wel slim. want zij maakte me heel gelukkig, en ze is tofquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet echt slim he.Sowieso kun je beter bij de hoeren wegblijven....

Ik heb liever dat Strawberry in Utrecht komt studerenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan ook naar utwente. lekker op campus of in een stad vlakbij wonen

hehe:P vechten om aardbei.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Strawberry in Utrecht komt studeren

Probeer je geluk niet af te laten hangen van het wel of niet hebben van een vriendin. Ik snap dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is, maar dan hoef je niet meer te acteren dat je je goed voelt en verloopt het contact met andere mensen een stuk soepeler.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het kost me zoveel energie om goed over te komen terwijl ik me zo kut voel. En soms kan ik het echt niet meer opbrengen maar moet ik toch doorgaan.

een meisje "hebben" die je lief aan kan kijken en die je niet verlaat, denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Probeer je geluk niet af te laten hangen van het wel of niet hebben van een vriendin. Ik snap dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is, maar dan hoef je niet meer te acteren dat je je goed voelt en verloopt het contact met andere mensen een stuk soepeler.
Hoe je dat zou moeten doen weet ik ook niet....sorry

Als je heel kritisch bent, denk je dan niet dat zij je enkel gelukkig maakte omdat ze je aandacht gaf? Dat in principe elke vrouw die jou aandacht geeft, je gelukkig zou maken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wel slim. want zij maakte me heel gelukkig, en ze is tof

ze keek me ook lief aan, en maakte me verwachtingsvol op "meer".quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je heel kritisch bent, denk je dan niet dat zij je enkel gelukkig maakte omdat ze je aandacht gaf? Dat in principe elke vrouw die jou aandacht geeft, je gelukkig zou maken?

Ik ken het, zelfs met woorden erbij. Gelukkig dat ik er niet zoveel waarde aan hechtte. Maar ik betrek het falen dan altijd uiteindelijk weer op het uiterlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze keek me ook lief aan, en maakte me verwachtingsvol op "meer".

Ik ben niet bang voor jou hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hehe:P vechten om aardbei.
nou ik denk dat aardbei niet hierheen komt omdat ze bij mij wel uit de buurt wil blijven.
en ik weet niet wat ze wil gaan studeren
er schijnt hier ook een psychologie studie te zijn....ik kom die leuke psychologiestudentes alleen nooit tegen![]()
![]()
en diverse hbo opleidingen

Jij vind meisjes toch ook niet enkel leuk om het uiterlijk?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ken het, zelfs met woorden erbij. Gelukkig dat ik er niet zoveel waarde aan hechtte. Maar ik betrek het falen dan altijd uiteindelijk weer op het uiterlijk.

haha, over dat man/vrouw verhouding.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor jou hoor.Ik heb eigenlijk nooit zo gekeken naar de studies op utwente. Dacht altijd dat het allemaal te technisch was, maar dat valt bij nader inzien best mee. Weet niet hoe lang het dan reizen is per trein....maar er studeren wel meer mannen dan vrouwen toch? Das een voordeel.

Ik zou utrecht kiezen want:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor jou hoor.Ik heb eigenlijk nooit zo gekeken naar de studies op utwente. Dacht altijd dat het allemaal te technisch was, maar dat valt bij nader inzien best mee. Weet niet hoe lang het dan reizen is per trein....maar er studeren wel meer mannen dan vrouwen toch? Das een voordeel.

Mag ook, maar ik heb VWO gedaan dus uni ligt meer voor de hand. Maar dis off-topicquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:58 schreef richard_prf het volgende:
Moet het perse een universitaire studie zijn of mag het ook een HBO studie zijn?

Hoe kom je bij psychologie? Ik weet zelf nog niet wat ik wil studeren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zou utrecht kiezen want:
-grote Universiteit met veel studenten dus gezellig
-leuke stad met leuk uitgaansleven
-via het Nachtnet overal in de Randstad kunnen stappen
-veel Fok! meets in Utrecht
-Centrum van Nederland overal even ver vandaan, zowel per spoor als per auto
Hoe de kwaliteit van de opleiding psychologie is weet ik niet. Oh en begin maar alvast aan statistiek erg handig bij de opleiding

Geeft niet hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmmja, vooral door het zinnetje 'dat het mannen allemaal zo komt aanwaaien' toch?
Nu ik het lees had ik het iets anders moeten formuleren.

weet ik niet, je twijfelde tussen psychologie of iets anders ofzoiets dacht ik. maar dat heb ik dan waarschijnlijk fout gezien je er nu om vraagtquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kom je bij psychologie? Ik weet zelf nog niet wat ik wil studeren.Veel studies lijken me wel leuk, maar de baan die je dan later krijgt niet. Sorry voor de topickaap.

Nopequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij vind meisjes toch ook niet enkel leuk om het uiterlijk?
Waarom denk je dat het andersom dan wel zo werkt?

Ja maar stel dat lukt, en ze dumpt je toch na 6 maanden, wat dan? Het is toch echt belangrijk eerst gelukkig te zijn met jezelf, dan met een ander. Maar ik begrijp dat het al veel verandert wetende dat je een relatie hebt gehád, dat is zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
een meisje "hebben" die je lief aan kan kijken en die je niet verlaat, denk ik

hoe kom jij nou weer bij gedumpt worden?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar stel dat lukt, en ze dumpt je toch na 6 maanden, wat dan? Het is toch echt belangrijk eerst gelukkig te zijn met jezelf, dan met een ander. Maar ik begrijp dat het al veel verandert wetende dat je een relatie hebt gehád, dat is zo.

Psychologie ligt wel mijn interesse, maar of ik er ook mijn beroep van wil maken.....quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
weet ik niet, je twijfelde tussen psychologie of iets anders ofzoiets dacht ik. maar dat heb ik dan waarschijnlijk fout gezien je er nu om vraagt

Hoeveel eerste relaties last forever denk je?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe kom jij nou weer bij gedumpt worden?
er staat toch : die je niet verlaat!

maakt dat uit?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeveel eerste relaties last forever denk je?

Dat was nauwelijks een relatie te noemen. En ja natuurlijk maakt dat uit! Als je geen eigen leven hebt val je in een diep dal als je gedumpt word en ga je misschien stalken of gekke dingen doen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maakt dat uit?
en maakt dat uit voor mij? het zal me 2e relatie zijn. de eerste dumpte me na 2a3 weken

Is de uni van Amsterdam dan niks voor je, als je psychologie wilt studeren?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Psychologie ligt wel mijn interesse, maar of ik er ook mijn beroep van wil maken.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |