Waarom Adam?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Is de uni van Amsterdam dan niks voor je, als je psychologie wilt studeren?
Mijn beste vriend van vroeger had daar Psychologie gestudeerd en had het daar heel erg naar zijn zin, niet dat het een goede reden isquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom Adam?Psychologie kun je bijna overal studeren.
richard vroeg wat de oplossing voor ze probleem isquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was nauwelijks een relatie te noemen. En ja natuurlijk maakt dat uit! Als je geen eigen leven hebt val je in een diep dal als je gedumpt word en ga je misschien stalken of gekke dingen doen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
richard vroeg wat de oplossing voor ze probleem is
en daarom zeg ik tegen richard
een meisje die:
-je lief kan aankijken
en ook:
-je niet verlaat
en omdat er staat dat ze je niet verlaat, zal ze je ook niet dumpen. dus waarom heb je het er dan nog over?
dat is de oplossing voor richard
Waar in Utrecht zijn jouw hosselavonturen dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:21 schreef Zuivelkoe het volgende:
Utrecht
Elke donderdagavond weer hosselavond. Het leven niet zo serieus nemen en gaan met die banaan.
Groningen is ook erg leuk. Tijden lang vrouwen>mannen maar weet niet of dat nog zo is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:28 schreef Zuivelkoe het volgende:
Meestal in het pakhuis, de beurs of de filemon. En als ik een slaapplek nodig heb de woo.
![]()
Ben alleen gestopt met mijn studie, dus ben er niet meer zo vaak. Volgend jaar misschien Groningen, hoop dat dat ook een beetje leuk is. De man-vrouw verhouding is in Utrecht echter wel ideaal.
Oke, nu nog een realistische oplossing voor een niet-perfecte wereld.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
richard vroeg wat de oplossing voor ze probleem is
en daarom zeg ik tegen richard
een meisje die:
-je lief kan aankijken
en ook:
-je niet verlaat
en omdat er staat dat ze je niet verlaat, zal ze je ook niet dumpen. dus waarom heb je het er dan nog over?
dat is de oplossing voor richard
Ik weet dat wel, maar ik ben er dan ook klaar voor om geconfronteerd te worden met dat soort problemen. En ik leer ook van mijn vrienden die in een relatie zitten en ik merk dat het niet altijd even makkelijk is, en kan zelf ook een beetje bedenken hoe ik bepaalde situaties zou aanpakken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oke, nu nog een realistische oplossing voor een niet-perfecte wereld.
Ik denk trouwens dat jullie een relatie romantiseren. Het is niet altijd leuk, vaak ook stressvol.
Welke foto? Smaken verschillen altijd kwa uiterlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:09 schreef richard_prf het volgende:
Hmmm ok tot nu toe hebben 6 mensen hun mening gegeven over die foto tijdens uitgaan.
Ik hecht meer waarde aan die meningen dan over andere foto's van mij simpelweg vanwege het feit dat ik geen controle had over die foto + dat ik niet kon kiezen uit 200 foto's welke ik zou gebruiken.
5 mensen waarvan 3 dames vonden mij er gemiddeld tot leuk uitzien. 2 heren vonden mij er gemiddeld tot leuk uitzien.
1 vond mij lelijk en maakte mij af vanwege het feit dat ik een plat gezicht heb en dat die me lelijk vind.
Ik had aan 3 mensen gevraagd wie er het beste uitzag die van te voren niet wisten welke gast ik was op die foto aan 2 dames en 1 jongen. De 2 dames vonden mij duidelijk het leukste, de jongen vond mij lelijk en de middelste het minst lelijk.
Maar ik denk dat het normaal is dat er altijd wel eentje bij zit die me lelijk vindt.
Ik probeer dus ook waarde te hechten aan de positieve reacties.
Ik hecht dus veel waarde aan deze meningen en ben dus tot conclusie gekomen dat ik het weer ga proberen aankomende zaterdag.
Jij hoeft niet meer naar het pretpark deze zomer...quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:09 schreef richard_prf het volgende:
Hmmm ok tot nu toe hebben 6 mensen hun mening gegeven over die foto tijdens uitgaan.
Ik hecht meer waarde aan die meningen dan over andere foto's van mij simpelweg vanwege het feit dat ik geen controle had over die foto + dat ik niet kon kiezen uit 200 foto's welke ik zou gebruiken.
5 mensen waarvan 3 dames vonden mij er gemiddeld tot leuk uitzien. 2 heren vonden mij er gemiddeld tot leuk uitzien.
1 vond mij lelijk en maakte mij af vanwege het feit dat ik een plat gezicht heb en dat die me lelijk vind.
Ik had aan 3 mensen gevraagd wie er het beste uitzag die van te voren niet wisten welke gast ik was op die foto aan 2 dames en 1 jongen. De 2 dames vonden mij duidelijk het leukste, de jongen vond mij lelijk en de middelste het minst lelijk.
Maar ik denk dat het normaal is dat er altijd wel eentje bij zit die me lelijk vindt.
Ik probeer dus ook waarde te hechten aan de positieve reacties.
Ik hecht dus veel waarde aan deze meningen en ben dus tot conclusie gekomen dat ik het weer ga proberen aankomende zaterdag.
Ja dat merk ik.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:33 schreef BlaZ het volgende:
Welke foto? Smaken verschillen altijd kwa uiterlijk.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat merk ik.Nja van die drie zie je er nog het best uit idd. Gewoon gemiddeld wat mij betreft , die middelste ziet er echt uit als een kneus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ceterum censeo Turciam delendam esse.
Hij is succesvol bij de dames.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nja van die drie zie je er nog het best uit idd. Gewoon gemiddeld wat mij betreft , die middelste ziet er echt uit als een kneus.
Ga is slapen man het is daar super laat!quote:Op woensdag 9 maart 2011 03:14 schreef richard_prf het volgende:
Ik zie er inderdaad heel gemiddeld uit en de dames lopen altijd zo langs me alsof ik niet besta. Dus ik moet het van iets anders hebben dan van mijn uiterlijk. Ik moet een manier verzinnen om op te vallen zonder als een idioot over te komen.
En toen was mijn bui omgeslagen in wanhoop.
Het is weer zover, ik voelde me van zaterdag avond tot dinsdag avond goed, nu voel ik me weer wanhopig suïcidaal. Ik haat mezelf zo erg.
@ Strawberry kijk er niet van op als ik rare PM berichten ga sturen naar je. Ik voel me wanhopig klote. De psychose staat op het punt van beginnen. Alles wat ik nu typ krijg ik later spijt van. Ik weet niet meer precies wat ik doe.
Wat ik wel weet is dat mijn oren gaan suizen en wazen voor me zie en dat ik blik als een doorgedraaide heb. En dat ik mezelf op alle mogelijke manieren kapot probeer te maken door mezelf zo keihard mogelijk te straffen en voldoening uit de pijn haal. Verder geniet ik van negatieve aandacht in extreme mate.
Dit zijn buien waarbij ik in een opwelling mezelf van het leven kan beroven.
Dit is geen schreeuw om aandacht maar kettingreactie van negatieve gedachtes waarbij een stem mij verteld dat er nog maar 1 uitweg mogelijk is. Ik verdien het niet om te leven.
Ik ben de meest gehate persoon op de wereld en wil anderen die ook maar iets verkeerd zeggen de pijn laten voelen die ik voel zonder grenzen.
Komop laatste tijd gaat het toch weer wat beter met de dames, wat gesproken enzo?quote:Op woensdag 9 maart 2011 03:14 schreef richard_prf het volgende:
Ik zie er inderdaad heel gemiddeld uit en de dames lopen altijd zo langs me alsof ik niet besta. Dus ik moet het van iets anders hebben dan van mijn uiterlijk. Ik moet een manier verzinnen om op te vallen zonder als een idioot over te komen.
Het is weer zover, ik voelde me van zaterdag avond tot dinsdag avond goed, nu voel ik me weer wanhopig suïcidaal. Ik haat mezelf zo erg.
@ Strawberry kijk er niet van op als ik rare PM berichten ga sturen naar je. Ik voel me wanhopig klote. De psychose staat op het punt van beginnen. Alles wat ik nu typ krijg ik later spijt van. Ik weet niet meer precies wat ik doe.
Wat ik wel weet is dat mijn oren gaan suizen en wazen voor me zie en dat ik blik als een doorgedraaide heb. En dat ik mezelf op alle mogelijke manieren kapot probeer te maken door mezelf zo keihard mogelijk te straffen en voldoening uit de pijn haal. Verder geniet ik van negatieve aandacht in extreme mate.
Dit is geen schreeuw om aandacht maar kettingreactie van negatieve gedachtes waarbij een stem mij verteld dat er nog maar 1 uitweg mogelijk is. Ik verdien het niet om te leven.
Ik ben de meest gehate persoon op de wereld en wil anderen die ook maar iets verkeerd zeggen de pijn laten voelen die ik voel zonder grenzen.
Waarom doe je nou weer zo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 03:14 schreef richard_prf het volgende:
Ah, hier komt het dus vandaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:09 schreef richard_prf het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 04:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ga is slapen man het is daar super laat!
Dit lijkt me ook verstandig. Ik weet zeker dat je je daardoor ook wel wat beter gaat voelen.quote:
Ja, ik zou een vrouwelijke kloon van mezelf daten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus omdat geen enkele meid interesse in jullie heeft, is het de schuld van de hele vrouwelijke bevolking? Zoek de schuld eens bij jezelf, misschien dat er dan nog wat verandert. Vrouwen zijn er in alle soorten en maten. Als jij een vrouw was geweest, zou je dan jezelf daten? Zo ongelooflijk verzuurd en zwelgend in zelfmedelijden in plaats van er wat aan te doen.
Ik heb nooit meegedaan aan het dating circuit. Het contact met vrouwen ontstaat voor mij altijd binnen een context waarin je elkaar veel tegenkomt en beter leert kennenquote:Of misschien moeten jullie het niet meer zoeken in het uitgaansleven aangezien alles daar toch zo oppervlakkig is en enkel om seks draait. Voor relaties zijn vrouwen gewoon op zoek naar een leuk persoon waar ze alles mee kunnen delen, net als ieder ander. Zij kunnen ook niet sturen op wie ze dan verliefd worden.
Mijn excuses namens alle lompers.quote:Zoals jullie altijd opkeken tegen die populaire jongen, keken meisjes op naar die populaire meid waar iedere jongen wild van was. Alsof dat niet zwaar is, je realiseren dat je minder goed bent omdat je niet zo knap bent als zij. Terwijl de populairste jongen níet altijd de meest knappe is, maar wel die met de vlotste babbel.
hoe herken je een kansloos meisje die met haar ziel onder haar arm rondloopt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:52 schreef deelnemer het volgende:
Ik richt mij vaak op kansloze meiden. Meisjes die met hun ziel onder hun arm rondlopen hebben altijd mijn speciale aandacht gehad. Ik geloof altijd (vaak ten onrechte) dat ze veel ruimdenkender zijn / minder conventioneel. Normale mensen vind ik vaak saai. Ik heb meerdere malen meegemaakt dat zo'n meisje haar draai vond en daarna onuitstaanbaar saai werd.
Je kun toch wel herkennen dat iemand met zijn ziel onder zijn arm rondloop, bijvoorbeeld verlegen, of depressief, of extreem gedrag. Ik denk dan altijd, wat is er nou met jou aan de hand. Dat interesseert me. Het is geen strategie om een meisje te vinden. Maar al meerdere malen gehad dat zo'n meisje van alle aandacht verliefd werd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe herken je een kansloos meisje die met haar ziel onder haar arm rondloopt?
en hoe kan een meisje onuitstaanbaar saai worden? dat "saai" snap ik wel een beetje, maar waarom onuitstaanbaar saai? dat kan toch niet?
Ik handel nooit strategisch maar altijd uit interesse. En ik ben een beetje een mensen knuffelaar, geeft me voldoening.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke dan, dus je kan ze herkennen aan het gevoel in jezelf als je denkt van " wat is er met jou aan de hand".
dankje
ik ga kijken of ik dat soort meisjes kan spotten.
edit: jij zegt van niet, maar ik vind die meisjes zo snel mogelijk spotten als een goede strategie klinken
Sorry hoor, maar waar ben je mee bezig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 03:14 schreef richard_prf het volgende:
Geheel mee eens, de laan uit jagen met een flink stuk hout dit soort papen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar waar ben je mee bezig.
Loop je eerst progressie te maken en geef je jezelf frisse moed, en dan laat je dat ineens zakken omdat dat waarschijnlijk makkelijker is voor je? Zwelgen in zelfmedelijden en ''woe is me, no one understands my pain''.
Val ons er dan maar niet meer mee lastig, daarom loopt dit topic nu al 10 reeksen lang, omdat het gewoon constant in cirkels loopt. Ik zou willen dat -Strawberry- dit besefte, die loopt al maandenlang onbaatzuchtig moeite te doen maar bij dit soort figuren helpt dat niet.
Ik kan trouwens geen sympathie opbrengen voor mensen die publiekelijk verkondigen dat ze zichzelf wel eens van het leven zouden kunnen beroven. Opdonderen met die zooi.
@mlig antwoord heb je hier niet op he, omdat je het niet weet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe denk jij eigenlijk een relatie in te vullen? Je dacht toch niet dat mijn exen tijdens hun relatie met mij, mij de hele dag "lief aankijken"?
ja ik weet idd niet echt goed, niet echt veel ervaring heb ik daar mee...quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
@mlig antwoord heb je hier niet op he, omdat je het niet weet.
Gast, als jij een relatie krijgt, krijg je het nog moeilijk. Zij zal niet je elke keer lief aankijken, zelfs boos omdat jij de boodschappen niet compleet meegenomen hebt. Maar aan dat soort dingen denk jij niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik weet idd niet echt goed, niet echt veel ervaring heb ik daar mee...
en ik antwoorde er niet eerder op omdat het niet uitmaakt. en opzich maakt het wel uit, als uiteindelijk het er wel maar voor zorgt dat ze je wrel genoeg lief gaat aankijken, en ze je niet zal verlaten.
Nee, je moet je niet zo afhankelijk opstellen. Je geeft die vrouwen het recht om te beslissen of je de moeite waard bent, omdat alleen zij een antwoord kunnen zijn op jou verlangens en gevoel van eigenwaarde. Dat gevoel van eigenwaarde kun je beter ontwikkelen door in jezelf te geloven, los van wat anderen van je vinden. Dus op je eigen voorwaarden. Anders gedraag je jezelf als een hoer. Vervolgens worden verlangens soms wel en soms niet vervult. Dat is normaal.quote:Op woensdag 9 maart 2011 03:14 schreef richard_prf het volgende:
Goede analyse. Je zakt door je gevoelsbodem heen en je hoop slaat om in wanhoop. Vervolgens merk je dat je daar geen bewuste controle over hebt. Er is een gat waar je invalt en dat gat bestaat uit één groot naar onmachtig gevoel. Je kunt in zo'n situatie je aandacht laten rusten op dat gevoel. Dan zakt het weg.quote:En toen was mijn bui omgeslagen in wanhoop.
Hier moet je nog eens over na denken. Als een vorm van overdrijving is het ok. Letterlijk genomen is het onacceptabel (naar de huisarts).quote:Ik ben de meest gehate persoon op de wereld en wil anderen die ook maar iets verkeerd zeggen de pijn laten voelen die ik voel zonder grenzen.
Dit werkt inderdaad veel beter, in het uitgaansleven schiet het wat mij betreft ook niet op en kan je sowieso amper een goed gesprek voeren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:52 schreef deelnemer het volgende:
Ik heb nooit meegedaan aan het dating circuit. Het contact met vrouwen ontstaat voor mij altijd binnen een context waarin je elkaar veel tegenkomt en beter leert kennen
Het is vooral make-belief en werkt alleen voor bepaalde types. Gewoon met anderen ergens mee bezig zijn is vaak leuker. Ik ging vroeger, rond de middelbare school leeftijd, altijd een week op kamp voor de natuurbescherming. Ik had een vriend die daar inzat en die vertelde dat het leuk was. Hooi van het land halen ('s zomers) en en wilgen knotten ('s winters). Daar gebeurde van alles.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit werkt inderdaad veel beter, in het uitgaansleven schiet het wat mij betreft ook niet op en kan je sowieso amper een goed gesprek voeren.
In het uitgaansleven moet je gewoon heel erg je uiterlijk mee hebben. Via Internet zijn de eisen daarop iets minder denk ik maar zeker niet onbelangrijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit werkt inderdaad veel beter, in het uitgaansleven schiet het wat mij betreft ook niet op en kan je sowieso amper een goed gesprek voeren.
Oke, dat is dan duidelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, ik zou een vrouwelijke kloon van mezelf daten.
[..]
Ik heb nooit meegedaan aan het dating circuit. Het contact met vrouwen ontstaat voor mij altijd binnen een context waarin je elkaar veel tegenkomt en beter leert kennen
[..]
Mijn excuses namens alle lompers.
Ik richt mij vaak op kansloze meiden. Meisjes die met hun ziel onder hun arm rondlopen hebben altijd mijn speciale aandacht gehad. Ik geloof altijd (vaak ten onrechte) dat ze veel ruimdenkender zijn / minder conventioneel. Normale mensen vind ik vaak saai. Ik heb meerdere malen meegemaakt dat zo'n meisje haar draai vond en daarna onuitstaanbaar saai werd.
Ergens wist hij heel goed wat hij typte en waar hij mee bezig was, want ik heb hem aangegeven in PM niet meer van zulke berichten te willen en dat vermeldt hij dus ook in die psychotische post. Dus als je er dan nog zo met je hoofd bij bent, kan je ook rationeel genoeg zijn om snel naar bed te gaan, of iig weg van je computer en weg van de negatieve gedachtes.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar waar ben je mee bezig.
Loop je eerst progressie te maken en geef je jezelf frisse moed, en dan laat je dat ineens zakken omdat dat waarschijnlijk makkelijker is voor je? Zwelgen in zelfmedelijden en ''woe is me, no one understands my pain''.
Val ons er dan maar niet meer mee lastig, daarom loopt dit topic nu al 10 reeksen lang, omdat het gewoon constant in cirkels loopt. Ik zou willen dat -Strawberry- dit besefte, die loopt al maandenlang onbaatzuchtig moeite te doen maar bij dit soort figuren helpt dat niet.
Ik kan trouwens geen sympathie opbrengen voor mensen die publiekelijk verkondigen dat ze zichzelf wel eens van het leven zouden kunnen beroven. Opdonderen met die zooi.
De vrouwen vechten om hem in mijn vriendengroep en ze zijn niet zo mooi. Ze doen uiteraard alsof ik niet besta en ze hebben al gezegd dat ik lelijk ben maar volgens Fok ligt het niet aan mijn uiterlijk want men geeft me hier graag valse hoop.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien is hij niet heel erg kritisch?
Aha, eerlijkheid wordt bestraft dus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
De vrouwen vechten om hem in mijn vriendengroep en ze zijn niet zo mooi. Ze doen uiteraard alsof ik niet besta en ze hebben al gezegd dat ik lelijk ben maar volgens Fok ligt het niet aan mijn uiterlijk want men geeft me hier graag valse hoop.
Anders zou ik niet 27 jaar single zijn terwijl ik wel overal kom en gewoon naar school ben geweest en bijbaantjes heb gehad met genoeg vrouwen in de buurt. En zou ik niet vaak kwetsende opmerkingen over mijn uiterlijk te verduren krijgen. En ik zie zelf ook in de spiegel dat ik er gewoon niet uitzie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fuck jou Richard stik er maar in
Wat doe je hier nog advies en meningen vragen van mensen als je er toch 0 waarde aan hecht en niemand gelooft? Ik dacht dat we het er inmiddels over eens waren dat jij er al je hele leven jonger uitziet dan je bent en dat dat misschien een reden is dat meisjes van jouw leeftijd niets in je hebben gezien.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Anders zou ik niet 27 jaar single zijn terwijl ik wel overal kom en gewoon naar school ben geweest en bijbaantjes heb gehad met genoeg vrouwen in de buurt. En zou ik niet vaak kwetsende opmerkingen over mijn uiterlijk te verduren krijgen. En ik zie zelf ook in de spiegel dat ik er gewoon niet uitzie.
Blijf vooral volhouden dat het aan mijn uistraling en karakter ligt, als dat zo was dan had ik niet eens de baan kunnen hebben die ik nu heb of vrienden.
Te wachten tot jullie begrijpen dat het wel degelijk mogelijk is dat uiterlijk het probleem is. En ik zoek dus eigenlijk adviezen om een ongelukkig leven vol te houden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog advies en meningen vragen van mensen als je er toch 0 waarde aan hecht en niemand gelooft?
ik vind het ook naar voor je rich.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Anders zou ik niet 27 jaar single zijn terwijl ik wel overal kom en gewoon naar school ben geweest en bijbaantjes heb gehad met genoeg vrouwen in de buurt. En zou ik niet vaak kwetsende opmerkingen over mijn uiterlijk te verduren krijgen. En ik zie zelf ook in de spiegel dat ik er gewoon niet uitzie.
Blijf vooral volhouden dat het aan mijn uistraling en karakter ligt, als dat zo was dan had ik niet eens de baan kunnen hebben die ik nu heb of vrienden.
Niemand hier zal geloven dat uiterlijk het probleem is, omdat het een FEIT is dat lelijke mensen een vriendin kunnen krijgen. Dus dan ben je zogenaamd lelijk, so what? Alsof de wereld alleen bestaat voor knappe mensen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Te wachten tot jullie begrijpen dat het wel degelijk mogelijk is dat uiterlijk het probleem is. En ik zoek dus eigenlijk adviezen om een ongelukkig leven vol te houden.
Eigenlijk heeft het dus geen nut om uit te gaan want ik kan me werkelijk niet voorstellen dat lelijke mensen hun partners ontmoeten tijdens het uitgaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niemand hier zal geloven dat uiterlijk het probleem is, omdat het een FEIT is dat lelijke mensen een vriendin kunnen krijgen. Dus dan ben je zogenaamd lelijk, so what? Alsof de wereld alleen bestaat voor knappe mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |