DHV, photoroutine? Praat eens normaal man, en slik je Haldol eensquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
iedereen kan een praatje met haar maken dus, en ook opzich zou zij 'iedereen kunnen krijgen' is een beetje haar gedachten omdat ze heel mooi is zeg je.
dan moet je ook lijken alsof jij ook elk meisje zou kunnen krijgen maar toch voor haar kiest
meer dhv dat je haar waard bent.
iets meer destructie van haar zelfvertrouwen(klinkt gemeen, maar lees als voorbeeld over de mystery photo routine).
en zogauw ze "opent" wat geen shittest is, is de weg vrij netals elk gemakkelijk meisje
Ik ga wel contact zoeken met haar beetje met haar gaan praten, zelfde bussen pakken enzo misschien ga ik me wel heel erg irriteren aan haar en is die verliefheid zo voorbij of worden we gewoon vrienden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens de boekjes
Anyway, vrienden benaderen kan maar is een beetje stalkerige tactiek.
Het gaat niet alleen om looks, ik bedoel laatst een pracht van een vrouw in de AH gespot, die een kleinere, sjagrijnige, dikke gast als vriend had, die op elke zin die ze zei " Grmbl" zei, maar haar wel weer zoende. Maar goed, hij zal vast iets hebben.
Zo ook jij. Ik bedoel een lekker uiterlijk is 1, en met een gemiddeld uiterlijk zijn de meeste vrouwen wel tevreden (veel vrouwen vinden uiterst knappe mannen weer bedreigend want dan zijn ze bang voor concurrentie). Je hebt vast meer te bieden. Interessante hobbies, misschien ben je lid van een politieke partij? Misschien heb je goede humor? Anyway.
Wat te doen? Niet geschoten is altijd mis. Deel je lessen met haar? Ga dan eens naast haar zitten. Of samen prakticum doen. Gewoon lekker ouwehoeren over school en als dat lekker loopt drankje aanbieden/ meeslepen naar de film whatever.
Ja heb je, nee kan je krijgen,
Succes!
Ja je kent haar nog niet echt dus je weet het niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
...misschien ga ik me wel heel erg irriteren aan haar en is die verliefheid zo voorbij of worden we gewoon vrienden.
Maar dat heb je toch ook al gehad? Die succes.. dus kom dan ook gewoon niet weerquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:24 schreef richard_prf het volgende:
Het gaat niet om het neuken, als ik (wij) dat zou willen dan ga ik wel naar de hoeren, Oost Europa of Azië ofzo.
Jullie hebben een vrij grote hekel aan mij dat is wel duidelijk, stel dat ik op een zaterdag een succesje boek bij een dame inclusief neuken dan kom ik hier nooit meer! (neuken hoeft er niet perse bij) maar telefoonnummer is al genoeg. Dat zij oprechte interesse toont is voldoende.
Ik laat jou hier niet alleen met Strawberryquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:25 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar dat heb je toch ook al gehad? Die succes.. dus kom dan ook gewoon niet weerIs beter denk ik.
ghb voor ons, of om de meiden ongemerkt te voeren?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:19 schreef PfenisBaron het volgende:
Wellicht zouden die boys hier hun geld eens aan ghb moeten besteden ipv infantiele boekjes, dan werd er tenminste eens geneukt.
heb jij eigenlijk nog enige vorm van familie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ghb voor ons, of om de meiden ongemerkt te voeren?
en er is trouwens geneukt want
-richard:
is geen maagd meer, dankzij een meisje uit enschede
ik:
ben ook geen maagd meer, maar heb nog nooit gratis geneukt
benzin:
is dacht ik ook geen maagd meer
iwannabehigh en strawberry zijn hier denk ik de enige maagden.![]()
Ook als topic is het heel onderhoudend. Als het met de vrouwen niks wordt, kunnen jullie er altijd nog een goed boek over schrijven. Of misschien schrijft Strawberry er nog een proefschrift over.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:04 schreef Godshand het volgende:
Misschien moeten we een blog voor deze gasten openen.
Kunnen we wekelijks horen over Richards zelfbeeld, de geleerde hosseltruuks van mylifeisgrey, de stalkavonturen van iwannabehigh en het getwijfel van benzin.
Plus de goedbedoelde adviezen van juffrouw Strawberry en het begripvolle geknik van mamma formerjellybean.
Niet?
Hoeveel mannen kunnen je dat nu nazeggen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:35 schreef richard_prf het volgende:
En ik heb toch haar voelsprieten aangeraakt zonder een klap in mijn gezicht te krijgen.
Of het wordt een Fok! filmquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ook als topic is het heel onderhoudend. Als het met de vrouwen niks wordt, kunnen jullie er altijd nog een goed boek over schrijven. Of misschien schrijft dat Strawberry er nog een proefschrift over.
Ben je troll ofzo? Nee ik val niet op meisjes zoals Strawwwwwwwwquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:26 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik laat jou hier niet alleen met Strawberryjammer he?
Zolang ik geen succes heb blijf ik hier komen en moed verzamelen voor een volgende zaterdagop naar deel 100!
Mooi, weer minder competitie! Allemaal wegwezen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ben je troll ofzo? Nee ik val niet op meisjes zoals Strawwwwwwww
quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mooi, weer minder competitie! Allemaal wegwezen.
Het wordt wel erg. 80% van m'n posts hier gaan over Strawberry.![]()
Stuur haar dan gewoon een DM.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mooi, weer minder competitie! Allemaal wegwezen.
Het wordt wel erg. 80% van m'n posts hier gaan over Strawberry.![]()
Dan wil ik graag Strawberry spelen. Lijkt me zo'n leuke rol.quote:
Durf ik niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Stuur haar dan gewoon een DM.
Waarom steeds dat zeggen als je gewoon met haar contact kan hebben?
Ik begrijp dat niet
Travo aspiraties?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan wil ik graag Strawberry spelen. Lijk me zo leuk.
Omgquote:
Ik heb ooit één keer in het verleden publiekelijk verkondigd verliefd te zijn op een meisje. Dat was in groep 4. De volgende dag werd ik door iedereen uitgelachen op het schoolplein en het meisje heb ik nooit gekregen.quote:
Ken het helemaal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb ooit één keer in het verleden publiekelijk verkondigd verliefd te zijn op een meisje. Dat was in groep 4. De volgende dag werd ik door iedereen uitgelachen op het schoolplein en het meisje heb ik nooit gekregen.
Maar je hebt Straw nog nooit in het echt gezien, neem ik aan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb ooit één keer in het verleden publiekelijk verkondigd verliefd te zijn op een meisje. Dat was in groep 4. De volgende dag werd ik door iedereen uitgelachen op het schoolplein en het meisje heb ik nooit gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |