abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93882146
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze hope een soort levensveranderend wonderadvies te krijgen, maar dat is er natuurlijk niet.
Als je er niet voor open staat en steeds weer met hetzelfde riedeltje aan komt zetten, is elk advies waardeloos.
pi_93882183
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het gaat niet om aandacht geven. Alsof hij de eerste 26 jaar in zijn leven zonder deze 'aandacht' niet last had van zelfmedelijden en depressie. Dan kan het heus geen kwaad dat users online zich om hem bekommeren.

Maar het houdt wel een keer op ja.
Doe niet zo naief, dit is toch niet te filmen. Een normaal persoon verkondigt niet online dat hij zelfmoord wilt plegen. Sneu vind ik dit hoor, hij verdient eigenlijk een ban want hij zoekt wel degelijk aandacht, 8 topics lang heeft hij nu sowieso al gekaapt met de hele tijd dezelfde onzin. En het ergste vind ik is dat hij andere mensen betrekt bij zijn zelf gecreëerde problemen en dan ook nog doodleuk verkondigen dat hij zelfmoord wilt plegen.

Net alsof hij het meent, ga je vrienden ermee lastig vallen.

Ik vraag me af of hij wel serieus is, ik kan het haast niet geloven eerlijk gezegd.
pi_93882201
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

De volgende keer komt er vast wel weer een kans. Zorg dan alleen dat je wat beter aanspreekbaar bent i.p.v. compleet bezopen.
Is er echt geen manier om de hele ervaring weer te kunnen herinneren?
pi_93882303
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Is er echt geen manier om de hele ervaring weer te kunnen herinneren?
Misschien hypnose? Maar wat heb je daar aan? Weinig tot niets. Het is gebeurd en al krijg je het allemaal weer scherp, je koopt daar niets voor.
pi_93882314
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het doorhebt, maar dit is ongeveer zijn eigen topic verworden, anders was deze reeks ook al lang dood geweest. En het gaat nog altijd niet dicht al praten we al 11 delen lang over zijn problemen. Dus nu moet jij er ook niet iets van maken wat gewoon niet zo is. :)
Het is zijn eigen topic geworden? _O- :') Ik vind dat hij dan zelf maar een topic aan moet maken met: Ik ben lelijk, ik kan niemand krijgen en ik wil zelfmoord plegen #111.

Ik denk ook niet dat dit mag van de modjes, zoveel topics met keer op keer hetzelfde erin over dezelfde persoon. Normaal is er 1 topic over 1 persoon, wordt de 2e geopend is het klaar en gaat ie dicht.

Waarom neem je het voor hem op?
pi_93882373
slotje :(
pi_93882417
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:26 schreef formerjellybean het volgende:
Zijn wij nou de enige 2 die zo denken. Of zijn we nou te hard ofzo en hebben we geen medelijden en inlevingsvermogen.. ;(
pi_93882434
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het is zijn eigen topic geworden? _O- :') Ik vind dat hij dan zelf maar een topic aan moet maken met: Ik ben lelijk, ik kan niemand krijgen en ik wil zelfmoord plegen #111.

Ik denk ook niet dat dit mag van de modjes, zoveel topics met keer op keer hetzelfde erin over dezelfde persoon. Normaal is er 1 topic over 1 persoon, wordt de 2e geopend is het klaar en gaat ie dicht.

Waarom neem je het voor hem op?
Ik ben het gewoon niet met je eens, ik vind dat het nergens op slaat wat je zegt.
pi_93882508
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:25 schreef Halcon het volgende:

[..]

Misschien hypnose? Maar wat heb je daar aan? Weinig tot niets. Het is gebeurd en al krijg je het allemaal weer scherp, je koopt daar niets voor.
Dan weet ik weer op welke manier ik haar had benaderd en dat vind ik erg belangrijk om mee te nemen. Want dan kan ik het op dezelfde manier proberen om weer een gesprek te beginnen met iemand. Maar ja helaas wel jammer :/
pi_93882511
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben het gewoon niet met je eens, ik vind dat het nergens op slaat wat je zegt.
Het slaat wel degelijk ergens op. Wat denk je nou? Dat je hem kan redden als je nog 100 van deze topics aanmaakt?
pi_93882543
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:26 schreef formerjellybean het volgende:
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:26 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zijn wij nou de enige 2 die zo denken. Of zijn we nou te hard ofzo en hebben we geen medelijden en inlevingsvermogen.. ;(
Je hoeft hier niet te komen hoor, ga dan gewoon weg en jezelf vermaken in een ander topic. :D
pi_93882588
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dan weet ik weer op welke manier ik haar had benaderd en dat vind ik erg belangrijk om mee te nemen. Want dan kan ik het op dezelfde manier proberen om weer een gesprek te beginnen met iemand. Maar ja helaas wel jammer :/
Dat kunnen je vrienden je toch ook wel vertellen? Grote kans dat zij begonnen is met praten.
pi_93882597
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Je hoeft hier niet te komen hoor, ga dan gewoon weg en jezelf vermaken in een ander topic. :D
Is goed dan ga ik nu aan een mod vragen of dit wel mag.
pi_93882636
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het slaat wel degelijk ergens op. Wat denk je nou? Dat je hem kan redden als je nog 100 van deze topics aanmaakt?
Alsof dat het enige is wat je zei in je post. :')
pi_93882638
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:29 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik weet wel wat zieliger is. Hier de hele tijd negatief over je zelf gaan doen of bij een mod gaan zeuren over een topic.
pi_93882645
Het word ondertussen ook gewoon een topickaap wat steeds erger word. Er zullen gerust anderen zijn die ook tips willen maar volledig ondergesneeuwd worden door het geklaag.
pi_93882694
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik weet wel wat zieliger is. Hier de hele tijd negatief over je zelf gaan doen of bij een mod gaan zeuren over een topic.
Ik weet het ook. Weetje wat het allerdomste is, je tijd vergooien..
pi_93882698
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Ik snap ook niet waarom hij hier blijft reageren Strawberry, Dit is pretty much het enige topic reeks waarbij ik nog actief ben. Ik vermoed dat hij een oogje op je heeft Strawberry.
Maar je bent van mij! O+
pi_93882715
Online verkondigen dat je zelfmoord wilt plegen, ik vind dat toch zeker wel een ban waard ;)
pi_93882740
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:31 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik weet het ook. Weetje wat het allerdomste is, je tijd vergooien..
Wat doe je hier dan?
pi_93882752
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom hij hier blijft reageren Strawberry, Dit is pretty much het enige topic reeks waarbij ik nog actief ben. Ik vermoed dat hij een oogje op je heeft Strawberry.
Maar je bent van mij! O+
Ik val tóch echt op iets anders Richard, maar ik vind jullie eerlijk gezegd wel bij elkaar passen, en dat meen ik.
pi_93882765
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:29 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat is wel heel triest. :') Kom je ook lekker optijd mee, na 11 delen.
Wat kan jou het schelen dat dit topic er is, serieus?
pi_93882775
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan?
Het is niet zinloos want hier komt straks wel een slotje :)
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:32:35 #74
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93882781
Als er hier gasten blijven reageren dan is het alleen maar omdat ze hopen Strawberry te kunnen lansen.
pi_93882786
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:32 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik val tóch echt op iets anders Richard, maar ik vind jullie eerlijk gezegd wel bij elkaar passen, en dat meen ik.
Volgens mij zei je eerst nog iets heel anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')