ontspannen, dan verdwijnen al je problemen. Die krampachtige houding van je ouders die heb je zelf ook. Bekijk het een luchtig.

The view from nowhere.
pi_93891860
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:29 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Is goed dan ga ik nu aan een mod vragen of dit wel mag.
waarom zou het niet mogen?
OT: psycholoog? Ik denk dat het zou helpen, en zo niet: schaadt het niet dan baat het niet
(als is dat wel een beetje de grootste cliché die je over dit soort dingen uit de kast kan trekken :'))
Finally, someone let me out of my cage
pi_93891889
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:19 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oke, vanuit het perspectief van de vrouw:
je=een meid
je gaat een filmpje kijken met een jongen die je nog niet eerder heeft betast en gezoend of weet ik het.
scenario 1:
dan gaat die jongen je betasten en weet ik het wat allemaal, en je vind het leuk. dan is het win voor beide, en ben je verder in 'de relatie'

scenario 2:
dan gaat die jongen ineens tegen je aan zitten en wil je gaan zoenen of je strelen of weet ik eht wat, daar ben jij niet van gedient dat gaat te snel. hij merkt het, en schuift met ze staart tussen ze poten(bij wijze van spreken) een stuk van je af.

als de jongen nou ervoor zorgt kan hij ervoor zorgen dat scenario 2 niet gebeurd.

dan begint hij, en merkt dat jij het niet wil. maar ipv dat hij met ze staart tussen ze benen afdruipt, kijkt hij intens naar die film. en dan is het stukje dat hij zielig wegkruipt, en nare gevoelens er niet.
en ook niet voor haar, want een jongen zien stoppen en wegkruipen geeft geen goede indruk.

en dan heeft ze hem opzich niet "echt kunnen afwijzen". en kan de avond nog verder verlopen
Een fout in die redenatie, waarom zou ik een film kijken met een jongen die ik niet leuk vind en dus zou afwijzen als hij zoiets zou proberen? Ik neem ten minste aan dat van tevoren duidelijk is gemaakt dat het een date is en geen vriendschappelijk iets.
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:27:27 #299
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891898
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:24 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ze zitten boven op je. Verder zijn ze ok.

Je bent dus heel gesloten. Ga er eens vanuit de mensen aardig zijn. Het idee dat je hebt over het krijgen van een relatie is dwaas. Als een aardig meisje naar jouw kijkt, zit ze niet te wachten om gehosselt te worden. Maar als je leert te ontspannen, dan verdwijnen al je problemen. Die krampachtige houding van je ouders die heb je zelf ook. Bekijk het een luchtig.

ik hoef geen hosseladvies. ik ben theoretisch nu eventjes beter onderlegt dan jullie. zogoed als maar kan met nog 0 irl oefening.

en lol brigitte kaandorp :D
ik ben meer van deze:
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:28:03 #300
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93891909
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een fout in die redenatie, waarom zou ik een film kijken met een jongen die ik niet leuk vind en dus zou afwijzen als hij zoiets zou proberen? Ik neem ten minste aan dat van tevoren duidelijk is gemaakt dat het een date is en geen vriendschappelijk iets.
dus als hij ze handen in je bh stopt? dan vind je dat oke?

en als hij al je kleren uittrekt en hij met je begint te copuleren?

en als hij de s&m spullen tevoorschijn haalt?

waar ligt je grens dan?
nou bij die grens kan je als man dan de pua-film-truuk toepassen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')