Nou ik maak best veel lol tijdens het uitgaan en de heren gaan ook graag met mij om maar het lukt mij niet om met dames in contact te komen iets wat mijn vrienden wel makkelijk lukt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon lol maken en eens niet over het versieren nadenken, denk dat dat beter werkt.
Heb je geen boekjes voor nodig.
Uiteraard, maar om nou je hele zelfbestaan er aaan te koppelen gaat wel erg ver he. Wat ik gewoon te triest aan richard vindt is dat zijn complete eigenwaarden aan de aandacht van vrouwen ligt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
voortplanting drijft alle organismen, dus ook mensen...
Nou jou lukt het gewoon niet omdat je desperate bent en te graag wilt en je hele bestaan aan de meisjes hangt . Daar rennen ze gillend van weg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou ik maak best veel lol tijdens het uitgaan en de heren gaan ook graag met mij om maar het lukt mij niet om met dames in contact te komen iets wat mijn vrienden wel makkelijk lukt.
omdat:quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef hasjman het volgende:
nogmaals, waarom moet je leven in het teken staan van wijven?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
@strawberry
lees wat benzin post, dat hij met een meisje op de bank wil zitten, gewoon 1 ding wat eens goed gaat in ze leven
lees zoveel hier!
je onderschat het 'vriendin willen hebben' van sommige jongens hier. is dat omdat je een jonge vrouw bent en je je dat helemaal niet kan voorstellen omdat jij als jonge vrouw de mannen voor het uitzoeken hebt.
stelling de onomstotelijke waarheid is:
een vriendin zal mij (en ons,benzin,richard,schenkstroop) redden!
dan
-voel je je veel gelukkiger,
-er staat iemand achter je,
-geen kansloos gevoel meer voor altijd.
-geen gevoelens meer van :" waar doe ik het voor, nooit houdt iemand van me".
-geen confrontatie met pijn meer overal als je wel andere stelletjes ziet.
-etc,etc.
dus daarom
alle andere bezigheden die ons leven nodig heeft, en dingen doen om 'problemen op te lossen' vallen dan vanzelf wel op hun plek.
dan ben ik gered
( met andere woorden een vriendin hebben, zal alles oplossen)
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik verwacht adviezen en oplossingen om gelukkiger te worden, plezier in mijn leven te krijgen en eindelijk dat eerste vriendinnetje te vinden. (daar ben ik al jaren naar op zoek)
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Vind ik ook. Veel leuker. Maar ik wil er niet alleen wonen -.-
Ik dacht dat je weg was en eerlijk gezegd nooit weer kwam, OF wel weer kwam, maar ophield met over jezelf praten medelijden hebben.. maar nee..quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou ik maak best veel lol tijdens het uitgaan en de heren gaan ook graag met mij om maar het lukt mij niet om met dames in contact te komen iets wat mijn vrienden wel makkelijk lukt.
Dit weten ze uiteraard niet. En ik weet dit goed verborgen te houden. Ik weet gewoon niet hoe ik ze moet benaderen terwijl ik het gevoel krijg dat ik afgewezen wordt, zo'n stem in mijn hoofd die zegt " ze moeten je niet, ze wijzen je af " enzo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou jou lukt het gewoon niet omdat je desperate bent en te graag wilt en je hele bestaan aan de meisjes hangt . Daar rennen ze gillend van weg.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit weten ze uiteraard niet. En ik weet dit goed verborgen te houden. Ik weet gewoon niet hoe ik ze moet benaderen terwijl ik het gevoel krijg dat ik afgewezen wordt, zo'n stem in mijn hoofd die zegt " ze moeten je niet, ze wijzen je af " enzo.
Kijk afgelopen zaterdag had ik zoveel alcohol op dat ik gewoon echt een eerste stap had ondernomen. Ik dacht niet meer na over mijn uiterlijk, alleen dat ik daar een leuke chick zag verkleed als Bij en dat ik met haar in gesprek wou gaan. Het stelt vrij weinig voor maar het geeft me wel een klein beetje zelfvertrouwen.
ja, en als je nog nooit een vriendin echt hebt gehad, wordt je steeds meer desperate. en dan lukt het niet, en wordt je nog meer desperate.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou jou lukt het gewoon niet omdat je desperate bent en te graag wilt en je hele bestaan aan de meisjes hangt . Daar rennen ze gillend van weg.
En vervolgens ga je denken dat er echt iets mis is met je.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, en als je nog nooit een vriendin echt hebt gehad, wordt je steeds meer desperate. en dan lukt het niet, en wordt je nog meer desperate.
+dat ook je geen ervaring hebt en blijft hebben en houden wat wel/niet werkt.
het is positieve terugkoppeling in het kwadraat voor mannen
Achja, blijf gewoon maar in dat sprookje geloven. Misschien is het wel beter voor jullie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat:
quotes van bijvoorbeeld richard, benzin, en mij
[..]
[..]
[..]
wat bedoel je met "lukt"?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En vervolgens ga je denken dat er echt iets mis is met je.
Eigenlijk durf ik niks meer.
Maar wat als ik bijvoorbeeld volgende zaterdag 10 dames benader , zal ik dan ook 10 keer worden afgewezen wegens gebrek aan ervaring? En wat als ik bijvoorbeeld heel lelijk ben maar sociaal wel goed overkom is er dan een kans dat het me wel lukt bij 1 van die 10 dames?
Nou die boekjes kunnen je wel een beetje zekerheid geven, en als je sociaal wat minder handig bent wat truukjes geven.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
Gewoon lol maken en eens niet over het versieren nadenken, denk dat dat beter werkt.
Heb je geen boekjes voor nodig.
Met lukt bedoel ik dat je haar telefoonnummer krijgt. En waarom zou het niet meteen goed kunnen gaan? je kan toch ook een bepaalde klik voelen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat bedoel je met "lukt"?
een meid in bed lullen of een date regelen daar lijkt me de kans 0 op.
en zelfs voor gewoon gezellig een praatje maken zal als jij alleen naar 1 vrouw toegaat bij 99% van de vrouwen niet lekker gaan.
zeggen dat je homo bent of met vrienden gaan zal zorgen dat je gewoon bij de helft wel eventjes geaccepteerd zal worden
Dit soort ervaringen wil ik ook zo graag meemaken. Maar ik heb altijd het idee dat mijn uiterlijk dit blokkeert want er is er nog nooit eentje geweest die me leuk vond. Dan is het toch niet vreemd dat je gaat denken dat je lelijk bent en dit ook vaak tegen je wordt gezegd in het echt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou die boekjes kunnen je wel een beetje zekerheid geven, en als je sociaal wat minder handig bent wat truukjes geven.
Ik ben sociaal ook niet de allerhandigste en het duurde tot mn 20ste voor ik aandacht van vrouwen trok en mijn eerste zoen kreeg (zoenen zelfs) en tot mijn 24ste toen ik een vriendin kreeg.
Iemand beweerde dat ik ook " gered" was door die meid die mij mijn eerste zoen gaf. Ik zie dat niet zo. Voorafgaand (nu beken ik wat priv'e 's), was ik ook een beetje depri zoals Richard_prf en mylifeisgrey. Alleen veel minder erg. Ben met een psycholoog wat wezen lullen en die wees me toch wel op een paar formele denkfouten, evenals het (geplagieerde?) boekje " Als leven pijn doet." van Dhr.Diekstra.
Met die steun ben ik op vakantie geweest en trok aandacht van een Kroatisch meisje (heel cliche lekker in Lloret de Mar). Na die zoen was ik helemaal blij en met die uitstraling zoende ik nog een paar meiden weer terug in Nederland. De Kroatische kreeg ik meteen bij terugkomst een brief van, maar ik schreef terug geen verder contact te willen. Liever iemand in NL dacht ik toen al.
Door die Kroatische werd ik nog zelfverzekerder en daarom kon ik weer wat meer met meiden rommelen. Maar het begin was door die psycholoog en dat zelfhulp boekje. Ik heb het dus zelf gedaan. Niet die Kroatische.
Anyway terug naar de boekjes met hosseltruuks. Na mn 1e relatie was ik weer vrijgezel en dus weer op het datingpad. Bij wijze van humor kreeg ik voor mn 28e verjaardag een boekje met versiertips, van de eigenaars van een versiercursusbureau, de heer Ewijk en nog iemand. Geloof dat hier ook iemand dat boekje had gelezen.
Sociaal ben ik op zich redelijk maar met die boekjes weet je nog sneller of iemand geinteresseerd in je is door lichaamstaal te herkennen, en geven je truuks om gesprekjes te beginnen en met vrouwen omgaan. Uiteraard moet je de rest zelf gewoon doen en gewoon de leuke man zijn die je bent, maar deze boekjes geven je net meer vertrouwen en helpen je iets meer omgang met vrouwen. Dus ze zijn wel degelijk nuttig.
omdat je 1 van de vele kansloze mannen bent die op haar afkomt en zelfs dan al alles fout doet. dan ben je gewoon iemand die ze liever wilt vermijden en niet wil leren kennen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Met lukt bedoel ik dat je haar telefoonnummer krijgt. En waarom zou het niet meteen goed kunnen gaan? je kan toch ook een bepaalde klik voelen?
Jij zit er toch al heel dichtbij? Jij komt de deur uit, jij spreekt vrouwen? Mylifeisgrey/benzin die kan over spreken met vrouwen alleen maar dromen, die zijn al blij als ze een PM van strawberry of formerjellybean krijgen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dit soort ervaringen wil ik ook zo graag meemaken. Maar ik heb altijd het idee dat mijn uiterlijk dit blokkeert want er is er nog nooit eentje geweest die me leuk vond. Dan is het toch niet vreemd dat je gaat denken dat je lelijk bent en dit ook vaak tegen je wordt gezegd in het echt?
Rukken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:32 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb net vrouwelijk bezoek gehad en er is niet geneukt. Wat moet ik nu doen?
Volgende keer bespringenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:32 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben toch van mening dat als je ze uiterlijk waardeert dat de rest een beetje vanzelf gaat als je niet als een complete idioot overkomt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat je 1 van de vele kansloze mannen bent die op haar afkomt en zelfs dan al alles fout doet. dan ben je gewoon iemand die ze liever wilt vermijden en niet wil leren kennen.
volgens de boeken kan je nu blij gaan zijn dat ze je in ieder geval nu niet gaat verlaten om de reden dat ze zich nu een slet voelt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:32 schreef Supersoep het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |